PSD Mangalia îi răspunde primarului orașului, după ce acesta a publicat un comunicat al PNL Mangalia: „repingem cu fermitate manipulările și minciunile promovate de primarul Radu Cristian”.
În postarea cu pricina, edilul îi acuză pe aleșii PSD, AUR și USR că vor să blocheze un „proiect ce s-ar face din bani europeni pentru realizarea unei zone de promenadă pentru toți localnicii și turiștii care ne vizitează”…
PSD Mangalia a răspuns acuzațiilor primarului, cel care, și ieri, la fel ca în ultimele trei mandate, a strălucit prin absența de la ședința Consiliului Local:
„Organizația Municipală PSD Mangalia respinge cu fermitate manipulările și minciunile promovate de primarul Radu Cristian și PNL Mangalia. Acuzațiile lansate în spațiul public nu sunt altceva decât o încercare disperată de a dezinforma cetățenii și de a ascunde abuzurile din administrația locală.
Mangalia este victima unei găști care a condus discreționar și abuziv orașul, în frunte cu primarul Radu Cristian, care uită să dea socoteală cetățenilor pentru prejudiciul de peste 2 milioane de euro pentru care este trimis în judecată, într-un dosar de corupție, de către DNA Constanța.
- Nu există nicio alianță PSD-AUR-USR în Consiliul Local Mangalia
Contrar afirmațiilor primarului, consilierii locali ai PSD nu fac parte din nicio alianță politică. Aceștia au fost aleși de cetățeni pentru a le reprezenta interesele și votează exclusiv în baza legalității și oportunității proiectelor, nu pe baza directivelor venite de la primar sau alte grupuri de interese.
- PSD Mangalia susține dezvoltarea orașului și proiectele europene
Este o minciună sfruntată afirmația că PSD ar fi votat împotriva proiectelor europene! Consilierii noștri au votat întotdeauna în favoarea investițiilor realizate cu fonduri europene, atât timp cât acestea sunt în interesul cetățenilor și nu ascund alte interese obscure.
În realitate, primarul Mangaliei este cel care a blocat dezvoltarea orașului prin refuzul constant de a pune pe ordinea de zi cererile legitime ale cetățenilor. Aceste cereri au fost sistematic filtrate de acolitul său, Colgiu Dorinel, individ trimis în judecată pentru corupție și trafic de influență, după ce a fost prins cerând mită pentru soluționarea problemelor locuitorilor.
- Consilierii PSD nu vor accepta abuzuri și decizii netransparente
Primarul acuză consilierii că au votat prelungirea unor contracte de concesiune pentru terenuri pe cordonul Saturn-Venus. În realitate, acele contracte au fost încheiate legal, iar orice decizie privind acestea trebuie luată în baza legii, nu a ambițiilor personale ale primarului. În sedința de consiliu nu s-a concesionat nici un teren, ci s-a prelungit valabilitatea unor contracte existente și perfect legal incheiate.
Este cinic și ipocrit ca primarul să vorbească despre „vânzarea orașului la bucată”, în condițiile în care exact administrația sa a fost implicată în decizii controversate privind patrimoniul Mangaliei, dovadă stând dosarele penale pentru trafic de influență și pentru corupție pentru care sunt trimiși în judecată, atât el cât și apropiații acestuia, Calin Didi- George și Dorinel Colgiu.
- PSD Mangalia asigură cetățenii că abuzurile administrației PNL nu vor mai continua
Consilierii PSD îi invită pe toți cetățenii care au nevoie de aprobări sau soluționarea unor probleme să comunice direct cu ei. Toate solicitările vor fi discutate în ședințele de Consiliu Local în mod transparent, fără discriminare și fără „filtrele” corupte ale primarului.
PSD Mangalia va continua să lupte pentru drepturile locuitorilor și pentru o administrație onestă, care să respecte legea și interesul public!”
editiadesud.ro
În Mangalia,consilierii PSD, AUR și USR s-au poziționat în opoziție, pentru că ar fi fost imoral să fie alături de lăcustele din PNL. Dacă consilierii unuia dintre partide ar fi fost alături de ei, atunci ar fi fost denumiți de primar, eroii Mangaliei. Nu suntem aliați, dar ne consultăm reciproc pentru interesul public. Nu vrem nici tarabe, nici să construim blocuri în parcuri și nici alte aberații trâmbițate pe TikTok. Vrem normalitate și respect pentru toți cetățenii Mangaliei.
Referitor la solicitările cetățenilor, care au rezolvarea în Consiliul local, îi rog pe aceștia să trimită petiția înaintată primarului și cu nr. de înregistrare, pe adresa unuia dintre consilierii non PNL. Petiția va ajunge la comisia responsabilă de problema respectivă. Adresa mea de mail este pe blog, dreapta sus.
Comentariu by lucian visa — 19 martie 2025 @ 16:11
Sfirsitul primarului este aproape ….rabdare
Comentariu by Anonim — 19 martie 2025 @ 17:20
Cum ma sa zici de Radu cand tu Psd te afisezi tot cu Iorgus in prim plan?
Comentariu by Anonim — 19 martie 2025 @ 22:37
Hai băi pesedeu că nu v-am luat decât jumate din terenul din port poate vreți sa redeschid procesul ca nu ati platit concesiunea …
Comentariu by Lăcustă — 19 martie 2025 @ 23:49
De câte ori vin la primărie găsesc primele 2 locuri din parcare (cele destinate persoanelor cu dizabilitati) ocupate. De aceleași 2 mașini. De aceiași doi angajați din primărie. E ceva intenționat pus la cale nu ?
Comentariu by Gigi — 20 martie 2025 @ 8:25
Nu-i nimic pus la cale daca nu au https://cluj24.ro/wp-content/uploads/2023/01/card-legitimatie-parcare-handicap1-e1674203482251.webp expus la parbriz atunci isi recunosc nesimtirea care poate fi interpretata ca o „dizabilitate”.
Comentariu by nabuco — 20 martie 2025 @ 9:57
Puteti sa aveti voi 1000 de opinii si declaratii.
Pana nu vine comentariul de la “Comentatorul Oficial” al tuturor articolelor cu opinia lui inovatoare nu avem nimic oficial :))
Ma mir ca nu a comentat pana acum.
P.S. – Cine sa fie acela?
Comentariu by Intrebare — 20 martie 2025 @ 12:26
Psdeii sunt iar la butoane si ar face ei mai multe “imparteli” ca pe timpuri,doare ca se impiedica de primar.Asa se explica si atacurile constante.
Parerea mea.
Comentariu by Anonim — 20 martie 2025 @ 16:18
din comentarii puteti intelege de ce romanii il voteaza in disperare pe georgescu.
s au saturat de gasca transpartinica care e de 35 de ani la butoane.si cum vedeti in comentarii la fel si aici in oras.faleza, centrul acaparate de mafia politico interlopa
sa nu se inteleaga ca as fi georgescian sau aur ist.nici pe departe.era doar o constatare
Comentariu by Anonim — 20 martie 2025 @ 19:45
Cu de-alte tine m-am luptat să nu mai voteze pe Radu Cristian.
Iar acum v-ati trezit că v-au spălat pe creier cu teoria asta „de 35 de ani…”
Păi voi sunteți ăia, că cine a pus botul acum, a pus de fiecare dată.
Comentariu by Mentalistul — 20 martie 2025 @ 20:03
Gașca de la PSD e a celor mai mari combinatori pe care i-a dat Mangalia după Revoluție.Doar Mincă lipsește,dar a fost înlocuit de către ginerele său,Neculai Tănasă zis Tase.Iorguș e neclintit,sclavetele Foleanu tot de vreo 20 de ani pe acolo,Ciobănel la fel. Cine vă mai crede bă borfașilor???
Dați banii și terenurile înapoi bă borfașilor!
Comentariu by Ceaușescu — 20 martie 2025 @ 20:40
teoria asta e realitatea.dar tu , de sus de pe soclul pe care te ai cocotat nu vrei sa vezi.
nu accepti si alte pareri.
tocmai tu care vorbesti de dictatura si fascism.e o contradictie aici
cand esti impotriva fascismului dar cine nu e de acord cu mine mi e dusman ti e deviza.
dialogul si multitudinea opiniilor stau la baza democratiei.
bipolar?
Comentariu by Anonim — 20 martie 2025 @ 21:00
Pt. O2zy
https://www.libertatea.ro/stiri/ice-dunarea-fabrica-valuta-ceausesu-primii-milionari-legaturi-securitate-miliarde-conturi-5133740
Comentariu by nabuco — 20 martie 2025 @ 21:30
Ceaușecule nu ești bine informat … ești nou pe aici ? https://www.lucianvisa.ro/2023/08/31/psd-mangalia-are-de-azi-patru-membri-noi-binecunoscuti-pe-plan-local-cine-sunt-acestia/
Comentariu by Vasile — 20 martie 2025 @ 21:39
Pt 12: Nu are legătură cu faptul ca nu halesc extremismul. Are legătură cu faptul că 35 de ani nu ai spus nimic. Acum te-ai trezit cu curaj, dar până acum, timp de 35 de ani, știind că este hoție, nu ai făcut nimic, nu ai injurat pe nimeni, din teamă, din nepăsare, din ce cauza tu știi.
Eu am fost la fel, am spus împotriva hoției, împotriva dictaturii. Cel puțin în ultimii 15 ani, am fost activ împotriva corupției, împotriva statului polițienesc al lui Băsescu, împotriva Dragnea chit că eram la PSD.
Dar tu ai fost un laș. Iar acum, când ai văzut ca cei care urlă prostii si fac huliganisme nunpatesc nimic, te-ai trezit erou sa înjuri. Și pe cine înjuri, exact pe mine, m-ai văzut pe baricade împotriva administrației corupte a lui Radu Cristian (tu unde plm ai fost atâția ani?!), iar acum ca un ticălos sclerozat mă ataci tot pe mine.
Nu îți impun eu nimic, schizo, ți singur îți impui rahaturile pe care le halesc numai cei slabi, se recunoaște subiectul promovat de propaganda rusă „de 35 ani ăia fură”.
Eu am trăit acesti 35 de ani. Și au furat. Din ce în ce mai puțin. Dar nu au fost aceeași.
Au fost:
– FSN 2 ani
– PSDR 4 ani
– PNTCD 4 ani
– PSD 4 ani
– PNL 4 ani
– PDL 4 ani
– PSD-USL 3 ani
– tehnocrat (Cioloș) – 1 ani
– PSD 3 ani
– PNL-USR 1 ani
– PSD-PNL 4 ani
Au fost toți. Nu au fost aceiași hoți cum pretinzi, ci au alternat. Dacă exista AUR atunci, și AUR avea acum istoric de hoție, asa cum are și USR.
Toate partidele au avut hoți și baroni. În timp, s-a mai schimbat legea, au mai intrat în pușcărie.
Și politicienii s-au schimbat odată cu România. În trecut, înainte sa intram un UE, extremismul stil Georgescu ar fi fost desființat din fașă.
Am avut pe Vadim, care în anul 2000 a fost votat 33,17% în alegerile prezidențiale. Dar Vadim nu era un extremist atât de diliu și de prost ca Georgescu. Era cult și inteligent.
De la întrarea în UE, democrația a devenit mai occidentală în România, ne-am debarasat de neofesenism, ori ne-am luptat să dispară poliția politică. Nu am reușit total, dar tot s-a schimbat ceva.
Pe mine m-a deranjat altceva la tine. Ai preluat papagalicește o temă a propagandei rusești, isterizată prin „suveraniștii” fasciști, dar ții să menționezi că nu ești nici georget diliu, nici extremist simionist.
Zici că nu ești, dar preiei inconștient. Ești ce ești, dar mă insulți pe mine.
Adevărul este dictatorial. Nu permite minciuni. Minciunile între ele pot coexista, dar adevărul nu poate coexista cu minciuna.
Dictatura adevărului nu e fascism.
Nici măcar nu am decis eu că e adevărat ce am scris, ci tu ai decis, când ai reacționat cum ai reacționat:
” cine nu e de acord cu mine mi e dusman ti e deviza.
dialogul si multitudinea opiniilor stau la baza democratiei.”
1. Singur te-ai poziționat dușman, eu ți-am spus un adevăr, că 35 de ani nu ai existat, ai tăcut, în timp ce eu am luptat cu corupția. Iar ție nu ți-a convenit adevărul.
2. Greșești, la baza democratiei stă dreptul de a avea opinie. Dar multitudinea de opinii nu reprezintă adevărul. Adevărul este unul singur.
Nu ți-a interzis nimeni să ai opinie. Dar ai avut opinie greșită. Corecția unei opinii greșite nu e pumn în gură, tu in continuare poți să fii ignorant, dar eu fac treaba mea de a corecta.
Impunerea prin forță ca eu să nu am voie să te corectez, ori sa nu am ocazia pentru o opinie greșită sau afevărată, este fascism. Nu ce zici dta.
Comentariu by Mentalistul — 20 martie 2025 @ 22:45
Pt.15: Nu știu ce vrei să spui acolo.
Dar m-a făcut să gândesc că era mai bine când mă insultau că sunt băet Sărat și horopsit, că cerșesc țigări și nu am din ce să trăiesc.
Comentariu by Mentalistul — 20 martie 2025 @ 22:59
Am vrut sa spun ca a fost in interesul „acelorasi” sa nu se aplice punctul 8 al Proclamatiei de la Timisoara, „aceiasi” s-au bucurat de inconstitutionalitatea Legii Lustratiei si „tot ei” su fost interesati doar de viitoarele alegeri (la toate nivelele) si nu de viitoarele generatii.
Comentariu by nabuco — 20 martie 2025 @ 23:55
qed.ai batut apa n iua ca sa te si sa ne convingi ca esti detinatorul adevarului suprem.
cum spuneam, respectul fata de opinia celorlalti ti e strain. jignesti faara limita si opreliste pe oricine care are o alta parere decat a ta.
stii tu ca n am zis nimic 35 de ani?doar arunci cu supozitii scornite, care sa ti dea iluzia ca ai dreptate
n am injurat pe nimeni.dar cum spuneam devii din ce in ce mai mult un ca patologic.
nu am preluat nici o propaganda ruseasca ci doar mi am exprimat o opinie pe care o am ed multa vreme.
asa ca, n am ce sa fac dar stiu unde sa te pun in insectar. cum spuneam.caz eminamente patologic.
Comentariu by Anonim — 21 martie 2025 @ 9:09
Lasati-l in pace. El există din cauză că îi dați atenție. Nu înțelege că oamenii i-au dat încredere și a dezamăgit. Nu se împacă cu ideea că nu mai contează. Tot încearcă să revină, sa fie cineva important. Se hrănește cu minciună, dacă nu are pe cine sa mintă se stinge.
Comentariu by X — 21 martie 2025 @ 9:36
Pt 18: Când din 2020 am fost singur pe baricade împotriva corupției lui Rafu Cristian, cu siguranță ai tăcut în perioada aia, pentru că nu mai era altcineva.
Și tot așa, te pot duce 35 de ani.
Inclusiv acum: să comentezi sub anonimat pe un blog nu înseamnă că vorbești împotriva corupției.
Să vorbești public înseamnă asta:
https://www.facebook.com/share/v/18tWovCByG/
Ori toți anii când am vorbit prin presă. Chiar credeai că presa zice de Radu pentru că e civică? 2020-2024 presa din Constanța nu a încetat să scrie despre Radu Cristian, aceeași presă care fusese cumpărată de RC. Și a scris, și a scris, până acum devenit DNA interesată în 2022.
Ce zic eu este adevărat. Știi asta, toți știu asta, și Radu Cristian știe asta. Pentru atâta lucru ar trebui să oferi respect, nu să insulți.
Pt 19: Cine este dezamăgit? Ce ar fi vrut să fac? Am făcut mai mult decât toți politicienii la un loc, și din trecut, și din prezent. Fără să am majoritate am făcut mai mult decât cei care au astăzi majoritate. Vă imaginați puțin câte s-ar fi adoptat dacă am fi avut majoritate opoziția?
Pentru că am o bănuială că ești apropiat USR-ului, cu ideile alea false, îți reamintesc că fără partid parlamentar am luat voturi mărunte decât USR.
Comentariu by Mentalistul — 21 martie 2025 @ 13:19
Erată: „..îți reamintesc că fără partid parlamentar am luat voturi mai multe decât USR.”
Comentariu by Mentalistul — 21 martie 2025 @ 13:21
agresivitatea ta vis a vis de comentariul meu referitor la gasca psd din ultimii 30 de ani imi ridica semne de intrebare.
de ce ai sarit ca ars, jignindu ma cand in comentariul cu pricina nu era catusi de putin vorba despre tine.?
sa te deranjeze oare atacul la gasca psd??? ca altceva nu vad ce ar fi.si de aici supozitii.
Comentariu by Anonim — 21 martie 2025 @ 15:41
Psd o adunatura de ordinari.
Comentariu by Anonim — 21 martie 2025 @ 15:51
Pentru Ceausescu . Am dat toate terenurile inapoi lui Radu Cristian . O sa venim cu probe ( acte , contracte de vânzare și cesiune etc ) cit de curind buba se va sparge . Asa ca dl Ceausescu aveti gfija ka comentarii pentru ca este posibil sa îi faca rau lui șefuțu la DNA . Tic tac , tic tac
Comentariu by Anonim — 21 martie 2025 @ 15:55
Pt.22: Nu reactionez la partide. Nu sunt huligan de galerie de fotbal să injur echipe. Eu critic jocul făcut de echipe.
Am reacționat la minciună. Că ideea că 35 de ani au furat doar unii. Nu! Au furat toți. PSD, PNL, PNȚCD, PDL, USR, Cioloș etc. Și AUR, la corupție e în partidul lor, vor fura mai cu tupeu.
Au furat în democrație. Asta poate să se numească cel mult păstrarea puterii prin autocrația corupției. Dar în continuare am avut democrație, de jure. Legile, Constitutia, le avem democratice. Mai trebuie să ajungă și poporul din urmă legislația democrației europene. Și eram pe acest drum. Depinde și de elitele poporului, cât de repede se face procesul. Pentru că…
Iată de exemplu, Mangalia. Radu Cristian ajunsese la dictatura maximă, la o aroganță și credea că e de neatins. Și oamenii lui la fel.
A existat opoziție, și în presă, și emisiuni TV, au dosare mulți dintre oamenii lui, chiar și dintre consilierii locali.
Comparativ, nu mai e aceeași aroganță că în anii trecuți, nu mai e aceeași hoție. Pentru că legile democratice au fost folosite.
Ai postat că au dreptate românii să viteze pe Georgescu, ca 35 de ani bla-bla recunosc propaganda rușilor. Și faza cu „nu sunt georget, nici aurost” în anonimat tot de la spărgea aia pe creier este.
Practic ai făcut apologie fascismului lui Georgescu. Știu asta pentru ca mănânci rahat când afirmi că votează românii la greu pe Georgescu. In realitate au votat 22%, iar din aceste 2,2 milioane de voturi multe sunt rezultatul fraudei pentru care au fost anulate alegerile. Cât din 2,2 milioane sunt rezultatul fraudei? 2 milioane, 1 milion?
Chiar și dacă ar fi alegeri corecte, nu sunt o majorotate. Sunt 18 milioane cu drept de vot. Cca 16 milioane nu l-au votat. Ori dintre cei prezenți la vot, cca 7-8 milioane nu l-au votat.
Ca să câștigi președinte, nu se poate decât cu 50%+1. Dacă majoritatea românilor votau pe Georgescu în 24 Nouembrie, era declarat presedinte. Pâna și anulau alegerile pentru fraudă.
22% a avut și Viorica Dancila în primul tur.
Ori, fără hărțuire pe internet, fără violențe de stradă, fără mitinguri repetitive, Vadim Tudor a obținut 33% la prezidențialele din 2000. Și tot nu a câștigat Presedinte.
Într-o România cu Constitutie democratică, dacă se instalează un autoritarism prin corupție, este un regim autoritarism.
Dar dacă se instalează așa-zisul „suveranism”, care este fascsim după doctrină și manifestări, este o mare diferență.
Diferența dintre autoritarism și fascism: https://www.facebook.com/share/v/159Q2PQYYL/
Deci… Nu am luat foc la ce ai imaginat. Am luat foc la chestiuni mult mai profunde, care țin și de caracterul tău.
Multe lucruri nu le înțelegi pentru că nu gândim la fel. Eu gândesc rațional.
Comentariu by Mentalistul — 22 martie 2025 @ 19:25
vezi ca inelegi doar ce vrei?sau ce se potriveste cu ideile tale?
n am postat ca au dreptate romanii sa l voteze pe cg
am spus ca pot sa inteleg ce sta in spatele acestui vor.e lehamitea.si n am zis doar de un partid.
cred ca esti constient ca daca nu era suspendat cg avea sanse enoorme sa ne fie presedinte.
repet.nu le dau dreptate.dar hipnoza asta in masa si spalatul pe creier trebuie sa aiba o motivatie.iar una dintre ele este lehamitea de care vorbeam
si lasa ma cu textele cu caracterul.ca de obicei sunt atacuri nesimtite.cum am spus si repet.cine nu te lauda e defect.
iar dovezile, cel putin aici pe blog sunt nenumarate.deci nu vorbi tu de caracter.
Comentariu by Anonim — 22 martie 2025 @ 19:40
Oh, vai, vai!
Nu avea nicio șansă.
Acceptabilitatea poporului român pentru exteenism este 33% maxim, când se îndeplinesc condițiile favorabile.
Între Iliescu și Vadim, oricât de urat era Iliescu, tot a luat 67%.
Sa nu uiți că rezultatul Turul 1 au fost ale unor alegeri fraudate, nu poți sa știi cât din rezultat a fost viciat.
În 1 Dec.2024 au fost alegerile parlamentare, 7 zile înainte pentru ce trebuia sa fie Turul 2. Și rezultatul a fost 18% AUR + 7,36% SOS+ 6,46% POT = 32%.
În condițiile în care șoșocarii nu votau Călin Georgescu în Turul 2.
Poate ar fi votat câteva pesediști, ori cei care nu au intrat în parlament, dar din 32% plecau un minim 7%.
Totalul lui Alții a fost 9,20%, dar majoritatea votanti proeuropeni.
Adică mai sondaj ca rezultatele alegerilor nu există.
Eu mă bazez pe matematică și pe cifre când afirm că nu avea șanse să depășească scorul lui Vadim de 33%, ori rezultatul AUR+POT+SOS 32% din 1 Decembrie. În condițiile în care SOS era total contra Georgescu.
Tu pe ce te bazezi? Pe un sentiment? Îți distrage privirea spectacolul. 1000 de scandalagii sunt mai guralivi decât 100.000 care tac.
Din cauza pericolului Georgescu, si prezența la vot at fi fost mai mare. O prezenta la vot mai mare înseamnă procente mai mici pentru extremiști.
Comentariu by Mentalistul — 22 martie 2025 @ 21:30
dupa calcule de-astea erai primar anul tecut. Ma mir ca mai ai tupeu
Comentariu by Anonim — 23 martie 2025 @ 18:14
Pt 28: Ghicitoarele în cafea nu pot fmghici pentru ele, oricâtă cafea ar bea. Nici matematicienii nu pot face calcule pentru propria candidatură.
Zii că nu știai lucrul acesta de bun-simț ori că tu de fapt nu ai știut că era perioada de campanie.
Comentariu by Mentalistul — 24 martie 2025 @ 23:21
Pericol Georgescu pentru tartauani nu ?
Comentariu by Ha — 24 martie 2025 @ 23:57
Pt.30: Ai un caracter tare jegos. O dată pentru denigrarea unei etnii. Ăsta este fascism și văd că te simți bine să îl manifești. Aș fi putut simplu să cer adminului să elimine comentariile fasciste. Dar prefer să rămână și să dau o lecție.
A doua pentru că: Georgescu nu mai este candidat, a fost respinsă candidatura pentru fascism. Nu minoritățile naționale au decis asta, ci CCR in baza Constituției.
Georgescu este un pericol pentru democrația constituțională a României. Este pericol pentru toți cetățenii României.
Fascismul nu te alege dacă ești fascist sau nu, dacă te-ai manifestat fascist (ca tine acum) sau nu, te sacrifică pentru totalitarism. În fascism individul nu are drepturi, poate fi sacrificat pentru binele națiunii. (În fascism națiunea e un abstract.)
Ai capacitatea cognitivă, ai îndeajuns IQ, ca să realizezi cât de incult și cât de prost te-ai dovedit într-o singură propoziție?
Comentariu by Mentalistul — 25 martie 2025 @ 13:26