Anul ăsta puterea e în mâinile noastre, jos cu baronul galben !
Autor Marian Catalin
Anul ăsta puterea e în mâinile noastre, jos cu baronul galben !
Autor Marian Catalin
RSS feed for comments on this post.
Sorry, the comment form is closed at this time.
Powered by WordPress
N-am putut să preiau video-ul direct de pe FB, așa că l-am pus pe contul meu de Youtube. Dar am specificat autorul, căruia îi mulțumesc pentru video.
Cred că ar fi bine să-i mulțumim actualului primar penal, pentru binele care l-a făcut Mangaliei. Deasemenea, să-l rugăm să se odihnească pentru sacrificiul său pentru binele Mangaliei, în toți acești 12 ani. Dacă nu-l mai primește acasă fosta soție, atunci poate să se relaxeze la Poarta Albă sau în alte locuri de acest fel.
Comentariu by lucian visa — 2 aprilie 2024 @ 15:34
Domnule Visa, acest clip este rezultatul unor statistici facute pe alesii locali din Romania. Asta este adevarul mai mult de doua mandate produce monstrii! La Mangalia recordul este 3 mandate, Iorgus si Radu, cred ca util ar fi sa il trimitem “acasa” pe Radu!
Comentariu by Anonim — 2 aprilie 2024 @ 15:51
Sunt de acord cu tine. Sunt țări în UE care limitează prestația primarilor la maxim 2 mandate, exact cum e acum la președintele României.
Comentariu by lucian visa — 2 aprilie 2024 @ 16:27
Radu a divortat si si a trecut toată averea pe numele sotiei.Ma intreb de unde o fi avut el 3 milioane de euro sa si cumpere si un hotel cu 200 de camere in cap aurora.O fi jucat la pariuri?Un lucru este cert.Daca mai castigă spăgarul un mandat o sa platim si taxe de respirat.
Comentariu by Anonim — 2 aprilie 2024 @ 19:49
Total de acord, sa incercam fara „straini”
Avem oameni capabili in localitate…votez Semiran..aleg omul, nu partidul.
Comentariu by pop — 2 aprilie 2024 @ 20:15
Usr nu a luat la alegerile trecute nici macar un consilier.îti irosesti votul pe un om fara sanse si îl faci pe Radu primar.
Comentariu by Anonim — 2 aprilie 2024 @ 20:32
#6 usr ar fi putut lua 2 consilieri, au avut 6,87%. in rest, in afara de pnl,psd si per, alte partide nu exista in Consiliul Local. cum pnl=psd, deci partidul unic, cine a mai ramas? per, doar ca cine mai pune vreo baza in Ozzy, care s-a vandut dupa ce a zis ca nu se vinde?! mai e aur, dar si acolo sunt tot cei din partidele vechi, nu e nici macar unul care sa nu fi fost traseist! deci ramane usr, macar astia nu sunt din nicio gasca, sunt acolo de la inceput, nu am auzit sa fie vreun smecher acolo. plus ca tataroaica e tare de tot, eu nu am vazut pe cineva mai bataios ca fata asta. e nebuna ca se baga in cacatul din mangalia, nu stiu de unde are atata curaj! dar sunt singurii care nu sunt manjiti si pentru mine esuficient. voatati-i voi pe astia care nu mai pleaca de la ciolan, eu o sa merg cu tataroaica, e singura care a luptat cu mafia de pe faleza si pentru padurea Comorova.
voi nu v-ati saturat de aceleasi personaje din politica locala? femeile sunt mai cicstite, ele tin gospodaria, iar eu vreau o femeie care sa munceasca pt oras, nu pentru mafie!
Comentariu by coco — 2 aprilie 2024 @ 21:38
Presupunand prin absurd că ar fi Semiran primar, crezi că va conduce Semiran primăria sau îl va conduce partidul USR?
Comentariu by Mentalistul — 2 aprilie 2024 @ 21:50
Pt. #8
Daca tu sau ea sunteti primar si viceprimar (sau invers) sigur partidu’ nu-si poate baga coada.
Comentariu by nabuco — 2 aprilie 2024 @ 21:56
nu conteaza daca isi baga partidul coada, uita-te la brasov, timisoara, bacau, bucuresti, sect 1 si 2, peste tot administratia usr este cu mult peste tot ce stiam noi ca face psd-pnl. atata timp cat nu fura,ganditi-va ca toti stau ca vulturii pe ei, doar-doar ii gasesc ori ii prin cu ceva, si pana acum, nimic! a castigat frantuzoaica in instanta impotriva antenei 3,de le-a luat alora banii, deci nu usr-ul e problema. ei sunt cam idealisti, dar se vor maturiza politic,e timp. in orasele mici, ca mangalia, conteaza sa cunosti omul, eu ii cunosc fratii, cel mare este un profesionist, foarte muncitor si cinstit. cumnatul meu sta pe strada cu semiran, o stie de mica, zice despre toti ca sunt muncitori si de incredere. deci eu ma duc cu tataroica, e si amuzanta, nu e pe ura si razbunare, de aceea eu cred ca va face treaba. nu avem nevoie decat de oameni pe care sa ii stim si pe ea o stim, bine ca nu are copii, ca ar fi tras pentru ei. asa, trage pentru oras.:)))
Comentariu by coco — 2 aprilie 2024 @ 22:44
Pt.9: Semiran nu este Ozzy.
Ozzy este independent, este liderul în politica pe care o face. Nimeni, nici Steoe, nici George Simion, nici Murad, nici Moraru, nimeni altcineva nu are puterea să îl conducă pe Ozzy.
Eu nu ma fac sclavul nimănui, dar pot urma un program, o idee…
Semiran este condus la fiecare pas de cei din USR Constanța. Nu ar ști fără ei ce sa facă. Nu ar fi primarul ales al Mangaliei, ar fi primarul subjugat altora.
Dar terminați cu prostiile și reveniți la realitate! Niciun partid nu va face alianță cu alt partid. AUR nu va face alianță cu PSD sau PNL. Nicăieri în România. Dacă s-ar apuca sa vândă Murad pe AUR la PSD, îl halește George Simion. Și așa i-a tras-o, de l-a liniștit.
USR nu poate face alianță cu PSD. Ar primi o „Mui3 USR!” triplă.
USR nu face alianță cu PNL. Ar însemna că lupta lui Stelian Ion pentru primărie să fie sabotată de cei din teritoriu. Pentru candidatura lui Stelian și voturi pentru CJC, USR sacrifică binele oricărei localități.
Dacă vreunul din aceste partide își retrage candidatul, trebuie să își asume ca va scade mulți ani. Pe mine m-au denigrat cu minciuna ca m-as fi vândut lui Murad. Eu sunt pe persoană fizică, adică puternic eu, nu sunt pus ca ei pe liste dependenți de votul pe partid pe național. Dacă partidul este doborât cu „Mui3! V-ați vândut!”, ei nu pot să își revină cum o fac eu. Sunt în alt film, eu am facut-o.
Pentru interesul lor politic, ca să ia voturi anti-Radu de la mine, neavând inspirație s-au folosit de atacul că m-as fi vândut lui Murad. Singurii care se gudură La asta sunt oamenii lui Radu. Cei peste 6.000 care au votat pe Murad nu sunt supărați pe mine, ci pe Murad pentru că nu a câștigat. Ei voiau sa plece Radu. Mai sunt unii care cred ca dacă nu m-as fi retras, aveam mai multe șanse de câștig în lupta în 3, decât Murad în lupta în 2. Dar aceștia nu se vor duce sa voteze pe Radu, supărarea le vine tocmai pentru ca își doresc mult sa nu mai fie Radu.
Lucru pe care ar vrea sa îl exploateze cei care nu știu cum altfel sa obțină voturi: Hai sa spunem tuturor ca să nu aibă încredere în Ozzy, că s-a vândut (minciună, dar nu contează), poate ne votează pe noi.
Nu, nu o să-i voteze pe ei. Nici pe Radu. Dacă sunt oameni neîncrezători de la o strategie electorală, fata de cei care vor voturile asa nu vor avea vreodată încredere sa le dea votul. Tot celor care se luptă cu adevărat îl vor da. Vorbesc, comentează, dar în cabina de vot doar nu o să voteze pe hoți și pe mincinoșii manipulatori.
Și cum am spus, va fi Anul Răzbunării. Eu nu mă răzbun pe nimeni, o sa ne vedem de proiectele noastre, o sa oferim ceva solid Mangaliei. Dacă suntem votați, le vom face. Dar afirm ca este Anul Răzbunării pentru că astfel si-au așezat plapuma. Eu doar fac calcul al probabilităților. Comasarea (devansarea) alegerilor i-a prins muți, cum au fost tot mandatul. Noi am muncit pentru popor, ei au furat sau au fugit. Și acum e asa bâlbâială în partidele astea, încât nici măcar nu aveau candidații. Acolo unde este opoziție, unde e lupta pt popor, se remarca liderul, se știe ca acela este candidatul. Dar ei s-au impleticit, nu au avut pe cine sa pună candidat. La AUR, ba Moroianu, ba Murad, ba Leo. Acum cică nici Leo, ca e provizoriu. Nici măcar AUR nu crede în candidatura lui.
La PSD nici astăzi nu e nominalizat. Adică nu au o locomotivă și se sprijină pe votul partidului.
La USR au încercat stilul lui Ozzy, de luptător galactic. Dar din păcate în afară de a-si atribui ca au salvat planetă fără să aivă vreun rezultat în realitate, la subiectele cu adevărat importante pentru Mangalia au lipsit. Iar USR este un partid de zombi, în sensul că toți acționează doar după Meme (mass message), nu permit să crească vreo vedetă. Și nu-i interesează localitățile mici, folosesc localele doar pentru mai multe voturi la CJC. De aceea, USR care are alianță cu FD și PMP pe țară, de fapt e un coșmar pentru aliați. Se canibalizeaza între ei deja, Semiran înjură pe Palaz și pe Bola în live-uri.
Și știi ce o să fac? Ce ai făcut ei. Și cei de la USR, și cei de la AUR, și cei de la PSD.
O să pun 500 de voci sa strige că Semiran s-a vândut lui Stroe, făcând alianță cu marioneta lui Stroe numit Palaz. S-a vândut lui Ludovic Orban despre care urlau că e ciuma galbena.
O sa pun 500 de voci sa strige ca PSD s-a vândut lui Radu Cristian. Cu voturile. Cu coaliția etc.
Că AUR s-a vândut lui Murad. Au venit de la ALDE și Moroianu, și Leo Tănase, și Murad, și Iorgus (Iorgus nu a fost și nu e pesedist), adică este aceeași golăneală cu alt nume.
AUR Mangalia nu este precum AUR din țară, AUR Mangalia a fost vândută.
Sunt singurul independent, în acțiune și în gândire, dar vânduții mint că eu aș fi vândut. Au urlat tâmpenia asta și i-am lăsat. Iar acum, cu ceea ce au urlat, au ucis orice posibilitate de alianță intre partide. Au scos din normalitate alianțele electorale și acum orice alianță se face e văzută ca o vânzare a altora la ceilalți.
Nu uitați! Semiran s-a vândut lui Stroe, a făcut alianță cu Palaz.
Nu uitați! Stroe a vândut PSD lui Radu Cristian.
Nu uitați! AUR Mangalia s-a vândut lui Stroe. Leo Tănase este în prezent consilier județean din partea grupului condus de Stroe. Ei vânduți public lui Stroe. Murad a fost candidatul lui Stroe.
VÂNDUȚILOR!!! V-ati vândut în alegerile din 2024, toți pe strategia lui Radu&Stroe, dar aveți nesimțirea și ticăloșia să pronunțați numele meu?
Comentariu by Mentalistul — 2 aprilie 2024 @ 23:31
Am explicat mai sus de ce nu va fi vreo alianță intre partidele acelea.
E o poveste. Nu vă imaginați că eu am să prezint asta prezint votanților. Nici nu e nevoie, pentru că ăia de m-au atacat cu minciuni ticăloase o vor face între ei. Mai feroce, mai abitir.
Comentariu by Mentalistul — 2 aprilie 2024 @ 23:39
ozzy, iar esti in criza! cat te mai suporta nevasta? lasa-ne, candideaza si castiga, dar lasa-ne cu isteriile tale. ori ia-ti pastilele, ori schimba-le, nu vezi ca nu-si mai fac efectul?
Comentariu by coco — 2 aprilie 2024 @ 23:42
ozzy, tu minti mai des decat respiri, toti s-au lamurit, nimeni nu vrea sa mai discute cu tine! te-ai certat cu nasu-tu, cu Larisa, cu Alex Cautis, Moroianu;Leo Tanase, cu toti! cum vrei tu sa conduci o primarie daca nu colaborezi cu nimeni? e gol in jurul tau, nu vezi? ce o sa faci, o sa golesti primaria si o sa conduci singur? tu nu esti in stare sa iti iei un permis de conducere, nu ai putut nici in 2018, cand ai facut scoala de conducere auto, te plimba nevasta cu masina, serios! nu muncesti, nu faci nimic, te lauzi ca esti bogat, de unde? nu ti-e rusine de nimic, nu iti ajuti propria mama, nici copiii?! ce om isi abandoneaza copiii? esti ofticos si te ineci cu propria fiere. esti mincinos patologic si lipsit de fair play. esti o ruina
Comentariu by coco — 2 aprilie 2024 @ 23:56
Gata, mi-ai stabilit tu cine îmi sunt prietenii? Îmi sunt aliati Moroianu, Leo, Murad, Iorgus, Radu, Stroe sau că mă-ta? Adică mă acuzi că nu m-am făcut sclav la un stăpân, precum alți sclavi?
Ai început să zici de mama? Înainte ați tot zis că trăiesc din pensia lui tata, până ati aflat că e mort de câțiva ani? Cât de jeg sa fii să începi cu mizerii de-astea? Asta e politica voastră, ticăloșilor? Adică voi la putere ce ați face? Dacă acum faceți tocăloșiile astea, mai ceva decât Radu Cristian?
Ca să vadă alții cum mănânci rahat, o mai lămuresc o dată: Moraru nu e nașul meu și nici nu m-am certat cu el. Nașul meu e altul, mult mai șmecher, au fost Trușca, Mugurel, Negrea, au fost mai mulți la nuntă și puteți afla de la ei. Cat de bleg ești!
Moraru e familie, nu e nașul. Fac mai mulți bani cu el decât face astăzi Murad cu afacerile lui.
Cu Larisa de ce să mă cert? Doar ce am făcut împreună ședințele foto pentru candidaturi. Noi suntem aceeași echipa.
Nu înțeleg cum ma faci tu pe mine echipa cu aia care nu am fost, deci nu am de ce să mă cert, dar nu vezi echipa noastră. Pe lângă oamenii care au fost alături în 2020 pana la capat, s-au alăturat mai mulți. Chiar dacă ei nu sunt pe scena ca mine, ei sunt echipa mea.
Doru Marinescu este consilier local. Tun nu ești. Adică Doru este printre primii 20 de oameni ai Mangaliei, cei care reprezintă restul populației de 32.000.
Tu nu ești. Mulți care s-au pus sclavi la partide nu au ajuns consilieri locali. Tu stai și urli dincolo de gard, la cei care sunt înăuntru și decid pentru Mangalia.
Larisa Canea este consilier local. Adică ales local. Asta înseamnă că mulți oameni au ales sa fie reprezentați de Larisa.
Tu nu ai fost ales de nimeni. În comparația asta ești un nimeni față de Larisa.
Sunt consilier local. Poți sa recunoști ca nu am avut voturile unui partid, ci sunt voturi pe mine, pentru că oamenii pe mine m-au văzut, nu au votat partidul. Și tu le spui acestor votanți că ei sunt de rahat pentru că m-au votat pe mine, iar pe tine nu te-au votat.
Am vrut inițial să candidez cu AUR. Am constatat ca nu m-am potrivit, eu nu pot fi fascist. Cei care sunt la AUR acum râdeau de mine că HAUR. Câtă ipocrizie! Ei nu au o problemă că urmează o doctrină faacistă și acționează fascist. Numai golani la AUR.
Dar puteam sa candidez cu AUR. Deci AUR putea sa ia consilieri locali, cu mine sau cu altcineva. Dar nu a luat.
USR nu a reușit sa intre în Consiliul Local. Nici PMP, care prin județ a câștigat primari.
Și prostii zic că nu m-a primit AUR? Adică eu am scos cu numele meu complet consilieri, iar AuR, ori UsR nimic, și retarzii intelectuali cred că aș fi vrut să intru la vreun partid care obține nimic?
Ori să mș duc la PSD? Dacă avandu-l pe Murad candidat PSD a scos 5 consilieri, câți consilieri ar putea sa îmi ofere mie dacă eu am scos 3? Poate PSD să îmi dea în plus, adică 4 din 5?
De ce să mă duc la partide care nu îmi oferă în plus fata de ceea ce pot sa câștig singur?
Sa vii sa te scremi acum că nu o sa iau un rezultat mai bun decât în 2020, este doar o dorință obsesivă a ta. Erai dintre ăia care în 2020 spuneau că nu o sa iau nici 200 de voturi, dar am luat aproape cât PSD. Și asta în cea mai proastă zi a mea.
Sa te iei de familie în modul asta abject? La asta ai ajuns pentru că nu poți duce o discuție despre idei?
„Atacul la persoană este ultimul refugiu al incompetenței.” Așa vreți sa câștigați voi voturi? Păi de-asta ați pierdut și tura trecută.
Comentariu by Mentalistul — 3 aprilie 2024 @ 1:32
Iar asta pentru cei care cred prostiile altora:
https://fb.watch/rcepWNHSrL/
Cel care te minte te desconsidera, are convingerea ca ești atat de prost dă fii mințit.
Comentariu by Mentalistul — 3 aprilie 2024 @ 1:37
Îl rog pe dl Menabit să nu își dea cu părerea despre mine aici, ori sà îmi deblocheze numărul de telefon, ca să îi spun direct. Oricât ar crede ca unele comentarii vin de la mine, e doar o perceptie false de-a lui. Eu comentez in nume propriu, nu trebuie sa ma ascund in spatele niciunui cont fals. Oricât frustrate ai fi strâns in tine, dialogul este soluția, mă suni și clarificam situația, asa, barbateste! La ce îți folosește faptul că m-ai blocat număr de telefon,pe fbk? Cu cine te bati tu, tot cu usr-ul, ca in 2020? Ai măcar curajul de a-mi aruncă toate invectivele de mai sus in față, nu din spatele tastaturii! Singurele dați când am intervenit aici, pe blog, au fost când articolul publicat era referitor la mine. În rest, nu am timp să stau pe blog, efectiv sunt intr-un tăvălug continuu. Am o campanie de dus, oameni noi cu care trebuie să mă înțeleg, nu e ușor, chiar nu am timp se şuşeneli pe aici.
Deci, vezi-ti de treaba ta.si sună, dacă crezi ca e ceva suspect. Eu chiar răspund și spun adevărul, ca n-am inteligenta ta să mistific totul, ar fi prea mult pt mine! Curaj, sună!
Comentariu by Abdurefi Semiran — 3 aprilie 2024 @ 7:39
Am activat scrisul predictibil in engleza, de aici greselile din text. Ignorati-le
Comentariu by Abdurefi Semiran — 3 aprilie 2024 @ 7:41
Lasati-l doamnă in legea lui. E un gunoi. Ăsta îi face pe toți vânduți, el care a fost numai sluga la cineva mereu. Acum e vandut lui Radu, asta e treaba lui, sa dea in toți.
Comentariu by Anonim — 3 aprilie 2024 @ 8:35
Nu am vrut sa fie test de inteligență, dar a ieșit pentru cum ați reacționat.
Am scris mai sus: Dacă eram un ticălos ca alții începeau 500 de voci sa urle cum USR s-a vândut lui Stroe.
Publicul care votează o să creadă aberația voastră că m-aș fi vândut lui Radu, ori o să vadă alianța oficial făcută cu marioneta lui Stroe? Pe cine are USR candidat la CJC? Nu pe Palaz? Nu vă e rușine?! Adică nu vă e rușine sa aveți candidat pe Palaz și să urlați ca prostii despre mine? Abia așteaptă poporul cu „Mui3 USR!” în gură, îi trebuie motiv.
Cine e cretin și catatonic, face exact împotriva a ceea ce-și dorește, pentru că nu are mintea sa realizeze ce face. Ăia care vor sa se unească toți împotriva lui Radu, cum credeți ca se va realiza dacă urlați la Ozzy în mod ipocrit cu minciuna că ar fi vândut ba la lui Murad, ba lui Radu, ba lui Papa-Pius..?? Pentru că apoi dacă s-ar retrage Tănase pentru candidatul altui partid, de exemplu pentru PSD, vor urla aceeași de la alte partide că s-a vândut lui PSD, contrar declarațiilor lui George Simion. Ce credibilitate mai au pe următorii 10 ani?
Ori Semiran dacă se retrage pentru candidatul AUR, sau pentru candidatul PSD…Aceeași cretini vor urlă că s-au vândut lui AUR sau PSD, va dispare USR în istorie.
Nici nu trebuie să se retragă, trebuie să punem peste tot că USR a devenit mationeta lui Stroe prin Palaz. Și a lui Orban, care mergea în campanie în 2020 cu Radu Cristian de mână.
Nu cumva pentru acesta alergi în campanie? https://mangalia.ro/index.php/2020/09/18/ludovic-orban-radu-cristian-este-un-campion-al-absorbtiei-fondurilor-europene/
Nu mă stârniți, pot să vă fac mici-mici, până la zero. M-a antrenat lupta de 8 ani cu Radu Cristian, vă fac istorie in 2 zile, dacă aș avea vreun interes din asta. Toate minciunile voastre v-ar deveni piatra de mormânt.
Văd că ați uitat cine e inamicul, de 4 ani tot o țineți contra mea, nu contra lui Radu. Mai sunteți și proști. Pot folosi împotriva voastră orice minciună, orice mizerie pe care o faceți, orice atac de mizerabili, dar nu mi s-a părut că merită și timpul ăla scurt.
Dați scroll la pagina de Facebook a lui Semiran, a avut niște bullshituri de postări pana sa devina consilier județean prin plecarea altuia. Nimic despre Mangalia, nimic despre problemele cetățenilor, nimic despre lupta pentru salvarea universului. După ce a căpătat o funcție publică, li s-a părut lor oportun să se implice în Mangalia doar pe probleme de ecologie: tăiatul copacilor, Comorova (subiect pe care s-au suit după ce au aflat ce fac), construcții în rezervații, construcțiile în taluz etc. Pentru că la celelalte probleme nu au habar de administrație publică. La ce a vrut sa facă Radu Cristian comercianților, la taxele exorbitante, la chestiunea cu bursele elevilor, la hoțiile din taxa de promovare turistică, ori taxa de stațiune, privind jaful organizat asupra patrimoniului Mangaliei etc.
Nu au fost nici USR, nici AUR, nici PSD. Și aveți nesimțirea să mă acuzați pe mine de ceva, când am fost cel la luptă mereu?!
Cum credeți ca vor privi oamenii asta? Nu realizați că ei simt și inteleg minciuna? Când va manifestați cu o ciudă care pare dureroasă pentru voi, câștigați voturi sau pierdeți voturi?
Comentariu by Mentalistul — 3 aprilie 2024 @ 9:09
Sa revenim la ale noastre:
https://mangalia.ro/index.php/2020/09/18/ludovic-orban-radu-cristian-este-un-campion-al-absorbtiei-fondurilor-europene/
Comentariu by Mentalistul — 3 aprilie 2024 @ 9:09
Scuze, link acesta voiam să postez:
https://www.facebook.com/share/v/D9wH8judzbyu5AfJ/
Comentariu by Mentalistul — 3 aprilie 2024 @ 9:10
Like @ 15
Pt. #17, in caz ca suna, incercati o colaborare interpersonala pentru binele orasului.
Comentariu by nabuco — 3 aprilie 2024 @ 10:41
Pt 23: Am avut întâlnire cu Semiran, cu Stelian Ion și cu Paris. Preferă să meargă cu candidatul lor, fără vreo alianță locală pemtru binele Mangaliei.
M-a întrebat Stelian Ion de ce nu sprijin pe Semiran. Am răspuns că pentru un motiv simplu: Nu câștigă!
Cu mine sprijinind pe Semiran se obțin N voturi. Cu mine candidat și cap de listă, în alianță cu USR, obținem 10xN voturi.
Nu au vrut. Semiran s-a speriat că îi fur organizatia USR, nu a înțeles ce este o alianță locală. Intr-o altă discuție Stelian Ion a zis că am dreptate, ca varianta cea mai bună este cu mine. Palaz si-a băgat coada pentru Stroe, a mințit-o că m-aș fi întâlnit cu el (nu l-am văzut din 2020) și că i-aș fi zis eu ca o să o sprijin pe Semiran la primar. Semiran a înghițit-o și m-a sunat bucuroasă că ce fac, când vin.
Cat de inteligenți sa fie unii încât sa creadă că eu care am luat 3 consilieri pe șutul meu, ma duc sa susțin pe altcineva care are rezultat zero în 2020, în Mangalia, când USR era pe val în jud.Constanța? Trebuie sa fie tare nătâng să creadă cineva așa ceva.
Am dat block lui Semiran din 2018, de când s-a înființat USR la Mangalia. De ce credeți ca am dat block la număr, la Facebook, atâția ani? Pentru liniștea mea.
Partea bună este că Semiran este candidat la primar. Va trebui să stea de vorbă cu oamenii. O vor studia, își vor face o impresie. Nu-mi trebuie mie să zic ceva împotriva USR.
Și, nea nabuco, dacă eu am dat block, nu înseamnă că eram deranjat de atâtea telefoane? Am rezolvat problema simplu și nu m-a mai deranjat. Pentru că erau rupturi de logică cu bipolaritatea, as fi cedat cu nervii.
Când am ieșit de la ei din sediu am mulțumit lui Dumnezeu că nu au vrut alianță, pentru că m-ar fi obosit mai mult decât campania. Modul cum mint ei și cum sar de la un subiect la altul m-ar fi făcut sa termin cu politica, numai să scap de astfel de vampiri energetici.
Nabuco, am explicat și în celelalte comentarii. USR nu va retrage candidatul lor pentru alt partid. Gata, e istorie orice colaborare.
Comentariu by Mentalistul — 3 aprilie 2024 @ 11:07
Pacat pentru noi toti, colaborare cu de-a sila nu se poate face.
Eu as fi vrur sa fie ca in reclama copilariei noastre:
https://www.facebook.com/watch/?v=1090513098776400
Comentariu by nabuco — 3 aprilie 2024 @ 11:28
#25 lăsați, ca nu e apocalipsa, există viață și după alegeri. Noi sa fim sănătoși și să trecem de alegeri cu creierii intregi!:)
Comentariu by Abdurefi Semiran — 3 aprilie 2024 @ 11:41
Pt. #26
Stimata doamna, imi pare rau dar raspunsul dumneavoastra, cel putin pentru mine, este „semi” respectos (politic).
PS:
– Ce-ti doresti mai mult in viata, sanatate sau noroc ?
– Sanatate !
– Crezi ca cei care erau pe Titanic erau (aproape) toti bolnavi ?
PPS: Titanic = Mangalia
Comentariu by nabuco — 3 aprilie 2024 @ 12:13
Pt ca Titanicul să nu se scufunde, oamenii trebuie sa înțeleagă pericolul naufragiului și să se implice politic. Uitati-va in Mangalia câți politicieni noi sunt. Practic, în afara de noi, niciunul. Deci n-ar trebui să jelim soarta Mangaliei, atâta timp cât la timona, sala motoarelor și punte sunt fix cei care au pus umarul la acest dezastru. Dumneavoastră și alții, nu numai ca ar trebui sa vina in politica, ci săracă lobby pentru atragerea de noi politicieni! Decizia poltica ne dicteaza fiecare aspect al vieții, deci intrati in latrina asta și haideți sa scoatem mizeria asta, măcar să scoatem mizeria asta afara. Apoi igienizam totul. Important e să vă implicați politic, altfel ne întoarce la partidul stat, pe care, să fim sinceri, mulți si-l și doresc. Sănătate!
Comentariu by Abdurefi Semiran — 3 aprilie 2024 @ 12:46
Pt. Ozzy
Văd că ai ocupat toate comentariile numai cu tine. Tu faci totul, restul sunt incompetenți, proști și etc.
Eu nu zic că nu ești bun, dar dacă ești doar tu, atunci n-ai nicio șansă.
Comentariu by lucian visa — 3 aprilie 2024 @ 14:07
@28.
inteleg ca ozzy n a vrut sa o sustina pe semiran.fara sa ii tin partea remarc ca in acest moment el are 3 consilieri in CL.
deci a demonstrat ca poate.
USR ul din pacate nu a demonstrat nimic.
daca tot vreti binele orasului doamna, de ce nu il sprijiniți pe el?veti avea cel putin un loc de consilier asigurat.ceea ce fata de alegerile trecute ar fi un progres.
a nu se înțelege ca ii tin partea.doar ca, evaluând rezultatele teoretic el are mai multe șanse in lupta.
Comentariu by wow — 3 aprilie 2024 @ 15:19
Poate l-ar susține, dar el i-a blocat numărul ei telefon. Adică refuză orice dialog. E normal pentru un candidat de primar ?
Comentariu by lucian visa — 3 aprilie 2024 @ 15:41
Pt 31: Cand a avut nevoie sa sune, a sunat. Ca i-a spus Palaz ca m-am hotărât eu să o susțin la primărie. Ce a spus Palaz a fost o minciună, m-am întâlnit cu el ultima oara în 2020, accidental, pe lângă moscheea de lângă Piața Ovidiu.
Pt 29: Te contrazic. Dacă sunt singur împotriva lui Radu Cristian, fără candidați degeaba pe la USR, AUR, PSD, am cele mai multe șanse.
Nu crezi că matematic ar fi așa?
Dar și mai bine ar fi o luptă în 3:
– Radu
– Menabit
– restul partidelor cu candidații anunțați, să cumuleze împreună 40%, dar niciunul peste 25%.
Asta ma face câștigător cu 30% + 1 vot.
Matematic, sunt și singurul care poate să adune voturile anti-Radu într-un singur coș.
Comentariu by Mentalistul — 3 aprilie 2024 @ 16:01
Cat despre comentarii, poți sa îmi restricționezi accesul aici.
Cat timp permiți ticăloșilor cu cagula pe cap sa ma înjure de mama, de familie, de chestii personale, nua sa tac și dau cu ei de pământ.
Poate întorc foaia și încep sa fac campanie împotriva acestor ticăloși.
Cu prostiile lor au ucis orice posibilitate de alianță a tuturor împotriva lui Radu Cristian. La mine să nu plângă nimeni! Am fost cel deschis pentru toată lumea. Iar ei s-au speriat și au început să mă atace. Este o greșeală sa mă aleagă pe mine inamic, uitând că inamicul Mangaliei este Radu Cristian.
Dar acum eu văd că Semiran este candidatul lui Orban, care e în complicitate cu Radu Cristian. Mai vad că Palaz este candidatul lui Semiran la CJC, pentru care adună semnături. Cine s-a vândut? Toate datele arată că s-au vândut lui Stroe și Radu Cristian, via Palaz și Orban.
Iar ei au nesimțirea să urle că m-am vândut eu lui Radu, ba lui Murad..?
Cu asta au ucis orice posibilitate de alianță a tuturor împotriva lui Radu.
Și dta, d-le Vișa, în loc să strunesti ticăloșii care ma atacă pe familie, ma atacă pe mama, pe copii, pe soție… ce faci? Le ții partea?
Comentariu by Mentalistul — 3 aprilie 2024 @ 16:16
Dispari ma caca, “dau cu ei de pamant” ce cuvinte de smecher folosesti:)))) ai niste d astea de sperietoare in tine.. da tu esti un slabanog cracanat te ia vantu.
Comentariu by Alo2 — 3 aprilie 2024 @ 17:16
Pt. #28
In SUA au doua partide si nu le este teama de partidul stat, deci mai multe partide nu inseamna mai multa democratie, inseamna anarhie care da spatiu intereselor de grup.
https://medium.com/@global.nation.channel/civil-society-under-attack-alarm-bells-from-the-julian-assange-case-7082351eb9a2
Nu trebuie sa fi nici Mensa nici USR.
PS: https://www.marineinsight.com/maritime-history/get-the-real-truth-reason-behind-the-sinking-of-titanic/
Comentariu by nabuco — 3 aprilie 2024 @ 19:05
@35- https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Format:Partide_politice_SUA
Comentariu by I.S — 3 aprilie 2024 @ 20:11
ptr 11 – „Semiran este CONDUS”…scz, e fara comentarii.
Semiran va fi votata ptr functia de primar, spre oftica multor „pisdisti si pulenisti”.
Comentariu by pop — 3 aprilie 2024 @ 20:37
bag seama ca aici bau bau ul de serviciu e ozzy.
chiar si daca mancat o litera i se sare in cap.
in schimb daca cineva scrie greșit da vina pe auto-corect.
sau sunt permise abjecțiile si atacurile unora la persoana.
cam asta e nivelul.
si tot n am vazut un cv un proiect un ceva pentru viitor.doar ..vorbe n vant
candidatii psd, aur..fug iepureste de un dialog??
de o prezentare?aici cred ca e singura tribuna adevarata a orasuluichiar daca unii o vor aruncata in derizoriu.
Comentariu by wow — 3 aprilie 2024 @ 20:56
@38-Sunt și dintre cei …de la care nu te-ai fi așteptat ! https://www.facebook.com/1701378046749220/posts/pfbid02sVN9HLU2QH4aCZmzkHsrbGgSkhyaRNLTWvGaABut96aDrJohp5bRXsNyi2YKorjql/?app=fbl
Comentariu by I.S — 3 aprilie 2024 @ 21:14
Eu și cei din echipa noastră vom candida cu alianța NOI SUNTEM MANGALIA:
https://fb.watch/v/2Q0cBUfBc/
Unde vedeți „Mangalia” pe buletinul de vot, puneți stampila!
Cu Mangalia! Nu cu cei conduși de Constanța.
Comentariu by Mentalistul — 3 aprilie 2024 @ 21:34
Scuzati, link ecacesta: https://www.facebook.com/share/r/2r2AaKkaey8PLfQx/
Comentariu by Anonim — 3 aprilie 2024 @ 21:35
Pt. #36
https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2024-01-05/the-nra-s-legacy-continues-to-haunt-americans
Comentariu by nabuco — 4 aprilie 2024 @ 0:25
Ozzy este în sevraj de cind nu mai are partid cu care sa candideze ….este in delir și atacă tot ce prinde … .Trebuie ajutat cu un doctor ….
Comentariu by Anonim — 4 aprilie 2024 @ 14:31
Pt 43: Suntem 3 consilieri locali ai Partidului Ecologist Român.
Este adevărat, nu suntem la un partid mare, așa cum sunt AUR, USR, PMP etc.
Am preferat să fim la un partid mic cu consilieri locali, decât la un partid mare cu zero consilieri.
Și ne-am gândit că dacă mergem la un partid și mai mare, cum e PSD, poate PSD să ne ofere mai mult? Poate să ne ofere 4 consilieri, din 5 câți are? Nu poate sa ne ofere un partid mare mai mult decât să obținem pe forțele noastre.
Avantajul la partidul nostru este ca nu ne spune nimeni de la Constanța cum sa votăm, ori cum sa ne mișcăm. Putem să luptăm nestingheriti pentru Mangalia. Nu ne-ați văzut cu mâna pe sus la vânzările de terenuri din Portul Turistic.
În aceste alegeri locale, PER intra în alianță cu alte 3 partide și 2 organizații etnice. Așa porneste alianța, dar până la lista comună care va fi depusă la BEC se pot alătura mai multe partide sau organizații non-politice.
Se pot alătura și partidele mari, și PSD, și AUR, și USR, oricine.
Comentariu by Mentalistul — 4 aprilie 2024 @ 21:18
Ozzy, ca sa te sustina pe tine?! Si de ce doar si neaparat pe tine?! pt cei 3 consilieri cu care tot te lauzi si care nu au reusit mare branza pana acum? Pt ca in toate comentariile tale de mai sus, se remarca din partea ta multa elucubratie, din pacate
Comentariu by Anonim — 4 aprilie 2024 @ 21:35
Pt 45: Ai dreptate. Nu am reușit mare brânză. Sunt intr-un partid mic.
Nu mă compar eu cu AUR, cu USR, care au luptat zi de zi pentru Mangalia și au făcut opoziție în Consiliul Local ticăloșiilor lui Radu.
Nu mă compar nici cu PSD, care fiind un partid mare își permite să voteze ticăloșiile lui Radu Cristian. E asa partid mare încât s-au transformat în secretarele lui Radu Cristian.
Îți dai seama cât de greu e să intri în Consiliul Local Mangalia dacă partide mari nu au reușit? Murad se pune primul pe lista de consilieri de la AUR, așa a declarat azi. L-am văzut noi și pe Iorguș consilier local, mai mic și mai habarnist decât Ioniță sau Zbanț, ce ar mai fi să îl avem pe Murad consilier local? Marele „bogat” Murad a anunțat că își dorește consilier local la Mangalia, spune-i omului adevărul, că nu este o mare realizare.
Comentariu by Mentalistul — 5 aprilie 2024 @ 0:28
Uite ca trebuie sa-i dau dreptate paranoicului Ozzy pentru comentariul de la 25. Tataroaica nu este pe atât de periculoasa pe cat este de proasta si duala. Se lauda colegilor de partid cum dracuie si injura birjareste pe conturile de fb anonime. Cand nu are argumente ataca persoana. Pe contul principal i-a blocat pe toti care au incercat s-o corecteze.
Comentariu by Doamne fereste — 5 aprilie 2024 @ 0:53
Te inseli ciurarule
Comentariu by Anonim — 5 aprilie 2024 @ 13:32
Pt. #46
Murad fura meserie de al Danut Moldovan …
Comentariu by nabuco — 5 aprilie 2024 @ 20:11
Pt. #47
Nu-i toata vina ei, inca crede in Mos Gerila:
https://www.youtube.com/watch?v=6tOLrND3Hu8
Comentariu by nabuco — 5 aprilie 2024 @ 21:30
Primarii nu sunt alesi odta la 4 ani de populatie? Pai la 4 ani ii puteti schimba nu la 8 ani. De ce nu il schimba lumea?
Comentariu by eu — 7 aprilie 2024 @ 19:00