Continuă războiul declarațiilor între ”greii” din Mangalia și Limanu. După ce Cristian Radu l-a invitat pe colegul său Daniel Georgescu, edilul din Limanu, să candideze la Mangalia, dacă are curaj, acesta din urmă i-a răspuns ”moștenitorului Brătienilor” în aceeași notă deloc prietenoasă.
Între Daniel Georgescu, primarul din Limanu, și Cristian Radu, edilul din Mangalia, este orice, mai puțin o legătură de prietenie sau, cel puțin, o relație cordială. Sesizăm, însă, că au ceva un comun: Mangalia! Radu este primar în funcție, iar Georgescu ar putea fi…viitor primar. Asta dacă Georgescu va da curs provocării lui Radu și va candida. Până la o hotărâre definitivă a lui Georgescu, continuă războiul declarațiilor prin intermediul nostru. După ce Radu l-a invitat la confruntare, Daniel Georgescu îi răspunde în aceeași notă deloc prietenoasă. ”Când ani de zile ai transformat Mangalia într-o feudă personală, în care și Consiliul Local a fost de prea multe ori la reverul tău, probabil ai pierdut contactul cu realitatea și cu cât de mult te detestă oamenii. Mangalia are nevoie de curățenie de la cap la coadă, inclusiv prin partide, pentru a scăpa de un primar care a ruinat stațiunile și ține în sărăcie un oraș întreg. Nu vreau să mai aduc aminte cum a câștigat Cristian Radu alegerile din 2012 până azi, de fiecare dată cu cozi de topor care au fragmentat opoziția mereu. Domnului primar îi tremură pantalonii că vine cineva și îi face campanie pe bune și atunci va fi istorie. Nu am luat nicio decizie de a candida sau a mă implica, dar dacă va fi cazul- garantez că va fi o campanie transparentă cu o motivație clară: interesul cetățenilor care trăiesc în Mangalia! Pentru “moștenitorul” Brătienilor!”, i-a răspuns Daniel Georgescu.
Mirela Pascal, Replica 27.03.2024
Ăsta este răspunsul la articolul https://www.replicaonline.ro/cristian-radu-il-invita-pe-georgescu-de-la-limanu-daca-are-curaj-sa-candideze-la-mangalia-587466
Cum oare cei din PSD Mangalia n-au observat că Mangalia este o feudă a lui Radu și că ei sunt doar niște slugi care primesc din când în când câte un os ?
Comentariu by lucian visa — 27 martie 2024 @ 14:30
Ciobanel sluga de servici, Tase afaceristul de constanta, maganu omul petrecerilor cu linii pana la Vama veche (se stie la ce ma refer;) )
Astia sunt politicieni ? Niste zdrente de oameni
Comentariu by Alo 2 — 27 martie 2024 @ 15:00
Visa ai fost sluga lui RC pina te-a gonit . Erai un cerșetor si te-a alungat de linga echipa . De atunci il ataci non stop . Cu PSD ce ai mai bolnavule ?
Comentariu by Anonim — 27 martie 2024 @ 15:30
https://www.lucianvisa.ro/2014/12/28/primarul-mangaliei-s-a-inscris-in-pnl/
Comentariu by nabuco — 27 martie 2024 @ 16:30
Cei de la AUR suferă cumplit pentru că Murad nu mai candidează la Mangalia.
O suferință va fi și la PSD Mangalia, când își vor afla candidatul. Oricum, în varianta cu Georgescu Daniel candidat la Mangalia nu are susținerea celor din PSD Mangalia.
Radu Cristian s-a gândit să mute show-ul pe el, pe seama lui Georgescu.
Pe mine mă surprinde că totul se întâmplă conform planificării. S-au schimbat multe în câteva zile. Or să de schimbe și mai multe în 2 luni.
Statornic în candidatură este Ozzy, statornic în candidatură este Radu.
Comentariu by Mentalistul — 27 martie 2024 @ 16:48
Tare prost esti ozzy
Comentariu by Alo 2 — 27 martie 2024 @ 16:52
s a anuntat candidatul la CJC,nu e Gerogescu.Deci..mangalia sau bucuresti pentru georgescu?
Comentariu by wow — 27 martie 2024 @ 17:12
De unde ai dedus tu bucuresti !
Comentariu by Tra — 27 martie 2024 @ 17:38
Miine este prezentat Daniel Georgescu la Mangalia . Va fi prezent Ozzy si Mohamad Murat . Vor fi doar doi candidați la pr Mangalia .
Comentariu by Anonim — 27 martie 2024 @ 17:53
Georgescu la Limanu. O fi vreo surpriză?
Dacă vine candidat la Mangalia va pierde Limanu. Și va avea probleme. Pana în noiembrie e cale lunga și lista de parlamentari PSD nu o mai face Stroe după alegeri. Stroe își asumă candidaturile la CJC si mun.Constanța cu propria funcție de președinte județean la PSD.
Mai țineți minte când am declarat că îmi doresc să candideze Georgescu la Mangalia. Cu Murad mi-a plăcut varianta să îl fac doar din jocul politic, să se trezească pe dinafară. Dacă era doar după sentimentul meu, îl voiam și pe Murad candidat. Dar varianta rațională e mai bună.
Aceeași strategie a fost și pe Georgescu. Dar PSD nu are naivitatea politică a lui AUR. Ori poate dorința de a-si proteja libertatea a determinat pe Georgescu să nu candideze la CJC. Credeți că a ieșit mai prost în sondaje decât Grasa?
Bănuiesc că e mai mare dorința de a continua la Limanu, acolo unde câștigă sigur. La Mangalia pierde sigur în fata lui Radu. Mie mi-ar conveni ca ar ridica votul pe PSD, care are electorat în pensionari și bugetari. Adică aceeași al lui Radu, practic ar slăbi pe Radu, nu pe mine.
Cu un boicot al PSD Mangalia fata de candidatură lui Georgescu, nu beneficiază Radu. Ăsta ar fi cel mai bun lucru al PSD contra lui Radu Cristian = boicotul la Georgescu.
Au amețit atâta electoratul cu incertitudinile, încât nu are de ales decât să își îndrepte atenția pe candidații siguri, care joacă la primar.
Ce face AUR Mangalia acum, dând false speranțe unora că Murad va veni în locul nominalizatului Leo, contribuie și mai mult la incertitudine.
Azi Radu vrea atenția scenei cu schimbul ăsta de replici, scenariu doar pentru țugulanii care pun botul.
Să îi dăm, zic. Să îi dăm atenție.
Apropos, Georgescu vrea schimbată toată componenta organizației actuale a PSD Mangalia. Tase, Ciobănel etc. nu vor fi acceptați de Georgescu.
Comentariu by Mentalistul — 27 martie 2024 @ 18:12
Daniel Georgescu va fi prezentat maine candidat la Mangalia
Comentariu by Info — 27 martie 2024 @ 18:40
ptr 3 – fiinta fara memorie, Visa a fost „executat” de pizdistul tusac…ptr stiinta ta.
Comentariu by pop — 27 martie 2024 @ 19:51
ptr#12
un zvon zicea ca a fost executat si de sorin andrei.eternul consilier.
Comentariu by wow — 27 martie 2024 @ 19:59
La Valu lui Traian, primarul Mitroi este candidat la CJC.
PSD Valu s-a bucurat că este ocazia sa învingă PNL și sa câștige primăria. Dar Felix Stroe a pus candidata la PSD pe deputata Cristina Rizea (cu care se lauda Semiran, dar nu am vrut să o bag în depresie să-i spun ca este înțeleasă cu PSD, altfel nu intra aia lui Rizea pe Ordinea de Zi la CJC, ca să aibă subiect de campanie la Valu).
In timp ce Felix Stroe anunta candidatul la Valu, toata organizatia PSD Valu lui Traian a trecut la PNL.
Dacă Georgescu vine candidat la Primar pentru Mangalia din partea PSD, au Tase, Ciobănel & Co sânge în instalație să treacă la PNL?
Sau vor boicota propriul candidat, cum au făcut cu Bogdan Maganu?
Comentariu by Mentalistul — 27 martie 2024 @ 20:28
Doamne cat de inapt si prost esti.
1. tase Ciobanel sunt ca si copiii lui Stroe, nu o sa plece nicaieri. Dar tu esti prea prost pentru secolul asta sa intelegi ceva
2 . Nu l a boicotat nimeni oe Maganu prostalaule, toti erau intelesi cu primarul sa rupa voturile (plus stroe , ca doar el face cartile )
3. Inca odata iti demonstrez ca esti atat de prost incat nici nu stii ce minciuni si manipulari sa mai scri pe aici
4. S a pronuntat Zamosteanu ca da drumu la conversatii de pe whatsapp de acum 4 ani, cica se ne arata “ce baiat bun esti si vei fi”
5. Esti slab ( in mintea ta mensa)
Comentariu by Alo 2 — 27 martie 2024 @ 20:49
Ozzy, ești pe arătură, ca de obicei. Parcă ziceai ca nu am proiectul de tren metropolitan la CJ, că mint. Acum îl am? Poți sa îl ai și tu, asa cum îl promovează și Rizea, ca doar nu am inventat eu conceptul de tren metropolitan. Doar ca eu fac mai mult decât o simplă promovare, eu initiez proiectul, îl duc de la stadiul de concept in cel de implementare, lucrez cu aparatul administrativ, încep cu redactarea caietului de sarcini, de către departamentul de proiecte europene, apoi il trec prin compartimentul de achizitii, iau avizele juridice, până ajungem la atribuirea studiului de oportunitate și, apoi, intrăm oe linie dreaptă. Muncesc de luni de zile la acest proiect și logoreea nu ajută la nimic. Rizea zicea ca se ocupă viceprimarul Rusu să facă un ADI pt trenul metropolitan, uite că îl face Consiliul Județean, asa cum e normal și corect. Și eu sunt initiatoarea proiectului. Este o implinire a unei promisiuni făcute in campania electorală din 2020. Sunt bucuroasa și onorată că am avut privilegiul de a-mi respecta cuvântul dat cetățenilor. Mai e mult de muncă, dar primul și cel mai greu pas, a fost făcut.
P.s. nu intru în depressed, oamenii care muncesc din greu, dar și cu bucurie,încă din copilărie, stau bine cu psihicul. Dovedit stiintific.
Comentariu by Abdurefi Semiran — 27 martie 2024 @ 21:33
Offf! l Mă doare rău de tot să văd ce se întâmplă în orașul meu natal! Cum naiba s-a ajuns ca toți frustrații care n-au făcut o facultate pe timpul lui Ceașcă să se adune unuia căzut la treapta a-II-a de liceu. Jalnic! Da, acum sunt mari manageri cu diplome făcute la particular. Din zvonuri prin oraș se aude că cel care a fost maistru și este mare manager cu asfaltările a nenorocit un coleg de serviciu. Avem oameni capabili în oraș cu bun simț(profesori, medici, ingineri, foști comandanți de unități), care cu siguranță nici nu vor să audă și să tangenteze cu această cloacă. Domnule Ozzy, aveți un CV pe care să îl cunoască locuitorii acestui oraș?
Comentariu by Suparat — 27 martie 2024 @ 21:38
Termina cu intrebarile cu CV , iar incepe sandilau asta cy FBI, CIA, SRI, Mensa
Comentariu by Alo 2 — 27 martie 2024 @ 22:03
Are CV,dar nu are nimic bun acolo care sa poata fi apreciat.Fantasmagoriile cu lectii pe care le tinea alora del la FBI(el nefiind nici macar ofiter) nu le mai cred nici aia de pe langa el(marinescu,canea si smartphonul primit cadou).
Comentariu by Anonim — 27 martie 2024 @ 22:27
Pt. #16
https://www.replicaonline.ro/fiul-deputatei-cristina-rizea-facut-bdquo-cioara-ldquo-chiar-de-profesorul-sau-de-limba-romana-582366
Comentariu by nabuco — 27 martie 2024 @ 22:58
Bună seara! Îl salutăm pe Ozzy care se pare că din candidat la Primărie a ajuns jurnalist. O remarcă aici pe blog, de ce a prezentat Ozzy programul cu candidații de la Partidul AUR, cu nume, localități, persoane. Nu prea înțeleg. Acum că prietenul lui Căutiș, mercenari media candidează la Limanu, nu ar trebui să aibă buletin de Limanu?
Nu știu sigur întreb.
Dacă Dan Georgescu candidează la Mangalia probabil va câștiga, exact cum a câștigat cu grănituirea pentru Șantierul Damen.
Mangalia cu o armată de juriști, avocați plătiți cu milioane de euro. din bugetul local, bineînțeles a pierdut în fața a doi juriști simpli angajați ai Primăriei Limanu.
Știți ce a făcut diferența?
Simplu, nu au fost vânduți.
La Mangalia de 12 ani, adică 3 mandate, a câte 4 ani a fost condusă de angajați în Marea lor majoritate de la Constanța și București.
Ar fi timpul să ne luăm orașul înapoi. Așa să ne ajute Dumnezeu.
Comentariu by Anonimus — 27 martie 2024 @ 23:06
Pai și Georgesxu al vostru nu trebuie sa aibe buletin de Mangalia?! Sau o rezolva Tatuta la BEC?!
Comentariu by Anonim — 27 martie 2024 @ 23:23
Hmm… eu mă întreb dacă cei care scriu aceste comentarii pline de ură fac politică. Dacă sunt politicieni, trebuia să îmi fie ușor să-i bat.
Mai întâi, că am povestit ce s-a întâmplat la Valul lui Traian cu PSD.
Și am întrebat (nicidecum nu am afirmat) dacă nu cumva este o soluție să treacă actualii PSD la Radu, dacă cumva vine Georgescu.
Deja 3 care se dădeau ei non-politici au sărit cu pietre că de ce zic de PSD. Toți care au sărit cu cretinătăți sunt cu interese în alegeri.
Cea mai ciudată este Semiran cu intervenția ei depresiva în care spune că nu e depresivă. Nici măcar nu a înțeles la ce m-am referit. Oricine poate da pe Google și ies zeci de rezultate că trenul metropolitan este obsesia lui Cristina Rizea. Acum înțeleg ca nu era obsesie, ci pregătea un subiect de campanie pentru candidatura la primar din partea PSD.
Și nu e un proiect realizat – asta e un delir, pentru că nu există trenul sa mă urc în el – ci este vorba de o rubrica bugetară la SF, adică sa cheltuie niște bani cu un studiu de fezabilitate. Și nici măcar nu e al lui Rizea.
„Această viziune este de fapt o reactualizare a vechii strategii de dezvoltare a polului național de creștere Zona Metropolitană Constanța care a mai trecut prin Consiliul Local Municipal Constanța în 2017.”
În anul 2017, USR nu există în CJC.
Dar Semiran,nu ai înțeles subiectul. Nu poți înțelege rațional ceva, crezi că eu am spus ce crezi tu că am spus. Subiectul meu a fost că nu ar fi intrat nimic pe Ordinea de Zi fără oblăduirea lui Stroe Felix.
Componenta CJC este așa:
– PSD & asociații = 10 consilieri
– PMP = 3 consilieri
– Pro Romania = 3 consilieri
– USR = 5 consilieri
– PNL = 15 consilieri
Deci USR nu poate să treacă vreo HCJ dacă nu negociază fie cu PNL, ori fie cu PSD. Tot ce poate USR să se laude este că a votat împreună cu PSD pentru SF la proiectul lui Rizea, dar spre beneficiul candidatului PSD Rizea.
Adică, Semiran, în foamea ta de a te sui pe orice să te afirmi, mie îmi spui că USR a facut compromis cu PSD (nu toți știu să le pună cap la cap) și a ajutat la subiectul de campanie al lui Rizea PSD, și acesta preluat de la propunerea din 2017.
V-ati suit pe Comorova. Atâtea articole, atâta propagandă că ați strâns semnături. S-a schimbat ceva? Ați luat listele de la Zamosteanu, pe care l-am pus sa le bage în XLS în 2020 (i-am dat sa bage doar 1500 de persoane, din 5.000) de la susținătorii mei. A vrut sa le opereze pe toate, am zis ca nu trebuie nimeni în afară de mine să aibă acces la toate. Am dat câte 1500-1800 care au semnat pe liste, la 3 de la noi să le introducă digital.
A vândut aceleași liste lui Murad. A dat aceleași liste acum și lui Semiran.
De exemplu, pt primar și lista de consilieri trebuie 500 de semnături de susținere. Iar Semiran a dat ochii peste cap, că noi cum le adunăm? Nici măcar nu știe joaca, dar ne minte pe noi că a adunat 2.000 de semnături pentru Comorova.
Mă rog… nu cum le-a adunat e important pt mine. CE ATI REZOLVAT CU COMOROVA? Ați rezolvat ceva? Ori e la fel?
Ce ați rezolvat cu construcțiile lui Becheru? Le-ati demolat? Le-ati oprit voi? Pana și in răspunsurile Prefectuluj scrie că ISC a constatat emiterea nelegală a autorizațiilor. Iar la ISC ați făcut pe 544, pentru obținerea de informații de interes public, nicidecum plângere sau sesizare.
Ați salvat universul? Ați salvat salariile celor din primărie? Sau pentru că am contactat Cartel ALFA?
V-ati suit pe toate subiectele fără vreun merit. Fără să aveți habar ce se întâmplă.
Dar cu ce doare pe Mangalia, ați făcut ceva?
Cu prețul la căldură? Cu opresiunea asupra comercianților? Cu hoțiile de terenuri? Cu Taxele Speciale exorbitante? De la 80.000 le-am redus prin luptă la 7.000. Si așa e mult, le atac.
Am fost acolo, să lupt concret. Nu ai venit la niciuna pentru că ai fost la muncă? Dar un comunicat putea să facă USR Mangalia, să protesteze? Nu că ar fi avut vreo putere de a schimba, dar măcar erați prezenți în subiect.
Singurele subiecte în care v-ati băgat și v-ati atribuit nemeritate au fost subiectele ecologiste: pădurea, tăierea copacilor din Mangalia, construcțiile din taluz, construcțiile din rezervația cu stejarii brumării …. doar subiecte de ecologie, ca să faceți competiție cu Partidul Ecologist.
Am văzut ca toți au făcut asta.
Jianu cum a luat câteva zile AUR, s-a apucat să planteze. Trusca cică plasează acum, pt că dau ăștia gratuit arbuști. Dar trebuie acordul primăriei. Mie nu mi l-a dat niciodată primăria, dar au dat acord lui Trușcă, din care au vrut să facă un fel de Ozzy. Doar că e așa ușor.
(va urma)
Comentariu by Mentalistul — 27 martie 2024 @ 23:51
Ei cred ca am succes pentru că ecologia ar fi subiect care prinde.
Apoi au gândit ca am succes pentru că am dat mâncare gratis.
Apoi au început să inventeze live-uri când au văzut ca am avut succes cu ele în 2020.
Radu Cristian a început sa pună poze cu el când a văzut ca am succes cu asta. Și acum a început cu video scurte, de tipul „Un minut cu Ozzy”, pentru că am zeci de mii de vizualizări pe episod.
Și Ozzy e prost? Ozzy e un inteligent nebun?
Să faci mișto că sunt Mensa este ca și cum ai face mișto de cineva care a câștigat premiul Nobel pentru fizică, urlând că nu știe o boabă de fizică. Cine este cretinul care face mișto de cineva că este inteligent?
Exemplu la ce mă ajută: Am văzut live cu Stroe. Și am văzut când a intrat Făgădău, venit direct de la Ciolacu, și din studiul microespresiilor coroborat cu alte informatii am înțeles așa: până pe 15 Aprilie va fi dat jos Dumitrache de la PSD municipiul Constanța (alegeri interne chiar înainte de alegerile locale? pentru ce altceva?). Probabil va fi Făgădău președinte la municipiu, mai ales din faptul ca deschide lista la parlamentare.
Tot pana pe 15 aprilie, va fi dat jos Stroe. Iar la CJC va candida probabil Horia Tutuianu sau Lungoci, dar mai probabil Lungoci.
Nu vad o logică să candideze Georgescu la Mangalia, dar m-a mai surprins PSD cu vânzarea pe față (de exemplu 2012, 2016 și 2020 la Mangalia).
Dar voi fi bucuros, asta va însemna și mazilirea lui Georgescu. Are mulți dușmani în PSD, care ajung mai ușor la Ciolacu. Georgescu va pierde primăria Limanu și nu va câștiga nici la Mangalia. Iar la parlamentare nu va mai face Stroe lista, oricum sunt mulți pe lista și a promis tuturor.
Practic, dacă v-a fi desemnat primar la Mangalia își va da demisia cu 6 luni înainte de încheierea mandatului. Pana în noiembrie devine un nimeni, nefiind nici măcar primar. Cine îl mai pune pe loc eligibil de parlamentar? Dacă e obligat sa vină la Mangalia, este executarea lui de către însuși Felix Stroe. Și va primi de la Parchet multe-multe, va fi coleg de cameră cu Radu Cristian. Vor face mistou-rile cu public redus: colegii de camera.
Recapituland este așa:
Zic de PSD, sar aceeași frustrați. Zic de AUR, sar aceeași frustrați. Zic dd Radu, sar aceeași frustrați. Zic de Murad, sar aceeași frustrați. Toți ăștia enumerați sunt în complicitate politică pentru tâlhărie.
Fie ăștia care sar imediat sunt obsedați în ceea ce mă privește. Ori fie le este atât de teamă că voi opri robinetul, încât au căpătat acest catatonism. Oricare dintre ele ar fi, nu mai contează să identific, în nicio variantă nu sunt oameni drepți și corecți. Sunt ticăloși.
Comentariu by Mentalistul — 27 martie 2024 @ 23:52
Ozzy este adevărat că în 2018, ai furat lista cu semnături pentru referendum? Da sau nu. Era vorba de 5000 de semnături, suficiente pentru a-l demite pe primar.
Tu ești un om bine intenționat. Dar mai faci și nasoale.
Comentariu by Anonimus — 28 martie 2024 @ 0:11
Stai nițel, ca să pricep.
De unde am furat listele acelea? De la cine?
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 0:18
Asta e ca aia: Ozzy, este adevărat că ai furat numele de la Menabit Ozghiun? Pai eu sunt Menabit Ozghiun, în pana mea!
Încă mă surprinde atâta lipsă de logică pe unii oameni. Eu am strâns semnăturile. Jos, la subsol, este numele celui care își asumă corectitudinea strângerii de semnături. Adică numele meu.
Si tu ce zici, că am furat listele?
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 0:23
Heloooooo! PSD + PNL = LOVE, cum sa credeți ma, ca ăștia doi chiar se bat în declarații?!
Comentariu by Anonim — 28 martie 2024 @ 0:23
Lepro, ai furat listele care se strangeau la casa de cultura si erau ale lui Leo Tanase, nu mai manca caca.
Maine trimit email la Mensa ca sa vedem si adevarul ca faci parte din aia nu stiu cat la suta de guristi
Comentariu by Alo 2 — 28 martie 2024 @ 0:24
Pt. #24
https://m.youtube.com/watch?v=543R5VM7l_8
Comentariu by nabuco — 28 martie 2024 @ 0:54
Cat de prosti pot fi unii…
Dacă era așa, vai cât scandal era.
La Casa de Cultură noi nu an intrat înăuntru și ploua afară. Ne-am împărțit liste goale (MODELUL DE LISTA) și ne-am dus fiecare sa strângem.
Mi-a adus unul de la PRM vreo 200 de semnături, toate făcute de același om cu același pix. Le-am eliminat. Erau false, erau capcană.
Iorgus a trimis vreo 100 de semnături și mai târziu a venit un varstinic cu vreo 5 liste doar pe jumătate, adică vreo 25.
Nicu Moroianu și Leo Tănase au fost vreo 3 zile la sediul de strâns semnături și gata. Am strâns toată vara. Era nr de tel pe ușa și sunau oamenii dimineața când mergeau la muncă. Eu locuiesc alături, ieșeam sa semneze sau sa preiau listele.
Dar să nu uitați un lucru: Eu eram PSD. Iar ei ALDE. Cat de prosti ii crezi că să lase listele de semnături strânse de ei, la mine, dacă ar fi fost de ordinul miilor?
Dacă ii crezi atât de prosti pe Leo, pe Iorgus, pe Moroianu… pai nici nu are rost să ne măsurăm în alegerile locale, se știe de pe acum.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 1:16
Apropos de PSD.
Cei de la PNL nu mai au 10 consilieri, ci doar 9. Ultimul lor supleant este de negăsit.
Ei făceau ședințe online între ședințele fizice ca să nu existe 3 ședințe la rând de la care le lipsește cel mai nou consilier.
Prezenta online a fost falsă, ma miram eu de ce nu mai înregistrează pe cei prezenți online, ci doar pe Andreea. Practic persoana figura online, cineva se loga fără video și stătea așa. Iar noi am crezut-o pe cuvânt la prezență.
De aceea tot tam-tam-ul meu că cei prezenți online pot fi contorizați cu vot doar în situații excepționale CONSTATATE DE AUTORITATILE ABILITATE.
A avut altcineva minte să se prindă de hoția lor? La ultima ședință, a fost că dna Stan Linica a declarat interes patrimonial la 3 puncte. În ședința a lipsit DINU MIHAELA. Eu nici nu știu cum arată, a venit când a depus jurământul și atât. Dar, cu dna Stan și cu Moldovan au fost 7 în sală. Plus 3 online. Adică 10 „pentru” de obicei, cu 1 consilier PNL absent.
Și când dna Stan a ajuns la pct cu interes patrimonial, ca să fie 10 voturi, au numărat-o și pe dânsa. Adică au bagat-o iar în conflict de interese, pentru scopurile lor. Era aia cu taxa de promovare turistică.
După ce că au băgat-o intr-o belea, acum au bagat-o iarăși, să fie infracțiune continuată.
S-a făcut pauza și bănuiesc ca la primar în birou s-a plâns doamna Stan, astfel când am ajuns la rectificarea bugetului, cei de la PSD au votat și ei. De obicei, când sunt 10 voturi la PNL, PSD se abține de ochii lumii. Iar când lipsește vot PNL-ului, PSD votează.
PSD va prostește cu mimarea lor că luptă sanchi cu Radu.
De ce PSD a votat toate ticălosiile lui Radu? Și voi credeți ca va câștiga vreodată PSD, când de fapt toți de la PSD sunt pros_titua_tele lui Radu?
Câtă nedreptate mi se face!! Dar Dumnezeu e mare și plătește fiecăruia până la urmă. Cum măh sa insiști cu Leo că ar fi de votat, că va fi votat?
Cum să crezi teatrul ieftin al PSD?
Nu contează că nu credem noi, pentru ei este important să creadă cât mai mulți votanți. Sa fie prostiți cât mai mulți.
Iar cei care pot deschide ochii tuturor la adevăr, pierd vremea inutil să mă atace pe mine,deoarece au complexe de inferioritate pentru că exist așa inteligent și puternic.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 1:39
Dacă vreți, vă mai povestesc din Consiliul Local, ce hoții fac ei.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 1:44
Rolul unui politician este să lupte pentru proiectele care aduc progres, beneficii cetățenilor. Eu asta fac, muncesc și îmi susțin proiectele. Dacă as fi făcut lucruri neonorabile, şuşeneli ori deal-uri rusinoase, se află demult. Usr-ul are vicepreședintele Consiliului Județean, care are in subordine departamentul de proiecte europene. Punct.
Cat despre semnături, uite că avem deja 368 strânse in 5 zile, corect, de la cetateni. Am strâns mii de semnături in acești ani, de când sunt implicata politic, încă de la campania „fără penali”.
Dragilor, fiți convinși ca lucrurile se pot face cinstit, eu pot dovedi oricând asta! Tot ce am afirmat in acești ani, am dovedit. Semnăturile pentru Comorova au ajuns pe masa primarului, fiți convinși ca Radu Cristian ar fi denunțat falsul lor, dacă exista. Nu m-ar mai fi spalat nici potopul lui Noe!
In fine, oamenii sunt, în majoritatea lor, onești. Să nu credeți niciodată ca suntem hoți cu toții, doar fiindcă ne-am obișnuit cu hoția. #curaj, suntem mai buni decât se spune!
Comentariu by Abdurefi Semiran — 28 martie 2024 @ 4:04
Pt 34: Pentru ce ai scris, va fi contestată candidatura ta de către AUR și cred că vor reuși să îti blocheze candidatura, pentru că și eu văd că nu ați respectat calendarul. Nu cred că ei au inteligența să își dea seama, dar le va spune Radu.
AUR are ordin de la centru sa conteste toate candidaturile, din toate UAT. Să găsească motiv pentru fiecare.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 10:23
În altă ordine de idei, Radu Cristian chiar o vrea pe dna Stan în pușcărie:
https://fb.watch/r4VeblIHaI/
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 10:34
Ce risipa de energie! Ce discutii sterile! Ce de frustrari. Iesiti naibii la aer si aruncati dracului mijlocele electronice la gunoi. Faceti ceva pozitiv.
Comentariu by Doamne fereste — 28 martie 2024 @ 11:49
un minut cu Ozzy nr 130 are 362 views…. din care vreo 10 sunt ale mele, sa mai crească acolo, am vrut sa te ajut sa ajungi la alea zeci de mii de views dar m-am plictisit
Comentariu by Adrianooo — 28 martie 2024 @ 12:53
Pt 37: Sunt la AER. Dar pot face mai multe lucruri deodată: pot să respir aer curat, să beau un ceai și sa scriu în telefon.
Că citești o carte și citesti/scrii pe net are nevoie de același proces cognitiv. Comunicarea pe net solicită gândirea mai mult decât o face cititul unei cărți. Ceea ce alegi sa citești face diferența la ce fel de caracter dezvolți. Este la fel cu a alege ceea ce sa privești sau ce subiecte să gândești.
Să insiști că internetul este ceva rău, este la fel cu a insistă că cititul este ceva rău.
Teroriștii fundamentaliști din Africa sunt numiți Boko Haram, numele în traducere înseamnă „Învățătura este un sacrilegiu”.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 12:57
Pt 38: Mă amuză efortul vostru de a bagateliza.
Vizualizarile sunt pe IP, adică poți să deschizi de 1000 de ori, tot 1 data ești contorizat.
N# 130 are 5 minute și explicația lui 129, mai pe larg, în caz de nevoie. Nu a fost promovat. Este util atunci când vine un hater și bate câmpii cu ceva, dau link la 130 în care am pus explicațiile de tehnica legislativă.
Care sunt textele de lege, ce zic ele, de ce sunt adoptate nelegal. Dau link unui avocat care atacă și el știe cum să facă întâmpinarea.
Acest clip nu a fost promovat sau distribuit.
„Un minut cu Ozzy” Nr. 129 conține subiectul principal, are peste 13.000 de vizualizări. Adică peste 13k ip-uri. Le distribui doar pe grupuri de Mangalia, noi avem 4.
Aia cu Murad de 6 minute are peste 35.000 de vizualizări (ip diferite).
Ai încercat sa bagatelizezi, dar de fapt ai adus în atenție succesul meu.
Nici măcar nu le sponsorizez. Nu fac push. Este reach organic. Nimeni din Mangalia nu ajunge la această audiență, concentrată pe ip-uri locale.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 13:18
Nu-mi trebuie să ajung cu fiecare la zeci de mii de vizualizări. Este de ajuns 1 subiect la fiecare 2-3 zile.
https://www.facebook.com/share/v/GWvGpL37VPs93kjo/ = 55k
https://www.facebook.com/share/v/yLiMVcH28szR6e78/ = 35k
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 13:24
Facebook will count multiple views from the same person as long as each view meets the standard 3 second threshold. daca tor esti transparent da și mie statistica la video ala cu 55 55k.. locația și timpul mediu pe video
Comentariu by Adrianooo — 28 martie 2024 @ 13:56
https://ibb.co/nPJwHC1
https://ibb.co/RHCZhHP
Astea 2 și cu următoarea sunt de la 55k.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 14:41
Dan Georgescu nu mai candideaza la Mangalia.
Paul Foleanu este trimis la taiere.
Se pare ca jocurile de culise a lui Stroe au invins vointa lui Dan Georgescu
Comentariu by Info — 28 martie 2024 @ 15:17
https://ibb.co/Z8B1nC5
https://ibb.co/g60FQy8
Locul de unde vizualizează nu-mi dă decât pe urmăritorii mei, care sunt vreo 2,4k.
98% din vizualizări sunt de către non-urmatori.
Nu push, nu sponsorizare, nimic. Organic. Doar pe content.
Push e atunci când 2.000 de conturi din Mangalia primesc în privat sa distribuie un conținut, iar 3 ani au fost antrenati separat sa distribuie continut (nu același). Asta nu am apucat sa fac nici măcar în 2020, pentru că m-am retras.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 17:13
Deci mai întreb o dată.
Cine dintre candidații:
– Paul Foleanu PSD
– Leo Tănase AUR
– Abdurefi Semiran USR
poate să învingă pe Radu Cristian în alegeri?
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 17:15
Singur niciunul …
Comentariu by nabuco — 28 martie 2024 @ 17:47
Pt 47: Nici împreună nu adună voturi să îl învingă pe Radu.
Împreună nu pot depăși 40%.
Mai speră unii că a declarat Murad azi ceva. Că Leonard Tănase este candidat provizoriu. Adică nici AUR nu crede în el. Și oricând ar susține pe un alt candidat, de la alt partid.
Dacă arăt că am peste 25% intenție de vot, logic ar fi să mă susțină AUR. George Simion nu a exclus niciodată susținerea mea. Ba cumva, a ajuns viața să le așeze cum am descris. Problema este că mie încă nu mi-a ieșit calculul cu „dacă pierd voturile mele dacă mă sprijină AUR”. Am primit peste 150 de mesaje de la votanții mei că dacă intru la AUR, ei și familiile lor nu mă votează.
O alianță cu USR nu ar fi fost la fel de nocivă. Dar în loc să mă obosească campania, mi-ar fi fracturat creierii un singur om cu bipolariratea.
Până la urmă am dreptul la fel ca oricare dintre cetățenii Mangaliei să îmi fac politică așa cum consider că e mai bine.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 18:47
Deci … mă dezgustă și mă amuză, în același timp.
Astăzi, pe la 13:39 am postat comentariul 32, în care am povestit cum au ținut ei ședințe mixte, in care consilierul Dinu Mihaela a fost lipsă, dar au trecut în fals ca este online. Iar înregistrările sunt viciate, nu se vede în filmare decât Secretarul Municipiului. Au trecut HCL-uri cu falsuri.
Pe repede înainte, azi la ora 18:00 au transmis o convocarea de ședință, iar la pct 1 este constatarea încetării de drept, înainte de termen, a mandatului de consilier local al doamnei Dinu Mihaela.
Ia de poftim! Confirmarea că zic adevărul. Și că le este teamă.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 19:38
like @49
Comentariu by nabuco — 28 martie 2024 @ 21:07
Când se vinde o bucată de plajă la Constanța:
https://www.facebook.com/share/p/CUi3P3yJGBwjBysk/
Dar când se vinde Portul Turistic Mangalia la bucată, USR Mangalia cică a fost la serviciu.
csf? ncsf.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2024 @ 23:11
USR Mangalia e singura formațiune politica care a rezistat pe scena politica a Mangaliei, în ultimii 5 ani, fara sa fi fost in conducerea CL. Dovada stau toate activitățile noastre, sesizările, interpelarile, cererile noastre pe toate temple sensibile din ultimii ani: Goldterm-sesizare Curtea de Conturi, Comorova-noi am readus subiectul pe agenda publică națională, am adus Pro TV ul și emisiunea „România te iubesc”, construcțiile de pe taluz si complicitatea tuturor consilierilor care lupta doar din gură, că pe dedesubt fac intelegeri pt prăduirea taluzui, anularea HCL 134/2021 care permite construirea inclusiv pe spații verzi-vezi ca ai votat și hoția asta, d-le Mensa, registrul spațiilor verzi, etc. La toate astea noi am muncit, am avut curaj să denuntam toate hoțiile, am făcut demersuri la nivel parlamentar, am inițiat proiectul DNA-UL Pădurilor, de-astea de fac politicienii adevărații, nu gargaragii. Uite și link-ul cu poziția noastră vizavi de vânzarea voturilor din portul turistic. Tot noi am dat presei informatia cu restaurantul lui Maganu, dar tu nu știi asta fiindcă m-ai blocat pe facebook și numărul de telefon, ca tot vrei sa te aliezi cu usr-ul, însă ai rupt toate puntile… Karma is a beach!
https://www.facebook.com/share/p/WBZLHiGvEnadXvxs/
Comentariu by Semiran Abdurefi — 29 martie 2024 @ 0:06
Fără sa fi fost in componenta CL #arată
Plus ca noi avem un sediu plătit de noi, chiar de la înființare. Voi, restul, unde ați avut sediile in toți acești ani? Nicăieri! Vă activati in ultimele luni, de hămesiti de funcții ce sunteți. Tu ești trompeta lui Radu Cristian, asa cum ai fost in toți acești ani! QED
Comentariu by Abdurefi Semiran — 29 martie 2024 @ 0:09
Pt 53: Cu ce ajută ce ai scris, la realitatea prezentată de mine la #51?
PS: Mulțumesc lui USR pentru că nu a acceptat alianța cu noi. După o singură zi de campanie comună, m-aș fi lăsat de politică. Nu aș fi rezistat psihic la atât delir, aș fi plecat pe o insulă la tropice și nu m-aș fi întors decât după alegerile locale.
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2024 @ 0:45
Iar a fost savuros Mohammad Murad.
Încă nu i-a trecut șocul:
https://fb.watch/r5G28K678_/
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2024 @ 0:47
Abia astept sa se termine alegerile, nu o sa te bage nimeni in seama nici inainte nici dupa.
O sa iti repet pana te saturi, ai fost esti si vei fi pana mori, un NIMENI.
Asta e rolul tau in viata, sa te zbati ca un coi in caldare, sa semnalizezi de prostie si atentie, dar la finalul zilei/vietii vei ramane un nimeni.
Amintirea ta se va sterge ca un abur
Comentariu by Alo 2 — 29 martie 2024 @ 1:46
La noi cum stam cu „anemonele”:
https://www.cotidianul.ro/catalin-cirstoiu-avere-dosita/
Comentariu by nabuco — 29 martie 2024 @ 8:00
Pt 56: Cu cât dai din tine mai mult cu comentarii, cu atât mai mult ne arăți cât de schizo ești.
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2024 @ 8:14
Neah, schizo esti tu sa scrii peste tot ca esti cel mai tare in orice si ca restul sunt prosti. Ca soarele se invarte in jurul tau, iar tu esti ayatollahul cel vestit.
Comentariu by Alo2 — 29 martie 2024 @ 11:48
Pt 59: Și nu sunt? Nu ai aflat vestea?
Sunt cel așteptat.
Special pentru tine: https://www.facebook.com/share/p/ZxpEHFW3ysFhPRdW/
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2024 @ 12:40
Hai una și pentru mima lui Georgescu:
https://www.facebook.com/share/p/JrVXP16WkPa9aBHT/
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2024 @ 12:44
Faci jocul lui Radu, dai in toti si atat
Sa ne aducem aminte “Ozzy nu se vinde” noaptea la 2-3 si pe la 10 erai langa Murad :)))
Baaaaa trezeste te , oamenii nu uita
Comentariu by Alo 2 — 29 martie 2024 @ 12:51
Exact! „OZZY NU SE VINDE!”
Și nu s-a vândut.
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2024 @ 13:13
Pt 62: Poți să arăți ca suferi, că intri în depresie, poți să ai accese de violență verbală, că tot nu mă impresionează ticăloșii.
Să te duci în Mangalia să spui că eu sunt complice cu Radu Cristian este ca și cum ai spune că Ucrainienii se luptă la mișto cu rușii, că de fapt Ucrainienii fac jocul lui Putin.
Mai pune mâna pe câte o carte, să faci exerciții de cogniție. Fără educație ați devenit retarzi la minte.
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2024 @ 13:19
Retard mintal esti tu ma, cersetorule. Ii dadeai mesaje lui Murad in 2020 sa iti arunce ceva si tie, nesimtitule
Comentariu by Alo 2 — 29 martie 2024 @ 13:26
Trăiești în propriul schizo, în 2020 am făcut o campanie mai bogată decât a lui Murad.
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2024 @ 13:35
Cu 3 lei investiti :))) grabeste te sa ii dai mesaj iar lui Murad sa ti arunce ceva, ori anul asta iei de la Radu ?
Comentariu by Alo 2 — 29 martie 2024 @ 13:50
Pt 67: Tu nu ești din Mangalia, este?
Am bănuit din prima, dar am vrut să mă conving. Toți ticăloșii vin cu tupeu, pentru că au impresia ca localnicii sunt slabi.
Dar ați venit pe tura mea și vă rup capul!
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2024 @ 13:55
Cat de nebun sa fii sa intrebi si tot tu sa raspunzi :))) meriti sa fi pus intr o camera de izolare cu camasa celebra
Comentariu by Alo 2 — 29 martie 2024 @ 14:14
Pt. #63
O2zy, toti avem un pret, dar nu putem face concurenta partidelor pentru ca vin cu leasing operational …
Important sa nu fim „moral ieftini”.
Comentariu by nabuco — 29 martie 2024 @ 15:20
Mentalitățile, zi-ne și nouă o chestie, că parcă ceva nu se leagă. Dacă ești așa de bun și ai atâtea voturi, de ce nu te vrea nimeni? PSD te-a dat afara, AUR nu te vrea ( propriul tau naș), USR nu te vrea (tătăroaică de-a ta), PMP nu te-a primit, comercianții din asociație au plecat de langa tine. În curând pleacă și Doru Marinescu. Chiar sunt toți nebuni sau e ceva cu caracterul tau?
Comentariu by Anonim — 29 martie 2024 @ 16:11
Pt 71: Asta e ce înțelegi tu cu mintea de găină. De fapt, întrebi de ce nu sunt la un partid cu procente pe național.
La PSD am fost. Dacă am fost, cu rost are sa mai fiu? Pentru că știu că atâta timp cât este Stroe, PSD va face să iasă Radu Cristian primar.
AUR este un partid creștin-ortodox, șovin spre extremist. Eu sunt musulman, tătar și educat. Asta nu înseamnă că AUR nu mă poate susține. Dar eu nu pot fi la AUR, ar fi precum un evreu să se înscrie în partidul nazist.
De cine ai mai spus? De USR?
Și aici, nu se știe ce va fi până la final, dacă vor merge cu candidatul USR sau dacă vor susține pe cineva cu șanse. Dar eu nu cred, o sa explic mai târziu de ce o țin mai departe cu candidații lor și nu își vor retrage proprii candidați.
PMP? Este o minciună, eu nu am mai vorbit cu Palaz din 2020. Adică nu m-am întâlnit deloc.
Dar o să îți explic de ce nu sunt la unul din cele 4 partide: PSD, PNL, AUR și USR.
1. Sunt consilier local de la ecologiști. Abia acum s-a dat amnistia.
2. Peste 30% din electoratul Mangaliei nu mai au încredere în partide. Aceștia votează pe careva ca mine sau nu se prezintă la vot.
Ceea ce nu ti-au spus de la sondajele făcute în Mangalia este că dintre cei intervievați între 28% și 40% nu au vrut sa răspundă sau au răspuns că nu-i interesează partidele în general.
Sunt perceput ca independent. Partidul Ecologist a fost un accesoriu pentru a candida și cu lista de consilieri.
Practic, nefiind la vreunul din acele partide, nișa pe care sunt este mai mare anul acesta față de alegerile trecute, pe la 30% din cei care vin obișnuit la vot. Aia e nișa, nu înseamnă că votează toți cu mine.
În plus, o sa mai scot din casă la vot cca 1000 și ceva, doar pentru că le ofer o opțiune pe placul lor.
PSD, AUR și USR ar putea sa ajungă la 40% împreună. Dacă voturile pe candidații lor nu ajung la 40%, am sfeclit-o toți. Dacă vor obține mai mult, e mai bine. Dacă nu ajung la 40% împreună, nu există nicio șansă să fie dat Radu jos.
Aceste 3 partide nu vor face alianță. Explic de ce. În 2020 am făcut alianță cu Murad, pentru alegerile la primar, ca să plece Radu. Mangalia nu are maturitate politică, mai ales politicienii din partide. Atacul tuturor la mine a fost (vezi și mai sus) că m-aș fi vândut, zic ei că oamenii nu mai au încredere în mine pentru că m-am retras o dată etc. Cretinătăți. Dar ce ai făcut de fapt? Au ucis orice posibilitate de alianță. Oricare partid își va retrage candidatul la primar și face alianță cu altcineva, va fi atacat ani la rând că s-a vândut…tot ce au încercat cu mine. Am știut ca asta va urma și tot am avut curaj, pentru că munca mea și faptul ca am arătat că sunt puternic în lupta împotriva ticăloșilor va face să nu bage nimeni în seama pe cretinoizii susținători ai candidaților PNL, PSD, AUR, USR.
De aceea, sunt sigur că nu va exista vreo alianță de partide mari, în afara de cea underground a lui Stroe cu Radu Cristian.
Dar care s-ar putea încheia în 15 Aprilie, pentru că au alegeri interne și Făgădău a venit cu numire de la Ciolacu la municipiu.
Astfel că tot scopul în alegerile locale este sa fie ținut Radu la 30% maxim. Pentru că dacă PSD, AUR și USR consumă împreună 40%, înseamnă că eu cu 30%+1vot am câștigat.
Candidatul PSD atrage si voturi care l-ar fi votat pe Radu. E bine sa fie candidat la PSD, decât să nu fie.
Am politica mea.
Politica sa se unească toți contra Radu este perdantă, pentru că trebuie să ajungă la peste 50%.
Dar, încă o dată, nu va exista o astfel de alianță. Le este teamă că vor duce un pietroi în spate care nu le vor permite să mai crească. Ei nu au puterea mea, nu au priceperea mea și nici notorietatea mea, ca să crească chiar din aceste atacuri ale cretinoizilor.
Adică tot ei vin cu atacurile că m-aș fi vândut lui Murad, iar apoi tot ei vor alianță cu mine și cu restul partidelor contra lui Radu. Pai cine e prost să o facă, când se vede ce tâmpiți sunt cei care o cer?
Am avut 5.000 de tricouri personalizate, 2.000 de șepci, diverse materiale promoționale, din care 60.000 de măști verzi cu ecologiștii. Corturi, echipa de studio, echipa de producție video și foto, am făcut ziar, pliante etc. Apariții la TV, cheltuiala pe online etc. Echipe de social-media. Mulți bani. Și un idiot insistă că aș fi putut plăti Murad ceva la mine? Pe ce sa ma vând? Doar ca să recuperez eu banii mei, Murad ar fi trebuit să decarteze 200.000 de euro minim. Murad e un zgârcit. Dacă e să le analizeze cineva rațional, acuzele sunt cretinoide. Dar asta e joaca, așa e in tenis.
Și pentru că așa este în tenis, niciun partid nu își va retrage candidatul. Pentru că acei candidați sunt anihilati pe vecie, pentru că ei sunt tipul de politicieni puși pe lista unui partid cu scor național.
Eu am voturi pe persoană fizică. Ei pe persoană fizică au puțin, maxim 3% cel mai bun dintre ei.
Ai pus o întrebare și explic. Dar nu bănui că nu ai avea capacitatea cognitivă să pricepi, sunt convins că vei respinge explicația mea (nimeni nu poate pretinde că știe mai bine decat mine, sa vina peste mine să considere că alte motive bla-bla), vei întra în negație din obedienta polituca sau din interes politic.
Dar mie nu-mi pasă de opiniile altora. Pentru că alegerile sunt pe voturi. Dacă e să analizam rezultatul din 2020, am fost singur, pe persoană fizică, mai bun decât AUR și USR. Și aproape cât PSD. Singur, cu numele meu.
Acum sunt alte circumstanțe. Iar candidații au fost nominalizați conform planificării.
De exemplu: AUR nu va retrage candidatul pentru alt candidat, aproape nicăieri. Doar în cazurile în care așa a fost planificat de cca 9 luni, ca să fie anihilat unul gen Murad sau Georgescu.
Dacă nu înțelegi ceva, să întrebi, să nu presupui.
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2024 @ 18:23
Pai am întrebat. Oare din cauza caracterului tau nu te vrea nimeni? Și mai lasa-ne cu strategiile de 2 bani că ai lins clanțele peste tot și nu a vrut nimeni sa se încurce cu tine. După cum te-ai vândut lui Stroe, lui Murad și lui Moraru, ți-ai obținut foloasele și pe urmă i-ai trădat nici nu e de mirare.
Comentariu by Anonim — 30 martie 2024 @ 8:51
Pt 73: Am o vorbă pe care nu o înțeleg toti: „Niciodată nu e prea târziu să stabilească alții ca am avut o copilărie nefericită și toate amintirile mele frumoase să nu conteze pentru ei.”
În anul 2020, am candidat cu un partid care mi-a dat libertate, cu Partidul Ecologist. Adică nu sunt sclavul unui partid, nu decide un partid pentru mine. Sunt bărbat.
Păsările din colivie spun ca zburatul este ceva rău.
Acum, dintre toți candidații partidelor, eu am fost cel mai sigur de candudatura mea. Nu aștept ca la loz în plic, să văd pe cine nominalizează partidul de la Constanta.
Spre deosebire de cârpele din politică, îmi permit să înjur pe Stroe, pe Murad, pe Moraru oricând, la chestiuni de politică. Sunt cel mai liber politician din Mangalia. Și tu ai nesimțirea să minți că m-am vândut?
Și atunci, Murad, care se dă mare și potent, cum de e un soldat disciplinat și face cu de-a sila ce ii zice partidul?
Și atunci, Leo Tănase de ce depinde de șefia de la AUR dacă e candidatul sau nu? Deja au recunoscut că este varză, pentru că se gândesc la oricare alt candidat.
Candidatul PSD poate să fie altul decât cel nominalizat acum.
De Radu Cristian suntem siguri că va candida, dar are și el o nesiguranță: nu se exclude posibilitatea sa fie încălțat de mascați sau sa fie condamnat la proces.
Sunteți atât de catatonici încât v-ati apucat sa credeți în prostiile voastre. Sunt cel mai liber dintre candidati. Nu depind de vreun partid.
Comentariu by Mentalistul — 30 martie 2024 @ 9:12
– Hei taxi, esti liber ?
– Da !
– Traiasca libertatea !
(si mergi mai departe)
Comentariu by nabuco — 30 martie 2024 @ 9:53
Nabuco tata ai probleme la mansarda foarte mari, e molipsitoare prostia lui menabit
Comentariu by Alo2 — 30 martie 2024 @ 11:49
Întrebarea era alta: de ce toți cei care s-au încurcat cu tine și te-au ajutat nu mai vor să aibă de-a face cu tine după ce te cunosc mai bine? Crezi că asta nu spune ceva despre caracterul tau?
Comentariu by Anonim — 30 martie 2024 @ 13:30
De unde ai dedus că nu vor să mai aibă de-a face cu mine?
Viața privată este o chestiune, am prietenii mei în continuare. Pe parcurs pe unii i-a dus viața la depărtare, ori alții au murit. Câțiva poate s-au îndepărtat, ori alții s-au certat și s-au împăcat, nu am ținut socoteala. Doar nu o să pretinzi că ai tinut-o tu. Se numește viață. Am avut 2 soții, 2 copii cu două femei diferite, se numește viață. Am trăit multă viață în 52 ani. Sunt chestiuni personale.
Oamenii slabi discută persoane.
Oamenii mari discută idei.
Nu discuți idei, tu mă discuri pe mine.
Cu Stroe nu am fost prieten în viață personală, este un personaj politic, parte în viața politică. Murad nu mi-a fost prieten, a apărut în viața politică. În politică se întâmplă strategii politice. Este ca și cum te așezi lângă cineva în tren, ai aceeași direcție și discuti cu persoana pe parcursul călătoriei. Când s-a încheiat cursa, fiecare pe drumul lui. Poți sa te reîntâlnesti pe alte curse sau nu, depinde dacă se potrivesc destinațiile intermediare.
Moraru este prieten și familie. Suntem inteligenți încât să ne acceptăm că politica pe care o face fiecare este un detaliu prea puțin important, față de cum ne respectăm că oameni. Moraru a fost președinte PER pe țară și a plecat la AUR. La recomandarea mea, pentru că i se potrivește mai bine. Să ducă eleganță și inteligență în AUR, să nu devină o grupare de izolaționisti extremiști agresivi de genul „pumnii mei minte nu are”. Asta e opinia mea, că Moraru este atât de puternic și de elegant, încât poate să strunească toți golanii pe care i-a primit AUR.
O teză a ta, ca as fi vândut cuiva, nu valorează nici cât un pișat de capră. Pentru că sunt cel mai liber politician din Mangalia.
Cealaltă teză a ta, ca aș avea eu un caracter de kkt, pentru că nu mă iubesc cu Stroe, pentru că nu mă iubesc cu Murad, este atât de cretinoidă precum ideea că un creștin ar fi necredincios pentru că s-a lepădat de Satana.
Comentariu by Mentalistul — 30 martie 2024 @ 14:14
Cum dracu’ oamenii sunt buni până obții tu ceva de la ei și pe urmă sunt răi? Nu știai că Murad e rău când te-ai vândut? Sau a devenit rău după ce ți-ai luat banii de la el? De Stroe nu știai că e rău când te-a băgat la PSD? Ai aflat pe urmă? Ipocrit…
Comentariu by Anonim — 30 martie 2024 @ 15:33
Pt. #76
OK, si cu ce-ti schimba tie votul „mansarda” mea.
Vezi aici este marea „greseala” a democratiei, ne da la toti dreptul doar la un vot.
😉
Comentariu by nabuco — 30 martie 2024 @ 16:45
Marea greseala a democratiei este ca permite tuturor inaptilor mentali sa isi arunce votul pe candidati gen menabit , psihopati care scriu povesti de adormit copii, iar inaptii ca tine cad in plasa.
Spre fericirea omului cerebral este bine ca nu exista multi ca tine si ca menabit pe aici
Comentariu by Alo 2 — 30 martie 2024 @ 17:34
🙂
Comentariu by nabuco — 30 martie 2024 @ 20:07
Pt. #81
Se pare ca scolioza ci cifoza au devenit contagioase.
https://ro.wikipedia.org/wiki/Oportunism
Hopa sus, ustura si trece.
Bine ca un profesionist ca tine m-a scos inapt, daca suna goarna nu mai trebuie sa dau buzna sa apar a tarii glie.
Comentariu by nabuco — 30 martie 2024 @ 20:10
Ai întrebat, am explicat.
Nu-ți convine? E suferința ta, nu a mea. Văd că suferi, alt subiect nu ai.
Emiți doar idei cretinoide.
Sunt consilier local PER. Am devenit consilier local pentru că m-am pus pe lista precum cei de la PSD, PNL? Partidul i-a făcut consilieri.
Pe noi ne-au votat oamenii, nu au votat partidul. M-a cumpărat PER? PER nu are bani.
Acum sunt singurul care îl atac pe Murad. Crezi că dacă as fi luat ceva nu ieșea Murad și spunea?
Să o lămurim și cu Stroe: Am fost pus pe lista PSD. Pesedistii știu că am refuzat de mai multe ori. M-a pus pentru că îmi doream eu, ori m-a pus pentru că dorea el? De ce crezi că m-a pus? Știi cât a scos PSD la locale în iunie 2016? De 4 consilieri. Vreo 17%. Știi cât am scos în Decembrie când m-am ocupat eu de parlamentare? În Mangalia, 47% pe deputați și 48% pe Senat.
PER era nimic în 2020 pe jud. Constanța. M-am ocupat de campania pe județ. Am scos 4,85% pe județ. Dacă nu mă retrageam de la primar, PER întra în CJC.
Știi cât scotea Murad dacă nu mă retrageam? 3.000 și ceva de voturi. Știi cât scoteam dacă nu mă retrageam? 5.500 de voturi.
Din astea, 2.000 au votat cu Radu că să nu ne conducă un arab. Restul 2.000 și ceva s-au dus pe Murad. 540 m-au votat pe mine în continuare, în semn de protest. Cca 600 nu ausi ieșit la vot de nervi.
Aveam mai multe voturi decât Murad. Dar nu a vrut să se retragă. Și l-au trăsat pesediștii, s-au vândut lui Radu. Adică PSD s-a vândut lui Murad, apoi au tras țeapă și s-au vândut lui Radu. Iar tu mă acuzi pe mine? Cretin!
Votez eu toate hoțiile lui Radu? Sau PSD?
Ti-am explicat de ce nu vor face alianță partidele PSD, AUR, USR. Pentru că nu vor mai exista, dacă o vor face. Cretinii mă atacă pe mine, astfel arată candidaților partidelor ce vor păți dacă se vor retrage pentru altul. Ei nu au puterea mea, doar sunt puși candidați ai unui partid cu scor național, nu au putere de a atrage voturi pe persoană fizică, deci nu pot trece de atacuri, care vor ține câțiva ani, că s-au vândut.
Oricum, degeaba explic unui catatonic. Nu contează adevărul pentru catatonici.
Comentariu by Mentalistul — 30 martie 2024 @ 20:18
Baaaaaa animalule cum dracu de exista animale ca tine ?
“Stii cat am scos cand m am ocupat de parlamentare ,47% etc”
Baaaaaa ce fumezi ????? Ai scos pe dracu sa te ia de nebun, ala e scorul partidului la parlamentare; nicio contributie nu ai avut tu. Cine dracului te crezi ?!!
Mama ce prostii debitezi, nu imi vine sa cred ca exista astfel de psihopati. Noua nevasta iti face fata ? Ori nici nu te baga in seama
Doamne sunt uimit de ce ai scris, te stiam ca semnalizezi dar nici ca o iei prin padure.
Nici nu stiu daca sa rad sa plang, mi ai produs o stare ciudata.
Mi am gasit partener de pierdut timpul, aștept replica aia apriga, haideee ca ma plictisesc grav in seara asta
Comentariu by Alo2 — 30 martie 2024 @ 20:53
Mai citește o dată.
M-am referit la voturile pe PSD în Mangalia la parlamentare.
Cu 6 lini înainte, PSD a scos 17% pe CL și 36% pe CJC.
În Mangalia scorul PSD era sub scorul național.
Scorul național a fost 45%. Cu o organizare bună, în Mangalia PSD a byonut peste scorul național. Radu Cristian nu a scos PNL Mangalia în campanie pentru parlamentare. Din astfel de lucruri pe care le știu, nu am dubii că Radu este în complicitate cu Felix Stroe.
În 2016, PSD Mangalia primise targetul de 40%. Moga fusese pus al 3-lea pe lista de senatori și i-au zis că dacă vrea senator trebuie să scoată 40% pe județ.
Nu mai da ochii peste cap ca o pițipoancă, toți știu că este cum am descris.
Încerci din răsputeri să manipulezi că nu sunt cine am arătat prin fapte vine sunt. Faptele mă definesc.
M-au înjurat iorgușiștii cu năduf pentru că le-am prezis că Murad nu va candida la Mangalia. Ei speră și acum, dar pe Murad l-a anunțat George Simion pe scenă că este candidatul lui AUR la CJC. Și i-a spus să fie soldat disciplinat.
Murad m-a urmărit la PER, când a văzut că nu-l halesc și nu poate avea susținerea mea pentru candidatura lui, a încercat niște mizerii și s-a întâmplat că l-am gonit din PER.
Când a văzut că țin discuții cu George Simion, disperat a vrut ia o funcție în AUR. Uneori, oricâți bani ai, nu contează, nu poți să impui voința peste „patrioți”. Murad si-a luat-o.
M-au înjurat pesedistii pentru că i-am anutat cu multe luni în urmă că Georgescu Daniel nu va candida la Mangalia. Zilele acestea le-am ținut speranța să nu moară. Povestea asta cu Georgescu i-a ținut blocați și încă sunt blocați pentru a face campanie pentru un candidat PSD.
Când spui ca imporți un candidat, pentru că organizatia Mangalia e varză și nu are pe nimeni, acum când nu mai este importat candidatul din afară, nu mai poți sa spui ca ai un candidat local câștigător.
AUR Mangalia s-a trezit cu Leo Tănase candidat, pus fără vreo logică de șanse politice pt câștig; fusese pus provizoriu, pana își rezolva Murad. Dar a făcut Simion pe Murad. Cu boltă.
Bâlbâielile astea sunt la partidele mari. Sunt eu vinovat pentru ele? Chiar dacă le-am predictionat și de aceea m-am poziționat neutru, nu eu sunt vinovat. Organizațiile locale sunt varză. Și la PSD, și la AUR, și la USR. Și tu mă injuri pe mine? Ia mai du-te în pustii cu tot cu Radu Cristian al tău!
Dacă partidele doresc cu adevărat să plece Radu, există doar o singură soluție: sa susțină candidatura mea.
Nu poate nimeni sa spună ca s-a vândut AUR la PSD sau la PNL. Ori că s-a vândut USR la PSD sau AUR.
Poate te trezești că AUR îmi susține candidatura. Că și PSD îmi susține candidatura. Că și USR îmi susține candidatura. E posibil? Este.
E posibil ca să facă alianță 2-3 partide între ele, cu alt candidat? Nu.
Puțin probabil ca pe partidele de la Constanța sa intereseze binele Mangaliei. Vor voturi pe propriul partid, să scoată scor la CJC, ca să ii ajute scorul la parlamentare.
Comentariu by Mentalistul — 30 martie 2024 @ 22:18
De ce îl provocați pe dl Menabit sa emită toate scenariile astea? Omul vrea cu disperare sa fie susținut de un partid adevărat, nu de gluma PER. Doar că nu-l vrea nimeni, a luat toate partidele la rand, ca un veritabil gigolo. Nu îl vrea niciun partid, omul eu un pericol și pentru el însuși! Lăsați-l in pace, are o suferință și voi nu faceți decât să-i exacerbați manifestările. Poate chiar i-ar prii in Zanzibar, ar fi terapeutic.
Comentariu by Coco — 30 martie 2024 @ 23:53
In 2020 am candidat cu PER. Am obținut 3 locuri în CL.
PSD a obținut 5 locuri, dar pe banii lui Murad și candidatura lui Murad a obținut mai mult decât merita.
AUR nici nu a candidat. Am vrut inițial să candidez cu AUR, deci ar fi putut participa în alegerile locale.
Secunda 20: https://www.facebook.com/share/v/1gWxS3vp8eCsut8K/
USR a câștigat nimic în 2020.
Peste 30% din votanți nu au încredere în partide. Votează de-alde mine. Au votat cu noi in 2020 doar o parte, restul au fost supărați pentru că m-am retras. Dacă eu mă duc la USR sau la AUR, sau la PSD, pierd aceasta nișă de votanți.
Unii cred că se întreabă de ce bag în seamă cretini că tine, care mă înjură oricare ar fi subiectul discutat. Pentru că mă folosesc de cretini.
Înjurăturile cretinilor catatonici pe partidul lor confirmă acestei nișe de votanți să mă voteze.
Nu știu dacă ai auzit, dar cu 30% se poate câștiga la primar. Nu trebuie decât să îl țin pe Radu până în 30%.
Celelalte partide nu vor face alianță intre ele. Se luptă pentru restul de 70%. Radu dacă se învârte la 30%, restul PSD, AUR, USR împreună le rămân 40%.
Doar din poziționare, bătălia se dă între Radu și mine.
În campanie, dacă vor să fie credibile, partidele vor zice de Radu. Măcar vor mima o opoziție lui Radu, chiar dacă ei o fac pentru câștigul lui Radu.
Un candidat slab la PSD alungă voturile spre Radu, nu se duc voturile gonite la AUR sau USR. Dar dacă e și Ozzy candidat, voturile gonite cu candidat slab la PSD se duc la Ozzy. Votanții tradiționali ai lui PSD sunt pensionarii și bugetarii. Adică electoratul lui Radu. Aceștia rămân singurii votanți ai PSD, dacă PSD are un candidat slab. Fie PSD va avea rezultat mic și asta mă încurcă; fie PSD va trage destul din voturi pe care se bazează Radu. PSD, fără vreo vânzare, se poate învârti pe la 20%.
AUR, dacă se mișcă cu talent, ajunge la maxim 10%. Iar lui USR îi doresc să ajungă la 10%. Asta în scenariul bun.
Intr-o realitate proastă, cu Leo Tănase candidat AUR nu ajunge la 5% pe alegerile la primar. USR nici atât. Ceea ce devine riscant. Unde se duc voturile pe care nu le mai obțin AUR și USR? La Radu sau la Ozzy sau la PSD? Cu candidat Foleanu nicio șansă să crească PSD. Deci la cine? La Radu sau la Ozzy?
În funcție de către cine se duc voturile pierdute de candidații AUR, USR și PSD, va fi câștigătorul.
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2024 @ 8:15
Deci în toate variantele, oricine de oriunde ar candida, tu ești primar. Am înțeles.
Comentariu by Anonim — 31 martie 2024 @ 15:23
Nu ți-e clar?
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2024 @ 18:20
Oricum, mai sunt 2 luni și niciunul din partide nu face campanie contra Radu Cristian.
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2024 @ 18:27
Nici pe tine nu te vad sa faci campanie împotriva lui RC. Văd că tu ai treabă cu Murad, cu Georgescu, cu Semiram și cu restul.
Comentariu by Anonim — 31 martie 2024 @ 18:45
Fac campanie împotriva lui Radu de 8 ani. Ceea ce fac eu ți se pare ca este ceva obișnuit. Pentru că o fac tot timpul.
Ați ajuns la asa schizofrenie încât ați ajuns să afirmați ca eu nu fac opoziție lui Radu.
În Consiliul Local, cu cei din echipa mea suntem singurii care atacăm administrativ ticalosiile primarului.
Am reușit sa oprim multe ticăloșii, asa cum o sa reușim sa oprim și vânzarea terenurilor din Portul Turistic. Ori taxele exorbitante. Oricum, de la 80.000 lei/an, am scăzut la 7.000 de lei o autorizație de funcționare. Mi se par și așa că este mult, astfel că voi ataca acele HCL.
Sub formă de declarații, am postări și filme despre administrația Radu Cristian. Am și un serial „Un minut cu Ozzy”. Multe au fost distribuite și aici, ca articole. Da scroll în jos.
Iar tu îți arăți schizofrenia insistând că nu există ceea ce există.
Doar ce am discutat aici pe blog despre zecile de mii de vizualizări de 1 min.
Eu întreb: Ești retard, nene?
Nu ai un pic de simțul realității? Ce ai făcut în școală, chiar nu ai dezvoltat cu nimic funcția cognitivă? Îți imaginezi singur un scenariu care nu are legătură cu realitatea și apoi începi să crezi în el?
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2024 @ 19:33
Menabitule ai 3% in toate sondajele. Stai chill
Comentariu by Alo 2 — 31 martie 2024 @ 22:02
Sunt cel mai chill dintre toți.
După ce ai bătut câmpii cu delirul tău, acum vrei să te mai creadă cineva că ai spune adevărul.
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2024 @ 22:21
Nu bat campii, arat realitatea. Plus de asta am sondajele in mana.
Ti am mai zis, te ai nascut un nimeni, esti un nimeni si o sa mori un nimeni. Oricat te ai zbate, esti cal mort.
PS: nu te baga nimeni inseama inafara de mine pe aici ( si asta e o mare realizare) dar dupa campanie iar ramai singur
Comentariu by Alo 2 — 31 martie 2024 @ 23:17
Pt. #95
https://m.youtube.com/watch?v=x3aGlKYlEiY
Comentariu by nabuco — 31 martie 2024 @ 23:34
Te-ai născut târziu. Deja sunt cineva.
Comentariu by Mentalistul — 1 aprilie 2024 @ 0:54