Politica locală în Mangalia

6 martie 2024

Semiran Abdurefi, președintele USR Mangalia, și-a anunțat candidatura la fotoliul de primar al municipiului

Filed under: USR — lucian visa @ 15:05

Semiran Abdurefi, președintele USR Mangalia și-a anunțat candidatura la funcția de primar al orașului. Este prima candidatură anunțată la nivel local pentru această funcție.

Iată mesajul liderului USR, Semiran Abdurefi:

În urma Adunării Generale a Filialei USR Mangalia am fost desemnată candidatul USR la Primăria Mangalia.

Am promis, încă din 2018, când am făcut pasul în politică, că voi fi politicianul care va câştiga încrederea cetățenilor şi va lupta pentru interesul public.

  • Am dovedit că sunt o voce PUTERNICĂ a opoziției actualei administrații publice locale, a lui Cristian Radu (PNL).
  • Am demonstrat că, prin perseverență și cu legea în mână, chiar și o formațiune din opoziție, așa cum este USR, poate deveni de temut pentru cei aflați la cârma Mangaliei.
  • Timp de patru ani, eu și USR Mangalia am fost vocea care a apărat Pădurea Comorova de rechinii imobiliari, cei care au beneficiat, din plin, de ajutorul administrației locale a lui Cristian Radu.
  • Am reușit să organizăm prima inițiativă cetățenească din istoria Mangaliei: am strâns peste 2.000 de semnături pentru a cere primăriei Mangalia trecerea Pădurii Comorova din proprietatea privată a municipiului în cea publică și, astfel, să stopăm, pentru o vreme, defrișările. NU ne oprim, luptăm in justiție pentru salvarea singurei păduri costiere din România!
  • Am arătat ilegalitatea construcțiilor de pe faleza Mangalia, imobile ridicate fără niciun fel de act oficial decât cel al primăriei, conduse de Cristian Radu. Am reușit, după interpelări şi sesizări multiple la Garda de Mediu, Agenția Pentru Protecția Mediului, Apele Române, Inspectoratul de Stat in Construcții, Instituţia Prefectului să demonstrăm ilegalitatea construcțiilor de pe faleza Mangaliei si să determinăm ca ISC Național să ceară Prefectului anularea in contencios administrativ a autorizațiilor de construire emise ilegal de către Primăria Mangalia.
  • Timp de patru ani am fost vocea cetățenilor Mangaliei, care, desi au votat alte partide să îi reprezinte în Consiliul Local, nu au mai reușit să dea ochii cu cei pe care i-au trimis în fotoliile călduțe. Cu siguranță, aceștia le vor cere, din nou, votul, săptămânile care urmează.
  • În calitate de consilier județean am reușit să fac lobby pentru ca locuitorii din Hagieni să beneficieze de transport public în comun, iar cei din Liamnu să aibă rute directe la Mangalia.
  • Tot în calitate de consilier județean, am făcut demersuri pentru repararea drumului alternativ Limanu-Mangalia. Drumul a fost reabilitat și urmează să fie asfaltat.
  • Am reușit să iluminez podul Mangalia-Limanu, după ce a stat 3 ani in beznă.
  • M-am implicat in problema cu care se confruntă elevii din Valu lui Traian si Lumina în ceea ce priveşte transportul județean.

Împreuna cu colegii usr din Consiliul Judeţean Constanța urmărim ca proiectele noastre să se concretizeze cât mai curând: proiectul EuroVelo 6, microbuze electrice pentru 25 de școli din județ, biletul unic pentru unitățile muzeale din subordinea CJ, adăpostul județean de animale, centrul de colectare legume, plantarea de păduri urbane, perdele forestiere de protecție de-a lungul drumurilor județene, registrul monumentelor, trenul metropolitan.

Îmi doresc să readucem încrederea în actul politic, să oprim jaful din administrația publică şi să ne construim, cu curaj şi abnegație, viitorul!

editiadesud.ro

105 Comments

  1. hai Mentalistu, ziceai ca nu ai pe cine sa sprijini… acum ai. luptă să câștige Semiran Abdurefi

    Comentariu by Adrianooo — 6 martie 2024 @ 15:12

  2. Felicitari doamna si succes. Va sustin.

    Comentariu by pop — 6 martie 2024 @ 16:19

  3. Deci Usr sustine Radu Cristian, vor doar sa mai rupa din voturi, doar sunt convinsi ca nu are fatuca asta vre-o sansa in fata lui Radu Cristian.

    Comentariu by Eu — 6 martie 2024 @ 16:43

  4. O sa ia cu 30 de voturi mai putin ca Paris saint Germain

    Comentariu by eu — 6 martie 2024 @ 16:45

  5. cam asta e unirea romanilor.in loc sa fie uniti orgoliile si ambitiile desarte strica tot.pare rau de usr ul asta .nascut talent si mort speranta.nu spun ca au batut palma cu pnl ul dar constient sau inconstient fac jocurile lor

    Comentariu by wow — 6 martie 2024 @ 16:52

  6. Si cand au fost la guvernare, au facut ceva bun?!
    Uita-te la Sector 1 Bucuresti … dezastru. Au furat voturile, au scapat bazma curata … inca nu a invatat romaneste.
    Stelica garsonierierica, inca plange dupa epoca Mazare
    Si inca nu s-au decis cum e cu Parinte 1 si Parinte 2

    Comentariu by Anonim — 6 martie 2024 @ 17:00

  7. Au si ei dreptate … pe cine sa numeasca?! Paris e un esec si joaca si in deplasare …

    Comentariu by Anonim — 6 martie 2024 @ 17:02

  8. https://www.versuri.ro/versuri/veritasaga-kombat-si-scanteie-complicat-de-simplu/

    Comentariu by nabuco — 6 martie 2024 @ 17:03

  9. Gata, Mangalia este salvată!

    Repet: Mangalia va avea ceea ce merită!

    Comentariu by Mentalistul — 6 martie 2024 @ 17:31

  10. Mangalia oricum doarme. wow are dreptate, nu suntem uniți, pierdem.
    Ozzy a atacat-o pe Semiran la foc automat, tot timpul. I-am spus că unirea face puterea, dar el are coeficienții lui de IQ și restul nu mai contează. Bănuiesc că sunt reali, dar coeficienții de prostie și i-a măsurat ?
    În loc să vorbească cu ea, s-a dus la Stelian Ion și uite ce a realizat, dezbinarea opoziției. Evident că nici Semiran n-are șanse de câștig.

    Comentariu by lucian visa — 6 martie 2024 @ 17:36

  11. Ozzy si Semiran il ajuta pe CR sa rămână inca 4 ani primar . Acum se vede cine vinde meciul …..

    Comentariu by Anonim — 6 martie 2024 @ 17:37

  12. Cred ca PSD va face diferența . AUR , USR și Ozzy il vor ajuta pe RC . Pe foamea asta e greu sa reziști .

    Comentariu by Anonim — 6 martie 2024 @ 17:41

  13. Ei nu vând nimic, sunt în Matrix. În rest sunt oameni cinstiți. Nu mă refeream la PSD.

    Comentariu by lucian visa — 6 martie 2024 @ 17:42

  14. În realitate a facut doar gargara pe teme vechi (faza cu padurea Comorova a inceput-o i 2004 Carlescu cu Nelu Mincă și regretatul Paul Parvu). S-a luat doar de constructia lui Iorgus dar de celelalte de pe plaja si malul marii ioc. A facut galagie pe cateva teme rasuflate pe meritul altora. Mai inteligent e Ozzy care a dat mult mai multe … Daca mai vine si Murad … probabil oamenii isi dau seama ca musulmanii vor sa puna mana pe oras si o sa voteze Radu sau PSD masiv. Acolo e bataia. Iar daca Radu trece la PSD nu va mai fi nicio bataie.

    Comentariu by Fane — 6 martie 2024 @ 18:46

  15. Pt 10: Am stat de vorbă cu Stelian aion, Semiran și Paris. Eu am făcut oferta de alianță. Este de porc sa ma învinuiesti pe mine pentru politica lor izolationista. Și dacă aveam 50% din voturi, pe 10 sondaje concomitente, ot nu ar fi făcut vreo alianță. Ei nu fac alianță pentru locale, nu ii interesează localitățile mici, doar suma voturilor din ele pentru CJC.

    Singura alianță pe care o accepta peste tot, este ca alții sa le sprijine candidații. Alianța actuala USR-PMP-FD se va rupe.

    Intr-o alianță toți au ceva de câștigat. O astfel de alianță USR nu își dorește.

    D-le Vișa, nu ai stat vreodată de vorbă cu mine, nu ai întrebat ceea ce te interesează. Ai stat de vorba doar cu adversarii mei și ai luat de adevăr minciunile lor.

    Pe mine ma îngrijorează cu câtă seninătate mint cei care duc steagul unui partid, când acest steag le este mai important decât binele comunității.

    Comentariu by Mentalistul — 6 martie 2024 @ 19:17

  16. Iar cei care smiorcăie pe aici că Ozzy și nu știu cine e de vina, sunt niște ipocriți. Cum, băh, ditamai PSD, cel mai cotat partid din țară, să te plângi ca te bate Radu din cauză de Ozzy? De 12 ani? Te arăți și prost, și impotent!

    Cum adică o singură persoană, Ozzy, să încurce ditamai PSD? Un singur om pune piedica PSD-ului să câștige? Pai normal că va bate Radu, dar pentru neputinta voastră, nu din cauza potentei mele.
    Și Ozzy nu a fost la PSD? Nu câștiga PSD primăria în 2020, dacă Ozzy ramanea la PSD? Si-a dat PSD singur în cap și aruncă vina tot pe mine?

    Cei care se plâng că Ozzy, sau că altul, mai ales dacă sunt de la un partid mare, realizați că recunoașteți cât de slabi sunteți? Mai ales ăia cu șantajul: din cauza lui Ozzy câștigă Radu! Să mori tu?! Câștigă pentru că nu sunteți în stare să îl bateți. Partid care se urca peste 30% pe țară, nu sunteți în stare să adăugați un candidat care mai aduce procente la scorul partidului. În loc de asta, pierdeti de la scorul național, pentru că nu ați făcut nimic pentru oameni și nu au incredere în voi. Tot Ozzy e de vina pentru asta?

    Măcar îmi dați satisfacție, recunoașteți ca Ozzy omul e mai bun decât tot PSD-ul vostru la un loc. Ori USR. Ori AUR.

    Cine nu a vrut să accepte că sunt singurul care îl poate învinge pe Radu Cristian, să își asume că va câștiga Radu Cristian.

    Comentariu by Mentalistul — 6 martie 2024 @ 19:33

  17. https://www.gandul.ro/exclusiv/exclusiv-milionarul-murad-a-construit-ilegal-si-pune-in-pericol-viata-turistilor-la-complexul-panoramic-din-olimp-isc-trebuie-sa-intervina-de-urgenta-20160770?fbclid=IwAR2ysDeW2v0JzgW9nSqjDv2eUz1PdCHZtGoT35dQ_dQia65sEWYr2Iy3juw

    Comentariu by Mentalistul — 6 martie 2024 @ 19:39

  18. Va plangeti ca nu se face o alianța? Cum eu nu am nicio combinatie cu nimeni, deci nici clopotei de coadă, de ce sa nu se faca o alianta in jurul usr, noi garantând corectitudine si respectarea cuvantului dat. Nu ne-am vandut nici in 2020, nu ne vom vinde nici in 2024. Trebuie sa castigam increderea cetatenilor prin faptele, proictele si implicarea noastra, nu prin intelegeri obscure. Nu schimbam un rau cu un alt rau. De ce nu veniti alaturi de noi? Nu ne poate acuza nimeni de interese moscone, pentru prima oara avem ocazia sa facem o constructie sanatoasa, fara stringuri in mafia locală, fara ingerințe externe. Va place sa vedeti aceleași personaje rotindu-se si roind in jurul primariei la fiecare 4 ani o data? Ei isi urmaresc interesele personale, nu ale cetatenilor! Calm, open mind si o sa fie bine. Si nu in ultimul rand, curaj, băieti, incercati si cu o fată!

    Comentariu by Abdurefi Semiran — 6 martie 2024 @ 22:42

  19. *interese obscure

    Comentariu by Abdurefi Semiran — 6 martie 2024 @ 22:43

  20. Gata am inteles că Ozzy il vrea pe RC primar . Sa fi sanatos domnule Ozzy si dai inainte … vrei si tu sa mai prinzi un mandat si chiar este de inteles . Este clar ca nu ai forta si nici echipa si faci si tu ce poti …. îi bestelegi pe toții si iese ce iese …. Se Semiran nu avem ce să spunem pentru că nu o cunoaste nimeni si nu va lua nici un consilier .

    Comentariu by Anonim — 6 martie 2024 @ 22:53

  21. #20 nu-i nimic, uite, e un inceput, acum ma cunosti!
    Pic cu pic se face mare!

    Comentariu by Abdurefi Semiran — 6 martie 2024 @ 23:02

  22. You made some really good points there. I looked on the internet for more
    info about the issue and found most individuals will go along with your views on this web site.

    Comentariu by buy cryptocurrency — 6 martie 2024 @ 23:17

  23. Semiran va trage si ea cit se poate pentru a intra in CL . Este foarte greu sa adune citeva sute de voturi dar nu este imposibil . Cît despre Ozzy acum este foarte clar că a fost și este vindut de la început lui RC . A facut jocul PNLului de ani de zile . Dar il înțelegem si nu este de condamnat ….. pentru un trai mai bun se zbate si el cum poate …. Cu dumnezeu inainte si asteptam si candidatul PSDului care se lasa asteptat ….

    Comentariu by Anonim — 6 martie 2024 @ 23:54

  24. E prietena cu Dragoș Angelescu

    La fel că în 2020 au pus un candidat 0 la Mangalia.

    USR=SRü

    Pentru 23, am zis de Ozzy că e prieten cu Colgiu ?

    Nu vine nimeni de la PSD să candideze împotriva serviciilor toți au bubele lor în cap.

    LONG LIVE THE KING RADU CRISTIAN

    Altul mai bun nu e, votati Radu Cristian.

    Asta nu e o gluma chiar votați Radu Cristian macar să iasă primar cu 90%

    Comentariu by ... — 7 martie 2024 @ 0:54

  25. Acum ei insista că am făcut publice toate hoțiile lui Radu, pentru că așa eram înțeles cu Radu.

    Există vreun cretin în Mangalia să creadă asta? Dacă există, să ridice mâna, să îl ia în evidență la National Geografic.

    Comentariu by Mentalistul — 7 martie 2024 @ 7:02

  26. Ozzy este obligat sa urle la cei din PSD , la Semiran , Murat sau la oricine îndrăznește să spună că va candida in Mangalia pentru că are o intelegere cu RC . Colgiu este intermediarul dintre ei . Pina la urmă trebuie inteles si Ozzy ….. face si el un ban cinstit

    Comentariu by Anonim — 7 martie 2024 @ 7:43

  27. Cati din cei născuți dupa 90, care au plecat din Mangalia pentru a face o facultate s-au mai si intors? Cati dintre primarii după 90 au atras investitori pentru crearea de locuri de munca in oras? Există primar care vrea sa dezvolte orașul asta, sau doar talhari la drumul mare?
    Un fost primar dintr-o comuna de langa Mangalia mi-a zis odata o vorba înțeleapta. PACAT CA NU AM FURAT MAI MULT ATUNCI CAT AM FOST PRIMAR.

    Comentariu by Aburel — 7 martie 2024 @ 8:37

  28. Da mensa, ridic eu mana, esti multumit?
    Ai blat cu radu. Ai facut publice hotiile lui Radu? Publice unde? Pe facebook-ul tau cu 5 urmaritori ai 6 like?
    Cata lume stie despre hotiile lui si pe cati ii intereseaza din aia 18.000 de votanti? Iti zic eu, mensa, nici 100!
    Restul nu inteleg si nu le pasa, pentru ca sunt impovarati de grija zilei de maine! Nu inteleg adminiatratie si nu ii intereseaza politica, ii intereseaza sa si mentina locurile de munca, sa-si creasca in liniste copiii.
    Stii cine avea nevoie sa fie instiintat de hotiile lui Radu? Autoritatile, procurorii, etc.
    Cate plangeri penale ai depus, mincinosule? Zero!
    Gargara ta il ajuta pe radu, il victimizeaza in ochii celor care nu inteleg, aia multi care voteaza!
    Dezbinarea si campania de dezbinare pe care o faci, este menita sa rupa voturile de blam, exact pt a-l ajuta pe Radu! Daca te interesa soarta orasului, luptai si iti consumai efortul pt a determina o unire a tuturor, nu sa injuri pe toata lumea in nebunia ta!
    Tocmai pt ca, pe bunica din colonisti care primeste tortul, nu o intereseaza, nu cunoaste politica, nu intelege jocurile.
    Pe romaneste, esti si tu unealta lui Radu! Ai luat si tu jumatate din suma, iar cealalta jumatate o iei la final? Te intreb, ca degeaba nu alearga nimeni pt nimeni!
    Psd=radu
    Ozzy=radu
    Pnl=radu
    Usr = radu prin naivitate. Usr face un rau inconstient, dar asta e. Nu ar fi fosr grav daca erau doar ei.
    Mai aveti indoieli despre cine va fi primar?

    Comentariu by Aloo — 7 martie 2024 @ 16:32

  29. pt 27 – aveti mare dreptate, se goleste orasul de tineri capabili.
    Stimati concetateni, parerea mea, decit sa facem pronosticuri ca Semiran nu va cistiga, haideti sa o votam si sa scapam de adunatura navetista. Cel putin asta e localnica, nu parvenita si nici navetista.
    Daca il vreti pe Radu inca 4 ani, nu-i nici o problema, dar nu o mai denigrati pe Semiran pt ca are curajul sa „lupte” contra hotilor din Constanta si sa scoata localitatea din „rahat”.
    Sper sa nu supar pe nimeni, nici pe Ozzy.

    Comentariu by pop — 7 martie 2024 @ 18:14

  30. Ai auzit, Radule? Putem să plecăm amândoi în concediu.
    Alegerile locale sunt degeaba, politicienii din Mangalia si-o trag singuri.

    Ori asta, ori ăla de la 28 mănâncă rahat.

    Comentariu by Mentalistul — 7 martie 2024 @ 18:34

  31. Candidatura fara valoare politica. Nu schimba ecuatia alegerilor, chiar daca tinta este un loc in CL. Ea nu prinde podiumul. Va fi pe 5, dupa ozi…care va fi vesnic pe 4.

    Comentariu by Anonim — 7 martie 2024 @ 22:44

  32. Mensa, tu n-ai voie sa-ti iei concediu, ca tu esti in campanie.
    Radu, da, poate sa-si ia concediu.
    De aia te plateste pe tine sa faci pe trompeta pentru el, ca sa poata el sa stea in concediu bazandu-se ca „are oameni la lucru, care muncesc pt prosperitatea lui”.
    La mensa acolo nu v-au invatat ca patronii stau in concedii pe valoarea adaugata creeata de oamenii pusi la lucri, asa cum esti tu?
    Radu e patronul tau, cu el ai blatul, te-a pus la munca, sa rupi voturi!
    Pana acum pot spune ca daca eram in locul lui Radu te treceam pe lista celor care merita un premiu, o prema.
    Poti fi declarat angajatul anului!
    Te ai descurcat perfect in a arunca cu mizerii in toti cei care ar putea fi si potentiali candidati.
    Cand se vor lansa cu adevarar candidatii PSD, AUR, etc, cred ca vei face apoplexie, vei duce munca de denigrare la paroxism.
    Sa rupa domne’, sa rupa, dar sa ramana si la Radu suficient!
    Spor la treaba! Bleah….

    Comentariu by Aloo — 8 martie 2024 @ 2:04

  33. Ceva în afară de tătari și arabi mai găsim și noi să votăm ?

    Comentariu by Alin — 8 martie 2024 @ 23:25

  34. Semiran vede numai ce îi convine…

    Comentariu by Mircea — 8 martie 2024 @ 23:26

  35. https://www.ziuaconstanta.ro/stiri/actualitate/interviu-online-cu-adrian-carlescu-candidatul-prm-la-primaria-mangaliamangalia-care-a-ramas-parca-in-afara-timpului-rastignita-in-epoca-glaciara-trebuie-reconectata-la-realitatile-zilelor-noastre-10113-367227.html Altceva decat furat de la Carlescu si aruncat cu noroi in Iorgus mai știe Semiramida asta ?

    Comentariu by Costel — 8 martie 2024 @ 23:28

  36. Semiramidei îi trebuie 8 %… partidul bețivului și cel al lui Băse nu îi aduc mai mult de 2% … așa că USR e istorie , nu a intrat in Consiliu nici inaintea vaccinurilor dapoi acum. Când o intra PSD ul in forta si PNL ul care e la putere … praf se va alege de Semiramide Ozghiuni Murazi si alti poftitori de ciolan

    Comentariu by Elena — 8 martie 2024 @ 23:31

  37. Vad ca in Magalia avem pana acum contra lui Radu Cristian 2 tatari si un arab. E bine, daca PSD pune un ungur sau un machidon va fi o competitie interetnica, romanii contra minoritatilor!
    Cam rau am ajuns…

    Comentariu by Marius — 9 martie 2024 @ 13:50

  38. Multiculturalism. Uite ce bine merge treaba cu românii din primăria Mangalia. PSD-ul o să-și pună sigur un român.

    https://www.replicaonline.ro/sosoaca-bdquo-romanii-din-italia-mi-au-zis-ca-daca-voi-ajunge-presedinte-ei-se-intorc-acasa-ldquo-video-585638?z=l

    Comentariu by lucian visa — 9 martie 2024 @ 14:48

  39. I visit every day a few web pages and sites to read articles
    or reviews, but this weblog offers quality
    based posts.

    Comentariu by legal online gambling — 9 martie 2024 @ 19:08

  40. ce parere aveti de scandalul dintre jurnalistul cautis si primarul georgescu
    ?

    Comentariu by wow — 9 martie 2024 @ 19:39

  41. Cautiș este un șantajist ordinar . Caută scandal inainte de alegeri…. Vrea să ciugulească și el ceva …yeahhh

    Comentariu by Anonim — 9 martie 2024 @ 20:58

  42. Georgescu e un combinator ordinar.Dar ce pretenții să ai de la un fost barman îmbogățit peste poate de când a ajuns primar la Limanu?

    Comentariu by Anonim — 10 martie 2024 @ 0:44

  43. Cu si fără mizeriile voastre Georgescu va fi primarul nostru . PSD va cîștiga alegerile in Mangalia .

    Comentariu by Anonim — 10 martie 2024 @ 7:21

  44. Pentru că tot se poartă combinații, nu ar fi mai bine să fie primari cu rândul ? 4 ani împărțit la câți candidați sunt declarați eligibili și am rezolvat disensiunile între partide. Exemplul struțo cămilei guvernamentale trebuie omologat și pe plan local. Pacea politico socială ar fi perfectă și „veniturle” ar fi echitabil împărțite.

    Comentariu by cetățean apolitic — 10 martie 2024 @ 8:13

  45. Primarul vostru la Limanu,poate.
    Un țărănoi pentru lumea de la țară!Uite aveți și slogan oentru alegeri.

    Comentariu by Anonim — 10 martie 2024 @ 8:53

  46. Crapă ficatul în tine invidiosule . Macani degeaba … va f…e Georgescu cu p..a îndoita …

    Comentariu by Anonim — 10 martie 2024 @ 10:15

  47. Pt.42
    Dar jumi-juma ?

    Comentariu by lucian visa — 10 martie 2024 @ 11:16

  48. Tataroaica lucreaza in sistem la control la vama port sanepidista… nu ne fraiereste sorry

    Comentariu by Alin — 10 martie 2024 @ 19:30

  49. Ai sa razi Aline dar are destui prosti care nu s-au trezit inca… nu 8 la suta dar are.

    Comentariu by Vasile — 10 martie 2024 @ 19:30

  50. Pt. Alin,

    Da-i cu aghiasma ca-i de post:
    https://www.cotidianul.ro/ordin-bor-pentru-preoti-inaintea-campaniei-electorale/

    Comentariu by nabuco — 10 martie 2024 @ 19:56

  51. 1. Pentru 33 si 37. v-ati verificat gena sa vedeti ai cui descendenti sunteti? Aveti 3 optiuni: Genghis Han, al unui dac betiv, sau al unui roman puscarias. Lasati-o mai jos cu nationalismul!
    2. Pentru opozitia lui Radu. Vedeti ca deja a inceput campania. Si-a trimis armata de orci sa umble din locuinta in locuinta. El foloseste armament greu iar voi pana acum doar pistoale cu apa! Uniti-va, gasiti cea mai buna varianta! Important este sa scapam de gashca care a falimantat orasul.

    Comentariu by Suparat — 11 martie 2024 @ 15:19

  52. like suparatu @51

    Comentariu by wow — 11 martie 2024 @ 15:23

  53. https://evz.ro/partidul-aur-vot-impotriva-lege-traficanti-droguri.html
    sa va traiasca auru…halal.isi dau arama pe fata sau n au inteles despre ce e legea, avand probleme de analfabetism functional.cred ca a doua e mai plauzibila

    Comentariu by wow — 11 martie 2024 @ 15:51

  54. Soluția opoziției e doar unirea ! Orgoliile nu sunt pentru politică.

    Comentariu by lucian visa — 11 martie 2024 @ 17:56

  55. Piticu si-a rezolvat alegerile! Se misca bine pe batrani, a trimis armata din primarie sa ii faca campanie din usa in usa la fiecare batran!
    Pe partea opusa, fiecare se crede un fel de invingator!
    Victorie a la Pirus! Asa as descrie cel mai bine victoria opozitiei din Mangalia! Ea e de fapt o infrangere, dar fiecare ae crede invingator!
    Si murad a avut o victorie a la Pirus in 2020 si in 2024 va fi la fel!
    Ce blestem o fi picat pe orasul asta de a ajuns sa aiba pe scena politica doar nebuni, analfabeti, inculti si maimutoi?
    Semiram este un om super ok, din pacate, cu regret, nu e momentul ei, iar USR este partidul „parinte 1 si parinte 2”! Nu poti castiga cu USR!
    Poate ca mangalia are nevoie de o femeie, dupa atatia barbati toxici!
    Mangalia, in primul rand, are nevoie de libertate, pentru ca acum este incarcerata si subjugata de o mafie. Toti locuitorii, antreprenorii, etc, traiesc sub teroare!
    Frica este cuvantul care descrie starea mangaliei, iar lasitatea si perversitatea, descriu cel mai bine caracterul majoritar!
    Din pacate vom fi fortati sa mai suportam inca 4 ani si poate „Dumnezeu cu mila Lui”, ne poate salva, prin bratul lung al justitiei!
    Trist, dar nu poti face nebunii, lasii si combinatorii sa inteleaga!

    Comentariu by Aloo — 11 martie 2024 @ 18:00

  56. Pt 51: Ce vrei tu și de la cine vrei tu ce vrei?
    Cui te-ai adresat? Ca să știu și eu cine se luptă cu Radu.

    Comentariu by Mentalistul — 11 martie 2024 @ 18:01

  57. Pt. #51

    https://www.libertatea.ro/stiri/genghis-han-tatal-a-16-milioane-de-oameni-60042
    toti unul si unul.

    Comentariu by nabuco — 11 martie 2024 @ 18:32

  58. Pt 54: Ai putea sa identifici cine este opoziția? Cine să se unească?

    În următoarea ședință CL vor fi puse la vânzare și terenurile din portul turistic, pe care au cârciumi Moldovan, Maganu, Sile (Radu). PSD va vota, ca să îl rezolve pe Maganu.
    Pe viitor, asta va fi coaliția PNL+PSD, toți vor fi complici la jaful organizat.

    Nu am vreo fobie că trebuie să candidez. Dar voi candida. Pentru că asta doresc cei care mă votează.

    PER a dispărut, iar eu nu mă regăsesc în noua chestie. Astfel că sunt ronin. Să nu aud pe cineva că mârâie că de candidez. Pentru că PSD își pune candidat. Pentru că USR își pune candidat. Pentru că AUR își pune candidat. Niciunul dintre candidații acestor partide nu va renunța la candidatură. Dacă reușește cineva să convingă aceste partide să nu aibă candidat, și toate partidele să susțină toate un singur candidat, abia atunci puteți spune că există o alianță contra Radu.
    Niciunul din partide nu renunță să aibă candidat pentru primar. Și atunci, de ce vă exprimați în van, cu idei imposibile? Doar așa…, ca să justificați lipsa de acțiune?

    Alegerile sunt pe voturi. Locuitorii Mangaliei votează. Dacă votează pe Radu ori pe alt hoț, vor avea ceea ce merită. Nu e ca și cum nu ar exista variantă pe care să o voteze. Dacă votează majoritatea pe Radu, asta e, oamenilor le place să fie sclavi asupriți. Dacă votează PSD, care pricum va săvârși același jaf organizat pe care îl face Radu Cristian, votanții își merită soarta.
    Nu cred că Murad Mohammad va obține mai mult de 10%. Există variantă pentru a nu vota hoți și mincinoși. Dacă votanții din Mangalia votează în majoritate pe cineva drept și priceput, vor avea un primar astfel.
    În final, locuitorii Mangaliei vor avea ceea ce merită. Voturile nu sunt la partide, sunt la oameni. Dacă nu ar fi existat alternativă, atunci poate că depindea de partide. Dar există tot felul de alternative, astfel că și dacă va câștiga un hoț, va fi voința poporului. Ori dacă va câștiga unul drept și priceput, tot din voința poporului va fi.

    Comentariu by Mentalistul — 11 martie 2024 @ 19:03

  59. Dacă tu ești rezonabil la cap, eu aș putea încerca să vă unesc.

    Comentariu by lucian visa — 11 martie 2024 @ 20:56

  60. Domnule Menabit, opoziția la ora actuală în Mangalia înseamnă toți cei care vor să înlăture tumoarea care crește și iar crește! Dacă tumoarea va fi trimisă acasă(la Constanța) după aceea apar alte oportunități pentru vindecare. Dacă dumneavoastră ziceți ca v-ați luptat cu monstrul, acest lucru nu se observă mai deloc. Înafara unor postări pe acest blog și pe facebook eu unul nu am obsevat nimic! Din partea candidatului USR ce să mai zic? Zero!! Apariții firave pe facebook, și bine că nu și-a anunțat candidatura în ultima zi(ceea ce mă face să cred că aceasta candidatură să fie impusă de la centru). De PSD î-mi este greață, cred că deja i-și pregătesc candidatul împreună cu macheta pe care au folosit-o în campania lui Tusac, aceea cu imobile și mașinuțe pe care o scoteau în fața sediului, și cu tombolă pentru noile apartamente. Despre AUR? Afirm ce am zis la punctul 51. Avem în genă aceste trăsături!

    Pentru alegerile locale, domnilor, dați cu ei de pământ! Nu am văzut nici o cerere de miting împotriva abuzurilor! Explicați și bunicii căt rău au făcut orașului! Reușiți? Nu! Fiindcă în alte localități primarul Mangaliei este dat exemplu cât de preocupat este el de seniorii orașului. Dacă în campania electorală nu mișcați cum trebuie, nu cu pancarde albe cum a procedat USR-ul în campania trecută, ci să demascați toate netrebniciile făcute (nu pe facebook sau pe blog), atunci nu mai putem spera!

    Comentariu by Suparat — 11 martie 2024 @ 22:39

  61. https://www.libertatea.ro/stiri/istorie-cum-ar-fi-aratat-romania-cu-punctul-8-al-proclamatiei-de-la-timisoara-aplicat-ion-iliescu-nu-ar-mai-fi-ajuns-presedinte-iar-kgb-istii-securistii-si-urmasii-lor-n-ar-mai-fi-ajuns-a-4822913
    &
    https://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-8165329-emil-constantinescu-guvernul-meu-fost-responsabil-competent-actualul-guvern-presedintele-alcatuiesc-grup-oligarhic.htm
    🙂

    Comentariu by nabuco — 12 martie 2024 @ 0:30

  62. Pt 59: Pe cine să unești? Tot nu ai răspuns la întrebare.
    PSD, AUR, USR vor avea fiecare candidat la primărie. Dacă dta crezi că va renunța careva de dragul tău, te înșeli amarnic.

    Comentariu by Mentalistul — 12 martie 2024 @ 9:33

  63. Pt 60: Un om care își bazează afirmațiile pe minciună, în mod deliberat, nu este credibil.

    Dacă vrei ceva de la mine, nu pe restul lumii trebuie să convingi, ci pe mine trebuie să mă convingi. Cu minciunile și prostiile dtale nu mă convingi.

    Comentariu by Mentalistul — 12 martie 2024 @ 9:36

  64. De ce ar renunța cineva pentru mine, atâta timp cât eu nu candidez nicăieri, nu vreau niciun post și niciun contract public ?
    Văd că îi îndepărtezi și pe cei care te-ar putea ajuta. Dacă așa crezi că o să câștigi, așa fă.

    De curând, cineva din Constanța, ți-a zis cam același lucru despre unirea forțelor de opoziție. PSD nu e în opoziție la Mangalia.

    Comentariu by lucian visa — 12 martie 2024 @ 10:58

  65. Pt 64: Văd că te ascunzi după cuvinte și nu vrei să răspunzi la întrebarea importantă: Cine să se unească?

    Cine crezi dumneata că este opoziția?
    Cine cu cine să se unească și să meargă în campanie (au mai rămas 2 luni) împotriva lui Radu Cristian?

    Fără bullshit, fără acuze incorecte pe care le faci doar pentru că am întrebat ce este important.
    Cine să se unească?

    Comentariu by Mentalistul — 12 martie 2024 @ 11:45

  66. PER USR PMP și AUR. Cel puțin la un candidat comun de primar.

    Comentariu by lucian visa — 12 martie 2024 @ 12:07

  67. AUR Mangalia este vândut lui Murad, care s-a vândut lui Radu Cristian pemtru a i se anula supraimpozitări de cca 1,5 mil euro.
    Am încercat să îl scot pe Murad pe dreapta, dar se pare că interesul e mult mai mare pentru ca a plusat cu bani la Simion.

    USR vorbește urât de cei din propria alianță, adică PMP și FD. Am făcut propunerea de alianță, nu au acceptat. PMP si FD sunt de acord, dar USR nu vrea. USR nu va accepta niciodată. Așa sunt ei, la ei primează partidul, nu orașul.

    Ai mâncat rahat că nu aș fi eu rezonabil la cap. Te rog să îți ceri scuze. Eu am făcut ce ati vrut. Și în 2020, și acum.

    USR și cu AUR, împreună, nu obțin atâtea voturi câte pot să obțin, dacă mă apuc de campanie. Cine nu crede, să privească la rezultatele din 2020. Iar astazi stau pe un scor mai bun.

    Cu mână pe inimă și cu rațiunea în creier, crezi că vreodată vei putea să unești pe USR cu AUR, să sprijine același candidat?
    Dacă pretinzi lucruri imposibile, care nu pot fi realizate din cauza altora, de ce mă ataci și mă jignești? De ce îmi jignești inteligența, în primul rând? Și ți-o jignești și pe a ta.
    Chiar crezi că USR și AUR s-ar uni intr-o alianță electorală la Mangalia? Nici dacă ar castiga primăria, nu va face USR asta. Nici AUR.

    Și atunci, de ce îmi arunci în cârcă mie rahaturile închipuite de dta? Dacă privești faptele, nu am făcut ceea ce este corect și rațional?

    Comentariu by Mentalistul — 12 martie 2024 @ 12:32

  68. Pt. #67

    S-ar putea sa ai dreptare doar in cazul in care vii cu o echipa si o campanie care sa acopere la 360° interesele „anatomo-patologice” pentru Mangalia.

    Comentariu by nabuco — 12 martie 2024 @ 13:42

  69. usor cu pianul pe scari.cam dur limbajul.si eu sunt pentru unirea opozitiei.din pacate ai dreptate.usr ul e ceva ciudat care cum spuneam ne a dat sperante la un moment dat care s au transformat intr o mare dezamagire.cat despre aur, vedeti ca s tot cei de la alde acolo si vor juca aceeasi piesa de teatru prost ca tura trecuta, acolo fiind iepurii traseisti politic.

    Comentariu by wow — 12 martie 2024 @ 13:43

  70. Vorbe memorabile ale lui Petre Ţuţea:
    „Românilor, nu vă mai alegeţi conducători care nu-şi iubesc ţara!”
    /\
    Mangalioti, nu vă mai alegeţi conducători care nu-şi iubesc oraşul!

    Comentariu by nabuco — 12 martie 2024 @ 13:49

  71. Pt 68: Nu despre asta este discutia. Eu am întrebat: Cine consideră dl Vișa că ar fi opoziția care poate să se unească?

    Realitatea este că nici USR, nici AUR nu se vor uni pentru un candidat comun. Discuția asta vreau să lămurim, să nu mi se mai pună mie în cârcă mie de către oameni care refuză să recunoască realitatea.
    Eu am fost rezonabil. Și în 2020, și acum. Căutați-i pe încuiați în altă parte.

    Pt 69: Cum adică e dur limbajul, dar am dreptate? Cum ai dori dta sa spun ca treaba e de porc?

    Comentariu by Mentalistul — 12 martie 2024 @ 16:29

  72. Pt. #51

    https://www.scientificamerican.com/article/new-linguistics-technique-could-reveal-who-spoke-the-first-indo-european-languages/

    Comentariu by nabuco — 12 martie 2024 @ 16:50

  73. https://tomisnews.ro/tovarasia-pnl-pro-romania-de-la-constanta-incepe-cu-stangul-militianul-cristi-radu-isi-impune-candidatul-la-limanu/

    Comentariu by Traian — 12 martie 2024 @ 17:50

  74. pt 70 – corect, de aceea eu voi merge pe mina tataroaicei Semiran. E „de-a casei”, vreau sa cred ca vrea sa faca ceva pt orasul ei. Nu cred ca-si doreste sa se imbogateasca, precum predescesorii..deveniti milionari…profitind de „torturi di felicitari”.
    Pt 69 – da, ai dreptate privind partidele, dar eu zic sa alegem OMUL pt functie, nu partidul. Faptul ca face parte dintr-un partid, mai putin conteaza. Parerea mea.

    Comentariu by pop — 12 martie 2024 @ 18:54

  75. https://tomisnews.ro/tovarasia-pnl-pro-romania-de-la-constanta-incepe-cu-stangul-militianul-cristi-radu-isi-impune-candidatul-la-limanu/

    Uite cum se adevereste – adevarul.
    Precum Dana Budeanu – am avut dreptate, v-am zis!
    Cum e „mensa”? Si alianta si lupta lui radu pt tine si cel care iti scrie comentariile si articolele e tot o emanatie de „mensa”?
    Ups, e doar ce am zis, mangleala.
    Tot ce ati urmarit a fost sa faceti galagie ca sa puteti „negocia”!
    Ca sa va raspund tuturor, deschideti ochii!
    In 2016, Ozzy si Cautis au facut mangla cu tatucul lor, cu Stroe, ca sa il impuna pe mensa in CL.
    In 2020, tot o mangla, dar a fost la alt nivel pe filiera Moraru-Murad.
    De fiecare data, cand nu joci la castig, joci la vanzare-negociere!
    Nebunul e doar nebun, nu e si prost, stie ca nu are in viata lui sanse, asa ca, singurul lui castig e „pe persoana fizica”.
    Au infiintat un grup organizat care se ocupa fix cu asta „abureala si santaj”. O data la 4 ani vinde ceva.
    Nu e rau, pentru ei nu e rau, pana la urma sunt realisti, dar diabolici.
    Sa stiti de la mine, adevarata opozitie nu se face pe grupuri, nici pe fb, nici pe bloguri.
    Doar analfabetii administratiei cred asta!
    Cine vrea cu adevarat sa faca opozitie, o face pe cale administrativa – respectiv cu sesizari, plangeri penale, adrese catre autoritati de control!
    Singura care a facut opozitie este Semiran – dar nu o pot vota, din pacate nu ma lasa constiinta sa votez „USR”! Nu pot sustine „parinte 1 si parinte 2” . Nu pot sustine partidul care a impus cetatenii altor state in fruntea administratiei din Romania! Mai ales prin fals si uzurparea democratiei!
    Semi – esti un om bun, dar ai ales prost partidul, mai bine independenta!
    Pt restul, deschideti ochii si verificati mesajele mele mai vechi!
    Se vor adeveri la virgula!
    Am spus candva – radu va pleca cand vor vrea toti sa plece! Deocamdata nu vrea nimeni!

    Comentariu by Aloo — 12 martie 2024 @ 20:04

  76. Discuția inițială e neterminată: Cine să facă alianță? Cine cu cine să se alieze pentru un candidat comun?

    Comentariu by Mentalistul — 12 martie 2024 @ 21:07

  77. Toti cu tine :)).
    Si tu cu Radu si cu tovarasu Cautis.
    N-are cine sa se uneasca!
    Ozzy=Radu
    Psd=Radu
    Usr si Aur nu se unesc pt ca ….politica de partid.
    Ura si la gara.
    Unirea e posibila doar in spatele unui candidat independent.
    Si doar daca cei care sunt acum in partide pun problema asa sefilor de partid:
    Noi nu mai vrem cu Radu! Ori intelegeti, ori ne retragem toti, cu tot cu organizatii si mergem sa sustinem un independent. Toti!
    Dar nu se vrea, ca fiecare stie ca sunt sanse mari sa piarda si „nu mai iese nimic pe persiana fizica!

    Comentariu by Aloo — 12 martie 2024 @ 21:34

  78. După cum văd lucrurile, candidații la Mangalia vor fi:
    – Radu PNL
    – Foleanu PSD
    – Moroianu AUR
    – Semiran USR

    Din păcate, nu va fi o luptă în 3.

    Mă uit la candidați și încerc sa îmi dau seama cine are potența si priceperea să învingă pe Radu Cristian. Dacă ar fi vreun pericol sa câștige PSD, Stroe le va trânti meciul oricum. Moroianu să bată pe Radu? Semiran să bată pe Radu? Niciunul nu luptă ca să câștige la primar, ei luptă pentru Consiliul Local.

    Comentariu by Mentalistul — 12 martie 2024 @ 21:44

  79. #Aloo, sunt eu, Picasso!
    Acum nu stim cat de adevarate sunt stirile, dar asta cu Radu Cristian si Alex Cautis candidat la Limanu ne arată câtă disperare e-n unii sa-si pună ouăle in toate cuiburile, disponibile ori ba…
    Dintre toți, tot noi suntem cei mai relaxati, n-avem nicio incrancenare, daca iese, iese, daca nu, electoratul e suveran. Toata viata am muncit cu placere, întotdeauna am gasit bucurie în a ajuta, poate si fiindca am o familie numeroasa, suntem 4 frati. Si nu, nu m-as duce in niciun alt partid, deci n-am greșit intrand in usr. Aici am castigat prieteni, multi oameni sunt asemeni mie, suntem ce trebuie. Nu ma supar ca nu ma votați, dar prostia asta cu „parinte 1, parinte 2” nici macar n-o pot lua in serios, ceea ce inseamna ca n-o s-o iau in seama. Dar va multumesc pentru faptul ca nu vedeti in mine o arivistă, o insetata de imbogatire, mai ales ca nu am avut niciodata vreo frustrare in acest sens. Am avut norocul sa am parinti foarte stricti in ceea ce priveste educatia pecuniary. Dar trebuie sa va spun ceva ce mi-a ramas intiparit in suflet, de la tata. V-am spus ca suntem 4 frati, suntem uniti, ne ajutam in orice si oricand, dintotdeauna si pt totdeauna. Eu cred ca un om este in comunitate asa cum este si in familie. Tata ne-a pus pe toti sa promitem, inainte de a se duce, ca întotdeauna ne vom ajuta, ca cel care va avea norocul ori stăruința şi străduința de a reuşi mai bine în viaţă va fi sprijin si pentru cel mai puțin favorizat de soartă. Si chiar asta facem noi, familia Abdurefi, cu ai nostri, cu vecinii si prietenii nostri. La vremuri de restriste, noi suntem, negresit, impreună. De aceea nu ma supar ca nu voi fi votata, doar n-o sa ma imbolnavesc din asta, nu?! Să dea Bunuțul să nu iesim prea şifonați din mizeria de campanie ce va urma, căci inca am lucruri bune de facut pt comunitate. Ne vom vedea pe strada, la cumparaturi, la plimbare cu cainii pe plajă, si e naşpa să nu ne putem privi in ochi doar ca nu va place partidul pe care-l reprezint. Mie imi place usr. Nu ma scuz, nu mă umilesc, nu cersesc. Eu muncesc, sunt perseverentă si imi reprezint cu onoare comunitatea. Restul e vorbărie, se disipă in eter.

    Comentariu by Abdurefi Semiran — 12 martie 2024 @ 22:03

  80. Nu știu ce face Căutiș și de ce o face. Pe mine a încercat să mă facă să nu candidez, pentru că am primit șansa pe care am primit-o, să fiu manager pe bani mulți. Toți gândesc că ar fi o prostie să dau cu piciorul la o așa șansă… etc. Dar nu mi-a spus motivul principal pentru care insistă. Nu l-am ascultat, am considerat că îi trece. Din presă am aflat și eu de intenția asta de a candida de la PNL la Limanu. Eu știam ca voia de la AUR.
    Pe de altă parte, mă uit că dacă Georgescu pleacă de la Limanu să candideze la Mangalia, la Limanu rămâne Gela să candideze de la PSD. Adică PSD ar pierde Limanu. Mai ales la câte ajutoare am dus la Hagieni și la 2 Mai, în ultimii 8 ani, vreo 15% din voturi le pot avea și eu pentru un candidat.
    Candidatura lui Căutiș va face să țintuiască pe Georgescu la Limanu.

    Dincolo, AUR nu are soluție pentru CJC, decât pe Murad.
    Umblă un zvon de manipulare că Murad va avea susținerea PSD. Este doar o prosteală. Adică să nu fie votat Foleanu la PSD, ca cei anti-Radu să voteze pe Murad contra lui Radu. Dar nu are nimeni garanția ca nu vor vota pe Ozzy contra lui Radu. Astfel că zvonul e o prosteală de manipulare, pentru că va avea efectul invers, atâta timp cât exist.
    Oricum, eu tind să cred că Murad nu va candida la Mangalia. Se va face de râs, nu va lua nici 10%.

    Astfel că singurul rămas să se bată cu adevărat cu Radu Cristian este Menabit Ozghiun. Iar o luptă în 2 nu-mi e confortabilă.

    Comentariu by Mentalistul — 12 martie 2024 @ 22:04

  81. like @79
    Cat despre USR (CT) stimata Doamna va rog sa-mi enumerati o calitate si un defect al colegului dvs. Stelian Ion. Multumesc anticipat pentru sinceritate.

    Comentariu by nabuco — 12 martie 2024 @ 23:07

  82. Dpmdv, Stelian are o mare caliatate, care e si un defect, functie de situatie; e prea condescendent. In politica, decența nu prea te wjută, din păcate. Dar e un om bun, onest si empatic. As vrea sa fie mai spontan, mai contondent, poate si pentru ca eu sunt asa, însă imi place sa-l stiu politicos si reținut în reaction,

    Comentariu by Abdurefi Semiran — 12 martie 2024 @ 23:46

  83. reținut in reactii, asa mă mai disciplinează si pe mine. Am incredere in el si în decența lui. Dar eu sunt o sentimentală, vad doar ce e bun in oameni, nu e musai sa am dreptate. Si totuși, bunul simț si modestia ar trebui sa primeze, nu?
    Zic ca e timpul sa nu ne mai luăm după cine țipă mai tare, ci după cine are decență si stăpânire de sine.
    P.s. sa nu credeti ca nu am.avut si noi disputele noastre, dar am reusit întotdeauna să le depasim

    Comentariu by Anonim — 12 martie 2024 @ 23:59

  84. Pt. #82 (3)

    Multumesc.
    Am intrabat deoarece mie bunicul imi atragea atentia ca: „nu tot ce zboara se mananca”.

    PS: https://revista22.ro/tag/stelian-ion

    Comentariu by nabuco — 13 martie 2024 @ 0:10

  85. @Semiran
    Din observatia pe care am facut o eu, tu esti un om bun, cu intentii bune, asa cum am zis. Nu ma refer la observatia facuta azi, ci la cea a activitatii tale din ultimii 4 ani.
    Ai fost singura care a facut cu adevarat opozitie, asa cum se face, real, administrativ.
    Restul au facut doar logoree ca sa santajeze, manipuleze si ca sa aiba ce vinde acum, inainte de alegeri.
    USR – nu inseamna parinte 1 si parinte 2. Era o forma de ironie! Nu te supara ca nu-mi place partidul.
    Cu tine as vota cu mare drag, dar acest partid, vorbind serios, este cel mai toxic lucru pt Romania.
    Au la Bucuresti un primar de sector, care a ajuns primar prin furt de voturi, dovedit, filmat.
    Un primar cu cetatenie franceza.
    La timisoara un neamt.
    Eu sunt Roman. Stii, imi curge sange de roman prin vene. Nu pot sa cred ca acest partid nu gasea candidati potriviti cu sange de Roman.
    Stelian, a vrut sa desfiinteze SIIJ. Ai vazut la mangalia, in procesul drogatului, judecatoarea nu a deschis dosarul, daca nu exista o raspundere a magistratilor, nu exista justitie!
    Problema nu e existenta SIIJ, ci modul in care ii organizezi functionarea.
    Nu poti spune ca daca exista SIIJ este un instrument de santaj la judecatori, etc. Ca nu e asa! Asa cum nu poti spune ca daca exista DNA, este un santaj la administratia publica din Ro.
    Important e cum sunt organizate si cum functioneaza institutiile, astfel incat sa fie independente de decizia politica.
    Tot partidul tau a pus in fruntea sistemului de sanatate din Ro, un baiat dubios, care ne-a obligat la vaccinare. Fara studii medicale, fara nimic, vorbea despre vaccin ca si camd era un medic reputat.
    Chiar si asa, consider ca atata timp cat nu prevenea transmiterea si nici imbolnavirea, nu exista ratiune pt a obliga populatia la vaccin.
    Am inteles apoi de ce erau disperati. Cumparasera vaccin pt 4 Romanii.
    Mai mult, USR sustine ca noi ar trebui sa dam din CASS la privati, nu ca ar trebui reformat sistemul de sanatate public astfel incat sa functioneze.
    Unde exista privat = profit.
    Cand pui egal intre sanatatea oamenilor si profit, aia nu e medicina, e business.
    Vezi industria farma care la farmacie iti recomanda pastile ca si cand ai cumpara bomboane. Pt profit.
    Tot usr avea un baiat care facea pantomima prin norvegia si a fost teleportat direct in guvern.
    Tot usr prin ministrul lor a distrus transplantul si au murit oameni.
    Usr e un partid de dubiosi amestecsti cu idealisti.
    Problema e ca dubiosii aia reprezinta niste interese ale unora care nu sunt din Romania.
    Sunt multe de zis despre USR.
    Dar nu inseamna ca nu exista acolo si oameni ca tine, foarte foarte ok.
    Eu iti doresc succes la modul cel mai sincer!
    Stima!

    Comentariu by Aloo — 13 martie 2024 @ 10:49

  86. Sunt total de acord cu tine în privința SIIJ.

    Referitor la membrii USR citați, sunt și aici de acord. Dar numărul și golănia lor este infinit mai mică ca acelora din PSD și PNL.

    Comentariu by lucian visa — 13 martie 2024 @ 11:14

  87. Ptr 85 – da, fiecare e liber sa caracterizeze orice formatiune politica, dar noi avem nevoie de OMUL Semiran, nu de partidul din care face parte.
    Oricum, decit „piside sau punele”…mai bine USR.
    Numai bine.

    Comentariu by pop — 13 martie 2024 @ 13:33

  88. Omul care nu se pricepe sa isi calculeze de cand este consilier judetean?! Haideti sa fim seriosi …

    Comentariu by Churchill — 13 martie 2024 @ 13:37

  89. Sunt consilier județean de 19 luni. Si imi fac treaba.

    Comentariu by Abdurefi Semiran — 13 martie 2024 @ 13:50

  90. Bună ziua, intru extrem de rar pe această platformă. Prefer să-fi fac meseria, nu să comentez. Dar întrucât un prieten al meu se întreabă “oare de ce i-am spus că nu va câștiga”, mă văd nevoit să-i explic public ȘI aici:
    1. Ozzy nu va câștiga fiindcă s-a îndepărtat de oameni printr-o îngâmfare pe care i-o puteam bănui când ar fi câștigat alegerile. Era riscul să se umple de mândria momentului. El e deja prea sigur pe șansele lui, atât de sigur încât provoacă greață.
    2. Ideile bune, pe care le apreciez și azi, și care ar putea ajuta Mangalia, au trecut în 2020 în spatele unui aranjament penibil, cu Murad, pe care toată lumea îl cunoaște. În 2020 am insistat cu o seară înainte SĂ NU CEDEZE ÎN SPRIJINUL LUI MURAD. A promis că nu o va face, dar a doua zi… știți prea bine ce a urmat. Am prieteni simpatizanți PSD care erau de față când Felix Stroe m-a sunat să-mi mulțumească pentru că eu l-aș fi convins pe Ozzy să cedeze. Complet fals!!! La telefon i-am spus cu voce foarte tare că niciodată nu l-aș fi sfătuit așa ceva, că dacă e adevărat este o prostie și o mizerie.
    3. Nu am prieteni sfinți (doar la unul din ei am această speranță, e călugăr la Putna) și de aceea l-am iertat. În fond nu față de mine greșise, ci față de el însuși.
    4. Au trecut patru ani. Ozzy a făcut lucruri remarcabile în primii doi ani de mandat de consilier PER. Ceilalți doi însă au fost marcați de lucruri pentru care am preferat să mă distanțez de el. NU ca prieten! Sunt iar greșelile lui, repet, nu e un sfânt, chit că e în “biserica” celor mai luminați isteți.
    5. Eu știam că Ozghiun vrea să fie model de om pentru Mangalia, în administrația locală. Ca să fii model trebuie să vorbești despre lucrurile care nu sunt în regulă, să oferi soluții, mai ales că ești “luminat” cu patalama… nu unul fără țidulă ca restul oamenilor cât de cât isteți.
    Având în vedere aceasta l-am întrebat dacă nu e deranjat că unul ca Georgescu vrea să candideze la Mangalia. A ocolit răspunsul. L-am întrebat și dacă nu e deranjat de aranjamentul Murad – Georgescu și iar a ocolit.
    Nu vreau să cred ce îmi transmitea Georgescu despre el în iarnă, mi-ar părea rău să fie adevărat.

    Nu aș fi scris aceste lucruri dacă nu aș fi observat că își permite să vorbească aiurea despre mine public. A trebuit să răspund.

    Pe final însă aș vrea să descriu un sentiment pe care l-am avut ultima oară când ne-am întâlnit la Mangalia. Abia venisem din București, era seară, întuneric si ne-am întâlnit pe stradă fix când mă gândeam cu tristețe la aceste lucruri de mai sus. Brusc ne-am întâlnit și am fost amândoi surprinși că ne intersectăm, el locuind la Constanța. M-am bucurat foarte mult că l-am întâlnit, ca si cum dădeam ochii cu o amintire dragă. O amărăciune apăsătoare, ce ținea de dezamăgirile mele, pe care în parte le-am descris mai sus, era alungată de speranța că poate nu o fi așa tristă situația. Parcă îl vedeam pe Ozzy ăla bezmetic, îmbrăcat la repezeală, cu pas grăbit, vorbind tare cu unul întâlnit pe stradă, pornit să facă bine orașului pe care-l iubea, Ozzy ăla care păruse unora nebun în sinceritatea și hotărârea de a spune ce nu e bine pentru oraș.

    Păcat. Doar din amintiri nu se poate face binele…

    Comentariu by Alexandru Câutiș — 13 martie 2024 @ 13:55

  91. Asa da, doamna Semiran! 19 luni si nu 4 (patru) ani. Usor, usor intram pe drumul adevarului.

    Comentariu by Churchill — 13 martie 2024 @ 14:10

  92. Dar n-am zis niciodata ca as fi consilier de 4 ani, e public faptul ca am intrat supleant, la mijlocul mandatului. De aici si disperarea mea de a reduce decalajul dintre mine si consilierii cu ceva mai multa experiență, sunt panicată ca nu o să am timp să fac tot ce as vrea pentru locuitorii judetului, pentru Mangalia, ca asta e orasul meu! A trebuit sa invăț din mers, nu am realmente timp sa duc la capăt toate proiectele, administraţia se misca destul de greu. Ce imi reprosati, că nu fac destul? As face, daca ziua ar avea 36 h si n-ar trebui sa merg la serviciu, ori să am grijă de mama. Vreau,însă, să se stie ca politicianul ales intr-o functie publica are posibilitatea sa faca bine pentru comunitate. Chiar poate! E nevoie de multa munca, ambitie, ficat si incredere ca poti misca si munții. As vrea ca politicienii sa transmita mai multa incredere, asa s-ar responsabiliza si votantii, caci ar sti ca votul lor conteaza.

    Comentariu by Abdurefi Semiran — 13 martie 2024 @ 16:42

  93. Citez – Ati intrat in politica din 2018; timp de 4 ani ati fost VOCEA
    De 19 luni sunteti consilier judetean
    In primul rand va reprosez ca aveti o problema de cronoligie
    In al doilea rand va reprosez ca incercati sa treceti pe persoana fizica actiunile unui partid
    Iar in inchieire va spun ca nu ati facut nici un fel de opozitie actualei conduceri a orasului, inafara de padurea Comorova (pe care o tot promovati) nu ati avut nimic altceva pe agenda politica pentru oras.

    Comentariu by Churchill — 13 martie 2024 @ 16:59

  94. Semi a facut mult mai multe lucruri.
    Exista o actiune in instanta castigata pe o HCL referitoare la modificarea PUG-ului prin niste HCL.
    Asa cum am zis, opozitia se face pe cale administrativa, atat!
    Nimeni nu a facut plangeri penale, nimeni! Desi motive ar fi o gramada, iar cei care au acces la documentele din primarie, adica cei alesi – consilierii – sunt complici prin tacere! Se mai numeste si tainuire!
    Dar nu e incriminata in cazul lor, pt ca se bucura de prezumtia de „nu stiam ca e ilegal”!
    Cand un nou primar va intra in primarie, primul lucru pe care trebuie sa il faca este sa cheme toate autoritatile de control si sa faca un audit serios!
    La finalul lui sa faca plangeri penale tuturor celor care au girat furtul timp de 12 ani!
    Din pacate se vor face 16 ani de furt, coruptie la un nivel astronimic!
    Din primaria mangalia nu iese nici o hartie fara „o mica atentie”!
    Cam aici suntem, iar cei care fac politica in oras, nu isi doresc sa schimbe asta, pt ca pe ei nu prea ii afecteaza!

    Comentariu by Aloo — 13 martie 2024 @ 20:32

  95. În curand noi dezvaluiri. Cum vor tatarii sa puna mana pe oras. Constructii ale musulmanilor ,,nevăzute” de Semiran in timp ce creștinii sunt aratati cu degetul ! Nu pierde nici un prilej de a arunca cu noroi in creștinism il ataca mereu pe orice popă pe fb. Planurile musulmane ale lui Murad Semiran si Ozzy dejucate de un partid creștin !!!

    Comentariu by Mircea — 13 martie 2024 @ 20:46

  96. Ozzy sub 5% Semi sub 8%. Uitați de ei Kaput. PSD PNL si AUR isi vor disputa ciolanul.

    Comentariu by Alin — 13 martie 2024 @ 20:47

  97. Dragă Aloo, respect ceea ce afirmați! Sunteți un român adevărat, cu mentalitatea unui român! În legătură cu vaccinarea, dacă dumneavostră sunteți sănătos tun și nu se lipește niciun virus de dumneata, nu același lucru putem spune despre alte persoane sensibile cu boli cronice s.a.m.d.. dar, pe dumneavoastra nu vă interesează aceste persoane, nu vă interesează soarta unui străin de familia dumneavostră. Dacă dumneavostră purtați virusul si il transmiteți unui necunoscut la care acesta se manifestă și lasă urmări drastice, atunci aveți mustrări de conștiință? Să înțeleg că nu! Atăta timp cât nu ne pasă de ceilalți(să ne fie bine doar nouă), iar deciziile pe care le luăm îi afectează pe cei mai puțin cunoscuți nouă, atunci rămânem cu o mentalitate înapoiată. Aceasta este mentalitatea românului(civilizația lipsește cu desăvârșire). Nu o să vedeți așa ceva la japonezi sau la scandinavi.

    Comentariu by Suparat — 14 martie 2024 @ 9:28

  98. Dictatutra este atunci cand esti obligat, impotriva vointei tale sa faci un tratament, netestat, ale carui beneficii sunt minore in comparatie cu efectele adverse!
    Am cunostinte care au dezvoltat boli autoimune, vezi si Anca Alexandrescu, care a declarat public ca pana la vaccinare nu avea nimic.
    Pentru a injecta populatia cu ceva bemefic, nu ai nevoie de secretizare!
    Oamenii nu se trateaza dupa protocoale, ca suntem diferiti. Asa cum ai zis, fiecare reactioneaza diferit!
    Nu, n-am nimic cu cei batrani sau bolnavi de alte boli, dar daca ei aveau un risc, ei trebuiau vaccinati si atat. Si ei cu voia lor, nu obligati! Cand ii obligi e dictatura.
    Daca eu, vaccinat, am facut boala si am si transmis-o altora, unde e beneficiul? Vaccinat nu o transmiteam la fel unuia batran sau bolnav?
    Atar de spalati pe creier ati ajuns?
    A fost doar despre bani, au inceput sa iasa la iveala!
    Au aparut documente unde scria clar ca nu se cunosc clar beneficiile si nici efectele adverse si ca nu e suficient testat.
    Pentru bani, am foat eu cobai, ca sa se imbogateasca ministrul vostru aterizat de la Vienna!
    Si da, prefer sa gandesc ca un roman, pentru ca roman sunt! Si sunt mandru ca sunt roman!
    Si da, m-am vaccinat obligat de un stat si un guvern totalitar! Si da, m-am imbolnavit si am imbolnavit si pe altii!
    Si nu, nu m-a parasit logica, pentru ca in ceea ce am zis, exista logica! De ce te tratezi pt o boala pe care nu o ai, cu un tratament care nu te fereste de boala si nici de transmitere?

    Comentariu by Aloo — 14 martie 2024 @ 9:42

  99. Tu esti motivul pt care n-as vota in viata mea USR.
    Abordarea asta de spalati pe creier, eu nu o pot digeta. N-am stomac.
    Voi sunteti atat de spalati pe creier incat ati ajuns sa credeti si sa sustineti cu atata fervoare orice aberatie care vine din vest, incat tratati asta ca pe misiunea vietii voastre.
    Am constiinta si chiar imi pare rau ca am imbolnavit pe altii vaccinat fiind!
    Te intreb, daca nu ma vaccinam, nu-i imbolnaveam la fel?
    Iar discutia nu e despre boala. E despre un ordin de la Ursula, de a fi cumparate zeci de milioane de doze.
    Ca niste sclavi ce suntem, am executat, prin ministrul vostru, care usturoi nu a mancat si gura nu-i miroase. El nu era ministru la sanatate, era ministru la cai ferate!

    Comentariu by Aloo — 14 martie 2024 @ 9:49

  100. Te uiti prea mult la TV! Mai sunt si alte surse de informatii!

    Comentariu by Suparat — 14 martie 2024 @ 10:01

  101. Cumpărarea vaccinurilor a făcut-o guvernul, nu ministrul sănătății.

    Comentariu by lucian visa — 14 martie 2024 @ 11:48

  102. Pt. #100

    Direct de la „sursa”:
    https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2022-003749_EN.html
    mai pe sleau:
    https://www.politico.eu/article/secrecy-around-von-der-leyens-vaccine-texts-hurting-eu-reputation/

    Comentariu by nabuco — 14 martie 2024 @ 12:03

  103. Dl visa, guvernul inseamna si ministrul sanatatii! Ca ministerul sanatatii nu era in afara guvernului! Sa fim seriosi, daca era impotriva nu promova ineptiile pe contracte secretizate, nu promova vaccinarea obligatorie fara rezultat in preventie si tratare.
    Cum poate un economist sa vina sa promoveze un tratament medical?
    E de noaptea mintii! Dar cand te teleporteaza niste interese obscure din vienna direct in ministerul sanatatii din romania, ai de indeplinit un target!
    Nu generalizez, in usr sunt si oameni care au intrat in partid cu sperante si intentii bune.
    De munca si ambitia lor s-au folosit astia cu propaganda ca sa ajunga la guvernare!
    Si-au facut campanie pe moartea unor tineri, au fost teleportati in guvern si dupa x ani de la tragedie, interesul lor nu a fost sa schimbe sistemul de sanatate, ci sa il privatizeze, sa vaaccineze populatia si sa mute transplantul in clinici din vienna!

    Comentariu by Aloo — 14 martie 2024 @ 12:40

  104. Thanks for your marvelous posting! I seriously enjoyed reading it,
    you could be a great author.I will always bookmark your blog and will often come back someday.
    I want to encourage you to ultimately continue your great work, have a nice morning!

    Comentariu by thietbibmc.vn — 15 martie 2024 @ 20:06

  105. Vorbe de claca. Muschi de o parte si de alta. Nicio tema de dezbatere. Doar contre si cine-i mai frumos. Asa ceva nu aduce voturi. Radu va fluiera din moment ce are adversari de carton.

    Comentariu by Anonim — 16 martie 2024 @ 7:32

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress