Filiala Locală a Partidului Social Demcrat s-a reunit, astăzi, într-o ședință de birou, în cadrul căreia au fost aprobate adeziunile a patru membri noi. Ședința a fost condusă de președintele filialei județene a PSD, Felix Stroe și de președintele PSD Mangalia, Neculai Tănasă.
Cei patru membri nou primiți în filială sunt omul de afaceri Ion (Nelu) Mincă, Dragoș Dima și Victor Bădică (economiși) și profesorul Constantin Bârboră.
editiadesud.ro 29.08.2023
asteptm candidatul! PSD e singurul partid care poate darama actuala administratie! Dar nu in configuratia actuala! Candidatul pe care il vor propune va arata de fapt oamenilor daca sunt o „anexa” a lui Radu Cristian. Stroe l-a facut primar in toate mandatele, vedem daca si-a luat partea si pentru urmatorul mandat!
Comentariu by anonim — 31 august 2023 @ 11:59
Cei 4 sunt ai lui Radu ?
Comentariu by lucian visa — 31 august 2023 @ 12:01
😉 🙂 😉 🙂
Comentariu by nabuco — 31 august 2023 @ 12:07
cont. @3
https://www.cotidianul.ro/putoarea-din-cluj-napoca-enervati-doi-activisti-s-au-dus-peste-boc-in-birou/
Comentariu by nabuco — 31 august 2023 @ 12:12
Ozzy e candidatul.E bine pregătit în vânzări si are conexiuni mari in SUA.Joacă poker pe dezbrăcatelea cu Donald Trump.
Comentariu by Justice for all — 31 august 2023 @ 12:33
O adunatura de spagari si combinatori.
Acum sunt mai multi decat inainte.
Comentariu by Anonim — 31 august 2023 @ 14:52
#2
Da, dar ei nu stiu!
Ceva de teapa lu’ mensalistu’!
Comentariu by Nastratin — 31 august 2023 @ 15:21
Rideti voi,dar mensalistu e desteptul si aia sunt toti prostii.Care pe care va face e alta poveste.Momentan fie care crede ca se foloseste de celalalt.
Comentariu by Anonim — 31 august 2023 @ 15:36
Dacă și la un articol despre PSD, jumătate din comentarii sunt despre mine…
Comentariu by Mentalistul — 31 august 2023 @ 22:12
PSD se întărește pe zi ce trece . RC o să aibă zile negre de acum . Cu un candidat serios va cîștiga alegerile în Mangalia .
Comentariu by Anonim — 1 septembrie 2023 @ 5:58
Măi nea’ Stroe ,
– Păi tocmai pe Mincă l-ai adus în partid ?
Care Mincă om de afaceri ?
S-a plimbat din partid în partid, l-a dat afară de la THR Mangalia pentru șmenuri; un contrabandist notoriu.
El nu a făcut în viața lui afaceri , numai combinații puturoase.
Comentariu by 001 — 1 septembrie 2023 @ 7:04
Iorgus,Minca,Iorga,Ciobanel,Tase,Maganu nu pot reprezenta viitorul politicii pentru acest oras!
Comentariu by Anonim — 1 septembrie 2023 @ 9:01
Niște oameni de încredere.
Îi respect și îi apreciez, mai puțin pe cei cu combinații de interese personale cu primăria.
Comentariu by Mentalistul — 1 septembrie 2023 @ 9:15
Pt.12
Ei sunt deja prezentul, iar neimplicarea cetățenilor îi propulsează și în viitor.
Va fi interesantă ”colaborarea” Mincă Iorguș. Va fi anihilarea politică definitivă a lui Iorguș ?
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=P8lN5XmPlZM&ab_channel=StareaNatieiOficial
Comentariu by lucian visa — 1 septembrie 2023 @ 13:53
Colaboreaza, ca au interese mari si cineva mai sus de ei le-a spus sa isi vada de treaba ca doar asa il vor da jos pe Radu.Va fi cu doua taisuri,dar se va juca tare si nu in interesul cetatenilor.
Comentariu by Neo — 1 septembrie 2023 @ 21:50
Tot pt. #12
https://www.lucianvisa.ro/?s=Minca
Comentariu by nabuco — 1 septembrie 2023 @ 23:20
Ba daca tot ati cooptat la psd mari oameni de afaceri precum Minca cand il aduceti si pe Mocea?
Comentariu by Anonim — 2 septembrie 2023 @ 14:06
Corect.
Comentariu by lucian visa — 2 septembrie 2023 @ 14:55
Si pe Nae Negrea
Comentariu by Anonim — 2 septembrie 2023 @ 15:09
Pt Vișa . Dacă va fi nevoie și de Mocea doar pentru al goni pe RC atunci așa vom face . Tu ce vei face dacă in jurul PSDului se va forma o echipă și un om din oraș care poate să îl bată pe acest hoț ? Vei vota cu RC ? Se pare că încă ești cu RC .
Comentariu by Anonim — 2 septembrie 2023 @ 16:52
Adică: mana liberă pentru cioara de pe gard ! Trebuie schimbat Pinochio ( dovedit)cu un alt Pinochio cu experienta in d’alde d-astea…da’ sa fie local ! Tugulanii(adica noi!) trebuie sa sustinem…cu orice pret !
Comentariu by I.S — 2 septembrie 2023 @ 17:45
….Mangalia a fost distrusă nu în 8 ani, ci în 20 de ani de când niște infractori notorii, printre care și Iorgus al dvs (și mai ales EL!), au pus gheara pe Primăria Mangalia, și-au furat bietul oraș și-au furat de la bieții lui locuitori tot ce se putea fura, mai ales le-au furat VIITORUL! Cât privește Mangalia care a stat în frig, vă reamintesc ca exact Zanfir Iorgus al dvs a lăsat Mangalia în frig și, eu, nimeni altcineva, eu, consilierul local Ion Mincă – primar interimar in 2008, atunci cand Iorguș a făcut nenorocirea, m-am zbătut să scot din frig Mangalia, și am și reușit!….
Comentariu by I.S — 2 septembrie 2023 @ 17:53
Ion Mincă, mesaj către Leo Tănase: “Independentul” Zanfir Iorguş … https://www.lucianvisa.ro/2016/04/29/ion-minca-mesaj-catre-leo-tanase-independentul-zanfir-iorgus-este-un-client-frecvent-al-procurorilor-dna/
Comentariu by I.S — 2 septembrie 2023 @ 17:55
@cont @13- Spre aducere aminte cititi si comentariile d’acolo,inclusiv p’ala mele !
Comentariu by I.S — 2 septembrie 2023 @ 18:07
Mișcările partidelor parcă sunt făcute special să convingă electoratul că trebuie să mă voteze.
Comentariu by Mentalistul — 2 septembrie 2023 @ 22:19
https://www.gandul.ro/interviurile-gandul/exclusiv-previziunile-unui-astrolog-pentru-anul-electoral-2024-cand-va-veni-binele-pentru-romani-si-de-ce-tendinta-va-fi-de-a-alege-falsi-mesia-19982142
Comentariu by nabuco — 2 septembrie 2023 @ 22:54
Pt.20
A vota PSD sau PNL e același lucru. Eu voi susține pe cineva din opoziție. PSD nu e opoziție. La PSD am o oarecare încredere în Paul Foleanu. Restul sunt doar pentru ei și n-au nicio legătură cu social democrația.
Comentariu by lucian visa — 3 septembrie 2023 @ 10:07
Este de înțeles că Vișa va arunca un vot în aer pentru al ajuta pe RC .
Comentariu by Anonim — 3 septembrie 2023 @ 16:28
Și dacă PSD va face o campanie in forță și pe față pentru al goni pe acest hot vei vota cu ei ? Ca atunci cînd l-au dat jos pe Iorguș .
Comentariu by Anonim — 3 septembrie 2023 @ 16:30
Pt 29: Dacă PSD Mangalia ar face o campanie în forță, înseamnă că nu e PSD Mangalia, ci tot Radu Cristian.
Comentariu by Mentalistul — 3 septembrie 2023 @ 21:24
Pt.28
Când a fost Tusac (PSD) primar s-a comportat cam ca Radu. Deosebirea esențială a fost că echipa din spatele lui Radu a fost mai bună și acesta a rămas primar și după primul mandat. Nu poți să compari turma lui Tusac cu cei din servicii, foști sau actuali.
Pentru ce am vota PSD ? Nu e nicio garanție că nu vor urma drumul lui Radu. Dacă duminică ar fi alegeri și ar fi pe listă doar Radu și candidatul PSD, atunci nu aș merge la vot. Excepție aș face doar pentru Foleanu.
Pt.29
Da până acum de ce n-au făcut ? S-au lămurit în sfârșit că Radu nu le dă ce și-au dorit ? Maganu e de aceeași părere referitor la campanie ? Dar Iorguș ? A negociat participarea la campanie cu câte etaje se mai înălța pe faleză ? Nu el, finu.
Comentariu by lucian visa — 4 septembrie 2023 @ 11:22
Pt.31: Dacă este schimbat Stroe la județ și preiau PSD Mangalia, e vreo șansă să îți obțin votul?
Comentariu by Mentalistul — 4 septembrie 2023 @ 14:17
Ozy esti in alt film.Stroe nu va fi schimbat si tu nu poti accesa psd.
Comentariu by Anonim — 4 septembrie 2023 @ 20:57
Pt. #32
Asta se va intampla nu ai daca Stroe trece la PNL.
😉
Comentariu by nabuco — 4 septembrie 2023 @ 21:29
Pt 33 și 34:
Am întrebat ipotetic. Să înțeleg dacă este aversiune față de social-democrație sau dacă e lipsă de încredere privind persoanele care conduc PSD.
Ați sărit repede să ucideți ipoteza, ca să nu se dea răspunsul, să conștientizeze și restul lumii cititoare a blogului: PSD nu va fi votat din cauza oamenilor care îl conduc. Adică din scorul de pe național, în Mangalia vor pierde mult, precum în 2016 cu Maganu, care a luat 9% pe primărie, în timp ce pe național PSD avea 45%.
Poți să faci campania cea mai forță lui PSD, dar atâta timp cât e Stroe la conducerea PSD județ, cu un candidat al lui, campania nu va aduce voturi.
Este de ajuns să fac un afiș cu pozele candidatului PSD alături de Stroe, să scriu „Votați candidatul lui Stroe Felix!” și voturile PSD trec la mine.
Cum voi sunteți convinși că Stroe rămâne pe funcție, că nu va fi schimbat la congres, și că ați găsit ptostul să investească în „campania în forță”, nu pot decât să mă bucur. Campania în forță va fi anti-Radu, dar nu vor vota candidatul lui Stroe, deci mai multe voturi pentru mine.
Dacă mințiți cu campania în forță și o faceți iar pro-Radu (cum făcea Maganu în 2020), este în avantajul meu.
Dacă nu mințiți și se face campanie în forță, mă bucur pentru că îmi faceți campanie.
Singura problemă pentru mine ar fi să pice Stroe la congres. Și-ar reveni PSD pe județul Constanța. Astfel aș fi obligat să preiau PSD Mangalia.
Comentariu by Mentalistul — 5 septembrie 2023 @ 5:29
„…restul lumii cititoare a blogului”…încă vomita la dezvăluirile de caracter ale „combatantilor” de partid privind modul de preluare a unei organizații,care,culmea ipocriziei mai are si cuvantul „democrat” in titulatura ! Greață e produsă nu atât de profitorii si manipulatorii de organizatii cat de caracterul celui înscris în această organizatie( fie pnl fie psd)care ridica mana „democratic” pentru ca el este un „Membru” !!
Comentariu by I.S — 5 septembrie 2023 @ 6:26
Pt. #36
Nu ma preocupa „…restul lumii cititoare a blogului” ci restul cetatenilor cu domiciliul in Mangalea care „inteleg” blogul.
Si mai am o nedumerire O2zy mai este la PER?
Comentariu by nabuco — 5 septembrie 2023 @ 9:41
Pt 36:
Oricâtă greață ai avea despre partide, oamenii votează partide și candidații partidelor. De aceea e bine ca votantul să se uite la oameni, nu la partide. Despre asta am spus în comentariile de mai sus, că jocurile le fac șefii de partide pe județ. Jocul pe partide înseamnă negocieri, cu vânzări și cumpărări.
Și funcționează… Funcționează când nu există un Ozzy. În 2020, am fost o mare belea pentru că am dat toate negocierile lor peste cap, ca să restabilească s-a cheltuit mult, a fost scos Iorguș de la naftalină, a fost adus Murad pentru că nu a mers cu Iorguș, a fost sacrificat PSD Mangalia, a fost adus Guvernul României pentru campanie, cu Orban, cu Țurcan, cu Ciucă etc. Toți: PNL, PSD, Murad, Iorguș, Leo, Moroianu, toți de la partidele mici sperând la o legătură mai strânsă cu cei care vor câștiga,inclusiv USR, toți m-au atacat și au făcut campanie împotriva mea. Dar dacă îi întrebi acum, nici nu știu de ce au făcut-o. Pentru că le-a reușit, m-am retras din cursa pentru primar. Le-a reușit, Radu Cristian este primar și ucide Mangalia în mod sistematic.
Dacă nu m-aș fi retras, aș fi obținut 5-6 consilieri. Oricum, mai mulți decât PSD. Măcar atâta victorie ar fi fost o satisfacție, să îl umilesc pe Stroe la Mangalia. Dar am realizat că voi avea victoria asta pe moment, dar va fi greu de purtat 4 ani. Dacă și în situația în care m-am retras și am redirecționat voturile către Murad, aceeași „politicieni” mă acuză tot pe mine pentru că a câștigat Radu, imaginați-vă cum ar fi urlat 4 ani că eu l-am făcut primar pe Radu pentru că nu m-am retras. Alții ma acuză că m-am retras, pentru că aș fi câștigat. Și multe altele pe care le-am predicționat m-au făcut sa decid acea retragere. Să constat că Murad nu a avut nici măcar voturile PSD, așa cum bănuiam. Am decis pentru viitor, iar acum suntem în acel viitor: am rămas în picioare, acumulând mai multă forță să îl dobor pe Radu Cristian. În 2020 putea fi finalul carierei mele scurte în politică. Dacă eu m-aș pierdut în neant ca restul opoziției, cine ar mai fi rămas în luptă, cu șanse să îl învingă pe Radu? Astăzi, dacă eu nu aș fi, ați fi toți resemnați că va mai urma cel puțin încă un mandat cu Radu. Nu ar mai exista speranță în Mangalia.
Și în ceea ce mă privește, situația se poate schimba oricând. Dar sunt jucător și nu mă scoți de la masă așa ușor.
Ce zice anonimul pesedist mai sus?
Că va câștiga PSD? E o declarație ca și cum USR ar declara că va câștiga primarul în alegeri. Pretenția asta, făcută astfel, mai mult îi umilește. Cine îi mai bagă în seamă, după așa declarații? Pe de o parte e ridicol, dar arată cât de jos a ajuns PSD Mangalia: să facă declarațiile acestea pe blog aici, în mod anonim, pentru că dacă le-ar face public s-ar face de râs și strică imaginea partidului, plus că s-ar întreba și cei din PSD-ul mare cum de s-a ajuns așa la Mangalia. Este la fel de umilitor pentru PSD ca și când candidatul Stroe ar declara că va câștiga alegerile pentru președinte CJC. Ori ar declara Orban că va câștiga alegerile pentru președintele României.
Nene I.S., citește bine ce am scris, ca să pricepi ideile.
Am întrebat pe dl Vișa că dacă eu aș prelua PSD Mangalia și aș candida, m-ar vota? Cu mine candidat, PSD ar avea șanse. Altfel nu, pentru că m-ar avea contracandidat și din cauza aceasta va scoate un rezultat umilitor.
Întrebarea este ipotetică și scoate în evidență altceva. Dumneata deja ai luat-o că aș prelua eu PSD Mangalia. De fapt, această idee arată cât de prost stă astăzi PSD Mangalia. Și că, dacă PSD ar face o campanie în forță (cum zice cel de mai sus), poate fi în forță doar o campanie împotriva lui Radu. Dar nicidecum nu va atrage voturi la PSD, acea campanie ar rupe de la Radu în favoarea mea.
Mie îmi convine o astfel de situație. Chiar o încurajez.
Pesedistul care a scris mai sus se bazează pe ideea că va veni Daniel Georgescu să candideze la Mangalia (actual primar al Limanu), trimis de Stroe, pentru că oricum îl pune pe lista eligibil pentru Senat.
Candidatura lui Georgescu este să rupă din voturile anti-Radu și să mai urce cu 1-2 consilieri la PSD, că să nu scadă sub 4. PSD câștigă atât: rămâne Radu pe funcție, păstrează 4-5 locuri de consilieri locali. Dacă nu face asta la cheremul lui Stroe, reușesc doar 2-3 consilieri locali și conducerea PSD Mangalia ar fi schimbată. Georgescu își vede de Parlament, sperând la imunitate pentru dosarele pe care le are.
Dacă Stroe e debarcat de la conducerea PSD pe județ, Georgescu nu mai vine candidat, iar PSD Mangalia e în aer.
Atunci singura revenire în joc a PSD este să îmi predea organizația Mangalia, astfel câștig sigur primăria. PSD știe ca pe mine nu mă pot controla, dar cel care îl va înlocui pe Stroe colaborează bine cu mine, plus că ar fi un câștig mare de imagine, la nivel de județ.
De asemenea, pot să fiu și candidatul lui AUR. Sau să fiu susținut și de AUR.
Există posibilități.
Comentariu by Mentalistul — 5 septembrie 2023 @ 9:57
Pt 37: Te lămuresc și cu PER.
Eu sunt consilier local PER. La nivel național s-a schimbat conducerea PER și este în plan o alianță AUR-PER. Ba chiar o fuziune.
PER există în Consiliul Local Mangalia datorită mie. Realizează că dacă în județ PMP are primari, la Mangalia nu are consilier local măcar. Ori USR nu a reușit să intre în Consiliul Local. Practic în CL Mangalia sunt PNL, PSD și PER. Datorită mie, asta nu poți contesta.
Deci nu PER m-a băgat în Consiliul Local, ci eu am băgat PER în Consiliul Local. Fără mine iese din Consiliul Local, iese din politica Mangaliei.
Și atunci, ce rost are să mai întrebi dacă sunt la PER? Dacă se finalizează fuziunea AUR-PER, o să fiu și AUR.
Și pot să fiu și PSD. Și atunci poate fi susținută candidatura mea de PSD-AUR-PER, plus alte partide mici.
Ori pot pe partea cealaltă, să fie susținută de PNL și USR, dacă trece Radu să candideze de la PSD.
Sunt într-o așa poziție confortabilă la PER, atât de neutră, încât oricare din partidele mari dacă îmi susține candidatura, a câștigat. Dacă mă sui pe un accesoriu de 10%, am cele mai mari șanse de câștig.
Nu-ți imagina că PSD ar rămâne cu actualii, ori PNL ar rămâne cu actualii. Păstrând actualii ar fi pierdere, nu câștig.
Ca să schimbi pe actualii din partide trebuie cineva care poate să construiască o nouă organizație, câștigătoare. Vedeți pe altcineva în Mangalia să poată în timp atât de scurt?
O altă variantă este să nu se schimbe nimic, să rămână toți pe loc așa cum sunt, adică: PSD care e varză și fără candidat, aduce unul de import; PNL cu Radu urât de populație mai mult ca niciodată; iar eu în luptă pentru eliberarea Mangaliei pe propriile-mi forțe – un fel de 2020 în repetiție, doar că de data aceasta nu mai e pandemie să mă împiedice să fac campanie în timp ce ei umblau din casă în casă. Pentru 2024 am avut timp 4 ani să mă pregătesc, pentru 2024 am sprijin politic mai mare pentru că Radu e toxic. Pentru 2024 am putere financiară mai mare. În 2024 voi merge până la capăt, indiferent de situație. Cu situația neschimbată am șanse mari de câștig.
Noi discutăm acum despre ce se întâmplă dacă se schimbă situația. De genul în care zice anonimul pesedist: că s-ar trezi ei să facă o campanie în forță. Foarte bine! M-ar ajuta să câștig.
Comentariu by Mentalistul — 5 septembrie 2023 @ 10:29
Sunt dadacit ca sa pricep bine,confundat fiind cu un „membru” din partidele enumerate ! Nene nabuco ,pe mine ma preocupa mai mult…”membrul” care a devenit îndărătnic,decât să mă las manipulat in conditiile in care nu am carnet( n-am avut nici înainte de ’89 si nici ulterior) Am inteles subtilitatea prin care va preocupa cei din Mangalea( nu din Mangalia)Ăștia,cu carnet sau nu,au mai fost aiuriti de marele tartor,cand au pus ștampila,pe doi candidati,irosindu-se vreo 800 de voturi ! Ăștia sunt mai „membri” decât membrul meu ! Apreciez postarea d-lui Visa,privitoare la optiunea d-lui,pragmatică,cu care sunt întru totul de acord !
Comentariu by I.S — 5 septembrie 2023 @ 11:04
Nu apreciez traseismul politic în general. Fiecare partid trebuie să aibă o doctrină clară, iar membrii săi trebuie să o pună în practică.
Azi există un singur mare partid ”câinii la măcelărie” care guvernează România, cu doctrina ”ești la putere, rupe”. Nu apreciez pe nimeni care se înghesuie acolo.
Referitor la întrebarea lui Ozzy, mă mai gândesc. Există și compromisuri în politică.
Comentariu by lucian visa — 5 septembrie 2023 @ 12:42
Pt 41: Uneori, trebuie să umplu un loc al lor, ca să protejez să nu pună pe un altul obedient lor.
Doctrina mea este: binele Mangaliei.
Nimeni poate spune că urmez altă doctrină. Pot să conving partide să mă lase să îmi exercit doctrina, ei primesc plusul de imagine și importanța partidului.
Mai devreme întreba nabuco dacă Ozzy mai e în PER. Iată cum PER este amintit din cauza mea. Altfel nu ar fi fost amintit, cum nu sunt amintite celelalte partide care nu sunt în CL.
Comentariu by Mentalistul — 5 septembrie 2023 @ 13:09
Nu stiu „de unde cade” candidatul opozitiei lu’ „3,1415-ticu” dar se doreste cu tarie cam asa Ceva:
https://www.libertatea.ro/stiri/ce-s-a-scris-in-presa-din-ucraina-dupa-ce-bucurestiul-a-negat-caderea-unor-drone-rusesti-daca-in-inregistrarea-video-nu-este-teritoriul-romaniei-atunci-al-cui-este-acel-teritoriu-4652645/comentarii
Un NATO: „PSD-AUR-PER-ETC” e o salata boeuf care ne va pica greu dupa … victorie.
Comentariu by nabuco — 5 septembrie 2023 @ 21:32
Pt 43: Deja ai intrat în panică.
Nu vrei Radu, nu vrei PSD, nu vrei AUR. Tot ce ți-a rămas este Ozzy, dar nu o recunoști.
Nu te panica, prefer o luptă în 3. E mai ușor să obții 6.000 de voturi, decât 9.000.
Asta înseamnă că indiferent ce candidat pune PSD, să îl fac praf. Să nu las AUR și USR să aibă candidat. Ori să aibă candidați gen Paris, Moroianu.
Al treilea candidat din „lupta în 3” nu e cel de la PSD, posibil că va fi Murad. Depinde de evoluția dosarului penal pe care îl are. Dar știu sigur că în fiecare noapte visează să candideze iar la Mangalia.
Oricum, eu voi merge până la capăt.
Asta înseamnă că fie câștig eu, fie câștigă Radu. Cine nu e conștient că restul nu au vreo șansă, nu e pragmatic în politică. Un candidat mai tare decât Murad nu vor găsi, iar Murad nu a fost în stare. Singura șansă este să-l doborâm pe Radu Cristian în alegeri este să câștig. Și asta se va întâmpla doar dacă vom avea strategia corectă.
Prezint un calcul de probabilități, nimic nu e bătut în cuie, nimic nu este negociat. Eu pot să mă adaptez în funcție de situație.
Întrebarea mea este: Dacă nu vrei PNL, nu vrei PSD, nu vrei AUR, atunci ce vrei?
Comentariu by Mentalistul — 5 septembrie 2023 @ 22:56
https://www.libertatea.ro/stiri/scandal-intre-psd-si-aur-la-votul-care-reglementeaza-folosirea-fainii-din-insecte-senator-social-democrat-produsul-traditional-sa-nu-fie-spurcat-4653270
Comentariu by nabuco — 5 septembrie 2023 @ 23:34
https://m.youtube.com/watch?v=_6ONL4LXNOo
Comentariu by nabuco — 6 septembrie 2023 @ 0:55
Pt 45: Eu am respectul să îți răspund când mă întrebi ceva. Te rog să îmi răspunzi. Nu te-am întrebat ce nu vrei, te-am întrebat ce vrei.
Dacă PNL, PSD, AUR nu vrei, atunci pe cine vrei?
Comentariu by Mentalistul — 6 septembrie 2023 @ 9:00
Pt. #47
Nu din lipsa de respect, chiar iti multumesc pentru ce faci.
Eu „am nevoie” de o persoana care sa nu necesite de inca 10% ajutor de la partid(e), sa faca parte dintr-o echipa anuntata dinaintea partidei, etc.
Sunt utopic ? Nu-i nimic mai stau „o mana”, ma consolez cu:
https://m.youtube.com/watch?v=17ecKCGnpng
pana la inceperea ostilitatilor:
https://www.defenseromania.ro/aici-se-va-decide-batalia-pentru-sud-numirea-unui-tatar-din-crimeea-ca-ministru-al-apararii-semnalul-ca-ucraina-nu-renunta-la-peninsula-ocupata-de-rusia_624389.html
Comentariu by nabuco — 6 septembrie 2023 @ 10:24
Pt 48: Nu mai am timp să stau o tură. Dacă în 2024 nu alung tâlharii de la putere, mă mut din Mangalia. Prefer să nu-mi irosesc viața, nu vreau s-o trăiesc într-un oraș fantomă, ci într-un loc însorit, unde oamenii trăiesc viața. Dacă nu reușim să facem asta în orașul natal (adică acasă), atunci oamenii din acest oraș își merită soarta.
Ideea să reușesc singur, împotriva tuturor partidelor, este idealistică. Dar de-a lungul vieții eu am reușit lucruri care celorlalți li s-au părut idealistice, imposibile.
Cât despre echipă, îți explic realitatea Mangaliei: oamenilor le este teamă să se arate împotriva lui Radu Cristian, are un sistem de opresiune organizat. Niciun alt partid nu face opoziție, nu există persoane care sa facă opoziție pe termen lung.
Ca să am echipă, trebuie să o țin secretă până la momentul potrivit.
Și în campania din 2020 am avut echipă, cu lista completa de 24 de candidați pt consiliu. Cu profesori universitari, ingineri, profesori, medici etc. Și m-ai votat la consiliu?
Comentariu by Mentalistul — 6 septembrie 2023 @ 19:30
Pt. 49
Nu poti sa-ti aduci aminte chiar tot dar daca cauti pe acest blog ti-am trimis un mesaj „in binar” prin care-ti spumeam ca-l cunoastem pe Doru mai de mult decat ne cunoaste el pe noi, prin cale de consecinta cel putin un vot s-a dus acolo.
😉
Comentariu by nabuco — 6 septembrie 2023 @ 20:21
Îmi amintesc acum.
Totuși, nu cred că vei vota Radu Cristian dacă voi fi susținut de PER-PSD-AUR-etc.
Cum ești dispus să mai stai o tură, poți sa o stai mai bine cu mine decât cu Radu Cristian.
Comentariu by Mentalistul — 7 septembrie 2023 @ 9:50
https://youtube.com/clip/UgkxLebiBJ7am4cJpFRBG-XW7ThxI5MZeLeL?si=orWftzWQR8wRKTp3
Comentariu by lucian visa — 7 septembrie 2023 @ 12:59