Politica locală în Mangalia

20 martie 2021

Pe repede înainte și în șoaptă, suntem anunțați de dezbaterea „publică” a bugetului local!

Filed under: administraţie publică — lucian visa @ 9:57

Postat pe site-ul oficial al Primăriei Mangalia, în cursul zilei de astăzi – deși a fost înregistrat de către ordonatorul de credite în urmă cu aproape zece zile – anunțul privind dezbaterea publică pe marginea bugetului de venituri și cheltuieli al Mangaliei are o mare hibă: nu este absolut deloc prezentat, sub formă de draft, notă, schiță rudimentară, orice altă formă care ar constiui o bază a dezbaterii solicitate de Cristian Radu, primarul orașului.

Edilul se mulțumește să anunțe că miercuri, 24 martie, la orele 12.00, va avea loc dezbaterea, că așteaptă propuneri, sugestii și opinii la telefon, fax și pe e-mail și că, dacă, totuși, ținem morțiș să venim și fizic la Primărie (de ce nu la Casa de Cultură, unde ar încăpea un număr incomparabil mai mare de mangalioți plători de taxe și impozite, nu știm), trebuie să ne anunțăm intenția de participare. Și, dacă la Casa de Cultură nu se poate (o fi de vină mucegaiul din sala de spectacole), ni se spune că noi, „doritorii”, putem căpăta, prin amabilitatea primăriei, un link de accesare al videoconferinței în cadrul căreia va fi dezbătut bugetul.

Ne dorim, totuși, să nu fie același link cu cel al ședințelor de Consiliu Local. Care e blocat de mai bine de un an pentru muritorii de rând, fiind accesibil doar aleșilor locali.

editiadesud.ro 19.03.2021

38 Comments

  1. Déjà vu
    https://atacdeconstanta.com/bugetul-orasului-mangalia-facut-praf-si-pulbere-primarul-radu-cristian-este-depasit-de-situatie/

    Comentariu by nabuco — 20 martie 2021 @ 16:06

  2. https://www.replicaonline.ro/lacul-neptun-ii-a-ajuns-groapa-de-gunoi-a-statiunii-466960/

    Comentariu by nabuco — 21 martie 2021 @ 11:15

  3. O2zy?!

    https://keep.eu/projects/21285/Synergy-of-nature-and-cultu-EN/

    https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/cum-arata-harta-banilor-publici-in-sportul-romanesc-un-demers-la-cheremul-politicienilor-si-un-talmes-balmes-intre-primarii-consilii-judetene-care-sunt-cele-mai-absurde-situatii-627055.html

    Comentariu by nabuco — 22 martie 2021 @ 13:17

  4. Pt 3:
    Îți explic primul link. Este un proiect transfrontalier în parteneriat cu Balchik, Bulgaria.

    A pornit așa: Scopul este să se atragă un turism culinar la capetele de sezon. Se va identifica Black Sea Menu, care va conține 10 preparate tradiționale locale: 5 din zona Mangalia, 5 din zona Balchik (de ex. racii de la Dâlboka). Aceste preparate vor fi decise într-un concurs care va fi în cadrul unui eveniment gastro-cultural care era programat să se țină pe 9 Septembrie 2021.
    Locul de desfășurare al evenimentului, care se numește neinspirat „Marea Neagră cu marama, Dunărea cu năframa”, este centrul vechi al Mangaliei, respectiv Piața Republicii.
    Pentru ca era în paragină, proiectul a prevazut reabilitarea centrului, ceea ce s-a făcut cu acele dale.

    Bulgarii reabilitează o alee de faleza care duce la castelul Reginei Maria, ei vor organiza Pianno Days Balchik si Jazz Nights Balchik.

    Iată cum de la niște ceaune de mâncare s-a reușit reabilitarea centrului.
    Dacă întrebi primarul care este subiectul proiectului cu care s-a reabilitat centrului vechi, nu știe să-ți răspundă.

    Comentariu by Mentalistul — 22 martie 2021 @ 22:11

  5. Pt. #4
    OK, dar ce zici de link #2?
    Dar de: https://www.youtube.com/watch?v=WHqFNPJ9Hto

    Comentariu by nabuco — 23 martie 2021 @ 11:19

  6. Pt.5
    De la 01.01.2021 a intrat in vigoare legea care interzice exportul de lemn,busteni timp de 10 ani ,o mai fi valabila?.Vagoanele acelea nu erau din Romania ci veneau in Romania cum spunea premierul si un fost ministru al mediului care primea spaga in tabla.

    Comentariu by DAN VUCEA — 23 martie 2021 @ 11:42

  7. https://images.okr.ro/serve/auctions.v7/2017/mar/06/1f04b5dfa72e6ae229c72c6e80f659f7-2109132-1000_1000

    Comentariu by nabuco — 23 martie 2021 @ 12:47

  8. Nabuco,
    Ar trebui, la cât interes ai pentru politica națională, să fi priceput până acum ceea ce urmează să subliniez: partidul ecologist nu este un activist ecologist de genul ONG-urilor care se duc să se lege de copaci cu lanțul, ca să oprească defrișările, ori să urmărească camioanele cu lemne. Este un partid politic care participă la alegerile parlamentare și locale pentru a schimba legi în România, care să respecte principiile ecologiei, legi care protejează natura și acei copaci 24/24, 7/7. Activistul legat cu lanțurile de copac nu poate proteja pentru totdeauna, așa cum face o lege.
    Ca partidul ecologist sa propună aceste legi trebuie să fie votat. D-ta și ceilalți alegători nu l-au votat să intre în parlament, deci nici așteptări sa schimb eu legile în parlament nu poți să le ai.
    Mulți dintre membrii partidului ecologist sunt activisti in diferite ONG ecologiste, activismul este o chestiune privată. Nu implică partidul pentru că nu încalcă legea cu astfel de organizări, ci la o adică ONG-urile sunt amendate.
    De exemplu, noi avem Asociația NOI SUNTEM MANGALIA, cu care am acționat cu memorii, plângeri și petiții privind pădurea Comorova. Nu avem pădurile celor de la munte, la noi nu se taie pentru exploatare frauduloasă, ci se defriseaza pentru a obține terenuri pentru construcții. Materialul lemnos este mic în volum.

    Ne interesează să existe pădure. Soluția propusă de noi pentru a debloca investițiile este Regulamentul Arborilor: cine taie un copac sa planteze 4, cu circumferința minim 15 cm, minim 4 m înălțime, cu radacina in balot de pământ. Taie 1 ha, plantează 4 ha. Se mărește pădurea cu 3 ha. Si tot asa, pana refacem 1.000 ha. Nu am să răspund nimănui care contrazice aiurea asta, se folosește în țările civilizate. Se deblocheaza investițiile și se măresc pădurile pe cheltuiala investitorilor.

    Dacă într-adevăr voiați să se dezvolte Mangalia, mă susțineați în campanie. Am văzut pe aici, cu excepția a 2 persoane, doar caterincă de 2 lei, injurii sau denigrarile unor frustrați. Unii de au preferat sodomia lui RC, doar-doar să nu ajung eu primar. A fost cât pe ce, mai îmi trebuiau 1.000 de voturi sa fiu în șanse. Bănuiam 15.000 prezenta la vot, Radu avea vreo 4-5.000, Murad și el vreo 4.000 și dacă eram și eu pe la 4.500, la așa poziție se treceau de la Radu și de la Murad cu mine. Îmi trebuia o alianță cu USR. Dar USR Mangalia e din catatonici, nu se pricep la politică. Dacă se pricepeau, veneau în alianță cu mine și azi aveau minim 2 consilieri.
    Și așa, fără alianțe, fără sprijin al vreunui partid mare, în cea mai proastă zi a mea (alianță mea cu Murad a mai adus la uneală încă 2.000 de voturi pe Murad primar, dar am pierdut eu 2-3 consilieri; știam, a fost un sacrificiu asumat), tot am scos 3 consilieri. Altfel, obtineam mai mulți consilieri față de PSD.

    A fost prima mea campanie, pe propriile forțe, acum sunt mai experimentat. Sănătoși să fim!
    Cei care dau pe aici nu au fost cu mine în campanie, de ce ar trebui să le răspund la orice?
    Intrebați-vă consilierii pe care i-ați votat. În ei aveți încredere. Dacă ei nu vă răspund, atunci puteți sa veniți și sa-mi spuneți ca nu vă bagă în seamă, altfel este urât să mă bag peste colegii mei din consiliu.

    Comentariu by Mentalistul — 23 martie 2021 @ 14:51

  9. Cu polonicu de cacat castigi concursul transfrontalier, cu marama, cu naframa. Te-ai inscris sper.

    Comentariu by Anonim — 23 martie 2021 @ 17:31

  10. da.usr istii se cred…atceva decat sunt.poeti e mult spus catatonici pare putin.nici ei nu stiu.poate bipolari 😛
    si sunt de acord cu tine ca marea daca nu singura ta gresseala a fost alianta cu murad.
    incurcate s caile politicii
    a, si cred ca inca o greseala a fost indepartarea celui care era pe llista inaintea donsoarei.suna a deja vu.si ti ai pierdut din credibilitate indiferent care erau motivele,.nu se facea imediat dupa.puteai s o faci la ceva timp dupa daca tot iti doreai asta

    Comentariu by wow — 23 martie 2021 @ 20:56

  11. Pt 10:
    Îndepărtarea respectivului s-a întâmplat pentru că și-a trădat coechipierii. Dădea informații echipelor adverse, a crezut ca dacă joacă la 2 capete iese câștigător.

    De genul: tot complota cu adversarii și a scris la președintele PER pe tara sa fiu schimbat din președinte de organizație, chiar cu el. De parca ăla ar fi fost proști să o facă exact în campanie, când candidam la primar. Plus că sunt prim vicepreședinte pe județ, ar fi trebuit sa votez propria-mi mazilirea.
    M-a sunat președintele să mă întrebe cum de am introdus un asemenea personaj în echipă, să scap urgent de el. Am răspuns că nu decid eu, ci echipa mea.
    Eu am făcut ședință, am spus ce a făcut, apoi am plecat de la masă și i-am lăsat să hotărască echipa.

    Iar faza aia că nu a știut nimeni alianța cu Murad, i-am adunat în ședința cu 1 zi înainte, le-am arătat rezultatele sondajelor comandate de noi, profesioniste, din care a reieșit că separat pierd și eu, pierde și Murad. Cum am mai menționat, dacă mai aveam 1.000 de voturi eram în șanse, publicam oficial sondajul (de-asta l-am comandat), aratand ca sunt sanse mai scoteam tineri la vot si mai atrageam alte voturi de la Radu si de la Murad.

    Din nefericire, mi-a stricat candudatura lui Murad tot meciul. Am gândit lucid la ce se mai poate câștiga din aceste alegeri, doar plecarea lui Radu. Am luat in calcul că de la mine pot transfera jumătate la Murad, dar restul nu mai ies la vot sau se duc la Radu, deci niciun câștig. I-am zis lui Murad ca asta se va întâmpla, dar dacă se retrage el toți ai lui mă votează pe mine și ca asta e teama cea mai mare a lui Radu, sa nu se retragă Murad.

    Atunci am înțeles ca pretențiile lor cum că singurul scop e sa plece Radu sunt dovedite a fi o balivernă.

    R

    Comentariu by Mentalistul — 23 martie 2021 @ 23:35

  12. Oricum, nu mai puteam eu să-i invat sociologie si politică nici pe Murad, nici pe Iorguș, nici pe Leo Tănase… Singurul care se pricepe e Stroe și a lucrat intens împotriva mea, PSD a trădat și a făcut înțelegere cu Radu, ca să-l scoată câștigător.
    Le zicea celor de la PSD: „Hai că la Mangalia vă bate Ozzy singur, dacă nu intervin!”

    Am făcut toate calculele, am asumat că am pierdut, că m-am luptat cu milionari sprijiniți fiecare de diverse forțe politice, de prim-ministru, de ministrul dezvoltării, de europarlamentari cu notorietate etc. Iar eu, in 2 luni, am reușit o campanie să mă situez aproape. Degeaba mârâie la mine unii, ce am făcut eu nu văd pe altcineva să fie in stare. Am învățat din această experiență, acum știu ce este de făcut.

    Comentariu by Mentalistul — 23 martie 2021 @ 23:42

  13. https://www.replicaonline.ro/primaria-mangalia-a-pierdut-finantarea-europeana-pentru-modernizarea-zonei-turistice-centrale-pe-mana-ei-467320/

    Comentariu by Anonim — 24 martie 2021 @ 5:49

  14. Pt. #8
    https://www.riseproject.ro/sectia-speciala-ascunde-jaful-din-paduri/
    Pt. #12
    https://adevarul.ro/news/eveniment/gafa-proportii-ministrului-apararii-nicolae-ciuca-postat-facebook-poze-parole-1_605a6a1e5163ec42713b0a2b/index.html

    Comentariu by nabuco — 24 martie 2021 @ 10:19

  15. da.in mare parte ai dreptate.
    si offtopic.
    m am saturat pana peste cap.de politrucii astia, analfabeti care se pricep la toate.n au facut nimic nu se pricep la nimic dar le stiu pe toate.
    te trezesti cu ei pusi in diferite posturi cheie.se muta unde e salariul mai gras.de la sanatate trec la aparare si de acolo la transporturi si dupa aia la innvatamant.
    nu au pic de experienta in nimic.dar folosesc ca orice snob analfabet cuvantul expertiza.
    pusi abuziv pe niste functii acesti ipochimeni in timpul orelor de program isi completeaza putinele studii, si alea facute sau nu dar declarate, cu tot felul de cursuri masterate si doctorate.asa am ajuns sa fim condusi de analfabeti cu diplome.
    ce am putea face?
    sa le spunem ca sunt prosti.ca nu se pricep.ca sunt niste tucalari pusi acolo degeaba pe banii nostri.si nu aici.ci in fata.
    m am saturat de olgute tariceni dragnezi si altii ca ei care scriu in declaratiile de avere ca au ,,ciasuri”.
    daca nu le spunem de la obraz ca s prosti si nu au ce cauta acolo, daca nu i corectam nonstop pana si dau seama, cam greu, ca sunt analfabeti ne meritam soarta.

    Comentariu by wow — 24 martie 2021 @ 10:27

  16. Pt.12
    Aveti o diploma in sociologie sau stiinte politice ,vreti sa ne o prezentati si noua.Ca sa nu murim de curiozitate cum puteati sa-i inveti pe unii ceea ce tu nu stii.

    Comentariu by Anonim — 25 martie 2021 @ 19:41

  17. cum spuneam somnul ratiunii naste monstri.si astia se manifesta pe canalele de socializare.ar trebui interzisi.sa nu mai aud de asa zisul drept la opinie.ca sa ai acest drept ar trebui sa stii sa citesti sa scrii si sa te exprimi corect.
    dovada postacul primariei de mai sus.trece de la o persoana la alta cu o lejeritate uimitoare.si i se pare ca e inteligent.
    postacul sau prostanacul ?

    Comentariu by wow — 25 martie 2021 @ 20:05

  18. Pt 16:
    Am dovedit din lucrurile pe care știu sa le fac.
    E cam târziu să vii acum și să contești că nu aș fi capabil să le fac. Vii și întrebi ce mă califică să fac anumite lucruri. Mă confirmă rezultatele. Nu e cu atât mai admirabil și mai extraordinar că fără să dețin diplome în ceva, reușesc să fac acel ceva mai bine decât cei cu diplome?
    Nici tu, nici cei pe care i-am enumerat mai sus, nu dețineți diplome în sociologie. Adică sunteți mai neavizați în domeniu, în comparație cu cei care au diplome în sociologie. Cu experiența pe care o am prin practica efectivă, cu rezultate confirmate, am încredere destulă că pot face ceea ce alții nu reușesc, cu toate diplomele expuse.

    Comentariu by Mentalistul — 26 martie 2021 @ 9:36

  19. like @18
    „Ad Augusta per angusta”

    Comentariu by nabuco — 26 martie 2021 @ 15:38

  20. Pt.18
    Sa nu uiti ca sociologia este o stiinta sociala si numai cu experienta (care o fi aia,la ce nivel ,in ce)nu prea merge.Sunt foarte multi oameni cu expertiza,experienta si ,,scoala vietii”(cum vrei sa ne spui tu)si nu se pot numi sociologi ,deoare ceea ce fac ,spun si vorbesc ei nu o fac im mod stiintific.Nu cunosc si nu stiu experienta ce o ai si rezultatele tale confirmate insa ele nu sunt obtinute in baza unor studii stiintifice,in baza stiintei.Este un fel de vrajitorie in comparatie cu medicina spre exemplu .

    Comentariu by Anonim — 27 martie 2021 @ 21:12

  21. Pt 20:
    Anonimule, din toată scrierea aia de la 11 și 12 atât ai reținut și atât ai de discutat? Că mă dau eu șmecher în sociologie? Te apuci să bârfești despre mine precum pițipoancele, poate-poate vei reuși să mă discreditezi.

    Acolo am scris subiecte mult mai interesante, despre ce s-a întâmplat în alegerile locale.
    Dar nu te interesează să discuți asta, pentru că știi că așa s-a întâmplat. Ți-e mult mai important să pui sub semnul întrebării experiența mea în activități cu mase de oameni.

    Poți să îți dai seama și singur dacă am sau nu am. Dacă nu îți dau seama, și mai bine. Zic să rămânem în subiectul inițial, mi-e mult mai interesant.

    Comentariu by Mentalistul — 27 martie 2021 @ 22:49

  22. Asta era subiectul principal pe care eu l-am vazut la 12, pentru care eu am intrebat daca ai studii in sociologie pentru ca ai afirmat ca nu putei sa inveti tu sociologie pe unii.Culmea este ca nu putei sa invetii tu pe cineva ce tu nu stii ,nu ai studii si diplome in sociologie.Eu nu vreu sa discreditez pe numeni pentru ca o fac ei cei care se cred discreditati si ei nu stiu ca sociologia este o stiinta si nu se poate invata fara carte si invatatura la care tu ai absentat ,se pare..Daca ai citi ceea ce scrii vei vedea ca te regasestii in ele .Insa cert este ca tu nu ai reusit sa iti completezi (sa prezinti dovada studiilor ,ceruta de unii)studiile pe timpul cat ai fost consilier

    Comentariu by Anonim — 27 martie 2021 @ 23:23

  23. Nici diplomă de istoric nu am, dar totuși unele scrieri ale mele sunt publicate în reviste sau publicații online.
    Mai întâi că în 1991 am intrat la Facultatea de Sociologie și Psihologie din București, Departamentul Siciologie, dar am reușit să urmez cursurile doar 2 ani, m-am lăsat în 1993, când am fost angajat la Poliția de Frontieră. Amintesc acest lucru pentru a arăta că a existat pasiunea.

    Nu am învățat nimic important din cursurile facultății, dar mai târziu am făcut niște cursuri care mai întăi ne-au trecut prin sociologia interpretativă. „Passenger Assessment” a fost specializarea pe care m-am canalizat, treaba mea timp de 7 ani in aeroportul internațional București-Otopeni Henri Coandă a fost ca din 10.000 de pasageri zilnici prin aeroport să identificăm pe cei problematici sau pe cei cu infracțiuni transfrontaliere.
    Adică mă uitam la ce întra și ce iese din țară și desemnam cui să i se facă un control amănunțit. Urmăream cursul de check-in, control și handling al pasagerilor și bagajelor lor, în urma studiilor mele se modifica metodologia pentru a fi mai operativi. După ce în 2003 am fost desemnat polițistul de frontiera al anului pentru realizări în descoperirea și anihilarea unor rețele de infracționalitate transfrontalieră, mi s-a făcut un renume de om proceput și inspectoratul general al politiei de frontiera a acceptat cererea companiilor aviatice care operau pe aeroportul Otopeni să tin cursuri cu operatorii lor de „Passenger Assessment and Travel Document Checks”.

    《Passenger assessment and exception handling techniques to save your airline from costly delays and penalties. Based on the latest trends and industry best practices, this course provides tools to identify forged documents and potentially disruptive passengers.》

    Să lucrezi ani cu mase de oameni, zi de zi cu mii de călători cu autocarul, auto personal sau cu avionul, îți dezvoltă o experiență în sociologia interpretativă, dacă ai minte pentru așa ceva.

    De aceea, după MI mi-a plăcut să mă ocup cu implementarea de produse noi în România și să le fac branduri cunoscute. Mi-am folosit experiența în sociologia interpretativa pentru a vinde în toată piața românească produsele pe care am vrut să le vând.

    „A practica sociologia interpretativă înseamnă a încerca să înțelegeți fenomenele sociale din punctul de vedere al celor implicați în ea. Te pui în pielea altcuiva și vezi lumea așa cum o vede ea. Sociologia interpretativă este axată pe înțelegerea sensului pe care cei studiați îl dau credințelor, valorilor, acțiunilor, comportamentelor și relațiilor sociale cu oamenii și instituțiile.”

    Exemplu: Când m-am retras din candidatură pentru Murad, a fost o tragedie între tinerii din Mangalia. Cei implicați în politică nu știau că pentru o categorie de persoane din Mangalia reprezentam deja o idee, nu doar o persoană.
    Radu Cristian s-a relaxat când am făcut alianța cu Murad, până în acel moment era panicat că în fiecare zi prinsesem mai mult electorat, în ultima săptămână cifrele sondajelor de din săptămânile precedente nu mai erau valabile.
    Am scris atunci pe Facebook: Dacă se retrage Menabit, câstigă Radu Cristian. Dacă se retrage Murad, câștigă Menabit.
    Același lucru i l-am spus și lui Murad la întâlnirea de la Costinești, unde am discutat 4 ore, întâlnire întâmplată cu câteva săptămâni înainte de ziua alegerilor. La fel i-am spus și în ultimele zile de campanie. Dar nu a vrut să se retragă, a crezut vorbele lui Iorguș și celor de la PSD. Abia cu o zi înainte de vot a realizat că a fost trădat, că i s-a făcut o cacialma ca-n filmele cu proști din perioada interbelică. Pe banii lui Murad a ieșit Radu Cristian primar. Mi-a încurcat și mie meciul, cu ocazia aceasta. De-asta m-am și retras, pentru că nu mai era nicio șansă, singura și ultima șansă ar fi fost să dau un șoc Mangaliei, poate de trezește și votează să scăpăm de Radu. Se pare că șocul retragerii mele a fost prea mare și tinerii nu au mai ieșit la vot, nici măcar cât în 2016. Iar alții au votat cu Radu, de ciudă. Am reușit să transfer doar jumătate din voturile pe mine, cu sacrificiul de a pierde 2-3 consilieri.
    Astăzi PER ar fi avut minim 5 consilieri locali, iar PNL nu ar fi avut majoritate. Ar fi făcut-o cu PSD, care ar fi cerut multe la împărțeală. Mi-am făcut calculul, nu am vrut PSD la așa putere de negociere, nici nu aș fi dorit o posibilitate să ne înțelegem noi (PER) cu Radu, am analizat din toate punctele de vedere, mai ales din perspectiva viitorului și am decis: Ofer o ultimă șansă Mangaliei să scape de Radu, iar dacă va câștiga Radu pentru că PSD trădează așa cum bănuiam, nu-i dau lui PSD poziția de co-participant la guvernarea Mangalia. Adică și ticăloși, și cu premiul fără să fie capabili să câștige ceva?
    Acum va ieși sigur o râcă între PSD și PNL, pentru că PNL nu are nevoie de PSD.
    Cu 5-6 consilieri (dacă nu făceam alianța, nici Pro Ro nu mai lua consilier) eram în poziție de negociere pentru majoritate in consiliu, dar am decis că nu vreau să am vreo alianță cu PNL sau cu PSD.

    Imaginați-vă următoarea structura a Cl: 5-6 consilieri PER, cu 5-4 consilieri PSD și 8-9 consilieri PNL, în ce situație ar fi fost PER?
    Nefiind părtași la hoție, îl împingeam pe Radu la o înțelegere cu PSD, îi dădeam lui PSD pretenții mai mari de negociere.
    Chiar dacă Radu nu s-ar fi înțeles cu PSD, nou fiind in opoziție, ajungeam partener de opoziție cu PSD fără să vreau, ar fi fost un joc dezgustător și un consiliu local blocat. I-am fi dat motivul lui Radu Cristian de ce nu face treabă pentru Mangalia, „nu îl lasă consiliul”.
    Am pus în balanță ce se întâmplă dacă mă retrag cu ce se întâmplă dacă nu mă retrag, am ales să mai dau o ultimă șansă Mangaliei. Dacă Mangalia nu e capabilă să o folosească și votează cu Radu, în loc pe Murad, va avea ce își dorește. Dar va realiza ce șansă a fost candidatura mea, care nu a fost pentru mine, ci pentru Mangalia.
    S-a întâmplat ceea ce am prevăzut, Murad a dispărut după alegeri, așa cum a dispărut și Iorguș de fiecare dată când a pierdut. Cei 6.000 care l-au votat pe Murad vor deveni electoratul meu. Electorarul lui Iorguș este cel care a anulat votul cu 2 stampile (pe Murad și Iorgus) plus cei care și-au făcut inutil votul votând pe Iorguș. Am să îl preiau și pe acesta, pe viitor orice candidatură a lui Iorguș va fi inutilă, cred că s-a dumirit și dânsul la ultima candidatură.
    În acest moment, singurul opozant lui Radu Cristian, care are și electorat, este Menabit. De aici încolo depinde de ce fel de activitate politică vom avea.
    De aceea, cu 3 consilieri trebuie să fim în stare să blocăm măgăriile lui Radu, să avem puterea să ajutăm oamenii și să avem destulă presă cât să expunem orice hoție a celor care conduc primăria.

    Spre exemplu, au instituit taxa de stațiune. Prefectul a notificat CL că e nelegală. La următoarea ședință vine primarul cu modificări. Mai mult le-a încurcat, decât le-a descurcat. O să o atacăm și pe aceasta, dacă rămâne la forma lor și nu ne sunt acceptate amendamentele care corectează conform legislației.

    La fel ca dumneata, consilierii locali PNL urlă în ședințe că nu sunt jurist, ori nu sunt inginer constructor etc., încât vin cu amendamente sau contest unele proiecte HCL. Nici ei nu sunt juriști, nici ei nu sunt ingineri, dar le votează. Cu ce specializare le votează?
    PER are și juriști (avocați renumiți), are și ingineri, are și medici, și profesori, are specialiști în toate domeniile. Noi suntem consilieri locali PER, ne consultăm cu specialiștii noștri și amendamentele noastre sunt sprijinite de expertiza lor.
    Să vă spună cei din primărie care asistă la comisii, dosarele mele sunt mai organizate în registre decât cele ale primăriei, ori cel puțin la fel.
    Nu mai încercați să mă contestați pe mine, am în sprijinul meu specialiști mai buni decât cei ai primăriei, nu doar decât dumneata. De ce credeți că toate ministerele îmi răspund repede, ori prefectul? Pentru că facem procedurile așa cum trebuie să fie făcute și nu batem câmpii.
    Sunt, totuși, prim vicepreședinte PER pe județul Constanța. Avem consilieri locali in multe localități, avem organizații in multe localități, avem susținători oameni de afaceri și specialiști în diverse domenii.

    Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2021 @ 11:40

  24. https://www.youtube.com/watch?v=IbtZ9oVExKs

    Comentariu by nabuco — 28 martie 2021 @ 17:33

  25. bravo ozgiun team votat si am incredere in voi

    Comentariu by vioara aleman — 28 martie 2021 @ 19:57

  26. Bai frate… esti nebun rau….

    Comentariu by Anonim — 29 martie 2021 @ 8:18

  27. Tot ce scrie un istoric,matematician,sociolog,s.a (cu diploma )sunt preluate in lucrari,manuale ,teme,studii de specialitate.Ce ai scris(?????”?)tu nu este preluat sau daca da, spune si noua lucrarea de specialitate,reviste ,publicatii..Ca ai fi intrat la o facultate(fara examen in 1991 ?????) o fac foarte multe persoane si este egal cu O ,examenul de licienta este cel care vorbeste.Si ca ai cerut sa fi angajat la Politia de Frontiera nu este o scuza ca ai abandonat facultatea.Abandonul se datoreaza lipsei de interes,lipsei de intelegere,lipsei de pregatire s.a.Si inca ceva daca ai fi 2 ani de sociologie ai fi inteles ca din discursul tau reiese numai ideii de interese.Am facut asta pentru ca am vazut ca tot mai multe persoane ti-au cerut sa prezintii diplomele de studii si nu ai putut.Dece??????

    Comentariu by Anonim — 29 martie 2021 @ 8:22

  28. Pentru că nu am ce să depun. Au rămas pe la cadre la MI. Am făcut cerere sa mi le dea, dar cică au mutat arhiva și apoi nu au mai dat niciun semn.

    Am luat și o diplomă la Bioterra din București, cum făceau toți polițiștii, dar s-a anulat în urma scandalului din anul 2000 pentru încălcarea gravă a Legii acreditării şi a Legii învăţămîntului. Oricum, nu mă folosisem de ea pentru nimic.
    Apoi, pentru că așa a fost conjunctura, am urmat cursurile la distanță în „Management și Inginerie Economică”, la Agronomie lângă Cașin,începând cu 2002, de 3 ani (la ÎD se fac anii 2 și 3 într-unul singur.). Licența ID am luat-o abia în 2007,pentru că nu prea m-a interesat, dar de gura soției, care era fan diplome, nu am avut nicio scăpare.
    A terminat fata aia 3 facultăți: Managementul și Inginerie Economică la Agronomie,ÎD (colegă de an cu mine), Psihologia la Hyperion și Oxford College of Marketing. Plus Dreptul la Maiorescu, dar la care nu a mai dat licența.
    Imaginează-ți că în casă erau numai cursuri scrise și o ajutam să se pregătească. De aici și dezinteresul meu (probabil aversiune) pentru diplome. Nu am avut nevoie.

    Dacă răspunsul îți folosește curiozității tale, te poți liniști. Dacă vrei neapărat să mă ataci în zona asta, mie chiar nu-mi pasă. Am observat că astfel de „atacuri” ma apropie de majoritate.

    Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2021 @ 12:15

  29. in concluzie el nu are nici o dilploma dar are nevasta lui fosta 3 deci e ca si cum ar avea el una jumate ca el a ajutat-o sa se pregateasca. Lui nu prea i-au placut diplomele dar a trecut pe CV o diploma la un curs de 3 zile. Probabil pentru ca e singura.

    Comentariu by Anonim — 30 martie 2021 @ 9:59

  30. Tu ai fost la MAI ???Ar trebui sa stii ca la cadre se pastreaza originalele vreo 3-4 luni dupa care se elibereaza originalele si se opresc copii(mi-a spus un prieten de la MAI care lucreaza la cadre).Unde ai lucrat pentru ca iti pot spune eu unde este arhiva,daca vrei.Spui ca ai o diploma la Biotera(??????),in padure probabil.Ai fost coleg cu primarul caci si el tot la Biotera(in padure) a terminat?.Nu stiu ce spui si crezi tu insa sa stii de la mine ca in anul 2021 si mai mult nu se poate,este imposibil sa conduci un municipiu cu doua clase mai mult ca trenul.Sa stie asta si alegatorii tai.Faptul ca spun ce cred si stiu si vreau sa-ti arat ca minti nu este atac ci mai degraba o constatare sau……..Sa stii de la mine ca daca stii sa scrii si sa citesti nu inseamna ca stii si drept.

    Comentariu by Anonim — 30 martie 2021 @ 11:14

  31. Poți să le spui ignoranților adevărul, tot ce își imaginează ei vor crede.

    Pt 29: Și tu ai dreptate, am visat eu că am lucrat la MI. Poate într-o altă viață și mi-a rămas impresia asta.
    Am dus actele de studii la cadre după ce am luat licența în Management și Inginerie Economică de la Fac. Agronomie in anul 2007, ca să mă salte în grad. La scurt timp mi-am dat demisia din Poliția de Frontieră și vreo câțiva ani nu m-a interesat că mi-au rămas actele acolo. Am lucrat 14 ani la Politia de Frontiera. Când am candidat în 2016, mi-am făcut buletinul în ziua de depunere a candidaturilor, îl pierdusem de mai mulți ani, iar de vreo 6 ani expirase.

    Din 2007 am fost director executiv la Stuff Distribution Grup.
    Am fost management și pentru Stuff Distribution International, SDG Sistem SRL, Liquid Grup Import-Export, River Park & Spa, Fine Art Print SRL. În toate am fost și acționar.
    Poți să le verifici cifrele de afaceri pe net, de ex:
    Stuff D. Grup, anul 2010, c.a.
    = 6.288.839 lei
    Stuff D. Internațional, anul 2011, c.a = 5.727.866 lei
    Liquid Grup, anul 2011, c.a. = 3.316.048 lei
    Mai sunt câteva pe care aș putea să ți le dau, dar sunt în funcțiune pt fie-mea și nu vreau să expun.

    Țiriac nu cu studiile a făcut averi. Până și Murad, care a candidat, nu cu studiile în medicina a făcut hoteluri. Mulți afaceriști au făcut bani in alte domenii, nu în cele în care au diplomele de studii.

    Pot să dezvolt Mangalia, dacă aș avea ocazia, pentru că este o chestiune de inteligență și dedicație. Și de management. Mai urlă alți consilieri prin ședințe, că nu sunt jurist de meserie, ca nu sunt nici inginer constructor etc., dar nici ei nu sunt și, totuși, votează pentru adoptarea HCL. Votează în calitate de aleși locali, nu că ar avea specializări. Sunt ales local, în același timp și reprezentant al Partidului Ecologist. În PER avem specialiști în multe domenii, avem și juriști, avem și ingineri etc., vrând să conteste pe Ozzy Menabit, de fapt nu respectă munca lor, pentru că ei analizează proiectele HCL, iar votul meu în CL se bazează pe expertiza lor.

    Comentariu by Mentalistul — 30 martie 2021 @ 22:15

  32. Atunci nu te mai da rotund cum ca ai fi tu bun la ceva. Nu esti decat exemplul unei vieti ratate. In afara de minciuni nu cred ca te mai pricepi la altceva. Auzi, a stat 6 ani fara acte. Ca boschetarii. Si poate pui si tu o copie dupa cartea de munca sa se vada ca ai fost director la niste societati comerciale. Sau ai muncit la negru? Ca in cartea de munca nu cred ca ai o zi muncita de cand ai „plecat” de la politia de frontiera. Nici nu cred ca aveau cum sa te angajeze fara buletin.

    Comentariu by Anonim — 30 martie 2021 @ 22:45

  33. Si in alta ordine de idei si Tiriac si Murad au facut averi si afaceri nu traiesc de azi pe maine cu bani imprumutati de la Angelescu pe care nu ii mai dau inapoi.

    Comentariu by Anonim — 30 martie 2021 @ 22:48

  34. Pfuah! Când o dai în SF-uri, disperat să mă faci mic și insignificant, îți pierzi tot hazul.
    Cărti de muncă nu mai există de la 1 ianuarie 2011.
    Caută-mă cu google, o să mă găsești.

    În rest, chiar nu contează! Nici diplome, nici bani, nici cine am fost, nici cine sunt. Contează pentru mine ceea ce fac și lucrurile pe care le realizez. Ce contează pentru tine nu mă interesează. Eu trăiesc viata pentru mine, nu pentru tine.

    Dpdv politic, despre mine acum pot să se dea superiori doar Radu Cristian și Mohammad Murad. 2 persoane, atât! Și ăștia doi nu trăiesc în Mangalia. Pe viitor, vom vedea cum se schimba ierarhia. În campanie am fost atacat în toate felurile, până la urmă mi-am ucis imaginea singur ca să transfer voturi cat mai multe pentru un alt candidat împotriva lui Radu. Acum sunt și mai bine (la imagine) față de cum eram înainte.
    Și încă nu am început să fac balet. Am pregătit numai mișcări de talent.

    Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2021 @ 19:34

  35. Vezi daca nu ai carte chiar nu stii ca evidenta vechimi chiar daca nu se mai tin in cartile de munca ,se tin pe alteceva.In alta ordine de idei fara carte nu ai parte.Toti marii afaceristi stiu si au si multa carte.Altfel daca toate mustele ar face miere ar fi si la curu catelei mele.Asa este imprumu-ti bani de la Angelescu ,esti pe statul de plata al primarului?.Daca da mars acasa impostorule !La unele firma sunt directori si cu doua clase .Toti milionarii de carton ,fara carte ,imbogatiti de conjuctura ,usor ,usor au disparut.Din pacate pentru tine si Tiriac si Murad au multe,multe studii manageriale nu la Biotera sau in bucatarie la Vama Veche.Sperantele tale sunt indreptatite avand in vedere ca in Romania sunt 45% analfabeti functionali pentru ca Seniorul Coposu avea o vorba pe care trebuie sa o stii(cred).Tot nu ti-ai gasit diplomele la MAI ?Eu cred ca ai mintit,nu ai niciun fel de studii si esti un impostor care traieste din banii imprumutati de la Angelescu ,dupa cum afirma unii si pe care nu i-ai contrazis.

    Comentariu by Anonim — 31 martie 2021 @ 20:17

  36. Brava la el , a gasit el aproape 2000 de prosti sa il voteze sa ajunga consilier, ce mai conteaza restul , a luat loc nemeritat ca il suna Catavencu pe securist, brava la el suntem in Romania voi ce credeati, cum sa nu ii dea ala bani cu ,,imprumut” cand a strans toate voturile garajistilor prostani si le a trecut pe linie moarta ? daca nu erau voturile stricate pe el vorbeam arabeste acum. Hai ca destul sa vb si despre Sosoaca

    Comentariu by Mircea — 1 aprilie 2021 @ 1:35

  37. #35
    am intele toti nu trebuie sa te repeti.
    tu asta de la 35 n ai parte.de asta esti plin de ura.
    oare ai trecut de nivelul scoala profesionala?scuze sa nu i jignesc pe cei cu profesionala,si acoloe se face care.

    Comentariu by wow — 3 aprilie 2021 @ 18:50

  38. Pt.37
    Ai dreptate la profesionala se face carte .Tu vad ca ai facut,, acoloe(????)care”.Cate care ai?Ai intrat la profesionala?Asta ca sa nu mai dai lectii la altii,mai bine ti-a face tu lectiile.

    Comentariu by Anonim — 3 aprilie 2021 @ 21:43

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress