Politica locală în Mangalia

29 iulie 2020

Se schimbă candidatul la Primăria Mangalia: Zanfir Iorguș revine pe cai mari

Filed under: ALDE,PSD — lucian visa @ 14:51

Răsturnare de situație la Mangalia! ALDE, PSD și,  se pare, PNȚCD vor face front comun pentru a susține candidatura lui Zanfir Iorguș la Primăria Mangalia, deși, anterior, fusese anunțat drept candidat al PSD-ALDE Nicu Moroianu.

În virtutea celor mai noi sondaje de opinie, Iorguș a discutat cu PSD și a obținut ceea își dorea, spun surse din cadrul PSD și ALDE: va candida la primărie.

Nicu Moroianu va rămâne pe lista de candidați pentru Consiliul Local. Cel mai probabil, anunțul oficial în legătură cu schimbarea candidatului la Primăria Mangalia va fi făcut miercuri de către liderul PSD Constanța, Felix Stroe.

Alexandra Cucu, focuspress.ro 28.07.2020

Mai multe amănunte http://editiadesud.ro/?p=38209

88 Comments

  1. La revedere RC !

    Comentariu by Anonim — 29 iulie 2020 @ 15:08

  2. Redevenim orasul nostru frumos . Echipa navetiştilor din Constanţa pleacă de unde au venit .

    Comentariu by Anonim — 29 iulie 2020 @ 16:55

  3. Vad mult entuziasm pentru sustinerea unui om al trecutului, un om care stim cu totii ce a facut si ce caracter are. Sansele lui de castig astazi sunt zero, si asa vor ramane. Nu este acel candidat care sa vibreze in randul oamenilor. Este o varianta de compromis, este copia care seamana cu originalul, si atat.
    Sa nu uitati un lucru; alegerile se castiga cu bani, foarte multi bani care se transforma in voturi. Deocamdata unul dintre candidati, are acces la acei bani. Restul va trebui sa ii aduca de acasa. Putin probabil. Conluzia este clara; inca 4 ani cu actualul primar. Mangalia atat poate!

    Comentariu by Reporter — 29 iulie 2020 @ 19:36

  4. Pt Reporter …..eşti prostuţ rău de tot . IORGUȘ va fi primar . Orașul vuiește de nerăbdare pentru a schimba primarul . Așa că hai pa dl frustrat .

    Comentariu by Anonim — 29 iulie 2020 @ 20:32

  5. https://www.capital.ro/reorganizare-masiva-la-mai-schimbarea-numelui-politiei-romane-si-infiintarea-politiei-animalelor.html

    Comentariu by nabuco — 29 iulie 2020 @ 20:43

  6. În articolul de mai sus e si un link de la sursa, adica Ediția de Sud: http://editiadesud.ro/?p=38209
    Pe cei care merg încrezãtori cu Iorguș – aceeași care ne impuneau cã va câștiga Moroianu, dar iata ca a pierdut înainte de alegeri, nici nu le-a mai apucat – îi îndemn să intre pe link la Editia de Sud si sa voteze sondajul, sa arate poporului ca Iorguș va fi mai votat decat Radu.

    În urmã cu cateva zile propaganda era ca Moroianu castiga in fata lui Radu, dar nu a castigat nici macar in fata lui Iorgus.

    Si nu ma mai insultati neghiobi, existenta mea in candidaturi l-a ajutat pe Iorgus, deoarece in comparatie cu mine, candidatul PSD era slab. Lui Stroe ii trebuie un Iorgus ca sa nu le iau toate voturile care sunt traditionale PSD. Pentru ca asta este scopul lui Stroe: scindarea votului anti-Radu.
    Din pacate pentru Stroe si Iorgus, manevra asta a aruncat jumatate din voturile PSD cãtre mine (cei care nu il mai accepta pe Iorgus), iar pentru ca ALDE si ai lui Iorgus nu se regasesc pe locurile 1-6 de consilieri, voturile iorgusiste nu se vor duce pe consilierii PSD.

    Apropos, eu am încercat si am invitat la o strategie politica sa plece Radu. Văd că nu le pasa de Mangalea, doar de propriul interes.
    Astfel ca va trebui sa bat in alegeri si pe Radu, si pe Iorgus, pentru ca nici pe unul, nici pe celalalt, nu ii mai vor oamenii. Asta inseamna ca am inchis ambasadele si pornesc campania.

    Cei care cred in sansele lui Iorgus, nu au de ce sa mai înjure pe altii, doar sunt asigurati de castig, ar fi o dovada de slabiciune sa se apuce sa injure.
    Cei care cred in sansele lui Radu nu au de ce sa mai injure pe altii, doar sunt asigurati, ar fi dovada de slabiciune…

    Pe Nicu Moroianu îl astept în echipa mea, ar fi mai fericit decat la PSD. Oricum or să-l dea afarã.

    Comentariu by Mentalistul — 29 iulie 2020 @ 22:06

  7. Mai Ozzy , tu iti dai macar seama , ca esti bolnav? Sau macar dupa felul cum scrii arata asta, atitudinea ta ma duce sa cred ca esti schizofrenic.
    Amice , ca ai avea si tu cativa oameni care te sustin , nu neg asta, dar pana a fi asa de increzator , e distanta lunga. Ai sa vezi rezultatul voturilor si atunci ai sa intelegi ce spun. Nu te cunosc personal, dar mie nu imi inspiri incredere, mai repede l-asi vota pe amicul Doru, decat pe tine.
    Un pont, schimba-ti atitudinea fata de lume daca vrei sa te voteze careva.

    Comentariu by eu — 29 iulie 2020 @ 22:33

  8. Este bolnav acest Ozzy . In momentul de fata Ozzy iese definitiv din calcul pentru primar . Se pare ca nici consilier nu va fi . Este prea mincinos si nu da incredere . Iorguș il spulberă pe RC .

    Comentariu by Anonim — 29 iulie 2020 @ 23:03

  9. Iorguș e departe de susținerea pe care a avut-o acum 4 ani.Chiar și atunci a fost surclasat de mai tanarul Radu.
    E mult prea evident ca si acum va fi spulberat.

    Comentariu by Anonim — 29 iulie 2020 @ 23:58

  10. Iorgus va castiga de data asta, piticul pleaca

    Comentariu by Bla — 30 iulie 2020 @ 10:12

  11. CU SUSTINEREA PSD ARE SANSE!

    Comentariu by ipsi — 30 iulie 2020 @ 10:29

  12. PSD era totuși o forța acum 4 ani și au luat 20%.Acum cu Iorgus candidat voturile se vor împarți:Radu,Ozzy și ceva Iorgus.Doar cretinii ar putea crede ca voturile psdistilor vor merge exclusiv către moldovean.

    Comentariu by Zorro — 30 iulie 2020 @ 13:57

  13. Că nu vă convine Radu, înțeleg. Că nu vă convine Iorguș, înțeleg și asta. Dar care este acel candidat care vă convine ? Dacă nu-i știți numele, puteți să-mi spuneți profilul său ?
    Întrebarea nu-i pentru Ozzy, al cărui răspuns îl cunoaștem deja.

    Comentariu by lucian visa — 30 iulie 2020 @ 16:47

  14. A murit si Sandel !!!

    Comentariu by I.S — 30 iulie 2020 @ 17:25

  15. Astia de mai sperati ca RC sa mai ia un mandat, degeaba tot latrati ca sa determinati lumea sa ii mai dea un vot, desi in mintea voastra stiti prea bine ca este istorie, si el o stie.
    Calculati voi procentele PSD, dat pe cele PNL nu le calculati?
    Credeti voi ca toti proprietarii de garaje l-au uitat? Il asteapta acum la vot sa ii dea cartonas rosu

    Comentariu by eu — 30 iulie 2020 @ 17:52

  16. E simplu ! Postarea de mai sus nu s-a vrut o gluma ! Raspunsul e acolo…mai precis in spatele ei ! Oameni capabili(bineinteles ca nu pupincuristi de partid !) nu au cum sa apara…indiferent cat ar da din coate sau din…buzunar !(Avem experienta asta si chiar facuram si exit-poll pe blogul asta !)Toate partidele politice (PSD, PNL, UNPR, ALDE și UDMR) care au adoptat legislația actuală și au ales ca alegerile să se desfășoare într-un singur tur au modificat legislația astfel încât șansele ca independenții să intre în consiliile locale și/sau județene să fie mult mai scăzute. În acest fel, partidele mai sus menționate și-au asigurat un număr mai mare de mandate decât le-ar fi atribuite prin simplul vot popular în detrimentul candidaților independenți.

    Prin acțiunile sale, Platforma Acțiunea Civică a Tinerilor a susținut toți cetățenii integri și competenți care vor să se implice în arena publică, lansând în acest sens campania candidez.eu, prin care a susținut toți candidați independenți la alegerile locale. Astfel PACT continuă să sprijine interesele acestora și să semnaleze această discriminare gravă la care sunt supuși aceștia.

    Comentariu by I.S — 30 iulie 2020 @ 17:54

  17. Cu ajutorul PSD dl Iorgus cîștigă detasat . Navetiști pleacă acasă .

    Comentariu by Anonim — 30 iulie 2020 @ 18:19

  18. Nici in echipele lor nu mai pot aduna oameni capabili pentru ca si acestia au experienta si dezamagirea celor de dinainte ! Unu’a schimbat trei echipe adunate din trei partide ! Altu’ a adus venetici ingamfati de prin Cta si Bucuresti si a schimbat si administratorii daca nu cumva l-au parasit din cauza de…asumarea raspunderii ! Nu va faceti griji ca nu au afise electorale…cati pretendenti de echipa or sa aibe ! Si cu totii or sa ramana in mastodontul de aparat…macar pentru presupusul lor vot si al familiilor lor !(pentru ca de dat afara nu pot,nu au voie si nici nu stiu sa le gaseasca greseli…pentru ca si ei sunt pe dinafara !)

    Comentariu by I.S — 30 iulie 2020 @ 18:28

  19. Dar chiar si la ce avem ar fi ceva solutii.De pildă in campania electorala sa-i pisam cu intrebari de genul : program,contract,demisie in alb,declaratie publică. Ce se intampla cu proiectele „angajate”(macar cu cele pentru care s-a platit documentații nu si cele declarate…electoral ) Cat timp vor strica primarii din cele facute de cei dinainte ! Unu’ ne- a spus de oras european dar cu proiecte din bani europeni si plătite pana la urma din bugetul local ! Altu’ spune ca sa refacem orașul nostru la „frumusetea de altă data”(concret- ce e aia ?-Pai asa spunea si primul primar al orasului pe la 18oo si caruia asta i-a daramat casa-obiectiv turistic…vorbe fără suport !) Alt punct-subiect : situația financiară,ultimile raporturi ale curții de conturi…etc Însă o s-o ținem langa cu covidul si la adunările de campanie or sa fie invitati…numai aplaudacii !(mai puțini si testați ” negativ”…si la propriu si la figurat !)

    Comentariu by I.S — 30 iulie 2020 @ 19:21

  20. Nea Ilie, Radu Banciu are o emisiune „All inclusive”, in care cei care o urmăresc pun tot felul de întrebări dificile, iar el trebuie să aleagă. Între Lucescu și Mulțumescu, între Mbape și Mesi, etc, d-ta între cine alegi intre Iorgu sau Ozzy? că pe Radu știu că nu-l halești.

    Comentariu by Lute — 30 iulie 2020 @ 19:32

  21. @20-

    Comentariu by I.S — 30 iulie 2020 @ 20:07

  22. @20-scuze…Nici cu degetu’ nu mai merge ! E telefonul prea mic ! Deci -răspuns: In nici-un caz Iorgus,deși am mai facut-o -de nu-i vine să creada ! Tot cu ” raul cel mai mic” am gandit si atunci(ca si acum) Ce optiuni mai am ? Pai ce ne-a pus la dispoziție tovarășul motan ! Am abordat cunoscuți printre care s-a format o opinie generala : „Fura Radu mai abitir decât cei de dinainte ! Toti sunt dezamăgiți ca aia cu balanța si-a pus masca covidului peste ochi ! Nu vede…probabil fiind din aceeași branșă de hoti ! Da’ noi,tugulani de rand trebuie sa-i lăsăm pe cei in drept sa ia masuri ! Ca atare „tugulanul” de rand spune : fura asta de rupe…da’ macar face cate ceva

    Comentariu by Anonim — 30 iulie 2020 @ 20:24

  23. @20- Si apropo „de facut cate ceva”…de catre hoti ! Sa stiti ca si Tusac a facut ceva extraordinar( chit ca ne-a dus catre faliment si din devizele umflate probabil ca n-a facut „aplecarea” zeciuiala- parandaratul si l-au pus tovarasii pe liber inca fiind in functie ! Aduceti-va aminte,cand de 8 martie Radu ii dansa „sustinatoarele” si el era pe hol langa wc…spasit ! Stia ca nu va mai fi primar ! Ce a facut ? Pai a facut trotuarele de la „doi colonei” pana la Olimp in cateva luni! Am lucrat cu 9 primari și va spun ca la asa ceva nici n-am fi îndrăznit să gândim!

    Comentariu by I.S — 30 iulie 2020 @ 21:06

  24. Pt. #22
    De aceea se chiama smartphone, a intuit ca doreai sa scrii:
    „In nici-un caz Iorgus,deși am mai facut-o -de nu-i vine să creada ! ”
    😉
    Te rog un raspuns la:
    http://www.lucianvisa.ro/2020/07/26/absolut-toate-regulile-de-distantare-sociala-incalcate-la-oborul-din-portul-turistic-mangalia/#comment-780482

    Comentariu by nabuco — 30 iulie 2020 @ 21:30

  25. https://www.facebook.com/200999079956689/posts/3299303213459578/

    Comentariu by I.S — 30 iulie 2020 @ 22:32

  26. Si tacerea este un … raspuns!

    Comentariu by nabuco — 30 iulie 2020 @ 23:19

  27. De 24 ani în Mangalia ai fost primari: Iorguș Zanfir, cumătrul lui Iorguș și Radu Cristian. Einstein zicea ca nebunie e sa faci acelasi lucru si sa te astepti la rezultate diferite.

    Eu știu un lucru: Nu fur! Dacă furam o faceam demult, in 3 ani am fost cel mai de cumpărat consilier local. Dar nu m-am vândut și se știe.
    Dacă nu fur, asta inseamna ca tot bugetul local o sa il vedeti in oras. Si ca in Mangalia vor lucra mangalioții.
    Va spun de pe acum ca primul lucru pe care l-as initia im calitate de primar este declararea Starii de Criza Financiară. Din mai multe motive:
    – este singura soluție din a iesi din groapa asta neagră financiarã.
    – penalitatile îngheață.
    – creditorii sunt adusi la masa credală si nu au de ales decat sa accepte agenda de plati (multianuala) pe care o va negocia comisia.
    – se creeaza momentul zero pentru Mangalia si se poate porni o dezvoltare sanatoasa dupa iesirea din procedura.
    – nu o sa ma blochez in datoriile facute de altii.
    – am solutia sa creasca veniturile fiscale cu 5 milioane euro, chiar prin a micsora taxele si impozitele, dar marind numarul salariatilor din Mangalia din sectorul privat de la 8.440 câți sunt acum, la minim 12.500 cati erau in 2015.
    – marirea fiind dupa Starea de Criza Economica, practic se compenseaza Agenda de Plati si se aduna si un surplus.
    – am un plan concret de dezvoltare, care va fi pus in aplicare de Agentia pentru Dezvoltare Locală Mangalia, care va ajuta practic la dezvoltarea antreprenoriatului.
    – eliminarea subventiei pe caldura aduce 3 mil euro la investitii. Solutia este un proiect cu cetrale ecologice.
    – important este ca Mangalia nu va fi blocata de datoriile lui Radu Cristian si vom construi locuri frumoase in Mangalia cu care locuitorii se vor mândri.
    – mult mai important este faptul ca cifra de afaceri va creste in Mangalia de la 1,1 miliarde lei (profit doar 160 milioane lei) referinta anul trecut, la minim 2,5 miliarde lei.
    – voi infiinta 3 instrumente finsnciare in cadrul Agentiei de Dezvoltare Locală Mangalia:
    1. Centrul Municipal pentru Fonduri Structurale – care va ajuta privatii sa obtina fonduri europene si de stat nerbursabile.
    2. Granturile Municipale intre 20-40.000 euro pentru proiecte de afaceri concrete, bani care vor fi inapoiati in forma veniturilor fiscale deoarece conditia este angajarea a minim 4 salariati cu salariu MEDIU, cu impozitele pe salarii si impozitele pe profit se recupereaza grantul in primii 2 ani.
    3. Garant bancar

    Nu am vazut la nimeni altcineva un plan concret de dezvoltare a economiei locale. Alte detalii pe viitor.

    Comentariu by Mentalistul — 31 iulie 2020 @ 0:26

  28. Măi, Ozzy, ești submediocru. Nu ai simtul ridicolului! Suntem în teatrul absurdului cu toți acești candidați. Mangalia e in moarte clinica.

    Comentariu by Anonim — 31 iulie 2020 @ 0:42

  29. Poate fi si mai rau. Un vames corupt.

    Comentariu by Fane — 31 iulie 2020 @ 2:09

  30. Fane nu le ai cu româna. Vameș corupt e pleonasm. Ca și țigan borât sau moldovean împuțit. Dar vestea bună e că te poți înscrie în P.S.D. Acolo candidează unul cu expresia ,, Vom face lucrurile DE AȘA NATURĂ / ASTFEL ÎNCÂT”

    Comentariu by Gore — 31 iulie 2020 @ 2:12

  31. Nebunu salvează orasul dar el nu este in stare sa aibă grija de el si sa nu mai traiasca in saracie . Nu munceste de peste 10 ani dar în schimb îi place să lenevească și să tragă legale .

    Comentariu by Anonim — 31 iulie 2020 @ 6:54

  32. O să fie locuri de muncă în Mangalia făcute de Ozy la fel de multe ca cele câteva sute pt tinerii din Patrula Ecologică!
    Vuuuuum,vuuuuuùm…nu ne doare capul când mințim.

    Comentariu by Curtea scolii — 31 iulie 2020 @ 7:30

  33. Acum serios,voi nu v-ati facut sondaje?Cand vezi ca Radu are 49% si tu pana in 20% ce prostii mai debitati pe aici.E valabil mai mult pt iorgusisti.

    Comentariu by Anonim — 31 iulie 2020 @ 8:40

  34. Pt 32:
    Patrula Ecologica se face dupa ce trece Starea de Alertă. Acum nu e voie sa circule nici pe strada un grup mai mare de 6.
    Dar acum angajez tinerii pentru alte treburi. Eram convins ca se amana alegerile, pentru ca nu a schimbat nemeni legea electorala. Dar se vede ca PNL si PSD s-au inteles la acest abuz.

    Eu fac patrula ecologica, este un proiect menit sa educe turistii. Vara aceasta am avut pandemie, ramane pe urmatoarea. Pentru ca asa a fost sa fie.
    Si o fac pe propriile puteri, fara bani de la bugetul local, nici din alt buget public.
    Pentru ca sunt sarac am infiintat un ONG vu 200.000 lei capital social, care va finanta Patrula Ecologicã și Grijã pentru Vârstnici. Acestea le fac fara nicio legatura cu politica. Alegerile se încheie, toti candidatii aceia vor dispare, Iorgus va dispare 4 ani daca nu castiga, nu o sa ii doara pe toti de Mangalia, dar eu raman in continuare sa fac astfel de lucruri.

    Eu ma lupt de la egal la egal cu Iorgus Zanfir si Radu Cristian, unul a fost primar 12 ani si celalalt e primar de peste 8 ani. Eu nu am fost primar, am notorietatea din faptele mele si cine sunt.
    Sa se compare oricine la notorietate cu Sidere, Iorgus, Tusac, Radu … cu toti care au fost primari. E frey sa ajungi la acelasi nivel de notorietate vu cei care au fost primari. Dar eu sunt la acel nivel fara sa fi fost primar, pentru mintea mea si faptele mele. Adaugati la ce sunt si faptul ca as fi primar 4 ani, unde as fi la comparatie?

    Il intreb pe nemernicul de la 28-32: unde se afla el in aceasta comparatie? De mine pot vorbi doar Radu si Iorgus, restul sunt sigur sub mine. Cum sa vii ipocrit si sa spui de pe nivel de superioritate ca altul e de rahat, cand e mai bun decat tine?
    Fara acces la bani publici, fara avere facuta din furtul Mangaliei, fărã functia de putere de care se lipesc oportuniștii, am reușit sã îmi fac un nume si un electorat. Sa vorbeasca cu superioritate despre mine cel care a reușit mai bine.
    Dacă tu ești nimeni, ai vreun motiv pentru atâta aroganță față de altul care a reușit mai mult?

    Comentariu by Mentalistul — 31 iulie 2020 @ 8:41

  35. Bai fratilor hai sa judecam cu capul. Voi i-ati da banii vostri pe mana unuia care i-a pierdut pe ai lui? Ca din povesti a fost milionar si acum e muritor de foame. Voi va asteptati sa munceasca pentru voi unul care n-a muncit pentru el de 15 ani? Voi va asteptati sa va faca case unul care nu a reusit sa-si faca o casa pentru el si sta cu parintii? Voi va asteptati sa rezolve educatia unul care n-a reusit sa faca o facultate? Judecati fratilor, ce a facut un om in viata spune cate ceva despre ce poate sa faca. In afara de minciuni si gargara eu la Ozzy asta n-am vazut nimic care sa-l recomande sa conduca macar o scara de bloc nu un oras.

    Comentariu by Anonim — 31 iulie 2020 @ 10:38

  36. Pt33
    „Acum serios” despre ce sondaje vorbesti? Despre sondajele acelea de la inceputul functiei de primar al lui Radu, functie castigata de alt candidat, de altfel si care prin tot felul de manevre meschine i-a revenit actualului primar? De ce nu vorbiti niciunul din postacii asa zisului primar cum a ajuns pe functie, „acum serios” ? Un primar impus, un oras distrus! Asta e……., asa ca mai usor cu pianul pe scari!

    Comentariu by Anonim — 31 iulie 2020 @ 11:41

  37. Sondajul de acum 2 saptamani comandat de Iorgus.
    Sondajul prin care l-a dat jos miseleste pe Nicu Moroianu.
    Rusine Zanfire

    Comentariu by Anonim — 31 iulie 2020 @ 12:53

  38. @35 Dacă i-am dat lui conu Iorgu care i-a cam părăduit în ultimu mandat, lui blondul de Tusac și acestui 3,14tic poreclit jumi/juma, de ce crezi măi bazele că nu i-am da lui Menabit, care nu are nici o umbră de necinste in activitatea sa. Nici măcar când era la vamă nu fura motorină, cum, spun colegii tăi că, făceai tu când erai maestru în marina militară.

    Comentariu by Marian Vasile — 31 iulie 2020 @ 12:57

  39. Pt 35:
    Dacã ești mincinos, fii mincinos abject pana la capãt!
    Tata e mort, boule! Iar mama locuieste la Hagieni pentru sanatate, are o gradina de 8.000 mp.
    Apartamentul in care locuiesc mi l-a dat primarul Simionescu, pentru ca am castigat la olimpiada pe tara la matematica si m-a facut cetatean de onoare sa imi poata da apartament cu 4 camere.
    Matematic, daca am cheltuit pentru a ajuta oamenii din Mangalia maiult decat Radu Cristian si Iorgus Zanfir la un loc, asa sarac cum sunt, inseamna ca am o abilitate si un suflet mai mare decat a lor, de a face pentru oameni.
    Daca a fi bogat ar insemna sa fii destept, cum zici ca sunt sarac, inseamna ca esti mai bogat decat mine. Si atunci de ce nu esti mai destept decat mine si de ce nu ai un suflet mai bun decat al meu?

    De ce cei pe care îi sustineti nu sunt mai destepti decat mine, pentru ca sumt bogati? I-ati auzit vreodata, ati stat de vorba cu ei? Anagramați și repetitivi, nu sunt in stare de artificiu de gandire.
    Au vreun plan concret pentru dezvoltarea Mangaliei, al lor, gândit de ei? Imi fura proiectele, imi fura subiectele, hoțul e hoț și în ziua de Paști.
    Singura abilitate a lor e ca se folosesc de cei cu caractere mici ca tine, Bogdane, care pentru compliciate la hoție sunt in stare sa calce si pe cadavrele mamelor.

    Un proverb aborigen spune „Omul nu ia nimic cu el la final, doar o poveste. Dacă povestea este admirabilă, a fost un om bogat.”
    Mie nu îmi trebuie averi să trăiesc bine. Chiar si acum, in timpul campaniei, traiesc viata intr-un mod calitativ cum nu o sa stii tu niciodata sa o trăiești astfel. In afara de a te prăji la creiere cu drogurile tale, nu stii altfel cum sa traiesti viata. Si zici de altii ca se drogheaza, zici de mine tocmai pentru ca stii ca nu am acceptat nici macar la o „băiețească”. Inteleg sa fumezi un cui, chiar daca mie imi displace, dar sa iti prajesti creierii in halul ala incat din iresoobsabilitate sa ajungi sa lasi 4 familii fara tati, asta e cretinatate de-a binelea.
    Am avut declaratia de avere zero, pentru ca asa am vrut, sa se poata verifica usor daca ma imbogatesc din functia publica. Asa am iesit, cu declaratia de avere zero. Intre timp a trecut 1 an, timp in care am realizat ce nu ai realizat pe propriile puteri toata viata ta. Pe complicii ca voi, care au supt tot timpul din banul public, daca va tai accesul habar nu aveti ce sa faceti ca sa traiți.
    Numeste-mi ceva care ai facut prin constructie si munca, si nu prin furt din banul public!! Nu ești în stare și ai ipocrizia să mă judeci pe mine pentru ca am ales sa las copilului tot ce aveam?
    Nah că acum îmi foloseste, in campanie. Si nu am acceptat sa bagam bani, ci doar relații. Cine bagă 1 milion in campanie o face ca sa fure apoi 50.
    Oricum, de-asta e orașul acesta fara oportunitati si nu mai poti sa faci nimic in el! Nu Iorgus si Radu sunt vinovati, ci complicii pentru propriul interes, pentru firimituri, cei ca tine care ar calca si pe cadavrul mamei sa fure o firimitura din ciolan.
    Dar v-a trecut vremea!
    Si inca o dată: Tata e mort, boule!

    Comentariu by Mentalistul — 31 iulie 2020 @ 13:04

  40. Un sfat absolut prietenesc. Du-te la un psiholog cu comentariile tale și vezi ce îți spune. Cel mai bine ca psihologul să nu știe situația politică din Mangalia.

    Comentariu by lucian visa — 31 iulie 2020 @ 15:02

  41. Trebuie ajutat acest Ozzy și dus la un doctor bun care să îl facă bine pînă nu este prea tîrziu . Doamne ferește să fi în situația lui . Chiar trebuie ajutat de un doctor .

    Comentariu by Anonim — 31 iulie 2020 @ 16:19

  42. Bate Radu la scor

    Comentariu by Anonim — 31 iulie 2020 @ 18:59

  43. De asta s-a înhăitat cu Pașa și Piciu!
    Cu Beinur a bătut deja palma,Erkin deja se vede viceprimar:-))))

    Comentariu by Liliana — 31 iulie 2020 @ 19:35

  44. Studiez câtă pasiune se pune pentru insulte, ce îi mână pe oameni sã fie atât de răi.
    Dacã s-ar fi decis politica Mangaliei pe aici, nici nu ar fi avut rost sa se mai tina alegeri locale.

    Sincer să fiu, m-am detașat de mult timp, fac ce vreau sa fac, fac în felul meu. Dar tot îmi place sã studiez oamenii în frustrările lor.

    Comentariu by Mentalistul — 31 iulie 2020 @ 22:10

  45. pt.42
    Da, bate Radu la scor, cum a batut si in 2012, a castigat IORGUS detasat! Ulciorul nu duce de multe ori la apa! Lasati placa asta ruginita, cu sondaje si cu alte frectii! Deja sunteti mult prea stresati, stiti foarte bine ca nu mai aveti sanse! Acum doar latrati, ca altceva, oricum nu sunteti in stare!

    Comentariu by Anonim — 31 iulie 2020 @ 23:56

  46. Da este adevărat ca RC a fost la Pașa la garaj să vorbească cu gasca de interlopi pentru sustinerea lui . A fost și Piciu , Elvis Petcu . Dima , Moxu , Beinur , Erchin , Cocoș și Sinan de la gară . Organizatorul a fost Pașa care a trecut la PNL . Este disperare mare de cînd a intrat Iorguș în luptă .

    Comentariu by Anonim — 1 august 2020 @ 6:44

  47. Ptr46.Mānanci rahat cu polonicul iorguşelule.Dacă tu crezi vreodată ca Radu stă de vorbâ cu moxu,piciu sau alti păcălici te înseli.Să vă intre bine in cap.Radu este deja primar pentru următorii 4 ani.Batalia este la consiliu.

    Comentariu by alina nicolae — 1 august 2020 @ 9:56

  48. Iorgus acum 4 ani inca era cunoscut,multi au venit langa el sperand ca vor da lovitura.Uitati acum pe cine mai are langa el,3-4 talibani si alti cativa ratati politic gen Leo,Moroianu(ce o fi in sufletul lui numai el stie),Foleanu.
    Nu stim cat va acapara din voturile Psd,dar e evident ca nici psd nu mai este ce era acum 4 ani.Multe voturi se vor duce catre actualul primar si catre Menabit,asa ca nu stiu de ce isi mai face sperante batranul Zanfir.

    Comentariu by Anonim — 1 august 2020 @ 10:09

  49. O multime de clarvazatori pe aici si postacii diversionisti pupincuristi ai actualului asa zis primar. Cetatenii hotarasc degeaba va alintati ca ramane tot incompetentul si jecmanitorul actual. Cetatenii s-au desteptat, nu mai merge. Iorgus Zanfir este cea mai buna alegere, a dovedit prin realizari, multe, mult prea multe realizari.

    Comentariu by Dana — 1 august 2020 @ 10:16

  50. Iorguș e încrezător. Voi la-ți făcut așa cu modul vostru de a vă comporta. O să terminați repede să vă socotiți voturile. Vor veni de la cei ce-l pupați duios în dos pe piticul botoxat și mincinos, pentru un os. Și cam atât.

    Comentariu by Păstorel — 1 august 2020 @ 10:56

  51. Pt.48
    Stii ce, decat ceva mai tanar, dar incompetent si lipsit de simt civic, de viziune pentru dezvolarea unui oras, purtand o palarie mult prea mare pentru el si mai rau, inconjurat de o echipa praf, adunati de te miri de pe unde, unii impusi, ca de, asta e, muuult mai bine un batran cu perspectiva, idei, si cu experienta in administratie! Degeaba esti DOAR tanar SI ATAT! Cu tineretea fara sa te ajute capul, nu faci nimic si se vede clar oarsul cum a ajuns. Fa comparatie cu orase din tara, care in numai cativa ani, nu opt,sunt departe! Asta pentru ca nu au avut primar IMPUS, sa-ti intre bine in cap! Radu a fost si ramane un primar IMPUS, nu a fost in stare sa duca o batalie dreapta, asa ca asta e esentialul, pierzi vremea cu discutii inutile, de altfel! Si la locale mai putin conteaza partidele, de regula cetatenii voteaza OMUL, pe urma si consilierii, adica partidul. Lasa vrajeala, de doi lei! Cert este Ca Radu al tau si ceilalti sunt deja crispati! De aceea atata latratura in stanga si in dreapta, laudandu-se cu lucruri normale, pe care trebuie sa le faca o administratie!

    Comentariu by Anonim — 1 august 2020 @ 11:03

  52. @47
    Dacă se adevereste ce a scris 46(așa este) ești de acord să îți dăm o linguriță să îți savurezi netrebnicia,coprofago?

    Comentariu by Liliana — 1 august 2020 @ 11:12

  53. Pt Alina Nicolae
    Placa ruginita de opt ani! Tot asta auzim, crezi ca daca a fost impus o data o sa o tot tina langa, asa la nesfarsit! Dupa orice noapte lunga si grea, tot apare soarele la orizont! Daca este asa, precum sustii, disperat, n-ati mai aparea pe peste tot cu conturi false, laudand faptele marete ale primarului vostru, si incercand cu agresivitate sa va impuneti punctul de vedere. Aceste aspecte va dau de gol, va arata disperarea, stresul, crisparea!

    Comentariu by Anonim — 1 august 2020 @ 11:13

  54. Pt.47
    Iti pot demonstra cu probe si martori cati bani a dat Radu in 2012 la cei nominalizati de tine si la multi altii.Stateau la coada pe holul primariei la usa lui ,,Remulus” pentru asi primi bani pentru ca ar fi votat cu Radu Cristian.Crede stiu ce spun.

    Comentariu by VUCEA DAN — 1 august 2020 @ 12:25

  55. Nu prea știi. Asan i-a luat dinainte și i-a jucat la ruletă la Cazino în Constanța pe toți în seara aia. La fel și doctorașul „cinstit” să nu iși depună candidatura. Dar nu a dat și la noi, de asta am votat Iorguș și ne-a dărâmat barăcile.

    Comentariu by Amet — 1 august 2020 @ 13:03

  56. Am tras cu ochiul la Alianța pentru Mangalia din 2004 și am făcut și eu una. Am tras cu ochiul la ajutoarele alimentare ale lui Radu și m-am făcut și eu că dau de mâncare la bătrâni. Am tras cu ochiul la patrulele celor de la N Dreaptă și promit și eu unele ecologice. Alte idei nu mai aveți și voi că nu prea mă duce mintea.

    Comentariu by Montalistul — 1 august 2020 @ 13:07

  57. @54
    Tare ar fi bine să le dați niște nume și locații (să se vadă că nu vorbiți prostii) , pentru morcovul lor!

    Comentariu by Liliana — 1 august 2020 @ 13:14

  58. Pt. #50
    https://www.replicaonline.ro/terenurile-unui-interlop-partener-cu-familia-lui-sorin-oprescu-scoase-la-licitatie-in-neptun-440140/

    Comentariu by nabuco — 1 august 2020 @ 15:08

  59. Pt Alina Nicolae . Erai și tu acolo măi Colgiule . Nu mai minți că sunt și înregistrări de acolo . Erai tu , orimarul , Marius Ilie , Didi și vicele Angelescu . O să vezi tu cînd o să apară postarile cu voi cind stateați la masă cu interlopii . Ați căzut în plasă .

    Comentariu by Anonim — 1 august 2020 @ 16:06

  60. Ziceți mă câți îi mai răspund lui Iorguș la propuneri dacă tot sunteți siguri că îl dărâmați pe Radu.Ziceți cum îi dau flit toți,hai vitejilor!

    Comentariu by Anonim — 1 august 2020 @ 16:21

  61. Ce avem noi aici?:,realizările mărețe. Azi când am ajuns acasă, toată scara blocului era plină de promisiunile mincinosului. A uitat că nevergreen-ul, faleza și muzeul Callatis au fost întârziate ca termene și sau plătit din creditele făcută de el în numele nostru. Deci dl primar, HAI SICTIR!

    Comentariu by Lute — 1 august 2020 @ 16:54

  62. Pt.60
    Crezi tu ca ii dau flit? Asta pentru ca asa doresti tu sa se intample, ceea ce nu are nimic de a face cu realitatea, flacau! Sa-l dea jos pe Radu, zici? Nu, draguta, lui Radu i se va lua ceea ce, de fapt, nu a castigat niciodata cinstit, adica functia de primar. El a fost pus pe aceasta functie!

    Comentariu by Anonim — 1 august 2020 @ 19:29

  63. 62 spune cateva nume importante de langa Iorgus!
    Moroianu,Fofoleanu,Leo,Tase,Ciobanel nu strang impreuna 1000 de voturi.Spune macar un nume important

    Comentariu by Anonim — 2 august 2020 @ 0:40

  64. https://www.replicaonline.ro/mohammad-murad-si-a-lansat-oficial-candidatura-la-primaria-constanta-video-440183/

    Comentariu by Anonim — 2 august 2020 @ 7:49

  65. Pe un taler se află Iorguș, pe un alt taler se aflã Radu.
    Menabit este greutatea care decide de care parte sã se încline balanța. Doar cine este ignorant nu recunoaște acest lucru.

    Un alt lucru, dar care este sesizat matematic de cei care se pricep, este posibilitatea că greutatea Menabit este mai mare decât ce ați pus voi pe taler: Radu și Iorguș.
    Din cauza poziționării. Sunt mulți care nu îl vor nici pe Radu, nici pe Iorguș. V-ați gândit pe cine votează?

    Daca 4.000 maxim merg cu Radu, daca 4.000 maxim merg cu Iorgus, iar prezenta la vot va fi 18.000, intrebarea este: din diferența de 10.000 care nu vor nici pe Iorguș, nici pe Radu, reușește Menabit să obținã minim 4.001?

    Menabit poate merge la câștig în funcție de câți nu voteaza Iorguș/Radu, ori poate sã decidã cine sã câștige. Și dacã nu câștigã, tot câștigã.

    Și atunci… dacã asta e importanța lui Menabit pentru complicii lui Radu/Iorguș, cu ce logicã v-ați apucat de înjurat pe Menabit?
    Cum sã te duci sã ceri sprijin de la cineva, înjurându-l? Dacã atunci când ai nevoie de el îl ataci, cine te mai crede ca esti bun cand ai puterea in mână?

    Am abilitatea sã schimb peste noapte balanța pentru intenția de vot, adică sã decid cine sã câștige: Radu, Iorguș sau eu. Nu doar pentru sunt în poziția de a decide cine sa castige, dar am si informatiile de îndeajuns, am logistica de promovare, am capabilitatea de a face oamenii să înțeleagã, adicã am si posibilitatea de acțiune. Dacă îmi pun luneta pe unul dintre Radu si Iorguș, ori pe amândoi, este optiunea mea. Dar faptul ca gloantele mele se duc pe tinta si fac prapad, țin de abilitatea mea.
    Și atunci, de ce să mă insulți, dragã Vișa?
    Am învãțat din viațã următorul lucru: Pânã și proștii reușesc sã înțeleagã cine este inteligent. Doar pentru cei frustrați, cel inteligent li se pare că este nebunul. Cel frustrat și plin de urã nu este niciodata corect când se referă la tine, va minți ca sã te denigreze. Te va insulta și te va înjura.
    Ceilalti vor argumenta sã te corecteze, ori sa te contrazică, dar ciudoșii te vor înjura. Între un ciudos și un prost, prostul e mai deștept. Ciudosul actioneaza emotiv si nu permite nicio înțelegere, pe când prostul poate înțelege că cineva este inteligent.

    Acum intrebarea pe care trebuie sa v-o puneti este: Sunt mai mulți cei care nu vor nici pe Radu, nici pe Iorguș, încât poate sã câștige Menabit?

    Comentariu by Mentalistul — 2 august 2020 @ 8:14

  66. Mai Ozzy tu vezi daca apuci sa iti strangi semnaturile pentru candidatura si abia dupa sa vii sa deschizi gura.

    Comentariu by Anonim — 2 august 2020 @ 9:38

  67. Iorgus putea sa isi manance milioanele linistit,dar in nebunia lui se vrea primar ca sa ce???
    Era corect sa il sustina pe Moroianu sau pe un altul mai tanar.

    Comentariu by Anonim — 2 august 2020 @ 10:08

  68. Pt.65
    Nu te insult, chiar cred că e bine să faci ce ți-am spus.
    Cât des logica ta, ea lasă de dorit. Chiar crezi că cei care nu-l vor vota pe Iorguș sau Radu, te vor vota pe tine ? Construiești un edificiu pe o fundație de nisip.

    Pt.66
    Într-adevăr Iorguș trebuia să pregătească un candidat și asta de acum 8 ani. N-a făcut-o, dar nici al candidat rezonabil n-a apărut. Și atunci cum să-l bați pe Radu ?

    Comentariu by lucian visa — 2 august 2020 @ 10:17

  69. Pt. #67

    “Honesty is for the most part less profitable than dishonesty”
    ― Plato

    Comentariu by nabuco — 2 august 2020 @ 11:13

  70. Și totuși, ce am expus este valabil.
    Doar dumneata ai o problemã de negație. Dacã negația este din partizanat politic, tot ce afirmi nu are credibilitate. Dacã este o negație din judecatã deficitarã sau pentru ca te minti singur, orice afirmi nu are credibilitate.

    Recomamdarea mea este sã recunoști adevărul, ori să-ți înfrângi frustrarea, îți recapeți credibilitatea.

    Sunt oameni care se conving intr-o zi ca vinul de Porto e bun. Apoi, oricate vinuri mai bune i se ofera, nu stie decat sa recunoasca ca nu e vin de Porto.
    Astfel ai facut dumneata cu Iorguș. Asa fac si cei din galeriile de fotbal, care injurã pe oricine nu ține cu echipa lor, indiferent cat de prost le joaca echipa.

    De ce trebuia sa creasca Iorgus un candidat? De ce nu poporul? Ori de ce sa nu se afirme altcineva? De ce sari repede cu insulte si denigrãri la oricine altcineva care reușește sã crească singur, fărã umbra lui Iorguș?
    De aceea ești lipsit de credibilitate, pentru cã viata fara Iorgus ti-e pustiu.

    Si nici nu vreti sa intelegeti ca Iorgus nu poate trece de in prag care este prea mic pentru castig.
    Cei care voteaza traditional PSD nu mai voteaza catatonici PSD, indiferent de candidat. Plus că îl urãsc pe Iorguș, sunt acolo istorii la care nu am fost prezent, dar am simtit sentimentele lor.

    O sa iti explic matematica mea si daca nu esti de acord cu ea poti sa argumentezi. Insulta este ultimul refugiu al incompetentului.

    Este clar pentru toata lumea ca Radu are fiedelizatii lui, Iorgus are fidelizatii lui, chiar si eu am reusit sa ii am pe ai mei.
    Dar mai e așa:
    Sunt 1600 voturi de tătari cu drept de vot, din care 400 plecati si vreo 100-200 care nu vin la vot. Din restul de 1.000, sunt cca 100 pe care ii cunoasteti, implicati politic sau afacetisti, ori persoane pur si simplu cunoscute. Restul de 900 sunt oameni care nu au nicio legatura cu politica sau cu primaria, acestia isi vad de viata lor, cresc copii si decid singuri cu cine votează. In conditiile in care un tatar candideaza cu sanse, îi dau votul din sentiment de apartenență. Eu am facut multe pentru acesti tatari, ori numai faptul ca un tatar s-a luptat pentru dreptate le este de ajuns.
    Sigur ca cei 100 pe care ii cunoasteti, cei cu notorietate, sigur vor face partizanate pt ca au propriile interese, adversarii mei ii vor da de exemplu pe acestia, dar in realitate pe votul celor 900 nu are nimeni stăpânire. Nici nu-i cunoasteti. Acestia vor vota cu mine, cine ii cunoaste pe tatari stie asta. In 2016, a candidat Memetcea de la uniunea tătară, a obtinut uniunea 700 voturi chiar si cand tatarilor nu le-a placut candidatul.
    Ideea e că din apartenenta etnica pot obtine aproape 1.000 voturi.
    La fel si cu turcii, pentru ca sunt musulmani si ei. Doar ca procentul este mai mic, dar ca numar la fel.
    Pot obține 2.000 voturi de la turci si tatari. Care inainte au fost voturi Radu, ori voturi PSD/Iorguș. Scade de la ei, crește la mine.
    Asta face sa pornesc de pe picior de egalitate cu Radu si Iorgus. Ceilalti contracandidati sunt la nivelul sau mai jos de nivelul partidului lor.

    In total se fac maxim 8.000 de voturi fidelizate pe Radu, Iorgus si Menabit, care ii voteaza orice ar fi. Restul de 10.000 nu vor vota nici Iorgus, nici pe Radu.
    De ce m-ar vota fix pe mine? Se numește „vot util”. Oamenii voteaza cu cel care are sanse, votul lor sa fie util. USR, PMP si Pro România nu au electorat fidel pentru oricine le este candidatul. Din cota de 10.000, cei care nu vor Radu si nici pe Iorgus, mare parte vor isi vor da votul pe cel mai cu sanse. Din 10.000 se vor pierde cca 3.000 (mi se pare mult!) cu USR, PMP si restul, dar majoritatea vor da „vot util”.
    Poziționarea mea este cea mai bună din cele posibile. Daca ramaneam la PSD m-aș fi invartit in jurul la 18%.

    Comentariu by Mentalistul — 2 august 2020 @ 11:54

  71. https://www.reddit.com/r/Romania/comments/9xefwf/video_de_promovare_a_administratiei_iorgus/

    Comentariu by nabuco — 2 august 2020 @ 12:37

  72. Pt 66:
    Imi trebuie 250
    Strâng 2500 de semnaturi in 48 ore.
    Este cel mai test pentru organizare.
    Cu sondajele online pe Facebook am testat și am antrenat periodic implicarea celor care sunt alături de mine. Atunci faceati misto, ignoranti, astazi am aceasta organizare. Ori cum crezi ca am avut 103 voluntari pentru Grija pentru Varstnici? Ei si familiile lor si s-au facut semnaturile. Ori cum crezi ca in 24 ore au votat peste 200 de persoane aici: https://editiadesud.ro/?
    Ia vezi rezultatul! Am promovat sondajul mai ales pe grupurile contracandidaților.
    Nu ma refer la rezultat comparativ cu votul la alegeri, ci ma refer la organizare si mobilizare. Daca ziceti ca Iorgus are „talibanii” lui, ai mei sunt mai multi. Dupa cifre.

    Comentariu by Mentalistul — 2 august 2020 @ 12:37

  73. Pt.70
    Am un amic tătar care e un mare fan Iorguș. El mă acuză invers, că mă enervez când aud numele lui Iorguș. Eu îi explic și lui, cum îți explic și ție, că aveți idei fixe, din care nu puteți ieși.
    Eu gândesc pragmatic și nu candidez. Pe mine nu mă interesează în mod direct numele viitorului primar, ci linia pe care o va urma Mangalia. Tu care ești în joc nu înțelegi. Visează !

    Când despre faptul că tătarii sunt uniți și votează un candidat al lor, e o utopie. E vreun tătar care a fost consilier votat pe o listă a comunității ?

    În loc să ne cerți, mai bine ne serveai cu o baclava. Urări de bine comunității musulmane de Kurban Bayram !

    Comentariu by lucian visa — 2 august 2020 @ 12:57

  74. Big like! Nene Visa.

    Comentariu by Lute — 2 august 2020 @ 14:06

  75. MULTUMIM DOMNULE VISA LUCIAN PENTRU URARI !

    Comentariu by AYNUR — 2 august 2020 @ 14:40

  76. OZZY SI IN ZIUA DE BAIRAM ESTI UN PROST FACUT GRAMADA ,UDTTMR A FACUT ALIANTA CU PNL LA NIVELUL DE JUD, CONSTANTA ,UDTTMR V-A AVEA UN LOC ELIGIBIL LA CONSILUL JUDETEAN SI 30 DE CONSILIERI LOCALI PE LOCURI ELIGIBILE IN TOATE LOCALITATILE DIN JUDETI,OZZY TU NU MAI ESTI MUSULMAN,TE UITI CA PROSTU LA VRABIA DE PE GARD SI ITI ZICI CA ESTE VOT PENTRU TINE.OZZY VEZI CA AM PRIMIT UN PONT PRESEDINTELE UDTTMR MANGALIA SI-A DAT DEMISIA CHIAR AZI ,POATE ESTE LOC PENTRU TINE.

    Comentariu by AYNUR — 2 august 2020 @ 15:03

  77. DOMNILOR EU PERSONAL IN CALITATEA MEA L-AM CONSULTAT PE OZZY LA CAP,NU ARE NIMIC IN CAP ESTE GOOOL,SEC!!!!!SAU SECATURA

    Comentariu by DOCTOR — 2 august 2020 @ 15:10

  78. Domnilor candidati sunteti legat la ochi,saptamana trecuta o femeie care se dadea consilieri local ,impartea covrigi,placinte ,paine in schimbul semnaturilor pentru PNL SI Primarul
    CRISTIAN RADU,m-am intersat dela vecin si am aflat ca respectiva doamna este angajata PRIMARIEI O CHEAMA MURTAZA FERIDAN ,AM INTELES CA IMPARTE PRODUSE DE LA COSOVARI,CARE NU SE VAND A DOUA ZI CA DE DOAR NU LE V-A ARUNCA !!!!!

    Comentariu by ROMICA — 2 august 2020 @ 17:01

  79. Ia și molfăie, că și așa le aruncam. Te-ai scos Radule, nimic nu-ți mai stă în cale.

    Comentariu by Anonim — 2 august 2020 @ 17:59

  80. Si eu ma laudam singur si dadeam click de pe mai multe dispozitive cand eram mai novice

    Comentariu by Adi — 3 august 2020 @ 10:41

  81. Pt 73:
    Deci zici ca nu ai d-ta niciun partizanat, îmi spui că așa ești ds fel, incorect.

    Comentariu by Mentalistul — 3 august 2020 @ 11:24

  82. Domnule Vișa,respect pentru atitudinea pe care o aveți!
    @81
    Dacă ai auzit de testul stâlpului,încearcă și pe urmă fă analize.

    Comentariu by Zozo — 3 august 2020 @ 12:57

  83. Pt.81
    Voi susține candidatul cel mai bine plasat în sondaje din Mangalia. Din Mangalia, nu din Constanța. Adică nu pe Radu sau Paris.

    Referitor la candidatul USR, cred că e o rușine pentru acest partid să aibă un candidat angajat în primăria Constanța, condusă de PSD.

    Pt.75
    Urările sunt sincere. Consider că indiferent de religie sau fără de religie, trebuie să ne respectăm reciproc și să conviețuim în această cetate multimilenară. Și cred că suntem pe drumul cel bun.
    Singura mea problemă cu musulmanii este că pun prea mult zahăr la baclavale !

    Comentariu by lucian visa — 3 august 2020 @ 18:48

  84. Avem doi candidați ..IORGUȘ și RADU C . …RESTUL NU CONTEAZĂ ….Trebuie să gonim navetiștii

    Comentariu by Anonim — 4 august 2020 @ 6:50

  85. @65. In mare parte ai dreptate doar ca pe talere sunt Radu si Iorgus cu cate 8000 de voturi fiecare.Mai raman 2500 de voturi care sa zicem ca sunt toate ale tale. Nu poti sa iesi primar cu ele dar poti sa inclini balanta. Daca candidezi o inclini spre Radu. Daca nu candidezi o inclini sa plece Radu. Ce o sa faci?

    Comentariu by Anonim — 4 august 2020 @ 8:10

  86. O întrebare bună.

    Comentariu by lucian visa — 4 august 2020 @ 15:22

  87. De dragul discuției să presupunem prin absurd că cifrele ar fi așa pe talere.

    Raspunsul meu este simplu: Poporul va avea ce voiește!
    Nu o să-l salveze nimeni cu forța, dictatura nu e salvare.

    Eu fac sã existe o competiție 1 versus 1 între Radu și Iorguș. Între ei, câștigă cel care obține voturi mai multe.
    Nu ma intereseaza Radu sau Iorgus, ci ma intereseaza votul poporului.

    Daca mai multi ar vota cu Radu, dar cu retragerea mea ar câștiga Iorgus, ar insemna sã câștige Iorgus nemeritat, împotriva voinței poporului, pentru cã l-am ajutat eu.

    De data aceasta poporul nu mai are de ales doar intre un măr stricat și un pãr putred. Acum poporul are de ales intre un măr stricat, un păr putred și o piersică sănãtoasã și cinstită.
    Dacă poporul vrea sănătate și bine în Mangalia, mã votează. Daca poporul vrea să fie furat și batjocorit, va vota pe mãrul stricat sau pe părul putred.

    Cine să câștige primar nu stă în voințaea, a unui singur om, ci în opțiunea votanților. Nicidecum nu voi impune eu cine să câștige.
    În final, poporul va avea ce voiește!

    Comentariu by Mentalistul — 5 august 2020 @ 10:09

  88. Piersica aia nu e sanatoasa si e vai mama ei! Nivel de scoala profesionala. Nici macar de condus un atelier cu un angajat. Bucatar cu ceva talent…tocanita, ciorba… cam atat!

    Comentariu by Anonim — 5 august 2020 @ 10:42

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress