Politica locală în Mangalia

15 octombrie 2019

Convocatorul ședinței extraordinare a CL Mangalia din 15.10.2019, convocată de îndată

Filed under: administraţie publică — lucian visa @ 15:48

36 Comments

  1. Acest CL ar trebui să dea o hotărâre prin care orice proiect inițiat de primar, să fie aprobat apriori. În acest fel s-ar evita convocatoarele, deplasările ale consilierilor la sediul primărie și discuțiile din culise. Convocarea ar putea fi ordinară, extraordinară, de îndată, ordinară de extraordinară, ordinară de îndată și așa mai departe (aranjamente de trei luate câte două). Rămâne la latitudinea secretarului municipiului, care vizează de legalitate.

    Comentariu by lucian visa — 15 octombrie 2019 @ 15:53

  2. Cu noul Cod Administrativ are nevoie doar de 10 voturi. Primarul are 11 obedienți.
    Restul consilierilor, PSD+ALDE+PMP, sunt de decor. De-asta nu am mai văzut vreun sens să fiu în CL.
    Pe de altă parte, Codul Administrativ i-a tăiat macaroana lui Tase, nu mai are ce voturi ale pesediștilor să vândă, pentru că primarul nu mai are nevoie de ele.

    Comentariu by Mentalistul — 15 octombrie 2019 @ 16:12

  3. Adică unii PSD-iști sau foști, n-or să mai poată construi pe terenurile închiriate noaptea de ciracii lui Tusac, de la fostul ADPP ? Adică golanii nu se mai ajută între ei ? Interesante sunt căile Domnului.

    Comentariu by lucian visa — 15 octombrie 2019 @ 17:34

  4. Adică așa. Și mai multe.
    Făcuseră actele pt ședința din August, dar a intrat în vigoare noul cod administrativ. Acum își vor aproba doar golanii care au 11 voturi.
    Am prezis de atunci că PSD va intra în opoziție.

    Comentariu by Mentalistul — 15 octombrie 2019 @ 22:28

  5. Aveau o expresie: „Hai, Ozzy, că e mațul gol!”. Iată că nu mai e Ozzy și tot mațul gol au.
    Nu au știut ce au în mână, dar nici eu nu am insistat să realizeze.

    Comentariu by Mentalistul — 16 octombrie 2019 @ 10:44

  6. Cine era șef la Garda Financiară atunci? Radu Cristian.
    https://www.replicaonline.ro/aur-furat-dosar-clasat-protest-al-casei-de-amanet-garant-in-fata-parchetului-de-pe-langa-inalta-curte-de-casatie-si-justitia-405853/

    Comentariu by Mentalistul — 16 octombrie 2019 @ 12:00

  7. Mentalistul asta el intreaba, el raspunde.Pare cam diliu

    Comentariu by Anonim — 16 octombrie 2019 @ 17:37

  8. Pentru nr.7, pe care îl consider de-al primarului, deoarece ceilalți nu mai au motive să mă atace, mai scot una:
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3613599408666214&id=100000485715789
    Tare mi-e că Pițiponcului o să i se tragă fix de la musulmani: nepunerea în aplicare a prevederilor unui HCL, semnarea eliberării unei autorizații de construire ilegale, inducerea în înșelăciune pentru încasări consistente, discriminare, încălcarea dreptului usagerului, încălcarea libertății religioase, etc.
    Să vezi drăcie…

    Politic: musulmanii au votat pe Radu Cristian în 2016, în urma unei înțelegeri. Primarul trebuia să atribuie terenul pentru noul cimitir musulman, să aloce bani pentru finalizarea construcției, să aloce bani (restul jumătate la ce a alocat Tusac) pentru finalizarea geamiei din Coloniști. Radu Cristian a dat țeapă, nu a alocat banii decât pentru gard si acum vrea să le ia dreptul de folosință gratuită a terenului, că să plătească concesiuni de 370 lei/mormânt. Pentru că în ritul musulman nu se deshumează și fiecare are mormântul său, o familie poate avea 7-10 morminte: străbunici, bunici, părinți, frați și surori, copii.
    370 lei x 7 morminte sunt bani pentru o familie.
    Toți musulmanii, mai puțin 10-15, vor vota contra Radu Cristian, chiar dacă se sucește și nu mai ia cimitirele musulmane, pentru că acum a scos la iveală țeapa pe care a dat-o și nu a făcut Contractul de Comodat și nu a alocat fondurile promise pentru rezolvarea problemelor lor.

    Comentariu by Mentalistul — 16 octombrie 2019 @ 18:29

  9. Cap de oaie Un HCL nu este retroactive, numai legible penale sunt retroactive, HCL este in viguare din momentum ce prefecture da girul de legalitate, Pe timpul lui Tusac s-a facut protocol pentru investitile repectiva vita proasta, ozy dute si baga degetele in priza si datirestart LA creier.

    Comentariu by Ainur — 16 octombrie 2019 @ 19:45

  10. Ainur asta se vede de la un km ca e un latrau al primarului, face greseli gramaticale fortate, ca sa ne duca cu gandul la cineva de etnie.
    Ba baieti , hai sa va zic un secret, Radu Cristian nu o sa mai fie primar de la anul, facetiva cartile fara el, ca mai aveti de mancat o paine pe aici.

    Comentariu by eu — 16 octombrie 2019 @ 20:05

  11. Gicule, poa’ să fie masina fabricatie 1900, când se adoptă că se plătește impozit la orice masina, taxa nu e pentru că a existat în trecut, ci pentru continuarea existentei.

    Nu e taxa de înmormântare, ca nu mai moare. Este taxa sa existe mormantul in continuare.
    Dacă te-ai dumirit, cere-ți scuze pentru limbaj. Dacă nu te-ai dumirit, nu am vină eu ca esti prost.

    Comentariu by Mentalistul — 16 octombrie 2019 @ 20:13

  12. La fiecare abjecție a ăstora ai lui primaru’ lui pește, le mai scot câte un meme:

    UNDE SE AFLĂ FIEFURILE CONTURILOR FALSE
    – de manipulat oamenii pe grupurile de facebook (Mangalia)

    Primarul și echipa lui de propagandă au înțeles că trebuie să bage pumnul în gura oamenilor și pe facebook.
    Și-au organizat o brigadă de postaci cu zeci de conturi false, cu scopul de a manipula, de a intimida pe cei care îndrăznesc un comentariu de nemulțumire, de a ataca politic cu minciuni.

    Din ce am remarcat, postacii cei mai muncitori și care urmăresc totul pe facebook sunt la Casa de Cultură. Directia de Cultură și Sport are 40 de angajați, din care 14 sunt angajații muzeului, 2 la biblioteca municipală, 1 la biblioteca franceză. Restul de 23 de angajați sunt pentru Casa de Cultură, din care 8 la Sport și Agreement. Nu știu să existe cursuri pentru copii: de dans, de muzică, de arte, etc., care să fie ținute de angajații Casei de Cultură.

    Ce credeti că fac acei angajați care sunt și membri în partidul primarului?
    Sunt câte 5 fete în fiecare birou, ce credeți că fac toată ziua câteva dintre ele? Înainte se plimbau prin oraș, la o pauză de masă de 2-4 ore.
    Dar de când s-a dat ordinul să manipuleze facebook, parcă ar fi un centru SRI, au fost cumparate calculatoare de o sumă impresionantă (am uitat exact, am scris când s-au luat, de cca 50.000 lei). Și acum au misiune să urmărească toată activitatea pe facebook, să intervină acolo unde se postează nemulțumiri la adresa primarului. Cu conturi false, încearcă să manipuleze cititorii.

    Mai sunt Colgiu Dorinel, director la Goldterm, dar în realitate șeful de propagandă al primarului. Plus Ciuraru Valentin, consilier local PNL, care scrie și pe contul de facebook al primarului, cât și pe cel al PNL Mangalia. Nu au limită la ticăloșie, folosesc orice inventie, orice minciună mizerabilă, ori încearcă să intimideze oamenii. Ghinionul lui Radu că ăștia doi sunt proști că noaptea. Două din conturile false de mai jos sunt ale lui Colgiu (Colgate, te-am dibuit după caricaturile stupide pe care doar tu le folosești!). Am dat exemplu câteva, dar în total sunt cca 100 de conturi false sau anonime.
    Mai am in verificare alte 2 fiefuri, in afara de cel de la Casa de Cultură (condus de Lucian și Eliza), ori cel din sediul PNL.

    Cireașa de pe tort este că și primarul are un cont fals. Doh?!

    PS: Le „updatez” pe parcurs ce se bagă în seamă. La câteva zeci am dat block și nu le mai văd.

    Comentariu by Mentalistul — 16 octombrie 2019 @ 20:27

  13. Ozy ai grave probleme de intelegere, ai fost in adm publica aveam pretentii de la tine. Tu ori nu intelegi, ori intentionat induci oamenii in eroare. O familie poate avea 10-15 morti, dar potrivit constitutiei taxa de concesiune se va plati doar pt cei ce vor fi ingropati de la momentul promulgarii actului administrativ.
    Tu stai linistit ca nu vei plati pentru cei ce ii ai deja ingropati, banuiesc ca daca iti vei mosteni parintii banuiesc ca le poti plati 370 lei/an!
    Macar atat sa faci si tu!

    Comentariu by FedaI — 16 octombrie 2019 @ 21:17

  14. Bai da ce viseaza unii! Daca stai toata ziua si lustruiesti tastatura e normal sa te crezi in conspiratii, iti convine sa intoxici oamenii cu stiri false, poate poate mai iese de un covrig!

    Comentariu by Anush — 16 octombrie 2019 @ 21:21

  15. Pentru fiecare loc ocupat se plătește concesiune. Nu e taxă de intrare, e taxă de ocupare.
    La fel și cu Regulamentul Parcarilor. Am o mașină parcată intr-un loc unde se taxează parcarea ziua. Sunt scutit de parcare pentru că eram deja parcat sau mă taxează pentru parcare?

    Comentariu by Mentalistul — 16 octombrie 2019 @ 21:33

  16. Ozzy bati campii, pentru locurile ocupate de acum incolo!
    Arata unde scrie ca si pentru locurile deja ocupate ca iti trimit eu un buchet de flori ! Constitutia Ozzy!
    Legea prevede doar pt viitor!
    Orienteaza te catre alte subiecte, pe tine te stim esti superbul superbilor, somerul somerilor, dar concret…. nimic!

    Comentariu by Anush — 16 octombrie 2019 @ 21:41

  17. În Regulamentul lui pește:
    http://mangalia.ro/wp-content/uploads/2019/09/Regulament-de-organizare-si-functionare-al-cimitirelor-musulmane.pdf

    Comentariu by Mentalistul — 16 octombrie 2019 @ 22:57

  18. Art 23-27 : atribuirea unui loc de veci se face la deces prin cererea rudelor, cu ocazia atribuirii unuinloc de veci se incheie un contract de concesiune!
    Eu inteleg ca nu prea stai bine la mansarda dar macar ma asteptam sa stii sa citesti!
    Dar de fapt asta e fas-ul tau, te mai bagi si tu in seama putin!

    Comentariu by Anush — 17 octombrie 2019 @ 18:07

  19. Dacă nu pricepi ce citești, de ce te cerți cu mine.
    Dacă există niște chioșcuri („la ruși”) lângă stadion, fără acte, și se hotărăște ca fiecare chioșc care se înființează i se încheie un contract de concesiune, asta inseamna ca cele vechi pot exista în continuare fără contract de concesiune pe teren? Chiar dacă acele chioșcuri există fizic de mulți ani, în interpretarea legii aplicarea devine actuală.
    Este exact cazul garajelor ridicate în perioada în care nu se cerea autorizație de construire. După ce legea s-a modificat, primarul le-a declarat existența ca fiind ilegală pentru că nu dețin autorizație de construire și le-a demolat.

    Ce atestă că un mormânt are concesiune? Registrul de Evidență a Parcelelor. Conform ROF de mai sus, art. 10 lit.c), fiecare parcelă de mormânt trebuie să aibă contract de concesiune. Când nu există contract de concesiune (precum si încetarea la termen, etc.), conf. art. 27, lit.f), repetat la art. 33 lit.l), mormintele fără concesiune trebuie să returneze locul de inhumare primăriei.

    Putem discuta asupra subiectului. De ce mă insulți la discuții pe un subiect? Ți se pare că ești mai deștept dacă mă înjuri? Ori că ai dreptate dacă jignești ca un huligan?

    Comentariu by Mentalistul — 17 octombrie 2019 @ 19:19

  20. Dar tie ti se pare ca ai dreptate dacă jignesti pe cei care nu sunt de aceeasi parere cu tine? Ca un huligan?

    Comentariu by Anonim — 17 octombrie 2019 @ 21:19

  21. Nu te-am jignit eu că ai o altă părere. Eu denumesc pe nemernici după faptele lor.
    Când discutăm subiecte, eu nu discut persoana care emite o opinie. Nici nu te cunosc, ești anonim pentru mine.

    Dacă te-ai edificat că Regulamentul prevede ce am explicat, cere-ți scuze.
    Dacă nu înțelegi nici acum că este cum am scris, verifică cu cineva care de pricepe la legislație.
    Dacă nu este cum spun eu, de ce au fost demolate garajele care nu aveau autorizație de construire, pe motiv că sunt ilegale, dacă atunci când au fost construite nu aveau nevoie de autorizație? Nici mormintele nu au avut nevoie de concesiune atunci când s-a inhumat ori în timpul existenței lor până acum. Dar de la intrarea în vigoare a Regulamentului existența (în continuare, adică pe viitor) a mormintelor necesita contract de concesiune, altfel locul de înmormântare este înapoiat primăriei, conform art.33, lit.l).

    Dacă îmi dai dreptate, va trebui să recunoști că mă pricep mai bine ca tine în a citi un proiect legislativ și a înțelege aplicațiile care decurg din adoptare. Și aștept scuzele.

    Dacă nici cu aceste explicații nu îmi dai dreptate, poți să interesezi și la alții ori să vii cu demonstrații pe subiect, nu cu jigniri.

    Inclusiv la art.27, lit. f) este prevăzut ce se întâmplă cu mormintele care nu au contract de concesiune: „constructiile edificate intră în proprietatea municipiului Mangalia fără acordarea de despăgubiri sau alte compensații materiale”.
    Primaria se asigură cu acest articol că locul de mormânt fără concesiune revime în proprietatea municipalității și orice construcție de pe el (mormânt, piatra funerară, împrejmuire, etc.) poate fi demolată.

    „In conditiile in care dv figurati drept concesionar sau proprietar al locului de inhumare,legal deshumarea nu se poate realiza decat cu acordul dv scris,exista procedura standard „- spune un avocat. Mormintele fără concesiuni intră în proprietatea primăriei și Primăria nu are nevoie de acordul nimănui pentru deshumare.

    Comentariu by Mentalistul — 17 octombrie 2019 @ 22:59

  22. OZZY omu` nu iese la capat cu tine…. e de noaptea mintii sa pretinzi ca in regulamentul ala scrie ca si pentru cei deja ingropati se va plati taxa. In primul rand este greu sa determini cine e ingropat, cine e mostenitorul celui ingropat, deci no way, in schimb cand mostenitorul cere un loc de veci atunci el incheie un contract si isi asuma o obligatie.
    Cum sa ceri o taxa unuia care nu a semnat un contract???? hai pe bune….am pretentii de la tine, gaseste alte fas-uri, lasa-te de asta ca nu ai dreptate.
    Ai fost consilier, macar legea fundamentala in stat ar trebui sa o stii.
    eu sunt sigur ca tu stii in sinea ta ca am dreptate, dar iti place tie sa faci scandal pentru orice.
    timpul ne va arata care are dreptate.

    Comentariu by ANUSH — 18 octombrie 2019 @ 2:00

  23. O nelamurire, de ce tot il injurati pe Ozzy ??
    Cred ca din ceea ce spune, cel putin jumatate e adevar despre pitic si gasca de lingai model „ciuraru”.
    Inainte de al „combate”, veniti cu argumente.
    Din maretele realizari ale „piticului protv” se numara si marcarea spatiilor de parcare si „vinderea ” acestora. Rezultatul ?? „Asmutirea” locuitorilor, unii impotriva celorlalti.
    Exemplu : daca unu posesor auto locuieste pe 1 decembrie, e indreptatit sa inchirieze spatiu de parcare pe str Stefan cel Mare??

    Comentariu by pop — 18 octombrie 2019 @ 8:10

  24. @22
    daa ai putintica rabdar ci citesti ce spune omul ala de mai sus ai sa vezi ca pentru mormintele fara contract de concesiune, mai exact pentru cele care nu mai au mostenitori, se prevede ca primaria sa le ia in proprietate.si mai clar nu ai mostenitor are sa plateasca ceva primaria e proprietara asupra mormantului si daca vrea poate dezhuma.nu stiu ce aveti cu omu asta care incearca sa va apare interesele.
    sau poate nu astea sunt interesele voastre.macar veniti cu argumente.solide.
    da timpul va arata ce si cum.dar din pacate va fi prea tarziu sa mai remediati ceva

    Comentariu by wow — 18 octombrie 2019 @ 8:59

  25. Este o acțiune „a la Radu”. Până la alegeri nu va strica niciun mormânt, nu va face actele de concesiune decât celor care mor în prezent. Va satisface pe musulmani că uite ce bine e.
    Apoi, după alegeri, pune în aplicare Regulamentul. Așa a făcut și cu garajele, i-a asigurat că sunt garaje legale, cu contracte la Primărie și că le menține dacă e ales. Apoi le-a demolat, pe motiv că sunt ilegale.
    Nu mă refer la utilitatea dispariției garajelor, ci la metoda de înșelăciune.

    Eu nu înțeleg, totuși, o chestiune de oportunitate: am un teren în folosință gratuită. Acum primăria mă invită să renunț la dreptul de folosința gratuită, că să fiu obligat la concesiune de 370 lei pentru fiecare mormânt. Cât de tâmpit să faci așa ceva? Să renunți la ce ai? Decât dacă ai vreun interes mult mai mare.

    Comentariu by Mentalistul — 18 octombrie 2019 @ 11:03

  26. Ozzy nu stiu dc ai pe cineva inmormantat in cimitirul din Mangalia, eu am frate si unchi. Personal nu mi convine cum arata cimitirul si nu ma rwfer la morminte ingrijite ci la situatia in total. E clar ca muftiul nu va face nimic, asa ca eu sunt de acord sa platesc cat trebuie sa avem un cimitir la fel de ordonat ca al crestinilor!
    Pt wow: dezhumarea se face doar cu acceptul procurorului, iar pt ceva ce nu exista o obligatie de plata restanta nu se poate face o masura de “executare”
    Minim de logica: nu are contract, nu poate fi obligat la plata, deci nici luate alte masuri
    Si daca citesti regulamentul ala o sa vezi in ce conditii se incheie jn contract si ca de acolo curge obligatia de plata!
    Nu va veni nimeni sa dezgroape mortii nimanui asa k “keep calm” si nu mai faceti valuri gratuite

    Comentariu by Anush — 18 octombrie 2019 @ 13:25

  27. Taxa de curățenie nu este taxa de concesiune. Poate exista o Taxă Specială pentru întreținerea cimitirului musulman, conform legii 273/2006 a finanțelor publice, care se colectează de primărie într-un cont distinct și din care se face serviciul public cerut de către cei care plătesc această taxă. Se colectează la plata impozitelor și taxelor primăriei.

    Concesiunea este pentru folosința unui teren al Primăriei, nicidecum pentru curățenie. Astăzi folosința terenului o avem gratuită conform HCL 99/2012, pe care primarul vrea să o abroge. Practic vrea să ne abroge un drept câștigat, prevăzut de legislație, ca apoi să fim taxați.

    Taxa pentru curățenie și întreținerea cimitirului este cea de 37 lei pe an. Concesiunea este de 370 lei pentru 25 ani, relevanță plătită toată la semnarea contractului.

    Închei acest subiect, pentru că eu am avertizat și mai departe este treaba comunității să înjure pe cel care i-a deposedat de un drept câștigat și îi pune la plată.
    Astăzi s-au întrunit la geamie și musulmanii nu au fost de acord cu abrogarea HCL 99/2012. Si au fost persoane care s-au oferit să contribuie cu materialele de construcții și mâna de lucru pentru casă mortuară și alei, doar să dea Primăria autorizația de construcție pentru proiectul aprobat și l-a adus dl Reșat cu dânsul.
    Când vor fi puși la plată să vezi câte voturi mai primește Radu Cristian de la musulmani.
    Am încheiat subiectul, mi-am făcut datoria să avertizez. Eu am înmormântați la Mangalia pe străbunicul care a construit IGAF (constructor), bunicii și pe tata.

    Comentariu by Mentalistul — 18 octombrie 2019 @ 19:53

  28. Din cate stiu resat a cerut ceva in schimb “primariei” pt serviciile si ajutorul sau!
    La fel a Mai cerut si in urma cu cativa ani si nu a primit!
    De cati ani sunt eu in mangalia nu am auzit de vreun eveniment organizat de dansul din fonduri proprii, asa ca nu prea cred eu minuni din astea

    Comentariu by Asan — 20 octombrie 2019 @ 23:38

  29. De câți ani ești în Mangalia, Colgiule, habar nu ai cine e Reșat!

    Comentariu by Mentalistul — 21 octombrie 2019 @ 10:57

  30. Ozzy, eu sunt nascut crescut in mangalia, deci am vreo 40 si ceva de ani de stat aici. Tu ai mai venit, ai mai plecat
    Pt ca nu sunt botezat la cazan merg la geamie , acolo a revunoscut resat ce a cerut in schimbul “ajutorului” lui

    Comentariu by Asan — 22 octombrie 2019 @ 7:36

  31. Lăsând la o parte toate frustrările și ura pentru alți oameni, poți discuta un subiect cu logica la tine?
    Cine într-o discuție vorbește oamenii și nu subiectul, din punctul meu de vedere e un dobitoc.
    Nastratin a propus să aibă și satul nostru o fântână, să nu mai mergem până în satul alăturat doar pentru apă, pe care o mai și plătim.
    Cine, mă, Nastratin? – zice dobitocul. Nastratin, care își bătea haina afară? Nastratin care se dă jos de pe măgar ca să numere măgarii? Nastratin care zice că „Haina mai mult e privită, decât haina cinstită”. Si tot zice dobiticul de Nastratin, și nimic despre ideea de a face o fântână. Se întâlnește Nastratin cu Timur? Începe dobiticul și despre Timur, sa-l ponegreasca și sa-l denigreze, să arate că Nastratin se asociază cu oameni de neîncredere. Si dupa atatea insulte și sudălmi, după ce a discutat persoanele, dobitocul consideră că a dovedit că ideea cu fântâna nu este bună.

    Chiar și asta cu am mai venit, am mai plecat, ti se pare ceva de denigrat, când de fapt spui că am ieșit din Mangalia și am văzut lumea, că am mai multă experiență decât un altul care nu a ieșit din bula lui.

    Comentariu by Mentalistul — 22 octombrie 2019 @ 9:54

  32. Erată:”Haina mai mult e privită, decât persoană cinstită”

    Comentariu by Mentalistul — 22 octombrie 2019 @ 9:55

  33. Pai mai Ozzy ce facu iti dai propria definitie?
    Nu esti tu ala care tot timpul vb de primar? Cum era aia? Vorbesti de persoana nu de subiect?
    Oi fi eu dobitoc dar sa stii ca eu am stiut sa-mi tin nevasta langa mine, copiii la fel. Spre deoaebire de tine nu am avut functii importante dar am un loc al meu unde sa-mi bag capul!
    Tu ca esti tare destept ia spune cum e cu pensia alimentara?
    Si mai spune si cum e cu cazanul

    Comentariu by Asan — 23 octombrie 2019 @ 7:44

  34. Pt 34:
    Ca să nu mai umblați aiurea, conform acțiunii de divorț eu nu am avut nicio pretentie materială asupra bunurilor mobile și imobile, conturi, societăți comerciale, dobândite în timpul căsniciei, adică au rămas toate copilului și mamei.
    Iar în acțiune mama nu pretinde pensie alimentară, drept pentru care nu există.
    De ce scânciți de lucruri care nu există?

    Eu nu vorbesc de primar ca persoană, că are gura strâmbă, că e pitic, ori cu cine are amantlâcuri… Eu mă refer la deciziile de Primar, care ne afectează. Dar după cum ai pus problema, nici nu te intereseaza adevarul sau ce este drept, te intereseaza doar atacul la persoană, să mă poți denigra cu ceva.

    Comentariu by Mentalistul — 23 octombrie 2019 @ 11:10

  35. Mai ozzy mai avem si noi net si tv: pensia alim e dreptul copilului nu mamei. Partajul nu are treaba cu pensia ce teebuie sa i o dai copilului tau. Partajul e pe bunurile adunate cu sotia nu cu copilul, sau ma rog in caZul tau bunurile stranse de socru k de aia i le ai si lasat sotiei!
    Daca te dengrez nu te ataca, din moment ce te expui am dreptul sa iti pun intrebari si sa trag concluzii, ca de aia traim intr o tara libera

    Comentariu by Asan — 23 octombrie 2019 @ 21:14

  36. https://www.replicaonline.ro/primaria-mangalia-infiinteaza-mai-multe-locuri-de-joaca-pentru-copii-406614/

    Comentariu by nabuco — 23 octombrie 2019 @ 21:40

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress