Într-o postare pe Facebook, fostul președinte Traian Băsescu, lansează un atac fără precedent la premierul Viorica Dăncilă, ca urmare a delcarației acesteia cu privire la ambadasa României la Israel.
Băsesecu suține că prin această decize, Dăncilă a reușit să distrugă 50 de ani de politică externă românească în Orientul Mijlociu. Ba mai mult, acesta atrage atenția asupra faptului că această mutare ne poate izola de UE prin nerespectarea rezoluțiilor Consiliului de Securitate al ONU.
„Dăncilizarea politicii externe. Mizând pe faptul că e proastă, lobişti americani au invitat-o pe Dăncilă la un eveniment de comemorare al Holocaustului.
Crezând că e ocazia vieţii ei de a se manifesta pe pământ american, Dăncilă a recitat instrucţiunile primite de la Dragnea fără a înţelege efectul propriului discurs. A promis orice a crezut Dragnea că poate să-i impresiona pozitiv audienţa în folos propriu, nesocotind grav poziţia unitară şi solidară a Uniunii Europene, dar şi politica externă echilibrată a României în Orientul Mijlociu.
Anunţul precum că Guvernul României va muta Ambasada de la Tel Aviv la Ierusalim a stârnit entuziasmul săli dar a aruncat pe Apa Sâmbetei 50 de ani de politică externă românească în Orientul Mijlociu.
Implicaţiile anunţului sunt grave pentru că schimbă radical politica externă a României în Orientul Mijlociu şi ne singularizează în interiorul Uniunii Europene prin nerespectarea rezoluţiilor Consiliului de Securitate al ONU.
Dragnea şi Dăncilă printr-un mimetism specific maimuţelor, cred că pot face şi ei ceea ce au făcut americanii. Eu nu zic că n-o pot face, o pot face, dar cu costuri extraordinare de credibilitate a României .SUA poate ţine la respect lumea arabă prin forţa economică şi militară, pe când România a pierdut respectul şi încrederea lumii arabe.
După ce a văzut efectele discursului, Dăncilă şi-a adus aminte că titularul politicii externe este Preşedintele României iar o ambasadă se poate înfiinţa numai prin decret prezidenţial.
Primul semnal politic extrem de puternic, este anularea vizitei de stat a Regelui Abdullah al Regatului Haşemit al Iordaniei în România, în condiţiile în care Regele Abdullah este cel mai echilibrat şi respectat şef de stat al lumii arabe, este cel mai bun partener al SUA în lumea arabă şi un mare prieten al României.
Dragnea şi Dăncilă au nesocotit interesele României pentru un zâmbet primit peste ocean şi acest lucru îl spun eu, un politician care susţine, respectă, admiră şi iubeşte Israelul şi poporul său.
De azi, politica externă a României este dăncilizată şi riscă să devină nesemnificativă, pentru că se face în interesul strict al lui Dragnea şi nu în interesul ţării.
Mare ticăloşie”, a scris Băsescu pe Facebook.
Iulia Moise, evz.ro 25.03.2019
https://evz.ro/ambasadorul-palestinei-bucuresti-anunt-viorica-dancila.html
Comentariu by lucian visa — 25 martie 2019 @ 18:06
Avem o fentă. Publicul aleargă după ea.
În acest timp, alţii fug cu voturi în spate, alţii vorbesc în dodii prezidenţiale, alţii se uită la domnişoare printre dinţi cariaţi, alţii grohăie prezidenţial despre statul de drept, alţii vor gulag, alţii fredonează tremurat balada timpului pierdut, alţii se răţoiesc la obraznici…
Şi cînd clanurile infracţionale din politică nu-s atente, se mai trezeşte cîte unul să se creadă dăştept: https://adevarul.ro/locale/alba-iulia/ce-gasit-camera-conturi-verificat-actele-celei-mai-bogate-comune-romania-1_5c9912e5445219c57ea90d0c/index.html
Comentariu by Părintele Între-bare — 26 martie 2019 @ 6:47
un bic bilant dupa 30 de ani in care am fost condusi de psd.in mare masura singuri sau cu tot felul de aliati de conjuctura gen alde si udmr.
-au distrus economia si industria vanzand o la preturi de fier vechi pretenilor.
-au distrus invatamantul ducand scoala romaneasca in derizoriu
-au distrus sitemul sanitar
-au distrus sitemul de pensii
Ramasese politica externa Au reusit s o distruga si p aia.
Va place?
v a placut privirea entuziasmata a veoricai in timp ce era aplaudata pentru prostiile debitate/oare proasta stie cat ne vor costa aplauzele alea?
multumiti va in continuare cu galeata rosie si kilu de faina .
Comentariu by wow — 26 martie 2019 @ 9:06
Ei las’ că măcar sîntem municipalişti, noi trăim în bulă. Nu ne atinge nimic.
Comentariu by Părintele Între-bare — 26 martie 2019 @ 10:53
bula demnitarului de sub poala dealului..cum se zicea…
n avem sosele in bula asta da avem borduri…n avem oameni da avem partide..
ma gandeam ca parca mi ar fi placut de partidu lu ponta ..da cum sa votezi cu partidu asta cand la noi in bula l a acaparat un politician de profesie ?unu plimbator de farfurii la baza dar mai nou devenit biznisman si plimbator prin partide.
si io cu cine (mai ) votez?
ca toti o apa s un pamant
Comentariu by wow — 26 martie 2019 @ 12:37
ptr 1 – domnule Visa, cine mai e Romania pe plan extern ? Industrie= 0; agricultura=0; scoala= 0, ceva; politica externa=0; reprezentanti in afara romanii care muncesc cinstit.
De ce ne-ar respecta strainii, cu asa conducatori?
ptr 3- Da, domnule , mare dreptate ai.
Dar la unii mai mult conteaza o punga cu „rahat”.
Ptr unii ce se pretind cu scoala, functia si banul. A se vedea pe plan local, consilieri, citi il pupa in cur pe r c. ptr firmituri.
Comentariu by pop — 26 martie 2019 @ 17:16
@3. Asta cu 30 de ani condusi de PSD e putin exagerata:90-96 PSD, 1996-2000 Conventia – PNTcd cu PNL, 2000-2004 PSD, 2004-2008 PNL. 2008-2012 PDL. 2012 -2015 USL- Adica cu PNL 50-50%. 2015-2016 Ciolos. Abia din dec.2016 guverneaza singuri. Deci in ultimii 15 ani au fost doar 5 la guvernare din care 3 impreuna cu PNL. Nu ca-i iubesc pe PSD-isti, departe de mine, dar nici nu-i in regula sa fiu luat de prost cu propaganda USR-ista. Nu suntem chiar toti asa de usor de spalat pe creier cu FB. Dintre toate guvernarile de mai sus, mie personal mi s-a parut cea mai buna cea din 2004-2008. Poate a fost doar situatia internationala dar atunci am trait cu senzatia ca lucrurile incep sa mearga spre bine.
Comentariu by Anonim — 26 martie 2019 @ 20:22
https://www.cotidianul.ro/ioan-buduca-ne-da-de-gol-pe-noi-cei-de-la-cotidianul-ca-sintem-oficina-sri/
Comentariu by nabuco — 26 martie 2019 @ 21:49
@7
nu pot decat sa ti dau dreptate.cu o singura mentiune.nici acum nu s la putere.sunt in coalitie cu alde, deci conform rationamentului nu s la putere.
stiu.stiu ca psd ul se va considdera la putere doar in momentul cand va avea 99,6 % din camere si presedintele.
si nu nu suntem spalati pe creier.stiu clasica poveste soros statul paralel etc.
usor cu pianul pe scari ca se vede carnetul rosu de partid.
pentru edificare o statistica:
psd:6945 zile-68%
pntcd:1106 zile-11%
pnl:827 zile-8%
pdl:940_9%
independenti:373-4%
vezi ca nu usr ul te ia de prost.altii da
si cifrele nu minte:))
Comentariu by wow — 27 martie 2019 @ 8:57
https://www.replicaonline.ro/scoala-moderna-la-agigea-investitia-este-de-2-5-milioane-de-euro-386300/
Comentariu by Anonim — 27 martie 2019 @ 9:36
„Cifrele nu minte” daca sunt corecte 🙂
Era vorba de cat au guvernat nu de cat au avut majoritate in parlament.
PSD- 5204 zile
PNL- 1455 zile
PDL- 1236 zile
Independent- 1190 zile
PNTcd- 1106- zile
Mandatele lui Vacaroiu si Nastase au avut impreuna 2927 de zile.
In ultimii 15 ani PSD a guvernat 1277 de zile- cu Ponta prim ministru si cu jumatate din portofoliile de ministru la PNL si cei doi ani si 3 luni din decembrie 2016 incoace. Am gresit un pic n-au fost 5 ani la guvernare in ultimii 15 ci aproape 6 din care 3 impreuna cu PNL.
Comentariu by Anonim — 27 martie 2019 @ 9:57
@9-@11 Ce tot o dati in „statistici” inselatoare si diversioniste ! N-am avut si se pare ca nu avem inca un partid,altul decat PCR cu logistica necesara pentru campanii electorale si aloegeri-sau macar sa se pazeasca alegerile de metehnele mostenite inca din 1947 ! Ce vreti exemple mai concludente decat cazul Iorgus(local) trimis cu sarcina sa puna pe chituci pnt,dupa care pd si revenind in psd…unde nu mai avea loc…de miros ! Ala de mai sus-in aceeasi conceptie securisto-comunistoida,a identificat „dusmanul de clasa” adica usr,Soros,ungurii,cai verzi pe pereti…numai ai nostri sa ramana la ciolan !(ai nostri cu averi in tari exotice si conturi in strainatate -care se dau sociali democrati!) Acu de nu va fi aleasa Kovesi acolo(unde aud ca se va infiintaq si o „garda financiara” europeana) politica asta comunistoida cu dusmanul de clasa,o va face pe Kovesi-presedinta (din partea usr)chiar si impotriva celui care gandeste si actioneaza ca melcul,da’ zice ca o face cu celeritate !
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 10:49
PS In tara asta „dusmanul de clasa” este cel care nu pune botul la rapt-si ca atare nu poate fi santajat ! Tara nu-si va reveni niciodata,daca nu se trece la meritocratie profesionala in orice domeniu,eliminand pupincuristii !
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 10:58
https://www.the-american-interest.com/2019/03/25/corruption-is-the-new-communism/?utm_source=TAI+Today&utm_campaign=fd9a1b4ddb-EMAIL_CAMPAIGN_2018_08_21_01_37_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_6322a81c35-fd9a1b4ddb-121036942
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 11:01
L-ati auzit pe ala care-l tine de subtiori,protector,pe raptorul sef in convalesceta(pauza la furat,ca miroase rau!) cum spunea ca a adunat ,numai intro saptamana un milion juma’ de semnaturi,la fel cum spun astia de p’aci ca au adunat numai intro saptamana semnaturi de la ai lui Vadim Tudor ? Seamana, nu ? Sau v-ati intrebat de ce nu s-a autosesizat nicio „competenta” a statului cum a adunat Melescanu semnaturi-peste noapte-pentru candidatura la prezidentiale ? Deci „listele” sunt facute si tinute…la zi !
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 11:41
L-ati auzit pe ala care-l tine de subtiori,protector,pe raptorul sef in convalesceta(pauza la furat,ca miroase rau!) cum spunea ca a adunat ,numai intro saptamana un milion juma’ de semnaturi,la fel cum spun astia de p’aci ca au adunat numai intro saptamana semnaturi de la ai lui Vadim Tudor ? Seamana, nu ? Sau v-ati intrebat de ce nu s-a autosesizat nicio „competenta” a statului cum a adunat Melescanu semnaturi-peste noapte-pentru candidatura la prezidentiale ? Deci „listele” sunt facute si tinute…la zi !
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 11:41
Inca unu’ care ridica mingea la fileu si care a considerat, in afara de vulgul votant la ordin,niste idioti si pe cei din UE ! https://www.replicaonline.ro/sebastian-ghita-anunt-de-ultim-moment-se-retrage-de-pe-lista-pentru-parlamentul-european-386334/
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 12:02
https://www.reddit.com/r/Romania/comments/7e8r44/c%C3%A2t_timp_a_guvernat_psd_din_1989_%C3%AEncoace/
https://www.stareapresei.ro/fsn-fdsn-pdsr-psd/
n am stat sa numar….o fac altii mai buni ca miine.iata sursa.cum spuneam .nici acum nu guverneaza ca e si alde acolo nu?sa nteleg ca tre sa ne asteptam la o guvernare de 100 psd partid unic ca sa recunoasca ca au diistrus tara?
Comentariu by wow — 27 martie 2019 @ 12:13
@18- Da, aveti dreptate ! Insa pentru alegeri…poate ca ar trebui „control medical” nu numai pentru candidati,ci si pentru votanti ! Si pentru ca ati amintit aici de un partid-iata-l cu mesaje…proaste pentru prostit…pe unii mai prosti : https://adevarul.ro/news/politica/partide-doi-lei-mesaje-electorale-masura-1_5c9b252c445219c57ebc563e/index.html
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 12:25
Revenind ontopic:
Nu m-a enervat declarația lui Dăncilă despre mutatul ambasadei, cât m-a enervat ce a declarat după anularea vizitei regelui Iordaniei.
Regele Abdullah al Iordaniei nu este orice șef de stat, este cea mai importantă și respectată persoană a lumii arabe. Iordania, o țară care în ’79 avea 2.000.000 locuitori, în 2004 avea 5.000.000 locuitori pentru că ține peste 2.000.000 de refuitați palestinieni, iar în 2015 a ajuns la peste 10.000.000 locuitori, pentru că s-au adunat oficial peste 1.400.000 refugiați Sirieni. În plus, tine refugiați irakieni, libanezi, egipteni, etc.
Pentru a nu avea probleme pe viitor, Iordania școlarizează toți copiii refugiaților, îi educă, să nu devină o problemă viitoare.
Când Turcia a dat drumul la 1 milion de refugiați sirieni și irakieni, a fost criză și panică în Europa. Dacă Iordania se decide să nu mai țină refugiații, ar fi invazie. Pentru a-i ține acolo, Iordania se străduie să le ofere o viață cât de cât bună față de țările de origine. De asemenea, are mari investiții în securitate privind combaterea terorismului, a depistării extremiștilor intre refugiați. Si nu stau la discuții.
Dacă hotărăște statul român să recunoască Ierusalim ca fiind capitala Israelului, consider că este o decizie politică a României. Accept, chiar dacă nu s-ar pare corect să fie și capitala Palestinei, o altă capitală a Vaticanului, precum și capitala Israelului… să fie o capitală planetară, deoarece este orașul sfânt pentru 3 religii.
Ce m-a indignat este declarația de după ce a aprins chibritul. Că președintele României ar trebui să îl ia la rost pe șeful statului iordanian pentru că nu mai vine în România, deoarece președintele l-a invitat. Regele Iordaniei a declarat de ce nu mai vine.
Personal consider că Dăncilă este o mare proastă, problema este că afectează România.
Este opinia mea, pe care am să o fac cunoscută prin 2 memorii pe care am sa le transmit. Nu cred că rezolvă ceva, o fac pentru că așa se face.
Comentariu by Mentalistul — 27 martie 2019 @ 13:23
@20- Like ! Da’ cred -de fapt sunt convins-ca nu e vorba de prostie ci de executarea unui ordin,chiar si impotriva statului roman ! Au si cu cine ! Avem un gangav care actioneaza…cu „celeritate” ! (in aceeasi ordine de idei,poate ne spui si parerea despre Erdogan care vrea sa schimbe denumirea sf, Sofia ! Dupa aia rusu il baga-n raca pe grec si noi care ne-am implicat si pe vremea cu regimului coloneilor,de am luat in refugiu pe comunistii greci(avem si prin cartier cateva familii) va trebui (impinsi de la spate)-sa luam atitudine ! Da’ bineinteles,ca tot Veorica o sa-si dea cu parerea !
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 13:48
Vad ca psd-istii isi refac parerile pentru urmatoarea campanie electorala ! Da’ nu numai p’aci ! Ia priviti ce posteaza Ponta,referitor la intrebarea din referendum,unde zice ca ar spune : da ! (de parca,pana acum nu vazuram si noi!)https://www.facebook.com/2544952038866350/videos/382739395612056/
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 14:34
https://www.facebook.com/2544952038866350/videos/382739395612056/
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 14:36
https://adevarul.ro/entertainment/celebritati/florin-calinescu-ironizeaza-nou-liviu-dragnea-poti-dai-aurul-lume–bnr-nu-intample-evanghelia-asta-astept-baie-1_5c9a40ec445219c57eb43c06/index.html?utm_source=gsp&utm_medium=cross
Comentariu by nabuco — 27 martie 2019 @ 14:37
Like la mentalist
Da totusi e proasta da e proasta voastra nu?asa ca sa n o deranjeze nimeni in prostia ei.dati o jos si gata
Comentariu by Wow — 27 martie 2019 @ 14:37
Eu i-as mai da un like mentalistului daca s-ar da si la Stroe-ca d’aia am postat filmuletul ala ! (de fapt l-am mai sfatuit deunazi p’aci sa dea cu el de pamant in piata centrala !- In felul asta ,devenind un martir in lupta cu psd-ul toxic…ar avea ceva sanse,sa aiba voturi reale nu din acelea „virtuale” din eter pe contul personal de facebook !)
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 14:46
Pt 26:
Stroe e mai deștept de 1.000 de ori decât Dăncilă. Mă refer la capacitatea cognitivă.
Când ne-am cunoscut mi-a scris pe un șervețel o problemă de matematică, cu care a luat un premiu la Gazeta Matematică. Nu i-am spus că am rezolvat-o și în clasa VI-a. A vrut Henny să mă blocheze cu ea, că eu nu rezolvam niciun exercițiu acasă pentru Cercul de Matematică. I-am rezolvat-o acolo, pe șervețele.
Dacă ai dta o problemă cu el, e problema dtale. Față de mine a fost corect de fiecare dată, nu l-am sâcâit decât cu probleme de Mangalia, ori ce probleme a avut de rezolvat cate un cetățean.
Cei care mai sunt în politică știu că eu mi-am permis să mă opun oricui atunci când nu am fost de acord cu ceva și am avut abilitatea de a convinge cu ce am considerat eu ca este mai bine. Tot insistau pe aici in urma cu 1 an că o să mă dea afară, își frecat mâinile deja. Când m-au auzit „Am înțeles… Am înțeles…Am înțeles ce spuneți dvs, dar asta nu înseamnă că sunt de acord și că o să execut.”. Am văzut fericirea pe chipul unora, că vor scăpa de mine. Apoi am explicat de ce. Am convins că am o propunere mai bună. Si asta într-un moment când eram lovit de toți, credeau că și-au atins scopul.
Acum îl rog eu să mă dea afară și nu vrea. Dar ca să revenim la discuție, nu am de ce. Ne-am înțeles ca doi bărbați și și-a respectat strângerea de mână cu gâdilici la încheietura mâinii.
Cine are ceva de împărțit cu altcineva să nu aștepte de la mine să fiu bărbat în locul lui. Dacă te ține cojones îndeplinește-ți singur, nu îmi cere mie, pt că nu sunt săgeata nimănui. Eu am sânge în instalație pentru ce trebuie, nu pentru prostiile altora.
Cu dta nu am nimic de reglat, să fiu nebun să dau cu dta de pământ în Piața Centrală pentru că mi-o cere altul. E acelasi lucru.
Comentariu by Mentalistul — 27 martie 2019 @ 19:24
http://www.genealogy.ams.org/id.php?id=179812
QED
Comentariu by nabuco — 27 martie 2019 @ 19:36
În clasa a VI-a am câștigat prima dată la Olimpiada de Matematică, la etapa pe țară. Profesor nu îmi era dl Henny Ignatie, ci era domnul Arsinte Vasile. Dar cum eram singurul olimpic al dl prof. Arsinte, iar domnia sa doar ce fusese numit directorul școlii (deci timp mai puțin), am făcut Cercul de Matematică cu dl Henny, care avea mai mulți olimpici. Plus că dl Henny era numit pe județ intre profesorii care ne pregăteau pentru olimpiada pe țară.
Dar sincer, i-am iubit deopotrivă.
Comentariu by Mentalistul — 27 martie 2019 @ 19:52
http://www.pmslweb.com/the-blog/wp-content/uploads/2014/08/6-funny-tissues-and-toilet-paper-carton.jpg
Comentariu by nabuco — 27 martie 2019 @ 20:14
Eu l-am vazut pe Stroe in cateva sedinte de guvern si conform cu prestatia lui d’acolo,raman la parerea ca Vasile-primarul din Las Fierbinti ar fi fost mai bun de ministru ! Da vaz ca de asta nu zici nimic,in schimb ai ramas cu „gadilici in palma ” de la el ! O fi de la servetelul ala ?(era curat ?)
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 21:03
Auzi nene nabuco : cica profesorul a anuntat lucrare de control pentru data viitoare si ca nu admite nicio absenta. Unul mai dastept a spus : nici daca suntem obositi dupa sex ? – Nu nici…de fapt puteti sa scrieti si cu mana cealalta ! In alta ordine de idei si eu cred ca Veorica e proasta si ca a „prestat” plecaciuni pe unde fu ultima data ! Ca sa rezolvam situatia de criza economica a noastra,ar fi trebuit sa declare razboi americanilor…iar dupa ceva vreme…sa ne predam ! (da’astia au decis mai de mult sa ne predam altora ! Si mai vor si fond de dezvoltare cu bani de la banca lui Putin ! Nu mai e mult si depozitam si lingourile alea tot acolo !)
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 21:23
https://www.youtube.com/watch?time_continue=211&v=VX91upK7Aiw
Comentariu by I.S — 27 martie 2019 @ 23:04
Pt 31: Nu știu ce ai văzut. Sau cum ai văzut. Ori dacă privești chiorâș.
Nu înțeleg de ce discutăm despre Stroe. Te impresionează funcția politică pe care o are? Pe mine nu. De ce l-ai adus în discuție? Faci politică de partide în discuțiile cu mine? La ce-ți folosește? Mie nu-mi folosesc la nimic „impresiile” dtale. Dacă vrei să înjuri pe cineva, înjură la liber în eter. Dar nu discutând cu mine, pentru că este ca si cum ai avea impresii despre un jucător cu care am jucat eu, iar dta nici nu ai văzut meciurile.
Ai ceva să-i comunici? Spune, o să-i transmit! Dar ceva inteligent și util, nu irosi ocazia cu tâmpenii.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2019 @ 0:14
irositi energii degeaba pe niste chestii …unu cu olimpiadele, btw nu vad interesul , celalat pe stroe .
pe noi ne intereseaza ce facem cu clasa politica corupta.cucei care si bat joc de noi si in particular cu cei ce si bat joc de orasul asta.
sincer nu ma intereseaza la ce partid esti ci ma intereseaza sa mi reprezinti interesul de cetatean.nu personal al tau ca politician.
daca in mangalia ar fi ca n vest credeti ca am fi interesati cine e primar?menabit , iorgus sau minca?sau de la ce partid este?
asa ca lasati politele personale si dezbateti subiecte care ne intereseaza .orasul.politica locala.cum facem sa ne fie mai bine.ce candidati ar fi in oras.etc..
Comentariu by wow — 28 martie 2019 @ 13:26
Pt. #34
https://www.replicaonline.ro/liviu-dragnea-a-revenit-in-forta-s-a-intalnit-cu-militarii-si-le-promite-o-noua-lege-386374/
disperare mare …
Comentariu by nabuco — 28 martie 2019 @ 14:57
Pt 35: Pe mine scoate-mă din ecuație.
PS: Totuși, faptul că ies din ecuație îmi dă posibilitatea să mă exprim fără vreo jenă pe aceste subiecte.
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2019 @ 16:27
Daca iesi din ecuatie dai senzatia de non combat care induce ideea ca n ai fost decat trambita psd ului .doar fatada.zic psd si nu stroe sa nu iei foc iar.
Comentariu by Wow — 28 martie 2019 @ 19:05
Coposu-senioru’ a cerut „transfer” in iad ! I s-a aprobat si acu pune cazanul cu smoala la topit sa-i primeasca pe Iliescu si Dragnea…daca tot au ajuns colegi in coalitie !!! https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23056313-fundatia-coposu-asa-zisul-protocol-psd-pntcd-lovit-nulitate-fata-istoriei-psd-continuatorul-ideologic-pcr.htm
Comentariu by I.S — 28 martie 2019 @ 21:01
Pt 38: Hotărăște-te odată! Mă vrei sau nu mă vrei?
Comentariu by Mentalistul — 28 martie 2019 @ 21:55
O mai fi deschis,la ora asta la „stare civila” ?!
Comentariu by I.S — 28 martie 2019 @ 22:16
@38- D-le,te intreaba mentalistul: daca ai cotet de caine.Cum de ce,uite aici : https://www.youtube.com/watch?v=682VhDdkixA
Comentariu by I.S — 28 martie 2019 @ 22:22
Pt 41:
Dom’ I.S., ai simțul umorului limitat.
Cum adică limitat? Râzi doar de bancurile pe care le spui dta.
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2019 @ 0:36
@48-Nu d-le ! Glumele bune ma amuza si pe mine.Dealtfel,a face o gluma buna…nu este apanajul oricui,cum nici a o gusta declarand amar…cand de fapt e dulce ! Uite, de exemplu, eu am apreciat gluma d-tale : cu „scosul din ecuatie” ! Si tine cont ca am luat-o drept gluma (nu minciuna,sau ipocrizie)-uite de ce : -pe siteul de promovare al lui Radu Cristian a aparut un sondaj in care erai „cotat” cu 68% iar el(auzi,amaratul chiar pe siteul lui!) cu 32% ! Asta- da „banc” bun,mai ales ca d-ta l-ai preluat si ti l-ai postat pe contul personal de facebook ! De ce oare si-o fi ales celalalt mincinos un candidat posibil din „opozitie” ? In alta ordine de idei,de ce crezi ca de bancurile astea ma amuz numai eu ? Crezi ca p’aci intra si citesc (nu neaparat sa si comenteze) numai cetateni care au nevoie sa le „expui” pe servetele marile dileme carora le-a gasit rezolvare psd-ul ?
Comentariu by I.S — 29 martie 2019 @ 7:59
mentalistule, rau cu rau da mai rau fara rau.n am zis ca nu ti apreciez anumite comentarii si energia.pacat ca , cateodata darami tot ce construiesti cu o usurinta dezarmanta.
asta nu inseamna mi place tot ce afirmi.deci pana la urma da te vreau.cu sau fara cotet de caine nu domnule is?ca tot suntem in europa.si poate mai scapam de ipocrizii
Comentariu by wow — 29 martie 2019 @ 8:50
Tot pentru@43-(pentru rumegat si pentru noaptea viitoare !-ca vad ca atunci postezi p’aci) Gluma este singura arma care ne-a mai ramas si daca e buna…face rau politicienilor !(cu ea putem face si noi politica !)Iti mai dau cateva „portii”,de care nu mai vreau sa ma amuz de unu’singur :
Veorica:
Mă tot trage uni de linbă să le dau secreții de partid și de stat…….Pavelescu se bucură și el la o porție de mu!e. Că-i aliat cu ăla de are exclusivitatea…….Mamă, ce s-a mai ranforsat PSD-ul! E ca liposucția pentru o anorexică……Napoleon Bonaparte, consolând-o pe mme Dăncilă:
-În politică, prostia nu e un handicap……..
Dragnea-i prafff! Ia cu Xanax, băh, scuipă-n cremă! De la Gratia, după gratii…Tariceanu si-a botoxat afisele si asteapta pampalaii la vot !……… D-le Mentalist,nu ar fi mai bine pentru guvern să dizolve poporul și să aleagă un altul?-Bertold Brecht
Comentariu by I.S — 29 martie 2019 @ 9:07
Pt 44:
Sondajul acela a fost făcut de Alexandra de la Replica. Am stiut că este făcut tendențios. Să creadă pesediștii că m-am autodesemnat candidat de la PSD. În oricare partid candidații pentru primar și consilieri locali sunt desemnati și aprobați de conducerea organizației județene. Sondajul a fost făcut cu un scop contra mea, pentru că nu am văzut pe alții să facă parte din el. Chiar am avut o discuție, apoi a apărut pe Replica un alt sondaj cu mai mulți „potențiali” candidați. Acolo nu m-am băgat, pe sondajele pe url bagă și Iulian Putzoi, hackerul lui Radu, bagă și alții voturi cu proxy ip.
Dar am distribuit sondajul acela de pe facebook, cel tendențios făcut doar cu mine și Radu, din urmatoarele motive:
– să se voteze de toți, nu doar de conturile false pe care le-au făcut în ultimele luni sau le-au reactivat pe cele din campaniile precedente. Cu rezultatul obținut nu mă mai cert cu nimeni, chiar dacă momentan nu am vreun interes, pentru că nu e vreo fericire să fii primar după Radu. Pe facebook se votează cu identitate asumată, vezi cine e persoana și care este cont fals, cei din Mangalia ne cunoaștem. La Radu au votat cei din grupurile de discutii PNL în care este Ciuraru, i-a rugat cu votul, mai mult de jumătate au votat din alte localități: Galați, Brăila, Constanța, Iași, Bîrlad, etc.
– am vrut să văd cât mai are Radu și ce mai are Radu (categoria socială).
– am vrut să văd cât de mult conteaza candidatul și cât de mult conteaza partidul. Iată rezultatul: pesedistul de mine are dublu în acest sondaj față de liberalul Radu. Fac o paralelă, când PSD era pe val în 2016, Maganu a scos 9% voturi. Pentru primar contează omul mai mult decât partidul. De aceea sunt convins ca daca PNL mai vrea consilieri, trebuie să schimbe toată garnitura de consilieri din prezent, deoarece pe aceștia îi urăște populația Mangaliei. Deci adio Ciuraru, Toma, Ioniță, Ali, Griguță, Filip! Asta înseamnă că mai au 1 an si se lasă la vatră. Iar cum Radu a intrat în campanie electorală, e greu pentru ei să mai facă pentru sine ceva dacă nu au făcut până acum. Adică au fost complici ca proștii,contra nimic. Vor fi tensiuni între ei, în ultimul an.
– am identificat conturile false și pe cele pe care le foloseste propagandiștii lui Radu. Iulian Putzoi a fost însărcinat cu grupurile, cu cele 100 de conturi care au misiunea să îl atace pe … Mentalist. (De ce pe mine, zevzecilor?)
– să văd cine e agățat cu interese la primar
– să văd câți curajoși are Mangalia, oameni care cu nume și prenume se pun contra lui Radu
– să văd ce fac partenerii de opoziție și câți iorgușiști nu mai sunt iorgușiști.
– să văd cum Ciobănel&Co votează în sondaj cu Radu. Putea să se abțină ca ceilalți, dar atât l-a dus capul, să își declare ura față de mine sau obediența față de Radu.
– să văd reacția conducerii actuale a PSD Mangalia, în condițiile în care sondajul a fost făcut de Replica, deci Colgiu.
– să văd reacția celor din Constanța
– să îi scuip semințe în cap lui Radu Cristian, pentru că m-a băgat înapoi în scenă în timp ce o părăseam.
– să văd cum singur, fără ajutorul membrilor de partid (cum le ordonă Radu alor lui cum și ce să facă pe facebook), făra să platesc ca Radu specialiști IT, fără să plătesc presă, fără să cheltui ce cheltuie Radu, fără să am puterea de primar, fără logistica pe care ei o antrenează.. tot la colț îi pun. Dacă asta singur, ce ar mai fi să mă încordez puțin și să strâng poporul la luptă?
Comentariu by Mentalistul — 29 martie 2019 @ 16:10
@47- Alambicat-rau de tot ! I-ai cam pus cap in cap pe toti,de nu prea mai inteleg nici ei si …in nimicnicia noastra,nici noi ! Iti propun sa postezi comentul asta pe contul d-tale de facebook,dupa care sa mai faci un sondaj…din ‘INITIATIVA”d-tale ! Vezi ce mai iese ! Si o alta rugaminte ar fi sa ne lamuresti ce inseamna : „ce ar mai fi să mă încordez puțin și să strâng poporul la luptă?”…mai concret la care „categorie” de popor te referi ? Noi mangaliotii mai vazuram nu de mult „o categorie” d’asta impartita in doua tabere ! Nu mai ramane decat sa vina si ai lui Radu.C cu aceeasi „categorie” dar din cartierul Tatra din Constanta si vom ocupa din nou sticla televizoarelor din toata tara ! Oricum,de fala nu suntem !https://www.youtube.com/watch?v=bXz2OaX2Q_M
Comentariu by I.S — 29 martie 2019 @ 18:23
Fără diligenţă, nu iaşte luptă!
Comentariu by Părintele Contracost — 29 martie 2019 @ 20:18
Dragă I.S.,
De la bun început am remarcat că ai o limită până unde poți. Nu te lasă propriile fixații. În timp ce citești, îți vine o idee. Îți ia toată atenția și nici nu mai conteaza ce scrie, dta rămâi fixat pe ideea care nu are legătură și o tratezi ca si cum despre ideea ta ar fi vorba. Pentru dta a avut o cronologie, dar în realitate bați câmpii.
Dacă nu ai văzut vreodată o gaură neagră din univers, nu înseamnă că nu există. Dacă nu ai rezolvat vreo ecuație, nu inseamna ca ea nu are rezolvare. Cu siguranță, dacă nu ai priceput ceva, nu înseamnă că este de nepriceput.
Nu mai da ochii peste cap precum cucoanele care nu pricep nimic! Și nu mai băga inepții de la sine!
Cum ți-a venit ideea că cuvântul „popor” ar înseamna vreo „categorie”?
Asta ca asta, dar esti chiar să iei ad literam „la luptă” ca fiind luptă fizică? Ori decât faci pe prostul, din inimă de hain și nemernic? Cu toate că prefer să nu cred că ești schizo, m-aș simți prost că te-am băgat serios în seamă, prefer să cred că ești doar un nemernic din răutate. Când puteai sa fii serios sau glumeț (Uff! și glumele îți sunt la fel de schizo). Pe internet poți să fii ce vrei. Ai ales să fii nemernic. E cam QED.
PS: Orice prost poate să insulte. Vrei să te țin numai în discursuri de-astea? De ce trebuie să insulți mereu? Nu poți să te abții? Crezi că ești mai interesant?
Te doare pipota pentru că îi scuip semințe în cap lui Radu? Ori e doar ciudă de caracter? Cu toate scremerile dtale, la ora asta am un electorat în Mangalia. Arătă-mi alt new entry care a făcut saltul ăsta în timp atât de scurt. Lasă-mă cu băsinile astea de balconul păpușilor Muppets, dar lasă-mă brusc! Ori te faci om serios și discutăm lucruri inteligente, altfel te tratez cum te comporți. X10 (de 10 ori)
Comentariu by Mentalistul — 30 martie 2019 @ 1:15
Trecându-i într-una cu vederea, faci din prost, un obraznic ! Iar nu dormi noaptea si doar ti s-a spus sa iei pastilele alea ! Ai la ora asta(din noapte ?!!) un electorat ? Visezi,invartindu-te printre cativa interlopi si vreo doua muieri psd-iste parasite de barbati de un car de ani.
Comentariu by I.S — 30 martie 2019 @ 8:16
Faci deductii,dupa deductii,mentalist ramas in clasa a VI-a ! Mai uita-te inca o data aici,poate ramai cu ceva ! https://www.youtube.com/watch?v=682VhDdkixA
Comentariu by I.S — 30 martie 2019 @ 8:25
Te-am intaratat in permanenta sa vada electoratul tau-ala de noapte- ce talme-balmes ai in cap si cum pot ajunge monstrii sa fie alesi de un vulg needucat !
Comentariu by I.S — 30 martie 2019 @ 8:41
„Te doare pipota pentru că îi scuip semințe în cap lui Radu?”…Ai dat din coate pe blogul asta unde majoritatea sunt impotriva primarului actual,dintr-o gandire simplista,cum ca oamenii,din dorinta de schimbare aleg „rau cu rau d’a mai bine fara rau” ! Tu nu poti fi volubil,astfel ca prin viu grai sa fii convingator,ba din contra,din cauza problemelor tale neurovegetative,ajungi sa te cacai si pierzi firul ! Macar mincinosul ala nu se arata nici macar in sedintele de CL ! Unul ca tine ajunge sa”sparga seminte”…in capul nostru al tuturor !
Comentariu by I.S — 30 martie 2019 @ 9:01
Vezi ce spune d-l acela la @49 referitor la lupta poporului fara diligenta ! Pai la gradul tau de intelegere,ai sari ca ars : Ce,n-am eu faeton (chiar daca din motive lesne de inteles nu primesti nici carnet de conducere!) si sari la lupta ! Ei sa stii ca oamenii ca scaun la cap considera ca nu este diligenta,momentan,pentru a da crezare unuia ca tine !
Comentariu by I.S — 30 martie 2019 @ 9:26
Pentru IS și Ozzy
Cred că eforturile voastre ar trebui îndreptate împotriva celor distrug Mangalia.
Că aveți unele păreri diferite unul despre altul, nu contează.
Acest site este despre politica locală. Răul cel mare e clar definit. Hai să încercăm să-l anihilăm. Evident democratic, cu puterea cuvântului. Dacă ne certăm între noi, îi ajutăm pe cei din Constanța, susținuți de niște golani locali, să termine viitorul Mangaliei pe mulți ani de acum încolo.
Sincer, vă rog, să vedem interesul Mangaliei. Valabil și pentru toți care insistă în astfel de polemici.
Comentariu by lucian visa — 30 martie 2019 @ 17:18
Hm ! Cu puterea cuvantului ! OK !
Comentariu by I.S — 30 martie 2019 @ 17:25
Cuvântul bine spus, poate modifica votul !
Nu vă cer să vă cereți scuze unul altuia, dar măcar faceți un armistițiu până la viitoarele alegeri locale.
Comentariu by lucian visa — 30 martie 2019 @ 17:27
D-le Visa-In decursul timpului,pe acest blog,am schimbat pareri amiabile.corecte cu multi consilieri locali (Dragos B.Foleanu,Georgescu-gdl,Moroianu,Nichita,Ciuraru,Tanase etc) si nu numai eu,ci si mai multi ingineri,profesori,pe care in afara de dvs,ne cunoastem si intre noi,dar nu s-a intamplat ca un consilier sa posteze jigniri impotriva tuturor care au pareri critice fata de un partid din care face parte ! Este adevarat ca are dreptul sa-si spuna opinia politica,dar condescendenta fata de comentatori,este obligatorie prin lege,atata timp cat si-a aratat identitatea. Iata unde : Legea 393-2004 cap VI-art 46 : Art. 46. – Consilierii locali şi consilierii judeţeni sunt obligaţi să respecte Constituţia şi legile ţării, precum şi regulamentul de funcţionare a consiliului, să se supună regulilor de curtoazie şi disciplină şi să nu folosească în cuvântul lor sau în relaţiile cu cetăţenii expresii injurioase, ofensatoare ori calomnioase….Dar oricum ar fi,sunt de acord cu dvs,ca in momentele astea pentru oras este mai de interes sa facem front comun !(imi place indemnul dvs,care ati fost mult mai”radical” cu domnia sa la un moment dat !
Comentariu by I.S — 30 martie 2019 @ 19:19
https://www.replicaonline.ro/sondaj-curs-psd-domina-scena-pnl-si-alde-se-consolideaza-386675/
😉
Comentariu by nabuco — 30 martie 2019 @ 22:32
Poate nu stiati ca domnul Menabit a fost amendat de politia locala pentru adresarea de injurii si expresii calomnioase ! Crede ca daca e consilier poate jigni nestingherit. Poate confirma chiar Mentalistul. Naravul din fire n-are inlocuire !
Comentariu by Anonim — 31 martie 2019 @ 7:48
Hmm… Ce mizerie! Vezi I.S., cui ții partea? Lui Radu și șleahta lui merită să le ții partea?
Acum comunici cu Mentalistul. De la acesta vei primi întotdeauna o „oglindire”, vei primi ceea ce dai. Arunci cu pietre? Le vei primi pe cârcă.
Mai citeste odata PS meu de mai sus. Dacă nu vrei să îl pricepi, o sa trebuiască sa asum că nu am ce discuta cu un om care nu poate fi corect și respectuos. Dar acord prezumția că ss poate, până la dovada contrarie.
Am fost atacat fizic de șeriful local pentru că am sunat la Garda de Mediu, fiind în exercitarea atribuțiilor de consilier local. Cu o încercare de a-mi pune cătușe. A încercat incompetentul ăla de 3 ori, m-a atacat de 3 ori până acum, în scop de provocare pentru a-mi ataca ulterior imaginea (cum se vede acum, nu îmi mai trebuia confirmare, doar că și la asta sunt nepricepuți). M-a atacat, nu și-a reușit abuzul pentru că: fie s-a dat singur cu capul de pereți, fie nu s-au croșetat singuri. Chiar dacă fiind atacat fizic, fără niciun motiv, eram îndreptățit să mă apăr, nu am lovit pe nimeni și nu am înjurat. Problema lor este ca eu filmarea toată, de la început până la sfârșit. Pe scurt: am sunat Garda de Mediu solicitând un control,când să plec mă trezesc luat de gât și horticultorul a încercat să mă lovească. Era civil. Din reflex i-am prins mâna, am cerut polițiștilor locali de față să îl ia pe recalcitrant de pe mine. I-am explicat că fapta de a mă ataca pentru a mă împiedica să îmi exercit funcția de consilier local este ultraj. A raspuns: „Ce vorbești, mă?! Dacă vreau te duc la secție!”. Poliția Locală nu are secție, are sediu. Si a strigat „Cătăline, adu cătușele!”. În acel moment atacul fizic și ultrajul s-au transformat și în abuz. Că mă ataca pe mine nu e vreo problemă pentru mine, mă descurc. Dar a atacat ce reprezint, ce am crezut ca este o manifestare personală de huligan pe funcție s-a transformat în acțiune politică prin folosirea unor calități oficiale a unei instituții de forță. Si m-am trezit înconjurat de polițiști locali, care încercau să mă pună la pământ, în timp ce șeful lor încerca să mă lovească, ascuns după ei. Si urla că să nu mai înjur, în fals, deoarece eu nu am înjurat. Erau martori de față și toți au reacționat, se vede în filmare: „Nu mai mințiți că nu vă înjură nimeni! Ați sărit la bătaie din senin!”. Nu i-am lăsat să își îndeplinească scopul, nu am lovit pe nimeni, decât ei intre ei. Se numește Aikido. Este o artă marțială non-violentă. Se vede în filmare. Aud aici ca aș fi fost amendat pentru injurii. Eu nu stiu, dar cu mafia asta din poliția locală este posibil. Eu nu am primit ceva, altfel în secunda doi le făceam plângere pentru ultraj. Este a 3-a oară când am fost atacat fizic, dar pentru că am evitat și mai mult s-au ciocnit intre ei, ori când șeriful a îmbrățișat peretele în loc să mă lovească pe mine, nu am avut vătămări corporale că să am și probe fizice pentru ultraj. Nu m-am simțit eu umilit, ci el pentru că nu a reușit. Am fost în situații mult mai periculoase, timp de 20 ani.
Stiu ca ei încearcă să se răzbune pentru că am pus problema cum de s-a încasat parcarea astă vară în stațiuni și în Mangalia (ex: portul turistic), dacă noi în CL nu am înființat pe baza de inventar al domeniului public nicio parcare cu plată, așa cum prevede legea și Regulamentul Parcărilor din Municipiul Mangalia. Poliția Locală a pus avertismente în parbrizul tuturor mașinilor parcate în stațiuni, că să plătească parcarea. Care a fost încasată de o firmă de păcatele din Constanța, SC Star Alexis Games SRL. Nu știu dacă le-au dat chitanțe, dar în portul turistic nu s-au dat. Chiar dacă au dat ceva, Primăria nu a încasat ceva pentru parcare plătită cash, ci doar au intrat niste bani de la sms-uri. Intrebarea mea este: Pe ce au încasat, dacă nici astăzi nu există înființate parcări cu plată. În Regulamentul Parcărilor sunt 2 categorii de parcare cu plată, prevede ca sunt înființate de Consiliul Local. După aprobarea regulamentului în CL nu a mai existat HCL pentru înființarea niciunei parcări din aceste 2 categorii, decât în ianuarie 2019, când s-au aprobat Parcărilor prezidențială cu plată, deci doar una din categorii și numai pe străzi din oraș.
Încasarea parcărilor din stațiuni a fost o combinatie de zeci de mii de euro încasați la negru, cu complicitatea poliției locale. Mai mult, poliția locală a amplasat marcaje rutiere fără să fie hotărâte prin HCL și nici cu acordul poliției naționale.
Pentru aceste ilegalități semnalate de mine șeful poliției locale m-a atacat când era civil și și-a folosit funcția pentru ca eu să fiu încătușat și dus la sediu. 2 cetățeni m-au contactat anul trecut și mi-au povestit că au fost duși de poliția locală la sediu și au fost bătuți. De aceea, refuz sa fiu condus la sediul poliției locale, în condițiile în care identitatea mea ei o cunosc, nu mi-a cerut nimeni să mă identific, ar fi si prostie din partea lor. Sunt singurul care are adeverință că sunt consilier local, o port cu mine. Imi este necesară pentru instanță și Parchet, ori pentru alte instituții de control, când depun documente în calitate de consilier local.
Am înregistrarea video și audio de la începutul incidentului, nu am înjurat pe nimeni, se vede și se aude cum șeful poliției locale care încearcă în civil să mă adreseze că strigă să nu mai înjur, în condițiile în care eu nici nu am vrut să îl bag în seamă. Martorii, peste 10, îl iau la rost pe șeful poliției locale pentru că minte și pentru că nu l-a înjurat nimeni, pentru că a sărit la bătaie, pentru că face abuz.
Cel de la 51 chiar crede că mă poate denigra pentru că mă acuză fals că l-aș fi înjurat pe Angelescu Mihai? Reacția oamenilor este exact invers la ce se așteaptă, în loc să mă denigreze în ochii locuitorilor Mangaliei, aceștia se simt răcoriți.
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2019 @ 9:21
@62-Voi primi pietre in carca numai in masura unui vot dat gresit,in niciun caz in urma amenintarii d-tale ,care confunda in exprimare propriu’ cu figuratul ! Cam atat poate un cetatean in Mangalia,unde primarul a mintit in campanie ca face nus’ce consiliu civic (un fel de sfat de care sa nu tina seama!) cat despre ONG-uri care sa se implice alaturi de consilieri care mai tin la onoarea lor si vor sa lupte impotrica coruptiei-canci ! Tinandu-ma de promisiunea facuta administratorului de blog ,tocmai astea doua probleme le cer ,deocamdata,unui comentator ca d-ta,care atunci cand jigneste nu mai este consilier local…e mentalistul ! 1. Faceti presiuni pentru un asemenea ONG ! 2. Initiati un proiect de hotarare pentru marirea taxelor(marite mult)la sediile „Pacanelelor” si Pariurilor sportive ! Au devenit „traditia” citadina si urbanistica a orasului si iata ca prin legaturi dubioase incaseaza si parcarile cu plata.(vezi de ce era necesar un ONG-anticoruptie?) In alta ordine de idei,termina cu acuzatul catre mine ca tin parte primarului ! Ma confunzi cu colegul tau- Ciobanel,cu care as fi putut sa fac cu el un „aikido politic” impotriva d-tale,da’ p’ala nu-l pot inghiti de niciun fel,pen’ca nu a invatat inca sa scrie romaneste !
Comentariu by I.S — 31 martie 2019 @ 10:27
Nu am avut niciodată permis de conducere, nu am dat niciodată examen pentru permis de conducere și nici nu simt vreo nevoie.
Ce legătură are asta, doh?!
Gata, ați gasit motiv de denigrare?
Chiar ca v-a luat politica mințile!
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2019 @ 10:34
Ah! Si sa nu uit-iti dau un sfat:scurteaza la maxim poliloghia pe care o insiri.Ai facut asta de prea multe ori si comentatorii de p’aci si-au pierdut rabdarea sa te urmareasca ! Lasa deoparte „veleitatile” d-tale avocatesti si incearca safii mai lapidar,mai laconic ! Lasa intelegerea si pe seama altora. Unii pot mai mult,in acest sens !
Comentariu by I.S — 31 martie 2019 @ 10:42
Văd că citiți propunerile mele din 2017. Dar nu inteleg de ce mi le repetați mie, din moment ce eu am inițiat:
„NOILE STAȚII DE MINIBUS SUNT PLĂTITE DE … TAXIMETRIȘTI ȘI FIRMELE DE TRANSPORT DIN MANGALIA
– Consiliul Local a hotărât pentru 2018 o taxă specială pentru eliberarea autorizației pentru taximetrie și transport public, bani din care se amenajează stații de autobuz și stații de taximetre.
Aceeași taxă specială o propun pentru agențiile de pariuri sportive și jocuri de noroc, bani cu care să se sprijine sportul practicat de copiii din Mangalia.”
Cât despre consiliul cetățenesc sau cum vreti dvs să o numiți, am fost singurul care am adus pe masa consiliului, pe ordinea de zi spre aprobare, dar nu au votat-o consilierii. Primarul mi-a furat proiectul HCL și s-a trecut pe sine inițiator. Când am ajuns la proiect, l-am pus să povestească despre ce este vorba și a recunoscut că l-a furat.
Atunci am propus o comisie de specialitate cetățenească. Ideea cu consiliul cetățenesc nu am inteles-o. Există „de jure” un consiliu local. Cetățenii aleg cine să îi reprezinte în consiliul local. Membrii consiliului local sunt reprezentanții cetățenilor. Mai vreti un al consiliu cetățenesc pe lângă acest consiliu cetățenesc, care este o autoritate publică? Există deja unul. Ce să facă acel consiliu cetățenesc care să funcționeze separat și fara vreo putere, mai mult decât consiliul local al cetățenilor care funcționează în regim de putere publică?
Eu am propus altceva: o comisie specială pentru bugetul participativ, care să avizeze de oportunitate ce investiții să se facă pe împrumut. Comisia specială să fie numită cu membrii dintre cetățeni. Iar împrumutul să devină buget participativ, fiind accesat doar pentru investiții.
https://www.facebook.com/ozzy.weekender/videos/2624987687527396/
Din 19 consilieri am fost singurul care am vrut ca obiectivele de investiții pe care se cheltuie împrumutul să fie stabilite de către cetățeni.
Dar dta zici ca nu ti-a raspuns nimeni ca mine, nu și-au permis să îți dea înapoi. Păi evident de ce, pentru că am fost singurul din 19 consilieri care a făcut ce zici dta că vrei de la mine. Eu am făcut, am inițiat. Dar am avut un singur vot. Pe viitor voi avea peste jumătate.
Eu fac ce trebuie, dar dta zici că ăilalți buni, care au votat împotrivă la ceea ce vrei dta.
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2019 @ 11:12
Nu ne-a luat politica mintile ! Tine cont ca noi acum comentam pe un articol cu un titlu semnificativ si dupa cum vezi nu facem nicio paralela ! Fereasca-ne Dumnezeu de asa ceva…ca iar ai fi inceput sa ne bati la cap cu meritele guvernului ! Are dreptate d-l Visa cand ti-a spus ca greseala d-tale e ca ti-ai ales partidul gresit ! Acum rabda si du-ti crucea ! (sa-mi fie iertata blasfemia si ca sa te linistesc,sa stii ca si miei imi plac multe din Coran !)
Comentariu by I.S — 31 martie 2019 @ 11:13
Si copii astia si tineretul din Mangalia,dupa ce s-ar intoarce de la sport…sa pape banii parintilor la pacanele si pariuri sportive ! Si astfel se inchide cercul ! E mai complicat,vezi si eu am spus despre marire de taxe,dar se pare ca gresesc ! Niste sociologi mai dastepti decat noi ,poate ar fi mai convingatori. Pana una alta vaz ca prin unele locuri,mai mari ca la noi,aceasta „plaga” urmeaza sa fie eradicata prin referendum !
Comentariu by I.S — 31 martie 2019 @ 11:31
Asta cu implicarea cetatenilor in plan local(chiar si peste logica alegerii C Locale) este una din masurile ce trebuiesc luate in lupta anticoruptie ce trebuie dusa in Romania. Nu este nimic „neocomist” in asta. Se practica in occident,unde se fac referendumuri din temirice ! Si ca sa-ti dovedesc ca pe undeva sunt mai social democrat decat d-ta,iti amintesc ca pe vremea inaintasului vostru Nastase,intro sedinta de guvern „seful” a afirmat : Nu-i nimic,ei cu ONG-urile lor,noi cu ale noastre ! Dupa care au trecut la analiza in teritoriu si la un moment dat Mitrea a spus :la Mangalia nu avem probleme.Acolo il avem pe omul nostru de baza Iorgus !
Comentariu by I.S — 31 martie 2019 @ 11:50
Bre nea I.S.,
Matale ești mai rău decât Ciuraru!
Întâi zici că „astea doua probleme le cer ,deocamdata,unui comentator ca d-ta”. Eu îți arăt că am făcut-o deja din 2017, iar dta imediat te sucești că nu ar fi ceva bine. Așa?!
E atât de mare oftica că am făcut deja, încât preferi să te sucești că nu ar fi idei bune. Nici nu contează adevărul pentru dta, contează haterismul.
Ia zi după mine: „M RADU!”.
Si eu strig ce vrei să strig.
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2019 @ 11:57
Pt. #67
https://lh3.googleusercontent.com/mdw2KQHKD_3tqgkZuD8G62fjBZyGAwZy5lnm2hnIkUJ_HVPOLS1fFODcd6ZTQBEwVbk
Comentariu by nabuco — 31 martie 2019 @ 11:59
Nabuco, te-ai făcut musulman?
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2019 @ 12:03
Nu d-le ! Nu citi in diagonala ! Si ca sa continui ultimul coment,intreb :cu cine au gasit de cuviinta alde Constantinescu,Mazare,Moga…si cu voia d-tale Stroe(care-l sustine prin non-combat) sa-l inlocuiasca pe Iorgus ? -cu Radu Cristian,”independent” pana la acapararea pupicuristilor ! Da strig : Mu!e neocomunistilor pusi pe rapt si pe aiurit vulgul !
Comentariu by I.S — 31 martie 2019 @ 12:10
Pt. #71
NU, dar cautand sa inteleg afinitatea lui Eliade pentru miscarea legionara am dat si peste scrieri de tipul:
https://www.academia.edu/19623312/Dezvăluirea_sacrului_în_Oameni_şi_pietre_de_Mircea_Eliade
PS: nu spuneai ca ne lasi in pace pe blog? sau blogul e o ecuatie de gradul 4 …
Comentariu by nabuco — 31 martie 2019 @ 12:37
@74-Una,doua v-o rezolva si p’asta(ecuatia bloogului)…pe servetel ! Te pui cu un militian autodidact !
Comentariu by Anonim — 31 martie 2019 @ 12:45
Pt. #75
Dar „3,1415-ticu” (RC) care „a baut cerneala” cand era elev la Mangalia e mai breaz?
Comentariu by nabuco — 31 martie 2019 @ 13:13
Gata, domnnilor Nabuco și I.S., ați gătat cu trecutul? Putem să revenim la prezent, să trăim în el? Eu nu am existat în trecutul ăla al vostru (aici), existam în alt loc. Dar se pare că aveați nevoie în trecut de unul ca mine. Îmi cer scuze că am întârziat.
Ce avem în prezent? Nu pot să schimb trecutul altora, decat pot sa fac ceva în prezent. Dvs ce faceți, ați murit deja în trecut? Timpul vi s-a oprit în trecut, la Mazăre, la Iorguș? Gata, ăia s-au dus din politică. Dacă se întorc, eu sunt primul care lupt împotriva lor.
Când să priviți prezentul, de jenă și de rușine că nu faceți ceva, nu mai schimbați timpul, schimbați geografia, întoarceți privirea de la aici către zare… Vedeti numai Dragnea, Dăncilă, etc., nu vedeți niciun Radu Cristian și nici pe nemernicii lui.
Susținuți că nu sunteti slugile nemernicilor, dar ce faceti nu ajută decât pe nemernicii lui. Faceti împotriva Mangaliei! Pretinde-ti respect pentru trădare de semeni?
Cât timp nu veti fi corecți, cât timp stați la sodomia lui Radu fără să crâcniți, nu meritați respectul niciunui mangaliot. De unde stiu de trădarea Mangaloei? Pentru că în loc să crâcniți la cel care a batjocorit Mangalia, o faceți către mine. În beneficiul nemernicilor.
Dacă tot vă credeți așa de „comentatori”, faceți ce trebuie si lăsați-vă frustrările personale în dauna Mangaliei. Nu știu dacă vă cunosc în realitate. Nici nu aș vrea să cunosc persoane cu astfel de mentalitate, dacă veți continua sa faceti în beneficiul nemernicilor.
În ultimul an al lui Radu Cristian și nemernicii lui să arătați că puteți lupta (sau crâcni) pentru binele Mangaliei. Cu voi sau fără voi doi, tot îl va lovi trenul pe Radu. Dar mai plăcut v-ar fi să aveți satisfacția că l-am alungat, decât să evitați gândul că ați făcut numai în beneficiul nemernicilor.
Pt Nabuco: Trecutul e trecut. Iorguș nu mai revine. Nu se mai poate. Nu din cauza legale, ci ca idee. Nu va avea niciodată electorat îndeajuns. În fiecare an, din nostalgicii mor. Au trecut 11 ani, au murit 6.600 dintre cei care l-au apucat. Dacă în 2016 mai erau 3.000 maxim, în 2020 nu vor mai fi decât 600-1000 maxim. Pt că între 2016-2020, cca 2400 ajung la cimitir.
600-1.000 de voturi am eu doar între orele 7:00-8:00h.
Nici pe tata care a murit nu pot să-l întorc de la groapă, oricât mi-aș dori. Tot așa nici pe Iorguș nu mai poate nimeni să îl aducă în funcție. Dacă ar fi câștigat în 2016 din partea PSD, dosarul lui de cercetare penală era finalizat în 6 luni, era judecat mai repede doar pentru că era primar PSD. Dacă nu candida Iorguș independent, nici Maganu nu devenea candidatul PSD, iar de Radu scăpam. Cu Iorguș candidat, lupta Foleanu contra Iorguș? Dacă nu candida Iorguș, erau în luptă Foleanu contra Radu, votul anti-Radu a fost mai mult decât pro-Radu, nici votul anti-Iorguș nu se ducea la Radu. Candidatura încăpățânată a lui Iorguș ne-a procopsit cu Radu și 9 consilieri de-ai lui Radu.
Si ca o chestiune personală, oricând Iorguș va pierde numai din cauza mea. Este o chestiune personală. Am intrat în CL că să ajut la dezvoltarea Mangaliei, să propun proiecte, etc. Sa folosesc ceea ce stiu. Am fost ghinionist, am fost consilier într-un consiliu cu majoritatea votului formată de niste iresponsabili majoritari care au ruinat Mangalia. În loc să mă lupt pentru proiecte de dezvoltare, pierd timpul cu lupta ca nemernicii ăștia să nu distrugă și mai mult Mangalia. Pentru asta este vinovat Iorguș, pentru prezent. Nu mă cramponez de trecut, nu mai pot să îl schimb. Dar Iorguș, odată cu înaintarea în vârstă, a prins mai multe frustrări și nu mai trebuie să aibă vreodată puterea. Iar eu garantez că nu îl voi lăsa să o recapete, de aceea este terminat. Nabuco, acceptă odată că politic Iorguș a pierit și treci mai departe, privește prezentul. Radu Cristian trebuie alungat, dacă vrem ca Mangalia să nu mai trăiască în regim de ocupație străină (adică fără drepturi civile).
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2019 @ 14:36
La apel: prezent!
https://umdr.ro/?s=Mangalia
Comentariu by nabuco — 31 martie 2019 @ 14:51
Ai inceput sa numaeri mortii…si cati mai raman in „electoratul tau” ! O tii langa ca ti s-au dus pe copca inaintasii de partid si de stat si incerci sa ne lamuresti pe noi cum ca vin alte vremuri si voi astia de va considerati urmasii lor(chiar si fara acceptul lor,cel putin oficial,cum o faci d-ta) o sa ne aduceti drepturi civile si ca ne scapati de regimul de ocupatie ! De parca Radu Cristian isi poate permite sa faca asta,de unu’singur fara obladuirea voastra ,a neocomunistilor si nu „imparte cu ai vostri ! Pai nu l-ar fi luat dracu pana acum ? Sa dea domnu sa poti accede acolo…desi eu cred ca d-ta…doar le tii ceasca ! Si sa mai stii ca noi astia mai in varsta-carora ar trebui sa le porti respectul,macar cu un dram de educatie,chiar si cand nu mai putem,tot mai putem putin si ne vom bate cu ipocritii,pupicuristii,oportunistii si asteptam cu speranta,ca tara sa fie condusa de profesionisti,de oameni educati…nu de bolsevici !
Comentariu by I.S — 31 martie 2019 @ 15:32
Daca vrei sa faci lectii politice cu noi,sa stii ca indiferent ca de saraci si de obiditi cat am fi nu ne multumim ca galetile voastre cu trandafiri si nici cu sageti galbene cu aorece ulei.faina si cozonaci ! Mu!e si voua si lui Radu ! Ia zi si tu : Mu!ie lui Stroe !
Comentariu by I.S — 31 martie 2019 @ 15:38
Asta ca sa-ti fie clar si tie si d-lui Visa -vom critica toate abaterile „ocupantilor”…dar nu pe turta voastra a psd-ului local,obedient si tradator de interesul orasului ! Pai daca ajung sa fac front comun cu d-ta,inseamna ca o fac si pentru unu’ ca bodnaras ! (n-am gresit scrierea numelui lui !)
Comentariu by I.S — 31 martie 2019 @ 15:55
E ultima postare cu semnatura asta ! Intru in „anonimat”-ca sa zic asa (chiar daca ma veti recunoaste,nu e asa,ca si pe Vucea il „recunoaste” oricine chiar daca semneaza anonim !) si asta pentru a lasa si chiar a invita pe toti oamenii cu scaun la cap sa intre aici,iesind din expectativa in care au intrat,mai ales de cand d-l Visa a afirmat ca lucrurile merg spre bine dupa ce a fost pusa sub acuzatie LCK ! http://poze.rol.ro/img/crop/poze.rol.ro/images/stories/gandim-la-fel-mintim-la_w300_h180_q99.jpg
Comentariu by I.S — 31 martie 2019 @ 16:26
@82-Amin !-ar spune unii,numai ca s-ar putea sa fie Amin si cu blogul !
Comentariu by Anonim — 31 martie 2019 @ 16:40
Blogul se va inchide nu mai daca doreste administratorul.
Politicienii vor continua sa ne „opreseze” atata timp cat vor exista professionisti ai:
https://s3.comisarul.ro/b78db495c7eb876bca9fc2a468c03427.jpg
Comentariu by nabuco — 31 martie 2019 @ 18:39
Ați ajuns ca unul astăzi pe Facebook.
Citez ce a scris despre Mangalia un contemporan al vremururilor din urmă cu peste 100 de ani. Și un alde I.S. (oare el o fi?) vine și comentează că iar bat câmpii. Citatul avea ghilimele, avea autorul, chiar și sursa lucrării. Dar omul știa el adevarul, mai bine decat cel care a vizitat locurile în urmă cu 100 ani și le-a descris.
Din haterism, din catatonism politic, nici nu mai contează adevărul, au ajuns să mă acuze pentru ce zice Eminescu, ori pentru teorema lui Pitagora, dacă amintesc de ea. „Iar minți? Nu este adevărat!”.
„Băiețaș, este teorema lui Pitagora! Spune omenirii că învață de 2500 ani după ceva fals.”
Așa și Muppets Old Men. Ăia din balcon. După ce au dat ca nemernicii cu ce au apucat, fără să le pese de adevăr, acum țipă că îi doare dacă îi tragi de urechi. E greu să fie corecți, să se ia de cei vinovati, dacă tot consumă energie. Din lașitate nu se iau de primar sau de acei consilieri obedienți, care batjocoresc orașul. Le este teamă. Preferă să se mintă singuri că nu-i sodomizeaza Mincinosul in dos, ei privesc către altă parte și își zic că d-aia îi doare în dos, că Dragnea, ca Stroe… Dar de ce din cauza de Mentalist, mâi masochiștilor? Am fost eu la putere vreodată? Și nici nu mă duc la putere, nu-i șansă. Și atunci de ce vă este teamă? Nu de mine vă este teamă, pt ca eu nu sunt nemernic. Dacă de mine nu vă este teamă, cine vă amenință? A început să vă placă sodomia și va e teama sa se oprească?
Faceti-va fetișurile unde vreți, ci cine vreti, dar nu veniți spre mine pentru că vă altoiesc! Din reflex. Satisfaceți-vă fetișul, înjurați pe cine vreti, unde vreti, dar nu veniți spre mine că nu o să mai simțiți nicio plăcere, decât stele verzi.
Acum, că nu îmi pasă să-mi păstrez vreo imagine de „politician”, pot să mă distrez altoind nemernicii, fără vreo reținere.
Socrate: Ce este mai important, Adevărul sau Binele?
Comentariu by Mentalistul — 31 martie 2019 @ 23:08
Vezi ca ai cam incurcat faptele Mentalistule. Iorgus a candidat independent tocmai pentru ca PSD-ul a vandut Mangalia lui R.C., dupa ce Stroe l-a numit pe Maganu candidat. Lucru la care te-ai laudat nu o data ca ai pus umarul. De fapt nici nu ne faceam griji ca nu tu le-ai aranjat pe toate. Asa ca faci cam mult tam-tam pe aici dupa ce ne-ai rezolvat cu Radu primar 4 ani si probabil ca ai sa-l mai rezolvi inca 4.
Comentariu by Anonim — 1 aprilie 2019 @ 8:30
Asa ca ce se intampla in prezent e vina ta si a psd-istilor tai. Stii de ce nu contezi in lupta cu Radu? Pentru ca va bateti pe acelasi electorat: aia de inghit minciuni. Doar ca minciunile lui sunt crezute de mai multi decat ale tale. Si cred ca Mangalia, daca s-a saturat de ceva, s-a saturat de mincinosi.
Comentariu by Anonim — 1 aprilie 2019 @ 8:36
Pt.82 .
Mai curajosule de I.S( dupa initiale se cunoate cat de curajos esti ,chiar daca te stiu bine cine esti)sa stii ca Vucea tot ce a scris si a semnat cu numele sau.Niciodata nu am postat,in ultimii anii,cu anonim.Si pentru ca sa-ti mearga bine ,sa nu te mai doara undeva de mine iti doresc multa,foarte multa MUIE (invitație la sex oral adresată unei persoane indiferent de sex, cu intenția de a jigni, de a înjosi) o felicitare foarte draga(vad) tie .Te rog sa-ti vezi de treaba ta,lasa pe alti in pace si inca ceva nu mai jignii ca nu este frumos.Dece o faci ,atata poti,atata cultura si educatie ai ?
Comentariu by VUCEA DAN — 1 aprilie 2019 @ 12:03
…”lasa pe alti in pace si inca ceva nu mai jignii ca nu este frumos.Dece o faci”… Ia zi după mine: „M RADU!”.
Si eu strig ce vrei să strig.
Comentariu by Mentalistul
Comentariu by Anonim — 1 aprilie 2019 @ 13:59
https://www.youtube.com/watch?time_continue=16&v=D7X2jyhtHYk
Comentariu by Anonim — 1 aprilie 2019 @ 14:06
https://www.cotidianul.ro/asociatia-21-decembrie-il-ia-de-guler-pe-lazar-vezi-motivul/
Comentariu by nabuco — 1 aprilie 2019 @ 14:20
Voi nu sunteti normali….A reusit prostul si mincinosul de Radu sa va incaiere si sa va manipuleze atat de mult incat ati cazut ca fraierii in plasa lui . Si ma refer aici doar la IS si Vucea, pt ca Mentalistul vietii este clar coada de topor de care se foloseste la greu mincinosul-prim. Lasati in plm frustrarile personale si faceti cumva sa aratati ca va intereseaza viitorul acestui oras, al copiilor si nepotilor nostri nu fiti tate in nadragi. E plina lumea de curve masculine; macar voi, astia de la care mai are cetateanul niste asteptari de bun simt, faceti pace sau mucles.
Comentariu by Mangaliot — 1 aprilie 2019 @ 14:26
Are ajutoare. Pe Mentalist.
Comentariu by Anonim — 2 aprilie 2019 @ 8:59
pt.92
Multumesc pentru sfat.Ai mare dreptate. De multe ori interesele personale o iau inaintea celor de grup.Este bine sa ne amintim sau sa ni se reaminteasca ca nu este bine.
Comentariu by VUCEA DAN — 2 aprilie 2019 @ 10:37
@94-Like !
Comentariu by I.S — 2 aprilie 2019 @ 10:51
Pt. #94
https://www.cotidianul.ro/povestea-tortionarului-lazar-oglinda-romaniei/
Comentariu by nabuco — 2 aprilie 2019 @ 11:29
Pt 94 si 95 : ma bucur ca ati inteles mesajul si daca nu as fi femeie, m-as baga la o concurenta cu micutul Radu si l-as bate la popou pana ar intelege ca nu avea niciun drept dar absolut nici unul, sa-si bata joc in halul asta, de orasul meu frumos.Daca si de data asta noi, mangaliotii ii mai permitem sa ne abureasca si sa ne fure pe fata inseamna ca o meritam din plin. Urmaresc indeaproape si ,,glumitele” tinerilor din oras si ma cam ia cu fiori cand vad cum iau in deradere viitorele alegeri locale. Ar cam trebui sa inteleaga ca si viata va face ,,misto” de ei si de viitorul lor. Daca nu vom fi uniti si nu vom trece peste arogante, interese personale, orgolii, nepasare si dezinteres, Radu si acolitii vor face din Primarie, casta ciocoilor. Oricat ar fura sau ar cumpara voturi, noi trebuie sa fim mai multi. Si vom fi….
Comentariu by Mangaliot — 2 aprilie 2019 @ 14:53
Pt.97
Va fi foarte,foarte greu .Sa nu uitam ca,, sunt multi maria ta”,iar despre a fi uniti nu este caracteristic poporului roman .Pe noi romanii dezbinarea ne-a caracterizat.Nu cred ca in acest oras vor fii oameni capabili pentru un asemenea efort.De 30 ani tot facem ,,misto” de noi.
Comentariu by VUCEA DAN — 2 aprilie 2019 @ 15:12
https://www.cotidianul.ro/lectia-lui-emil-constantinescu-cu-dezvaluiri-despre-ion-iliescu/
PCR in ADN …
Comentariu by nabuco — 2 aprilie 2019 @ 19:49
@99-Nene nabuco azi suntem in 2.04 nu 1 aprilie !(cred ca aia de la cotidianul,pentru „credibilitate” au intarziat o zi !) Peste 25 de ani Iliescu o sa ne spuna si de ce au trimis-o pe Dancila la hotelul lui Trump-mita pentru viza pentru SUA a lui Dragnea ! Probabil ca tot de la cotidianul vom afla !
Comentariu by I.S — 2 aprilie 2019 @ 20:07
@99- Primele demersuri le-a facut generalul lt. Nicolaie Spiroiu care a fost primit la nato in decembrie ’91.Au fost o gramada de tatonari (stiau aia cu cine au de a face!) dupa care s-a mai ratat un moment in ’97. Iliescu se juca de-a embargoul catre sarbi si un intreg oras de la olteni stie cum sri-ul trimitea garnituri cu benzina…Iliescu zicea ca nu poate controla granitele si americanii i-au dat salupe pentru Dunare.Dupa care s-a intrat in alte etape,pentru pace,cer deschis,impacarea cu ungurii ,retragerea rachetelor noastre indreptate catre ei…Deabia in 2 aprilie 2004 au pus pirostriile si fara aportul „tovarasilor” amintiti acolo la cotidianul. Da’ asta nu inseamna ca s-au lasat.Inca nu avem sef la armata pen’ca ala cu scoli renumite la americani nu-i agreat de tovarasi si cu voia dvs,nici de astia de la cotidianul.
Comentariu by I.S — 2 aprilie 2019 @ 20:47
https://www.realitatea.net/nicolae-ra-iu-emil-constantinescu-e-un-nimeni_1650505.html
Comentariu by nabuco — 3 aprilie 2019 @ 10:13