Actrița Oana Pellea o ironizează, într-o postare pe Facebook, pe Viorica Dăncilă, după ce aceasta a afirmat că: „Sunt prim-ministrul României și nu pot accepta acest lucru.” Oana Pellea scrie că: „Viorica are dreptate: . Adica nu poate accepta ca este prim-ministru. Nici eu.”
„După cum ştiţi, am fost plecată în Israel. Când m-am întors din Israel, am văzut declaraţiile domnului preşedinte, am văzut modul în care domnul preşedinte dădea impresia că mă cheamă ca la şcoală, ca pe un elev care nu şi-a făcut lecţia şi trebuie certat. Sunt prim-ministrul României şi nu pot accepta acest lucru”, a afirmat Viorica Dăncilă, vineri seară, la România Tv.
b1.ro 29.04.2018
https://www.youtube.com/watch?v=3IBeipxhf6Q
Comentariu by nabuco — 29 aprilie 2018 @ 17:19
Stie cineva cit a costat adunatura aia jalnica de taraboante din portul turistic? Asa golanie, mai rar… chiar trebuie sa dam bani din bugetul orasului pentru Ghinea si adunatura de acolo, pentru ca e pretenasul primarului? Costa si muzica pe care o dau la maxim golanii din asa zisele masini tunate? Platim si pentru asta? Nu sint destule manele carecrasuna din masini prin spatele blocurilor, prin parcaribl si pe orunde???
Saracie si golani, arata jalnic, e o rusine ce au facut acolo. Parem un oras de mina a treia. Rusine.
Comentariu by Anonim — 30 aprilie 2018 @ 17:39
De vină suntem noi locuitorii Mangaliei pentru că acceptăm acest lucru.
Comentariu by lucian visa — 30 aprilie 2018 @ 17:44
DLE PRIMAR, NU FURAȚI ȘI CIMITIRELE MUSULMANILOR!!!
– altă prostie!
Musulmanii au obținut teren pentru un cimitir, in 2012. Au autorizație pentru cimitir din 2017, pe numele CULTUL MUSULMAN MANGALIA.
Primarul a prostit pe batranii din comitetul cultului musulman sa scrie o cerere prin care cer ca Primăria să preia cimitirele în administrare, pentru că musulmanii din Mangalia nu mai au bani să le întrețină.
De ce? Ca să foloseasca Legea 102/2014, legea cimitirelor, și să-o deposedeze:
“Articolul 12
În cazul falimentului operatorului economic, dizolvării asociaţiei sau fundaţiei, cimitirul se transmite în proprietatea comunei sau oraşului pe teritoriul căruia se află, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.”
De ce să preia? Pe motiv de … nu știu. Probabil musulmanii din Mangalia trebuie să se ploconească celor care conduc primăria, ca să-și îngroape morții.
Ce TREBUIE să facă primăria? Așa cum alocă bugete pentru a ajuta bisericile, așa cum cheltuie din bugetul local pentru administrarea cimitirelor creștine, la fel ar fi trebuit să sprijine cultul musulman si enoriașii musulmani, care sunt cetățeni ai Mangaliei.
De când sunt consilier local, municipalitatea nu a alocat fonduri pentru a sprijini geamia Esmahan Sultan – cel mai vizitat obiectiv turistic din Mangalia – ori sa aloce fonduri pentru sprijinirea cultului musulman, pentru întreținerea cimitirelor sau altceva.
Prin desființarea SPADPP s-a sfârșit și cu posibilitatea ca Serviciul Public de Administrare al Domeniului Public și Privat să poată fi angajat pentru a administra cimitirele musulmane.
Ce are nevoie Cultul Musulman Mangalia?
Are nevoie să i se aloce fonduri, asa cum municipalitatea alocă altor culte și le asigură fonduri de cheltuieli pentru întreținerea cimitirelor confesionale.
Nicidecum să deposedeze Cultul Musulman Mangalia și Muftiatul de cele 2 cimitire.
Cu cine sa le asministreze? Pe organigramă primăria are 4 posturi, pentru toate cimitirele din Mangalia. Cine sunt groparii, cine sunt angajatii pentru întreținere, cine sunt administratorii?
Cultul musulman este diferit, gropile se fac altfel, traditiile religioase sunt altfel.
Prin desființarea SPADPP, niciun cimitir din Mangalia nu mai este administrat legal. Nu exista delegarea acestui serviciu public catre cineva, nu mai exista un regulament al cimitirelor! În mod legal, pentru orice groapă, orice înmormântare, dupa cum a desființat primarul legalitatea, ar trebui Hotarâre de Consiliu Local. Da, in urma prostiilor făcute de primar si aprobate de consilierii iresponsabili, astazi ar trebui un HCL pentru fiecare înmormântare. La fel ca orice groapă făcută in domeniul public. Functionalitatea cimitirelor creștine din Mangalia nu mai există legal, din moment ce nu au regulamente, iar serviciul nu a fost delegat nimănui de către Consiliul Local, nici măcar primariei (nu se poate!), conform OG 71/2002.
Cine să administreze cimitirele musulmanilor? Primăria? Cum? Chiar și cimitirul creștin este administrat în afara legii!
Încă un lucru: unul din cele 2 cimitire musulmane este al Muftiatului. Cum vrea primăria să administreze legal în acest cimitir? Decât dacă îl confiscă, conf. art. 12 menționat. Dar Muftiatul nu s-a desființat, Muftiatul nu a dat faliment.
Vrea primăria in administrare cimitirul musulman (proprietatea altcuiva!), dar cum il va administra? Primăria nu este un furnizor de servicii pentru altii. De aceea exista SPADPP, in subordinea CL, cum prevede legea. Dar a fost desființat de primar.
De ce in proiectul de hotarâre scrie că va prelua Consiliul Local cimitirele în administrare? Unde sa le ia, in cârcă? SPADPP nu mai e! Dar de ce initiatorul proiectului o aruncă pe Consiliul Local si nu scrie că va fi preluat in administrare de către Primărie? În Direcția Gospodăria Urbană, Compartimentul Cimitire? Pentru că legal nu poate. Primăria nu este un furnizor de servicii de utilitati publice, este o instituție publică cu atribuții bine definite de lege.
Revocarea dreptului de folosinta a Cultului Musulman Mangalia asupra propriului cimitir este o NEBUNIE!!!
Se face cu motivația ca astfel cimitirul ar fi mai bine îngrijit.
CUM SE REZOLVĂ, DE FAPT?
Cererea ca SPADPP sa se ocupe de cimitirele musulmane era legală, pentru că SPADPP se ocupa si de celelalte cimitire. Avea regulament, avea delegarea gestiunii acestui serviciu de la CL, putea efectua acest serviciu, nu era nevoie sa fie deposedat cultul de cimitirele sale.
Dar proiectul HCL actual este o încălcare a legislației, consider că este discriminare.
Dacă Primarul ar fi dorit ca municipalitatea sa sprijine Cultul Musulman, ar fi alocat banii pentru întreținere, asa cum aloca pe buget pentru celelalte cimitire. Cu 100.000 lei pe an, Cultul Musulman poate angaja serviciul respectiv, cu gropari si personal pentru curățenia acestor 2 cimitire musulmane si a geamiei din Mangalia.
Să nu amestecăm cultele, nu se potrivesc!
Dreptul de folosinta al terenului pentru cimitir este un drept câștigat! Legea oferă dreptul de a deține cimitire confesionale.
De ce vrea primarul sa rezolve lucrurile intr-o formă care blochează tot, cand am putea sa o facem legal si practic?
NU FURAȚI CIMITIRELE MUSULMANILOR!!!
Comentariu by Ozzy — 30 aprilie 2018 @ 21:21
Ozzy, daca i-ai vedea pe reprezentantii de frunte ai comunitatii voastre musulmane cum se ploconesc la sultan si la sultanele lui, si cum ling clantele, ai intelege si ti-ar crapa obrazul de rusine. La fel ca pe vremea imperiului, asa se comporta comunitatea voastra, acleasi obiceiuri, neschimbate de sute de ani. Nu ti-ai pus niciodata intrebarea cum o duc asa de bine alde Facredin (sute de milioane de la buget la firma de transport) , alde Tair ( un lingau fara limite, ti-e jena de virsta pe care o are) alde Sebat ( oare o mai fi vreun teren prin oras si statiuni care sa nu fie proprietarea lui, plus sute de milioane de la buget la pachete pentru copii si multe altele)… problema e la voi, la ploconeala, nu la sultan. Aveti aceleasi caractere si acelasi mod de a gindi si actiona ( mie sa-mi fie bine) ca pe vremea lui Suleyman. Din pacate, un mod de a gindi valabil pentru toti.
Comentariu by Anonim — 1 mai 2018 @ 13:17
like @5
Comentariu by nabuco — 1 mai 2018 @ 13:53
La asa slugi asa sultan.
Comentariu by Anonim — 1 mai 2018 @ 14:37
Corect! Comprtament de SLUGI, asta e cuvintul!
Care stiu daor atat: capul plecat sabia nu-l taie.
Iar sultanul crede ca are muschi. Si-am ajuns ca pe vremea otomanilor.
Comentariu by Anonim — 1 mai 2018 @ 15:31
Nu numai musulmanii fac acest lucru.
Comentariu by lucian visa — 1 mai 2018 @ 16:54
Alde Facredin, alde X si Y … nu reprezintă comunitatea musulmană. Nici eu nu o reprezint. Astfel de decizii se iau prin dezbatere publica.
S-a dus vremea otomanilor. Si a vândutilor. Pe Gelil l-am dezinvestit, Curtea de Conturi a constatat furturile, UDTTMR s-a radiat. Se face altul. La turci nu mai sint țiganii, ci un turc dobrogean.
Eu nici nu sunt religios. De aceea imi permit sa judec obiectiv. O sa le pun in vedere ceea ce presupune acest proiect HCL si cine face măgăria sa răspundă Oficiului Național pentru Combaterea Discriminării.
Tătarii curați și onorabili participa la evenimente, traiesc împreuna in comunitate, nu ocoliți ca alde cei pe care ii menționați.
Comentariu by Ozzy — 1 mai 2018 @ 17:10
Va dați seama cit este de iubit Ozzy dac Facredin este seful Tătarilor in Mangalia ? ……….
Comentariu by Anonim — 1 mai 2018 @ 17:32
Fără jigniri la adresa unei comunități. Vezi întâi pe români și apoi pe alții. Nu mă obliga să te restricționez.
Comentariu by lucian visa — 1 mai 2018 @ 17:52
Dl. Visa, cand e vorba de moldoveni, machedoni nu se mai scoala civismul in dvs.
Comentariu by Anonim — 1 mai 2018 @ 18:17
Ati reusit sa va divizati si voi si asta nu e bine deloc.Cum dracu am trait atitia ani, unii langa ceilalti, unii pt ceilalti cand ne era greu de-adevaratelea, iar acum , cand tara asta se micsoreaza in fiecare zi vazand cu ochii, nu mai avem loc, nu ne mai suportam, ne uram la propriu si ne lasam manipulati pt interese marunte ale unora ce nu stiu nici daca mai au 2 urechi? Este mult de reparat, de asezat lucrurile intr-o normalitate si depinde doar de fiecare dintre noi, sa reusim sa filtram informatia si sa punem osul la treaba. Acest blog este binevenit pt nemultumirea colectiva, care are nevoie de o refulare, de opinii civice si, in parte isi atinge scopul, dar, ceea ce este in exces, a facut si va face vesnic rau. Ca vrem noi sau ca nu vrem , am trait laolata romani, turci, tatari, machedoni, lipoveni, tigani si alte etnii , sute de ani si, poate am fost mai atasati de unii dintre acestia decat de neamurile de sange: spun asta din proprie experienta, sub cuvant de onoare . Cred ca rastalmacirea fiecarui cuvintel si cautatul drobului de sare nu face bine si nu ajuta nimanui, nici macar celui care lanseaza aberatiile de mai sus. Mancatori de rahat au existat si vor exista mereu dar, am rugamintea sa nu ne mai ia de prosti chiar pe toti pt ca , totusi, multi dintre cei care urmaresc acest blog au experienta intr-ale politicii in general si in manipulare ordinara in special si ar fi cazul sa te cam opresti domnule consilier. Poti sa-ti faci o campanie electorala bazata pe bun simt, realism, si buna credinta fara sa lovesti in propria etnie sau crezand ca esti mai catolic decat Papa…De fapt, tu al cui esti, cui apartii pana la urma, ce te recomanda ?? Daca intra o tema despre cocis sau pupaza, esti in stare sa faci un roman, fara ca in final, cineva sa inteleaga daca pupaza are noada sau nu.Fii mai aplicat, ce dracu, doar esti politician sadea si cu aspiratii de ,,premar’. Hai, güle güle, yavrum !
Comentariu by Dan — 1 mai 2018 @ 22:17
@14 Big Like
Comentariu by Anonim — 2 mai 2018 @ 9:13
Ca fapt divers: Facredin nu este seful tătarilor din Mangalia. Nicu nu este numit legal la UDTTMR. Zice instanța.
Chiar de ar fi fost, UDTTMR este partid politic, nu mai este uniune etnica. Si-a restrâns numărul de membri in toată țara la 800. Tatari sunt peste 25.000 numai in Dobrogea.
In Mangalia, UDTTMR mai are 130 membri pe registrul de evidentă, si asta datorita mie, altfel ar fi avut 50.
Și mai divers: conform statutului UDTTMR, prevede ca parlamentarii si consilierii județeni si locali fac parte din Consiliul Reprezentanților, forul superior al UDTTMR. Am refuzat sa fac parte dintr-o organizație de hoți, dupa cum a constatat Curtea de Conturi, prejudicii de 1 milion euro pe an. Curtea de Conturi a fost la UDTTMR dupa ce a controlat Primăria Mangalia și a gasit-o cu prejudicii pe avocati, pe Colgiu, pe Filip, etc.
Comentariu by Ozzy — 2 mai 2018 @ 10:30
Pt 14:
Nu stiu cum crezi dta, dar eu daca as vedea un HCL prin care i se retrage cultului ortodox dreptul de folosinta gratuită al terenului unde are cimitirul si reintroducerea lui in domeniul public, as fi împotrivă. Cât sunt de tătar si nu ma personal nu mă interesează ce se întâmpla in cimitir. Dar in calitate de consilier ma interesează.
Mâ interesează dacă dreptul de folosință gratuită a capelei catre biserica ar fi revocat. Ori dacă ar fi revocat bisericii dreptul de folosinta gratuită al terenului pe care are biserica.
Ai dreptate in ceea ce scrii. Am trăit in pace si bunăînțelegere. Dar mă acuzi pe mine, in loc sa acuzi pe cel care modifica aceasta stare de fapt? Nu dta, nu eu, nu noi modificam aceasta stare de bunăîntelegere.
Ci cel care se apucă sa implementeze o discriminare.
Poate nu-ti place ca o spun eu, ca ma opun eu revocării dreptului de folosinta gratuită a terenului unde este cimitirul.
Dar in continuare este ceva nedrept.
Ce fel de mentalitate e asta? Vine unul si ii da lui Vasile in cap. Asta se plânge de durere. Si dta reproșezi: “Bai, Vasile, mai taci in pușca mea, că până acum era liniște și agresezi cu gălăgia! Esti un agresor!”
Si te crezi corect.
Comentariu by Ozzy — 2 mai 2018 @ 10:45
Pt ca tot veni vorba de cimitire, prin desființarea SPADPP nu mai exista un Regulament de Functionare al cimitirului.
Consiliul Local nu a delegat nimănui gestiunea acestui serviciu de administrare, care in baza unui regulament sa desfășoare activitatea de înhumare, etc. Cimitirul este domeniu public.
Astfel că, prin prostia asta pe care au facut-o, desființând administratorul legal si neinstituind un alt administrator, singur la ora aceasta care poate decide o înhumare este Consiliul Local.
Daca s-ar respecta legea, ar trebui ca pentru fiecare înmormântare sa aprobe HCL de înhumare.
Comentariu by Ozzy — 2 mai 2018 @ 11:01
Pt. #14
http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/gigi-becali-s-a-dezlantuit-vreti-sa-facem-noi-familia-becali-si-cu-borcea-toata-puscaria-romaniei-mai-face-o-incercare-cu-un-proiect-intr-un-an-e-gata-538593.html
Comentariu by nabuco — 2 mai 2018 @ 19:28
O22y,
Comentezi si bine faci dar la subiectul articolului adica „subiectul Vio” nimic?
E bine asa?
http://blogsport.gsp.ro/andries/2018/05/02/pregatiri-pentru-ron-2018/
Comentariu by nabuco — 2 mai 2018 @ 19:52
Domnule Visa, sunt tatar din Mangalia si va cer cât mai rapid sa ștergeți de pe pagina Dvs orice atac la persoana si orice referite jignitoare la etnia mea. Dvs sunteți proprietarul acestei pagini si Dvs răspundeți legal de cele ce apar pe o pagina publica!
In caz contrar eu voi demara procedurile legaleimpotriva acestei pagini
Este inadmisibil sa permiteți apariția unor jigniri si ofense aduce membrilor unei comunități.
Iar cei ce jignesc sa învețe sa si spună punctul de vedere corect, decent si nu prin vorbe ce emana frustrări!
Ozzy si ai lui sa se uite in farfuria lui si mai ales sa se întrebe cum trăiește Ozzy din indemnizația de 600 lei???
Iar ozy din câte stiu ai cerut voturi tătarilor, vad ca pe tine te preocupa Facredin si nu faptul ca unii iti jignesc etnia.
Câinii latră , caraba trece!
Comentariu by Un tatar — 2 mai 2018 @ 21:01
Opaaaa….
Ozzy simt cum tremura carnea pe tine!!!! Ce ti e frica ca ăștia din PSD renunța la tine și te întorci la frății tai tatari?
Degeaba…. lumea știe cine ești … doar gura de tine!!!
In afara de a învârti o lingura in oala ici colo, poate ne spui cum te întreții și cum se face ca la vârsta asta nu ai loc de munca, dacă te dai așa mare profesionist in ale… tuturor profesiilor?
Tu știi drept, ești cu serviciile, esti bucătar…. ce mai esti super, nu știu ăștia din PSD ce pierd.
Și fa ne și dovada ca uniunea voastră e radiată, ca de vorbele tale goale s-a saturat orașul!!!
Hai pune mâna la treaba!
Comentariu by Fedai — 2 mai 2018 @ 21:09
De acord cu 21
Sa sesizam Consiliul Discriminării!
Comentariu by Fedai — 2 mai 2018 @ 21:12
Ma amuza din ce in ce mai mult.
Faptul ca se comentează cu pseudonime, puteți sa faceți reclamație și la ONU, că nu are nicio valoare.
Cât de prost să fiu încât să mă indignez la un anonim care aduce injurii altora? Pai asta este blogul acesta, daca anonimatul iti da libertatea de a spune orice fara repercusiune decat din partea adminului, fiecare alege ce sa spună: unii spun adevarul, altii înjură.
Cel care e nemernic, arată că este nemernic. Dacă nu poți dormi noaptea că nu știi cine este nemernicul, nu inseamna ca eu trebuie sa fiu lipsit de înțelepciune. Stiu cine sunt nemernicii respectivi.
Nu mă impresionează nemernicia sau delirul vreunuia care simte nu stiu ce. Eu am o opinie cu privire la preluarea cimitirelor musulmane de catre primărie, care intre timp a devenit su opinia oficială a Muftiatului.
Ca dovada ca am dreptate, intre timp primăria s-a gândit sa bage la Diverse si regulamentul cimitirelor, ca s-a prins ca trebuie HCL pentru fiecare înmormântare, la modul cum au lăsat-o cu desființarea ADPP. Dar nici asa nu rezolva. Daca eu as vrea sa fac rău primariei, ar fi de ajuns sa chem anumite controale. Dar se blochează orasul si tot cetățenii suferă.
Despre dovezi, va dau orice, dar nu stiu sa urc fotografii in comentarii. Nu am afirmat niciodată ceva fara dovezi.
Sa nu se mai agite ăștia ai lui Radu, nu imi trebuie o organizație sau uniune ca sa am încrederea si votul tătarilor și al turcilor. Cei care ma atacați pe mine cu asta, fara a va raporta la ideea de a deposeda musulmanii de cimitirele lor, aveți o frustrare pentru ca este adevarat ca tătarii participa la evenimentele mele in număr mare. Pana la urma, de ce ii freacă grija de relația mea in etnie?
Cat despre cei care se întreaba din ce traiesc, este declarația de venituri pe pagina primariei. Am ales ca 4 ani sa ii dedic Mangaliei, sa ma ocup cu atribuțiile de consilier, este un sacrificiu al meu pentru Mangalia. Din punctul meu de vedere. Am, totuși, si activități lucrative. Sunt in declarația de venituri. Iar veniturile sub valoarea de 5000 euro/an ori valoare individuală sub 500 euro, nu se trec in declarație.
Faceți o rubrica separată despre persoana mea si întrebați, înjurați si denigrați acolo cate vreți. Subiectul pe care l-am promovat este despre ce vrea primarul sa faca, sa deposedeze musulmanii de cimitirele lor.
Cultul Musulman Mangalia este parte a Muftiatului.
Pe Muftiat vrea primarul sa-l deposedeze de folosinta gratuită a terenului pe care este cimitirul musulman.
Comentariu by Ozzy — 3 mai 2018 @ 0:16
pana si tatarii ne au furat obiceiu cu capra vecinului.au unul mai vocal si cu curaj sa se ia la tranta cu administratia si si p ala l omoara.
ce inseamna schimburile astea interculturale.
va interesati din ce traieste tataru vostru.da din ce traieste primaru ,si acolitii lui nu va intereseaza/ca aia au fost toata viata slujbasi la stat.dar averi de capitalisti la a 5 a generatie.
rusine.
Comentariu by wow — 3 mai 2018 @ 10:34
Ozzy , ca sa vezi cât îți știi tatarii, asta e numele meu, eu nj ma ascund sub pseudonime!
Și totuși nu ai răspuns cum trăiești din suma de 16876 lei (așa cum reiese din declarația de avere) in condițiile in care plătești și pensie alimentara!!!!
Evenimentele tale???? Tu chiar crezi ce vorbești!!!!! Alea sunt evenimentele ălora care te fac carne de țin, ei stau in spate și te bagă pe tine papagal la înaintare!
Oamenii vin la distracție și mâncare ieftină întotdeauna asta trebuia sa o știi pana acum!
In ultimii 2 ani oamenii au văzut ca e doar gura de tine… vorba cuiva ești in stare sa scrii romane pe marginea unui subiect dar nu poți trage o concluzie! Mai fa ceva și in afara de a delira pe pagini întregi, depășește limita tastaturii!
Tu nu uita ca nu te poate ajuta de doua ori Cautis, orașul știe prea bine cum ai ajuns consilier!
Așa ca domnule consilier pune mâna câștigați Panonia, muncește și după aceea sa comentezi de pe margine!
Tatarii și evident toți locuitorii Mangaliei au nevoie de consilieri muncitori nu de unii întreținuți de părinți si care nu au un rost, o inserție socială!!!!
Pune mâna la munca!!!!!
Comentariu by Fedai — 3 mai 2018 @ 10:59
URGENT ! Lucrarile la constructia de la jumatatea bulevardului 1 Decembrie se fac fara masuri de siguranta. Acolo ar trebui construit pe trotuar un tunel de protectie, asa cum s-a facut la sediul RAJA. In lipsa acestuia, persoanele ce trec zilnic pe sub aceasta cladire sunt expuse unor mari riscuri ! Daca nu se face acest tunel si nici nu se interzice accesul in zona, macar cei care citesc acest mesaj sa stie din timp, sa se fereasca sau sa treaca pe partea opusa.
Comentariu by Nemo — 3 mai 2018 @ 11:27
Din experienţa mea (şi am destul de multă) comunitatea tătară este una dintre cele mai loiale românilor, statului român şi României ca ţară. Poate că lipovenii ar putea să-i întreacă la loialitate, dar asta este de dezbătut şi oricum loialitatea nu are criterii de performanţă care să permită alcătuirea unui clasament.
Oricum, cel puţin din punctul meu de vedere, tătarii sunt la ani lumină distanţă faţă de alte comunităţi etnice în respectarea românilor şi a României (nu le nominalizez ca să nu fiu acuzată de discriminare. Le cunoaşteţi şi voi!) Că în interiorul comunităţii sunt şi crengi uscate, este indiscutabil, ca şi la noi, la românii „verzi” şi ortodocşi, dar luată ca şi comunitate, eu una nu am ce să le reproşez tătarilor, dimpotrivă ! Şi pentru asta ar trebui să le mulţumim tătarilor că participă activ la viaţa „cetăţii” şi că ne sunt buni colegi, vecini, prieteni şi concetăţeni.
Unul dintre lucrurile cu care se laudă Creştinătatea este simţul milei, al compasiunii, al înţelegerii. Ori, unde este această milă şi compasiune din partea noastră, a românilor, a creştinilor, atunci când vedem că un simbol şi un reper religios precum cimitirul musulman este pe cale să fie „atins” de alte interese?
Să ne fie ruşine !
Comentariu by cass — 3 mai 2018 @ 13:08
ce tunel?intr un oras fara strazi asfaltate, cu cladiri ridicate fara nici un simt urbanistic sau care sa respecte un pic legalitatea tu te crezi iin europa?intr un oras unde se arunca molozul la ghena de gunoi , unde totul e tern murdar si spaguti tu vrei ce?sa fim seriosi.macar intreaba te cate autorizatii de consstructie are cladirea, care e pot ul aprobat si altele.si sa nu mi vina cineva cu ..avea aprobarile ca de cand statea ruiona aia asa expirase pana si betonu din pereti.
Comentariu by wow — 3 mai 2018 @ 14:57
Oricum,cel ce adat autorizatie de constructie,de urbanism si de meniu este sau sunt niste spagari profesionisti in niciun caz,dar sigur dusmani ai Mangaliei.
Comentariu by doru — 3 mai 2018 @ 16:00
Pt.27 si scuzatima de „meniu” inloc de mediu!
Comentariu by doru — 3 mai 2018 @ 16:02
Văd că duceți o polemică care nu-și are rostul pe o anumită minoritate. În afară unor iresponsabili anonimi, în Mangalia nu s-a făcut diferență între maționalitatea cetățenilor. Toți suntem români. Cei de naționalitate tătară au chiar un merit în plus. Înaintașii lor au locuit permanent aici din timpul imperiului otoman. Că au venit din altă parte, n-are nicio importanță, așa a fost istoria. Oricum Dobrogea era aproape goală după plecarea romanilor.
Cine se simte discriminat să sesizeze pe cine vrea. Am să fac sesizarea publică.
Vă rog să reveniți la subiectul articolului cu Viorica din Videle. Și la Videle e o discriminare ?
Comentariu by lucian visa — 3 mai 2018 @ 16:03
Dnu Visa v-ar conveni ca cineva sa va facă jigodie?
Sau cum ati proceda Dc cineva V-ar face pe Dvs așa?
Dvs aveți obligația legala sa cenzurați, Dc nu cenzurați înseamnă ca sunteți de acord cu cei ce jignesc!
Comentariu by Fedai — 3 mai 2018 @ 17:47
http://www.lucianvisa.ro/2015/03/14/de-ce-a-trecut-pitiponcul-de-partea-lui-radu/
QED
Comentariu by nabuco — 3 mai 2018 @ 21:07
Sunt kenyan. Din același sat cu Obama.
Comentariu by Ozzy — 4 mai 2018 @ 0:27