Politica locală în Mangalia

24 iunie 2017

Emoţii pentru primarul Cristian Radu? S-au strâns 2.500 de semnături pentru demiterea sa din funcţie

Filed under: Sudul litoralului — lucian visa @ 17:03

Aşa cum şi-a obişnuit cetăţenii de ani de zile, oraşul Mangalia este, din nou, în centrul atenţiei după ce mai mulţi locuitori s-au mobilizat şi au început să strângă semnături pentru organizarea unui referendum ce vizează demiterea primarului Cristian Radu. Liberalii nu au stat prea mult pe gânduri şi în momentul în care au văzut că oamenii vin să semneze pentru demiterea edilului au luat imediat atitudine.

„De mai bine de cinci ani, liniştea municipiului Mangalia este perturbată sistematic de un fost primar, care încearcă disperat să evadeze din cimitirul dinozaurilor politici, refuzând să priceapă că electoratul l-a respins categoric, la fiecare din ultimele trei scrutinuri locale şi nu numai. După ce, timp de 12 ani, şi-a împărţit, lui şi acoliţilor săi, zeci de hectare de teren pe malul mării, în Curtea Spitalului şi Pădurea Comorova, acum vrea din nou să blocheze oraşul, prin provocarea unei crize politice fără precedent în Mangalia, singurii care vor avea de suferit urmând să fie cetăţenii oraşului. În fruntea unei oaste politice de strânsură, cu ramificaţii transpartinice chiar şi în Consiliul Local, fostul primar (actual latifundiar), care a lăsat oraşul în frig, pune la cale organizarea unui referendum local, un demers politic abject, pe care-l ascunde în spatele titulaturii de iniţiativă cetăţenească”, au transmis reprezentanţii PNL Mangalia, filială care este condusă chiar de primarul Cristian Radu.

Acuzaţiile liberalilor conduşi de Cristian Radu lasă de înţeles că este vorba despre fostul primar Zanfir Iorguş, însă iniţiatorul acţiunii de strângere de semnături pentru organizarea Referendumului spune că acesta nu are nicio legătură.

Contactat telefonic, Nicolae Moroianu a declarat că iniţiativa cetăţenească îi aparţine, iar Zanfir Iorguş nu are nicio legătură cu acţiunea.

„Cu toate că sunt consilier local din partea ALDE, am iniţiat acest demers ca şi cetăţean al oraşului Mangalia. Acest demers nu are nicio legătură cu fostul primar Iorguş. El nu este implicat. Incompetenţa şi reaua credinţă cu care este administrat oraşul nostru au întrecut orice limită. Faptul că oraşul nostru devine pe zi ce trece mai gri, mai posomorât mai trist şi mai sărac, faptul ca trăim în mizerie şi în beznă, că sportul şi cultura au fost efectiv distruse, că străzile sunt pline de gropi mai mult ca niciodată, faptul ca nu mai sunt flori în oraş şi că ne-au năpădit buruienile, şobolanii şi şerpii, faptul că a fost luată speranţa şi dorinţa copiilor noştri de a se realiza în oraşul Mangalia şi de a rămâne alături de noi, să-i putem vedea construindu-şi un viitor, toate aceste fapte sunt cele care au umplut paharul nemulţumirilor. Am iniţiat acest demers iar, pe parcurs, mi s-au alăturat şi alţi locuitori care sunt nemulţumiţi de stadiul în care a ajuns să arate Mangalia. Am spus de la început că nu doresc să politizez acţiunea. Văd că domnul primar tocmai asta face, transmite comunicate în numele PNL”, a declarat Nicolae Moroianu.

Revenind la referendum, la acest moment, există un sediu chiar lângă Primăria Mangalia unde locuitorii pot merge să semneze dacă sunt de acord cu organizarea unei consultări publice în vederea demiterii primarului Cristian Radu.

„La o săptămână de la începerea acţiunii, s-au strâns 2.500 de semnături din cele 8.724 necesare. De săptămâna viitoare vom amplasa şi unele corturi unde oamenii nemulţumiţi pot veni ca să semneze. Am observat că oamenii s-au mobilizat, ceea ce dovedeşte că demersul nu este în zadar, ci va fi un demers victorios”, a mai spus Nicolae Moroianu.

Pe de altă parte, el a explicat că, potrivit legii, referendumul va fi valabil dacă la acesta participă cel puţin 30% din numărul persoanelor înscrise în listele electorale permanente şi va fi validat dacă opţiunile valabil exprimate reprezintă cel puţin 25% din cei înscrişi pe listele electorale permanente.

„În Mangalia, pe listele electorale permanente, sunt înscrişi 34.895 de alegători. Asta înseamnă că ar trebui strânse 8.724 de semnături pentru a iniţia Referendumul, adică 25%. Pentru a fi valid trebuie să se prezinte la vot 10.469 de locuitori ai Mangaliei dintre care 8.724 să voteze pentru demiterea primarului”, a mai spus Nicolae Moroianu.

Carmen Mocanu, Cuget Liber 24.06.2017

61 Comments

  1. Indiferent dacă se vor strânge semnăturile, referendumul nu va avea loc. De ce ? Pentru că legea administrației publice locale spune :

    Art.55 (5) Referendumul local este organizat, in conditiile legii, de catre o comisie numita prin ordin al prefectului, compusa dintr-un reprezentant al prefectului, cate un reprezentant al primarului, al consiliului local si al consiliului judetean si un judecator de la judecatoria in a carei jurisdictie se afla unitatea administrativ-teritoriala in cauza. Secretarul comisiei este asigurat de institutia prefectului.

    Cu alte cuvinte, este nevoie de prefect și CJC, adică PSD. Deasemenea, primarul și CL Mangalia, cu actuala majoritate, nu vor nominaliza câte un reprezentant. Poate o vor face după niște procese care vor dura până la alegeri.

    Principala cheie a referendumului este PSD-ul. Iar PSD-ul, ca partid, nu se implică.

    Comentariu by lucian visa — 24 iunie 2017 @ 17:18

  2. Daca din cei care vor semna pentru referendum se pune de un protest la primarie sau prefectura eu cred ca se vor misca rapid lucrurile. PSD are cam multe probleme la nivel central ca sa vrea sa-si mai atraga si altele.

    Comentariu by Marian Vasile — 24 iunie 2017 @ 18:49

  3. Lucian Visa : Nota 10 . De doua saptamani voiam sa ,,ciripesc,, ca avand un reprezentant in comisie , primarul va avea oricand acces la nume . Adica minciuna vamesilor si a moldoveanului pripasit ( nu e vorba de Iorgus ) , nu tine decat la prosti. Care , din cate se vede , reprezinta mai putin de 10% din populatia orasului. Mai incercati cu altceva .. poate merge.

    Comentariu by Sofocle — 24 iunie 2017 @ 20:43

  4. @3
    Listele ajung la prefect care constatian legalitatea lor a motivelor invocate si a numarului necesar de semnaturi. Dupa aprobarea referendumul comisia de care aminteste domnul Visa se ocupa de organizarea refendumului si nu are nici o treaba cu listele de semnaturi. Sofocle pute a RC in urma ta ca dupa dihor. Daca minicinosul alege calea tergiversarii în justitie orasul va iesi la proteste si il vor alunga fizic daca nu merge democratic.

    Comentariu by Marian Vasile — 24 iunie 2017 @ 21:03

  5. Marian Vasile, cand visezi , inchide ochii ! Ca, altfel, s-ar putea sa cazi jos din pat ! Ce , dracului, nu intelegi ? Ioc sansa. Si sa vezi ce se intoarce impotriva voastra , ca ce atinge Iorgus, se alege praful ! Si nu mai instiga la violenta ca nu e frumos. Du-te in audienta la primar, du-te in sedintele de consiliu si expuneti problemele , nu deveni anarhist . Las-o mai moale cu amenintarile, sa nu faci vreo comotie pe caldura asta !

    Comentariu by Anonim — 24 iunie 2017 @ 21:21

  6. La ce numar pe Sos Constantei putem merge sa semnam, la 57 vis-a-vis de BCR ?

    Comentariu by nabuco — 24 iunie 2017 @ 21:41

  7. Au zis băieții 2500,e clar sunt probabil undeva pana in 2000 si încearcă sa braveze,sa creeze emulație poate poate.
    Spuneam acum ceva timp ca nu vor aduna nici măcar 5000.
    Se pare ca eram prea optimist,nu vor strânge nici 4000,dacă si după eforturile conului Iorgu prin Baraci personal nu au reușit decât cele „2500”,rotund sa dea bine.

    Comentariu by Anonim — 24 iunie 2017 @ 22:14

  8. Pt. #7
    https://editiadesud.wordpress.com/page/38/
    daca nu crezi intreaba-l pe „bazel09”.

    Comentariu by nabuco — 24 iunie 2017 @ 22:25

  9. 0 emoții.La alegeri strângeati mai multe semnături doar pt un candidat si acum toti împotriva unuia doar 2500?
    Demersul vostru pare sortit eșecului

    Comentariu by X-men — 24 iunie 2017 @ 23:39

  10. Mari cacanari sunteti voi care credeti ca se va organiza un cacat de referendum. Radu Cristian e prea smecher si are grija ca acesta sa nu se intample. Are spate. Cat Iohannis e inca presedinte, omul e smecher si se pisa pe voi.

    Comentariu by zozo — 25 iunie 2017 @ 8:12

  11. Mai vedem cum sta cu spatele. Umbla vorba prin niste cercuri că l-a lăsat spatele de tot. Și că referendumul ar avea un spate mult peste cioflingarii pe care îi unge Radu.

    Comentariu by Anonim — 25 iunie 2017 @ 8:37

  12. Băi papagalule care te semnezi zozo, repeţi ca un papagal ce eşti, prin diverse locuri, tot felul de zvonuri despre spatele piticului. Află că mă piş EU în capul piticului. La propriu.

    Peste tot căcatul vostru cu perje are forma „Cât *persoana X* e în funcţia cutare, omu ie smecher si se pisa pe voi”

    În cazul intoxicării voastre „persoana X” este ba procurorul nu-ştiu-care (cât de greu e să pui un nume care începe cu B?), ba Kovesi, acuma văd că aţi ajuns la Iohannis, în funcţie de cât de mare e disperarea piticului.

    Ei bine, află că l-am sunat pe Iohannis pe la 9,20. Era în curte, la cafea. Nu ştie cine e piticul, da’ mi-a dat numărul lui Kovesi. Ea era într-o şedinţă, aşa că mi-a trimis mesaj tot aşa, că nu are nicio treabă cu piticul nostru pişărcos.

    Eu zic să vă hotărîţi pe o variantă de căcat şi o mâncaţi numai pe aia.

    Comentariu by Părintele Intoxicaţie — 25 iunie 2017 @ 9:11

  13. @12 Mai bine o sunai pe mata sa o rogi sa te primeasca de unde ai venit. Era mai simplu, scursura avortata ce esti.

    Comentariu by zozo — 25 iunie 2017 @ 9:29

  14. Din nou se aude prin Mangalia ca Iohannis ar avea o intalnire de taina cu piticul in legatura cu soarta acestuia la parlamentare.

    Comentariu by zozo — 25 iunie 2017 @ 9:32

  15. http://www.stareanatiei.ro/2017/06/adevarat-inviat-pnl-ul/

    Comentariu by nabuco — 25 iunie 2017 @ 10:13

  16. @zozo
    Văd că te-a cam durut dosul, la faza cu intoxicarea…

    Mai schimbaţi şi voi placa, că deja vă ştim refrenurile.

    Comentariu by Părintele Intoxicaţie — 25 iunie 2017 @ 11:22

  17. Credeți că dacă vă jigniți sunteți mai convingători ? În niciun caz.

    Comentariu by lucian visa — 25 iunie 2017 @ 11:48

  18. @ 5
    Tovarase ( tovaras de hotii cu primarul) Anonim. Nu intelegi ca placa cu Iorgus s-a perimat. Mai toti mangliotii constata starea in care a ajuns orasul parjolit de lacustele mincinosului si sunt revoltati. Nu instig la nici o violenta dar cand va dati in stamba ca gasca voastra va pune bete-n roate referendumului, ca Ali Baba al vostru e sustinut de judecatori, procurori, SRI, va explic ca exista democratic solutie si pentru aceasta.
    Legea 60/1991privind organizarea si desfasurarea adunarilor publice prevede –” art. (1)Libertatea cetatenilor de a-si exprima opiniile politice, sociale sau de alta natura, de a organiza mitinguri, demonstratii, manifestatii, procesiuni si orice alte intruniri si de a participa la acestea este garantata prin lege. ”

    Comentariu by Marian Vasile — 25 iunie 2017 @ 13:07

  19. Doar o opinie personală de judecată:
    Alin. (7) al art. 55 a fost abrogat de pct. 3 al art. 137 al Titlului II din LEGEA nr. 115 din 19 mai 2015, publicată în MONITORUL OFICIAL nr. 349 din 20 mai 2015.
    Deci nu se mai dă hotarâre de guvern. Din câte citeam, termenele se reduc la jumătate comparativ cu procedura pentru alegerile electorale.
    Dar aceste modificări nu au legătură cu subiectul pus in discutie: după strângerea semnăturilor necesare pentru susținerea cererii de inițiere …. prefectura, consiliul județean și consiliul local desemnează membri în comisie? Habar nu am. Dar nici nu voi emite ipoteze când acestea depind de multe date necunoscute. Primarul Mangaliei și prefectul s-au certat intr-o sedinta publică foarte agresiv, am auzit. S-or împăca, nu s-or împăca între timp? Contează o astfel de împăcare încât să fie încălcat un drept cetățenesc?
    Și așa, fiecare lucru luat în parte are necunoscute. Chiar și în Consiliul Local, nu știm tot ce se poate întâmpla. Oricine azi este, mâine poate nu mai este. Chiar și în PNL, unii au fost cu Bușoi, alții au fost cu Orban (80%). La noi situații poate vor fi noi negocieri. Ceea ce știu este că nu știu care va fi conjunctura viitoare. Au fost surprize și vor mai fi surprize. Dar se pare că alții știu mai bine și sunt siguri de ceea ce va urma. Dar ceea ce simt este că mai mult de 50% (calculat după cifrele AEP), la o adică, doresc cu ardoare demiterea primarului. De aici trebuie pornit. Restul devin consecințe.

    PSD nu are de ce să politizeze un demers cetățenesc. S-a ridicat Nicu in ședință să spună că vrea Referendum? Probabil a făcut-o pe fondul de nemulțumire a cetățenilor, care cereau asta in spatiul public, bănuiesc că a fost un impuls declanșat de aroganța și schemele de devalizat bugetul ale actualei administrații, la care consilierii obedienți au fost părtași în acea ședință. Nemulțumirea cetățenilor Mangaliei este un lucru evident, cineva tot s-ar fi ridicat până la urmă. Cineva în Dobrogea 1 (au mai strâns ei semnături pentru petiție cetățenească, era posibil să o facă și invers, contra-Radu). Orașul fierbea.
    PSD este un mega-partid. La parlamentare a primit în Mangalia cca 9000 voturi. Alde a primit și el cca 1500. Dar cei cetățenii nemulțumiți de Radu Cristian sunt mai multi, minim 80% din cei care s-au prezentat la vot. PNL nu a luat nici 18%, dar si din aceștia peste jumatate nu-l mai doresc primar. Orașul fierbe și această revoltă nu știu cum va fi calmată. Tot răul, pe care l-au putut face RC și ai lui, a fost deja făcut. Nici comerciantii nu mai au teamă.

    Predictionez altceva: Când se va prinde actuala administrație că nici Iorguș nu are de-a face cu referendumul, că nici partidele nu de-a face cu acest demers, oricâte fumigene se aruncă, va fi prea tarziu.

    Comentariu by Mentalistul — 25 iunie 2017 @ 14:44

  20. Erată: „al cetățenilor”, plus alte 2 erate cauzate de autocorrect

    Comentariu by Mentalistul — 25 iunie 2017 @ 14:47

  21. Ai cacat in loc de creier Ozy. Doctorii ar pierde vremea sa te salveze.

    Comentariu by Anonim — 25 iunie 2017 @ 15:01

  22. Ozzy spune drept in mare zi de sărbătoare musulmană câte semnături exact ați strâns?

    Comentariu by X-men — 25 iunie 2017 @ 15:17

  23. Nu poate sa zică ca se fac de ras cu cele 1480 semnături.

    Comentariu by Anonim — 25 iunie 2017 @ 15:18

  24. Își strâng oamenii între ei.
    Dar voi nu trăiți în acest oraș?

    ( Adică da, navetiștii nu traiesc, iar obedienții nu scot capul pentru că îi hulesc oamenii dacă ies prin oraș.)

    Comentariu by Mentalistul — 25 iunie 2017 @ 15:30

  25. Mentalistule, te-ai facut si profet acum. Si nu mai generaliza cu expresii de genul ” orasul fierbea ” ca singurul lucru care fierbe e creierul tau si cel al lui Marian Vasile care se face ca nu instiga la violenta prin expresii ” orasul va iesi la proteste si il va alunga fizic „. Aceleasi expresii , aceeasi gandire….. sunteti cumva unul si acelasi sau petreceti mult timp impreuna ? Sunteti gay ? Spuneti, ca nu ne suparam ! Sa minti in post si chiar in zi de Ramadan Bairam…..Alah al tau ce zice ? Nu ti-a mai dat timp sa mai petreci pe pamantul asta , nu ai scapat de boala ? Si tu ce faci ?? Chiar iti fortezi norocul ???? Si voi , ceilalti care vreti referendum …. pe Dumnezeu l-ati intrebat ? Ca toate sunt la voia Lui…. Banc : cica daca vrei sa-L faci pe Dumnezeu sa rada , spune-i planurile tale de viitor !

    Comentariu by Anonim — 25 iunie 2017 @ 16:31

  26. Mentalistule, te-ai facut si profet acum. Si nu mai generaliza cu expresii de genul ” orasul fierbea ” ca singurul lucru care fierbe e creierul tau si cel al lui Marian Vasile care se face ca nu instiga la violenta prin expresii ” orasul va iesi la proteste si il va alunga fizic „. Aceleasi expresii , aceeasi gandire….. sunteti cumva unul si acelasi sau petreceti mult timp impreuna ? Sunteti gay ? Spuneti, ca nu ne suparam ! Sa minti in post si chiar in zi de Ramadan Bairam…..Alah al tau ce zice ? Nu ti-a mai dat timp sa mai petreci pe pamantul asta , nu ai scapat de boala ? Si tu ce faci ?? Chiar iti fortezi norocul ???? Si voi , ceilalti care vreti referendum …. pe Dumnezeu l-ati intrebat ? Ca toate sunt la voia Lui…. Banc : cica daca vrei sa-L faci pe Dumnezeu sa rada , spune-i planurile tale de viitor !

    Comentariu by Alah — 25 iunie 2017 @ 16:32

  27. Colgiule, Colgiule ! Daca n-ai invatat carte acum trebuie sa lucrezi murdar, sub anonimat.

    Comentariu by Marian Vasile — 25 iunie 2017 @ 17:16

  28. Eu știu un lucru: a fost tăiată iarba prin voluntariat, se plombează prin voluntariat, primarul a început să vină dimineața cu mașina personală, se străduie cu comunicate că va face si va mai drege, in fata primariei s-a aprins iluminatul, noaptea tăiau iarba in sens, ziua au plantat flori, nu mai auzim la radio despre împrumuturile pe care are de gând să le ia, a început să primească și în audiență, zici că a intrat în campanie electorală… Și șoc: nici la Dubai nu mai pleacă. Anul trecut primăria a fost pustie. Sunt curios dacă mai pleacă toti deodată în concedii vara asta.

    „Necunoscute sunt căile Domnului.”

    Comentariu by Mentalistul — 25 iunie 2017 @ 20:22

  29. Pt. „Anonim” – aveti impresia ca toata lumea trebuie sa se inchine in fata acestei persoane care ocupa functia de primar? Mai baga-ti un pumn in gura si ….atat!
    Aveti impresia ca toata lumea e proasta? Lumea e revoltata. Si mai dureaza putin….pana sa plesneasca buboiul. Parerile dumneavoastra sunt ale dumneavoastra si …atat! Asa ca vedeti-va de treaba. Poate aveti lucruri mai interesante de facut.

    Comentariu by (((???))) — 25 iunie 2017 @ 21:56

  30. Mentalistule, incepi sa-ti revii ! Pana la urma nu conteaza prin ce mod sunt facute lucrarile, stim cu totii ca ati incercat cat ati putut de mult sa puneti bete in roate bugetului in sedintele de consiliu. Recunosc, daca nici de acum incolo nu se face treaba, da , aveti dreptate , trebuie facut ceva. Le arde de referendum la cativa insi de la care li s-a scos tzatza din gura si voi, ceilalti ati pus botul. TOTI au un interes, dar absolut toti au un motiv pentru care fac asta, placa aia cu ” vrem binele orasului, sa fie cetateanul multumit ” , e gargara pentru prosti, dar, asa e jocul. Intrati in el, jucati pana la capat, dar in final tot cetateanul va resimti pe pielea lui batalia asta. Asa ca , hai sa ne vedem de treaba noastra, fiecare cu a lui , sa fim constiinciosi in ceea ce facem, sa punem mana si noi ca nu ne cade gradul, lasati, dracului , politica pentru politicieni.

    Comentariu by Anonim — 25 iunie 2017 @ 22:46

  31. Ce bete in roate bugetului? sa crezi mata ca sunt cativa carora le arde de referendum ca li s-a luat tata de la gura. Ia vezi cati stau cu ugerele la gura dintre cei care sunt impotriva.Lasa ca mai vedem noi, sa se tranga toate semnaturile si atunci ce o sa mai ziceti. O sa incercati sa mai amanati dar nu o sa tina ca legea isi urmeaza cursul.

    Comentariu by dana — 26 iunie 2017 @ 8:04

  32. Pt 30:
    Cum ar veni, voi ăștia obedienții amenințati ca teroriștii că dacă se inițiază referendum va răzbunați pe cetățenii orașului? Ce ar putea sa mai faceți rău si nu ați facut deja? I-ați adus pe cetățeni la punctul critic in care nu le mai este teama, răul e prea rău.

    Mai esti si nemernic, ai impresia ca poti minți execrabil in continuare. Bugetul se aproba cu 10 voturi. Primarul are 11 voturi in consiliu pentru ilegalitățile sale, si 19 voturi pentru orice rezolvare a problemelor curente, dar care nu-l mai interesează, nu le mai aduc e pe ordinea de zi.

    Lumea voastră s-a restrâns in anonimat. Dacă ieșiți in public cu aberațiile acestea va luați numai huiduieli.

    Pe sistemul vostru: „daca sunt ilegale sa le atace prefectul!”, prefectul le-a atacat. Si acum căutați vinovati in alta parte?

    Ca fapt divers, ideea de referendum mocnește în populație de anul trecut, cand ați adoptat toate prostiile. Cetățenii s-au organizat singuri inca de dinainte, ați auzit si voi in iarna ca era vorba ca pe 15 Mai sa înceapă acțiunea de strâns semnături. Pe organizarea aceea erau strânse deja.
    Si cifra aceea (nu cea din presa!) vorbita in popor săptămana trecuta este adevarata. Au umblat listele underground precum manifestele din timpul unui regim de ocupație. Nu de teamă, ci pentru surpriză.
    Nu-i mai puteți amenința, pentru că deja semnaseră. Dar aveți si voi informațiile acestea, dacă nu ați dormit pe voi. Cei mai multi au semnat tinerii.

    Comentariu by Mentalistul — 26 iunie 2017 @ 9:59

  33. Referendumul e o acțiune democratică, care nu împiedică administrarea orașului.

    Comentariu by lucian visa — 26 iunie 2017 @ 16:02

  34. Bai Mariane Vasilache , orasul nu a iesit sa il dea jos pe idolul tau Tusac cand statea la minus 10 in casa si tu vrei sa il dea pe Radu ? Sa il dea de ce ? Ca asa vrea un posesor de pensie nesimtita sau vreun vames sau ,,granicer,, care au lasat ani de zile sa treaca tigari de contrabanda ? Mirosi a Tusiii nu mai e lumea asa proasta mai nene , hai la munca ca nu mai tine cu politica.

    Comentariu by Sofocle — 26 iunie 2017 @ 19:11

  35. Referendumul este o actiune democratica,indiferent daca vrea un posesor de pensie nesimtita sau vreun vames sau granicer .Pana la urma nu s-a dovedit ca au lasat sau nu sa treaca tigari de contrabanda.Ca o paranteza ,daca aveai cunostinta despre aceasta infractiune @34 ,cred ca ai fost complice ,daca nu ai adus-o la cunostinta organelor de cercetare.Va place sau nu va place este dreptul oricarui cetatean sa initieze adunarea de semnaturi pentru un referendum. Daca le v-a reusi aceasta initiativa cetateneasca vom vedea .Dar se pare ca aveti informatii ca nu numai cetatenii despre care vorbesti @34 semneaza pentru referendum si atunci ati intrat in panica .Oamenii nu mai stiu de frica,se pare ca au suportat prea mult si pe vremea lui Tusi si pe mandatele lui Radu si le-a ajuns cutitul la os.

    Comentariu by Anonim — 26 iunie 2017 @ 19:33

  36. @ 34-Socofle
    Asta a fost acum mai bine de cinci ani iar in frig stateau cei de la blocuri si nici aia toti, cam 45- 50 % din cetateni erau atunci bransati la caldura. Intre timp lumea a mai evoluat, au invatat ce drepturi au, nu mai pot fi manipulati in masa de profitori ca tine si primarul mincinos.
    Interesanta eticheta de idol a lui Tusac, probabil ca v-a prelucrat Colgiu sa mai diversificati, ca placa cu Iorgus s-a cam perimat si ea.
    Totusi de ce va e frica de referendum daca Minciunel al vostru e bun, ba ar trebui sa va bucurati, ca daca nu sunt suficiente voturi la referendum a inchis gura la toti ( fara sa va mai chinuiti voi cu iorgusisme, tusaccisme si probabil ca in curand si cu siderisme) si mai castiga garantat inca un madat.
    Cel mai simplu pentru voi, daca vreti sa-i contracarati pe cei cu referendumul, este sa postati programul electoral cu care a castigat in 2012 si sa exemplificati cu detalii, inclusiv imagini, toate realizarile marete din acel program.

    Comentariu by Marian Vasile — 27 iunie 2017 @ 18:31

  37. Pt. 34-Sofocle(cam greu pseudonim pentru tine)
    Eu sunt unul din cei care strange semnaturii ,am fost granicer si ma mandresc .Eu am descoperit contrabanda cu tigarii (retea din care facea parte capii IGPF)si mai stiu pe unul care facea trafic cu masinii(aducea masinii din Germania ,le vindea si nu declara veniturile) care astazi a ajuns primar.Daca stii ca eu m-am ocupat cu contrabanda te rog sa faci denunt cat mai repede iar daca nu abtine-te ca ai putea ajunge in alta parte pentru infractiunile pe care le comiti. Te rog sa-ti dai numele daca ai curaj pentru a putea fi tras la raspundere in caz ca minti.
    Tu mirosi a Radu de la o posta sau ai sta prea mult in preajma lui Colgiu ca ai devenit insuportabil la miros.Sa stii ca oamenilor le-a ajuns cutitul la os si ce este mai grav(pentru voi)nu le mai este frica .In situatia asta ar trebui sa va fie frica voua.

    Comentariu by VUCEA DAN — 27 iunie 2017 @ 21:47

  38. Pot intelege faptul ca, de vreo 6 ani, Cristian Radu il combate pe Iorgus, A dezvoltat si el o mica psihoza referitor la fostul primar. In definitiv asa si-a construit campania electorala : « anti-Iorgus », sa vezi ce bine o sa ne fie fara Iorgus, sa vezi ce festivaluri o sa facem, cat de europeni o sa ajungem etc !

    Alte chestii cu Padurea Comorova sau curtea Spitalului daca ar fi fost reale, demult era Iorgus la « zuhaus ». Dar nimic nu-i adevarat, drept dovada ca nici macar Procuratura nu s-a sesizat. Iar relatii la Procuratura are Cristi Radu « cacalau », inca de pe vremea pe cand era vopsit sef la Garda Financiara ! Deci, daca ar fi fost cat negru sub unghie ceva adevarat, puteti sa fiti convinsi ca Iorgus era demult arestat ! Asa, nici macar o plangere, nici macar un dosar penal nu are pe temele expuse ostentativ « prostilor » de catre Cristian Radu !

    Pot intelege faptul ca, fara realizari, fara nimic concret facut pentru amaratul asta de oras, Cristian Radu a ajuns la acel nivel de ridicol astfel incat sa dea vina si pe Tusac si pe…Burebista daca ar putea ! Pot intelege si acest lucru ! In definitiv asta este arta prin care traieste un politician : « cat mai putin de la mine, cat mai mult de la altii » !

    Personal, il pot intelege pe Cristian Radu : iata ca a ajuns la al doilea mandat si nimic din ceea ce face nu se asemuieste cu stralucirea celui de-al doilea si al treilea mandat al lui Iorgus ! Nici statiunile pline de turisti, nici Santierul Naval lucrand la peste 100% din capacitate, nici festivaluri, nici asfaltari, nici blocuri construite pe bulevardul Callatis, nici sali de sport date in folosinta, nici locuri de casa pentru tineri in Dobrogea 1 sau 2, nimic, nimic ! Dimpotriva, orasul regreseaza !

    Si chiar daca ar fi vorba despre Tusac cu jumatatea lui de mandat (ca 18 luni a cam stat suspendat !) : a asfaltat strazi ? A asfaltat ! A reconstruit Portul Turistic ? L-a reconstruit !
    A generat proiectul Clubului Nautic cu care se infoaie acum Cristian Radu ? L-a generat !
    Ce mai vreti pentru nici doi ani reali de mandat ?

    In schimb, nu credeti ca e mai mare rusinea ? Sa vina, in primavara lui 2017, 2 ministri la Santierul Naval Daewoo sa rezolve situatia locurilor de munca din Mangalia, iar pe tine, ditamai primarul Cristian Radu, sa nu te bage in seama ? Asta ce inseamna ?

    De aceea eu il cred, sincer pe Cristian Radu cand se tot compara cu Iorgus si incearca sa-l vopseasca pe ala cu rahat, ca e si o vorba romaneasca, nu-i asa ? Vulpea cand nu ajunge la struguri, nu spune ca sunt acri ?

    Dar, in schimb, ce ma sperie este faptul ca, am impresia, Cristian Radu a ajuns sa-si creada propriile lui minciuni ! Mai mult decat atat, am impresia ca, anumiti oameni din « cercul lui intern » ii si alimenteaza aceasta stare psihica ! Si asta e rau ! Nu pentru el personal, ca nu ma intereseaza pe unde si pe la ce clinici din Germani isi cauta sanatatea ! Dar e rau pentru oras !

    Iar asta este o boala clinica, care se numeste mitomanie !

    Comentariu by Theo — 27 iunie 2017 @ 22:24

  39. pt. 37

    Auzi comisare !

    Ca tot te acuza niste « neica-nimeni in drum » !

    Sa presupunem ca o fi asa. Ca se facea trafic cu tigari la frontiera de sud ! Hai sa presupunem asa, de amorul artei !

    Aveau granicerii treaba cu chestia asta ? Nu cred ! Sau vamesii subordonati altcuiva ?

    Dar Garda Financiara, condusa de onoratul Cristian Radu, ce facea pe vremea aia ?

    Ca, daca inteleg eu bine, si Garda Financiara ar fi trebuit sa stopeze acest fenomen, nu ? Sau inchideau ochii ?

    Daca era asa de capabil, de ce nu a stopat fenomenul Cristian Radu, cand era la Garda, mare sef pe judetul Constanta, cu atributii inclusiv pe PCTF-urile din zona ?

    Comentariu by billa — 27 iunie 2017 @ 22:37

  40. pt.39
    Ce facea Garda Financiara condusa de Radu Cristian?Va spun eu (va reamintesc)oprea garniturile de tren, incarcate cu combustibil,in Portul Constanta si cand primea (spaga)100.000 euro le datea drumul(s-a spus la TV de catre o persoana care il cunostea pe Radu si Blejnar).Cat despre contrabanda cu tigarii sau cereale Garda nu facea absolut nimic.Nu a finalizat niciun mare dosar de contrabanda.Contrabanda la frontiera de sud se facea de catre mai marii vremurilor cu sprijinul celor din sistem.Ca nu se facea nimic va dau un exemplu :toata lumea privea la TV contrabanda de pe Otopeni(Trutulescu)dar nimeni nu a spus nimic (era cunoscut de catre cei avizati)ca in acelasi timp in Portul Constanta erau 9(noua) containere cu tigarii si nimenii nu spunea nimic.Ar mai fi multe de spus dar nu este locul si timpul.Toate la timpul lor.
    Si inca ceva ,in trei ani Radu(de o rautate ne mai intalnita) nu a facut nimic altceva decat sa caute documente,acte si fapte(chiar inventate) cu care sa-l infunde pe Iorgus.De unde timp sa mai puna in aplicare programul electoral.El se ocupa de adversarii politici si nu de oras.
    Acum de cand cu referendumul a inceput sa umble iar prin oras.

    Comentariu by VUCEA DAN — 27 iunie 2017 @ 23:24

  41. Comisare, VUCEA DAN ; Primul care ar trebui sa stea la beciul domnesc (vorbesc civilizat), alaturi de prietenultau RADU, esti DUMNETA. In campania din 2012 imparteai bani in stanga si dreapta, impreuna cu CORNACI, ROMULUS, CRACIUNSECU, GEORGESCU ETC.
    SPUNEM SI MIE CUM SE NUMESTE ACEST LUCRU. MULTUMESC.

    Comentariu by Popescu — 28 iunie 2017 @ 5:01

  42. Si acum acest vucea il sustine pe iorgus?!?! Cine si- a insusit jumatete din mangalia?!?! Inseamna ca tot de partea hotilor esti mai dane ! Ooff! Si eu aveam o parere buna despre Dan ! Dar nu acesta! Despre Dan , capitan de plai!

    Comentariu by Anna — 28 iunie 2017 @ 7:59

  43. Pt.40
    Mai Popescule (daca chiar te cheama asa)tu faci niste greseli si afirmatii grave.Si eu stiu(cred ca stiu) ca in campania din 2012 s-au dat bani grei dar alfla de la mine pentru tine,pentru cultura ta generala si pentru toate Parchetele (de la toate nivelele)din tara asta ca VUCEA DAN NU A DAT NICIUN BAN (un leu macar)CU MANA LUI pentru cineva sa sa-l voteze pe Radu.O parte din cei insiruiti de tine se spune ca ar fi dat bani,asa o fi , dar eu nu am vrut sa pun mana pe niciun leu din cu totul alte motive pe care daca vrei ,ti le voi spune personal(daca te intereseaza).Ca stiu cum au decurs lucrurile in campanie este cu totul altceva.Sunt multe persoane importante care ,se spune , ar fi primit bani negrii de la Radu.Nu m-a interesat si nu ma intereseaza, dar daca vrei si cand o veni timpul o sa fac unele cercetarii personale si o sa va prezint aceste date.

    Comentariu by VUCEA DAN — 28 iunie 2017 @ 8:12

  44. mai theo mai…de acord ca primaru asta e jalnic…dar sa l lauzi in halul ala pe iorgus chiar ca i de ras.santiertu naval mergea 100%…datorita lui iorgus?sa inteleg ca el a declansat criza mondiala dupa ce n am ai fost primar?ca sa l saboteze pe radu nu?sa fim seriosi.personal il consider pe iorgus groparul turismului din neptun prin vanzarile fara noima de terenuri si acordarea de autorizatii fara nici o strategie.cand dai autorizatie ca la intrarea in neptun sa se ridice 2 blocuri cu vreo 10 etaje netinand seama de urbanism si tuerism e crima..si cate altyele..de aici pana la a spune ca el aducea opana si ploia e o cale lunga.
    repet primarul actual e …fara cuvinte..dar sa gandim cu capul nostru nu sa consideram un rau mai mic ca mai bun.

    Comentariu by wow — 28 iunie 2017 @ 9:39

  45. Si inca ceva.mai Popescule.Daca stii.ca cei enumerati de tine (la 41)au dat bani dece nu ai facut denunt la DNA?.Vad ca pretinzi ca stii foarte bine.

    Comentariu by VUCEA DAN — 28 iunie 2017 @ 10:42

  46. Pt.44
    De ani buni(vreo 20)votam raul mai mic.Din pacate asa este in Romania

    Comentariu by VUCEA DAN — 28 iunie 2017 @ 10:46

  47. Continuare la 45:te Te sustin si eu.vin si martor daca este cazul

    Comentariu by VUCEA DAN — 28 iunie 2017 @ 10:49

  48. Iepurasul isi facea lucrarea de licenta. Curioasa, vulpea, trecand prin zona, il intreaba:
    – Ce faci, iepurasule, despre ce scrii tu acolo?
    – Am inceput lucrarea de cercetare despre cum este mancata vulpea de catre iepuras…
    – Ha, ha, ha… pai cum o sa manance un amarat de iepuras o vulpe? Poate invers…
    – Cercetare stiinfica, vulpeo, daca nu crezi, te astept deseara la vizuina.
    Dimineata, padurea… uimita de mirare… In fata vizuinei, pielea vulpii era intinsa la uscat.
    Curios, lupul apare si el la iepuras si il intreaba:
    – Despre ce scrii tu acolo, iepurasule?
    – Sunt la cercetarea propriu-zisa din lucrarea de licenta. Studiez cum e mancat lupul de catre iepuras.
    – Ha, ha, ha… cum o sa manance un amarat ca tine un lup mare si tare ca mine?
    – Asta e cercetare stiintifica serioasa, daca nu crezi… ne vedem deseara la viziuna.
    Dimineata, stupoare mare in toata padurea… pielea lupului era intinsa la uscat langa cea a vulpii.
    Nemairezistand, ursul o apuca si el spre iepuras si il intreaba:
    – Despre ce mai scrii tu acolo, iepurasule?- Sunt deja la concluziile cercetarii in care demonstrez cum e mancat ursul de catre iepuras…
    – Ha, ha, ha, ho, ho, ho… ce tot spui, pricajitule? … Cum sa manance un mititel ca tine un urs mare ca mine?
    – Nu crezi?! Aceasta este o cercetare stiintifica, nu e o gluma, vino deseara la vizuina si ai sa te convingi…
    In dimineata urmatoare, toata padurea era socata…. pielea ursului era intinsa la uscat langa cea a lupului si cea a vulpii…. Dupa cateva ore, cand lighioanele padurii se raspandisera speriate care incotro, iepurasul iesi razand din vizuina, de gat cu leul… care ii spuse:
    – Ai vazut, iepurasule? Ce iti spuneam eu? Nu tema conteaza, ci coordonatorul…

    (mesaj!)

    Comentariu by Mentalistul — 28 iunie 2017 @ 10:55

  49. Da cata ipocrizie si tupeu,pe acest Vucea a ajuns dreptatea si corectitudinea in dreptul lui,daca nu iti desfinta functia de la pol.locala era bine in continuare salariu,pensie nu mai faceai tu pe zorro haiducule ce esti,curatule.

    Comentariu by TOADER.M — 28 iunie 2017 @ 11:03

  50. pt 48. daca prim-ministru psd l-a avut coordonator pe Gabi Oprea, cum se numeste asta?

    Comentariu by Anonim — 28 iunie 2017 @ 11:15

  51. Pt. 50

    De ce sari dintr-un film in altul? Si ala SF?
    Ai mizerie în casă și dta urli că din cauză ce se întâmplă la București. Dacă nu facem curat in casă poa’ să se întâmple orice pe afară, in casă e mizerie.

    Cine e Gabi Oprea?

    Comentariu by Mentalistul — 28 iunie 2017 @ 12:02

  52. Mai Toader.M eu nu ling si nu am lins clanta la usa primarului. Cat despre tupeu , este bine sa-l ai cand ai dreptate si arati ilegalitatile comise de primar et.comp.Eu am luat pensie pentru munca depusa timp de 29 ani ,iar pentru salariul pe care l-am luat este rezultatul muncii depuse.Sunt unii functionarii publici care erau angajati in primarie cat si in alt post in acelasi timp.Oare cum isi indeplineau ei atributiile de serviciu in acelasi timp in doua locuri de munca diferite.Pentru asta cineva trebuie sa raspunda in fata legii.
    Eu nu m-am plans ca mi-a desfiintat functia ci m-am plans ca fost desfiintata ILEGAL(cred ca stii ce inseamna asta).

    Comentariu by VUCEA DAN — 28 iunie 2017 @ 18:37

  53. Asa este. Daca Toader era mai cu capul pe umeri ii facea probleme de cand cumula salariul cu pensia ( si nu avea voie ) si il termina demult.

    Comentariu by Pana — 28 iunie 2017 @ 20:12

  54. Pt. 53

    De unde stii tu ca Vucea a cumulat, in mod ILEGAL, pensia cu salariul? Ai vreo dovada clara ? Sau vorbeste invidia din tine ?
    Dupa cate stiu eu, in momentul in care s-a angajat, in 2012, la Politia Locala, Vucea a renuntat la pensie, tocmai ca sa-l ajute pe primarul Cristian Radu sa puna la punct Politia Locala ! Daca nu crezi, verifica la Marga Toader si o sa-ti confirme !

    Dupa 2013, intr-adevar, legea inepta a lui Basescu (vezi P.S.2) a fost anulata si abia dupa aceea s-a putut cumula pensia cu salariul !

    Dar, dupa cum spunea si Vucea, pensia este pentru ce a lucrat 29 de ani, salariul este pentru ceea ce face de acum incolo !

    P.S.1 : Si daca esti atat de „legalist”, vezi ca mai sunt vreo 2 colonei pe la Primarie, unul Teodorescu si altul Toma ! Aia doi nu cumva cumuleaza, de mai multi ani, pensia cu salariul ? Sau nu-i critici fiindca sunt de-ai vostri, lingai de clanta?

    P.S.2 : In momentul in care aud argumentele betivane ale lui Basescu (referitor la ”NESIMTITII” din Armata si Politie) in gura unor oameni cu carte din Mangalia, deja ma infiorez ! Tot ce atinge si a atins Basescu s-a transformat in rahat. Imi este peste putinta sa inteleg cum puteti sa mai rostogoliti argumentele halucinante ale unui dereglat ! Dar, e alegerea voastra, a liberalilor care v-ati unit cu basistii din PDL !

    Comentariu by Theo — 28 iunie 2017 @ 20:47

  55. @ 54
    Il cam jigniti de domnul Ciuraru care era un fan infocat al lui Basescu, Boc, Blaga, Udrea. Ca ulterior a tebuit sa-i repudieze public si sa-si stearga munca de mai multi ani de pe blogul personal a fost cred o mare durere. La fel de mare ca cea de-a al lauda pe mincinosul nostru de primar dupa ce in primii doi ani de mandat il tavalea meritat la fiecare postare.

    Comentariu by Marian Vasile — 28 iunie 2017 @ 20:59

  56. pt. 55

    Nu jignesc pe nieni.

    Dar, totusi….

    Cine e Ciuraru ?

    Nu cumva e maistrul ala militar care se lauda acum vreo 2-3 ani, pe toate siturile din Mangalia, ca el “tinea” toata Logistica Armatei din zona de sud-est a Romaniei ? De te si intrebai de ce naiba mai are nevoie Armata Romana de generali ? Nu-i de ajuns ca-l au pe Ciuraru ? Cu doi-trei mesteri ca ei nici nu mai aveam nevoie de Statul Major General, iar cu 20-30 de asemenea mesteri se muta si cartierul general al NATO de la Bruxelles la Mangalia !

    La asta va referiti, la mesterul militar Ciuraru ?

    Raspuns : cum sa-l jignesc pe mesterul Ciuraru ? Ce am spus diferit fata de propriile lui principii de a sterge clantele, de a rade in chip aplaudac la toate enormitatile “sefului” (in acest caz Cristian Radu) ?
    Caci, in chip nemaintalnit, mesterul Ciuraru este printre putinii militari care, din frustrarea generata de lipsa statutului de ofiter, a aplaudat pe Basescu atunci cand ditamai presedintele Romaniei i-a facut pe militari si politisti….NESIMTITI !

    P.S. Va dati seama cat de mult s-au bucurat mesterii de alde Ciuraru la auzul vorbelor basiste ? Atunci cand fostii lor comandanti, generali, amirali, colonei si comandori au fost calcati in picioare de Basescu ? A crescut pipota in ei de bucurie !

    Intrebare : Cine e Ciuraru ?

    Comentariu by Theo — 28 iunie 2017 @ 21:27

  57. Cine e Ciuraru? Raspuns:un pupincurist, oportunist.Pentru propriile interese meschine calca in picioare interesele orasului.

    Comentariu by dana — 28 iunie 2017 @ 22:03

  58. Ciuraru Valentin este cel care scria in 21.06.2011 pe blogul lui:

    „Dacă votezi Radu Cristian, pierdem toţi mangalienii !

    Oricât de mult l-aţi „îmbălsăma” … pentru mine, cred că şi pentru mulţi alţii, Radu Cristian miroase a “putegrai” în interior ! Toată “construcţia” mea pleacă de la campania opulentă pe care aţi arătat-o împreună cu acest candidat, susţinut de PNL… !
    Nu mă puteţi convinge pentru nimic în lume că mi-ar fi mai bine cu Radu Cristian primar, din moment ce voi trebuie să platiţi după această campanie ❗ … întrucât trebuie decontate facturile şi prin urmare, banii din bugetul local, deci din taxele şi impozitele localnicilor, se vor drena către firmele sponsorilor din campanie. Metoda este simplă fiind uzitată de 22 de ani. Orice lucrare contractată, serviciu public contractat sau achiziţie de produse … îşi va dubla preţul. Şi atunci, de unde preţul corect la încălzire pe care clamează ❓ Vorbea Radu Cristian de un preţ de sub 200 lei pentru un giga ❗
    […..]
    Lipsa totală de transparenţă privind finanţarea candidatul Radu din campania electorală va avea efect de bumerag asupra municipiului în ansamblu. În loc să facem paşi siguri spre o dezvoltare durabilă a localităţii, care să ne mai liniştească din temerile pe care le avem pentru ziua de mâine şi poimâine a copiilor noştri, va face să trenăm pe loc, în opinia mea chiar sărăcire a comunităţii …”

    Comentariu by Mentalistul — 29 iunie 2017 @ 15:58

  59. La fel a fost si in 2016 dar de data este Ciuraru nu mai spunea nimic.Acum total a fost legal?.Va spun eu .ca nu. sunt probe si inregostrarii ca s-au folosit banii negri.Cine este interesat i le pun la dispozitie dupa ce le voi prezenta Parchetului.bineinteles daca .ca doresc sa le vada.

    Comentariu by VUCEA DAN — 30 iunie 2017 @ 10:58

  60. Nu vom reusi sa-l dam jos, e numit de psd, psd care nu va misca nici un deget…sau o vor lalai pina la sfirsit de mandat.

    Comentariu by Pop — 30 iunie 2017 @ 10:58

  61. Mai avem o speranta .legea.Eu cred .ca justitia este corecta in Romania indiferent de pilele pe care le au unii si de cat cotizeaza.

    Comentariu by VUCEA DAN — 30 iunie 2017 @ 11:05

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress