Menabit Ozzy: DESPRE SUBIECTUL RETROCEDĂRII CĂTRE CRUCEA ROȘIE
Pe înțelesul tuturor, primesc așa:
– Vino peste 3 zile la sedinta sa aprobi ceva. Ce? Lasă ca vezi tu.
– Vino mâine la o sedinta reunita a comisiilor sa dați aviz pentru ceva-ul respectiv. Ce ceva? E secret.
Nu, mulțumesc. Legea spune ca nu se poate dezbate si aproba o hotarâre daca nu se trimite consilierilor documentația care se supune aprobării.
Apoi vad filmarea. In care se spune ca am fost invitați la o informare si nu ne-am prezentat. Nu m-a invitat nimeni la nicio informare, am fost invitat doar sa avizez ceva secret.
Dar tot din filmare aflu ca este vorba despre a răspunde unei instanțe dacă avem ce terenuri sa-i dam Crucii Roșii in compensare, in cazul in care pierdem procesul si suntem obligați sa retrocedăm.
Tot din filmare aflu ca instanta a trimis adresa in 15.09.2016. In urma cu o luna. Intr-o lună de zile nu s-a gasit nimeni sa ne prezinte situatia? Suntem anuntați de pe o zi pe alta „Vino mâine sa aprobi ceva!”. Ce? Secret. Dar este o chestiune urgentă!
Urgența am aflat-o tot din filmare.
Tot din filmare aflu ca departamentul juridic a trimis deja o adresa, cu ceea ce putem sa dăm Crucii Roșii. Dacă a trimis, de ce este nevoie de Hotarâre a Consiliului Local?
Avem 2 posibilități:
1. Departamentul juridic nu are calitatea să hotărască, ci Consiliul Local. Atunci cei care au trimis adresa au facut o abatere gravă, si de aici vine caracterul de urgentă, sa încercăm sa reparăm marele abuz de a înstrăina terenurile Mangaliei fara acordul CL. Avem asa: A) se încearcă sa se puna pe cârca consilierilor prin aprobarea in sensul adresei, B) se încearcă corectarea prin a decide o hotarâre contrar adresei, cum ca nu exista terenuri.
2. Sa zicem ca departamentul juridic are calitatea sa identifice terenuri si sa transmită adresa, dar fiind o decizie proastă, fără consultare, se încearcă corectarea ei cu o Hotarâre de Consiliu Local.
Departamentul juridic a făcut un lucru foarte grav. Există totuși o autoritate locală care este Consiliul Local. Nu era cazul ca acei funcționari sa trimită adrese de capul lor când este despre ceva patrimonial. Cât era de greu să anunțe Consiliul Local?
Tot din filmare aflu ca dragii noștri colegi de consiliu de la PNL nu acceptă sa își asume greșeala in locul celor vinovati. Și mi se pare normal.
Cine sa fie cei vinovati?
Eh, aici se dorește secretomania? Dupa cum vor sa nu fie si presa prezenta in ședință, bănuiesc ca vor să-i protejeze pe vinovati.
Mai aflu din filmare că dl primar nu era când s-a facut adresa, nici doamna secretara nu era. Deci vinovații sunt: 1. cel care a fost responsabilizat cu problemele juridice ale primariei si are atribuții delegate sa semneze in locul primarului; 2. respectiv cel care contrasemnează in locul secretarului.
Ghici, ciupercă, cine sunt aceștia?
Din punctul meu de vedere aceasta este prima cauză pentru care nu este funcțională primăria, pentru că se tolerează ilegalitățile celor puși pe funcții de conducere. Au ajuns să nu respecte Autoritatea Publică Locală și să facă abuzuri nestingheriți.
Noi am cerut reconvocarea ședinței, cu respectarea legislației, adică să fim informați despre ceea ce se supune aprobării. În astfel de cazuri, când este vorba despre patrimoniul orașului, deciziile se iau cu cumpătare.
Menabit Ozzy, consilier local PSD, 14.10.2016, mangalianews.ro
Atâta minciuna și manipulare ca în filmarea aceasta nu am mai văzut niciodată. Iar domnul Sorin Andrei care nu este la primul mandat nu știe ca inventarul domeniului public exista și a fost aprobat prin hotărâre de guvern?
Comentariu by nedumerire — 15 octombrie 2016 @ 22:42
La min 37-din aceasta intalnire „informala” pentru cei prezenti si de dezinformare pentru noi,nu si pentru consilierii care au lipsit si care se pare ca stiu…sare porumbelul ! Dna Griguta incearca sa-i opreasca si intreaba pe d-na Boita daca este facuta adresa de raspuns de catre executiv si daca prin revenirea celorlalti consilieri in plen,C L poate ajuta executivul. Dna Boita arunca bomba :adresa este facuta de catre executi care A FOST TRIMISA DEJA,cu care d-sa NU ESTE DE ACORD si ca eventual CL ar gasi alta solutie de raspuns ! Eu nu vad cum consilierii,chiar si cu totii prezenti au capacitatea juridica-profesional sa trimita un alt fel de raspuns ! Asa ca si cu ei si fara ei… Deci executivul a trimis deja un raspuns cu efect juridic !
Ce sa-i ceri doamnei Griguta ? care a facut-o ”mare” Iorgus. Scopul ei in viata este banul si atat. Mare penelista, mare politiciana ! s-a milogit de borfasul de primar sa fie cu el si multe altele.
Domnilor si doamnelor va mirati si intrebati de manipulare ,dezinformare,prostie dar ati uitat cine sunt consilierii,Sorin Andrei,Griguta,Ciuraru,Stan Linica,Angelescu,Nechita,Filip(pe ceilalti nu ii cunosc,dar am sa-i bag in ,,calculator” pentru cunoastere)Niste parveniti,lipitori,obedienti,a carui scop ca si consilieri este banul si numai banul si nu interesul alegatorilor.Daca ii iei pe fiecare in parte vei observa ca am fost prea bland cu ei.
Comentariu by Vipera cu elice — 16 octombrie 2016 @ 12:34
Iorgus a vandut illegal, dupa notificarea societatii de crude rosie, notificare ce indisponibiliza conform legii terenurile respective. Sa raspunda mldoveanul asta imputit pentru rahatul asta. Nimeni nu I rosteste numele ???
@6-Sunteti laconic, lapidar ! De fapt aveti dreptate,numai ca problema fiind tare seriosa pentru soarta orasului-pe cale de a intra in faliment si amenintat de un eventual SECHESTRU,trebuie putin lamurita si pentru cei pe langa care trece viata,insa pe ei ii preocupa mai mult cu cine s-au f…t galatenii si nu ca ne-au dus in situatia asta ! Acolo,in filmulet, noii tovarasi vorbesc de o politica locala de continuitate,care trebuie sa se revada si in modul juridic de abordare in procesele penale in care au antrenat orasul ! Si actuala administratie,ca si cele doua de dinainte „intorc buzunarul pe dos” in raspunsuri jurice fata de revendicari legale,care odata cu trecerea timpului,unele, au devenit si ilegale (prin cumparari de drepturi litigioase si castigate prin coruptie in procese masluite tot de juristii nostri,care sunt asezati in partea care plateste mai bine-adica cea privata) iar acum sunt in situatia cand numai au ce da in compensatie pentru ce au furat tot ei si inaintasii lor !(vezi cum e cu vilele din curtea spitalului !) La min. 34 se vorbeste de o BOMBA si mai mare pe care administratia actuala,dupa acelasi „model de continuitate” scapa porumbelul :Mai exista o revendicare pentru 50 000 de metri,pentru care exista hotarare jud. definitiva,iar ei tac si cheltuiesc milioane cu avocati(tot aia cu care le-au pierdut) contra procent comision in cazul recuperarii in instante ! Si alte 7 dosare… Deci tovarasii si-au amintit de vorbele inaintasului : „cand o face plopii mere si rachita micsunele!” si tin cu dintii de ce au furat ! https://www.youtube.com/watch?v=CKyoIhIcDBE
Gogule jeg ai fost cand l-ai pupat in cur pe Tusac …jeg esti si acum cand il pupi in cur pe Piticu….minti ca un ordinar….
1-nu Iorgus a scos la licitatie terenurile …ci Consiliul Local
2- pe terenul revedndicat de Crucea Rosie si cel vandut la licitatie …se suprapune doar 2000 m2 …restul de aproximativ8000 m2 exista …iar restul hectarelor pe care le arunca Raducu sunt ocupate de sosea , blocurile din zona spitalului si sensul giratoriu
3- imputit esti tu si cu neamul tau…care nu ati reusit in viata decat miloaga la stapan…si ati falimentat pe tot ce ati pus mana…iar acum vrei sa acoperi tunul care il pregateste gasca de navetisti si interlopi din spatele Crucea Rosie…
4 si daca s-au suprapus 2000 m2 …pe acestia Primaria a luat 55 euro /m2….ii da in compesare pe sutele de ha …aduse de Iorgus in patrimoniul Primariei………spune-mi jegosule cand a mai vandut Primaria la licitatie publica cu 55€ /m2 ..in ultimii 8ani…totul s-a dat pe aranjamente si prietenii…..prostule…
5-nu vezi jegosule ca orasul e la pamant cu gasca ta navetisti la fel de imputita ca si tine?….tot vorbiti de ce a facut Iorgus…dar nu vedeti ca nu s-a mai facut nimic de la Iorgus incoace?…Gogule mai ai un pic si ai sa fi o sluga cersetoare la coltul strazii….si o meriti cu prisosinta…
Felicitari Mary, bun comentariu . O gasca de slugarnici plini de rahat la bot de la dosurile constantenilor pe care le tot ling.Nu vor face nimic decat sa distruga,tot ce atig se ofileste, cat sa mai suportam?Orasul arata jalnic,ne rupem masinile si incaltamintea mergand prin Mangalia.
Doamna Boita, lasa gargara la asa ceva nu te intrece nimeni! Asa i-ai imbrobodit si pe cei din DMHI intr-un dosar penal, ai incasat cca 100.000 euro pe motiv ca ai anumite influente!
Daca adresa de la instanta a venit pe data de 15.09.2016 si reprezenta urgenta despre care vorbesti, ce ai pazit tu si micul primar pana la data de 13.10.2016?
Afirmi, ca nu se aplica prevederile codului de procedura civila in ceea ce priveste calculul termenului de convocare a sedintei, dar la convocarea consilierilor s-a aplicat! Cand este corect?
Daca nu incheiati contracte de asistenta juridica cu Grimberg in valoare de cca 2.000.000 Euro, acum existau bani la bugetul local!
Problemele din prezent nu se rezolvă cu amintiri din copilărie.
Primăria Mangalia trebuie să devină funcțională! Indiferent câți trebuie să-și dea demisia, indiferent câți vor fi târâți la DNA si prin tribunale. Eu simt că va deveni funcțională.
Asta rezolva doar o mică parte a problemelor. Unde ducem orasul nostru, ce facem cu el?
Nu a remarcat nimeni că a fost pus in aplicare un plan de dezvoltare?
– utilitati de apa si canal de 22,5 mil eur (inclusiv Dobrogea 1 si 2), pe banii altora. Dl primar se lăuda la sedinta de la Nautic, la inaugurarea parcului care nu are canalizare, ca in viitor ar investi primăria in canalizare, pe bani europeni (wow!!), si sa se lege la canalizarea RAJA. Uite ca vin investitiile din alta parte, cu sume mari.
Ideea e: utilitati in pământ, deci săpături.
– sistem de cogenerare in termoficare, bani de la ministerul dezvoltării, cca 36 milioane lei zice Goldterm, cca 12 milioane eur de fapt, zic eu. Proiectul e fiabil, e Ok, dar nici in viselele lor nu au crezut ca se va face, interesul a fost pentru cele 3 miliarde lei vechi pt studiu. Uite că Ministerul Dezvoltării si inca un alt minister or sa aprobe investiția. Sunt tare curios daca au curaj sa se apuce de treabă, pentru ca nu se aștepta nimeni.
Ideea e: țevi în pământ, deci săpături.
– preluarea iluminatului public de la ENEL. Se străduie primarul din 2013 si nimeni nu l-a băgat in seamă. Transmit prin cineva cu Federico: știi că-ți facem debit note pt toata mentenanța pe care ai primit-o? Nu mai bine ne dai rețeaua conf. legii 230 (a iluminatului public), altfel trebuie sa investești in ea? Nu știa omu’ nimic, dar doamna de la ENEL Dobrogea zice ca nu a stiut primarul Mangaliei să ceară. Ce-i aia: „Va rog sa ne transmiteți condițiile legale prin care putem prelua rețeaua de iluminat public.”? Cine te-a învățat, dle viceprimar? Acelasi care te-a învățat să semnezi adrese cu efect juridic, să ne înstrăinezi de capul tău (si al primarului) patrimoniul Mangaliei?
Vedem noi ce facem si cu rețeaua SSD-ului, dar cert este ca vom prelua rețeaua ENEL. Si trebuie sa ne miscăm repede, până la vara sa putem investi eco in iluminatul public din stațiuni si oras, cu fonduri europene pe axa clusterului turistic pe care tocmai l-am aprobat prin HCL, axa prioritară 5.
Ideea e: cablurile in pământ, tot săpături.
Comentariu by Mentalistul — 17 octombrie 2016 @ 9:20
Nu ar fi o mare dibăcie sa facem toate acele săpături in acelasi timp, sa introducem utilitățile in pământ in acelasi timp, ca apoi primarul să se apuce de asfaltat? Pentru ca nu l-ar mai opri nimic altceva, decat reaua intenție.
Toate aceste investitii pentru utilitati se fac cu finanțare externă. Vine și statul cu investiția de mărit plajele. Dacă nu s-ar împotrivi dl primar la aceste investitii, am avea timp de 3 ani, in perioada de extrasezon, batalioane de muncitori prin stațiuni. Care trebuie sa doarmă, sa mănânce, sa cheltuie. Mai intervine si OMD cu investitiile pe conceptul clusterului, daca se vor pricepe. Le-am înființat unealta, nu le trebuie decat pricepere acestor patronate care s-au tot bătut cu pumnul in piept. I-am zis lui Mohammed: „Credeți voi că ați investit, după sume, dar tot nu oferiți nicio amintire turiștilor. Ei vin sa faca plaja si atat, e singura atracție. Investiți si in enterteinment!” S-a ținut dupa mine ca nu, ca ei pricepuți estem. Dacă ar investi in serile festive, in spectacol, ar avea si artiștii Mangaliei contracte vara. Dansuri populare, dansuri etnice, dansuri latino, muzica live, actorii, etc. Până si coafezele, deoarece femeile se aranjează pentru serile festive. Vor sa dea bine in selfie.
Clusterul acesta ar putea relansa turismul, dar nu cred că avem oameni capabili in primărie sa înțeleagă conceptul de branding al Destinatiei turistice.
Dar mai cu forța, mai cu zăhărelul, mai cu negocieri politice, poate ne vom agăța de șansa aceea micuță. Teoretic este cea mai mare șansă de la revoluție încoace, dar din cauză de primar căpos devine mică.
Până să mă acuze cineva de idealism, specific ca deja au fost aprobate cu HCL. Când s-au prins că sunt puși la treabă, executivul a ieșit cu aberația că scumpim apa, sa nu se aprobe Strategia care declanșa începutul acestor investitii. Fara canalizările modernizate, degeaba faci restul.
Dar si-au luat leapșă, cu o săptămână înainte dl primar ne scria că să aprobăm cu celeritate Strategia, ne-a trimis si rapoartele aparatelor de specialitate, semnate de Didi si dna Fotin. Dacă nu o băgam noi, o băga el oricum, pentru ca il amenință Cioloș ca plătim penalități de infringement pentru că din 2014, din încăpățânare, primarul Mangaliei nu a permis lui RAJA sa investească, conform POIM. Dar l-a apucat damblaua după ce s-a prins că e pus să facă treabă, a mințit că scumpim apa, iar consilierii peneliști au halit-o. De la un timp au început sa se lămurească si peneliștii că sunt mințiți la fiecare subiect, dar nu prea au ce face. Norocul lor este că am facut noi majoritate, altfel la fiecare sedinta aprobau similar jafului organizat din 14 Iunie, când au avut majoritate. Aș putea să le anulez toată sedinta aceea, din cauza ca dl Vlădescu, care făcea pe secretarul, le-a greșit pe procedură intr-un mod copilăresc; exact cand făcea pe durul sa-mi închidă gura, zicând că dacă a dat aviz dumnealui, totul se sfințește juridic.
Păi de când am auzit eu de existența dânsului, numai prostii a făcut. Nu zic asta pentru că știu că zi de zi caută soluții să mă scoată din ecuație, ci judecând obiectiv. (Prefer să plece incompetenții singuri, nu să ajungă la beciul domnesc. Faptele săvârșite pot fi pedepsite oricând. De-aia zic ce zic, brutal de direct, poate se opresc si se salvează pe sine.)
– va continua altădată –
Comentariu by Mentalistul — 17 octombrie 2016 @ 9:26
Mentalistule…lasa-ne! Acum o sa ne spui ca cogenerarea a fost ideea ta . Noroc cu tine ca preiei iluminatul. Pune mana la treaba lasa gargara si demagogia!. A comis-o viceprimarul si Vladescu ? – fa-le plangere . Daca nu le faci si ai cunostinta de fapte penale …nu esti departe de ei . Este loc si pentru tine la aceslasi beci. De fapt ce faci este numai gargara . DE ASTA AI FOST VOTAT ! SA FACI CEVA CONCRET, ALTCEVA DECAT CE AU FACUT CEI DINAINTEA TA !TOTI SUNTEM BUNI SA SCRIEM PE BLOGURI, DAR TU AI VRUT SA FII ALES LOCAL, SA TE IMPLICI ACTIV. ESTI IN STARE ? Sa vedem …
Succes !
ps – te rog sa ceri voie sefilor tai sa te „desconspiri” , ca Turcescu, ca sa inteleaga alegatorul ca nu are ce astepta de la tine. Tu doar executi ordinul ce il primesti !
Zeci de studii efectuate prin primărie, doar pentru plata lor. Pe Goldterm s-a aprobat doar studiul. Care stătea aiurea pe acolo de cateva luni, nebăgat in seamă. Peste 3 miliarde pentru un studiu.
A verificat cineva cine e Embryo? Consiliera cărui ministru deține firma?
Din puzderia de studii, unele sunt interesante si fiabile. Să se justifice banii plătiți pe studiu, sunt înaintate spre obținerea finanțărilor. Dar cumva pe invers, precum asta cu ENEL: „Să ne comunicați sub ce formă legală bla-bla…” Dar ce esti tu? Primărie sau asociație culturală? Atitudine de glugă de coceni, ca să nu cumva sa reușească.
Remarc studii, dar finanțări nedorite de catre primar, din moment ce se opune unor investitii de 40 mil euro in oras.
Eh, uite, că un studiu precum e cogenerarea, poate prinde finanțare si împotriva voinței primariei.
Dupa naivitățile pe care le afirmi, nu te cred. Nu prea te prinzi de situatie. Am solicitat reonvocarea ședinței si trimiterea documentației catre consilieri,tocmai ca sa existe o informare oficială. In baza acestei documentații poti merge mai departe legal. Executivul este obligat sa aducă la cunoștința CL.
După cum devine situația, sunt obligați să-și facă plângeri unii altora. Nu o fac? Se constituie in grup infracțional.
Dar de ce să-ți povestesc astfel de lucruri?
Oricum denigrezi dintr-o ciudă personală, nu văd niciun argument rațional în ceea ce reproșezi. Nu realizezi nici că prin aiurelile tale îmi creezi notorietate, pentru că îmi ridici mingea la fileu, iar cei care citesc au ocazia sa judece singuri.
Cât despre ordine pe care le primesc, iarăși o altă aberație. Toti consilierii sunt din partide. În partide există o ierarhie. Este normal să participam, sa promovam proiecte, si atunci cand se decide in cadrul ședințelor de partid, să ne ținem toti de ceea ce s-a hotărât.
Toate partidele primesc ordine de partid in conformitate cu politica lor. Este caracteristica unui partid. Cand ordinele de partid contravin principiilor mele, cum ca politica se face pentru oameni, nu pentru interese personale – atunci o să ies. Dar nu s-a pus problema si nu se va pune.
Îți dorești să ies din CL? Ia răspunde sincer dacă tu câștigi ceva dacă aș ieși eu din politică, și intuim toți de unde iti vine aversiunea exprimată.
De înjurat oricine este capabil. De construit e mai greu si nu oricine este priceput.
Ca anonim poți fi oricine. Majoritatea aleg sa fie ipocriți.
Comentariu by Mentalistul — 17 octombrie 2016 @ 16:24
Auu dar ce mai injurati. Nu ati vazut ca am rectificat??? Fireste ca nu Iorgus a vandut terenurile, ERA IN CONCEDIU!! CONSILIUL A FACUT-O!
Si de asemenea Iorgus a adus de undeva, probabil Molova terenuri si le-a alipit orasului, L-A REINTREGIT!!!!
DAAAAA!! Vai , merit sa crap de foame, nu mi am dat seama pana acum! Bine ca m-ati luminat frumoasa doamna!!
1. Nu te-am înjurat!Dacă dorești în mod special o pot face dar nu înțeleg pentru ce?
2. Nu îmi doresc sa ieși din CL! Îmi doresc sa ai curajul sa mergi pana la capăt. Dacă tot vrei sa faci ceva treaba ….trebuie sa construiești pe fundamente solide, nu pe alianțe și compromisuri
3. Și dacă se constituie în grup infracțional ce! Se constituie , își fac treburile și atât. Cata vreme aceste fapte rămân doar la cunoștință unor consilieri, nu se va întâmpla nimic. O cercetare a unor fapte este demarata doar în situația formulării unei plângeri. Asa ca pana nu apare plângerea, diferența dintre tine ( cu toate bunele tale intentii) și ceilalți nu este mare.
4. Referitor la proiecte demarate și bani cheltuiți pe studii și avize poți sa te interesează de : săli de sport, obor, parcări, studii privind concesionarile și altele.
5. Partidul îți dă voie sa îl întrebi pe primar de ce au fost necesare ghene de gunoi îngropate ca acum sa se pună în aceeași locație tomberoane supraterana? De ce a fost nevoie de o investiție de acest tip dacă acum nu sunt folosite?
Și pot continua …dar nu vreau sa îți iau pâinea
Există și alte căi decât procesomania. Și sunt mai rapide.
Cat despre partid, ne sprijină în orice proiect benefic orașului. Din câte stiu eu, prelungirea contractului catre Polaris de catre primar pentru inca 17 ani a fost ilegală. Eu m-am exprimat de fiecare dată că vreau salubritatea in execuție proprie. Conducerea partidului nu a avut nimic de obiectat, nici înainte de alegeri cand am avut-o in platforma program, nici după.
Comentariu by Mentalistul — 17 octombrie 2016 @ 22:32
@25-Si care e pozitia partidului in privinta retrocedarilor solicitate si tinute la sertar ? Iorgus si Tusac nu au fost in conducerea partidului d-voastra ? Sau ei erau partidul si ceilalti membri v-ati inscris in partid…dupa ei ? S-au despre dosarul ala care sta sa explodeze-ala pentru 50 000 mp pentru care exista hot.jud.definitiva…urmeaza sa va mai ascundeti si atunci cand s-o pune sechestru ? S-au uite una si mai groasa :aici un postac(gogu) e uimit cum de a adus Iorgus sute de hectare in oras ! D-voastra sunteti in cunostinta,ca si consilier de cele 518 ha,intrate in intravilan,din care au ramas numai 319 si ca pe terenul ala,impotriva hotararii curtii de conturi se dau lupte gen capra vecinului(din padure) intre Radu si Iorgus ? Deci conducerea partidului d-stra acorda retrocedari…sau o fac numai pentru ei ? Cati dintre cei din partidul d-voastra au vile in curtea spitalului? Ma opresc aici…insa am multe intrebari de pus,de la care astept raspuns de la consilierl M.O nu postacul mentalist !
Ați început să încurcați partidele cu oamenii. Nu l-am cunoscut pe Tusac. Iorgus a fost exclus din partid cu acelasi comunicat in care eu am intrat in politica.
Mentalitățile extremiste au creat discriminările de tot felul: comuniștii au decimat intelectualii, fasciștii au exterminat după rasă, americanii au facut sclavi pe negrii, ISIS ucid pe criteriu religios.
Nu reușiți să priviți la om, la faptele lui, ci atribuiți vinovații si resentimente alandala, de la unul la altul, de la trecut la prezent, cu prezumție de vinovație doar dupa apartenența: rasă, religie, etc. …, in cazul acesta apartenență politică.
Social-democrația nu inseamna Iorguș. Sau Mazăre, sau Strutinsky, sau Martin, sau Constantinescu, etc. Nu mai mă amestecați cu cine doriți dvs, pentru că in perioada baronismului nu i-am susținut, ba i-am hăituit.
Remarc că nu mă cunoașteți. Dacă nu puteți discerne intre realitate si prejudecăți nici nu ați putea să mă cunoașteți după cum sunt.
Puteți să-mi reproșați orice faptă a mea, ca om, ori în calitate de consilier, dar nu-mi atribuiți reproșuri pentru faptele altor oameni din istorie. Eu consider că politica se face pentru oameni, nu pentru interese personale.
Declarația mea de avere este zero, gest prin care mi-am asumat că orice achiziție pe care nu o pot justifica prin venituri meritate prin muncă să fie acuzabila.
Dacă aveți ceva de reproșat altcuiva, este corect să îmi reproșați mie? Nu e nimeni în anturajul meu, din cei menționați de dvs., și chiar dacă erau, tot nu este corect sa reproșați cuiva pentru faptele altuia.
Colegii mei din partid nu au vile in curtea spitalului.. Nu că ar avea vreo vină cine are, ci ca fapt divers.
Și tot reproșați cu retrocedările de parcă am fost sau sunt eu primar. În calitate de consilier nu cunosc decat ce mi se aduce la cunoștință și mai știu despre hotărârile la care am participat. Despre asta este vorba în postare. Nu pot lua hotărâri, nu pot vota in consiliu in necunoștință a cauzei.
Nu aveți logică în cele pe care mi le reproșați, prin faptul că ați greșit destinația. Una este să scrieți și să aduceți la cunoștință, alta este să vă apucați să reproșați fără noimă.
Ipocrizia de care dați dovadă este că mă etichetați postac într-o postare a dvs. Ați postat comentarii pe aici necontenit, mai multe ca mine, dar mă etichetați postac. Eu o numesc comunicare si o consider utilă. Dvs denigrați comunicarea online, dar o săvârșiți. Și să vă cred că aveți discernământ? Să vă acord credibilitate?
Comentariu by Mentalistul — 18 octombrie 2016 @ 8:54
Prea multe vorbe ! Demersul meu a pornit de la cele spuse de d-voastra :ca partidul da ordine pe care trebuie sa le respectati ! De modul de rezolvare a retrocedarilor solicitate depind multe lucruri importante in procesul de deliberare al CL. D-l Foleanu spunea in campanie ca partidul d-stra va rezolva problema lotizarilor pentru locuinte intro luna ! Are asta legatura cu retrocedarile ? Si eu consider comunicarea utila,dar in cunostinta de cauza. Patrimoniul orasului trebuie cunoscut de catre un consilier,cu atat mai mult cand un functionar din executiv raspunde cu un act unei solicitari de retrocedare,sarind peste CL-cum bine ati spus mai sus.Ati spus acum ca exista si alte cai mai bune decat procesomania. Pentru noi cetatenii ar fi asta un SECRET ? S-a intrat in campanie si poate ca macar electoral ati putea sa dati un semnal catre cetateni cu solutiile d-voastra de solutionare a impasului financiar in care s-a intrat ! P’aia cu RAJA care aduce banii pentru oras am auzit-o.
Ati mai spus aici: „În calitate de consilier nu cunosc decat ce mi se aduce la cunoștință”… Am vazut in contul d-stra de facebook(unde printre prietenii d-voastra este si Iorgus) un filmulet in care ati demonstrat cum a fost ales viceprimarul-printr-un vot nelegal ! Am apreciat -insa tot nu pot pricepe de ce partidul d-stra s-a dat la o parte cu usurinta din procesul de executie ! Pentru noi alegatorii acel”echilibru” era necesar ! Ma puteti lamuri ca sa ies din incapacitatea de „dicernamant” ?
Da, vă lămuresc.
Pentru ca demersul să dureze în instanță timp îndelungat, trebuia să mă leg de un precedent. Astfel, fără să realizeze că se atacă de fapt pe sine, executivul a făcut o adresă la prefect să anuleze HCL prin care au fost desemnați consilierii în CA la instituțiile de învățământ. Mă așteptam că în dorința lor de a se împotrivi doar ca să nu rămână ca opoziția, fără miză, e posibil să atace pentru că cei propuși s-au votat pe sine, uitând că aceeași procedură au aplicat-o și la desemnarea CA la spital, balnear, FEG, etc., sau când s-a ales viceprimarul. În cazul în care prefectul răspunde prin anularea acelei HCL, doar prin constatare devin si celelalte nule. Dacă prefectul nu răspunde, demersul va fi inițiat de noi.
Prefectul poate lua în considerare că în procesul verbal este consemnat că „Dl. Menabit solicită să se menționeze in procesul verbal că s-a votat în unanimitate, mai putin consilierii care nu au voie să se voteze pe sine.”. Astfel să nu anuleze hotărârea ci doar conținutul la cum s-a votat.,
In cazul acesta, potrivit art.77 din Legea nr.393 privind statutul aleșilor locali:
„(1) Consilierii judeţeni şi consilierii locali nu pot lua parte la deliberarea şi adoptarea de hotărâri dacă au un interes personal în problema supusă dezbaterii.”
Conform legii 215, art. 46: „(2) Hotărârile adoptate de consiliul local cu încălcarea dispoziţiilor alin. (1) sunt nule de drept. Nulitatea se constată de către instanţa de contencios administrativ. Acţiunea poate fi introdusă de orice persoană interesată.”
Ceea ce facem.
Va lua timp. Astfel ajungem la articolul postat. Pot exista si alte metode mai rapide, pentru restabilirea echilibrului în administrație, în beneficiul Mangaliei.
Nu sunt secrete în sensul la care vă referiți. Este ca în jocul de șah, jucătorul nu-și trâmbițează viitoarele mutări, dar pot fi văzute când se întâmplă. Jucătorii pricepuți pot intui intențiile, dar succesul jucătorului se datorează mai mult acelor mutări care nu pot fi intuite dinainte.
Comentariu by Mentalistul — 18 octombrie 2016 @ 12:33
Erată: „Pentru ca demersul să NU dureze în instanță timp îndelungat,…”
Comentariu by Mentalistul — 18 octombrie 2016 @ 12:34
Eu ma multumesc si cu tipul asta de raspuns :”Nu sunt secrete în sensul la care vă referiți. Este ca în jocul de șah, jucătorul nu-și trâmbițează viitoarele mutări, dar pot fi văzute când se întâmplă. Jucătorii pricepuți pot intui intențiile, dar succesul jucătorului se datorează mai mult acelor mutări care nu pot fi intuite dinainte.” Problema este in ce loc suntem asezati noi astia :ALEGATORI,tugulani,POSTACI…ca si interes ! Inteleg ca ne solicitati sa „mergem pe mana dvs ! Déjà vu…si nu de ieri de azi,ci de 26 de ani !!
Cât despre ceea ce trebuie să știe consilierul, în mod repetat legea este încălcată de către cei numiți de către primar pe funcții de conducere în Primărie, prin refuzul a-și îndeplini atribuțiile față de ceea Consiliul Local dispune prin HCL. Vă redau o parte din raportul comisiei speciale, care va fi adus la cunoștința CL in următoarea ședință:
„Aducem în atenția Consiliului Local prezentul Raport, în conformitate cu prevederile H.C.L. 20/2016, prin care solicităm prelungirea termenului stabilit pentru activitatea Comisiei Speciale, întrucât obiectivele stabilite – pentru care a fost contituită comisia – nu au fost îndeplinite din motivul că funcționarii publici pe funcție de conducere în Primăria Mangalia, mai sus menționați, nu și-au îndeplinit atribuțiile.
……….
În continuare, comisia constată că plângerile cetățenilor orașului Mangalia cu privire la nefuncționalitatea aparatelor de specialitate din subordinea Primarului – despre care consilierii locali au luat la cunoștință cu ocazia audiențelor – sunt îndreptățite, întrucât comisia specială a fost împiedicată să își îndeplinească obiectivele de către funcționarii publici numiți în funcții de conducere, respectiv dl Enache Paul și dna Ciocănel Simona, care au încălcat cu vinovăţie îndatoririle corespunzătoare funcţiei publice pe care o dețin şi a normelor de conduită profesională prevăzute de lege, fapt care constituie abatere disciplinară şi atrage răspunderea disciplinară a acestora, conform art. 77 din Legea 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici.
……………
De asemeni, întrucât sunt încălcate prevederile legii 215/2001, ale legii 393/2004, HCL nr. 20/2016, comisia specială constată:
Dl Enache Paul, având funcția publică de arhitect șef în cadrul Primăriei Mangalia, săvârșește infracțiunea de abuz în serviciu, prevăzută la art. 297 din Codul Penal, prin refuzul de a nu pune la dispoziție documentația asupra căreia a dispus Comisia Specială, constituită legal de către Consiliul Local Mangalia. Solicităm în prezentul Raport ca în temeiul legislației în vigoare, prin apărătorul juridic desemnat sau contractat, Consiliul Local al Municipiului Mangalia să facă plângere penală împotriva dlui Enache Paul pentru săvârșirea de abuz în serviciu.”
Cum poate cunoaște consilierul juridic patrimoniul Mangaliei? Solicitând documentația. Ne reîntoarcem la subiectul articolului.
Comentariu by Mentalistul — 18 octombrie 2016 @ 12:54
Si pentru ca am vazut ca v-ati „ambalat”pentru ca v-am numit postac si nu consilier care-si asuma,oficial,cele spuse(dealtfel nici nu am facut-o in sens peiorativ !) -nu m-am referit la strategia psd privind postacii,desi netul e plin de adrese in acest sens-unde conform traditiei mostenite de la partidul tata,cei ce nu pot fi convertiti sunt nebuni,fara discernamant !) ci am facut o gluma de postac,cu informatii,atat cat primeste de la consilieri…care „comunica” cu alegatorii ! Iata un exemplu : https://upload.wikimedia.org/wikipedia/tr/thumb/0/01/Postac%C4%B1film.jpg/220px-Postac%C4%B1film.jpg
Atâta minciuna și manipulare ca în filmarea aceasta nu am mai văzut niciodată. Iar domnul Sorin Andrei care nu este la primul mandat nu știe ca inventarul domeniului public exista și a fost aprobat prin hotărâre de guvern?
Comentariu by nedumerire — 15 octombrie 2016 @ 22:42
La min 37-din aceasta intalnire „informala” pentru cei prezenti si de dezinformare pentru noi,nu si pentru consilierii care au lipsit si care se pare ca stiu…sare porumbelul ! Dna Griguta incearca sa-i opreasca si intreaba pe d-na Boita daca este facuta adresa de raspuns de catre executiv si daca prin revenirea celorlalti consilieri in plen,C L poate ajuta executivul. Dna Boita arunca bomba :adresa este facuta de catre executi care A FOST TRIMISA DEJA,cu care d-sa NU ESTE DE ACORD si ca eventual CL ar gasi alta solutie de raspuns ! Eu nu vad cum consilierii,chiar si cu totii prezenti au capacitatea juridica-profesional sa trimita un alt fel de raspuns ! Asa ca si cu ei si fara ei… Deci executivul a trimis deja un raspuns cu efect juridic !
Comentariu by I.S — 16 octombrie 2016 @ 0:05
Ce sa-i ceri doamnei Griguta ? care a facut-o ”mare” Iorgus. Scopul ei in viata este banul si atat. Mare penelista, mare politiciana ! s-a milogit de borfasul de primar sa fie cu el si multe altele.
Comentariu by xyz — 16 octombrie 2016 @ 9:14
Domnilor si doamnelor va mirati si intrebati de manipulare ,dezinformare,prostie dar ati uitat cine sunt consilierii,Sorin Andrei,Griguta,Ciuraru,Stan Linica,Angelescu,Nechita,Filip(pe ceilalti nu ii cunosc,dar am sa-i bag in ,,calculator” pentru cunoastere)Niste parveniti,lipitori,obedienti,a carui scop ca si consilieri este banul si numai banul si nu interesul alegatorilor.Daca ii iei pe fiecare in parte vei observa ca am fost prea bland cu ei.
Comentariu by Anonim — 16 octombrie 2016 @ 10:09
Comentariu by Y6y — 16 octombrie 2016 @ 11:48
Soluţia este legalizarea ilegalităţilor.
Comentariu by Vipera cu elice — 16 octombrie 2016 @ 12:34
Iorgus a vandut illegal, dupa notificarea societatii de crude rosie, notificare ce indisponibiliza conform legii terenurile respective. Sa raspunda mldoveanul asta imputit pentru rahatul asta. Nimeni nu I rosteste numele ???
Comentariu by gogu — 16 octombrie 2016 @ 13:11
http://www.ziuaconstanta.ro/stiri/deschidere-editie/licitatie-cu-cantec-instrumentata-de-consilierii-mangalioti-225154.html
Comentariu by gogu — 16 octombrie 2016 @ 13:33
@6-Sunteti laconic, lapidar ! De fapt aveti dreptate,numai ca problema fiind tare seriosa pentru soarta orasului-pe cale de a intra in faliment si amenintat de un eventual SECHESTRU,trebuie putin lamurita si pentru cei pe langa care trece viata,insa pe ei ii preocupa mai mult cu cine s-au f…t galatenii si nu ca ne-au dus in situatia asta ! Acolo,in filmulet, noii tovarasi vorbesc de o politica locala de continuitate,care trebuie sa se revada si in modul juridic de abordare in procesele penale in care au antrenat orasul ! Si actuala administratie,ca si cele doua de dinainte „intorc buzunarul pe dos” in raspunsuri jurice fata de revendicari legale,care odata cu trecerea timpului,unele, au devenit si ilegale (prin cumparari de drepturi litigioase si castigate prin coruptie in procese masluite tot de juristii nostri,care sunt asezati in partea care plateste mai bine-adica cea privata) iar acum sunt in situatia cand numai au ce da in compensatie pentru ce au furat tot ei si inaintasii lor !(vezi cum e cu vilele din curtea spitalului !) La min. 34 se vorbeste de o BOMBA si mai mare pe care administratia actuala,dupa acelasi „model de continuitate” scapa porumbelul :Mai exista o revendicare pentru 50 000 de metri,pentru care exista hotarare jud. definitiva,iar ei tac si cheltuiesc milioane cu avocati(tot aia cu care le-au pierdut) contra procent comision in cazul recuperarii in instante ! Si alte 7 dosare… Deci tovarasii si-au amintit de vorbele inaintasului : „cand o face plopii mere si rachita micsunele!” si tin cu dintii de ce au furat ! https://www.youtube.com/watch?v=CKyoIhIcDBE
Comentariu by I.S — 16 octombrie 2016 @ 13:34
Imi cer scuze, Am gresit mai sus. IORGUS ERA IN CONCEDIU!!!! Deci nu avea cum sa stie…..
Comentariu by gogu — 16 octombrie 2016 @ 13:34
http://www.telegrafonline.ro/iorgus-ctitorul-vilelor-de-lux-de-linga-morga-spitalului
Comentariu by gogu — 16 octombrie 2016 @ 13:38
@1o-In ordine cronologica(a mandatelor)! 1-http://www.romanialibera.ro/imagine/614×343/Cuco%25C8%2599u%2527%2Bnu%2Btreze%25C8%2599ti%2Bmoldovianca%252C%2Bmoldovianca%2Btreze%25C8%2599ti%2Bcuco%25C8%2599u%2527_533726.jpg 2- http://www.romanialibera.ro/imagine/614×343/Cuco%25C8%2599u%2527%2Bnu%2Btreze%25C8%2599ti%2Bmoldovianca%252C%2Bmoldovianca%2Btreze%25C8%2599ti%2Bcuco%25C8%2599u%2527_533722.jpg 3-(ultimul „la patru ace” venit de la zoo-http://static.animalzoo.ro/uploads/2016/03/cal1-650×449.jpg
Comentariu by I.S — 16 octombrie 2016 @ 15:17
Revin :1-http://www.romanialibera.ro/galerie/cucosu–nu-trezesti-moldovianca–moldovianca-trezesti-cucosu–381862/img/12 2- //// 3- http://static.animalzoo.ro/uploads/2016/03/cal1-650×449.jpg
Comentariu by I.S — 16 octombrie 2016 @ 15:26
Gogule jeg ai fost cand l-ai pupat in cur pe Tusac …jeg esti si acum cand il pupi in cur pe Piticu….minti ca un ordinar….
1-nu Iorgus a scos la licitatie terenurile …ci Consiliul Local
2- pe terenul revedndicat de Crucea Rosie si cel vandut la licitatie …se suprapune doar 2000 m2 …restul de aproximativ8000 m2 exista …iar restul hectarelor pe care le arunca Raducu sunt ocupate de sosea , blocurile din zona spitalului si sensul giratoriu
3- imputit esti tu si cu neamul tau…care nu ati reusit in viata decat miloaga la stapan…si ati falimentat pe tot ce ati pus mana…iar acum vrei sa acoperi tunul care il pregateste gasca de navetisti si interlopi din spatele Crucea Rosie…
4 si daca s-au suprapus 2000 m2 …pe acestia Primaria a luat 55 euro /m2….ii da in compesare pe sutele de ha …aduse de Iorgus in patrimoniul Primariei………spune-mi jegosule cand a mai vandut Primaria la licitatie publica cu 55€ /m2 ..in ultimii 8ani…totul s-a dat pe aranjamente si prietenii…..prostule…
5-nu vezi jegosule ca orasul e la pamant cu gasca ta navetisti la fel de imputita ca si tine?….tot vorbiti de ce a facut Iorgus…dar nu vedeti ca nu s-a mai facut nimic de la Iorgus incoace?…Gogule mai ai un pic si ai sa fi o sluga cersetoare la coltul strazii….si o meriti cu prisosinta…
Comentariu by Mary — 16 octombrie 2016 @ 23:54
Felicitari Mary, bun comentariu . O gasca de slugarnici plini de rahat la bot de la dosurile constantenilor pe care le tot ling.Nu vor face nimic decat sa distruga,tot ce atig se ofileste, cat sa mai suportam?Orasul arata jalnic,ne rupem masinile si incaltamintea mergand prin Mangalia.
Comentariu by dana — 17 octombrie 2016 @ 6:39
Doamna Boita, lasa gargara la asa ceva nu te intrece nimeni! Asa i-ai imbrobodit si pe cei din DMHI intr-un dosar penal, ai incasat cca 100.000 euro pe motiv ca ai anumite influente!
Daca adresa de la instanta a venit pe data de 15.09.2016 si reprezenta urgenta despre care vorbesti, ce ai pazit tu si micul primar pana la data de 13.10.2016?
Afirmi, ca nu se aplica prevederile codului de procedura civila in ceea ce priveste calculul termenului de convocare a sedintei, dar la convocarea consilierilor s-a aplicat! Cand este corect?
Daca nu incheiati contracte de asistenta juridica cu Grimberg in valoare de cca 2.000.000 Euro, acum existau bani la bugetul local!
Comentariu by xxx — 17 octombrie 2016 @ 8:40
Comentariu by IPSI — 17 octombrie 2016 @ 9:10
Comentariu in 2 părți:
Problemele din prezent nu se rezolvă cu amintiri din copilărie.
Primăria Mangalia trebuie să devină funcțională! Indiferent câți trebuie să-și dea demisia, indiferent câți vor fi târâți la DNA si prin tribunale. Eu simt că va deveni funcțională.
Asta rezolva doar o mică parte a problemelor. Unde ducem orasul nostru, ce facem cu el?
Nu a remarcat nimeni că a fost pus in aplicare un plan de dezvoltare?
– utilitati de apa si canal de 22,5 mil eur (inclusiv Dobrogea 1 si 2), pe banii altora. Dl primar se lăuda la sedinta de la Nautic, la inaugurarea parcului care nu are canalizare, ca in viitor ar investi primăria in canalizare, pe bani europeni (wow!!), si sa se lege la canalizarea RAJA. Uite ca vin investitiile din alta parte, cu sume mari.
Ideea e: utilitati in pământ, deci săpături.
– sistem de cogenerare in termoficare, bani de la ministerul dezvoltării, cca 36 milioane lei zice Goldterm, cca 12 milioane eur de fapt, zic eu. Proiectul e fiabil, e Ok, dar nici in viselele lor nu au crezut ca se va face, interesul a fost pentru cele 3 miliarde lei vechi pt studiu. Uite că Ministerul Dezvoltării si inca un alt minister or sa aprobe investiția. Sunt tare curios daca au curaj sa se apuce de treabă, pentru ca nu se aștepta nimeni.
Ideea e: țevi în pământ, deci săpături.
– preluarea iluminatului public de la ENEL. Se străduie primarul din 2013 si nimeni nu l-a băgat in seamă. Transmit prin cineva cu Federico: știi că-ți facem debit note pt toata mentenanța pe care ai primit-o? Nu mai bine ne dai rețeaua conf. legii 230 (a iluminatului public), altfel trebuie sa investești in ea? Nu știa omu’ nimic, dar doamna de la ENEL Dobrogea zice ca nu a stiut primarul Mangaliei să ceară. Ce-i aia: „Va rog sa ne transmiteți condițiile legale prin care putem prelua rețeaua de iluminat public.”? Cine te-a învățat, dle viceprimar? Acelasi care te-a învățat să semnezi adrese cu efect juridic, să ne înstrăinezi de capul tău (si al primarului) patrimoniul Mangaliei?
Vedem noi ce facem si cu rețeaua SSD-ului, dar cert este ca vom prelua rețeaua ENEL. Si trebuie sa ne miscăm repede, până la vara sa putem investi eco in iluminatul public din stațiuni si oras, cu fonduri europene pe axa clusterului turistic pe care tocmai l-am aprobat prin HCL, axa prioritară 5.
Ideea e: cablurile in pământ, tot săpături.
Comentariu by Mentalistul — 17 octombrie 2016 @ 9:20
Nu ar fi o mare dibăcie sa facem toate acele săpături in acelasi timp, sa introducem utilitățile in pământ in acelasi timp, ca apoi primarul să se apuce de asfaltat? Pentru ca nu l-ar mai opri nimic altceva, decat reaua intenție.
Toate aceste investitii pentru utilitati se fac cu finanțare externă. Vine și statul cu investiția de mărit plajele. Dacă nu s-ar împotrivi dl primar la aceste investitii, am avea timp de 3 ani, in perioada de extrasezon, batalioane de muncitori prin stațiuni. Care trebuie sa doarmă, sa mănânce, sa cheltuie. Mai intervine si OMD cu investitiile pe conceptul clusterului, daca se vor pricepe. Le-am înființat unealta, nu le trebuie decat pricepere acestor patronate care s-au tot bătut cu pumnul in piept. I-am zis lui Mohammed: „Credeți voi că ați investit, după sume, dar tot nu oferiți nicio amintire turiștilor. Ei vin sa faca plaja si atat, e singura atracție. Investiți si in enterteinment!” S-a ținut dupa mine ca nu, ca ei pricepuți estem. Dacă ar investi in serile festive, in spectacol, ar avea si artiștii Mangaliei contracte vara. Dansuri populare, dansuri etnice, dansuri latino, muzica live, actorii, etc. Până si coafezele, deoarece femeile se aranjează pentru serile festive. Vor sa dea bine in selfie.
Clusterul acesta ar putea relansa turismul, dar nu cred că avem oameni capabili in primărie sa înțeleagă conceptul de branding al Destinatiei turistice.
Dar mai cu forța, mai cu zăhărelul, mai cu negocieri politice, poate ne vom agăța de șansa aceea micuță. Teoretic este cea mai mare șansă de la revoluție încoace, dar din cauză de primar căpos devine mică.
Până să mă acuze cineva de idealism, specific ca deja au fost aprobate cu HCL. Când s-au prins că sunt puși la treabă, executivul a ieșit cu aberația că scumpim apa, sa nu se aprobe Strategia care declanșa începutul acestor investitii. Fara canalizările modernizate, degeaba faci restul.
Dar si-au luat leapșă, cu o săptămână înainte dl primar ne scria că să aprobăm cu celeritate Strategia, ne-a trimis si rapoartele aparatelor de specialitate, semnate de Didi si dna Fotin. Dacă nu o băgam noi, o băga el oricum, pentru ca il amenință Cioloș ca plătim penalități de infringement pentru că din 2014, din încăpățânare, primarul Mangaliei nu a permis lui RAJA sa investească, conform POIM. Dar l-a apucat damblaua după ce s-a prins că e pus să facă treabă, a mințit că scumpim apa, iar consilierii peneliști au halit-o. De la un timp au început sa se lămurească si peneliștii că sunt mințiți la fiecare subiect, dar nu prea au ce face. Norocul lor este că am facut noi majoritate, altfel la fiecare sedinta aprobau similar jafului organizat din 14 Iunie, când au avut majoritate. Aș putea să le anulez toată sedinta aceea, din cauza ca dl Vlădescu, care făcea pe secretarul, le-a greșit pe procedură intr-un mod copilăresc; exact cand făcea pe durul sa-mi închidă gura, zicând că dacă a dat aviz dumnealui, totul se sfințește juridic.
Păi de când am auzit eu de existența dânsului, numai prostii a făcut. Nu zic asta pentru că știu că zi de zi caută soluții să mă scoată din ecuație, ci judecând obiectiv. (Prefer să plece incompetenții singuri, nu să ajungă la beciul domnesc. Faptele săvârșite pot fi pedepsite oricând. De-aia zic ce zic, brutal de direct, poate se opresc si se salvează pe sine.)
– va continua altădată –
Comentariu by Mentalistul — 17 octombrie 2016 @ 9:26
Mentalistule…lasa-ne! Acum o sa ne spui ca cogenerarea a fost ideea ta . Noroc cu tine ca preiei iluminatul. Pune mana la treaba lasa gargara si demagogia!. A comis-o viceprimarul si Vladescu ? – fa-le plangere . Daca nu le faci si ai cunostinta de fapte penale …nu esti departe de ei . Este loc si pentru tine la aceslasi beci. De fapt ce faci este numai gargara . DE ASTA AI FOST VOTAT ! SA FACI CEVA CONCRET, ALTCEVA DECAT CE AU FACUT CEI DINAINTEA TA !TOTI SUNTEM BUNI SA SCRIEM PE BLOGURI, DAR TU AI VRUT SA FII ALES LOCAL, SA TE IMPLICI ACTIV. ESTI IN STARE ? Sa vedem …
Succes !
ps – te rog sa ceri voie sefilor tai sa te „desconspiri” , ca Turcescu, ca sa inteleaga alegatorul ca nu are ce astepta de la tine. Tu doar executi ordinul ce il primesti !
Comentariu by @ — 17 octombrie 2016 @ 14:57
Pt.20
Zeci de studii efectuate prin primărie, doar pentru plata lor. Pe Goldterm s-a aprobat doar studiul. Care stătea aiurea pe acolo de cateva luni, nebăgat in seamă. Peste 3 miliarde pentru un studiu.
A verificat cineva cine e Embryo? Consiliera cărui ministru deține firma?
Din puzderia de studii, unele sunt interesante si fiabile. Să se justifice banii plătiți pe studiu, sunt înaintate spre obținerea finanțărilor. Dar cumva pe invers, precum asta cu ENEL: „Să ne comunicați sub ce formă legală bla-bla…” Dar ce esti tu? Primărie sau asociație culturală? Atitudine de glugă de coceni, ca să nu cumva sa reușească.
Remarc studii, dar finanțări nedorite de catre primar, din moment ce se opune unor investitii de 40 mil euro in oras.
Eh, uite, că un studiu precum e cogenerarea, poate prinde finanțare si împotriva voinței primariei.
Dupa naivitățile pe care le afirmi, nu te cred. Nu prea te prinzi de situatie. Am solicitat reonvocarea ședinței si trimiterea documentației catre consilieri,tocmai ca sa existe o informare oficială. In baza acestei documentații poti merge mai departe legal. Executivul este obligat sa aducă la cunoștința CL.
După cum devine situația, sunt obligați să-și facă plângeri unii altora. Nu o fac? Se constituie in grup infracțional.
Dar de ce să-ți povestesc astfel de lucruri?
Oricum denigrezi dintr-o ciudă personală, nu văd niciun argument rațional în ceea ce reproșezi. Nu realizezi nici că prin aiurelile tale îmi creezi notorietate, pentru că îmi ridici mingea la fileu, iar cei care citesc au ocazia sa judece singuri.
Cât despre ordine pe care le primesc, iarăși o altă aberație. Toti consilierii sunt din partide. În partide există o ierarhie. Este normal să participam, sa promovam proiecte, si atunci cand se decide in cadrul ședințelor de partid, să ne ținem toti de ceea ce s-a hotărât.
Toate partidele primesc ordine de partid in conformitate cu politica lor. Este caracteristica unui partid. Cand ordinele de partid contravin principiilor mele, cum ca politica se face pentru oameni, nu pentru interese personale – atunci o să ies. Dar nu s-a pus problema si nu se va pune.
Îți dorești să ies din CL? Ia răspunde sincer dacă tu câștigi ceva dacă aș ieși eu din politică, și intuim toți de unde iti vine aversiunea exprimată.
De înjurat oricine este capabil. De construit e mai greu si nu oricine este priceput.
Ca anonim poți fi oricine. Majoritatea aleg sa fie ipocriți.
Comentariu by Mentalistul — 17 octombrie 2016 @ 16:24
Auu dar ce mai injurati. Nu ati vazut ca am rectificat??? Fireste ca nu Iorgus a vandut terenurile, ERA IN CONCEDIU!! CONSILIUL A FACUT-O!
Si de asemenea Iorgus a adus de undeva, probabil Molova terenuri si le-a alipit orasului, L-A REINTREGIT!!!!
DAAAAA!! Vai , merit sa crap de foame, nu mi am dat seama pana acum! Bine ca m-ati luminat frumoasa doamna!!
Comentariu by gogu — 17 octombrie 2016 @ 19:08
CAND SE DA CALDURA IN MANGALIA?
Comentariu by Anonim — 17 octombrie 2016 @ 20:00
1. Nu te-am înjurat!Dacă dorești în mod special o pot face dar nu înțeleg pentru ce?
2. Nu îmi doresc sa ieși din CL! Îmi doresc sa ai curajul sa mergi pana la capăt. Dacă tot vrei sa faci ceva treaba ….trebuie sa construiești pe fundamente solide, nu pe alianțe și compromisuri
3. Și dacă se constituie în grup infracțional ce! Se constituie , își fac treburile și atât. Cata vreme aceste fapte rămân doar la cunoștință unor consilieri, nu se va întâmpla nimic. O cercetare a unor fapte este demarata doar în situația formulării unei plângeri. Asa ca pana nu apare plângerea, diferența dintre tine ( cu toate bunele tale intentii) și ceilalți nu este mare.
4. Referitor la proiecte demarate și bani cheltuiți pe studii și avize poți sa te interesează de : săli de sport, obor, parcări, studii privind concesionarile și altele.
5. Partidul îți dă voie sa îl întrebi pe primar de ce au fost necesare ghene de gunoi îngropate ca acum sa se pună în aceeași locație tomberoane supraterana? De ce a fost nevoie de o investiție de acest tip dacă acum nu sunt folosite?
Și pot continua …dar nu vreau sa îți iau pâinea
Comentariu by @ — 17 octombrie 2016 @ 21:47
Există și alte căi decât procesomania. Și sunt mai rapide.
Cat despre partid, ne sprijină în orice proiect benefic orașului. Din câte stiu eu, prelungirea contractului catre Polaris de catre primar pentru inca 17 ani a fost ilegală. Eu m-am exprimat de fiecare dată că vreau salubritatea in execuție proprie. Conducerea partidului nu a avut nimic de obiectat, nici înainte de alegeri cand am avut-o in platforma program, nici după.
Comentariu by Mentalistul — 17 octombrie 2016 @ 22:32
@25-Si care e pozitia partidului in privinta retrocedarilor solicitate si tinute la sertar ? Iorgus si Tusac nu au fost in conducerea partidului d-voastra ? Sau ei erau partidul si ceilalti membri v-ati inscris in partid…dupa ei ? S-au despre dosarul ala care sta sa explodeze-ala pentru 50 000 mp pentru care exista hot.jud.definitiva…urmeaza sa va mai ascundeti si atunci cand s-o pune sechestru ? S-au uite una si mai groasa :aici un postac(gogu) e uimit cum de a adus Iorgus sute de hectare in oras ! D-voastra sunteti in cunostinta,ca si consilier de cele 518 ha,intrate in intravilan,din care au ramas numai 319 si ca pe terenul ala,impotriva hotararii curtii de conturi se dau lupte gen capra vecinului(din padure) intre Radu si Iorgus ? Deci conducerea partidului d-stra acorda retrocedari…sau o fac numai pentru ei ? Cati dintre cei din partidul d-voastra au vile in curtea spitalului? Ma opresc aici…insa am multe intrebari de pus,de la care astept raspuns de la consilierl M.O nu postacul mentalist !
Comentariu by I.S — 18 octombrie 2016 @ 0:08
Partidul nu face retrocedări.
Ați început să încurcați partidele cu oamenii. Nu l-am cunoscut pe Tusac. Iorgus a fost exclus din partid cu acelasi comunicat in care eu am intrat in politica.
Mentalitățile extremiste au creat discriminările de tot felul: comuniștii au decimat intelectualii, fasciștii au exterminat după rasă, americanii au facut sclavi pe negrii, ISIS ucid pe criteriu religios.
Nu reușiți să priviți la om, la faptele lui, ci atribuiți vinovații si resentimente alandala, de la unul la altul, de la trecut la prezent, cu prezumție de vinovație doar dupa apartenența: rasă, religie, etc. …, in cazul acesta apartenență politică.
Social-democrația nu inseamna Iorguș. Sau Mazăre, sau Strutinsky, sau Martin, sau Constantinescu, etc. Nu mai mă amestecați cu cine doriți dvs, pentru că in perioada baronismului nu i-am susținut, ba i-am hăituit.
Remarc că nu mă cunoașteți. Dacă nu puteți discerne intre realitate si prejudecăți nici nu ați putea să mă cunoașteți după cum sunt.
Puteți să-mi reproșați orice faptă a mea, ca om, ori în calitate de consilier, dar nu-mi atribuiți reproșuri pentru faptele altor oameni din istorie. Eu consider că politica se face pentru oameni, nu pentru interese personale.
Declarația mea de avere este zero, gest prin care mi-am asumat că orice achiziție pe care nu o pot justifica prin venituri meritate prin muncă să fie acuzabila.
Dacă aveți ceva de reproșat altcuiva, este corect să îmi reproșați mie? Nu e nimeni în anturajul meu, din cei menționați de dvs., și chiar dacă erau, tot nu este corect sa reproșați cuiva pentru faptele altuia.
Colegii mei din partid nu au vile in curtea spitalului.. Nu că ar avea vreo vină cine are, ci ca fapt divers.
Și tot reproșați cu retrocedările de parcă am fost sau sunt eu primar. În calitate de consilier nu cunosc decat ce mi se aduce la cunoștință și mai știu despre hotărârile la care am participat. Despre asta este vorba în postare. Nu pot lua hotărâri, nu pot vota in consiliu in necunoștință a cauzei.
Nu aveți logică în cele pe care mi le reproșați, prin faptul că ați greșit destinația. Una este să scrieți și să aduceți la cunoștință, alta este să vă apucați să reproșați fără noimă.
Ipocrizia de care dați dovadă este că mă etichetați postac într-o postare a dvs. Ați postat comentarii pe aici necontenit, mai multe ca mine, dar mă etichetați postac. Eu o numesc comunicare si o consider utilă. Dvs denigrați comunicarea online, dar o săvârșiți. Și să vă cred că aveți discernământ? Să vă acord credibilitate?
Comentariu by Mentalistul — 18 octombrie 2016 @ 8:54
Prea multe vorbe ! Demersul meu a pornit de la cele spuse de d-voastra :ca partidul da ordine pe care trebuie sa le respectati ! De modul de rezolvare a retrocedarilor solicitate depind multe lucruri importante in procesul de deliberare al CL. D-l Foleanu spunea in campanie ca partidul d-stra va rezolva problema lotizarilor pentru locuinte intro luna ! Are asta legatura cu retrocedarile ? Si eu consider comunicarea utila,dar in cunostinta de cauza. Patrimoniul orasului trebuie cunoscut de catre un consilier,cu atat mai mult cand un functionar din executiv raspunde cu un act unei solicitari de retrocedare,sarind peste CL-cum bine ati spus mai sus.Ati spus acum ca exista si alte cai mai bune decat procesomania. Pentru noi cetatenii ar fi asta un SECRET ? S-a intrat in campanie si poate ca macar electoral ati putea sa dati un semnal catre cetateni cu solutiile d-voastra de solutionare a impasului financiar in care s-a intrat ! P’aia cu RAJA care aduce banii pentru oras am auzit-o.
Comentariu by I.S — 18 octombrie 2016 @ 9:32
Ati mai spus aici: „În calitate de consilier nu cunosc decat ce mi se aduce la cunoștință”… Am vazut in contul d-stra de facebook(unde printre prietenii d-voastra este si Iorgus) un filmulet in care ati demonstrat cum a fost ales viceprimarul-printr-un vot nelegal ! Am apreciat -insa tot nu pot pricepe de ce partidul d-stra s-a dat la o parte cu usurinta din procesul de executie ! Pentru noi alegatorii acel”echilibru” era necesar ! Ma puteti lamuri ca sa ies din incapacitatea de „dicernamant” ?
Comentariu by I.S — 18 octombrie 2016 @ 10:26
Da, vă lămuresc.
Pentru ca demersul să dureze în instanță timp îndelungat, trebuia să mă leg de un precedent. Astfel, fără să realizeze că se atacă de fapt pe sine, executivul a făcut o adresă la prefect să anuleze HCL prin care au fost desemnați consilierii în CA la instituțiile de învățământ. Mă așteptam că în dorința lor de a se împotrivi doar ca să nu rămână ca opoziția, fără miză, e posibil să atace pentru că cei propuși s-au votat pe sine, uitând că aceeași procedură au aplicat-o și la desemnarea CA la spital, balnear, FEG, etc., sau când s-a ales viceprimarul. În cazul în care prefectul răspunde prin anularea acelei HCL, doar prin constatare devin si celelalte nule. Dacă prefectul nu răspunde, demersul va fi inițiat de noi.
Prefectul poate lua în considerare că în procesul verbal este consemnat că „Dl. Menabit solicită să se menționeze in procesul verbal că s-a votat în unanimitate, mai putin consilierii care nu au voie să se voteze pe sine.”. Astfel să nu anuleze hotărârea ci doar conținutul la cum s-a votat.,
In cazul acesta, potrivit art.77 din Legea nr.393 privind statutul aleșilor locali:
„(1) Consilierii judeţeni şi consilierii locali nu pot lua parte la deliberarea şi adoptarea de hotărâri dacă au un interes personal în problema supusă dezbaterii.”
Conform legii 215, art. 46: „(2) Hotărârile adoptate de consiliul local cu încălcarea dispoziţiilor alin. (1) sunt nule de drept. Nulitatea se constată de către instanţa de contencios administrativ. Acţiunea poate fi introdusă de orice persoană interesată.”
Ceea ce facem.
Va lua timp. Astfel ajungem la articolul postat. Pot exista si alte metode mai rapide, pentru restabilirea echilibrului în administrație, în beneficiul Mangaliei.
Nu sunt secrete în sensul la care vă referiți. Este ca în jocul de șah, jucătorul nu-și trâmbițează viitoarele mutări, dar pot fi văzute când se întâmplă. Jucătorii pricepuți pot intui intențiile, dar succesul jucătorului se datorează mai mult acelor mutări care nu pot fi intuite dinainte.
Comentariu by Mentalistul — 18 octombrie 2016 @ 12:33
Erată: „Pentru ca demersul să NU dureze în instanță timp îndelungat,…”
Comentariu by Mentalistul — 18 octombrie 2016 @ 12:34
Eu ma multumesc si cu tipul asta de raspuns :”Nu sunt secrete în sensul la care vă referiți. Este ca în jocul de șah, jucătorul nu-și trâmbițează viitoarele mutări, dar pot fi văzute când se întâmplă. Jucătorii pricepuți pot intui intențiile, dar succesul jucătorului se datorează mai mult acelor mutări care nu pot fi intuite dinainte.” Problema este in ce loc suntem asezati noi astia :ALEGATORI,tugulani,POSTACI…ca si interes ! Inteleg ca ne solicitati sa „mergem pe mana dvs ! Déjà vu…si nu de ieri de azi,ci de 26 de ani !!
Comentariu by I.S — 18 octombrie 2016 @ 12:44
Cât despre ceea ce trebuie să știe consilierul, în mod repetat legea este încălcată de către cei numiți de către primar pe funcții de conducere în Primărie, prin refuzul a-și îndeplini atribuțiile față de ceea Consiliul Local dispune prin HCL. Vă redau o parte din raportul comisiei speciale, care va fi adus la cunoștința CL in următoarea ședință:
„Aducem în atenția Consiliului Local prezentul Raport, în conformitate cu prevederile H.C.L. 20/2016, prin care solicităm prelungirea termenului stabilit pentru activitatea Comisiei Speciale, întrucât obiectivele stabilite – pentru care a fost contituită comisia – nu au fost îndeplinite din motivul că funcționarii publici pe funcție de conducere în Primăria Mangalia, mai sus menționați, nu și-au îndeplinit atribuțiile.
……….
În continuare, comisia constată că plângerile cetățenilor orașului Mangalia cu privire la nefuncționalitatea aparatelor de specialitate din subordinea Primarului – despre care consilierii locali au luat la cunoștință cu ocazia audiențelor – sunt îndreptățite, întrucât comisia specială a fost împiedicată să își îndeplinească obiectivele de către funcționarii publici numiți în funcții de conducere, respectiv dl Enache Paul și dna Ciocănel Simona, care au încălcat cu vinovăţie îndatoririle corespunzătoare funcţiei publice pe care o dețin şi a normelor de conduită profesională prevăzute de lege, fapt care constituie abatere disciplinară şi atrage răspunderea disciplinară a acestora, conform art. 77 din Legea 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici.
……………
De asemeni, întrucât sunt încălcate prevederile legii 215/2001, ale legii 393/2004, HCL nr. 20/2016, comisia specială constată:
Dl Enache Paul, având funcția publică de arhitect șef în cadrul Primăriei Mangalia, săvârșește infracțiunea de abuz în serviciu, prevăzută la art. 297 din Codul Penal, prin refuzul de a nu pune la dispoziție documentația asupra căreia a dispus Comisia Specială, constituită legal de către Consiliul Local Mangalia. Solicităm în prezentul Raport ca în temeiul legislației în vigoare, prin apărătorul juridic desemnat sau contractat, Consiliul Local al Municipiului Mangalia să facă plângere penală împotriva dlui Enache Paul pentru săvârșirea de abuz în serviciu.”
Cum poate cunoaște consilierul juridic patrimoniul Mangaliei? Solicitând documentația. Ne reîntoarcem la subiectul articolului.
Comentariu by Mentalistul — 18 octombrie 2016 @ 12:54
Si pentru ca am vazut ca v-ati „ambalat”pentru ca v-am numit postac si nu consilier care-si asuma,oficial,cele spuse(dealtfel nici nu am facut-o in sens peiorativ !) -nu m-am referit la strategia psd privind postacii,desi netul e plin de adrese in acest sens-unde conform traditiei mostenite de la partidul tata,cei ce nu pot fi convertiti sunt nebuni,fara discernamant !) ci am facut o gluma de postac,cu informatii,atat cat primeste de la consilieri…care „comunica” cu alegatorii ! Iata un exemplu : https://upload.wikimedia.org/wikipedia/tr/thumb/0/01/Postac%C4%B1film.jpg/220px-Postac%C4%B1film.jpg
Comentariu by I.S — 18 octombrie 2016 @ 13:03