Azi la ora 20 pe Litoral TV va fi prezent Zanfir Iorguș. Se anunță iar o emisiune tare.
Update :
Azi la ora 20 pe Litoral TV va fi prezent Zanfir Iorguș. Se anunță iar o emisiune tare.
Update :
RSS feed for comments on this post.
Sorry, the comment form is closed at this time.
Powered by WordPress
Mangalea sa-si ia translator de limba romana. Astept sa vorbeasca de furaciunile pe care le-a savarsit in 12 ani. Sa vorbeasca de cumetriile pe care le-a promovat/provocat in administratia locala.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 16:14
like #1
continua sa „dudu”ie Mangalia-Constanta:
http://navy.ro/diverse/ochiulFN/2016/19051601/full/01_m.jpg
+
http://navy.ro/diverse/ochiulFN/2016/19051601/full/02_m.jpg
prietenii stiu de ce!
Comentariu by nabuco — 20 mai 2016 @ 16:25
Anonimul de la 1 este ofticos!
Comentariu by dana — 20 mai 2016 @ 19:00
Eu sper să ne informeze de faptele penale ale lui Radu.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 19:25
ma uit si imi vine sa vomit. Asta minte mai mult decat radu. Hai sictir, mincinosule. Lasa-ne cu Mangaleea noastra
Comentariu by modoveanu — 20 mai 2016 @ 20:30
Tu ai distrus Mangalia, hotule. Cu ce proiecte vii acum? Traseistule!!!!
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 20:36
pt constantenii de la 5 si 6
problema voastra e ca Iorgus vorbeste ca un primar in functie si va ingrozeste obiceiul lui de a face ceea ce spune. Nu cumva sunteti pupezele de la Constanta care vor zbura la dughenele lor?
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 20:58
Timp de 8 ani Tusac si Radu Cristian v-au trimis la Iorgus, la ‘ala care v-a dat terenurile, sa va traga apa, canalizare si curent’.
Ce mai stati pe ganduri?
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:03
Băieți, pot deschide televizorul?
Nu de alta dar nu vreau sa-mi stric buna dispozitie. Vreau sa nu ma apuce sila de acest nevertebrat, care 12 ani si-a batut joc de domeniul public, care 12 ani si-a batut joc de majoritatea oamenilor, care 12 ani a folosit banul public dupa voie in interes propriu si al camarilei.
Ajunge Iorgu ! Go la bostanarie.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:21
@9 Asta ti-a spus tie Raducu, bai constanteanule! Cei din Mangalia stiu ce a facut Iorgus. Mai bine pleaca tu si lasa-ne!
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:25
Daca votati Iorgus,Mangalia o sa fie plina de rrrrromi,si atunci sa nu va mirati ca o sa-i vedeti mai des in casele voastre.Votati cu oricine dar nu cu el.Apropo in cartierul BARACI era si MIHAI SORIN care cauta adepti.CASCATI BINE OCHII LA VOT
Comentariu by katy — 20 mai 2016 @ 21:26
Bai, dar ce inventeaza fostul primar Iorgus. Cica artistii au plecat din festival…mai, dar ce ticalosie. In 2010 artistii prezenti nici macar nu au cerut onorarii. Au cantat moca! Daca doriti sa revedeti..https://www.youtube.com/watch?v=rFQNa9wVGNo
A..si daca remarcati lipsa scenei-scoica, sa stiti ca asta i de datoreaza absolut in totalitate domnului Iorgus. Dle Visa, poate va spune dvs cum si de ce..
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:29
@11 mai bine cu rrrromii nostri, ca ii cunoastem si ne respecta, decat cu hotii din Constanta!
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:35
A, si pentru ca spune ca NUMAI EL stie, poate si vrea sa faca festival la Mangalia…exemplific cum i-a reusit lui Tusac festivalul din 2011…https://www.youtube.com/watch?v=cXrwxoHntUY
Va place, domnule Iorgus?
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:36
Cea mai buna aparitie a unui candidat in aceasta campanie! Felicitari, Iorgus va fi primarul Mangaliei!
Comentariu by Florin — 20 mai 2016 @ 21:43
Festivalul avea inertie prea mare ca sa fie oprit de niste nesimtiti. Pana la urma s-a oprit de la sine.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:45
16 – gresit! Fstivalul nu a continuat din inertie, ci pentru ca s-a respectat filozofia lui…s-a oprit cand a preluat Leo Tanase fraiele organizarii lui…:) 🙂
Ca, de altfel, toate evenimentele de care aminteste la tv dl. Zanfir: Dobrogea, mandra gradina(asta a fost facuta de Tusac, nu de Iorgus, Gala Tanarului actor(continuata de Tusac), Zile si Nopti de literatura.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:54
Dacă existența Festivalului “Callatis” se datorează fără doar și poate fostului primar Zanfir Iorguș, vina că brandul “Festivalul Callatis” nu aparține municipiului Mangalia și locuitorilor săi aparține candidatului la Primăria Mangalia, Zanfir Iorguș. Astfel, Zanfir Iorguș este obligat să lămurească și să susțină acest obiectiv pe care și l-a asumat în programul electoral 2016-2020:
Domnule Zanfir Iorguș cum veți relansa Festivalul “Callatis”?
Vă propuneți să faceți demersuri pentru ca acest brand să aparțină municipiului Mangalia?
Sunteți de acord să plătiți o sumă de bani pentru cumpărarea drepturilor de autor ale Festivalului “Callatis”?
(Preluare din Facebook)
Festivalul era facut cu Aldaco pentru ca Iorgus sa fure bani. O sa relanseze Iorgus ceva ce nu-i apartine. Cum?
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:58
… deci, inertie.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:59
Tot articolul despre Iorgus si Festivalul „Callatis”:
https://www.facebook.com/notes/ioana-cojocaru/zanfir-iorgus-relansarea-festivalului-callatis/119411685140751
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 21:59
Cu Aldaco. Sau cu trubadurul ala cu Fanomania… cum in cheama… Edgar Surin.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 22:01
Mai ,dar ce bine le mai zice Iorgus,așa trebuie sa fie un bun manager ,iar voi care il criticati sa știți ca NICIODATĂ nu o sa puteți sa fiti nici pe departe la nivelul lui,așa ca vise plăcute si ginduri bune!!!!!
Comentariu by Sesam — 20 mai 2016 @ 22:03
#10,
Uite ca-l voi cita pe un lider de la PAS, partid de la care stăpânul tau a dezertat in urma cu 25-28 de zile:
-GENOCIDUL PATRIMONIAL
Între 2004-2006 primarul Iorgus a adus bugetului local 1.383 de miliarde lei vechi din vanzarea terenurilor. Valoarea lor reală imobiliară a fost cu mult mai mare, diferența de peste o mie de miliarde a ajuns în buzunarele lui si ale apropiaților săi.
Aceasta sumă a reprezentat 45% din bugetul local. Mare parte din restul bugetului a fost constituit din împrumuturi la bănci. Câte miliarde vechi se plătesc in 20 de ani pentru împrumuturi de 200 miliarde?
La care plătim si astăzi.
Consecința? Patrimoniul strămoșesc – pământul – a fost înstrăinat sau însușit de către Zanfir Iorgus, un venetic fără sentiment de apartenență. Și ca să fie genocidul patrimonial complet, prin împrumuturi ne-a deposedat si din banii noștri din viitor.
In foto valoarea in mp a terenurilor care au intrat in proprietatea fostului primar, prin diferite inginerii.
Ia de votați!
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 22:11
Are si un tabel acolo
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1385165198176324&id=100000485715789
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 22:13
23, vrajeli… spalare pe creier.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 22:15
@25
Ha ha ha!… vuvuzele! Cu „documente” de pe facebook vii tu aici? Votarea nu e pe like-uri.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 22:17
pentru ala de la numarul 13,BAIETE AI O MARE PROBLEMA MINTALA ,SA AI NOROCUL SA-I VEZI IN CASA TA
Comentariu by katy — 20 mai 2016 @ 22:23
Sclavilor, treziti-l pe fraierul Iorgu!
Are nevoie de liniste ca sa-si pregătească apărarea pentru fărădelegile pe care le-a săvârșit in cei 12 ani de mandat. A sosit timpul ca sa plătească. Nu mai are portiță de scăpare. I-a sunat ceasul. Pregatiti-l pentru ce urmează. Nu va irosit votul pe el. Oricum nu trece de 15 %.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 22:26
25,
Vrajeli, nu ?
Inseamna ca-ti place sa fii furat, dupa care prostit si accepti senin ambele aspecte. Uite de aia trebuie sa scape pământul de alde tine sonde alde Iorgu. Sămânță ta, ca si al lui, trebuie sa dispară fiindcă viciezi, fiindca nu face bine unei societati drepte. Esti corupt. Esti dispus sa faci compromisuri doar ca sa-ti fie ție bine. Trezeste-te !
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 22:32
27 nu ti-e rusine, bai rasistule?
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 22:37
@29 esti disperat ca Iorgus chiar face ce spune. Daca alternativa era mai buna, s-ar fi vazut. Blestemele. vanatoarea de vrajitoare si bigotismul sunt atributele Inchizitiei, nu ale societatii moderne.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 22:42
@28 ai probe? sau tragi si tu cu ochiul la pagina de facebook a vuvuzelei psd?
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 22:43
Santeti disperati, amicilor?!Cat efort depuneti, dragii de voi, sa va mentineti pe val…..!!!! Timpul vostru se scuge. pic, pic,… nu mai ramane nimic ….din marele mic….! Nici o problema, tot raul e spre bine! Cat timp va lua din viata naveta de la constanta la mangalia. Gata, s-a rezolvat si problema asta! Veti fi aproape de familiile voastre si veti avea mult timp liber. Puteti in liniste sa va ocupati de vizite la beciul domnesc spre a l sustine moral pe mentorul vostru, nicusor constantinescu. V-am fi recunoscatori daca atunci cand veti pleca, veti lua si chestia aia rotunda din sens . Va platim noi transportul! Pe bune! Si ca sa nu spuneti ca santem rai, va indicam si locul unde sa o plasati in constanta. In intersectia ,,adormirii”! Cristinele, nici nu stii cat de mic vei deveni!!! Haaa,haaaaa,!!!!!!
Comentariu by oracolul din vartop — 20 mai 2016 @ 22:47
Bai da ce tupeu aveti voi navetistilor …dupa ce mulgeti orasul timp de 4 ani …mai strgati si hotii…hai ca sunteti ordinari…
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:05
Nu a fost deloc o emisiune incendiara. Omul doar a spus ce urmeaza sa faca.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:07
pT.14 SI 17
Un rahat i-a iesit lui Tusac! Ar fi vrut el, saracul, sa se ridice macar la degetul mic de la piciorul lui Iorgus, dar, doar obsesia excesiva fata de Iorgus, doar asta l-a caracterizat! In rest golaneala cat incape, razbunari meschine si prosti multi in jurul lui. Macar erau din Mangalia, asta da! Tusac ce a atins, a stricat, din nefericire! Veniti cu exemple ceva mai elocvente, nu cu frectii din astea, a incercat sa copieze, oarecum festivalul, dar…….o copie ramane copie, nu va fi niciodata original! Zile si Nopti de literatura, zici, ce gluma buna o fi fost ideea lui Tusac, hai lasa-ma ! Stii unde s-a tinut Targul de carte pe timpul lui Tusac, la Casa Armatei, si a lipsit de fiecare data! Poate ne spuneti si de ce! Asa ca, hai…..glume de prost gust!
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:11
N-am leac pentru prostia voastră, pentru alegerea voastră. Bine ca sunteți putin si numarul scade continuu. Dupa 5 iunie va veti trezi si veti intelege ca Iorgu va fi la trecut, dar care plăteste pentru acele fărădelegi.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:17
Disperatilor o sa plecați la Constanta! Chiar si voi știți ca orașul votează Zanfir Iorgus! Nu puteți sa Furați cat putem noi vota!
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:17
Daca pana de curand mai exista vreun oarecare dubiu cu castigarea fotoliului de primar cred ca ultimele zile mi-au confirmat ca acela va fi tot Radu Cristian.Pe ce ma bazez?Dl Iorgus are saptamana si aparitia la TV,intercalate de prezente ale altor apropiati/sustinatori cum a fost aseara Leonard cu fostul director adpp.Toate astea costa mult si te folosesti spre sgarsitul campaniei ca sa ultima impresie conteaza.A aruncat bani in stanga si in dreapta cu ziarele lui Carlescu,cu mese peste mese,pe pliante cu miile etc.Se vede disperarea de a ajunge undeva sau pe cineva aruncand in lupta tot cu mai bine de 2 sapt de incheierea luptei.In partea cealalta la PSD liniste de parca nici nu vor sa castige Maganu,doar cateva iesiri in zonele cunoscute gen Sirenei,Albatros.
Radu insa defileaza ba prin parc,ba pe faleza,ba pe la ANL-uri,ieri prin Colonisti,i-a venit manusa si inundatia de zilele trecute fiind „prezent” cam oe peste tot,azi a pus flori si nu stiu cum dar pare ca inca nici nu si-a umflat muschii,adica nu tu TV nu tu lovituri sub centura nimic.Si nu de alta,dar e greu de crezut ca nu are ASI pe care sa ii arunce in lupta la nevoie.De restul nu zic nimic nu ca nu ar fi valorosi,dar sigur vor fi sub cei 3 amintiti mai sus.
Comentariu by Wakeup — 20 mai 2016 @ 23:32
Care sunt Așii lui Radu Cristian? Starea orașului după 4 ani? Pai nu mai are ce sa zică? Ăla este parc care se inunda la fiecare Ploicica? Aparițiilor lui Iorgus sunt normale intr-o campanie electorală! Radu Cristian ce mai poate zice intr-o Apariție televizata? Il mai crede cineva?
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:37
Nimic nu ramane neplatit! Vocea pamantului insusit pe nedrept va fi auzita , daca nu de DNA , de Dumnezeu sigur!
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:40
Patru ani ia certat pe locuitorii Mangaliei iar acum Radu Cristian le cere voturile.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:41
Pt.39
A aruncat Iorgus cu bani, zici! Sa-ti fie rusine, asta daca ai habar acum 4 ani cati a aruncat Radu si aia de la C-ta si mai stiu eu de unde, care l-au sustinut! Si cu toate astea, tot Iorgus a castigat, bai acesta! Are asi in maneca, zici, tot ce se poate, nu ma mai mira nimic, sa fure iar alegerile prin marsavii.
Asii lui Radu si acolitilor sunt doar pentru furt, atat! N-a castigat cinstit acum 4 ani, sa-ti intre in cap lucrul asta! Defileaza prin parc, prin care parc, stimabile, ala de la Balnear lasat in paragina, nu a fost in stare cateva leagane sa le inlocuiasca, mizerie, gard rupt, gropi, mocirla si ne vorbeste de nu stiu ce minune de parc care urmeaza sa fie gata in cincinalul viitor! Hai………..mai bine culca-te , ca de trezit……..
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:45
Pt.37
Beleste tu ochii, mai, ca daca era Iorgus la trecut, nu castiga acum 4 ani, dar prin facaturi a venit altul la butoane! Doamne, dar ce cosmaruri, traiti, frate, numai la gandul asta, Iorgus! Va da fiori pe sira spinarii!
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:52
Nu fiti prosti caci tara geme. Vorbiti de Iorgu la trecut si-n rima – a fost odată un primar care 12 ani ne-a furat si ne-a prostit. Capul sus şi la munca creativă. Stiu ca v-a invatat la pomana si compromisuri. O sa va dezvatati de aceste apucături. Inca 15 zile si va fi a treia umilită in 8 ani.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:53
@39
Radu Cristian a pus flori. In ghivece de plastic, de la Dedeman. Astea sunt „fondurile europene”? Asta e ca la cimitir!
Ce face Iorgus nu costa multi bani comparativ cu praduiala electorala a lui Radu Cristian, si inca nu ai vazut mare lucru din ce poate „arunca” fiecare!
„Intuitia” ta politica este doar placa pe care te-a pus partidul sa o reciti SAU, daca nu partidul, atunci „strategul” de serviciu?
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:55
Lasati-l sa-si duca crucea pentru păcatele pe care le-a facut. Nu sunt deloc putine. Parcurgeți listă lui Tusac si veti afla cat de mult v-a putut jecmani. Doar prostii pot ierta si plânge dupa un hot !
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:57
@41 Pana la Dumnezeu, te mananca sfintii! Scoate-ti creierul de la naftalina, blestemele nu au avut si nu au efect. Judecata omului e singura care are efect.
Comentariu by Anonim — 20 mai 2016 @ 23:59
Si io cred ca iese primar Radu.Toti in oras asa zic ca e mai bine cu Radu sau Maganu decat Iorgus.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 0:02
@47 Pacate? De cand judeca popa ce face primarul? Care lista a lui Tusac? A gasit DNA-ul carnetelul in care si-a notat Tusac ce a furat?
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 0:04
@49 Orasul e mai mare decat carciuma unde o arzi in fiecare seara…
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 0:05
Pt.49 in care oras iese Radu primar?
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 0:06
In Mangalia iese Iorgus primar!
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 0:06
Pt.49
Zi zau! Chiar asa, ai vorbit tu cu toata lumea si asa ti-au spus! Te-au mintit, ma, smecherasule, te-au mintit, sa nu te apuci sa plangi!
Pt.45
Umilinta de acum 4 ani ar trebui sa o simta Radu si voi, astia care sustineti o persoana ajunsa pe functia de primar prin frauda!
Acum 4 ani Iorgus a castigat! Si da, va da fiooooooooori, ca vine!
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 0:10
Mangalia a votat Iorgus acum 4 ani,Mangalia tot Iorgus va vota si anul acesta,pentru ca mangaliotii isi vor orasul inapoi.Fortza Iorgus!Cainii latra, ursul trece!
Comentariu by dana — 21 mai 2016 @ 0:12
Azi am fost pe plaja la Mangalia. Am ramas uimit cand am vazut cat a construit si cat sa extins Luca pe plaja. De fapt a ocupat toata plaja cu hotelul lui. Cine ia dat autorizatie de constructie? Este legal? A inceput constructia cu Tusac si a continuat extinderea cu Radu Cristian.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 0:17
@56 Intreaba-l pe Paulica, e proiectul lui… Iar Luca e „penelist” de-al lui Radu.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 0:19
Inainte de-a merge la somn in loc de rugăciune rostiti aceste cuvinte – Iorgus ne-a furat 12 ani. Ajunge1
Este medicamentul care vă poate salva. Dacă nu-si face efectul din prima seara, atunci obligatoriu s-o repetati seara de seara pana se prinde
Hai ca va puteti salva !
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 0:33
@58 multumim, dar autosugestia e pentru idioti.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 0:44
Pt 58
Lătraule opreștete ca faci spume la gura ca primaru .Vezi sa nu faci atac cerebral. Ușurel Bobita.
Comentariu by Cetățean prostit — 21 mai 2016 @ 0:49
Tot pt.58
Oricum Îți iei șeful ăla de la Garda cu moștenirea de la săracă maicasa de a muncit o viață întreagă în casa la goblenuri și a stras un milion de euro și I a lăsat lui Raducu cinstitu și va duceți la Constanța liniștiți așa ușor.
Comentariu by Cetățean prostit — 21 mai 2016 @ 0:57
Vezi ca Mazăre va așteaptă la Constanța cică are un vin domnesc în beci.Mergeți serviți.
Comentariu by Cetățean prostit — 21 mai 2016 @ 1:00
Radu nu a prezentat executia bugetară a anului precedent nici consilierilor locali care trebuia conform legii sa o aprobe ! Oare de ce? Ascunde ceva?
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 1:08
Sau a publicat-o ? Sa o pună pe Facebook!
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 1:10
Pt 59:
Zici că Radu stă cuminte şi îşi vede de plimbări electoralo-gospodăreşti pentru că Iorguş ar fi iepurele lui.
Mai există varianta în care Radu Cristian e prost sfătuit. Cineva i-a spus să nu bage în seamă gălăgia din jurul lui, să afişeze calm şi normalitate.
La cum o văd eu, singurul „as” din mînecă ar putea fi PSD-ul (nu Maganu), care luptă şi el, chipurile, împotriva lui Radu Cristian. Numai că acel as s-ar putea să fie doar un nouar măzgălit cu pixul, iar liniştea din PSD s-ar putea datora aceleiaşi strategii peneliste, de a nu reacţiona la gălăgie.
Mie mi se pare o strategie greşită pentru că, atunci cînd e gălăgie pe vapor, nu înseamnă neapărat că s-au îmbătat unii. Trebuie să verifici dacă nu cumva vaporul ia apă.
Întreb, acum, şi eu: cam cum le-a spus strategul lui RC şi celor din PSD că vor cîştiga? Cu… rugăciuni?…
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 8:17
Pt 39, nu pentru 59…
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 8:18
Pt 23:
Din scrisoarea Aldaco rezultă că Tusac, de profesie „cetăţean belgiano-român”, a încercat să le dea ţeapă celor care s-au ocupat de festival în toţi anii anteriori, de unde şi supărarea acestora.
Cum se face că drepturile sînt înregistrate pe Aldaco? Simplu: ei au venit cu denumirile, va să zică sînt ale lor. Punct.
Iar că Iorguş fura din banii festivalului cu ajutorul Aldaco, asta să i-o spui lu’ Mutu. Sau lu’ Chivu.
Pentru elucidare, trebuie aflat, prin mijloace specifice, care este acţionariatul Aldaco.
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 8:46
Vipera,
Nu te agita ca proasta in piata. Retine doar atat: Iorgu te-a furat si ne-a furat, timp de 12 ani, după bunul plac. Trebuie sa plătească pentru asta. Lasa-i timp sa-si pregătească apărarea.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 9:01
Pt. Vipera: Voi astia de-l sustineti pe Iorgus aveti creierele spalate? Festivalul Callatis NU ESTE AL MANGALIEI si ti se pare corect? Normal ca e vina lui Iorgus. Tusac nu a mai fost de acord sa le dea bani astora pe ceva care nu apartine Mangaliei. Iorgus a facut cu Festivalul ce a facut cu caldura, l-a externalizat. Uite asa Mangalia a fost vanduta si furata pe vremea lui Iorgus. Totul se platea in Mangalia catre privati controlati din spate de Iorgus.
Comentariu by Provider NET — 21 mai 2016 @ 9:12
Nu-i mai vrem pe nici unul ! Amandoi cei doi fosti primari sunt niste mari hoti si mincinosi ! Adevarul va iesi ca uleiul la suprafata,cat de curand vor ajunge la mititica! DNA – ul lucreaza!
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 9:53
Pt 68 si 69:
1)Doar pentru că nu susţin pe nici pe pesedistul Maganu, nici pe mincinosul de Radu Cristian, nu înseamnă că îl susţin pe Iorguş.
Eu doar încerc să punctez unde e o gîndire greşită.
În cazul vostru, e vorba de „excluderea variantei de mijloc”. Gîndirea „la extreme”, de microbist trepanat, vă duce direct în gard.
Dacă nu îl susţin pe Radu Cristian nu înseamnă că sînt împotriva lui. Cu atît mai puţin s-ar putea deduce că susţin pe unul din adversarii lui, aşa ceva doar un retardat ar putea crede.
2)Dacă nu aş şti cum funcţionează dreptul de autor, aş fi de acord cu voi. Aici nu e ca la Casa Poporului şi Anca Petrescu. Sînt nişte concepte artistice protejate de dreptul de autor, dacă autorul însuşi nu dispune altfel. Cînd cumperi o maşină nu cumperi şi drepturile de a o copia. Eşti proprietar pe fiare, nu pe conceptul lui Pininfarina, orice ţi-ai imagina tu.
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 10:00
Şi ca să vă lămuriţi cum e cu furatul de la festival, căutaţi acţionariarul Aldaco, adică scotociţi după dovezi.
Explicaţie pentru trepanaţi: cînd spun de acţionariat nu înseamnă că îi găsesc o scuză hoţului, ci atrag atenţia că urletele în scara blocului deranjează, mai ales la ore înaintate.
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 10:03
Este cert ca pe 5 iunie trebuie sa mergem la vot de dimineata. Pana gasim sectia de votare ( ca nu stim unde suntem alocati- nu sa afisat pe blocuri) pana iti vine randul la coada, pana ne verifica CNP-ul in calculator, poate cade curentul, poate cade internetul si uite asa castiga Radu. Daca mergem dimineata poate pana la ora 20 reusim si noi sa votam.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 10:16
Pt. Vipera: Festivalul Callatis era organizat de Primaria Mangalia, cu sprijinul Alddaco Film. Adica DADEAU DOAR CONSULTANTA. Plata o facea Primaria Mangalia. Si tu imi zici ca e corect ca proprietarul e Aldaco Film, apropo de comparatia cu masinile.
Ca sa n-o mai lungim, ai furat pleci acasa. Desi ar trebui sa ajungi la puscarie. 4 ani e prea mult sa stai ca primar. Radu Cristian trebuia sa plece acasa demult. Dar asta e democratia. Tot democrat e sa-l alegem pe Iorgus dupa ce a furat ca-n codru, da’ asta nu inseamna cu nu suntem tampiti sau ca tine nu ai interese la vreo afacere: un hotel, o spalatorie, un teren sau orice altceva e de furat din buzunarul meu si bugetul Mangaliei.
Comentariu by Provider NET — 21 mai 2016 @ 10:24
Pt 73 Nimic mai adevărat! Sigur vor apărea erori, blocaje, net căzut, curent luat, aglomerație… Trebuie mers la secții la prima oră. Altfel, rămânem cu ce ne-am pricopsit acum 4 ani.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 10:34
Pt. Vipera: Apropo de compararia cu masini: Firma Pininfarina S.p.A. face designul pentru modelul Spider de la Alfa Romeo. Normal ca este si platita. Dar dupa cativa ani trimite o scrisoare la Alfa Romeo ca nu mai pot vinde modelul Spider daca nu fac designul la modelele viitoare tot cu Pininfarina (este o situatie ipotetica, normal). Cam asta s-a intamplat cu Festivalul Callatis dar in realitate. Pe bune, ar trebui sa va fie rusine!
Comentariu by Provider NET — 21 mai 2016 @ 10:38
Pt 74:
Ştii de vorba aia americană, „The assumption is the mother of all fuck-ups” ?
În continuare nu înţelegi cum funcţionează dreptul de autor. Cînd nu înţelegi cum stau lucrurile, nu e nevoie să scoţi iepuri din pălărie pe post de explicaţii. E suficient să spui „nu ştiu”. E cel mai cinstit.
Evenimentul = maşina; Denumirile = Pininfarina. Conscluzia din scrisoarea Aldaco este că Tusac, „cetăţean belgian cunoscător al limbii române”, ştie doar cum se tocmesc lăutarii la nuntă.
Faptul că eu „nu cred că cineva a furat” NU e egal cu „nu a furat”. Poţi demonstra? Atinci, bravo ţie! Nu poţi? Atunci, lasă-ne.
Zici că am interes? Demonstrează, nu mai presupune că ştii, că-ţi creşte tensiunea.
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 10:47
Pt 76:
În sfîrşit, ai înţeles funcţionează drepturile de autor. Spider este conceptul lui Pininfarina
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 10:54
Citez din link-ul:
„The Alfa Romeo Spider (105/115 series) is a roadster produced by the Italian manufacturer Alfa Romeo from 1966 to 1993”.
„The first three series were assembled by Pininfarina in Grugliasco and the fourth series in San Giorgio Canavese.”
Adica:
1. Proprietarul masinii este Alfa Romeo, pe cand la noi proprietarul evenimentului festivalul Callatis nu este Primaria Mangalia.
2. A facut 3 serii cu Pininfarina si a patra serie cu alt designer. La noi cand proprietarul, adica Primaria Mangalia, a vrut sa schimbe designul a primit o adresa ca nu mai poate face festivalul.
Nu cred ca esti atat de tampit incat sa nu intelegi analogiile, te banui mai mult de un interes financiar si de aia il sustii pe Iorgus.
Comentariu by Provider NET — 21 mai 2016 @ 11:03
Radu si Boita dau cu subsemnatul la DNA de azi-dimineata. Romulus umbla la negocieri cu o geanta de cascaval s-o amane pana dupa alegeri. Panica mare in gasca navetistilor.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 11:04
Am gresit eu cu ideea cu designerul in schimb concluzia ramane.
Comentariu by Provider NET — 21 mai 2016 @ 11:05
Aseara trebuia sa fie Radu la litoral tv inaintea lui Iorgus si nu s-a mai prezentat. Sa fie vreo legatura?
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 11:08
Daca DNA-ul il salta pe Radu Cristian, Iorgus nu mai are nici o sansa sa castige primaria. Paradoxal, singura lui sansa sa castige primaria e chiar Radu Cristian. Eu cred ca e o ingrijorare mai mare. 🙂
Comentariu by Provider NET — 21 mai 2016 @ 11:13
Putem oare sa mai avem plaja de alta data ( fara constructii, fara terenuri de fotbal sau volei, fara seslonguri ) ?
Comentariu by Nemo — 21 mai 2016 @ 11:14
Pt 79:
Al maşinii, dar cît din maşina aia e Alfa, şi cît e Pininfarina?
Depinde de condiţiile contractuale. Se pot cumpăra inclusiv drepturile intelectuale asupra produsului. Pe de altă parte, dacă drepturile intelectuale contribuie la succesul modelului, Pininfarina poate să trimită bine-mersi acea scrisoare „incredibilă”, dacă nu a cedat drepturile intelectuale şi dacă consideră că îi sînt atinse chiar şi după 30 de ani. Depinde de contract.
Aldaco nu ne-a spus că nu mai putem face alt festival mai mare şi mai frumos, cu altcineva.
La urma urmei, dacă vom avea două festivaluri, care e problema?
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 11:22
Tocmai asta e problema si bine ai sesizat, DEPINDE DE CONTRACT. Acolo Alfa Romeo si-a protejat drepturile, pe cand la noi PRIMARIA MANGALIA, PRIN PRIMAR ZANFIT IORGUS, NU A PROTEJAT BRANDUL FESTIVALUL „CALLATIS”. De aici, tot ce a urmat.
Tocmai, asta a incercat Tusac sa faca un alt festival: Festivalul Mangalia si cele doua editii s-au bucurat de aceeasi popularitate ca pe vremea lui Iorgus.
Normal ca mizeria lui Radu Cristian cu firma Fanomania nu se pune.
Comentariu by Provider NET — 21 mai 2016 @ 11:28
Pt 83:
… Care e legătura? Legal, Iorguş e independent. Electoral, Iorguş e cel puţin umăr la umăr cu Radu Cristian. Dacă be uităm la talibanii din Mangalia, votul negativ la RC nu pare a fi atît de important, încît să destabilizeze strategiile, dacă dispare. Şi aşa, votul negativ e împărţit la toţi candidaţii.
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 11:29
Pt 86:
Nu ştii de a protejat şi ce nu a protejat Alfa, la fel cum nu ştii nici despre Callatis. Dacă Aldaco şi-a înregistrat marca, înseamnă că aşa era corect.
Prima ediţie a fost ceva amestecat, cu sprijin de la centru, dar de la a doua ediţie s-au limpezit apele, mai ales că sprijinul de la centru fusese tăiat, ca să fie împinsă Mamaia, şi era nevoie de orice ajutor, de oriunde. Lucrurile sînt complicate…
Iar Tusac a organizat nuntă, nu festival. (Fuego nu are ce căuta într-un asemenea eveniment, de exemplu)
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 11:35
Ba prostilor , marele patron al firmei aldaco (sifonul lui iorgus pentru banii festivalului callatis) locuia intr-un apartament la C9 din Neptun cadou de la iorgus.
Comentariu by votant — 21 mai 2016 @ 11:43
Tot pt 79:
Repet, dacă am pretenţia să citesc comentarii coerente, nu înseamnă că îl susţin pe Iorguş. Poţi înţelege fractura logică în formularea „cine nu e cu noi, e împotriva noastră”?
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 11:44
Pt 89:
Şi tu îţi imaginezi că pe Diaconu l-a impresionat o garsonieră „de vară”?… La C9?…
Da, toată vara maşinile Aldaco erau parcate acolo. De unde ştii că a fost „cadou”, şi că nu sînt spaţii de cazare de protocol, sau ceva asemănător?
Comentariu by Vipera cu elice — 21 mai 2016 @ 11:49
Stati si latrati a prostie pe acest site. Cui dracu ii pasa de ce latrati voi ? pentru cine va agitati ca prostii si proatele ? Nu mai poate Iorgus, Radu Cristian sau alti hoti, de ceea ce latrati aici. Ce viata de cacat aveti.
Comentariu by Dan — 21 mai 2016 @ 12:09
92, daca te enerveaza, cara-te.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 12:16
Faptul ca Radu Cristian și Boita au fost chemați la DNA este bine pentru Mangalia in sensul ca ii va descuraja sa fure la alegeri!
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 13:58
Mai draga Providere Net. Ce incerci tu sa convingi aici? Sansa voastra este sa scoateti iar macheta in fata sediului PSD. Tusac a castigat datorita ei. Dar, in loc de blocuri si masinute, bagati si voi o configuratie asemanatoare principatului Monaco. Multe vaporase si hoteluri de lux. Si acum ravnesc dupa telegondola promisa de Tusac. Puteti baga si un circuit de Formula 1.
Comentariu by Ilici tatal vostru. — 21 mai 2016 @ 14:42
Ooops! Gata s-au terminat asfaltarile si deja observ ca se fac marcajele pe strazi. Tinand cont ca aceste lucrari se fac in zi de mare sarbatoare, atunci mai mult ca sigur orasul va arata minunat de ziua alegerilor.
Comentariu by Ilici tatal vostru. — 21 mai 2016 @ 15:04
Interesant comentariul 83.
Iorguș va câștiga sigur cu Radu în teren, dar nu sigur cu Radu out. Lumea nu-l iubește pe Iorguș, dar în comparație cu Radu e mult peste. Iorguș a luat acum 4 ani aproape 32 %. Marea majoritate vor fi tot cu el. Dar noi ceilalți care l-am susținut pe Radu, de data asta nu vom merge cu el. Și nu suntem puțini. Și o facem pur pragmatic, nu sentimental. Toți formatorii de opinie din 2012 care au fost cu Radu, azi îi sunt vădit împotrivă. Radu se mai bazează doar pe votanți tradiționali ai PSD și pe acoliții la bugetul local.
Discuțiile cu licența numelui festivalului Callatis sunt complet aiurea. Important e dacă se face sau nu la Mangalia un festival cu ținută artistică ridicată. Nu denumirea e esențială.
Personal n-am fost un fan al festivalului Callatis. După mine un proiect cu mai puțin artiști, dar mai buni și care să cânte mai mult, mi se pare o variantă mai bună.
Plombatul e făcut la futu-i mă-sa. Calitate foarte slabă. Plombele vor ține maxim până la primul îngheț. Bine măcar că nu mai intrăm prin cratere. Măcar un timp.
Am auzit că se demolează garaje. Poate ne dă cineva amănunte.
Comentariu by lucian visa — 21 mai 2016 @ 15:54
Nu inteleg care sint acolitii la bugetul local si cu ce pot sa-l sustina daca afirmi ca sint toti de la constanta si eforie ?
Comentariu by votant — 21 mai 2016 @ 16:26
Vipera c…lui ,cati bani a incasat primaria lui iorgus de la aldaco pentru cazarea la protocol la C9 ?
Comentariu by votant — 21 mai 2016 @ 16:28
LEO ARE CAPUL EXACT CA BUTELIA DESPRE CARE VORBESTE,IAR CORNACI STRAMBA CAPUL DUPA CUM FURA CU RADU LA ADPP,IORGUS A VANDUT SISTEMUL DE APA SI CANAL LA CONSTANTA,TERMOFICAREA TOT IORGUS A VANDUTO,COMOROVA TOT IORGUS,TERENURILE DE LA ARMATA TOT IORGUS,PLAJA DE LA ADRAS TOT IORGUS LA DAT PE 30 ANI PE O CHIRIE DE CAREVA SUTE,LOCURILE[TERENUR] UNDE AU FOST CASE NATIONALIZATE NATIONALIZATE TOT IORGUS LE-A LUAT PRIN INTERPUS[SEBAT,CONDUR,FINA,NASA,BRENDUL CALLATIS TOT IORGUS LA VANDUT.ERA SA UIT RADULE SI IORGUS A RAMAS LUCIUL APEI[MAREA]HOTILOR,AMANDOI LA BECIUL DOMNESC.
Comentariu by iorgu — 21 mai 2016 @ 16:39
Ți-am mai spus să termini cu jignirile. Pentru ce suntem noi obligați să citim tâmpeniile tale ? Îmi pare rău, dar ți-am restricționat IP-ul. Ești primul în această campanie. Sper să nu mai urmeze altcineva.
Vreau să fiu foarte clar. Criticați fără a jigni ! Părerile trebuie să fie diverse, nu trebuie să gândim toți la fel.
Comentariu by lucian visa — 21 mai 2016 @ 16:45
NU va mai agitati degeaba. Nu am stabilit castigatorul deocamdata. Se lucreaza inca. Tot ce va putem spune deocamdata , sigur castigator este Bogdan fiind nevoie de voturile psd oricine ar iesi. Eu zic sa munciti mai mult si sa platiti impozitele ca la 45% incasari nu va vad bine nici in urmatorul mandat. Vin brailenii , galatenii si bacauanii sau vietnamezi sa munceasca in DMHI iar voi stati pe ajutoare sociale. Rusine.
Comentariu by Bucurestiul — 21 mai 2016 @ 16:53
Da, domnule Visa , așa este cu garajele! E proiectul de „suflet” al citymanagerului , în locul bateriilor de garaje vor apărea „baterii de depozitare” pe modelul aventura-parc(0,40 lei m/an) cu plata chiriei direc în buzunarul lui. Întrebati pe cei de la politia locală de ce au pus bulineb roșii pe unele garaje și întrebati proprietarii de garaje dacă au contractul pe mai mult de un an.
Comentariu by Zozo — 21 mai 2016 @ 16:57
Mai viperache…stii tu care era treaba…dar o dai de gard. Sustinere de la centru au avut si in 2007 mai smechere !! Banii veneau la Aldaco, care mai taia o factura si la primarie…mititica factura…cateva sute. De milioane, ce credeai? Poate ca esti prea obisnuit cu prosti multi.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 16:59
Și eu am semnalat acum câțiva ani că la festivalul Callatis, artiștii erau plătiți în numerar, chiar în spatele scenei. Poate erau lucruri în neregulă, dar asta e o altă discuție. Problema de bază este dacă noi cetățenii vrem sau nu un festival de calitate în Mangalia. Evident că nimic nu e gratis. Dar trebuie să ne spunem punctele de vedere. Dacă trecem de etapa de a vrea, atunci să stabilim cum trebuie să se facă acest festival. Așa văd eu implicarea cetățenilor în administrarea orașului. Poate una din condiții este ca plățile să se facă numai prin bănci.
Un festival sau un alt eveniment cultural anual, dacă e reprezentativ, nu trebuie să dispară odată cu schimbarea primarului care l-a înființat. Tusac, care nu e un tip prost, a înțeles. A înțeles chiar și că Gala tânărului actor trebuie să continue, chiar dacă nu o agrea. Radu …
Comentariu by lucian visa — 21 mai 2016 @ 17:11
Pt. 103
Carte de muncă imaculată va avea și el mari probleme după 5 iunie.
Comentariu by lucian visa — 21 mai 2016 @ 17:24
Dle Visa, nu asta e problema – plata in numerar. Acolo nu e nimic ilegal. Artistul cat primeste, pentru atata semneaza. Problema era ca Aldaco primea bani pentru festival de la stat – guvern – si de la primarie. Plus donatii, sponsorizari.Pe de alta parte primaria cheltuia si ea niste miliarde. Era acolo o increngatura de invartit banii pe care cu greu ne-o putem imagina.
Iar cand Iorgus nu a mai fost primar s-a descoperit ca de fapt acesta nu era brandul Mangaliei, ci al unei societati din Bucuresti, care poate organiza Festivalul facut celebru pe banii nostri si la …Roma.
E vorba de stilul domnului Iorgus. Si, oricat ati vrea sa negati aceasta a fost realitatea. Dadea cate o scoverga celor multi, cate o scoverga cu zahar celor mai putini, dar pe care ii folosea..iar grosul il pastra pentru el. Pe scurt: nu a fost cinstit, nu a stiut niciodata sa piarda, nu ii pasa efectiv de cetateni, vrea doar putere.
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 17:38
Repet, nu asta e problema. Dacă au fost nereguli, faceți plângeri penale. Problema noastră e dacă vrem sau nu vrem un astfel de festival. E foarte simplu să nu mai facem nimic și să așteptăm să se înghesuie turiștii vara.
Cât despre plata în numerar, acolo e problema. Cât primea artistul și cât semna ? E posibil să fi fost ceva diferențe. De pe surse am informații, dar nu le pot dovedi.
Și dacă festivalul Callatis nu era brandul Mangaliei, care e problema ? Lumea venea la festival moca și noaptea nu dormea și se întreba al cui brand este ? Se distra și atât.
E mai frumos festivalul minciunilor din actualul mandat ? Nu e finanțat tot din banii Mangaliei ? Și la sume mult superioare.
Comentariu by lucian visa — 21 mai 2016 @ 17:48
Am urmarit emisiunea de aseara pe LTV si l-am auzit pe Iorgu vorbind despre ‘pachete’ si cum le-a inventat el. Bun. Daca el le-a inventat, metoda a fost preluata si implementata profund de catre PSD, iar apoi a devenit o unealta cu care s-a creat o masa de manevra. E rusinos ca s-a procedat asa.
Acum, inteleg ca vrea sa ridice plafonul veniturilor la minim 1500 lei pentru cei ce ar trebui sa primeasca aceste pachete si clameaza ca vrea sa o faca intr-un mod decent. Nu cred ca exista decenta intr-o masura de acest gen.
In loc sa implice un intreg angrenaj birocratic si logistic, plus o serie de interpusi, nu ar fi mult mai simplu si decent ca in loc de aceste ‘pachete’, persoanele in masura sa le primeasca, sa beneficieze in schimb de o reducere corespunzatoare valoric la taxele si impozitele pe care trebuie sa le plateasca pe plan local?
In loc sa stea pensionarii, in varsta si cu venituri mici, intai la coada sa-si plateasca taxele (doar ei sant primii la asta!) iar apoi la coada la primit ‘pachete’ (cu ce-o fi in pachetele alea), nu ar fi mai usor si mai decent sa-i respectam si sa ‘se compenseze’ ce au de dat cu ce avem sa le dam?
Ar fi asa greu de pus in aplicare o asemenea masura minimala? Nu ar necesita costuri suplimentare, ba dimpotriva, ar reduce din costurile logistice, birocratice si intermediare. Si nu ar mai putea fi folositi ca masa de manevra… Intreb si eu…
Comentariu by Bau! — 21 mai 2016 @ 18:37
Nici eu nu am înțeles de ce cei care au venituri de 1500 lei trebuie să primească pachete. De muncă nu mai spune nimeni ?
Comentariu by lucian visa — 21 mai 2016 @ 18:58
Nu plafonul de 1500 lei e problema. Habar n-am pe ce considerente a enuntat suma asta. La un moment dat plusa pana la 2000… – caz in care, mare parte din cetatenii Mangaliei…s-ar cam incadra…
Pe mine ma intriga ‘metodologia’. De fapt, nu ma intriga ci ma revolta. E umilitoare modalitatea de punere in practica si intentia de a arata cine ‘e jupanul’ e mai importanta pentru cei ce o pun in practica, mai importanta inca decat ideea de a ajuta oamenii care ar putea avea nevoie. Din cauza asta intrebam daca nu se poate face altfel. Prin compensare.
Comentariu by Bau! — 21 mai 2016 @ 19:06
Sa faci astfel de afirmatii nu poate insemna decat DISPERARE.In 4 ani abia s-a crescut cu chiu cu vai de la 700 la 829 si anul asta la 850 lei si vine unul care chipurile are 16 ani de administratie si da cu mucii in fasole cu 1500 lei.Vorba celui de mai sus da-le ma la toti.Offf nea Zanfire ai imbatranit degeaba.Mai veneai si cu vrajeala aia cu apa 1 leu sa te mai voteze cucu!
Comentariu by Corina — 21 mai 2016 @ 20:12
Are maredreptate nr 100, dar vad ca adevarul supara,sa va fie rusine voua celor care aparati hotia!
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 20:57
Keep up the excellent work and generating the group!
Comentariu by tlbsslgndb — 21 mai 2016 @ 21:54
Superb Web site, Preserve the beneficial work. Thank you so much!.
Comentariu by fnvazkc — 21 mai 2016 @ 21:54
Wonderful Web page, Keep up the fantastic job. Thank you!.
Comentariu by kachwehlri — 21 mai 2016 @ 21:54
Sursele alea te induc in eroare, domnule Visa !
De ce are importanta al cui e brandul? Ptr. ca daca nu te mai intelegi la bani cu proprietarul, esti santajat cu brandul…
Eu am urmarit cu interes emisiunile lui Iorgus. Nu are nimic nou sa ne ofere. Ne povesteste un trecut pe care noi nu il putem judeca decat din povestile care nu sunt intotdeauna in favoarea sa.
Iar pentru viitor ne vinde niste vise…apa subventionata, pachete tot mai multe, locuinte cu nemiliuita,camin de batrani, cresa(din astea avem), bla, bla, bla…Pai ii trebuie bani, domnule, nu jucarie. Pentru finantare nu ne spune cum se gandeste sa o asigure.Fondurile europene sunt cu destinatie precisa , nu poti aplica dupa cum te taie capul pentru ele.
Ramane sursa bugetul local. Care e afectat de prostiile altui megaloman care a demarat lucrari de 8 milioane de euro, cand el are buget preconizat de 20 milionae de euro si necesitatea de a cheltui 15 milioane/an pentru ce exista deja.
Traim niste vremuri in care minciuna gratis te poate face om.
Hai sa sanctionam minciuna ! Nu-i votati pe cei care mint !
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 22:14
Numai cei ce nu gândesc sau cei care si- au vândut constiinta mai pot susține minciuna! ” Dar asta-i cam de mult poveste, de când sunt regi , de când minciuna este”
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 23:13
Unii aveti defecțiuni serioase la nivelul sinapselor! Cum măi să-i ierți furaciunile făcute in 12 ani de mandat? Cum măi să dai uitării devalizarea domeniului public? Cum mai să spui senin că nu-i nicio problemă cu festivalul când acolo s-au sifonat bani publici fără număr? Cum mai sa uiți falimentarea Gold? Cum măi să uiți externalizarea serviciilor publice pentru el si cunoscuți ?
Ce a rămas trainic in urma lui barbate ?
Comentariu by Anonim — 21 mai 2016 @ 23:26
Pt.117
Ce șantaj, schimbi numele festivalului și gata.
De la un primar eu nu vreau lucruri surprinzătoare, originale, extraordinare. Vreau doar normalitate. Serviciile publice să funcționeze normal. Avizele să fie eliberate normal. Funcționarul public să se comporte normal. Asta e baza administrației din totdeauna. Tehnologia se mai schimbă și atunci apare iluminat cu leduri sau pompe de căldură, etc.
Comentariu by lucian visa — 22 mai 2016 @ 7:48
Mai 119, cum mai sa nu vezi ca Iorgus este optiunea cea mai buna, cand acum dupa patru ani si 80 milioane cheltuite orasul arata ca dupa bambardament?
Comentariu by dana — 22 mai 2016 @ 10:18
Pt.119
Da, poate nu uitam furaciunile, asa cum zici tu, deocamdata nedovedite, dar nu putem sa uitam ca de 8 ani tot schimbam, facem experiente mult prea costisitoare pentru bugetul orasului, ba pe ala, ba pe celalalt, ca e mai tanar si mai frumos si, iata, orasul s-a transformat intr-un amarat de satuc imputit, saracit, vai mama lui. Daca zici ca ala te- a furat, macar nu iti era greata sa mergi pe stada, aveai pe unde sa te plimbi, aveai vara ce sa faci, nu numai sa mergi la plaja, parca era altceva! Nu stiu daca banii orasului, oamenii care au saracit, si altele mai permit experiente nebenefice urbei. Si te intreb acum 4 ani ati avut un independent sadea, n-am vazut ca s-a inghesuit populatia sa-l voteze. Un om, cinstit, muncitor, cu scoala adevarata si……..S-au dus lanaga Radu, ma rog , atat cati s-au dus, de fapt au fost manevrati precum oile da aia de la C-ta, au crezut ca dau lovitura. si intr- adevar au dat orasul cu tot ce mai avea. Si tu vorbesti de Iorgus, ca a externalizat, ca a facut si dres, macar erau firme si oameni din Mangalia. Asa ca ….. doar vorbe goale, vreti oameni cinstiti, albi ca laptele si cand cu chiu cu vai apare unul, nici nu-l bagati in seama, dar vai ce ne-a facut Iorgus. Macar fa comparatie intre ce a fost candva si ce s-a intamplat de 8 ani pana azi. In concluzie, anonimule mai analizeaza care sunt aia cu defectiuni serioase la nivelul sinapselor, ca s-ar putea sa faci si tu parte dintre ei.
Comentariu by Anonim — 22 mai 2016 @ 10:45
Dacă tot îl vreţi pe Radu Cristian, eu propun să se înfiinţeze secţii de votare în Constanţa şi Eforie, speciale pentru Mangalia, ca să voteze constănţenii şi eforienii pentru interesele lor în Mangalia. Interesul lor trebuie să aibă rprezentare în Mangalia…
Principiul competiţiei între oraşe este mai corect decît cel al deschiderii pieţelor oraşelor către firme din alte oraşe.
Aparent, nu e nimic în neregulă ca o firmă din Bucureşti sau Constanţa să cîştige o licitaţie pe SEAP pentru un proiect la Mangalia. Dacă e competitivă la o aşa mare distanţă de casa ei, bravo ei!
Problema, însă, nu e rezolvată.
În construcţii, competitivitatea vine din calitate şi preţ corect. Cînd ţii pe cazare şi masă echipa, de exemplu, cresc costurile de şantier. Plus alte cheltuieli logistice. Cum poate, deci, o firmă din Slobozia sau Bucureşti să aibă preţ mai mic decît al unei firme locale? Dacă marja de negociere în jos la aprovizionare este limitată, nu e clar că trebuie să ne păcălească la calitate?
În plus, se crează şi acel deficit comercial, în care Mangalia doar plăteşte lucrarea, iar banii firmei şi ai muncitorilor sînt cheltuiţi în oraşele lor de baştină… Constanţa, Eforie şi Slobozia ar trebui să aibă bunul simţ de a da unei străzi sau unei pieţe de la ei numele de Mangalia sau Callatis…
Firmele din afara oraşului ar trebui, cel puţin, să angajeze forţa de muncă locală şi să se aprovizioneze de pe plan local, ca să stea în bugetul alocat. Cu cît e mai departe firma care are o ofertă atractivă, cu atît trebuie să fie mai dubioasă acea ofertă. Şi atunci, nu e clar că e mai atractiv să angajezi o firmă locală?
O afacere trebuie să fie profitabilă pentru toată lumea.
Prin urmare, ne întoarcem la nevoia de atrage activităţi care să se stabilească în ograda noastră, adică – exact! – principiul competiţiei între oraşe, cel pe baza căruia s-a ridicat Mangalia.
Ceea ce s-a întîmplat în mandatele Tusac şi Radu Cristian a fost implementarea unor proiecte cu dedicaţie de la centru, pe linie de partid, iar efectele se văd şi sînt foarte scumpe!…
Comentariu by Vipera cu elice — 22 mai 2016 @ 11:39
Şi… ziceţi că votul negativ la RC se va transforma în vot negativ la Iorguş, dacă RC iese din cursă?
Deocamdată, RC iese din cursă doar dacă i se dă dispoziţie de partid sau citaţie. Are datorii prea mari de plătit… Oricine ar fi să fie sprijinit de PNL va fi considerat „omul Constanţei”.
Votanţii tradiţionali PSD să-şi trădeze crezurile minereşti şi să voteze candidat PNL? Eu nu cred că RC se poate baza pe aşa ceva. Prezenţa condamnatului Dragnea în fruntea PSD nu pare să-i deranjeze pe talibani şi pe votanţii-zombie.
Eu cred că distribuţia votului negativ la RC va ramîne cam la fel, cu sau fără RC în cursă, o parte consistentă la PSD şi o parte la fel de consistentă la Iorguş. Cine votează Iorguş ca vot negativ la RC nu va vota PSD, tot cu Iorguş vor fi.
Singura variantă în care votul negativ împotriva lui Iorguş ar putea să conteze ar fi ca aceia care dau vot negativ la RC să stea acasă.
Dar eu văd că votul negativ este, de fapt, nu împotriva RC, ci împotriva „intereselor Constanţei”, aşa că prezenţa la vot s-ar putea să fie mare.
Toate socotelile astea, însă, sînt valabile doar pînă la toamnă, cînd PSD şi ALDE se vor alia în campania pentru generale. Dacă urmăriţi presa centrală, planul continuă. Au timp să-şi facă temele în vacanţa parlamentară, iar „victimele” DNA lucrează din greu.
Eu nu cred că Iorguş va putea să rupă Mangalia de la gura Constanţei, cu una, cu două, Nu dintr-o dată, cel puţin. Dat fiind că ALDE şi PSD vor fi rude de la toamnă, un culoar politic pentru Mangalia cred că s-ar găsi, dar e cu muncă…
O să ziceţi că „ce mi-e Iorguş cu ALDE, ce mi-e Maganu cu PSD”… Eu nu-l văd pe Maganu ducîndu-se la Constanţa şi spunînd altceva decît „am înţeles, să trăiţi”. Iar votul negativ împotriva Constanţei nu trebuie neglijat.
Comentariu by Vipera cu elice — 22 mai 2016 @ 12:50
O fortati aiurea cu Iorgus al vostru.Radu Cristian castiga detasat!
O stie tot orasul,se discuta pe peste tot,doar cele cateva zeci de persoane stranse in jurul lui Conu’ nu vor si pace sa se impace cu ideea.La consiliu probabil ca vor lua doi consilieri si cam asta e.
Comentariu by mirel — 22 mai 2016 @ 13:01
Pt 125:
„O stie tot orasul, se discuta pe peste tot” este zvonistica tipică lansată de perdanţi şi are rolul de a demobiliza votul negativ.
În realitate, singura situaţie în care TU poţi afirma aşa ceva este cea în care te-ai plimbat în „tot oraşul” şi ai auzit ce „se discuta pe peste tot”. Dacă nu ai fost peste tot, înseamnă că doar reproduci expresia prefabricată „O stie tot orasul, se discuta pe peste tot” pe care ai auzit-o undeva. E un fel de „viral”.
Zvonurile din categoria „nu contează cum se votează, tot cine vor EI iese” au doar rolul de a demobiliza alegătorii. Acum întreabă-te cui foloseşte o prezenţă mică la vot şi pe cine încurcă prezenţa mare la vot.
Comentariu by Vipera cu elice — 22 mai 2016 @ 13:28
Mai,fraților,decât să se fure din banii noștri și să ajungă la diverși interpusi si firme care prestează servicii de proasta calitate,de ce sa nu se întoarcă tot la noi???Da,sub forma de pachete,cămin de bătrâni,gradinite,case si tot așa.Sau cum spunea cineva sub forma unor subvenții la taxe si impozite bine stabilite.Care e problema?!Ca nu vorbește Iorgus de sursa promisiunilor pe care le face,poate ca știe bine ca din bugetul local plus finanțări europene aceste proiecte pot avea loc fără eforturi financiare suplimentare.(mă refer aici la majorarea de taxe si impozite sau introducerea altor noi)
Comentariu by D'ale lui Mitica — 22 mai 2016 @ 14:05
Pt 127:
Cînd o să se vadă că preţurile lucrărilor aduse de Radu Cristian au fost supra-supra dimensionate, se va vedea şi de unde se vor găsi banii.
Comentariu by Vipera cu elice — 22 mai 2016 @ 14:14
Normal,la costuri mari si comisionul practicat e direct proporțional,ca doar trăim în lumea ăsta nu pe…cealaltă!
Comentariu by D'ale lui Mitica — 22 mai 2016 @ 14:46
Radu nu va mai castiga sub nici o forma,nu- l vor mai sustine nici jumatate din cei care l- au sustinut in 2012 , primul tur, de psd nici vorba!Este un hot fara minte care a sfidat populatia orasului, crezanbu- se mare.
Comentariu by Anonim — 22 mai 2016 @ 16:02
Ptr. 124: Pai tu nu ai cum sa il vezi pe Maganu. Dar pe Iorgus l-ai vazut cand s-a dus sa spuna ca Paul Foleanu nu e la fel de potrivit ca el si s-a trezit independent? Si de atunci la PSD Mangalia Maganu isi construieste echipa. Fara Constanta…Pana la urma e chestie de diplomatie. Daca va castiga va trebui sa le imbine. Sunt sigur ca ii va reusi. Chestie de inteligenta!
Comentariu by Anonim — 22 mai 2016 @ 18:20
127: banii, odata furati, furati raman!
Vipera, ai o pb totusi – Radu nu a facut prea multe lucrari ! Cateva, si era nevoie de muult mai multe! De aceea, oricum ai socoti lucrarile supradimensionate la pret, tot nu ajunge! Ar fi fost corect sa existe o corelatie. Si poate asa mai taia din promisiuni, mai castiga niste voturi.
Si inca ceva – asta cu favorizarea firmelor de lucrari locale: piata inseamna intalnirea cererii cu oferta. Firmele trebuie sa faca profit. Asadar, daca procedurile de achizitie sunt cinstit organizate, orasul iese in castig, dar guvernantii lui nu castiga nimic paraidarat.
Ca Iorgus i-a favorizat continuu pe Szekeli ( IM Construct, acum in faliment), Cucoranu (Cucor SRL), Craciun (MM Company), Horez si Filip ( Eurocoram), stim cu totii. Banuiesc ca nu degeaba, hm? IAr acum aflam si ca astia, toti, sunt principalii proprietari de teren in parcul industrial. Nu e asta o mafie locala, curat-murdara, veninosule?
Comentariu by Anonim — 22 mai 2016 @ 18:31
Pt 132:
Cînd vine RC şi îţi povesteşte că 500m de promenadă dalată costă cît un kilometru de autostradă full echipată, chiar nu vezi unde e problema? Tu numeri trei proiecte şi numeri zecile de milioane de euro „necesare”, apoi numeri proiectele altora şi te întrebi „de unde atîţia bani”, dacă RC abia a reuşit cu patru bugete întregi să facă un parc, o faleză, trei monumente şi cîteva plombe. După socoteala ta, celorlalţi le-ar trebui cam cîte 20-30 de bugete anuale, ca să se cunoască ceva…
Favorizarea firmelor locale a fost o soluţie bună pentru oraş. Cine vroiai să preia terenurile din zona industrială? Coafezele?
Din faptul că „procedurile de achiziţie sînt cinstit organizate” nu rezultă că „oraşul iese în cîştig”. Rezultă doar că o firmă de la 300 km de Mangalia cîştigă o licitaţie la preţuri de dumping, ca apoi să mai ceară bani. Eu aş vrea altceva: cei de la Investiţii să fie competenţi, nu sinecuri.
Comentariu by Vipera cu elice — 22 mai 2016 @ 19:28
Pt 131:
Mda… şi de „artificii cognitive”… Sau „petarde cognitive”, nu mai ţin minte…
Înţeleg că eşti de acord cu restul comentariului. Da, Maganu are importanţa lui. Este ultimul coeficient într-o ecuaţie de gradul II: are importanţă doar cînd X=0.
Comentariu by Vipera cu elice — 22 mai 2016 @ 19:39
Pt. Vipera: Intreaba-l pe Ozzy de ecuatia de gradul II, nu de alta da’ rade si un copil de asta de are examen de clasa a VIII-a. Ultimul coeficient, adica c (de la cristi) are importanta la fel de mare ca si ceilalti doi: a si b.
Comentariu by Provider NET — 22 mai 2016 @ 20:44
Radu cu Angelescu au fost joi la Ozzy acasa. Incepuse sa-mi placa de acest Ozzy la inceput pe Mangalia News dar nu e decat o zdreanta. Daca iti trebuia bani faceam toti o cheta nu trebuia sa te vinzi. Maganu candideaza sa ii ia scaunul lui Radu chipurile dar ozzy da numai in Iorgus. Va crede dracu niste zdrente de centura. Voi va bateti joc de PSD l-ati vandut lu Radu .
Comentariu by psdist neiorgusist — 24 mai 2016 @ 22:11
Pt. 136
Ce te miri asa? Era la mintea cocosului! La fel s-a procedat si in 2012, numai ca atunci lipsea ‘yOzzi’ din peisaj. Asa e intodeauna. Voi inca mai credeti in chestia cu ‘partidu’? Santeti, din pacate, doar o masa de manevra folosita din patru in patru ani. Si nu ar trebui sa va mire avand in vedere gigantii care va conduc destinele la nivel national! Chiar n-ati invatat nimic! Imi pare rau pentru voi, ca doar traim toti in acelasi oras…
Comentariu by Bau! — 25 mai 2016 @ 0:19
However this is really only a requirement for competition, so if you only play casually this is not necessary. If he serves with very little spin, try and return it with your spinney rubber if you can. By having the correct clubs it can guarantee club speed and control.142)6. Make sure that it is done someplace where the ground can be easily hosed off.
Wholesale NFL Jerseys China http://www.wholesalechinajerseysnfl.us.com/
Comentariu by Wholesale NFL Jerseys China — 26 mai 2016 @ 10:46
It was designed by Sir Christopher Wren and builtover a four year period from 1664-68. It seems to keep traveling around her body. When choosing you equipment you need to make the decision between graphite or steel. There are hundreds of companies that you can sign up with in order to make money with this marketing mode.Sadly, all the hair removal in the world won’t rid your legs of the lumps and bumps caused by cellulite.
Cheap MLB Jerseys Wholesale http://www.cheapnfljerseyssupply.us.com/
Comentariu by Cheap MLB Jerseys Wholesale — 26 mai 2016 @ 14:05