Politica locală în Mangalia

15 mai 2016

Pentru un viitor consilier PSD, vânzarea Mangaliei pare normală. Articol după un comentariu

Filed under: Lucian Vişa — lucian visa @ 11:30

Un oras cu primar independent nu obtine facilitati fiscale, nu pupa proiecte europene, etc. Nu-mi dati exemplu pe Vrabie, caruia eolienele i-au dat buget unei comune mai mult decat bugetul local.
Mangalia este un oras, nu avem atatea eoliene incat beneficiul de pe ele sa intreaca bugetul local.
Un primar independent, scuipat de toate partidele, ne va izola de restul lumii si vom ramane inapoiati precum comunitatile amish sau mormoni.

Hotararile de Consiliu Local importante trebuie aprobate de catre Constanta.
Proiectele trebuie aprobate de catre judeteana, de catre guvern, de catre UE…

Maganu nu este o persoana. Are in spate o echipa cu oameni specializati in diverse domenii (echipa primarului), si mai are indrumatori cateva persoane importante din tara, la care va avea acces cand va fi primar. Nu o persoana acceseaza fonduri europene, nu o persoana integreaza Mangalia in proiecte de anvergura, cum ar fi Smart Cities al Comisiei Europene. Ci acestea se fac in echipa, cu sprijin judetean si sprijin guvernamental.

Comentariu by Ozzy — mai 13, 2016 @ 10:10 pm

Nu-l cunosc pe Ozzy și nu vreau să-i dau prea mare importanță, dar fiind pe locul 3 pe lista consilierilor PSD Mangalia, afirmațiile sale, cel puțin în acest moment, nu pot fi doar personale. Cel puțin atâta timp cât organizația locală nu are altă părere. M-a surprins acest personaj acum ceva timp, când într-o opinie în mangalianews, îi bălăcărea pe toți cei din politica locală. Nu ce spunea el m-a deranjat, ci că cei de acolo i-au permis acel atac irațional. Apoi, după ce și-a criticat viitorii colegi, a ajuns direct pe locul 3. Am pus o întrebare la un articol anterior. Poate ne va lămuri și aflăm cum s-a întâmplat.

Scriu acest articol nu pentru conducerea PSD Mangalia, ci pentru alegătorii raționali ai acestui partid. Pentru că fiind un partid important, au desigur mulți votanți de ispravă. Vreau să vadă și ei poziția PSD-ului local, adică Mangalia să fie condusă de la Constanța :

Hotararile de Consiliu Local importante trebuie aprobate de catre Constanta.
Proiectele trebuie aprobate de catre judeteana, de catre guvern, de catre UE…

Atunci mă întreb, de ce se mai fac alegeri la CL ?

Îl aștept pe Bogdan Maganu, cetățean al orașului și candidat să-și exprime părerea despre ce a scris colegul său. Nu neapărat aici pe blog, ci unde dorește el. La fel îl invit și pe Paul Foleanu, fostul candidat și cel mai liberal membru din conducere, să confirme sau să infirme.

Iar pe voi votanți ai PSD-ului, vă rog să cugetați. La locale nu se votează doctrina, ci oamenii.

137 Comments

  1. Ozzi asta e subtil precum drujba. Nici el nu stie cum sa o mai dea : cand e PNL-ist , cand l-a pus Stroe pe listele PSD, cand e bucatar, ba e formator de opinie, etc etc… Oricum e un „maimutoi politic” care incearca, fara succes , dupa parerea mea, sa vorbeasca ca sa nu taca, defapt el nu a spus nimic si din cate am auzit , asta face tot timpul. Experienta politica = 0 , experienta in administratie = 0 , realizari la nivel local = 0 … Cum a ajuns asa sus pe listele PSD ? Cu tata Stroe , concluzia: PSD Mangalia este contraolat de Constanta !!!

    Comentariu by cetatean — 15 mai 2016 @ 11:44

  2. Ozzy probabil e mai slobod la gură decât colegii săi. Nu el e personajul de care trebuie să vorbim, ci de situația PSD Mangalia. Au vândut Mangalia sau nu ? Pe ei îi aștept să-și spună punctul de vedere argumentat.

    Comentariu by lucian visa — 15 mai 2016 @ 11:58

  3. nu este evident ???

    Comentariu by cetatean — 15 mai 2016 @ 12:20

  4. aaaa si inca ceva: Ozzy e 0 clar !!

    Comentariu by cetatean — 15 mai 2016 @ 12:20

  5. Acest ozzy nu face decât sa compromită psd ul care si așa nu stătea pe roze.din păcate ideea cum ca fost introdus acolo pentru a distruge și din interior psd ul e adevărată.

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 12:25

  6. D-le Vişa, OZZY ne-a explicat foarte clar motivul plecării lui Iorguş din PSD. Citez din ce spune OZZY: „Eu am avut o negociere clara cu PSD, scrie in comunicatul lor. Iorgus „out”, altfel eu nope „in”.”

    După aia îmi explică cum că e „profiler” şi că Iorguş Iorguş „e bolnav de cultul personalitatii”.
    Sfîntă ironie!…

    Comentariu by Vipera cu elice — 15 mai 2016 @ 12:33

  7. Domnule Visa din ce bani este format bugetul local ? taxe si impozite ( primarie + adpp ) si ne oprim aici ? BANI vin si de la CONSILIUL JUDETEAN si de la GUVERN si de la UE ( daca stim sa gestionam cum trebuie ).

    Comentariu by EU — 15 mai 2016 @ 12:40

  8. Eu vreau să ştiu cum s-a încheiat discuţia de aseară, dintre Leo Tănase, Maganu, Olan &CO şi unde au fost şi ce au discutat, la Constanţa, Maganu şi Leo Tănase.

    Comentariu by Vipera cu elice — 15 mai 2016 @ 12:43

  9. Pt. 7:
    Aşa, şi? Dacă banii sînt meniţi să fie cheltuiţi în interesul oraşului şi al cetăţeanului, de ce trebuie ca fondurile să fie drenate prin caracatiţa de partid?
    Dacă fondurile externe nerambursabile se obţin cu proiecte care chiar trebuie realizate, nu mai e de ciugulit pentru tîlhari, aşa că se „îngroapă” lucrarea în birocraţie ca să treacă şa bugetul local, de unde sug „pretenii” primarului. Mangalia nu e singurul caz de acest fel, în ţară se întîmplă la fel, e o metodă de furt patentată – ghici de cine? – de PSD!

    Chiar nu ţi-e ruşine să încerci să ne explici ce bine e să pupăm în cur pe toţi cocalarii, pe toţi mafioţii pesedişti?

    Comentariu by Vipera cu elice — 15 mai 2016 @ 12:59

  10. viperache ala nu era asa de subtil pe cat crezi matale, e doar anti iorgus. nu vezi ca nici nu stie nici din ce sunt compuse veniturile la bugetul local? a auzit el de taxe si impozite, dar daca il intrebi, nu stie care e diferenta dintre taxa si impozit… si nu cred ca a auzit de chirii, redevente, venituri vanzari de terenuri etc. de fapt, avand in vedere gradul de colectare, mare parte din buget se bazeaza pe cotele defalcate…

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 13:27

  11. SITUAȚIA
    plăților restante mai mari de 90 de zile înregistrate la nivelul bugetului general
    al unităţilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale la data de 31 martie 2016
    Mangalia 5.19 – mii lei
    este suma record de facturi neplatite, suma este mai mare decat ale judeteleor. sunt cazuri in care 2-3 judete intrege nu au atatea restante.

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 13:36

  12. Nu a fost nici o discuție. Si dacă ar fi vreodată vreuna ar avea cu totul alt subiect.

    Comentariu by Leonard Tanase — 15 mai 2016 @ 14:06

  13. Bai ozy, papagulele, cine te crezi? Esti un neica nimeni, care a aparut pe lista PSD in urma santajului facut de reporterul Cautis asupra lui Stroe. Ca sa nu mai dea Cautis in Stroe, prin presa si televizune, i- a inchis gura numinudu’te pe tine pe lista PSD. Tu nu ai sa ajungi consilier, cei de la Psd sunt numai incompetenti!

    Comentariu by Pentru Ozzy — 15 mai 2016 @ 15:27

  14. Vipera cine este CO ?! Poate ne luminezi si pe noi

    Comentariu by Pentru Ozzy — 15 mai 2016 @ 15:32

  15. Toate hotararile importante trebuiesc aprobate de Constanta ? Pai candideaza ma Ozzy la Constanta atunci. Pozezi in reprezentant al societatii civile din MANGALIA si ai nevoie de aprobari de la Constanta ? Inca o confirmare ca Mangalia a fost vanduta de PSD, VOTAM ZANFIR IORGUS !

    Comentariu by NNN — 15 mai 2016 @ 15:56

  16. ZANFIR IORGUS PRIMAR!

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 16:09

  17. VOTAM ZANFIR IORGUS!

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 16:09

  18. Din scurta lui expedients pe langa Radu si PNL Ozzy a aflat ca lucrurile importante pentru oras se decid la Constanta si a crezut ca asa trebuie sa fie .

    Comentariu by doctorand — 15 mai 2016 @ 16:41

  19. Bun asa! SI ce cauta Ozzy la cheful de ieri de la Venus organizat pentru angajatii primariei?
    Exista chiar si o poza pe fb… 😀

    Clar, Ozzy e doar un balon de sapun.

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 16:44

  20. Intrebarea mea este, cinei mei Ozzica asta? Pana acum nu am auzit de el. Acum cateva zile latra pe net ca PSD e de kaka acum vad ca si el e in PSD. Daca ajung oameni din astia consilieri locali , ne-am dus dracu`.
    Avem marele noroc ca isi face pomana dl Iorgus sa mai candideze, eu zic sa nu pierdem sansa. Asa am facut si cu Ceausescu ca apoi sa il regretam.

    Comentariu by unul — 15 mai 2016 @ 16:49

  21. Așa ca si can-can: Nu am nicio jena sau niciun orgoliu sa discutam politica pe un blog vădit iorgusist. La fel discut pe orice blog, fie extremist înfierând șovinismul sau fundamentalismul. Factul ca o fac, cred ca e dovada de implicare.
    Ca nu este cineva de acord cu ce spun, este chestiune personală. Dezacordul se datorează faptului ca cineva poate sa aibe mai multe date si informații decât mine, ori un alt motiv ar fi ca nu exista aceeași percepție acelorași date si informații, ori sentimentalismul datorat de partizanat este mai important decât judecată obiectiva. De toate astea, pe unele subiecte, pot fi si eu vinovat.

    Orice HCL se trimite la prefectura, care in termen de 6 luni poate iniția o procedura de atac a anulării HCL daca ea contravine legii. De exemplu, HCL pe bugetul local poate fi respins de către prefectura pe motiv de dezechilibru sau alt mot

    Comentariu by Ozzy — 15 mai 2016 @ 18:15

  22. … sau alt motiv. (Scuze, scriu pe tel.)

    La asta m-am referit când am afirmat ca HCL-urile sunt aprobate de către Constanta, adică de către prefectura.
    Apoi in ce privește ierarhia, ea este reala: pe plan național un partid are un președinte, dupa care urmează ierarhia in sens invers. Daca nu este așa, îmi cer scuze, poate ca am înțeles greșit. Dar nu cred sa fi înțeles eu greșit, sunt convins ca ma contraziceți fara o rațiune logica, ci doar din rațiune sentimentala.

    O sa va explic si cine sunt, daca nu ați aflat de la mangalioți. Dar cel mai bine o sa va prezint CV-ul meu, sa nu existe presupuneri greșite.
    Întrebarea o înțeleg așa: Cine este Ozzy in politica? (Asta e subiectul!) Este un zero barat.- zic cei de pe aici.
    Alt fact este ca am refuzat de 3 ori. Si alt fact este ca persoane din conducerea partidului care au cunoscut realizările mele personale pe diverse domenii au insistat. Am pornit de la 7000 euro si in 4 ani am ajuns sa gestionez pe an o cifra de afaceri mai mare decât bugetul Mangaliei. Si nu erau banii altora.
    Am avut de-a face cu politici la nivel de țara, in perioada de preaderare la UE, am fost in delegația care a primit miniștrii europeni. Am dat mâna si am discutat cu mulți lideri europeni, cu papa, cu Bush, cu Clinton, am fost in biroul oval din Casa Albă din timpul lui Obama. Sunt facte. Cand eram in școala orașul Mangalia mi-a dat o diploma de cetățean de onoare pentru ca am câștigat olimpiade la matematica. Am lucrat in MI si in 2003 am primit o distincție ca o decorație si titlul de „polițistul anului”. Treaba mea a fost infracționalitatea transfrontalieră, mai ales terorismul. Am aparat țara noastră si chiar si pe altii, de aceea am fost invitat la UN, la FBI, la US Custom & Border Protection, la US Secret Service, ori la alte forte guvernamentale din Europa. Ba si la un seminar SPETZNAZ. Dupa ce mi-am dat demisia am transformat un SRL intr-o companie cu acoperire naționala.
    Dar ce va interesează este ca am cunoscut si am discutat cu majoritatea personalităților politice din țara, eu fiind atunci un non-politic. Așa a fost sa fie. Nu știu daca am învățat ceva de la aceștia.

    Dar dupa opinia unora, sunt zero barat.

    Comentariu by Ozzy — 15 mai 2016 @ 18:43

  23. Sa nu va suparati domnule Ozzy, pe multi ii deranjeaza si nu pot suporta persoanele care le sunt superioare. Asta- i lumea noastra ,cea in care traim!

    Comentariu by Anna — 15 mai 2016 @ 19:10

  24. Care-i afacerea pe care o desfășoară domnul Ozzy? ca poate îl copiem și noi ăștia mai simpli care nu ne duce capul ca pe dansul, sa reușim și noi sa facem din 7000€ câteva sute de mii sau milioane, nu sunt afaceri cu banul public sper ca altu fel nu vom avea șansa să ne îmbogățim

    Comentariu by Claw — 15 mai 2016 @ 19:11

  25. Cine ai fost ai tot spus-o de nenumarate ori , dar ce urmeaza sa faci ca om politic din pozitia de consilier local nu am aflat inca .

    Comentariu by doctorand — 15 mai 2016 @ 19:12

  26. Bravo bai Ozzy,in sfarsit ai aparut tu ca sa aiba cine sa il intreaca pe Raducu la mintit. Ai utat sa mentionezi ca ai luat masa si cu Kennedy.

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 19:15

  27. Ozzy tu te incadrezi sigur in segmentul patologic, nu stiu exact unde ca nu sunt de specialitate. Dar e clar ca trebuie tratament. Du-te la Ciolos, si asa e guvern de tehnocrati, sa te puna la Interne. Ce vorbesc e prea putin. Vorbeste si cu domnul presedinte sa-ti dea un servciu secret in coordonare. Sau mai bine du-te direct la spitalul de nebuni.

    Comentariu by Provider NET — 15 mai 2016 @ 19:33

  28. Doamne cu cine suntem concetățeni. Bogdane ce-ai făcut mă bobita mă? ???unde dracu l-ai găsit? ??papa, bush tatăl fiul și nepotul, Clinton și Monica, pana și Obama știu și îl cunosc pe ozzy din Mangalia. Auzisem ca el a înființat mac Donaldsu da acu sinteza sigur ca el a fost.mestere vezi ca tocmai întreba Jimmy hoffa de tine.hai ma, dati-o dracu.chiar nu vedeți ca depășiți orice limita?îi înțeleg acu și pe aia cu apa la leu da voi cu superman ăsta i-ați bătut. Și intre noi așa ai fost penibil la mașterchef si si mai penibila dar edificanta reacție în ce îți privește caracterul a fost postarea pe fb în care încercai sa îi ridiculizezi pe bucătării aia 3.măcar aia știu sa facă ceva bine.tu nu.

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 20:32

  29. Decat cu un prost la drum, mai bine cu un inteligent, care pt unii care nu il inteleg, il considera nebun. Ati uitat de Eminescu care pt ca n a suportat ,, oranduiala cea cruda si nedreapta,, a fost considerat nebun? De ce nu mai avem macar un singur Eminescu? De ce ne batem joc de oamenii de valoare? De ce ne lasam mintiti de unii care sunt mai prosti decat noi?de ce?

    Comentariu by Anna — 15 mai 2016 @ 20:42

  30. Anna, parerea ta nu coincide cu a noastra! Nu incerca sa insisti!

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 20:55

  31. Ozy, o slugă, un impus, care aberează, căruia nu-i pasă de Mangalia, de care nu a auzit nimeni până când s-a dus spion la PSD, care nu a văzut până acum problemele orașului. Ozy, tată, în labilitatea ta, ne faci un bine tuturor. Boicotezi PSD care nici nu merită altceva. Maganu, alt vânzător. S-a întors la Radu pt că și-a primit banii pt transport.

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 21:23

  32. OZZY,

    Hai să-ţi spun ce am înţeles eu, deşi cred că la fel au înţeles şi alţii, din CV-ul tău de persoană politică,

    -după un lung şir de contacte internaţionale cu oameni politici şi ne-politici, ţi-ai făcut SRL ca să faci bani în România.
    -ai ajuns, în mai puţin de un cincinal, de la 7000 de euro la o cifră de afaceri anuală de peste 20 milioane de euro, adică o creştere absolută de 5 milioane de euro pe an. Aici observ, personal, că nu sînt multe conjuncturi care permit o asemenea creştere, în România… fără a fi „de origine controlată”.

    De remarcat, în CV-ul politic prezentat, legătura foarte strînsă între politică şi bani, în sensul că din politică se face avere.

    Din punctul meu de vedere, legătura dintre politică şi bani este că, prin politica bazată pe reprezentare, se gestionează evoluţia strategică a economiei şi a societăţii în funcţie de proiectul de ţară şi de situaţia socială, unde politica este „făcută” de persoane alese de societate prin vot. Societatea îşi desemnează reprezentanţi care să vegheze la păstrarea echilibrului dintre interese şi nevoi.
    Adică, politica este emergentă, unde politicienii ascultă de societate.

    Tu ne spui că politica este hegemonică, unde populaţia ascultă de politicieni. Tu ne descrii o politică ruptă de origine, de societate.
    Iar dacă vorbim de PSD, vorbim direct de plutocraţie.

    Şi acum să îţi demonstrez că îţi lipseşte onestitatea intelectuală.

    Pe subiectul „ierarhie”, „politică” şi „autoritate”, ai făcut următoarele afirmaţii:

    Alaltăieri:

    1. „Un oras cu primar independent nu obtine facilitati fiscale, nu pupa proiecte europene, etc.
    […]
    Un primar independent, scuipat de toate partidele, ne va izola de restul lumii si vom ramane inapoiati precum comunitatile amish sau mormoni.
    Hotararile de Consiliu Local importante trebuie aprobate de catre Constanta.
    Proiectele trebuie aprobate de catre judeteana, de catre guvern, de catre UE…”

    2. „daca vrei sa ai realizari, gen sa aduci proiecte ori sa construiesti pentru oras cu finantari externe bugetului local, trebuie sa ai cu cine si inca o data cu cine.”

    Din 1) şi 2) rezultă, foarte clar, că primarul trebuie să fie din acelaşi grup politic şi de interese cu cei de la Consiliul Judeţean şi Prefectură, Guvern, Parlament, UE, ca să aibă sprijin. Nu numai sprijin politic, ci şi FINANCIAR! O mare frăţie de o singură culoare.

    Dacă nu am înţeles bine, atunci cineva are probleme cu sensurile cuvintelor din limba română, ori eu, ori tu.

    Numai că explicaţia o dai tot tu, cînd spui că:
    3.„Nu-mi dati exemplu pe Vrabie, caruia eolienele i-au dat buget unei comune mai mult decat bugetul local.”

    Adică recunoşti că independenţa financiară poate să scoată o localitate de sub dependenţa de Constanţa şi de Bucureşti.

    Astăzi o suceşti şi ne explici că, de fapt, noi nu am înţeles bine, pentru că:

    Orice HCL se trimite la prefectura, care in termen de 6 luni poate iniția o procedura de atac a anulării HCL daca ea contravine legii. .

    Adică, cum ar veni, tu vorbeai de legalitatea în sine, nu de invocarea legalităţii ca pretext de tărăgănare, iar noi te-am înţeles greşit.
    Tu ne explici azi că, de fapt, alaltăieri vroiai să spui că este obligaţia prefecturii să anuleze o HCL care contravine legii.
    Dar, dacă pui citatele unele lîngă celelalte, se vede clar diferenţa de sensuri şi lipsa ta de onestitate intelectuală.

    Diferenţa de sensuri nu deranjează. Deranjează, în schimb, atitudinea ta lipsită de onestitate atunci cînd acuzi publicul că nu a înţeles.

    Aşadar, ai la dispoziţie două variante dintre care să-ţi asumi una, ca politician:

    1. După logica ta politică, prefectura e cea care hotărăşte dacă o HCL este legală sau nu, pe criterii de apartenenţă politică.

    2. Ai grave probleme de discurs politic şi logic: lipsa de onestitate intelectuală şi lipsa proprietăţii termenilor.

    Comentariu by Vipera cu elice — 15 mai 2016 @ 21:35

  33. Lasa ca vine Iorgus inapoi la locul lui si se termina cu toti mizerabilii si incompetentii.Fac ei manevre, socoteli, dar cetatenii le vor rasturna toate asteptarile.Mangalia voteaza responsabil,asa cum a votat acum patru ani.orgus are electoratul lui.Iar Ozzi tot la polonic o sa ramana, acolo este locul lui.

    Comentariu by dana — 15 mai 2016 @ 21:36

  34. Auzi, bai Ozzy? Si dupa asemenea reusite majore, doar locul 3 la psd-ul local? Slabut… Stii, doar ce-au zis astia la tv, intr-o reclama, cica: excesul de alcool dauneaza grav sanatatii…

    Comentariu by Anonim — 15 mai 2016 @ 22:24

  35. OZZY, BĂ OZZY, TE ROAGĂ OBAMA SA-L SCOȚI DE LA PROFILUL „NU DERANJAȚI” CĂ TOT TE SUNĂ ȘI ZICE CĂ-I DAI OCUPAT!
    HAI MĂ, FIE ȚI MILĂ DE EL, CE DACĂ E DOAR UN AMĂRÂT DE PREȘEDINTE!
    OZZY, BĂ OZZY, FĂ ASTA PENTRU NOI AMĂRÂȚII DIN ROMÂNIA!

    Comentariu by Ptr ozzy — 15 mai 2016 @ 22:32

  36. Care Ozzy bai frate ?!!?? E unul Ozghiun caruia nu ii mai merge bine cu firma de paza si incearca sa dea cu papagalul sa ajunga consilier tragand in jos lista psd. Cred ca Sandel bagat in lista dadea mai bine .

    Comentariu by Sanda — 15 mai 2016 @ 22:42

  37. va pierdeti vremea cu baiatul asta si ii mai dati si importanta, adica exact ce el cauta. Dati-i ignor si nu va mai lasati atrasi in capcane a la RC! Pentru cine nu l-a cunoscut pe marele agent 007,sa stea linistiy ca nu a pierdut nimic…
    PSD-ul in schimb s-a imbogatit cu acest membru ve valoare. Ma doare capul cand ma gandesc ca aiurutul asta va face parte din CL

    Comentariu by Anonim — 16 mai 2016 @ 0:05

  38. Ma amuza tot ce s-a scris despre mine.
    Am sa continui, pentru a fi si mai necredibil.

    Dauu un exemplu: http://www.foodandbar.ro/energizantele-se-mentin-in-continua-crestere/

    Am fost printre primii 3 playeri din piata de energizante, celelalte 2 branduri fiind Red Bull si Power Horse in acea perioada. Ulterior am scos pe Power Horse efectiv din rafturi.
    Conform unui studiu de piata AC Nielsen. Pentru ca in 2006 am vandut 13 milioane de energizante in Romania, in timp ce Red Bull a vandut 16 milioane de doze.
    Emergizantul a fost un produs din 26 de branduri pe care le aveam in portofoliu. Si nici macar produsul locomotiva al companiei. Sole distributor si reprezentat pe toate acele branduri.

    Pe langa importuri si distributie, grupul de firme a avut si alte domenii de activitate, de la logistica de distributie in key account si convenience pana la merchandising in cash & carry si benzinarii. Am facut confectii in sistem Lohn, am dat de lucru inclusiv la Steilmann Mangalia sau Steilmann Satu Mare, pana la 22 fabrici de confectii din Romania. Am exportat 2 mil de piese confectionate in Romania.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 1:49

  39. stiu, si ai zapacit si marmota! cred ca ai baut prea mult din prostia aia de energizant cu care s-au imbolnavit atatia tineri de inima prin discoteci!
    nu stiam cine profita de pe urma vulnerabilitatii si nestiintei copiilor

    Comentariu by Anonim — 16 mai 2016 @ 2:06

  40. Am fost creatorul si proprietarul brandului Casa Warsteiner din Bucuresti dupa al carui concept s-a creat Beraria H.
    http://www.dezvaluiri.ro/investigatii/ancheta/486024.html
    As putea sa continui cu lucruri pe care le-am facut, dar nu falosenia este scopul meu.
    Asa, vorbind de cultura si evenimente, de exemplu Liberty Parade dintre Saturn si Venus s-a numit inainte Love Parade si a fost conceput si realizat impreuna cu Cristi Nitu de la Radio 21. Festivalul Folk You s-a conceput la 2 Mai, pe vremea cand traia Pitis, la o discutie noaptea pe plaja cu Pitis, Fly (Marius Tuca) si nasul meu de cununie. Primul Folk You s-a facut pe o scena facuta ad-hoc din barne si sponsorizata de compania mea.
    Am promovat si evenimentele de club in Romania:https://www.youtube.com/watch?v=YgoDgpj73Jc

    Multi intreaba: daca ai avut, de ce nu mai ai? Pentru ca nu mai este important pentru mine sa am. Am trecut printr-un cancer, te schimba.
    Relevant in discutie este asta: declaratia mea de avere este zero total. Asa intru, asa ies.

    Ce ma reprezinta? ce am realizat in viata sau ceea ce detin material?

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 2:07

  41. Hai sa demontam xv ul un pic ca vipera chiar dacă este partizan iorgus te a făcut praf pe politico admin.deci 4 ani firma zici tu multimilionara din nimic…3 președinți pe care i-ai cunoscut sa facem un calcul și ne ar ieși ca tu ai dat mana cu busu prin 2000..

    Comentariu by Anonim — 16 mai 2016 @ 7:31

  42. Maganu nu se vinde pt 2 lei, voi vreti cu toata puterea sa ne vindeti viitorul, vad cu cata inversunare loviti in Ozzy care va este superior din toate punctele de vedere. Daca voi sunteti atat de tari, de ce va luptati cu unul pe care il considerati inferior?Logica va rog!

    Comentariu by Toma — 16 mai 2016 @ 8:09

  43. Da ce in sitemul bancar in cip de ce stai asa prost atărni de un fir eşty la disperare ? ADIO CASĂ ADIO MASĂ ASTA-I ULTIMA SALVARE ŞI DACĂ AI PARIAT GREŞIT CE LA FACI LA RATE SUNI PE OBAMA?

    Comentariu by Claw — 16 mai 2016 @ 8:13

  44. Domnule Visa vreau sa va anunț ca acum ceva zile am expus pe acest blog doua probleme și anume :
    1)Iarba netaiata din curtea grădiniței Neptun
    2)Caldura infernala din sălile de curs situate la ultimul etaj de la Școala 3
    Pot sa va spun ca una din probleme a fost rezolvata mă refer la cea cu grădinița Neptun ceea ce înseamnă ca cei din primărie sunt atenți la ceea ce se scrie pe acest blog și ca prin minune au acționat în sfârșit pentru prima oară în ultimii ani .
    Nu vreau sa fiu carcotas dar as dori sa știu cât a costat factura pentru tăierea ierbii din curtea grădiniței pentru ca umbla un zvon ca este vorba de o suma aberanta dar nu vreau sa îi dau crezare pana nu vad concret.
    Mă bucura faptul ca noi părinții am scăpat măcar o data de aceasta corvada
    impusa tacit de către mai marii noștri și va mulțumesc pentru ca ați creat acest blog.

    Comentariu by Cetățeanul 4007 — 16 mai 2016 @ 9:19

  45. Mai am o întrebare :
    De ce avem colectoare de deseuri reciclabile in fata blocului iar firma de salubrizare îl ridica punându l la un loc cu gunoiul menajer?
    Bănuiesc ca aceste colectoare nu au fost ieftine atunci când sa u montat și nu le văd logica dacă nu sunt folosite conform destinației lor.

    Comentariu by Cetățeanul 4007 — 16 mai 2016 @ 9:31

  46. Vă expun aceste chestiuni simple pentru a tăia din marile tâmpenii pe care vor sa ni le vândă unii și nu văd adevăratele probleme pe care le am eu ca simplu cetățean.
    Despre găurile din asfalt nu vreau sa mai discut deoarece am trimis către primărie multe pachete cu carne frumos ambalata de fiecare data când intram cu mașina într o astfel de groapa mai ales când mergem grăbit cu copilul bolnav către secția de pediatrie noapte târziu .
    Dacă cei din fruntea urbei cred ca o sa ne mai curgă balele ori de câte ori vedem o poza cu,, monumentele” pe care vor sa le facă sau la amenintarile subtile pe care le expun cei de la Constanta și lasă adevăratele probleme pe care le au cetățenii simpli din Mangalia se înșeală amarnic.

    Comentariu by Cetățeanul 4007 — 16 mai 2016 @ 9:44

  47. OZZY,

    Poveşti de viaţă avem toţi.
    Povestea ta de viaţă, deşi remarcabilă, nu este deloc relevantă în contextul de faţă.

    Viziunea ta politică, în schimb, cred că interesează pe toată lumea.

    Revin cu întrebarea de la 32: vrei să spui că Prefectura e cea care hotărăşte dacă o HCL este legală sau nu, pe criterii de apartenenţă politică?

    Toma, ia spune-ne tu: cam care e preţul lui Maganu?
    Cît despre „atacurile” la Ozzy, nu e nici un atac. Sînt întrebări absolut legitime, pe care i le-ar pune oricine.
    Încerc să aflu, de la un cetăţean de pe poziţia a treia pe lista de consilieri locali a PSD, de ce vrea votul meu.

    Comentariu by Vipera cu elice — 16 mai 2016 @ 10:08

  48. Pt 41
    Nu interpreta greșit ce am scris.2, nu 3. Bush in vizita in România din 23 Noiembrie 2002, dupa Summitul de la Madrid unde România a intrat in NATO. Locație: aeroportul Henri Coandă, salonul oficial „Aurel Vlaicu” Corp C. Conjunctura: indiferent care demnitar sosește in România, in vizita oficială, in vizita de stat sau in vizita de lucru (sunt lucruri diferite cu protocoale diferite), intra in România conform legii in baza pașaportului. Chiar daca este pașaport diplomatic, primește ștampila de intrare in țara si legea spune ca se face indentificarea. Normal ca nu sta un președinte de stat ca la ghișeu, ca sa fie identificat, protocolul își urmează cursul. In decursul acestui protocol, s-a nimerit ca Bush sa dea mâna cu toți din sala. Era atât de amețit ca s-ar fi salutat si cu ficusul, cred.
    A fost vizita cu faza cu curcubeul.

    Iar Clinton in 2004 când nu mai era președinte, in clădirea UN, pe care o frecventa des. Chiar se zvonea ca va ajunge secretar-generalul UN.

    Apoi am scris ca am fost in biroul oval din Casa Albă. Exista zile când se poate vizita. Eu eram intr-un schimb de experiența la US Secret Service.
    https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/1919504_101578353201688_2140412_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=a6826dd0bcbf2e197ca2b97195bdb1aa&oe=57D9887F
    Cel care a organizat vizita a fost directorul US Secret Service, care mi-a dat si un fel de scrisoare oficială.
    https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/170873_190981124261410_4544262_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9
    Nu am întâlnit președintele, nu era in Casa Albă, tocmai de aceea a fost posibila vizita din biroul oval. Am urcat si sus la sniperi, de fapt acela a fost subiectul vizitei.

    Sunt doar conjuncturi. Prin care eu am ajuns in preajma unor personalități. Datorită meseriei nici nu am știut sa ma bucur pe moment ca sunt in preajma lor, din defect profesional am folosit momentul sa le studiez. In loc sa ma bucur ca stau de vorba cu o femeie superba la salonul VIP, cu Nicole Kidman, eu am studiat-o comportamental. Abia dupa ce i-a decolat avionul am realizat ca îmi plac foarte mult ochii ei pătrunzători.
    Bineînțeles, povestite acum par SF-uri.

    Am fost prin Europa cu diverse treburi. Am fost si la UN Bruxelles.
    https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/22570_104614902898033_8138757_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=84a7cee1a713449f8cceaf27152bae77&oe=57A021BD

    https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/22570_104614909564699_1434936_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=411b326bbd9abc454b0280dda20458ae&oe=57A946A4

    Si nu am fost in vizite de fițe, am fost cu treabă.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 10:25

  49. Pt 41
    Nu interpreta greșit ce am scris.2, nu 3. Bush in vizita in România din 23 Noiembrie 2002, dupa Summitul de la Madrid unde România a intrat in NATO. Locație: aeroportul Henri Coandă, salonul oficial „Aurel Vlaicu” Corp C. Conjunctura: indiferent care demnitar sosește in România, in vizita oficială, in vizita de stat sau in vizita de lucru (sunt lucruri diferite cu protocoale diferite), intra in România conform legii in baza pașaportului. Chiar daca este pașaport diplomatic, primește ștampila de intrare in țara si legea spune ca se face indentificarea. Normal ca nu sta un președinte de stat ca la ghișeu, ca sa fie identificat, protocolul își urmează cursul. In decursul acestui protocol, s-a nimerit ca Bush sa dea mâna cu toți din sala. Era atât de amețit ca s-ar fi salutat si cu ficusul, cred.
    A fost vizita cu faza cu curcubeul.

    Iar Clinton in 2004 când nu mai era președinte, in clădirea UN, pe care o frecventa des. Chiar se zvonea ca va ajunge secretar-generalul UN.

    Apoi am scris ca am fost in biroul oval din Casa Albă. Exista zile când se poate vizita. Eu eram intr-un schimb de experiența la US Secret Service.
    https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/1919504_101578353201688_2140412_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=a6826dd0bcbf2e197ca2b97195bdb1aa&oe=57D9887F
    Cel care a organizat vizita a fost directorul US Secret Service, care mi-a dat si un fel de scrisoare oficială.
    https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/170873_190981124261410_4544262_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9
    Nu am întâlnit președintele, nu era in Casa Albă, tocmai de aceea a fost posibila vizita din biroul oval. Am urcat si sus la sniperi, de fapt acela a fost subiectul vizitei.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 10:26

  50. Sunt doar conjuncturi. Prin care eu am ajuns in preajma unor personalități. Datorită meseriei nici nu am știut sa ma bucur pe moment ca sunt in preajma lor, din defect profesional am folosit momentul sa le studiez. In loc sa ma bucur ca stau de vorba cu o femeie superba la salonul VIP, cu Nicole Kidman, eu am studiat-o comportamental. Abia dupa ce i-a decolat avionul am realizat ca îmi plac foarte mult ochii ei pătrunzători.
    Bineînțeles, povestite acum par SF-uri.

    Am fost prin Europa cu diverse treburi. Am fost si la UN Bruxelles.
    https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/22570_104614902898033_8138757_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=84a7cee1a713449f8cceaf27152bae77&oe=57A021BD

    https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/22570_104614909564699_1434936_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=411b326bbd9abc454b0280dda20458ae&oe=57A946A4

    Si nu am fost in vizite de fițe, am fost cu treabă

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 10:28

  51. Nu țin la imaginea mea, nu ma îmbrac la costume (8 ani am fost nevoit sa port si am ajuns sa urăsc outfit-ul protocolar).
    Sunt aiurit, probabil, cum scriu unii pe aici. Dar nici să-mi anulați trecutul nu puteți, pentru ca l-am trăit.

    Sunt conștient, in Mangalia astăzi nu sunt un cineva pentru cei care nu sunt de generația mea.
    Mai cineva cred am fost când am lucrat la Poliția de Frontiera in vama Vama Veche. Ori când aveam sala de arte marțiale de la Casa Tineretului.
    Am crescut in Mangalia, am reprezentat orașul la olimpiadele de matematica. Am lucrat in punctul de trecere al frontierei in perioada când erau la vama kilometrii de autocare, se aducea marfa de la turci. Alți locuitori ai Mangaliei trăiau din adus marfa de la bulgari. Așa erau vremurile. Uite o funcție si un loc de muncă râvnite in acea perioada, pe care le-am avut de la 19 ani si jumătate. Dupa ani de lucrat in vama, eu tot nu am avut vila sau mașina.
    Își amintește cineva, în afară de Beinur, să fi avut ceva sa-mi reproseze? Am facut probleme cuiva?
    Își mai amintește Nea Nelu Minca când i-au furat Ford Scorpio in Bulgaria? Cine a dat de mafioții bulgari si a negociat un alt autoturism ca despăgubire?
    Stie cineva ca dosarul Țigareta 2 a pornit de la Vama Veche, când am depistat transport de 1,8 milioane de timbre de țigări, sustrase de la Min. Finanțelor, folosite in traficul de țigări, si transportate peste granița de către un lucrător la supravegherea vamala?

    Pe timpurile alea, din câte îmi amintesc, Leonard Tanase era lucrător vama la Negru Vodă, împreuna cu Craciunescu si Baroi al mic, toți implicați in contrabanda cu țigări, treceau tirurile pline cu țigări prin vama fara sa oprească. Nu cumva dl politician care se susține cu Iorgus, reciproc, nu a fost dat afara de la vama si condamnat? Nu mai țin minte si nici nu ma interesează chestiunile astea vechi.
    Doar ca mi se pare absurd sa primesc lecții de moralitate: aflați in poziții similare, eu am ales sa fiu cu bun simt fata de oameni, am ales sa nu fiu corupt si am ales sa am realizări; iar Leo Tanase a ales sa fure ca in codru, sa fie corupt, sa fie prins.
    Am ajuns unde v-am povestit ca am ajuns cu alegerile; corupții au plătit, unii cu pușcăria, altii au stat fugiți in alta țara.

    Cât de credibili sunt cei care îmi dau lecții de moralitate, dar ei înșiși sustin pe corupți dovediți si condamnați?
    Eu nu as discuta despre trecutul altcuiva. E o chestiune de gentleman. Prefer sa spun ce am facut eu, nu ce au facut altii.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 10:30

  52. OZZY

    Două întrebări:
    1. Prefectura e cea care hotărăşte dacă o HCL este legală sau nu, pe criterii de apartenenţă politică?
    2. De ce crezi că e bine să-ţi dau votul meu?

    Comentariu by Vipera cu elice — 16 mai 2016 @ 10:49

  53. 1. Vipera, pune întrebările corecte, nu dupa propriul bias. Subiectul a fost despre dependentă Mangaliei fata de Constanta, si ma refer ca oraș. Ce politica își fac partidele le privește.
    Eu am specificat ca nu se poate sa trăim izolați si independenți ca amish, mormoni, quakeri, mnemoniti, etc.
    In stat, in justiție, chiar si in partidele politice, nu exista o independența ca la ziariști sau artiști, sa zicem. Pentru ca sunt o organizare.

    HCL sau Bugetul Local sunt aprobate de prefectura. De fapt legea zice ca noi ii anunțam ce am hotărât, dar daca nu am hotărât conform legii ne pot obliga sa corectam. Bugetul pe anul acesta parca a fost dat înapoi pe motiv de dezechilibru bugetar.

    Tu ma intrebi daca politic un HCL poate fi atacat de către prefectura. Pai nu știu si nici nu am auzit, nu m-am ocupat de politica si nici nu am aprobat HCL-uri. Cei care intra in Consiliul Local primesc legislația sa o studieze, depun un jurământ, etc.
    Dar încurci întelesul cuvintelor, este ca si cu paharul de apa pe jumătate plin. Un consiliu județean majoritar X-ist, o primărie constănțeana X-ista, sau orice primărie din țara, pot fi o sursa de informare facila pentru anumite proiecte care s-au dovedit de succes. Ca edil X-ist poți oricând sa suni un coleg de la Bistrița, Timișoara sau Fălticeni si sa intrebi: cum ați facut cutare lucru? Cum ați rezolvat problema juridică cutare?
    Tu ai înțeles ce ai vrut, ca un consiliu județean X-ist dictează unui consiliu local X-ist. Dupa cum ți-e judecata așa ți-e si percepția.
    Întrebarea ta nu are legătura cu subiectul. Subiectul era despre izolarea orașului prin consecință.
    Iar chestia cu independența politica fata de Constanta sau Capitala este doar pentru partidele fantoma si dezorganizate. De-aia se numește partid. Partidul este o organizare a unei grupări de oameni, uniți prin comunitatea concepțiilor politice, ideologice, etc.
    Ca si șef de pravalie lași in pace raionul de fructe daca responsabilul de raion face o treaba buna. Dar când fructele se strica si se aduna muștele, șeful de prăvălie il schimba pe iresponsabil. Dictează șeful de prăvălie peste responsabilul de raion? Daca înțelegi manageriatul ca pe o dictatura, nu cred ca înțelegi ca ce înseamnă o organizație.
    ORGANIZÁȚIE, organizații, s. f. 1. Asociație de oameni cu concepții sau preocupări comune, uniți conform unui regulament sau unui statut, în vederea depunerii unei activități organizate.

    Dar înțeleg, Mangalia a fost condusă prin dictatura pana acum, nu cu manageri.

    Ca sa sintetizez, răspunsul pe scurt este: Nu!

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 11:27

  54. @Vipera

    2. Am sa presupun ca te-ai referit la binele Mangaliei. Ce plus pot aduce eu sau ce plus pot genera, sa fie mai bine Mangaliei?
    Am o experiență. Am facut si greșeli in viața, dar am învățat din ele. Pe timpul meu, pe sănătatea mea, pe banii mei. Asta înseamnă ca nu mai e nevoie sa cheltui timpul, sănătatea si banii unui oraș ca sa fac aceleași greșeli.
    Am învățat mult si din realizări. Câteodată oamenii doresc atât de mult sa aibe realizări, încât vor sa le obțină cu orice preț. Când prețul plătit e prea scump, nu se mai poate numi o realizare.

    Nu promit ca voi face ceva anume. Nu știu ce probleme voi descoperi sau ce probleme vor apare.
    Dar pot fi sincer cu dorința mea de a cauta soluțiile. Devii olimpic la matematica rezolvând problemele care ți se dau pe loc.
    Am mai învățat să mă folosesc de cei care au experiența intr-un domeniu; înainte de a lua o decizie pentru un domeniu sa obțin expertiza/sfatul/îndrumarea a 3 specialiști independenți. Ca opinii, dar mai mult ca instruire pe domeniu.

    Nu cer voturi. Eu ma prezint si arat cine sunt.
    Cine mă votează îmi pune pe umeri o responsabilitate.
    Am fost responsabil cu apărarea tării noastre si am facut-o responsabil. Nu cer nimenui sa ma voteze, încrederea nu se cere, se câștigă.

    Sunt acuzat ca nu am stofa de politician? Eu nu consider ca aceasta carenta este ceva negativ, chiar ma simt flatat.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 12:00

  55. Legea nr. 340/2004 privind prefectul si institutia prefectului.
    Art. 1
    (1) Prefectul este reprezentantul Guvernului pe plan local.
    (3) Prefectul este garantul respectarii legii si a ordinii publice la nivel local.
    Art. 4
    (1) Prefectul conduce serviciile publice deconcentrate ale ministerelor si ale celorlalte organe ale administratiei publice centrale din subordinea Guvernului, organizate la nivelul unitatilor administrativ-teritoriale.

    Art. 19
    (1) In calitate de reprezentant al Guvernului, prefectul indeplineste urmatoarele atributii principale:
    a) asigura, la nivelul judetului, aplicarea si respectarea Constitutiei, a legilor, a ordonantelor si a hotarârilor Guvernului, a celorlalte acte normative, precum si a ordinii publice;
    b) actioneaza pentru realizarea in judet, a obiectivelor cuprinse in Programul de guvernare si dispune masurile necesare pentru indeplinirea lor, in conformitate cu competentele si atributiile ce ii revin, potrivit legii;
    c) actioneaza pentru mentinerea climatului de pace sociala si a unei comunicari permanente cu toate nivelurile institutionale si sociale, acordând o atentie constanta prevenirii tensiunilor sociale;
    d) colaboreaza cu autoritatile administratiei publice locale pentru determinarea prioritatilor de dezvoltare teritoriala;
    e) verifica legalitatea actelor administrative ale consiliului judetean, ale consiliului local sau ale primarului;
    f) asigura, impreuna cu autoritatile si organele abilitate, ducerea la indeplinire, in conditiile stabilite prin lege, a masurilor de pregatire si interventie pentru situatii de urgenta;
    i) dispune masurile corespunzatoare pentru prevenirea infractiunilor si apararea drepturilor si a sigurantei cetatenilor, prin organele legal abilitate;
    k) dispune masuri de aplicare a politicilor nationale hotarâte de Guvern si a politicilor de integrare europeana;

    Comentariu by Marian Vasile — 16 mai 2016 @ 13:01

  56. OZZY,

    Mulţumesc pentru răspunsul de la întrebarea 1.
    Dacă răspunsul tău e „nu”, atunci îţi rămîne varianta 2 de la punctul 32. Sory.

    În ce priveşte motivul pentru care te-aş vota, aproape că m-ai convins. Mai rămîne să şi demonstrezi, dacă vei fi ales.
    Pînă la urmă contează ce faci, nu ce spui că faci. Nimeni nu îţi cere să ai stofă de politician, ci să fii onest.

    ….
    PS 1:
    Nu e nici un bias. Am pus declaraţiile tale faţă în faţă, ca să poată vedea toţi despre ce e vorba şi să aprecieze şi ei, tocmai ca să nu fiu acuzat de părtinire.

    PS 2:
    În USA, cînd evangheliştii şi mormonii votează, se alege preşedintele. În România, nu ştiu. Există mormoni sau amish?
    Comparaţia cu „amish, mormoni, quakeri, mnemoniti”, este o extremă neplauzibilă care exclude zona reală, aceea a medierii permanente. Chiar nu e nevoie de asemenea trucuri de discurs.

    Comentariu by Vipera cu elice — 16 mai 2016 @ 15:10

  57. Domnule Ozzy,
    Sa intelegem ca in tumultoasa dumneavoastra viata, ati avut timp sa cunoasteti presedinti, persoane marcante pe scena politica, sa faceti afaceri de milioane de euro, sa lucrati in punctul de frontiera Vama Veche, sa lucrati in aeroportul in care intamplator a dat Bush mana cu dumneavoastra si altii care se aflau pe acolo, ati revenit la a „bucatari”, ati fost invitat de servicii de top in USA, ati dat mana si v-ati pozat cu fosti sefi de servicii din USA, ati condus un grup de firme, ati batut Power Horse, ati scos de pe piata pe nu stiu cine, ati creat brandul Casa W, pe care l-au oreluat altii si dupa al carui concept s-a facut Beraria H, cati ani aveti domnule ?!
    Nici macar fizic, nu mai vorbim de logica si bun simt, nu aveati timp sa realizati ceea ce ati prezentat ca si „infaptuit” de persoana Menabit Ozghiun.
    Mai mult, dupa o lunga insiruire de lucruri pe care le-ati facut (le prezentati ca pe realizari personale), veniti sa spuneti ca de fapt ati dat mana cu persoane importante ca asa a fost conjunctura, ca erati secundul aluia care stampila pasapoartele la intrarea in tara, ramane sa spuneti ca de fapt, brandurile despre care vorbiti, nu va apartineau, erati angajat la firma Ț si faceati distribuire…
    Domnule Menabit, un om care ar fi avut realizarile visate de dumneavoastra, nu era astazi pe o lista de consilieri locali, alaturi de Ciobanel, Borbel, Bodnaras si alte specimene, decat daca toate realizarile sale sunt unele inchipuite, dar aruncate pe presa cu un scop bine definit si anume de a distrage atentia de la ESECUL TOTAL bifat de administratia Radu Cristian.
    Daca ati avea o urma de bun simt si materie cenusie (se aude ca prin liceu chiar posedati asa ceva), retrageti-va !
    A da mana cu unul, doi sau o mie de presedinti, nu iti confera nici macar 1% din cunostintele si aptitudinile necesare pentru a face politica, de administratie nici nu mai incape vorba.
    Va urez, domnule Menabit, multa, multa sanatate !

    Comentariu by NNN — 16 mai 2016 @ 15:10

  58. Domnule Ozzy,
    Este adevarat ca sunteti pe lista de consilieri a PSD-ului din cauza presiunii facute de catre Cautis asupra lui Felix Stroe ? Va rog raspundeti …

    Comentariu by mangalia — 16 mai 2016 @ 16:07

  59. Pt. 57 şi alţii care comentează „la persoană”:
    Viaţa personală a lui Ozzy nu are nici o relevanţă în contextul discuţiei.
    Faptul că a ales PSD-ul e strict decizia lui şi, după cum vedeţi, şi-o asumă.
    Este clar că va fi consilier local, aşa că, în loc să fim obtuzi, mai bine i-am arăta că are cu cine discuta.

    Comentariu by Vipera cu elice — 16 mai 2016 @ 16:45

  60. 58.
    Eu sunt sincer in ceea ce ma privește pe mine.
    Conduita unui gentleman obliga sa nu vorbesc in numele altora.
    Felix si Alex s-au văzut pentru prima data in prezenta mea.
    Si discuțiile nu au fost politice, ci despre un expo despre care nu va interesează.
    Ca un amănunt, lucru pe care nu il știați, Felix este un bun matematician si prima discuție pe care am avut-o a fost despre o problema inventata de el si tiparită in Gazeta Matematica in urma cu peste 20 ani. Am dezbătut-o cu pixul pe un șervețel.

    Chiar credeți ca daca un ziarist oarecare face presiuni la o persoana de talia lui Felix Stroe, acesta ar putea ceda vreunui șantaj?
    Va repet. Si Iorgus a insistat sa candidez primar susținut de PSD-ALDE-UNPR. Am refuzat. Din motivele mele.

    Vedeți numai conspirații. Așa s-a facut politica in Mangalia in ultimul timp, cu conspirații, cu atacuri, cu sabotari, acum daca cineva chiar vrea sa facă ceva pentru cetățeni il etichetați nebun. Politica ar trebui sa se facă pentru oameni, nu pentru cine sa prindă puterea.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 16:51

  61. OZZY,

    toată lumea vorbeşte de subordonarea econoiei Mangaliei către interesele din Constanţa.
    Dacă poţi demonta această „teorie a conspiraţiei”, ajută-ne, ca să nu mai învinovăţim oamenii degeaba!

    Comentariu by Vipera cu elice — 16 mai 2016 @ 16:56

  62. pt 57

    Am 44 ani.
    Este adevărat, firmele erau pe numele soției.
    Pe numele meu a fost doar RIVERPARK & SPA, un proiect SAPARD pe 55.000 mp pe Plaiul Foii. Si asociat la FINE ART PRINT, o companie cu servicii tipografice si producție materiale promoționale. Când ma apuc de ceva trec prin toate etapele sa înțeleg. Am învățat despre cerneluru, am facut creație pentru publicitate (https://scontent.fotp1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/308400_293724093987112_1659043739_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=e2a35fbe620793a9fe46258017f6177b&oe=57A09243). De exemplu, având restaurant si pub am învățat si gastronomie, am servit la mese, etc.
    Când am divorțat am plecat in jeans si tricou, compania de importuri si distribuție funcționează cu succes manageriată de ex-soție cu care am o relație bună.
    M-am luptat cu un cancer si am câștigat (din 2013 am ieșit din monitorizare), dar mi-a schimbat mult mentalitatea si văd viața acum altfel.

    Da, acum când povestesc cred ca nu pare credibil.
    M-am apucat de politica Mangaliei in urma cu 2 luni si deja sunt pe lista de consilieri pe loc eligibil. Altii au muncit ani si nu au reușit, sunt conștient nu este corect din punctul lor de vedere. Dar daca ne referim la potenta, s-a întâmplat in nici 2 luni. La fel si cu ce am povestit, s-au întâmplat in timp scurt.

    Am înțeles ca pe blogul asta nu pot fi apreciat, fiind un blog iorgusist. Dar daca e sa judecam factele, poate ca sunt un zero cum sunt etichetat de către unii, dar sunt un zero căruia i s-au propus mai multe decât altora care văd ca sunt specialiști in politica daca își permit sa pună etichete.
    Sa ma retrag? Abia m-am încălzit.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 17:32

  63. Pt 61

    Eu știu așa: platforma de campanie a lui Bogdan spune ca serviciile publice trebuie sa revină primăriei pentru o mai buna chibzuința a banului public. In loc sa fie externalizate către firme căpușă, vrea sa creeze o regie a primăriei, astfel nu se mai scot bugete din banii publici, se cheltuie pe salarii. Din salarii nu ai cum sa furi.

    Platforma PSD-ului anihilează interesele la care te referi. Ce alta dovada mai este nevoie?
    Bogdan își face campania liber. Problema e ca daca Radu si Iorgus au avut timp 4 ani sa-si gândească campaniile, Bogdan nu s-a propus pe sine si nu a avut in calcul aceasta posibilitate.
    Opinia mea de nou in politica este ca PSD Mangalia si-a recuperat partidul înapoi si cu ocazia asta s-a apucat sa schimbe modul in care se face politica, începând cu ei înșiși: sa facă politica pentru oraș, pentru locuitorii ei. Nu se realiza peste noapte, dar schimbarea a început. Probabil am dovedit o relație buna a mea cu PSD Constanta, dupa toate câte s-au zis pe aici, eu cred ca am folosit asta pentru a obține o șansa de schimbare si chiar pentru o independența.

    Tot deranjul este incăpățânarea lui Iorgus de a candida, rupe electoratul anti-Radu. Daca ar fi fost un altul as fi crezut ca face jocul lui Radu, dar fiind Iorgus îmi este clar ca nu-i pasa decât de el. Dar consecință încăpățânării lui este ca a fărămițat votul anti-Radu.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 17:56

  64. Tu esti Mesia si noi nu stiam … Toti se roaga de tine , toti te vor , esti o minte stralucita, ai produs milioane …pffff…. Hai ca esti patetic mai baiatule

    Comentariu by Pentru Ozzy — 16 mai 2016 @ 18:09

  65. Pt 63:
    Personal, cred că ar avea mai multă greutate argumentul dacă am vorbi pe nişte procente, poll-uri, ceva…

    Comentariu by Vipera cu elice — 16 mai 2016 @ 18:12

  66. Pt 65

    Situația nu e ca si cum am pus oameni la start si care are avans merita. Lăsând la o parte ca nu știm cine are mai mult.

    PSD l-a exclus pe Iorgus, din motive de matematica politica si anumite predicții asupra vieții sale juridice. Ori alte motive poate, nu contează.
    Cum ar putea PSD sa se anihileze ca partid si sa susțină pe cel pe care l-au exclus. Din principiu politic nu este posibil. Deci nu are relevantă niciun poll sau vreun sondaj.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 18:31

  67. Pt 57

    Cred ca este cea mai rațională idee pe care am remarcat-o aici, făcând abstracție ca este vorba despre mine.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 18:46

  68. Scuze, ce am scris mai sus e pt 59

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 18:47

  69. Mulțumim domului primar,viceprimar și consilierilor locali aflați la conducerea primăriei pentru parcul pe care îl costruieste , zidul de pe faleza precum și pentru piscina din centrul Mangaliei .O sa găsiți toațe aceste mulțumiri în frigidere cand le veti deschide acasa domnilor și sunt transmise din suflet de catre toți șoferii care au trecut prin zona acum 30 minute.

    Comentariu by Cetățeanul 4007 — 16 mai 2016 @ 18:48

  70. O întrebare domnule Ozzy :
    Ce au făcut concret pentru Mangalia fostul primar PSD (Tusac),actualul viceprimar și actualii cosilierii Psd?

    Comentariu by Cetățeanul 4007 — 16 mai 2016 @ 18:51

  71. Oricum nu contează referitor la piscina din centru ,actuala conducere o sa dea vina pe calamitatea naturala care s a abătut asupra Mangaliei astăzi.

    Comentariu by Cetățeanul 4007 — 16 mai 2016 @ 18:56

  72. Ozzy, te-a pus Stroe pe listele PSD-ului sau nu ?
    ce tot faci gargara politica !?!?!?! Spune adevarul …
    Si ia explica cum s-a rugat Iorgus de tine sa condidezi ?

    Comentariu by Breaking News — 16 mai 2016 @ 19:34

  73. Nu știu ce a facut dl. Tusac. Sau ce nu a facut. Eu ma ocupam cu altele in alta parte. Cred ca este un câștig experiența mea din alte părți.

    Probabil a facut portul turistic. Când îmi vine o cunoștința de la Bucuresti o plimb prin portul turistic.
    Actualul viceprimar a fost viceprimar, nu primar. Daca îi reproșați ca nu a facut treaba primarului, mai întâi reproșați primarului. Cât timp primarul se afla la bord, el este căpitanul.

    Tocmai ce am scris mai sus ca schimbarea a început. Si a început in partid, si ca structura, si ca mod de a face politica.
    Am disponibilitatea sa primesc bărbătește înjurăturile pentru un trecut care nu e al meu. E de învățat din trecut, altfel exista riscul sa repetam istoria.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 19:50

  74. Pt. Ozzy:

    Mai Ozzy, ce ma fac eu cu tine?
    Sincer, te-as vota. Desi, am mai spus-o si in alte ocazii – in viata mea nu am votat psd-ul niciodata!

    Acuma, cu Bogdan, Paul si cu tine pe lista aia, pare ca s-ar putea face ceva. Dar, daca te votez pe tine, ma trezesc si cu Guta si Piciu si rectoru’ din padure! Mama ei de schimbare! Halal!

    Zici ca asta e blog iorgusit? Pai, sa stii ca eu ma uit si citesc pe aici de vreo cinci ani si nu mi s-a parut asa! Daca vedeai ce a fost in 2012…era numa RC in sus si restul jbaaaang! Nu de nebun ma semnez eu cu semnatura asta 😀 Inca de atunci (2012) am facut o…cum sa-i zic? Hostile takeover 😀 Pentru ca era un vehement (disparut intre timp…) care ii ridica osanale lui gardistu. Si vroiam sa vada ca a gresit cumplit.

    Legat de Iorgu si discutia aia in 2. Eu te cred. Si sa stii ca vorbesc foarte serios. Te cred.

    Dar ramane valabil discomfortul generat de lista voastra. De restul listei.

    Comentariu by Bau! — 16 mai 2016 @ 19:57

  75. Pt 72

    Da, pe lista de candidați a PSD-ului pentru alegerile locale in Mangalia m-a propus președintele organizației județene PSD, care este Felix Stroe. Este nefiresc ca un șef de organizație de partid sa propună pentru partidul său?
    Eu nu aveam de gând, dovadă că nu am căutat asta este situația ca am neglijat sa-mi fac buletin sperând sa apară pe undeva abandonat de hoțul care mi-a furat geanta cu laptopul si cu actele. Chiar a fost o piedica tehnica, dar mi s-a eliberat un nou document de identitate cu taxa de urgență plătită la trezorerie. Nici nu știam ca există o taxă de urgență, e 20 lei.

    Iar răspuns pentru întrebarea 2: Nu s-a rugat Iorgus de mine, mi-a propus. Că o fi fost un joc politic, ca era serios, nu are relevantă pentru mine pentru ca am refuzat.
    Între bărbați ar trebui sa se respecte un „gentlemans agrement” din educație, eu ar fi trebuit sa nu amintesc despre asta, fiind o discuție privată. Dar nu mi s-a solicitat sa o țin secret.
    Ți-e de ajuns informația, poți sa ma crezi sau nu, cum o simți. Nu am nevoie sa conving pe nimeni. Cine are interes, sa se convingă singur.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 20:15

  76. Știm cu toții cine a început proiectul pentru portul turistic așa ca nu merita asumarea acestui proiect .
    Actualul viceprimar nu a mișcat un deget( cel puțin din ce am sesizat eu ca simplu cetățean) în ași uni forțele cu toată lumea sa treacă peste cadavre ( figurat vorbind) și sa aducă un plus comunității timp de 8 ani macar la un capitol cum ar fi turismul de exemplu.Dacă viceprimarul este o funcție onorifica de ce mai exista în primărie , și de ce este plătită dîn banii cetățenilor.
    În 2012 ați făcut o alianță Psd -pnl și ați promis marea cu sarea și câinii cu colacii în coada ca se vor plimba prin Mangalia.
    De ce ar trebuie sa avem încredere pentru a treia oară în Psd partid care a fost la conducere și singur și prin alianță și nu a făcut decât sa dezamgeasca pe toațe fronturile?

    Comentariu by Cetățeanul 4007 — 16 mai 2016 @ 20:15

  77. Ti-a propus Iorgus ?! Hahahahahahahahaha, deja esti pe campii. La multi ani, cu asa specimene in viitoare conducere a orasului, o sa ajungem mai rau ca in prezent.

    Comentariu by NNN — 16 mai 2016 @ 20:33

  78. Guță a fost cel mai loial consilier ales pe lista PSD. N-a plecat și a votat tot ce a hotărât partidul. Intervențiile lui cam din topor au fost în interesul orașului. O fi Maganu mai deștept, mai grozav, dar nu pot spune același lucru despre el.
    Cât despre Ozzy, lăsați-l în pace. Nu el e tema articolului. El e cel care a dat cu piatra. Eu îi aștept pe înțelepții din PSD să-și asume sau să infirme vânzarea Mangaliei.

    Comentariu by lucian visa — 16 mai 2016 @ 20:38

  79. Pt 74

    Am sa ma explic printr-o analogie:
    Carrefour nu îmi era un cont bun. Plăteam taxe si marketing in valoare de 60.000 euro pe magazin si volumul de vânzări nu justifica. Următorul an am mers la negocieri pregătit sa ma delistez. Dar înainte m-am hotărât sa găsesc o soluție ca aceste taxe sa devină 5% din volumul de vânzări. Si m-am pus planton lângă rafturile de la Carrefour, sa-i înțeleg identitatea si caracteristicile, sa identific strategii mai bune de promoții si tehnici mai bune de vanzare.

    Cum staream de vorba cu responsabilul de raion de la băuturi, îmi zice: „Uite ca vine fițosul ăla de la Corona (reprezentat in România de către BDG Company), să vezi ce-i fac!”. Avea o antipatie deosebita pentru atitudinea ăluia.
    Atunci am realizat ca la Carrefour pe raion nu sunt angajați somități, salariul pe atunci era in jur de 10 milioane, erau angajați cartieriști. Astfel am angajat key-accounter pe Carrefour un cartierist, unul dibaci dar care vorbește pe limba lor. Si tot astfel am dezvoltat si firma de merchandising, convins ca daca am grija sa fie marfa la raft in permanenta cresc vânzarile substanțial. Si s-a întâmplat.

    Piciu parca nu e pe liste. Cu Guta am copilărit vecini, știu cum sa-i explic sa înțeleagă anumite proiecte si el va știi cum sa facă o anumită categorie de locuitori sa înțeleagă ca nu e bine sa arunce hârtiile pe strada, ori alte aspecte ce țin de evoluție socială.

    Pana la urma dacă rezultatul final daca este o evoluție, un prim pas este facut.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 20:43

  80. Draga Ozzy iti spun eu cum sta treaba :

    1. esti in PSD , printr-un santaj…

    2. dai din gura ( taste) fara rost… nu stii sa raspunzi la o intrebare.

    3. iti dai prea multa importanta si unii nu pot uita scandarile tale anti-partidului din care faci parte. Precum si „metriile” tale cu Doru Marinescu ( alt luptator pentru dreptate) .

    in ochii mei ( nu ca ar conta) – ESTI EGAL CU MULTIMEA VIDA !!! – daca ajungi consilier inseamna ca ne meritam soarta si traiesc intr-un oras de distrusi !!!!

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 20:58

  81. Ozzy tu chiar esti vecin cu toata lumea, cunosti pe toata lumea, stii orice , ai facut de-toate…. sincer e ceva ce nu ai incercat pe lumea asta..sau este vreo entitate cu care nu ai dat mana ?

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 21:04

  82. Pt 78

    Dle Visa, nu trebuie sa ceri sa fii băgat in seamă, ci sa-ți câștigi importanța pentru a fi băgat în seamă. Mie blogul mi-a captat atenția pentru că nu există un alt loc de comentat politica, si nici nu are rost sa facem altul daca asta are o istorie.

    Titlul articolului este mincinos. Eu nu am afirmat despre o vânzare a PSD, ori ce mai răstălmăciți greșit pe acolo. Nu era mai simplu sa ma întrebați? Nu ați remarcat ca răspuns? Era simplu: „Mah necunoscutule, răspunde dacă a existat o vânzare a PSD-ului?” Iar eu va răspundeam prompt ca nu, chiar daca întrebarea in sine nu va face cinste, este manipulatorie. Dar urmați o agenda si o înțeleg. Pe altii puteți sa încercați sa-i prostiti ca nu, așa e in tenis. O înțeleg si pe asta.

    Sa zicem ca ați înțeles greșit. Eu replic ca nu m-am referit nici măcar la ideea unei vânzări, sau înțelegeri, etc., este doar ideea dvs preluată sau nu, pe care o promovați. Nu ați fost la meci, dar acuzați o echipa de vânzare.
    De ce? Pentru ca nu va plac schimburile de jucatori care s-au efectuat.

    Titlul articolului se referă la mine, dar vreți sa prostiti lumea ca nu se referă la mine. V-ați molipsit de la Iorgu?
    El măcar are carisma si accent simpatic.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 21:08

  83. OZZY…. chiar tu te-ai trezit sa vb de corectitudine? deunde plm te cunostea Felix Stroe pe tine ? Sa intri si pe loc eligibil pe liste la PSD Mangalia…
    hai dispari cu vrajeala asta ordinara

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 21:10

  84. Pt 81

    Pe strada Petru Maior (nu știu cum ii spune acum) au fost așa: Beinur, Pasa, Daner, fam. Mengazi, unchiul Nuri care repara motoare si avea motocicleta cu ataș, in colț Rafet, Nonon la bunici – părinții lui nașii mei de botez, iar dincoace pe Aurora unde are Piciu vila au fost Selvi, Melen, Sunay, Mircea, Gredi, Sinan, nea Mustecep, etc.
    Bunicii mei au mutat poarta către Aurora, dar adresa era Petru Maior 7.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 21:15

  85. hai mai scrie ….

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 21:17

  86. ozzi, multumesc ca m-ai ajutat! am votat intotdeauna cu PSD, dar dupa ce am citit toate comentariile, am reusit sa-mi impac constiinta si sa votez, senina pe Iorgus!Si voi propune ca, in afara de declaratiile de avere, toti candidatii la CL, sa fie supusi, pe bani publici unui control psihiatric

    Comentariu by Anonim — 16 mai 2016 @ 21:21

  87. Am afirmat ca am sa răspund la ce ma întrebați.
    La retorici nu am ce sa răspund, retorica nu cere un răspuns.

    Ma țin de ceea ce am afirmat, dar am sa răspund întrebărilor pe idei. Can-can-ul nu ma atrage.
    Este un obicei al celor care nu contrazic cu argumente o idee sa discrediteze persoana care o emite, astfel cred ca decredibilizează ideea.

    Va doresc o seara buna tuturor!

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 21:39

  88. deci….. prin santaj ai ajuns in PSD nu ?

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 21:41

  89. Pt 88: Nu.

    Nu are nimeni cu ce sa ma șantajeze.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 21:59

  90. mai devreme te laudai cat de competent esti si acum faci pe prostul ??

    Explica-mi atunci cum ai ajuns in PSD si pe lista de consilieri „peste noapte” , propus de Felix Stroe ?

    ia sa-ti vad imaginatia la treaba acu’….

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 22:02

  91. pt 90

    Am înțeles întrebarea, nu ai înțeles răspunsul.

    Ți-am răspuns si la a doua întrebare.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 22:17

  92. atunci…. daca raspunsul tau este NU !!!….

    explica-mi …

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 22:20

  93. Domnule Ozzy am o întrebare pentru dumneavoastră :
    1)Cum comentați faptul ca Valeriu Zgonea cere demisia șefului PSD Liviu Dragnea condamnat definitiv intr un dosar penal ca apoi tot Psd ul sa I sară în cap lui Zgonea?

    Comentariu by Cetățeanul 4007 — 16 mai 2016 @ 22:32

  94. pt. 93

    Nu am ce sa comentez. E la ei. E alt meci, in alta liga.

    Dar sa transpun intrebarea pe situatia Mangaliei: Cum comentez daca Xulescu, important in PSD Mangalia, ar primi o sentinta penala?
    Comentez ca in timpul serviciului meu nu ii las sa primeasca condamnari penale.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 22:53

  95. Explica-mi atunci cum ai ajuns in PSD si pe lista de consilieri „peste noapte” , propus de Felix Stroe ?

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 22:58

  96. Explica-mi atunci cum ai ajuns in PSD si pe lista de consilieri „peste noapte” , propus de Felix Stroe , IN CONDITIILE IN CARE LOVEAI IN PSD NON-STOP !!! ?????

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 22:59

  97. Stimate 95, exact cum au ajuns toti ceilalti. I se propune sau se auto propune. Stii alta metoda?

    Comentariu by C3PO — 16 mai 2016 @ 23:01

  98. Ozzy a fost IMPUS ! timp de 1-2 luni ( nu stiu exact perioada) a maturat pe jos cu PSD Mangalia. Peste noapte a aparut in sediul PSD si pe liste intr-un loc eligibil …. deci…. CUM ?

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 23:05

  99. Frumos evitat răspunsul la prima și în mod corect ați anticipat următoare mea întrebare la care ați si răspuns cu eleganta.
    Acum o sa va întreb de as urma eu cetățeanul de rand și fără studii în ale politicii o echipa codusa de la centru de un șef suprem condamnat definitiv pe o chestiune electorala.
    Sa nu mi o dați cu alta liga pentru ca tocmai dumneavoastră ați supus ca dacă nu ai sprijin de la centru( ăsta include și Bucureștiul nu doar Constanta) nu o sa poți demara nici un proiect serios pentru oraș.
    Și din câte știu eu cum se canta de la centru așa se dansează în teritoriu de către echipa.
    Eu parcă nu as dori sa îmi aprobe sau sa îmi respingă un anume proiect un condamnat definitiv.
    Sau e posibil ca echipa Psd Mangalia sa aibă autonomie totala ?

    Comentariu by Cetățeanul 4007 — 16 mai 2016 @ 23:14

  100. Pt 98

    Ti-ai raspuns singur. Un lucru nu iei in calcul: Ce este diferit dintre PSD-ul cu care zici ca am maturat pe jos si PSD-ul de astazi?
    Psdistii din Mangalia si-au recuperat partidul.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 23:16

  101. Ozzy…. l-au readus la centru , adica la Constanta ! Le era frica ca o sa le scape printre degete …. Oricum nu mi-ai raspuns cum ai ajuns tu acolo peste noapte, ca oricum capul nu te duce si finante ma indoiesc ca ai ..

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 23:21

  102. Pt 99

    Situtia in sine despre care povestiti va crea necesitatea unei solutii. Care se va aplica, ca sa nu mai existe situatia.

    Sunt convins ca dupa alegerile locale vor fi schimbari. Schimbarea a inceput.

    PS: Alegerile locale sunt un sondaj pentru fiecare partid. In functie de realizari sau insuccese, vor fi schimbari in toate partidele.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 23:21

  103. pentru ca , asta este marele interes: MANGALIA condusa de catre CONSTANTA . un fel de : pleaca ai-nostri , vin ai-nostri …

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 23:22

  104. pt 101

    Este ca aia:
    – Aseara ti-am trimis un sms. Nu mi-ai raspuns.
    – Asta a fost raspunsul.

    Am scris multe si am tacut multe. In ele ai avut toate raspunsurile la curiozitatile si ciudele tale.

    Comentariu by Ozzy — 16 mai 2016 @ 23:29

  105. mda… imi pare rau de tine . Si imi pare rau ca esti o papusa jalnica in acest joc. Sunt total APOLITIC , imi este scarba de orasul asta si de adunatura asta care se vrea „clasa politica”. Ce este josnic este ca : Maganu, Foleanu, Guta , Tanase etc etc te-au acceptat in partid, in acest fel facand jocurile celor de la Constanta. Realizarile sau esecurile tale profesionale nu au legatura cu POLITICA. Munca ta , indiferent care a fost ea , a fost platita si nu te-a obligat nimeni sa o faci . Ciocu mic si da-i drumul sub masa . In locul tau mi-ar fi rusine sa mai vorbesc. Lauda-te in alta parte bai baiatule nu mai poza in BAIATUL DE AUR , Salvatorul Mangaliei , Ozzy Preacinstitul . Daca o sa iesi consilier din partea PSD , inseamna ca partidul ala este terminat .

    Comentariu by adevarul — 16 mai 2016 @ 23:36

  106. Exista vre o posibilitate de ultim minut prin care Psd sa mai facă alianță cu Pnl pentru a zadarnici șansele celorlalți candidați mai bine cotați în sondajele din apropierea alegerilor?

    Comentariu by Cetățeanul 4007 — 16 mai 2016 @ 23:40

  107. il citez pe „combinatia” lui Ozzy , Cautis: „……Candidați și din datele mele locurile eligibile s-au plătit. Cu bani sau altfel. Oare de ce? ” ……..

    Comentariu by adevarul — 17 mai 2016 @ 0:35

  108. Pt 106

    Care sondaje?
    Am spus in discuție privată cu cineva: Daca as vrea sa tai manipularea lui Iorgu in momentul asta as face un sondaj pe bune, cum sta el la 9-12% si l-as publica in toată presa locală si județeana.
    La doua zile apoi apare un sondaj la Cuget Liber plătit de Iorgu cum ca ar fi nomero uno. Nu a fost nimeni prin oraș sa facă sondaj, nu s-ar putea face fara sa aflu. Stiam ca se va întâmpla, de-asta am si generat-o, ca cel care ii linge mâna pentru un pumn de mărunțiș sau pentru o promisiune de combinație sa-i verse imediat. Nu halești o astfel de idee decât de la unul de încredere.
    Singurul sondaj de săptămana trecută a fost al Asociației Media Mangalia. Sondajul Cuget Liber este doar o manipulare obișnuita. O invenție.

    Nu as băga in seama comentariile gen 105, 106, se înțelege din ceea ce scriu ei ca nu au treaba nici cu politica, nici cu a înțelege lego-ul politic. Nebăgați in seamă, inepțiile lor s-ar stinge. Oricum electoratul nu sta sa citească blogul lui Visa. Dar obișnuiesc sa răspund oricui, tocmai pentru a înțelege toate mentalitățile.

    105, când afirm ca sunt inepții nu o fac ca răspuns la atacuri ilogice, ele sunt inepții ca definiție. Judecate pragmatic sunt ineptii. Exemplu: eu sunt pe locul 3 in lista. Logica de 3 simpla e așa: daca nu ies consilier înseamnă ca PSD nu a obținut atâtea voturi. Deci e exact pe dos decât afirmi, daca eu nu ies consilier partidul e terminat.
    Din lucrurile astea mărunte, din contradicții de logica, din calitatea încercărilor de manipulare, din diverse altele pe care le remarc in adeptii de toate nivelele ale unui guru … pot identifica strategia acelui guru, micimea transmite ideile pe care le propaga guru. Băgându-i in seama aflu inclusiv ce antidot funcționează pentru tipul lor de manipulări, zvonuri false, atacuri mizerabile cu falsuri, etc.

    De aceea rasound si la comentarii irelevante, mai ales la ele – pentru studiu personal, nu pentru ca ar merita răspuns. Asta daca cineva care are mintea la el se întreabă de ce o fac.

    Comentariu by Ozzy — 17 mai 2016 @ 9:07

  109. 108, De manipularea prin sondaje am auzit si noi bai figurantule.

    De ce nu spui ca Maganu are popularitate cu o cifra? Ca Iorgus o are din doua cifre de la intrare?
    Maganu e ca semaforul cu o cifra, nici nu ai timp sa reduci, ca ai si trecut de el.
    Ia sondati-l pe Iorgus, daca va tin nervii, puslamalelor!

    Comentariu by Anonim — 17 mai 2016 @ 9:47

  110. 109,

    Ti-as fi dat ceea ce ceri din politete. Rezultatele unui sondaj incheiat Duminica. Real, nu comandat de vreun partid.
    Lucrurile ricum se schimba pana in ziua alegerilor. Sondajul este relevant ca experienta, sa stiu de unde se pleaca. Invat din ce se va intampla si din ce rezultate vor fi, ce a putut face diferenta, daca vor si modificari.

    Din politete pot sa ti le dau. Asa raspund la politete, cu politete.

    Comentariu by Ozzy — 17 mai 2016 @ 15:25

  111. Pt 109 popularitate nu incredere! Cine nu- l cunoaste pe iorgus? Credeti ca nu stie lumea cat a furat?

    Comentariu by Anonim — 17 mai 2016 @ 18:52

  112. „Nu a fost nimeni prin oraș sa facă sondaj, nu s-ar putea face fara sa aflu”. si cine se mai indoia ca ai ochii albastri?

    Comentariu by anonim — 17 mai 2016 @ 19:16

  113. Ozzy , te rog frumos sa ma scutesti cu raspunsurile tale interminabile . Stai calm ca ti-am zis ca stiu povestea „ascensiunii” tale in politica din Mangalia. Am vrut sa vad daca ai „sange’n c***e” sa raspunzi. O dai din gard in gard. Oricum vezi ca nu te inghit aia la partid pentru ca : vrobesti peste ei , mult si prost . Si te mai rog ceva : lasa-ne bai baiatule cu POVESTIRILE ASTEA NEMURITOARE ALE TALE !!!!! Chiar crezi ca noi nu putem gandi, lasa-ne cu experimentele tale si cu metodologiile tale .. sincer astea sunt armele cu care eschivezi adevarul …. CIne te-o vota , mare retard trebuie sa fie … dar na , cand esti „PILA” bagata pe gat de Constanta intri „la gramada”.

    Comentariu by adevarul — 17 mai 2016 @ 22:25

  114. ESTI PE LOCUL 3 PE LISTA PENTRU CA ESTI INPUS DE CATRE FELIX STROE , LA SANTAJUL LUI CAUTIS !!!! altceva ?!!!!???!?!?

    Comentariu by adevarul — 17 mai 2016 @ 22:26

  115. by adevarul,
    Citind alegatiile pe care le-ai produs in n comentarii am tras doua concluzii. Una de fond si alta de forma:
    1. esti gaunos;
    2. prost crescut
    impus – berbecule!

    Comentariu by Anonim — 17 mai 2016 @ 23:10

  116. vai…. Anonim .. scuza-mi te rog IMENSA greseala gramaticala… si eu concluzionez ca esti GAY !!! asa din comentariile tale..

    Mor pe astia care pozeaza in Sfanta Filofteea si ei sunt pllini de vierimi si capuse

    P.S. Anonim vezi sa nu uiti sa imi faci verificarea gramaticala , homosexual obosit ….

    Comentariu by adevarul — 17 mai 2016 @ 23:56

  117. 113, daca ești in PSD ai tot dreptul sa comentezi lista PSD.
    Te aștept la sediu sa discutam poziția mea. Dacă ești mai capabil, mai luptător si mai dibaci, toate la un loc, vocea mea o sa fie mai mult vocea ta.

    Daca nu ești PSD, … e doar bla-bla.

    Comentariu by Ozzy — 18 mai 2016 @ 1:56

  118. Pt 113:

    Ai libertatea de a comenta lista PSD cum vrei tu şi cînd vrei tu.
    Ca români, ne pricepem la orice. D-aia s-a murit la Revoluţie, ca să avem dreptul să ne pricepem la toate: la politică, la afaceri, la fotbal, la maşini, la vaccinuri…

    Dacă eşti un simplu membru cotizant şi stai în sală pe rîndul şapte, e foarte complicat să ieşi cu bine dintr-o discuţie pe marginea listei de candidaţi, în primul rînd pentru că, de răspunsul la întrebarea „Comentezi?!” depinde viitorul tău în partid. Chiar şi dacă vorbeşti de liste în budă, la pauză, tot trebuie să ai grijă, că nu se ştie cine e în cabine…

    Dacă nu eşti membru de partid, eşti acasă lăţit pe canapea, la televizor, cu o bere rece în faţă, în ţinuta lejeră a românului.
    Ăia vorbesc cu dichis, iar ţie îţi curge creierul prin ureche de atîtea bune intenţii aruncate în stînga şi-n dreapta de un filfizon pudrat, cu Armani gri-petrol, cămaşă albă şi cravată roşie.
    Da, dar în faţa televizorului se vede priceperea alegătorului! Te agiţi, înjuri… Nevastă-ta, între două bigudiuri, ţipă şi ea să dai mai încet că-l trezeşti pe ăla micu, şi gata-i scandalul! Scandal politic, carevasăzică…

    Ei, dar vine ziua alegerilor!… Ai de luat o decizie foarte grea. Direct la a vot? Sau la bere, şi dup-aia la vot? (De ce dracu’ pun ăştia mereu votarea duminica?…)
    Cum, necum, ajungi în cabină. Dacă ţi-ai făcut temele, ţac-pac şi gata! Dacă nu ţi le-ai făcut, îţi vine în minte o discuţie naşpa, sau îţi aminteşti că iarna trecută ai dat tot salariul pe medicamente, că toată familia era răcită, sau de pachetele primite de soacră-ta de la primărie, de… Dar, tragedie! Nu mai ştii cine ţi-a dat şi cine ţi-a luat!…

    Comentariu by Vipera cu elice — 18 mai 2016 @ 8:01

  119. Vipera cu elice , sunt APOLITIC , nu cred ca o persoana sanatoasa la cap , ca doreste binele orasului si societatii, poate sa fie membra a vreunui „partid politic” !!!! Cu atat mai mult in Mangalia . Bineinteles , spunem ce vrem si cum vrem , dar , ma repet : NU IMI PLAC PREFACUTII !!!! Adica oamenii care se dau ceea ce nu sunt , se umfla si pozeaza in „munti de integritate”, napatati si se dau mega-cinstiti , ultra-munctori si cate mai cele .
    Este opinia mea, dar consider ca este un paradox : sunt alti oameni in fiecare partid nu neaparat in PSD , care au muncit ani de zile , campanii de campanii si nu se afla pe locuri eligibile pe listele de consilieri, pe cand altii ( nu neaparat cazul lui Ozzy ) apar peste noapte , neavand nici macar putere financiara sau mari realizari politice . Acest lucru este greu de digerat, ma repet, din punctul meu de vedere. Ozzy putea ff bine sa fie si presedinte PSD Mangalia sau candidatul la functia de primar al acestui Partid , insa imi pun un mare semn de intrebare : CUM SE FACE CA PESTE NOAPTE A REUSIT ? Sunt ff curios … atata tot… si observ ca se evita raspunsul la aceasta intrebare…..L-am citat mai sus si pe „pila lui Ozzy” ……. ori cu bani , ori cu altele…..
    P.S. FOARTE BIZAR ESTE SI FAPTUL CA ACUM 1 LUNA DE ZILE Ozzy era foc si para in mediul online , arunca cu detoate in PSD si in conducerea lui …iar acum … se pupa si se imbratiseaza… => EU UNUL NU VREAU ASEMENEA OAMENI SA ADMINISTREZE MANGALIA !!!!
    Si inca ceva: NU SUNT MEMBRU AL VREUNUI PARTID !!!! Cu atat mai mult al PSD-ului la care sedinte as vomita cu siguranta

    Comentariu by adevarul — 18 mai 2016 @ 10:15

  120. Anomim vezi ca in ultima propozitie din comment am facut o greseala gramaticala , sa o identifici repede , Homosexual obosit ce esti

    Comentariu by adevarul — 18 mai 2016 @ 10:17

  121. Ozzy , ce treaba are in ce partid sunt ? Locuiesc in Mangalia , m-am nascut aici , lucrez aici . Imi dau cu parerea ca si cetatean al orasului . Traind aici => am prieteni aici , pe la toate partidele si de toate culorile . Cei din PSD asta mi-au spus: ” Ozzy vorbeste mult la sedinte , nu-l inghite nimeni , spune prostii” . Ca nu iti convine tie , asta este……. eu doar am relatat . Iti mai repet : la PSD nu am ce sa caut, acolo oamenii si-au pierdut demult COLOANA VERTEBRALA !!! Exact ca si tine…

    Comentariu by adevarul — 18 mai 2016 @ 10:20

  122. pentru VIpera cu Elice : imi plac analogiile tale , dar din pacate vine ziua Z , ziua in care algem cine o sa mai manance 4 ani din Bugetul Mangaliei si cine o sa isi mai bata joc inca 4 ani de noi ca si fiinte umane .
    De-aia sunt curios sa aflu mai multe despre unii „formatori de opinie” aparuti peste noapte in pozitii cheie ale unor partide !!!! Si cum aici este vb despre Ozzy………na…sunt curios …

    Comentariu by adevarul — 18 mai 2016 @ 10:25

  123. Pt 123:
    „Formator de opinie” este considerată şi Teo. Mă rog, decît Teo formator de opinie, mai bine sfînta Nicoleta Luciu, că toată lumea vede cu ce pereche de moaşte e echipată!(nimic sexist aici, pentru că EA acceptă să joace cartea femeii fatale, de-aia a şi fost „recrutată”)

    Formator de opinie este profesorul, nu Teo, care doar bîrfeşte.

    Formator de opinie este Moise Guran, care vorbeşte documentat şi ştie diferenţa dintre „a convinge” şi „a demonstra”. Şi alţii asemenea lui.

    Ca prinicipiu, se consideră că, „pentru a deveni formator de opinie, un soi de lider daca vreţi, e nevoie de public fidel, de carismă şi de o inteligenţă care să îţi permită să jonglezi cu cuvintele şi imaginile după bunul plac.” (sursa şi restul aici)

    Dacă pornim de la premisa că viitorul primar se va îngrăşa furînd din sudoarea poporului, mai bine să montăm, direct, o mare ghilotină în Piaţa Revoluţiei, lîngă Monument. Loc este, lume ar veni, iar de candidaţi pentru echipamentul de scurtat nu ducem lipsă…

    Numai că lucrurile pot fi judecate şi altfel, zic eu.

    De exemplu:

    -putem să anticipăm viitorul oraşului cu un primar ca Radu Cristian, pentru că i-am văzut „performanţele” din primul mandat. Ţinem cont de asta sau nu, e în grija fiecăruia. Dar lucrurile trebuie privite per ansamblu. E ceva, din acţiunile actualului primar, care să justifice încă un mandat?

    -putem considera că, după o pauză de opt ani, Iorguş vine „fresh”. Dacă deja ştim că dă randament doar un mandat, nu i-l mai dăm, din nou, pe al doilea. Dar asta poate fi beţie cu apă rece. Iorguş a fost ales pe un val de entuziasm generat de „înfrîngerea ciumei roşii”, cum a fost considerată atunci. Dar cei care l-au propus au crezut în el. Nu în toate localităţile unde comuniştii au pierdut, primarii CDR ai vremii au confirmat aşteptările. Se pare că noi am avut noroc.

    -pentru candidaţii noi, lipsa „antecedentelor administrative” este şi un avantaj, şi un handicap, pentru că nu spune nimic despre capacitatea lor de a duce la îndeplinire programul electoral. Capacitatea asta se vede cu ceva timp înainte, mai ales că avem de-a face cu un val de antipatie pentru Radu Cristian, iar bătălia se dă pentru votanţii lucizi, nu pentru talibani.

    Comentariu by Vipera cu elice — 18 mai 2016 @ 14:14

  124. pt. 122

    Am fost la o singură ședinta și am spus o singură frază.
    Ia informația asta si constata cât ești de prostit.

    Ma minți o dată, mă minți de 7 ori … de câte ori trebuie să minți ca să începi sa crezi că ești credibil?

    Comentariu by Ozzy — 18 mai 2016 @ 19:34

  125. Pai la aia singura la care ai fost , vorbeai peste Bogdan si te dadeai mare om politic . Iti garantez ca nu sunt prostit . Ia ghiceste tu … Si poate elucidezi misterul cu numirea ta pe locul 3 pe lista PSD !???

    Comentariu by Pentru Ozzy — 18 mai 2016 @ 20:47

  126. :))))))))))))) uite na…..

    Comentariu by adevarul — 18 mai 2016 @ 23:05

  127. Poti sa-i dau omului adevarul, dar nu e treaba mea sa-l fac sa creada.

    Galileo Galilei le-a dat un telescop clericior:
    – Nu trebuie decat sa priviti. – a spus el.
    – Noi nu trebuie sa privim, noi STIM adevarul! – au raspuns clericii.
    Si l-au condamnat.

    Am fost propus de sefiei judetene a PSD. Asta nu e un mister.
    Misterul tau este: De ce? Cu ce motivatie? Cand eu criticam PSD in urma cu 2-3 luni.
    Eu am criticat politica de atunci, care nici nu era a PSD-ului. Partidul Social Democrat la Mangalia avea un lider traseist, avid de putere, care fara scrupule se folosea de partid sa ajunga el primar. Pentru a-si atinge scopul a dat la o parte PSD-istii, a corupt ce a putut sa corupa, s-a instalat la butoane. Si a aplicat o politica daunatoare partidului, de distrugere a orasului, in loc sa vina cu solutii mai bune pentru rezolvarea problemelor. Si toti am stiut atunci ca este capabil sa rezolve problemele orasului. Dar politica aplicata nu a fost sa castige cel mai bun, prin constructie, ci a fost atacul agresiv asupra orasului, l-a tinut blocat si in proces de deteriorare, a facut din oras o victima.
    PSD-istii si-au recuperat partidul inapoi. Politica s-a schimbat, se face pentru locuitorii orasului, nu impotriva lor.
    De ce eu in PSD? De-asta!

    Comentariu by Ozzy — 19 mai 2016 @ 9:23

  128. Erata in comentariu, il repostez rectificat:

    Poti sa-i dau omului adevarul, dar nu e treaba mea sa-l fac sa creada.
    Galileo Galilei le-a dat un telescop clericior:
    – Nu trebuie decat sa priviti. – a spus el.
    – Noi nu trebuie sa privim, noi STIM adevarul! – au raspuns clericii.
    Si l-au condamnat.

    Am fost propus la recomandarea sefiei organizatiei judetene a PSD. Asta nu e un mister.
    Misterul tau este: De ce? Cu ce motivatie? Cand eu criticam PSD in urma cu 2-3 luni.
    Eu am criticat politica de atunci, care nici nu era a PSD-ului. Partidul Social Democrat la Mangalia avea un lider traseist, avid de putere, care fara scrupule se folosea de partid sa ajunga el primar. Pentru a-si atinge scopul a dat la o parte PSD-istii, a corupt ce a putut sa corupa, s-a instalat la butoane. Si a aplicat o politica daunatoare partidului, de distrugere a orasului, in loc sa vina cu solutii mai bune pentru rezolvarea problemelor. Daca era capabil sa propuna solutii mai bune pentru oras am fi stiut atunci ca poate sa rezolve problemele orasului. Dar politica aplicata nu a fost sa castige cel mai bun, prin constructie, ci a fost atacul agresiv asupra orasului, l-a tinut blocat si in proces de deteriorare, a facut din oras o victima.
    PSD-istii si-au recuperat partidul inapoi. Politica s-a schimbat, se face pentru locuitorii orasului, nu impotriva lor.
    De ce eu in PSD? De-asta! Pentru ca schimbarea a inceput.

    Comentariu by Ozzy — 19 mai 2016 @ 9:28

  129. da minti cu nerusinare in continuare. O sa iti dovedesc in scurt timp ca am dreptate domnule „preacinstit” Ozzy .
    Din raspunsurile tale imi dau seama de ce ii doare capul pe aia pe la sedinte… si apropo vad ca nici pe teren nu te cheama colegii de partid, domnule „fruntas” . NU cumva vrei sa reinventezi si roata ?
    Chiar imi pierd vremea cu tine si pentru ultima data ti-o repet : AI FOST IMPUS PE LISTE IN URMA UNUI SANTAJ !!! asta o stii si tu prea-bine

    Comentariu by adevarul — 19 mai 2016 @ 9:34

  130. pt 130

    Ma acuzi ca mint. Prezentul este consecinta. Faptul ca s-a intamplat este validarea pentru ce am scris.

    In urma cu cca 2 luni eram acuzat pe facebook ca tin cu altii. Am raspuns de cateva ori – dovada e in Timeline – ca daca nu sunt de acord cu strategiile politice folosite de unii, nu inseamna ca tin cu dusmanii lor. Am scris: „Sunt convins ca nu va duce gandul ca eu vreau ca psdistii din Mangalia sa-si recupereze partidul, ca vreau sa se incheie politica distrugatoare unuia care nu-i pasa ca oameni si tine orasul ostatec in dorinta lui de putere. PSD trebuie sa redevina al PSD-ului!”

    Cat despre santaj, ti-am ma explicat, nu am cu ce sa fiu santajat.
    Daca te referi absurd la vreun santaj asupra sefilor organizatiei judetene PSD, cred ca nu realizezi cat de naiva e ideea in sine. Cum ar veni, un oarecare santajeaza pe prim ministrul Romaniei sa obtina un post important la stat, santajul fiind: il pune pe un ziarist sa-i critice guvernul.
    Ziaristul pe care il amintesti critica in continuare PSD Constanta, mai mult decat pana acum. Verifica pe contul lui de FB.

    Nu pot sa te ajut cu nimic daca ai mentalitatea clericilor lui Galilei.

    Comentariu by Ozzy — 19 mai 2016 @ 10:18

  131. Ozzy… m-ai lasat fara cuvinte, eu nu pot sa concep ca un om sa bata campii in asemenea mod. De-aia este tara asta pe duca : din cauza „ideilor naive” . Oricum daca iesi consilier local la aceste alegeri , inseamna ca imi doresc prea mult de la locuitorii acestui oras.

    La revedere !

    Comentariu by adevarul — 19 mai 2016 @ 14:00

  132. si inca ceva…. TU , nu o sa ai cu ce sa ma ajuti vreodata, decat atunci cand o sa detii COLOANA VERTEBRALA..pana atunci….

    Comentariu by adevarul — 19 mai 2016 @ 14:01

  133. Chiar vreau sa prezint ce voi propune dacă am să ajung în Consiliul Local. Cei care nu mă apreciază (deduc că mă cunosc foarte bine și din moment ce mă critică reiese că sunt mai buni ca mine) pot să-mi spună de ce bat câmpii, dezbaterile duc la progres. Dau exemplu, bugetul pentru învățământ.

    Bugetul pentru învățământ de obicei cuprinde:
    1) buget pentru infrastructură (reabilitare sau extindere scoli, grădinițe, etc.; investiții)
    2) burse de merit pentru elevii merituoși.

    Ce propun in plus:
    Pe lângă bursele pentru performanță, să avem și burse sociale educaționale, acolo unde abandonul școlar se reduce si atunci când rezultatele la învățătura se îmbunătățesc. Este mai ușor să obții rezultate cu elevi buni din familii bune, decât să obții rezultate cu elevi care au probleme sociale și unde abandonul școlar are o rată mare.

    PROPUN IN BUGETUL PENTRU ÎNVĂȚĂMÂNT O RUBRICĂ NOUĂ PENTRU FORMAREA DASCĂLILOR.
    Adică punctul 3: Să îmbunătățim calitatea învățământului.
    Profesorii si educatorii să aibe posibilitatea să scrie proiecte educaționale pentru care să obțină fonduri de la primărie, din această rubrică.
    Astăzi comunicarea este facilă, copiii știu să utilizeze un device Smart cu internet, înainte de a învăța să scrie. Un dascăl poate transmite o tema într-o formă mai ușor de înțeles, folosindu-se de tehnologie. Cu salariul pe care il are nu își permite o tabletă. La biologie, la istorie, la fizică, limbă străină… grafica si animațiile pe un device smart sau pe un calculator explică mai bine decât o mie de cuvinte.
    O excursie, un concurs, diverse acțiuni educative pot primi buget din această rubrică de formare a dascălilor si de îmbunătățire a calității învățământului.
    Cheltuind bugetul pe materiale pentru curățenie si pe întreținerea școlilor, este greu să mai rămână ceva si pentru formarea dascălilor.
    O rubrică dinstinctă, suplimentară, va asigura buget separat pentru îmbunătățirea calității educației.
    Dacă până acum s-a acordat atenție infrastructurii și elevului, să ne îndreptăm atenția si către cei care ne țin locul de părinți.

    Comentariu by Ozzy — 19 mai 2016 @ 16:11

  134. frumoase ganduri … :)))))))

    sa ai grija sa-ti aprobe de la judet , ca poate nu te lasa tata Stroe sa demarezi acest proiect . Sau poate te lasa daca le achizitionezi deunde trebuie.

    ” Proiectele trebuie aprobate de catre judeteana, de catre guvern, de catre UE… ”

    :)))))))))))))

    Comentariu by adevarul — 20 mai 2016 @ 9:40

  135. pt 135

    Ai idee macar diferenta dintre un proiect si o rubrica bugetara? Un proiect are fonduri de la o rubrica bugetara corespondenta.

    Si da, bugetul se trimite la prefectura. Ti-a dat cineva mai sus atributiile prefectului, printre care si obligatia legala de verifica legalitatea HCL.

    Apoi cand este vorba de priecte de investitii, ele trebuie aprobate de catre diferite foruri executive, in functie de unde vrei sa accesezi fondurile, caci despre fonduri externe era vorba.

    Dar cred ca din bias ai retinut numai ce cuvinte ti s-au parut ca-ti folosesc si ai inteles ce ai vrut din ele.

    Te anunt ca nu mai raspund la prostii. Prostia nu oboseste niciodata.

    Comentariu by Ozzy — 20 mai 2016 @ 13:03

  136. Imi dau lacrimile , ai face bn sa dispari de tot…

    Mi se rupe de gargara ta ieftina . Te-ai apucat sa imi reciti definitii din DEX ??? Dl Politician de Peste-Noapte cine te crezi ? Ti-ai luat nasul la purtare ???
    Off dar am uitat , TU esti Salvatorul Mangaliei , terminatule.
    Hai ca imi pierd viata cu tine maimutoiule.

    Comentariu by adevarul — 21 mai 2016 @ 19:45

  137. primarul se lauda ca a dat burse la copii.nu v-ar fi rusine ati pacalit copiii i-ati pus sa faca cerecri peste cereri si le-ati dat o mare teapa.asa o sa facem si noi peste doua saptamani.iar nenea ala de mai sus sa nu mai propuna aberatii.faceti intai clase decente pentru elevi ca le cad scolile in cap si dupa aia ameteli si abureli.

    Comentariu by anonim — 22 mai 2016 @ 6:19

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress