Azi vă propun un test inedit. În urma lui s-ar putea să intrăm, ca oraş, în Guinness Book of Record sau unii, în atenţia DNA, sau şi una şi alta. Totul depinde de câţi şi de cum veţi vota şi de ce va ieşi la concurs.
Peste câteva zile se va desfăşura un concurs pentru funcţia de şef al serviciului public de Evidenţa persoanelor. Evident că pe site-ul primăriei, după cum zic unii, administrat de către prietenul surorii mincinosului, nu s-a postat nimic în acest sens. Nu ştiu câţi s-au înscris până acum, dar cerinţele viitorului şef corespund perfect cu profilul uneia din favoritele mincinosului, Teodora Mazâlescu. Înainte de actualul mandat, se pare că individa cu fustă cam scurtă pentru o administraţie locală, ar fi fost vânzătoare. Sigur o meserie respectabilă, ca oricare alta. Dar mă întreb şi eu ca prostu, ce are sula cu prefectura ? Despre sulă nu mă întreb pentru că asta e o chestie privată, dar aşa e vorba. Cum să evoluezi într-un timp aşa de scurt de la vânzătoare la cea mai înaltă funcţie din administraţia locală pentru un consilier, adică director de serviciu public ? Pare că la originea evoluţiei ei ar fi fost sprijinul consilierului Leo Tănase şi al fostului său asociat, viitorul soţ, care l-au susţinut pe mincinos în campania din 2012. Evoluţia ei ulterioară pare a o eclipsa pe cea a celei de a doua amante a primarului Nechita de la Iaşi (Denisa Ionaşcu http://www.evz.ro/evz-exclusiv-cine-este-femeia-pentru-care-primarul-amorezat-nichita-si-a-inselat-si-sotia-si-amanta.html).
Acesta e doar un studiu de caz, dar cam toate concursurile de şefi din primărie au avut ţinte clare şi nu au au respectat libera concurenţă. Dacă la începutul mandatului era firesc să i se acorde un vot în alb noului primar şi să i se permită angajarea unor apropiaţi pentru a face performanţă, acum după trei ani de anti performanţă nu mai suntem dispuşi să acceptăm diletanţi ca şefi în administraţie.
Dacă veţi vota în număr mare câştigătorul concursului, veţi dovedi că acest concurs şi cele precedente (de şefi) au fost contrafăcute. Poate şi organele abilitate vor catadicsi să deschidă un dosar. Sunt curios dacă mincinosu ne va sfida în continuare sau va anula concursul .
Într-o carte din 1999, Ion Cristoiu spunea că revoluţia lui Isus în cadrul bisericii, a avut o singură armă, dar a dracu de puternică, CUVÂNTUL. Stimaţi comentatori, aveţi cuvântul şi sau click-ul.
D-le Visa, un singur lucru am sa va reprosez. Intrebarea nu este bine pusa si, dupa parerea mea, ar fi trebuit sa sune asa: cine A CASTIGAT concursul de sef al serviciului public…. De altfel, in oricare dintre cele doua variante ale intrebarii, ea oricum este retorica.
Comentariu by Anonim — 28 iulie 2015 @ 21:16
Si mai e o ciudatenie pe site-ul primariei: concurs pentru sef serviciu taxe si impozite. Nu era Capraru Adriana, cealalta „fusta scurta” coborata tot din secretariat?
Comentariu by Anonim — 28 iulie 2015 @ 21:25
…. si da, toate concursurile de sefi s-au terminat cu numirea oamenilor adusi de primar:
Stamate adus din Constanta, sef la ADPP (unul dintre ei) acum sef la SPAS,
Budurescu adusa din Cernavoda pusa sefa la achizitii,
Angelestii adusi din Constanta pusi sefi la ADPP si la Politia Locala,
Babalau adusa si aia din Eforie, cred, pusa sefa la SPAS si pentru ca n-a fost cuminte si-a luat-o,
Didi adus din Constanta pus sef la Juridic ca e Mititeasca in concediu de maternitate, adusa si ea de la Corbu direct sefa( de madam Boita),care a sapat-o pe Poptile,
Ciocanel sforara sefa care se tot plimba directoare peste tot,
Enache adus din Constanta pus director adjunct, acum mare arhitect sef,
Mazalescu adusa sefa la CIC, acum va fi (sau este deja) sefa la SPCLEP,
Ilie adus din santier sef la porumb
Daca primarul mai are o farama de constiinta la anul nici macar nu ar mai trebui sa candideze.
Comentariu by Anonim — 28 iulie 2015 @ 22:05
Cred că ar fi mai nimerit chiar să uite drumul de la Constanţa încoace.
Comentariu by cârcotaş apolitic — 28 iulie 2015 @ 22:32
cand afirmati despre cineva anumite lucruri, e bine sa va si documentati. Nu sunt pro Teodora, dar stiu sigur ca a terminat o facultate si inainte sa intre in primarie a lucrat intr-o banca (OTP) in Mangalia. Poate nici eu nu sunt de acord cu tot ce se intampla prin urbea noastra, dar nu e frumos sa afirmi niste minciuni, indiferent de ce parere ai despre acea persoana. E bine sa te documentezi intai. in special dumneavoastra domnule Visa , ca sunteti administratorul acestui blog , ar trebui sa dati dovada de mai multa intelepciune .
Comentariu by 345 — 29 iulie 2015 @ 9:52
Na ca s-a basicat mamitza fustei scurte. 345 ce? Zile de stat in primarie sau voturi in dreptul lui oscar la alegerile de peste aproximativ 345 zile.
Comentariu by Lute(numele e pe bune) — 29 iulie 2015 @ 11:24
Pt. #5
http://www.ortodoxiatinerilor.ro/ispite-moderne/17876-pile-cunostinte-relatii
Comentariu by nabuco — 29 iulie 2015 @ 11:55
Abia astept sa vad rezultatul al acestui concurs. In caz ca iese Teodora Mazâlescu in secunda 2 o sa anunt DNA-ul. Nu am sa stau pe ganduri nici o secunda. De ajuns cum acesti borfasi si incompetenti cu Radu Cristian in frunte si-au batut joc de acest oras. Sper inca odata sa iasa Teodora Mazâlescu sa am motiv sa anunt DNA-ul.
Comentariu by George — 29 iulie 2015 @ 12:25
Şi dacă a lucrat la OTP, cu ce se schimbă situaţia ? Eu n-am afirmat că e proastă, am afirmat că a „ars” etapele suspect de repede şi fără nicio experienţă, iar concursul e făcut pentru ea. Poate cel de la comentariul 1 are dreptate şi întrebarea corectă poate ar fi fost „cine A CASTIGAT concursul de sef al serviciului public…”
Da cum îţi explici că noi cunoaştem viitorul câştigător ?
Comentariu by lucian visa — 29 iulie 2015 @ 17:14
Toate afirmatiile domnului Visa sunt adevarate:
1.poarta fuste mult pea scurte, a vazut-o toata primaria,
2.ascensiunea in cariera, ca sa zic asa, este foarte rapida pentru o persoana atat de tanara, deci fara vechime in administratie, dar cu functie de conducere,
3.se stie ca iubitul ei si Leo Tanase au fost asociati la firma ,
4. se stie sustinerea lui Leo Tanase pentru primar in campanie si in consiliul local,
5. pe site-ul primariei nu exista anunt cu acest concur,
6.conditiile de participare la concurs i se potrivesc exact,
Daca a fost vanzatoare sau nu, nici n-are importanta.
Comentariu by Anonim — 29 iulie 2015 @ 17:16
libertatea de exprimare nu poate
prejudicia demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanelor si nici dreptul la propria imagine
art. 30 punct (8), raspunderea civila pentru informatia sau pentru creatia adusa la cunostinta publica revine editorului sau realizatorului, autorului, organizatorului manifestarii, artistice, proprietarului mjlocului de multiplicare, al postului de radio sau de televiziune, in conditiile legii
Comentariu by Anonim — 29 iulie 2015 @ 17:31
Nu ti-e asa oleaca obrazului umflato cu fusta la subtiori?Ce mare pregatire crezi ca-ti trebuie sa lucrezi la banca.Ma faci sa rad.Cu familia Polux nu ti-a mers golania, ti-a dat un sut in cur.Ai uitat ce te pocnea ala ca nu mai scapa de tine?Doamna doctor, mama lui Paulica vomita cand iti aude numele de poama ce esti, singurul imbrobodit e Raducu dar o sa se trezeasca .Ai uitat Celulita cand ii muiai pe toti care plecau la 15:59 din primarie? Domnule Visa, sunteti acuzat ca nu v-ati documentat pe unde-si scurge celulita.Nu facultatea te-a ridicat, facultate si un loc de munca anterior au toti.Te-a ridicat in functia aia rautatea cu care ti-ai atacat colegii.Jeg esti si cu 10 Cristian Radu, cu 100 de functii ramai jeg.El o sa plece dar tu ramai.O sa te intorci la banca, in parc
Comentariu by Dernier — 29 iulie 2015 @ 17:39
Sau o sa apară langa viitorul primar, asa cum apare acum Georgiana Teodorescu langa Radu Cristian.
Comentariu by illy — 29 iulie 2015 @ 18:30
Prea tarziu sa se marite, sa se insamanteze, daca pica Radu, e prima chestionata, nu spuneati voi ca incaseaza pe persoana fizica din bani publici.O medie de 4000 lei din transoprt, un comision de la dl … de 2000 lei pentru asistenta in ,, comenzi,’ plus salariul 1500 inmultit cu 12, inmultit cu 3?Vreo 300 000 cu sucul care-l mangleste dupa sedintele de consiliu.E mult in 3 ani?20 000 euro/an.Sefii ei ori sunt idioti ori nu mai tin socoteala.Nu-i de mirare ca Budureasca plange cu lacrimi de Absolut
Comentariu by Hahaha — 29 iulie 2015 @ 19:13
ptr. 11:
Dar pentru mimciunile afirmate răspicat, persistent pe toată perioada campaniei electorale, cui îi revine responsabilitatea ?
Comentariu by cârcotaş apolitic — 29 iulie 2015 @ 19:43
Pt Teodora:Las-o mai moale cu ascensiunea si Radu Cristian cu promovarea.O sa aflati si motivul.Directorul bancii la care a lucrat mi-a confirmat ca n-a lucrat doi ani ci a intrerupt contractul de munca inainte cu cateva luni.Asadar nu putea fi incadrata decat debutant in primarie. Organigrama spune altceva.Ce spune? Spune ca e prietena cu Toader de la Resurse Umane.Daca tot discutati, sapati mai adanc.O rog pe domnisoara Mazalescu sa ma lamureasca cum s-a angajat initial.Dosarul de inscriere initial…nu ma intereseaza corectitudinea concursului.
Comentariu by Debutant, asistent sau principal? — 29 iulie 2015 @ 21:17
Nu s-a mai inscris nimeni la concurs.Conditiile concursului sunt specifice promovarii din randul functionarilor publici activi.Theodora Mazalescu este singura candidata. Se stie si cine este in comisie de la prefectura.Treaba-i buna.
Comentariu by Aleena — 29 iulie 2015 @ 23:01
Radu Cristian stie ce le poate pielea tuturor celor pe care si i-a adus. Chiar credeti ca nu i se spune ? Chiar credeti ca nu pricepe? Dar a intrat in hora asta si nu mai poate iesi. Cei valabili si profesionisti nu vor sa lucreze cu el, din primarie sunt multi care i-au refuzat propunerile de sefi (unii au si plecat) pentru ca omul este cu doua fete: spune ca vrea ca totul sa mearga bine si legal dar nu semneaza nimic iar cei dispusi sa scoata castane mai tarziu fac presiuni de care el, chipurile, nu stie. Aici este jocul.
Comentariu by Anonim — 30 iulie 2015 @ 7:10
pt 18
Ce nu intelege Cristian Radu este ca legiuitorul a hotarat ca se deleaga competentele, nu si responsabilitatea! Va raspunde solidar cu cei care au semnat, chiar daca a dat decizii, hotarari, etc. sa semneze altii.
Comentariu by anonim — 30 iulie 2015 @ 7:19
Da, nr. 18, asa este.
Comentariu by Anonim — 30 iulie 2015 @ 7:27
Asa este! Indiferent cine semneaza de primar, manager public, boita, raspunde in solidar cu primarul.Nu stiu cine-i vinde brasoavele astea ca e curat pe maini.Astia ca theodora, didi, stamate, ciocanel, angelestii sunt niste fraieri obositi care au terminat o facultate si au servit cafeaua sau urechea celor trei fara sa aiba vreo competenta.C-asa-i in administratie.E bine ca ei au o parere care nu-i rea despre ei…prostia nu doare.Are dreptate cel care spune ca primarul stie cum sunt cei din jurul sau si nici nu-i pasa cat timp isi fac treaba:SEMNEAZA.E singura lor indeletnicire.Vine campania si theodora e la butoane la buletine, fiecare are un rol, prost dar trebuie sa-l joace.Cand se va trage cortina, cum l-au luat pe Tenoiu de-a casa ca l-a pupat in dos pe Nicusor cu mult timp in urma, asa vine si vremea lor.Rabdare stimati spectatori…de ce sunteti doar spectatori? O intrebare.Daca vreti o schimbare, o faceti
Comentariu by I.M — 30 iulie 2015 @ 9:31
de ce pleaca oamenii vechi din primarie? cam multe posturi scoase la concurs și sefii nu raman pe pozitie
Comentariu by intrebare la intrebare — 30 iulie 2015 @ 11:44
dragi mangalioti haideti sa nu ne mai ascundem sub indentitati false si sa luam atitudine severa la ce se intampla in orasul nostru, vrem seriozitate nu promisiuni desarte vrem ca primarul sa treaca pe toate strazile cat ii permite timpul si sa discute cu oamenii, vrem ca tot ce promite sa se si realizeze sa+i scoata in fata pe cei care se impotrivesc relizarilor, ca multi il mint ,primarul nu cunoaste ca toti care ia propus pentru a rezolva problemele oamenilor,ca nu poate face singur toate,il mint multi din primarie si din anturajul sau lucreaza la doua capeteţ in legatura cu mutarea tiganilor de la baraci unora din serviciul social nu le convine ca acestea sa fie mutati pentru ca primesc multi bani de la ei prin diferite ,comisioane,daca veti introduce camere de supraveghere se va observa cum unii de la serviciul social si unii din primarie vin in zona si discuta ,prieteneste, cu cei care nu aduc nici un venit orasului ci fac numai rau de ni sa dus buhul mai ceva decat vioatorii din vaslui cu acasta zona infecata numita ,la baraci,dragi mangaliotii ,multe institutii din oras mananca din zona
Comentariu by ion ionel — 30 iulie 2015 @ 13:04
Pt.23
Cat de inocent esti! Primarul stie tot ce misca in servicii, primarie si oras. El ii stie pe cei care il mint pe el si pe altii, pe cei care joaca la doua capete. Iar daca in Mangalia nu sunt realizari in cei trei ani de mandat inseamna ca nu s-a dorit sa se realizeze.
Comentariu by Anonim — 30 iulie 2015 @ 15:54
Corect nr.24 !!
Comentariu by Vipera cu elice — 30 iulie 2015 @ 16:13
Văd că se pun punctele pe i-uri. Foarte bine. Teodora rămâne doar un studiu de caz.
Comentariu by lucian visa — 30 iulie 2015 @ 16:31
Ei, da…deci: de ce pleaca oamenii vechi din primarie?
Comentariu by Flori — 30 iulie 2015 @ 17:49
Va mai dau un studiu de caz: la social, concurs post administrator Camin de Batrani si Cantina Sociala. Muuuulta mancare…
Comentariu by Flori — 30 iulie 2015 @ 17:50
Aştept detalii. Eu fac doar muncă pro bono în folosul comunităţii, nu investigaţii. Dacă vreţi să facem ceva util pentru Mangalia, atunci trebuie să participaţi, chiar anonimi.
Participarea la vot, acum 108, e extrem de mică, semn că nu există interes pentru salvarea acestui oraş, deşi la IP-uri unice se depăşeşte 700 zilnic. Prin atitudinea voastră, mă obligaţi să mă „pensionez”. După atâta politică, sunt destul de pragmatic şi chiar o s-o fac.
Comentariu by lucian visa — 30 iulie 2015 @ 18:29
Oamenii vechi pleaca de sila. Unii suporta, altii nu.
Obedientii adusi din Constanta, fara experienta dar obraznici si razbunatori (ca sa compenseze) carora le platim navete si chirii, pe care ii avanseaza in functii ca recompensa pentru ca toarna si semneaza ar fi niste motive. Desconsiderarea fata de cei care stiu meserie dar deranjeaza (fie ca spun lucrurilor pe nume, fie ca sunt considerati oamenii fostului primar), presiunile pe care le fac asupra lor si mutarile de la un serviciu la altul ca sa-i mai streseze, ar mai fi niste motive.
Comentariu by Vipera cu elice — 30 iulie 2015 @ 18:44
Şi noi ce facem, dormim ?
Comentariu by lucian visa — 30 iulie 2015 @ 18:48
D-le Visa, stati putin, nu va pensionati inca. E vara, oamenii sunt in vacanta, le-au venit rudele la mare dar vine ea iarna si cand s-o trage linie in campania electorala vor fi surprize.
Comentariu by Vipera cu elice — 30 iulie 2015 @ 18:53
Lasă că e vară, se citeşte tot la fel de mult ca şi până acum. Un click n-are nicio legătură cu rudele în vilegiatură. Atâta timp cât se citeşte şi nu se reacţionează, înseamnă că mă adresez zombilor. Şi chiar nu mă mai interesează. Pentru ei ar fi mai potrivit senzaţionalul album Thriller al lui Michael Jackson. Chiar e o capodoperă. Numai că Michael nu poate fi primarul Mangaliei.
Comentariu by lucian visa — 30 iulie 2015 @ 19:02
Nu va suparati pe noi dl Visa, oamenii sunt atat de amenintati si inspaimantati de gasca de mafioti constanteni ca au impresia ca si de la sondajul asta le ia cineva ip-urile si ii casapeste dupa aia…Va spun din ce aud.Si da, in primarie, se intra de pe mobil de patru cinci ori in programul de lucru, ai lui, nu multimea…multimea vida!
Comentariu by Grigorie de la primarie — 30 iulie 2015 @ 19:24
Domnule Visa, ar fi pacat sa va pensionati! Sa va spun de ce:
Pe acest blog se prezinta starea reala in care se afla orasul nostru.Chiar daca oamenii nu participa la acest studiu de caz nu inseamna ca nu intra pe blog se informeaza si vor sti la anul cu cine sa voteze. Au mai ramas 11 luni. Timpul trece repede. Vine scadenta( ce s-a facut si ce nu s-a facut in oras). Oamenii nu pot fi pacalit decat o singura data!!!!!!!!!! Desi daca ne gandim bine, nici acum 3 ani si o luna oamenii nu au fost pacaliti. Primar ales a fost Zanfir Iorgus.
Comentariu by Anonim — 30 iulie 2015 @ 19:26
Hai să facem câteva precizări. IP-urile nu pot fi depistate aşa cum a sugerat mincinosul. În Mangalia nu există doar salariaţii Primăriei, sunt aproape 40.000 de locuitori. Eu nu de la voi, salariaţii Primăriei aştept reacţii, ci de la oamenii responsabili, indiferent de unde îşi câştigă existenţa. S-a văzut, de exemplu, că Daewoo e în conflict cu Primăria, atunci de ce nimeni de acolo n-are nimic de spus, pentru că societatea româno-coreeană nu-i va face nimic. Sunt o grămadă de pensionari în Mangalia care n-au ce să păţească, doar IS e singurul responsabil ? Dar partidele de opoziţie, în special PSD-ul, unde sunt ? În vacanţă veşnică probabil. Adică eu să scot castanele, ca să îmbuibe ei ?
Asta înseamnă că mincinosu e primarul perfect pentru zombii majoritari ai Mangaliei. Probabil că dacă grecii din Megara ar fi stat mai mult prin temple şi ar fi implorat oracolele, n-ar mai fi creat Callatisul. Consecinţa ar fi că la sens n-am avea coloane romane.
Vă mulţumesc celor care aţi fost alături de demersul meu în ultimiii 7 ani şi jumătate. Aveţi alternative precum mangalia.ro ca să vă informaţi despre viaţa oraşului. O seară bună şi un viitor bun Mangaliei.
După 7 zile de la postarea articolului, comentariile vor fi restricţionate. Până atunci puteţi comenta.
Comentariu by lucian visa — 30 iulie 2015 @ 19:31
Oamenii din afara sistemului nu cunosc toate increngaturile din sistem dar oamenii care lucreaza in primarie sau care au lucrat si au plecat stiu. Acesti oameni au familii : sotii, soti, copii, mame,tati, frati, surori, soacre, socrii, cumnati si cumnate. Vorba circula cel mai usor. In acest fel afla si ceiilalti.
Comentariu by Anonim — 30 iulie 2015 @ 19:54
Pacat…
Comentariu by Antiphon — 30 iulie 2015 @ 20:51
marea masa a oamenilor habar nu are si nici nu doreste sa afle cine sunt teodorele sau adrianele din primarie.puneti un sondaj de interes general si veti avea surprize.
Comentariu by anonim — 30 iulie 2015 @ 21:33
Flori Martin esti? Este adevarat ca fiica ta de profesie coifureza, frizerita, unghii-ista, va da examen pe postul de administrator camin batrani si cantina sociala?Nu de alta dar mi-am epilat inghinalul ieri si uite ce-am aflat.
Comentariu by Pt28 — 30 iulie 2015 @ 21:47
Ai dreptate 39! Teodora e o nimeni, nici fusta nu-i arata altceva decat talia cat un stavilopod si gambele mai umflate ca luptatorii lu Luca.Cat o sa fie Radu primar o sa ia concusul si ea si altii exact cum vrea el. Intrebarea sau sondajul era il mai vreti primar da sau nu
Comentariu by Anonim — 30 iulie 2015 @ 22:59
Ptr. 39 – ar trebui sa îi intereseze. Pentru că de aici începe cavalcada. Teodorele, Adrianele si alţii ca ele sapă şi toarnă orice opozant din interior, care ar putea să mai ştie informaţii despre manevrele inteligentilor constănţeni. De aici pornind, atunci cînd înlături, precum mafioţii, pe oricine nu este de acord cu tine dovedeşti intenţia claă de a ascunde ce faci. Atunci când motivele pentru care angajaţii sunt chinuiţi sau trataţi precum vinovaţii fără vină, doar pentru că nu fac parte din gaşcă, este clar că există o problemă. Si de echitate şi de legalitate. Ponind de la faptul că nimeni nu a sesizat până la această dată măcar un CNCD, dacă nu un DNA, face ca primarul si acolitii lui să creadă că cunt invincibili. Faptul că există specimene ca cele mai sus menţionate( ca o paranteză sunt mult mai multe decât cele două-Florentina M. este şi ea un exemplu)ar trebui ca reacţiune să determine pe cei care sunt altfel să protesteze. Nimeni nu o face, iar lucrurile nu se vor schimba până nu se ia atitudine. Este evident pentru toată lumea că posturile bine salarizate ori care ţin de confidenţialitate, posturile de „ciugulit” sunt ocupate cu dedicaţie. Deci sondajul domnului Vişa are sens. Şi rost. Arată că toţi stim, dar ne resemnăm. Asta dăm, asta primim. Nu înţelegem că primarul ăsta e diferit. O să lupte murdar. Atât de murdar că nici nu o să ştiţi. O să-şi ia încă patru ani dreptul de a ne batjocori surori,fraţi, soţii, fiice sau nepoate doar pentru ca el să poată avea echipa ce-i execută fără comentarii dispoziţiile. Până acum a făcut la fel. Sunteţi mulţumiţi de cum trăiţi în oraşul vostru. Dacă da, înseamnă că merită încă 4 ani. Dacă nu, vorbiţi. Să se ştie orice face. Chiar şi cum favorizează diverşi angajaţi în detrimentul altora. Chiar şi cum îndeamnă prin atitudine la „săpături”, „turnări”…bârfe nesfârşite. Chiar şi cum sprijină anumiţi „servanţi” să ocupe joburi pentru care nu sunt pregătiţi-com. 40 e un exemplu. Concret!
Comentariu by Anonim — 30 iulie 2015 @ 23:29
Imi pare rau pentru decizia dvs. d-le Visa dar va inteleg.E frustrant sa te lupti aproape singur cu niste golani de la putere. Sa fii singurul injurat pentru ca esti singurul care si-a dat numele.
Dar ii inteleg si pe ceilalti, anonimi sau nu, pe toti cei care comenteaza pro sau contra, pe cei care doar citesc dar nu comenteaza si chiar si pei care nu citesc. Stiti de ce? Pentru ca nu mai au puterea sa creada intr-o schimbare doar din vorbe, atat timp cat faptele nu reflecta decat minciuna. Radu Cristian nu a castigat alegerile in 2012 dar este primar. Cum sa mai scapam de el noi cei care nici nu l-am votat? Eu sunt unul dintre ei care nu mai crede dar nici nu raman indiferent. Va spun ca sunt multi cei care nu-l vor, cei care il injura. Orasul e mic si se afla toate dedesubturile, motiv pentru care inteleg si de ce cei mai multi raman anonimi. Chiar daca i te arati dusman pe fata nu are ce sa-ti faca in sensul ca nu-ti poate fura educatia, pregatirea sau ceea ce stii sa faci DAR iti poate face rau pentru ca este un tip razbunator. Ori asa este el, ori asa este alimentat de altii, ori amandoua variantele.
De aceea, am rugamintea sa mai luptati impreuna cu noi cei anonimi si putini pentru ca nu a venit inca vremea sa se spuna lucrurilor pe nume. Tocmai pentru ca sunteti un tip pragmatic nu le dati satisfactia de a fi scapat si de dumneavoastra. Sunt speriati, sunt stresati pentru ca stiu ca le fuge pamantul de sub picioare. Isi joaca ultima carte, de aceea se comporta ca si cainele care latra si ursul care trece.
Decizia finala va apartine, desigur, dar consider ca mai putem face ceva impreuna. Mai este putin!
Comentariu by Vipera cu elice — 31 iulie 2015 @ 8:29
Nu stiu cata importanta are un nume , dar atitudinea luata chiar si sub numele anonimatului e una care nu-i lasa sa doarma linistiti pe cei din administratia locala . Faptul ca nu suntem indiferenti si se spun aici si lucruri din culise cu siguranta ii framanta. Aici e o atitudine de fond ca de fapt ceea ce dorim pentru orasul nostru , uneori nu mai depinde de noi.Nici eu nu l-am votat pe Radu Cristian si totusi este primar.Dar atata timp cat libertatea de exprimare Imi da dreptul sa spun ce stiu, ce gandesc, sa folosesc cuvantul ca arma impotriva nedreptatii , prostiei, hotiei, minciunii si incompetentei nu pot sa cred ca cineva ne baga pumnul in gura.Retragera inseamna lasitate.Nu e cazul si nici momentul pentru asta acum. Desigur decizia de a continua in forma aceasta o lupta de atitudini si idei ii apartine administratoruui blogului.
Comentariu by Anonim — 31 iulie 2015 @ 10:44
Pt. #36
De la „je sius Varoufakis”:
http://www.revista22.ro/grecia-varoufakis-ar-putea-fi-judecat-pentru-inalta-tradare-57909.html
la „NOUS SOMMES MANGALIA”, hai sa incercam.
Comentariu by nabuco — 31 iulie 2015 @ 12:42
Doamne cata dreptate ai Vipera cu elice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inseamna ca”ei” au castigat. Cata bucurie pe capul lor ca a renuntat domnul Visa. Ma mir ca domnul Visa le da satisfactia asta!
Comentariu by Anonim — 31 iulie 2015 @ 13:20
Domnule Visa o mica nelamurire in privinta d-voastra as avea. Orasul cu totii stim ca-l uraste pe acest nenorocit de primar, dar d-voastra de ce ? ca stiu ca in campanie ati fost cu aceasta scursura de om. Nu s-a onorat cu vreo promisiune ceva ?
Comentariu by Dan Poenaru — 31 iulie 2015 @ 13:41
Dar tu ce aveai cu Cornaci? De ce l-ai denigrat? Nu si-a onorat vreo promisiune? Stii ca se vorbeste in targ ca ai fi unul din oamenii lui Radu si prin tine vrea sa justifice de ce il da afara.Insa avem o nelamurire.Tot orasul stie ca ADPP lucra cu firmele lui Radu, de unde si nelamurirea.Cumva a inceput sa lucreze Pe la spatele lui Radu?Firma cu care avea contract de intretinere ADPP-ul VEX, detinuta de Lucian Nechita, alias Rucar, a incasat niste bani frumosi pe linie de PNL.Asta n-a starnit discutii? Stim ca Lucian e omul lui Andrei dar el si Cornaci nu se tolereaza.Care e adevarul?
Comentariu by Pt dan poenaru — 31 iulie 2015 @ 13:59
Cind faci parte dintr-o alianta ,sau partid ,mergi cu cine iti spune partidul.Nu poti face tu opinie separata.Da,noi independentii putem sa zicem si sa votam pe cine vrem, dar ei NU. Acest lucru s-a intimplat cu d-nul Visa.Sunt convins ca a stiut ca nu este bine,dar linia de partid i-a impus canditatul.Nu cred ca mincinosul a promis ceva unor oameni onesti.Promisiunile au fost la un nivel superior.In alta ordine de idei,sunt de acord cu ante „vorbitorii”mei:nu trebuie sa va retrageti.Sunt persoane care cred in d-voastra,in acest blog, dar decizia va apartine.
Comentariu by Anonim — 31 iulie 2015 @ 14:13
@48 Cornaci a facut niste greseli care ii vor fi fatale curand. Aceste greseli le-a inceput sa le comita de vremea lui Tusac. Nu s-a linistit si a continuat si in mandatul lui Radu Cristian. Acum cateva zile i s-a facut deja o sesizare la DNA.
Comentariu by dan poenaru — 31 iulie 2015 @ 16:03
Eu il inteleg foarte bine pe d-l Visa cand te convingi ca esti aproape singur si te lupti cu un sistem corupt si putred vine vremea sa te retragi si sa nu te mai implici. Daca si pierzi cu dreptatea in mana cu atat mai mult asa am procedat si eu iar acum detasat de tot e foarte bine.Apropo de anonimi eu cel putin am semnat totdeauna cu numele adevarat.pacat de acest blog si de munca depusa .
Comentariu by grama cornel — 31 iulie 2015 @ 16:28
THEODORA MAZILESCU ESTE FERICITA CASTIGATOARE A CONCURSULUI ORGANIZAT.
Comentariu by ionel-ionelule — 31 iulie 2015 @ 16:45
Era de asteptat. A fost doar o formalitate. Ce era de demonstrat s-a demonstrat.
Comentariu by Vipera cu elice — 31 iulie 2015 @ 16:58
Sa-i uram succes in activitatea fructuoasa la buletine, in proiectul european „Callatis-istorie la malul Marii Negre” care, cum s-a scris, este suspendat, insa functionarii de baza sau bazati precum ea sunt platiti in continuare- cu bani grei, cand salariul este foarte mare – in consiliul de administratie de la spital si pe unde unde vor mai vrea muschii lui radu s-o puna. Succes si tatalui di in afacerile fructuoase cu Serviciul Social.
Femei precum Mazalescu, cu fusta scurta si cu zambetul pe buze, sunt multe, stiu exact ce fac si domina societatea de azi.
Si daca vorbim de serviciul social, hai sa-i uram succes unei alte teodore, creatia lui iorgus, tusac, radu si probabil cine-o mai urma: noua directoare adjuncta Duca Adriana. Pe modelul teodorei, cu acelasi caracter de femei usoare care isi urmaresc scopul precis, si Duca este intr-un proiect european.
Aveti asa, o mica idee, cam cat castiga aceste doua muieri bune, numai pentru ca dau in gat pe altii si pregatesc campania?
Adriana, iti mai aduci aminte cum era pe vremea lu iorgus, cand tu si toia, sora ta si alta poama ca si ti e, ieseati din birou aranjandu-va sutienele? Si cand td astepta dr. Niculescu la cabinet cu whiskey cu inghetata? Si cum ti-ai facut tu facultatea la Iasi, cu cazare, transport si zile fara numar si fara pontaj de la primarie? Si cum predai tu la scoala din cartier, unde te persiflau toti copiii, ca – ce-i drept – nu prea ai nimic in cap, poate paie? Si dadeai rar pe la primarie, cam asa dupa modelul Andrei Mihaela de azi? Si mai nou, cum ai facut tu raport la Radu, cu ce trebuia sa dai in gat?
Asa ca, modele sunt destule. Mazalescu e doar din garda noua.
Comentariu by Anonim — 31 iulie 2015 @ 17:38
V-am zis eu, d-le Visa ca inca nu s-au spus lucrurilor pe nume? Si astea sunt de-alea de cancan. Sa vedeti pe la anul cum ies alea grele.
Comentariu by Vipera cu elice — 31 iulie 2015 @ 17:46
Nenica, da’ cate proiecte europene sunt de e bagata toata primaria in ele?
Comentariu by Vipera cu elice — 31 iulie 2015 @ 17:53
Daca sunt atat de multe proiecte europene de ce nu se vede nimic in Mangalia?
Comentariu by Anonim — 31 iulie 2015 @ 18:32
Daca Adriana Duca este directoare la Serviciul Social inseamna ca se duce de rapa Serviciul. Oricum Adriana Duca este buna ca semneaza orice! Ea nu stie ce semneaza.
Comentariu by Anonim — 31 iulie 2015 @ 18:51
Ptr.56. Te inseli profund. Nu este toata primaria in ele, numai cei care merita. In general lingai, semnez tot nu vad nimic, incompetenti, obedienti pana la greata. Nu e pe competente sau pregatire.
Din pacate, autoritatile de la Bucuresti sau cele de control se pare ca nu vad nimic. Timpul trece, banii vin. Restul ce mai conteaza.
Hai sa ramanem anonimi si sa nu facem nimic, sa le fie bine in continuare, oricine ar fi primar!
Comentariu by Anonim — 31 iulie 2015 @ 19:08
Vai, subestimati proaspata castigatoare a concursului! Nu mai spuneti ca e sefa la buletine, e la evidenta populatiei, „de la cel cu tata-n gura pan la cel cu barba sura”.
Comentariu by Anonim — 31 iulie 2015 @ 19:15
Cu sapte angajati cu tot cu ea, o sa dea-n gropi de atata munca.
Comentariu by Plm — 1 august 2015 @ 0:46
acum 3 si ceva cand scriam pe acest blog cine sunt „astia” de acum, eram banat. asta e…
Comentariu by Anonim — 1 august 2015 @ 1:01
cum se mai dau in primire femeile astea batrane si trecute.Duca scrie de colega ei Martin si Ailalta se razbuna.Adriana Duca a supt-o de la toti doctorii si stabii Mangaliei iar acum se pare ca l-a luat la supt pe un apropiat din Gasca lui Radu.O zdeanta batrana si ratata femeia asta.Rusine pt primaria Mangalia sa ai o asemenea angajata.
Comentariu by Kroll — 1 august 2015 @ 1:05
Care e problema voastra ma lepadaturilor? Eu eu ling in
Cur pe oricine mi-e sef ca sa promovez, e o greseala?Si daca ma curtau barbatii in tinerete ce era sa fac? Sa spun nu?Eram
Tinara si pofticioasa, sotul meu era un betiv curvar si i-am urmat exemplul sa aiba motive sa-mi umfle ochii.Eram sub acoperire cu prostii astia din gasca lui Radu, a trebuit sa-mi deschideti voi dosarul sa nu mai pot sa-i stapanesc.Ce ma fac daca ma hartuieste si pe mine Angelescu, ha?trebuie sa-mi dau paienjenii la o parte ca nu-i usor la 50 de ani sa prestezi.Nesimtitilor!PS:Domnule Visa, sunteti disponibil? In felul acela? Mi-as dori protectia dumeavoastra in schimb va dau de povesti despre barbati, liberi insurati tineri batrani doctori ginecologi, oameni de afaceri, unii au murit sa le fie mostenirea usoara…altii nu mai locuiesc in tara dar va asigur ca veti avea audienta.
Comentariu by Adrian Duck Mac Mac — 1 august 2015 @ 2:07
Oraşul a ajuns vai mama lui ţi voi o daţi pe ordinării. În loc să combateţi tâlharii care au îndatorat oraşul ca să aibă ei ce ciordi voi faceţi opis la curul doamnelor din primărie.
Aproape că îmi vine să-l susţin pe Vişa în demersul de renunţare. Cu aşa postaci mai bine lipsă. Este bună şi constructivă satira dar nu trebuie confundată cu mârlănia ordinară.
Comentariu by cârcotaş apolitic — 1 august 2015 @ 8:35
*ZEFLEMEAUA de *CAMIL PETRESCU
Motto: „Românii e deştepţi!“.
Cînd va veni sfîrşitul lumii
Românii nu vor fi atenţi
Isus a spus: „Talita kumi“
Dar nu pentru inconştienţi.
Iar Ziua Domnului, ca hoţul
În miez de noapte va sosi
Femeia va dormi, iar soţul
Reviste porno va citi.
N-avem conştiinţa tragediei
Şi totul luăm „à la légere“
Noi, campionii băşcăliei
Am compromis orice mister.
Avem o scuză de faţadă:
„Lasă, că merge şi aşa!“
Trădăm la primul colţ de stradă
Şi-apoi încălecăm pe-o şa.
Senzaţia e de plutire
De infinit paraşutism
Noi am făcut mişto subţire
Şi de marxism, şi de fascism.
Ce Decebal şi Burebista?
Ce patriotul cărturar?
Trăiască Miţa Biciclista
Şi berea rece la pahar!
Mitică veşnic să trăiască
Şi noi pe lîngă el, noroc!
Filozofia chelnărească
E tot pe loc, pe loc, pe loc!
Întreaga drojdie se scurse
Din mahalale de Fanar
Şi-n loc să fim un roib de curse
Noi am ajuns din cal – măgar.
Pe primul loc e-njurătura
Ea pentru toate e un leac
Simţi cum îţi umple toată gura
O moştenim din veac în veac.
Noi „facem“ şi „băgăm“ de-a valma
Noi suduim neîncetat
Iar la acest popor, sudalma
E o religie de stat.
La treburile serioase
Noi nu ne concentrăm destul
Avem o somnolenţă-n oase
Şi-o zeflemea de prost fudul.
Ceac-pac! Dar la reluări de faze
Parcă ne mai trezim puţin
N-avem profil de kamikaze
Tiparul nostru-i byzantin.
Apocalipsa furtunoasă
Îi sperie pe pămînteni…
Pe noi nu ne-o găsi acasă –
Vom fi la meci, sau la pomeni.
Aceasta, poate, ne e soarta
S-o tragem şi pe asta-n piepţi
N-aveţi decît să-nchideţi poarta
Dacă tot face ea pe moarta…
Hai, că românii e deştepţi!
Comentariu by cârcotaş apolitic — 1 august 2015 @ 8:39
…”N-aveţi decît să-nchideţi poarta
Dacă tot face ea pe moarta…
Hai, că românii e deştepţi!”…Ramanem cu BARFA ,care la romani e…ceruta,e intretinuta,e adulata,e bine administrata…inclusiv pe bloguri ! Ramanem cu imaginea ADPP-istilor http://s1.netlogstatic.com/ro/p/oo/137798383_7962782_23078616.jpg si a „aparatului de partid si de stat”tras dupa el de fiecare primar,care da din coate cu tupeul noului venit printre cei ramasi din administratiile trecute !(numai Iorgus a adus 3(trei) randuri „inregimentate” politic in alte partide !) A se compara numarul de angajati,raportat la numarul de locuitori,cu alte orase-dar care sa nu fi fost facute peste noapte municipii…numai pentru a se vedea mai bine friptura bugetului in tava pregatita de fel de fel de grupuri si mafii,care intre timp s-au „specializat”in aceasta jegmaneala nationala ! Mai nou se fac promisiuni electorale…pe banii europenilor,iar pentru asta trebuie un altfel de „aparat” cu alte competente,in niciun caz-politice ! „N-aveţi decît să-nchideţi poarta
Dacă tot face ea pe moarta…
Hai, că românii e deştepţi!” https://www.youtube.com/watch?v=WGRPQX2kLc0
Comentariu by I.S — 1 august 2015 @ 10:01
http://s1.netlogstatic.com/ro/p/oo/137798383_7962782_23078616.jpg
Comentariu by I.S — 1 august 2015 @ 10:02
Ma iertati ca am scris „jegmaneala”…pentru ca jecmanitul(furtul!) este alta meteahna la romani…jegurilor-ce sunteti !
Comentariu by I.S — 1 august 2015 @ 10:12
http://www.academiacatavencu.info/imagine/613×343/Rom%25C3%25A2nia%252C%2B%25C3%25AEn%2Bviziunea%2Bpoliticienilor_45816.jpg
Comentariu by I.S — 1 august 2015 @ 10:28
Pe asta cu porcul n-o poci rumega şi nu din fudulie ci din grosime de şorici, am proteză mai firavă.
Comentariu by cârcotaş apolitic — 1 august 2015 @ 13:33
Imi permit sa spun unora ca gresesc.Barfa e barfa atunci cand face rau, cand raneste, cand minti.In cazul Doamnei Duca toata primaria, toti primarii stiu cine este aceasta femeie. Daca merita sau nu ceea ce se spune despre ea…noi citim, nu judecam.Oricum ar fi scrise comentariile cred ca dincolo de niste cuvinte, unele apelative, oamenii incearca sa spuna ceva.Insa eu nu inteleg misoginismul, cred ca este singurul lucru care ar trebui reparat printre cei care posteaza.Oare nu mai curva este Claudiu Stamate decat Adriana Duca, femeia are totusi 13 ani de primarie, nu este mai prostituat George Calin care a ajuns mare sef fara experienta decat Teodora? De ce cand a fost scandalul cu Cornaci nimeni n-a adus in discutie, aventurile pe care le avea la locul de munca, el casatorit, ea casatorita, doi adulteri? De ce nu s-a zugravit si imaginea lui de om, de barbat, toti care scriu aici stiu cu cine-si petrece timpul, cu cine cheltuie banii, de ce nu s-au discutat niciodata? Bani publici sau nu?E deranjant si inegal. Eu nu iau apararea nimanui, nu ma intereseaza viata nimanui, nu judec pe nimeni, dar daca teodora ar fi promovata pt alte competente, mi-as dori sa spuna fiecare ce stie, ce crede, ce a auzit…DAR nu ea are o problema, ea nu are competente! atunci? Ar trebui sa discutam despre cel care favorizeaza aceste incompetente.In cazul de fata, al blogului, sunt diverse categorii de oameni, trebuie sa respectam parerea fiecaruia, dar sa avem o viziune corecta nu sexista. Pe multi ii va afecta inchiderea blogului probabil de asta si comentariile sunt mai acide.Eu am zambit la comentariul lui Mac Mac si ma gandeam ca si la petreceri se citeste blogul.Dincolo de limbaj, cineva o persifla pe doamna respectiva probabil petrecuse putin.Dar? Problema este ce facem cu orasul condus de oamenii astia? Pot face ei ceva pt oras daca au fost promovati pe considerentele astea? Pt oras sau pentru cine i-a promovat? Raspunsul vi-l dati singuri.Avem nevoie de lucianvisa.ro ca sa aflam adevarul! Informatia din presa este de cele mai multe ori imbracata in atatea haine murdare, platite.Intotdeauna oamenii intra sa verifice ce spune Visa despre x articol sau eveniment.Au fost fotografii sau articole care au obligat primarul sa ia masuri imediate.Au fost comentarii care au cerut sedinte cu usile inchise la primarie.Nu sta in puterea mea sa-l rog pe Lucian Visa sa continue, sta in puterea noastra sa facem ceva, sa semnalam lucruri care se intampla, pentru a se remedia. Impreuna, altfel supararea administratorului este justificata. Aveti dreptate domnule Visa, opozantii actualei administratii dorm im front si o armata nu se face cu un simgur om in linia intai.Tot respectul meu si al prietenilor mei.Maria
Comentariu by Anonim — 1 august 2015 @ 14:34
Dragă Maria, dacă aş fi supărat n-ar fi nicio problemă. La mine supărarea trece uşor. Oricum eu nu iau hotărâri la supărare.
Am constatat că locuitorii oraşului (statistic) au conducătorul pe care-l merită. De ce să militez pentru schimbarea unuia care nu-i deranjează ? Dacă i-ar fi deranjat ar fi luat atitudine. E chiar aşa de greu să dai un click chiar şi pe „Nu ştiu, nu mă interesează” ?
Referitor la misoginism, ai mare dreptate, iar curvele sunt de ambele sexe. Cele masculine sunt chiar majoritare, chiar dacă nu se prostituează în sensul de prima meserie din lume. N-ar trebui să ne băgăm în viaţa privată a oamenilor decât dacă e o legătură clară cu administraţia, gen promovare sau afaceri. Adriana e în primărie de vreo 20 ani, nu de 13. În mandatul 1996-2000, n-a avut nicio funcţie de conducere şi s-a comportat OK. După asta eu nu mai ştiu. La un moment dat era în PSD şi ducea coroane de flori la Monument alături de Tusac şi Giorgiana. Acum poate s-a convertit, ca mulţi alţii, la PNL. Poate pentru asta a fost răsplătită.
La primărie, slujeşti şeful, eşti capabil. Şi nu din acest mandat.
Comentariu by lucian visa — 1 august 2015 @ 16:16
Nene Vişa, bag seamă că supărarea ţi se trage din neaccesarea poll-ului de mai mulţi postaci ori cititori. Cred că nu sunt destui care să ştie să facă lucrul sperat sau problema bietei fete nu interesează pe prea mulţi.
Sincer, pe lângă mânăriile economice săvârşite de navetişti, numirea ei la evidenţa populaţiei este …cât fustiţele lunganelor. Lasă supărarea să se ducă pe pustie. Cred că sunt destui care îmi împărtăşesc opinia şi care te încurajează să nu abandonezi.
Comentariu by cârcotaş apolitic — 1 august 2015 @ 18:13
Mie mi-ati spus odata:Se poate! Asta va spun si eu acum cu tot respectul pentru tot ce faceti pe acest blog.Poate oamenii sunt scarbiti, obositi de incompetenta si manierele celor care ne conduc si iau decizii pentru oras.Dar daca dorim o schimbare, oricat ar fi de greu, nu renuntam pana cand punem mainile pe piept.Gandesc in ignoranta mea in ale politicii ca cei care au puterea sa faca o schimbare in anul urmator…o pregatesc si este doar linistea dinaintea furtunii.Realitatea este insa ca in acest moment, directorul si cel care administraza banii publici la Adpp este Cornaci Catalin, adus de Radu Cristian, in prezent renegat si spurcat de toata echipa lui, la Serviciul Social director este Stamate Claudiu, adus de Radu Cristian, care urmeaza ,, protocolul” fara comentarii spre deosebire de primul care a incercat sa-si spuna punctul de vedere, chiar sa reproseze supunerea din primii ani, la evidenta populatiei, noul director, Mazalescu Theodora, la fel de supusa si fara nimic de obiectat.Ce sa intelegem? Dincolo de ce fel de oameni sunt, de ce pregatire au, dincolo de faptul ca nu au competente? Dincolo de faptul ca nu fac nimic pentru oras, pentru cetateni ci pentru propriul interes?Sa intelegem ca le-a trebuit trei ani sa invete ce au de facut? Ca si-au facut loc cu barda minciunii si a ligusirii in functiile astea si acum nu mai e nimic de facut? O solutie este, intrati si spuneti ce parere aveti, doar asa putem separa barfa sau minciuna de adevar, doar asa putem trage un semnal de alarma si doar asa putem avea rezultate. Iar cand oamenii sunt promovati doar pentru ca au facut cafea si au servit informatii au sapat alti colegi, da, e corect sa afle toata Mangalia cine sunt si cum sunt de fapt.Nu cred ca este un primar in
Tara asta care sa nu aiba oamenii lui in preajma si in functii, dar ce oameni alege, promoveaza spune totul despre el si despre viitorul orasului.Eu nu l-am votat atunci, n-am sa-l votez nici acum pentru ca nu-l plac si pentru ca il cunosc. Dar ce-o sa fac? Ce alternative am? Sa nu ma duc la vot?
Comentariu by Maria — 1 august 2015 @ 19:11
Iesiti si protestati public impotriva Mincinosului si a echipei lui, ca sa aratati ca vreti schimbare pentru oras. Aratati public mizeria, asumati-va gestul, ca sa aratati ca nu se mai poate sa traim ca sobolanii in mizerie, si la propriu si la figurat, ca sa aratati ca va pasa.
Iesiti si sustineti-l public pe Visa, ca sa aratati ca aveti nevoie de informatii adevarate, spuse pe fata, nu de minciuni spoite.
Haideti toti anonimii sa iesim public si sa organizam un protest fata de actuala administratie. Daca alte autoritati ale statului nu reactioneaza, sa o facem noi si sa aratam ca ne vrem orasul inapoi.
Traim in democratie. Hai sa o asumam.
Comentariu by Anonim — 1 august 2015 @ 19:43
Da, oamenii sunt scarbiti. Singura arma este votul DAR pana atunci trebuie biciuiti cu informatii scrise pe blog. Trebuie sa-i aratam cu degetul tot timpul, trebuie sa-i criticam tot timpul, sa dam nume. Chiar daca se fac ca ploua, sa n-aveti nici o indoiala ca nu stiu ce se comenteaza pe blog. Stiu foarte bine si primarul si toti cei care il slugaresc ca ii uram pentru bataia de joc, pentru hotia, curvasareala, duplicitarismul si minciuna pe care le-au promovat. Ar face bine sa-si caute de lucru de pe acum si sa plece acolo de unde au venit, in Constanta, Bucuresti, Cernavoda,Corbu …. pentru ca noi ne vrem orasul inapoi.
Comentariu by Vipera cu elice — 1 august 2015 @ 19:50
Ce tragedie ca renunta nea Visa cel frustrat:)). Daca era acum un viceprimar, ce mai osanale mai ridica. Precum a mai facut.o. In rest, cei cativa postaci realizeaza ca si.o vor lua pe unde vor si la urmatoarele alegeri si il vir avea tit pe Radu Cristian primar:)) Cred ca asta a realizat Visa si evita penibilul pe ultima suta de metri.
Comentariu by 4G — 1 august 2015 @ 22:31
si dupa ce ne luam orasul inapoi cui il dam. asta a fost si este marea problema. dupa Tusac credeam ca nu poate fi unul mai rau, dar uite ca se poate.
Comentariu by Anonim — 1 august 2015 @ 22:36
Sau nu!
Comentariu by Pt 4G — 1 august 2015 @ 23:34
Va iesi Radu Cristian primar in 2016 …..pe usa din dos, asa cum a patit Tusac! Si primarul tuciuriu a crezut ca primaria e SRL-ul lui si acum transpira prin tribunale.
Radu Cristian a indatorat orasul asta pentru buzunarul propriu si pentru hamesitii acoliti ca nu mai pupa decat un sut in dos!
Va avea mult de lucru Teodora dar degeaba. Suntem mult mai multi cei care nu-l vom vota.
Comentariu by Vipera cu elice — 2 august 2015 @ 8:10
Limbinpupiştii navetistului au început să mârâie. 4G (probabil de la …făcuţi grămadă) simte că urmează a fi lăsat fără ciolanul bugetar şi crede că scoate colţii. Reacţia lui sună doar ca un biet schelălăit de ghioarlă înfometată.
Comentariu by cârcotaş apolitic — 2 august 2015 @ 9:28
Pt.74
M-a deranjat clar că nu s-au dat mai multe click-uri pe sondaj. Nu erau pentru individa în cauză, ci pentru modul de lucru din administraţie.
Comentariu by lucian visa — 2 august 2015 @ 10:17
Ce amuzant va fi 2016 pentru postacii platiti:))
Comentariu by 4G — 2 august 2015 @ 10:49
Stiti de ce veti pierde in 2014? Tocmai ca nu ganditi? Va aduceti aminte my friends de mesajul pe care l-a trimis ,, cineva” cu o zi inaintea votului catre populatie cu textul Radu Cristian nu mai candideaza? A dovedit ca nici el nici echipa lui de campanie nu avea deloc experienta.La anul lucrurile vor fi mai dure.E hilar acum iar atunci va fi tragic.Patru puncte G va trebui sa gasesti Pnl-ului sa-i pui un zambet pe fata.
Comentariu by Maria pt 4G — 2 august 2015 @ 12:32
Bravo Maria!
Comentariu by Anonim — 2 august 2015 @ 14:15
Cine rade la urma… dar amuzant e ca insistati in speranta:)) si unde.i contracandidatul/contracandidata?! :))
Comentariu by 4G — 2 august 2015 @ 14:19
După insistenţă este clar că m-am înşelat. 4G vine de la găină sau cine ştie de la găini făcute grămadă.
Comentariu by Anonim — 2 august 2015 @ 14:32
Ai dreptate 4G Cine rade la urma rade mai bune! Rămâne de văzut! Noi ( locuitorii Mangaliei) sau voi cei care ați venit sa ne conduceti PROST orașul!
Comentariu by Anonim — 2 august 2015 @ 14:46
Tu l-ai vazut pe Radu Cristian castigand alegerile? Nu.El a fost PUS/push/NUMIT/IMPUSHai sa asteptam sa vedem cine rade si cine plange.Dar tot nu mi-ai spus de ce o sa radeti pentru ca atunci cand ati castigat, cu ghilimelele de rigoare…nu radeati…plangeati dupa bani! Toti cei care au pierdut in favoarea voastra au aceasi oameni, voi? Erati atunci dezorientati si dezorganizati, iar acum vad aceasi dezordine plus ne-ati facut cunoscuta si incompetenta.Am mai spus ca nu ma intereseaza politica in fapt dar oricine ar analiza strategia voastra din 2012 ar ajunge la concluzia ca a fost una proasta.Iti admir optimismul daca este sincer dar daca vrei sa bagi niste sageti/ mesaje printre oameni…lasa-ne! Nu cunoasteti mangalia, colgiu, romulus si altii care sunt din bucuresti, constanta, n-au cum sa militeze pt acelasi primar care macar din respect pentru oras, pentru cetateni, in acesti trei ani s-ar fi mutat in Mangalia.Si contracandidat/contracandidata va fi cu siguranta.
Comentariu by Maria plange — 2 august 2015 @ 15:40
pct 72 Claudiu Stamate e un baiat muncitor si de bun simt, nu te lua de el
Comentariu by Valentin — 2 august 2015 @ 17:00
Poate este asa cum spui.Comparatia intre el si doamna duca era strict o paralela intre a fi femeie si a fi barbat in gura lumii, in gura presei, era un indemn la corectitudine.Orice alta parere a mea, poti s-o contrazici cu argumente, nu pentru mine, pentru cei care citesc.In alta ordine de idei nu cred ca bunul simt trebuie sa-l confundam cu slugarnicia.Iar cei care sunt adusi de spate nu sunt de atata munca, nu sunt din respect, cei ce spun vesnic da, semneaza orice si nu ridica ochii din pamant nu inseamna ca au calitati de lider.Iar daca fac asta pentru un interes financiar se numesc curve indiferent de sex.
Comentariu by Maria — 2 august 2015 @ 18:01
Atât Adriana DUCA cât și Claudiu Stamate au reușit prin minciunile lor sa de afara mulți oameni.
Comentariu by Anonim — 2 august 2015 @ 18:11
Nu cunosti situatia Claudiu Stamate nu este imolicat cu nimic e un om cinstit
Comentariu by Valentin — 2 august 2015 @ 18:14
Dezvolta Valentin, asa daca tu spui ca e alba eu sustin ca e neagra, nu intelege nimeni nimic.De ce spui ca e un om cinstit? Nu castiga si alti bani pe langa salariu?Isi permite cheltuielile strict din salariul de director? Concediile?Concret sustii cu ceva cele spuse sau vrei sa spui tu insuti ceva despre tine.E obositor sa am un dialog cu tine…te rog sa ma ierti
Comentariu by Maria — 2 august 2015 @ 18:22
Ești tare Maria!
Comentariu by Anonim — 2 august 2015 @ 18:28
Ofer Mariei legitimaţie de cârcotaş de frunte ! Sper să nu fie doar pentru o scurtă perioadă de timp.
Parcă simt lipsa comentariilor doctorului Podgoreanu, Oleniuc şi încă a câtorva cu spirit adevărat liberal.
Comentariu by cârcotaş apolitic — 2 august 2015 @ 19:26
Pct.95 Birfa si prostia sunt 2 ,,virtuti,, diferite
Comentariu by Valentin — 2 august 2015 @ 19:38
Il faci prost si barfitor pe cel despre care vorbesti? Pentru ca pe mine nu ma cunosti si…te-as dezamagi.Asadar nu vrei sa ne spui nimic, incepi sa-ti jignesti protejatul sau tu stii pe cine.Concluzia e simpla:nu ai argumente pro.Vezi tu, cand doresti sa-ti spui parerea, trebuie sa ai si argumente s-o sustii…insa repet, dialogul nostru draga Valentin n-are nici un rost cat timp scrii doar cuvinte fara sens.Discutia era alta. Si inca un lucru:niciodata nu mai jigni pe cineva cand tu te exprimi:,, nu va mai LUATI de Stamate,,.Fa-o pentru tine!
Comentariu by Maria — 2 august 2015 @ 19:51
Am uitat sa mentionez, virtutile sunt insusiri ale caracterului care te fac mai bun, calitati, barfa si prostia nu sunt virtuti.Vezi, daca tu il aperi pe baiatul asta, ce sa credem noi despre el? Off off…mai mai
Comentariu by Maria PS — 2 august 2015 @ 19:57
Maria e cam patetica si cam țață. Tipic pe aici.
Comentariu by 4G — 2 august 2015 @ 20:42
@4G.Aduci jignire blogului,tatele sunt pe marginea santului. Iar libertatea de exprimare nu tine cont de locatie.Si sa intelegem ca esti atipic pe aici!
Comentariu by Anonim — 2 august 2015 @ 21:20
Macar eu nu sunt penibila
Comentariu by Maria — 2 august 2015 @ 21:53
Nene Vişa, sper că ţi-a mai trecut supărarea, câte bloguri se mai pot lăuda cu peste 100 de comentarii la un articol ?
Comentariu by cârcotaş apolitic — 2 august 2015 @ 22:30
Pt.94
Stamate este corupt pana peste cap(vezi Socialul),a cumparat cu bani votul tiganilor de la Baraci,un sifon si îmbrligatorul primarului si datorita ,,inteligentei,, sale primarul se va scufunda daca nu îl debarca pe acesta si alti îmbrligatori (fratii Angelescu,Ciocanel,)cu care se va va duce la fund de tot .În tot orasul se vorbeste numai de rau de Radu si camarila sa.Eu cred ca primarul actual nu mai candideaza si de aceea actioneaza în modul acesta.
Comentariu by Anonim — 2 august 2015 @ 23:17
Va candida! În general, cei mici de statură și caracter suferă dacă nu se văd conducători. Fraieri sunt berechet, pupincuriști – grupa mare, interese – foarte mari, nesimțire, aroganță, dușmănie, sete de bani – toate au singur final:va candida!
Comentariu by Zoga — 2 august 2015 @ 23:46
pct 105.Romii de la baraci nu au votat cu Radu Cristian,pentru ca au fost cumparati de altii,Stamate Claudiu nici nu era in Mangalia pe atunci.
Comentariu by Cristina — 3 august 2015 @ 5:44
Pt.107 .
Nu m-am referit la alegerea lui Radu ci la alte alegeri când a fost prins de Iorgus cumparând voturile locuitorilor de la Baraci.Iar pentru stiinta ta la reluarea alegerilor s-au cumparat masiv voturile la baraci de catre Radu dupa ce in primul tur pierduse .Asta spre stiinta ta.
Comentariu by Anonim — 3 august 2015 @ 7:57
pct 107 La reluarea alegerilor Radu Cristian a fost sustinut de PSD spre stiinta ta.
Comentariu by cristina — 3 august 2015 @ 12:31
Corect comentariul 106 al lui Zoga.
Comentariu by lucian visa — 3 august 2015 @ 15:28
105.Si daca ii debarca pe astia ce crezi ca va castiga? Nu e deloc asa.Ei sunt pusi sa faca lucruri si le fac.Nu sunt apreciati, dar ca sa-i controleze li se da aceasta impresie, in lipsa…sunt necesari.Dar nu sunt decat niste unelte fara personalitate pusi sa faca treburile marunte.107 E amuzant cat de apropiat esti de domnul Stamate, daca sustii cu certitudine ca nu era in Mangalia la acea data.Atunci ce cauta intr-un post de conducere, sa administreze banii publici pentru un oras in care este oaspete?Eu am pornit discutia ca simplu cetatean, intreband cu cine votez? Intreband daca oamenii din jurul lui adusi din toate colturile judetului si din Bucuresti ma pot convinge? In fond ne-ai confirmat ca acest domn Stamate e nou pe aici, te-as intreba ce cauta? Binele orasului? E absurd si rad toti cei care citesc Cauta binele lui si executa niste ordine. Iar tu care scrii pari destul de neinformat incercand sa-l excluzi din filmul alegerilor prezidentiale, fara sa ai habar ca despre asta se discuta si dimnia sa era cu paltonul lui negru chiar in mijlocul romilor in ziua votului…spre stiinta: intai te informezi, intelegi despre ce se vorbeste si mai apoi vorbesti.Dar te sfatuiesc sa nu folosesti in exprimare acelasi patos ca mine pentru ca risti, pasiunea cu care vorbesti despre lucruri sau oameni sa impresioneze
Comentariu by Maria — 3 august 2015 @ 15:47
Clar va candida si va avea avantajul MARE ca PRIMARIA este cea care organizeaza alegerile.Presedintele fiecarei sectii de votare vor fi astia despre care vorbim.Asta este motivul pentru care sunt in echipa.La asta trebuie sa se gandeasca de pe acum cei care doresc sa schimbe ceva.Listele permanente le are domnisoara Theodora, pe fiecare zona/sectie au cate un Stamate cinstit si incoruptibil…nu cu mici si bere se castiga alegerile.
Comentariu by Maria patetique — 3 august 2015 @ 16:01
pct 111 Din punct de vedere organizatoric Primaria se ocupa de
orice alegere prin vot locala,parlamentara sau prezidentiala.Stamate era prin zona la alegerile prezindentiale pentru ca raspundea de acea zona din punct de vedere organizatoric si atit.Romii din zona la care faci referire au votat atunci Ponta.Esti complect dezinformata
Comentariu by Cristina — 3 august 2015 @ 17:00
Da, din pacate s-au facut deja propuneri pentru sectiile de votare. Participa la greu neamurile si apropiatii secretarelor, care sunt din Limanu, si cei servili, pusi si uneori impusi de conducere. Vor oameni de incredere, care sa raporteze ce se intampla, ce se vorbeste- pe scurt, tot. Va fi greu, dar nu imposibil.
Oare PSD mai exista la Mangalia, sau s-au subordonat , la sugestia Constantei, Mincinosului?
Comentariu by Anonim — 3 august 2015 @ 17:12
Complect dezinformata sunt.Ezact cum spui.Scuzati-mi ironia stimati cititori dar e jenantPt 114: cunosc foarte bine legislatia in ce priveste organizarea alegerilor si ma ofer voluntar in perioada alegerilor sa fiu observator la sectia de la baraci.Ca tot discutam sa facem ceva! Mai cunosc cel putin 15 persoane, locuitori ai Mangaliei, buni, vigilenti, care pot face asta in sectiile de votare. Va asigur ca daca in fiecare sectie este un om
Foarte bun, nici un presedinte sau loctiitor nu-si va risca libertatea sa dea unui votant mai mult de un buletin de vot, nici un votant nu va avea curaj sa introduca in urna mai multe buletine de vot.Iar pentru cei care se gandesc ca se vor face completari pe liste si semnaturi asa cum s-a vorbit dupa fiecare tur, la Biroul electoral Central…cu o perfecta monitorizare a fiecarei sectii de votare, a proceselor verbale de sfarsit acest lucru nu se va putea realiza nici cu toate theodorele din lume.Si eu cred ca multi altii ca cetatenii nu vor mai vota cu Radu Cristian, in fond ,, repetarea,, alegerilor a fost in opinia mea mangla pe fata, sa-mi fie scuzata exprimarea.
Comentariu by Maria — 3 august 2015 @ 17:43
pct115 Nu faci nici referire la comentariul meu privindul pe Stamate,bati cimpii.La baraci observator nu poti ,pentru ca tot cartierul sa saturat de ce faci cei de aici,distrugeri,furturi,violuri si pentru binele cetatenilor din zona cartier aceste baraci vor fi demolate,cine are munca si nu are datorii va primi locuinta ,cine nu sa se duca de unde a venit Mangalia nu are nevoie de ei.Primarul Radu Cristian are grija de cetatenii cartierului si VOM VOTA DIN NOU RADU CRISTIAN PRIMAR
Comentariu by Cristina — 3 august 2015 @ 18:42
Pentru 116. Aberezi in ultimul hal.
Comentariu by S D L — 3 august 2015 @ 18:46
Pt 116.Ai probleme mari de a intelege.E posibil sa fii intr-un fel in care nu-mi permit sa spun. Ma adresam anonimului de la comentariul 114 fara nici o legatura cu ce spui tu.
Comentariu by Maria — 3 august 2015 @ 19:09
Asa…Maria Ioana tu esti campioana.
Comentariu by S D L — 3 august 2015 @ 19:12
Pt116.Doar daca-si face si Stamate mutatie pe MI Dobrogeanu, asa veti vota Radu Cristian voi doi.Sau nu!
Comentariu by Anonim — 3 august 2015 @ 20:05
Mai Cristinica tu în ce tara locuiesti?Nebun sa fii sa nu vezi ca peste 80% din locuitorii Mangaliei si 100% din cei veniti din alte localitati ,dar lucrreaza de ani buni în statiuni,nu îl mai vor per Radu si cloaca sa venita din Constanta, Bucuresti si alte localitati .Mergi prin oras si vei observa o ura viscerala la adresa lui Radu,Stamate,Angelestilor,Romulus,Boita si altor ciraci care au distrus total orasul.Nu au facut nimic pentru oras numai ilegalitati,fuseraie,hotii si multe matrapazlâcuri.
Comentariu by Anonim — 4 august 2015 @ 17:00
Şi mie mi se pare că e o ură viscerală împotriva mincinosului. Nu mi se pare normală pentru anul 2015 şi cred că democraţia ar trebui să rezolve aceste probleme în aşa fel încât să nu se mai ajungă la ură.
Comentariu by lucian visa — 4 august 2015 @ 18:08
Mangalia ii urăște !
Comentariu by Anonim — 4 august 2015 @ 18:31
Sentimentul ăsta atât de neplăcut să fie provocat de multul bine făcut locuitorilor acestui oraş ?
Comentariu by cârcotaş apolitic — 4 august 2015 @ 18:41
http://www.replicaonline.ro/comert-cu-marfuri-contrafacute-la-mangalia-233945/
Comentariu by nabuco — 6 august 2015 @ 12:18
http://www.flux24.ro/halucinant-primarul-din-mangalia-i-a-dat-prietenului-din-copilarie-o-bucata-de-pe-plaja-din-olimp-ca-sa-si-contruiasca-un-hotel/
Comentariu by anonim — 6 august 2015 @ 15:35
Pt.126 Bunicul meu ar spune: brava la ei!
Comentariu by Anonim — 6 august 2015 @ 20:00