Anunţ de presă
Primarul Mangaliei, Radu Cristian, a convocat pentru marţi 7 aprilie, ora 17:00, o şedinţă ordinară a Consiliului Local, în cadrul căreia se vor dezbate mai multe proiecte de interes public. Consilierii municipali vor pune în discuţie, pe ordinea de zi, proiectele de hotărâre referitoare la aprobarea contului de execuţie al bugetului de venituri şi cheltuieli al Municipiului Mangalia, rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2015 pentru Municipiul Mangalia şi S.C. Goldterm S.A., precum şi un proiect de hotărâre referitor la aprobarea atribuirii unui teren în staţiunea Venus, în folosinţă gratuită Agenţiei Naţionale pentru Locuinţe pe durata realizării investiţiei “Locuinţe prin credit ipotecar”.
6 aprilie 2015 Biroul de presă
mangalia.ro
Conform legii, o şedinţă ordinară se convoacă cu 5 zile înainte. După cum se vede în comunicat, sfidarea e totală. Anunţul e dat pe 6 pentru şedinţa ordinară de pe 7.
Observ că iar se insistă cu casele de vacanţă din Venus, refuzat de câteva ori (punctul 4). Aceste locuinţe nu sunt destinate pentru cei care chiar au nevoie de o locuinţă, ci sunt case de vacanţă pentru cei cu bani, adică apropiaţii mincinosului. Primăria trebuie să le construiască constănţenilor drumurile de acces, canalizarea, apa potabilă. Cei din Dobrogea sau alte cartiere, aşteptaţi… Noroc că trebuie 13 voturi pentru.
La punctul 12 văd că se pregăteşte aprobarea unui proiect big brother. Lucru bun, dacă preţul nu este super exagerat.
La punctul 13, se cer bani pentru concerte de suite folclorice de 01.05.2015. Majoritatea turiştilor ascultă această muzică ? Eu mă îndoiesc. Nişte manele ar avea sigur mai mult succes.
Punctul 14 cu transferul administraţiei cantinei sociale a mai fost şi el respins. Poate acum s-a mai „răzgândit” vreun consilier.
Punctul 16, PREMIERĂ – aprobarea execuţiei bugetare pe 2014 !!!!!
Poate consilierii opoziţiei au primit şi ei execuţia şi poate că o vom vedea şi noi. Sau poate va fi ca la aprobarea bugetului, o să li se povestească execuţia bugetară.
Punctul 19, schimbarea organigramei primăriei. Am auzit că ADDP-ul şi Serviciul Social vor deveni direcţii în primărie. Va fi acum sau s-a mai „negociat” cu Cornaci ?
Comentariu by lucian visa — 6 aprilie 2015 @ 11:20
Cornaci trebuie bagat dupa gratii la cata spaga ia. In curand vor iesi lucrurile la iveala.
Comentariu by dan poenaru — 6 aprilie 2015 @ 12:07
Uite că Ediţia de sud confirmă ceea ce am auzit despre organigramă. http://editiadesud.ro/?p=17582
Se pare că mincinosu vrea să controleze toţi banii din bugetul public, iar Cornaci n-a avut argumente suficiente în negociere.
O să-l vedem la televizor în 2016, criticându-l pe mincinos aşa cum a făcut-o cu vechiul său şef în 2012 ? Istoria se cam repetă. Vom vedea.
Între timp am primit şi o organigramă, directori executivi şi directori executivi adjuncţi, în prostie. Vorba aia, unde-s mulţi prostia creşte.
Vă las să savuraţi această organigramă super stufoasă. Eu nu dau decât un singur exemplu, compartimentul agricol (coloana 1 din organigramă). Aici, de la un singur angajat, s-a ajuns la 4. Se pare că cineva care a făcut treapta a doua la agro … are nostalgii. mincinosule, vezi că asfaltul de pe strada profesorului de matematică e iar zob.
Comentariu by lucian visa — 6 aprilie 2015 @ 13:30
362 de angajati cu un salariul mediu net de 1500 ron , plus diverse indemnizatii si sporuri la care se adauga si contributiile aferente , faceti socoteala ce fond de salarii trebuie asigurat lunar /an pentru o armata de trantori! Pai , e normal ca astia sa stea cu bunghiul pe cetatean si sa-l arda , ca altfel pleaca fara leafa acasa. In rest incompetenta crasa !
Comentariu by Anonim — 6 aprilie 2015 @ 14:22
se va dezbate punctul de interes turistic pentru atragerea turistilor care vor sa vada pe viu cum traiau oamenii in epoca de piatra, acest loc se afla in zona ‘baraci’ este singurul din lume, va asteptam cu drag
Comentariu by antonescu — 6 aprilie 2015 @ 15:06
Si…finnaly…a reusit! Proiectul asta cu unificarea e vechi. Se pare ca nu suporta cu adevarat imparteala…sau impartirea. Abia astept sa vad pe cine aduce in functiile nou infiintate.La taxe si impozite cele mai multe functii. Si cam multi directori executivi adjuncti secondati de sefi de servicii…HMMM!!!
Comentariu by Anonim — 6 aprilie 2015 @ 17:40
cea mai mare gogomanie care o puteau infiinta…daca s-a dorit distrugerea tuturor serviciilor prin reorganizari si schimbari se reuseste anual destramarea aparatului administrativ
Comentariu by zii zau — 6 aprilie 2015 @ 19:19
Poate exista si consilieri cu ceva scaun la cap care nu vor vota organigrama.Exista mari inadvertente la plasarea unor functii unde nu trebuie…
Comentariu by Vasile — 6 aprilie 2015 @ 21:36
Ai o obsesie cu Cornaci asta.Ti-a facut el ceva…
Comentariu by pt Poenaru — 6 aprilie 2015 @ 21:43
Ce tare articolul ….pentru reducerea cheltuielilor! Sa-i aminteasca cineva ca e Sapatamana Mare si minciuna e un pacat greu…ca sa nu mai zic de oamenii aia pe care ii chinuie …cresterea salariilor?? vor fi functionari publici? La asistenta sociala? Pai, domn primar citeste dom`le Lagea asistentei sociale, sa vezi ca numai anumite categorii de salariati ai serviciului de asistenta sociala pot fi functionari publici. Si poate cu aceasta ocazie ne spui si de ce in 2013 nu ai avut aceeasi preocupare fata de salarizarea celo pe care i-ai gasit acolo: i-ai unificat cu serviciul autoritate tutelara,admin publica locala, i-ai numit functionatri publici si le-ai taiat din salarii mai ceva ca Basescu. Halal!
Comentariu by Anonim — 7 aprilie 2015 @ 0:10
Ce fac cei 8 de la urbanism?Mai urit decit atit poate arata orasul asta?Si-ii platim gras noi si fara spaga nu discuta iar toate dosarele sunt secrete!
Comentariu by doru — 7 aprilie 2015 @ 8:40
Urbanismul nu se ocupa nici de curatenie , nici de control la cum arata orasul. Dar unul care inca nu stie cum se scrie cu i din a e oricum pe dinafara. Daca nu sti nimik ia ti un intermediar si nu mai dai spaga.
Comentariu by Cristi — 7 aprilie 2015 @ 9:04
Anunţ de presă
Sedinţa ordinară a Consiliului Local Mangalia, convocată pentru marţi 7 aprilie, ora 17:00, s-a reprogramat pentru aceeaşi zi, ora 11:00.
6 aprilie 2015
Biroul de presă
Comentariu by lucian visa — 7 aprilie 2015 @ 10:46
Pentru prima data felicit membrii consiliului care nu au votat organigrama. Sa speram ca nu o vor face nici in continuare.
Iata cativa profesionisti care sufera:
Ciocanel simona, director la impozite si taxe
Andrei mihaela, director adj la urbanism. Daca nu o gasiti in primarie, e normal, o gasiti la policlinica, la recoltare-analize. Salariul il primeste intreg, plus sporul de 700 lei ca politist local.
Angelescu dragos, fratele lu angelescu mihai hartuitorul sexual – director la programe de dezvoltare (proiecte, investitii, achizitii)
Gherfi sebastian- sef serviciu investitii
Si multi altii, din acelasi aluat.
Jenant, nu?
Comentariu by Anonim — 7 aprilie 2015 @ 18:04
pentru pct 14.Daca tot ai inceput nu ne dai toata lista
Comentariu by gore 2 — 7 aprilie 2015 @ 18:22
Care consilieri ? Marian Guta care e paralel la fel si Levent Sebat.
Comentariu by dan poenaru — 7 aprilie 2015 @ 18:26
Pentru „academicianul de la urbanism”ar fi bine daca ati face curatenie dar nu sunteti buni nici de asta,eu ma refeream la plombele si construtiile pe care le ati aprobat(dece?)si ati slutit orasul.
Comentariu by doru — 7 aprilie 2015 @ 18:57
Pt 14 Gherfi e la Urbanism pe executie, iar dir e Paul Enache
Comentariu by Anonim — 7 aprilie 2015 @ 19:09
Ala poate se referea la ceea ce urmeaza nu la ceea ce exista. Mai lipsea putin si era si Iorgus director pe undeva.
Comentariu by Floarea — 7 aprilie 2015 @ 23:01
Ce dracu sa hartuiasca Angelescu ca nu e nici una mai de doamne ajuta. Si in afara de asta nici nu e nevoie de hartuiala . Oricum luptatorul i-a luat-o inainte..
Comentariu by Kostache — 7 aprilie 2015 @ 23:08
La investitii ar fi plouat cu sefi in timp ce in alte locuri ar fi stat prostimea.
Comentariu by Parpanghel — 8 aprilie 2015 @ 1:57
Felicit consilierii locali ca au dat dovada de celeritate si nu s-au lasat pacaliti. O adminitratie organizata,reorganizata,restructurata si decapitata de valori a dus la ineficienta sistemului actual. O administratie conceputa dupa noua organigrama va conduce la blocaje mari in relatia cu contribuabilul, Nu este corect sa astepti eliberarea unei adeverinte o saptamana cand in 15 minute se poate elibera si nu astepta 5+…n zile o semnatura de la salariatii care lipsesc din primarie.Organigrama actuala a fost conceputa in ideea ca cei preluati sa faca teren, sa cunoasca contribuabilulm sa laude maretele realizari din ultimii doi ani, sa fie antemergayorii urmatorei campanii electorale.
Comentariu by adi — 8 aprilie 2015 @ 19:27
Ca sa obtii un document de la primarie e o adevarata aventura.Dupa ce depui o cerere cu „n”-spe mii de anexe si ti le preia cineva care se uita ca mata in calendar te poarta cu vino maine, vino poimaine, vino peste o luna. Te duci sa-ti ridici hartia,nu e semnata pentru ca d-lui, imputernicitul lipseste.In sfarsit cand crezi ca s-a sfarsit escaladarea , ti se spune ca ar mai trebui anexat ceva…si uite asa o iei de la capat si dai peste un altul ,care se dezvinovateste din start desi nu a facut nimic. Se da mult din umeri semn de nestiinta si incompetenta, peste care troneaza bataia de joc.
Comentariu by Anonim — 8 aprilie 2015 @ 21:13