Politica locală în Mangalia

21 februarie 2015

Ipocrizia dusă la extrem !

Filed under: PSD — lucian visa @ 17:07

Este impardonabil gestul unor consilieri locali „traseiști” care vor să confiște agenda publică locală cu o tombolă, ticsind cutiile poștale ale membrilor comunității. Nu domnilor, ”nu sunteți consilieri datorită votului dumneavoastră” ci datorită organizației PDL care v-a acordat încrederea că o să o reprezentați cu cinste!

Ați ajuns consilieri locali pe listele Partidului Democrat Liberal, organizație față de care nu v-ați arătat loialitatea și pe care ați trădat-o. Sunteți consilieri pentru că membrii și simpatizanții partidului v-au acordat încredere, iar voi la cea mai mică neînțelegere în  procesul de fuziune (care nu este deloc ușoară) i-ați trădat. V-ați folosit de o ordonanță neconstituțională; o ordonanță dată de un guvern care nu este în stare să vadă mai departe de la linia de miră și care nu este ancorat în problemelor reale ale populației și în la rezolvarea lor.

Prin urmare, vă aducem aminte că locurile de consilieri ocupate în prezent de domniile voastre se cuvin, în fapt și de drept, PNL – fracțiunea Partidului Democrat Liberal, după cum arată motivare Curții Constituționale: „Dacă în cazul primarilor și a președinților de consilii județene judecătorii CCR admit că există o portiță” ei sunt aleși de cetățeni în mod direct, prin vot uninominal, iar pierderea mandatului nu derivă implicit din Constituție, în cazul schimbării partidului politic”, în cazul consilierilor locali și județeni nu există cale de întoarcere ” . Astfel, cei care au părăsit partidul de pe listele cărora au fost aleși au încălcat prevederile Constituției.  CCR a decis cu altă ocazie că acest lucru este neconstituțional, iar ordonanța 55 a reluat practic acest lucru, ignorând decizia CCR” , au arătat judecătorii în motivarea deciziei lor din 17.12.2014, decizie pe care reprezentanții domniilor voastre din Parlament o ignoră, considerându-se mai presus de lege. Însă, din păcate, socialiștii ne-au obișnuit cu nerespectarea deciziilor CCR.

Rugăm cetățenii din comunitate să ignore „pomana electorală” livrată prin intermediul tombolei și în același timp dorim sa reamintim că PSD Mangalia era/este partidul care, aflat la guvernare în Mangalia în iarna 2011/2012, și-a bătut joc de populație nefurnizând agent termic către populație.

bazel09.wordpress.com 21.02.2015

38 Comments

  1. Primul din poză e Vasile Iorga. A devenit membru PNL şi vicepreşedinte DMHI la pachet, în guvernarea liberală. În precampania pentru Parlament din 2008, când democraţi-liberalii erau pe val, a devenit pe şest membru PDL şi a susţinut acest partid la alegeri. Atunci cum de n-ai avut nicio problemă Vali ? Nu era tot ipocrizie la extrem ? Când e în favoarea PDL e moral ?

    Dar de ăsta numit nu ai nicio părere cu privire la moralitate ?

    http://www.replicaonline.ro/incognito-printre-liberali-ce-va-face-pnl-in-privinta-traseistilor-210882/

    Comentariu by lucian visa — 21 februarie 2015 @ 17:20

  2. Asa-i politica, o …
    https://insemnaridinsubterana.files.wordpress.com/2009/06/desen-periuta.jpg?w=500
    sau: ori ca ninge ori ca ploua v-ati luat „periuta” noua!

    Comentariu by nabuco — 21 februarie 2015 @ 17:21

  3. Întotdeauna am luat atitudine față de traseismul politic. Când voi avea timp şi răbdare voi căuta în arhiva blogului.

    Comentariu by valentin ciuraru — 21 februarie 2015 @ 18:08

  4. De acord că eşti împotriva traseismului, n-am niciun dubiu. Eu am întrebat punctual.

    Comentariu by lucian visa — 21 februarie 2015 @ 18:15

  5. Ştiu că am luat atitudine şi-n cazul Iorga. Cel puțin în comentarii. Voi căuta în arhivă

    Comentariu by valentin ciuraru — 21 februarie 2015 @ 18:26

  6. Ok, te cred pe cuvânt. Nu mai pierde timpul.

    Comentariu by lucian visa — 21 februarie 2015 @ 18:30

  7. Nicio discutie despre traseism politic in Mangalia,nu are haz fara sa o luati…cu varful…cu cel mai criticabil in…domeniu ! Despre cel care i-a tradat pe toti,i-a lasat in parasire si s-a cocotat pe spatele altor membri de partid cu vechime,la alte partide …si se pare ca mai vrea -n-a incheiat ! IPOCRIZIE ?! -pai daca nici acum,nici aici nu vorbiti de el si evitati orice fel de acuza-ba il mai si laudati,ca fiind un animal politic local,pai atunci ce sa mai zica nea Rusti,sau Doru Vladescu despre noul lor sef politic? Ipocrizie? Stau si ma intreb cum sta Vasile Moldovan alaturi de SOMITATEA-sa in prezidiu partidului ! Ipocrizia nu-i la el,ci la cei care tac,care evita sa vorbeasca ! Nu cumva a fi membru de partid inseamna a fi ipocrit=pe cale de consecinta ?

    Comentariu by I.S — 21 februarie 2015 @ 19:03

  8. Ai şi tu dreptate.

    Comentariu by lucian visa — 21 februarie 2015 @ 19:05

  9. Cu traseismul e discutabil. Ce ar trebui sa faca un membru cand partidul lui face o politica contrara a ceea ce ar trebui, cand se iau decizii fara a fi macar informat, nu consultat, cum ar fi statutar, cand te trezesti ca fostii inamici iti devin sefi de partid, cand liderii centrali iti defavorizeaza orasul pentru care tu lupti,etc??!!

    Comentariu by Parerea mea... — 21 februarie 2015 @ 19:28

  10. Cica un rabin asculta cu rabdare pricina unui acuzat=si ii spune: Ai dreptate!-dupa care il asculta si pe celalat si …ii spune: Ai si tu dreptate! Unul ,din sinagoga-carcotas notoriu,spune :Rabine ,nu se poate sa aibe si unul si celalalt dreptate ! Adevarul rabine…si rabinul il intrerupe : Da chiar asa-Ai si tu dreptate !

    Comentariu by I.S — 21 februarie 2015 @ 19:34

  11. Nu cred că e discutabil traseismul dacă ai devenit membru de partid pe principii doctrinare. Dacă doar pentru a „parveni” intr-o poziție din administrație ori din legislativul local, atunci deja vorbim de altceva.
    O clasă politică sănătoase tre să aibă la bază principii doctrinare. Asta mi-aş dori să se întâmple în organizația în care militez. Politicile publice să să îmbrace filosofia liberală.

    Comentariu by valentin ciuraru — 21 februarie 2015 @ 20:18

  12. @11 Ce frumos iti statea inainte ! Uite pun aici o copie din blogul tau (acu nu cred ca se umfla tarata-n tine si-l dai si tu in judecata pe Visa pentru preluare de drept de autor !) este in context,este bine scris-mi-a placut ! Dar ce mi se pare mai discutabil acu si aici nu este aia cu principiile ! Vax ! Cel mai mult mi-a placut titlul,care incape perfect …acum la data asta la care suntem…si nu atunci cand l-ai postat : sâmbătă, 29 noiembrie 2014
    Trece viața, n-am partid
    Filed under: bazel09 — valentin ciuraru @ 9:53 AM
    Originally posted on Justiție Oarbă:

    lacrimi-poza-25-76664×500

    (Foto de aici)

    Of, iarăși mă cuprinde jalea. Dacă alegerile astea, despre care încă mai bârfim pe la colțuri că ”o fi”, că ”o păți”, sunt ca o ”a doua revoluție”, mă cuprinde disperarea. O luăm de la capăt, ne rearanjăm, schimbăm coafura, ne înoim blana (scuze, hainele am vrut să spun, vorbește supărarea din mine). Cum de ce sunt supărată? Sunt neagră, turbată de furie. Nu sunt bună de nimic. Mă uit la mine și mă disprețuiesc, am îmbătrânit degeaba. Trece viața și eu trec pe lângă ea, fără să-mi găsesc partidul în care să mă simt acasă, să-l ador, să-mi dau viața pentru el. Eu să-i dau dragoste și ascultare, el să-mi dea bogăție și putere. E clar, sunt lipsită de pasiune.

    Stau pe margine și mă uit cum valuri de entuziasm cuprind țara. Freamătă mulțimea, iubește, adoră, urăște, zeifică. Și eu…, lemn Tănase, insensibilă la fericiri…

    Comentariu by I.S — 21 februarie 2015 @ 20:37

  13. As mai da un exemplu de ipocrizie din politica locala ! Mixerul a amestecat in noul PNL local adepti ai fostului PDL care au inghitit „atitudinea”lui Gigi Chiru cand Iorgus le-a aratat curu'(nici atunci n-au spus nimic de rau si dupa cum se vede nici acum !) cu liberalii care desi declarativ il sustin pe Iohannis cu al sau PNL-vechi(nici central nu sunt convinsi!-nici de partid,nici de capacitatea „sefului” de a urni si de a stopa un mastodont de PDSR) aici local nu e clar deloc care PNL s-a reformat ! Mai degraba seamana a USL ! Si ca sa stea mai bine cu curul in doua luntre i-au spus aripa Bratianu ! Ipocrizia(ca despre ea e vorba!) este in faptul ca si-au luat masuri …pentru a o carmi oricand ! Ba cu Tariceanu,ba fara,ba impotriva lui Ponta,ba dupa cum arata Ihannis-coabitare noua !-pen’ca cealalta intre Base si POnta s-a cam fumat ! Si dupa aceea or sa spuna toti politicienii astia noi : Ba pardon ! Ce am spus noi ca nu ? Ia sa cautam in arhive si sa vedem…gasim ceva? Nu-bineinteles!

    Comentariu by I.S — 21 februarie 2015 @ 21:23

  14. Pt. #12
    Ai fost in mare forma azi dar din pacate pentru noi:
    http://www.laterza.it/immagini/copertine-big/9788858111826.jpg
    Bafta

    Comentariu by nabuco — 21 februarie 2015 @ 22:53

  15. Nene nabuco vorbim de o panza de paianjen,nu de o simpla retea ! De copil am invatat despre ea !https://www.youtube.com/watch?v=rFmU5bYmt6Q Mai tarziu,spre tinerete stiam cam totul despre ochi albastri,totalitarism…spre batranete am pierdut entuziasmul si speranta ca se va rupe plasa cu ei !In van ! Am ramas numai cu „mirosul” dezvoltat…nu piere!(ii recunosc repede!) De venin…nu mai mi-e frica la varsta asta !

    Comentariu by I.S — 21 februarie 2015 @ 23:47

  16. „Ţara noastră, de-o cutreieri,
    Nu-i nici mare, nu-i nici mică,
    Dar conţine-atâţia greieri
    Că de-a dreptul te furnică!”

    Comentariu by nabuco — 22 februarie 2015 @ 0:02

  17. http://www.replicaonline.ro/incognito-printre-liberali-ce-va-face-pnl-in-privinta-traseistilor-210882/

    Comentariu by nabuco — 22 februarie 2015 @ 0:15

  18. PDL SI A BATUT JOC DE INTREAGA TARA AU TAIAT PENSIILE SI SALARIILE.ASTA NU SE UITA.

    Comentariu by GORE — 22 februarie 2015 @ 7:50

  19. Gore,
    Dacă tot vrei să (dez)informezi hai să o facem corect. Guvernarea PDL şi-a asumat măsura ajustărilor salariale din 2010 pentru care a plătit politic atât la locale cât şi la legislativele din toamna lui 2012.
    Salariile au fost reduse în sistemul bugetar, adică la 1 milion de salariați in etape ( 25% -6 luni, 12,5%- un an jumătate). Fiindcă în privat reducerile salariale le-a operat piață fără ca să-i plângă careva, chiar dacă vorbim de 4 milioane de salariați. Au fost ajustări semnificative în privat până la 40%.
    Cât priveşte pensiile aici nu s-a operat cu reduceri. S-a mințit continuu pe această temă. Sistemul public de pensii a avut de câştigat ; peste 1 milion de pensii sociale în cuantum de 300 lei, au intrat in plata grupele de muncă, in sistemul pensiilor militare peste 80 % au castigat !

    Comentariu by valentin ciuraru — 22 februarie 2015 @ 9:08

  20. @18 si @19-Sistemul de pensii nu are nici o problema. Problema suntem noi , ca acceptam minciunile guvernantilor iar unii se mai apuca sa scrie cate un articol tampit .
    Rationamentul este cat se poate de simplu:
    – fondurile colectate de stat de la salariati au fost intotdeauna mai mari decat pensiile primite de acestia ( un pensionar primeste acum mazim 20 % din tot ce a cotizat, exceptie facand cei intre 80 si 90 de ani care primesc mai mult ca procent )
    – sumele colectate de stat trebuiau folosite exclusiv pentru plata pensiilor , daca statul a folosit banii pentru altceva pna in 89 sau dupa , este obligat sa ii puna inapoi , asa cum statul a “luat ” niste case sau terenuri care nu i se cuveneau pe timpul comunistilor iar acum i-a despagubit sau le-a retrocedat. La fel ar trebui sa puna banii la fondul de pensii .
    – interventia prin orice lege asupra fondului de pensii sa fie considerata penala si sa prevada ca daca se deturneaza banii din fondul de pensii catre alte capitole bugetare va trimite faptuitorii la inchisoare ( inclusiv Parlamentul !)
    – scoaterea celor care nu au cotizat din fondul public de pensii ( Base i-a bagat pe usa din dos pe cei din servicii, Politie, Armata … dar astia nu au cotizat niciodata la fondul public de pensii !!)
    – scoaterea pensiei minime de la fondul de pensii ( indemnizatia minima scuzati) fiindca acela este ajutor social si trebuie platit de la autoritatile locale , nu din banii celor care tin un sistem de pensii .

    Comentariu by I.S — 22 februarie 2015 @ 9:49

  21. Pt.19
    Este o vorba :daca tăceai filzof ramâneai(nu o lua ca o jicnire te rog).A vorbi despre traseism politic in orice partid(la orice nivel al partidului)este ca si cum ai vorbi de funie în casa spânzuratului.Toate partidele,dupa 1990(mai precis dupa 1996)au condus țara ,în Guvern,Parlament dar si comune,orase,municipii(cu căteva exceptii)prin traseism politic.Acest lucru este valabil si în Mangalia.Niciun partid nu a vrut si nu i-a cuvenit sa curme acest cancer al politici romanesti.Deaceea îti spun ca este imoral,pentru orice membru al unui partid, sa vorbesti de traseism politic,fara sa te uiti în propia ograda.Sa o lasăm moarta ca este mai bine.
    Cat despre guvernarea PDL(cu UNPR,UDMR,PNTCD,FD si alte partidulețe-prin traseism politic)ce sa mai vorbim.A taiat 25% din salarii(in practica a fost vorba cam de vreo 40%),a concediat cateva zeci de mii(mai bine spus vreo 300.000) de functionari publici, pentru ce?.Ca sa îi faca…..punga mare lui Elena Udrea(catre acolo s-au dus majoritatea banilor).Acum reiese la iveala ca s-a luat bani pentru campania electorala a lui Basesecu si a partidului.La fel ca si în cazul Nastase,numai ca Nastase a platit si la PDL nu a platit nici Basescu,nici Blaga,nici Udrea,nici Predoiu, nimeni.S-au luat ilegal banii oamenilor pentru pârtii de schii inexistente,terenuri de fotbal in panta,parcuri lânga pădurii si la sate,gondolele lui tanti Nuti si multe alte prostii care nu au adaus nimic la buget.Tot în guvermarea PDL s-au luat de la FMI 20 mld.euro care au fost destinati platii garantiilor de la BNR ale bancilor.Acest bani au luat drumul strinatații si romanul plateste si acum.Faptul ca a pierdut alegerile nu înseamna ca si-a asumat masurile .Ei si acum sustin ca au fost corecte si obligatorii.Despre abuz in functie contra intereselor persoanei a auzit guvernul Boc?Cat despre pensiile sociale eu cred ca sunt ilegale si contravine principiului contributivitatii.Ele au fost introduse ilegal în scop electoral(sa câstige voturi).Despre pensiile militare sa nu vorbim pentru ca într-o armata care nu functioneaza dupa o anumita ierarhie nu mai este o armata ci o adunatura.Sa nu dea bunul Dumnezeu sa avem prilejul sa constatam asta.

    Comentariu by fn — 22 februarie 2015 @ 10:25

  22. fn,
    Aş intra într-o polemică sterilă şi nu doresc. Tu ai „credințele” tale şi ți-i le vei susține, iar eu mereu ar trebui să le demontez fără să ştiu dacă au vreun efect. Acel împrumut hulit a avut destinație precisă. 70% din sumă se află la BNR şi a dublat visteria de la 18 miliarde (euro), înaintea împrumutului, la 32 miliarde după. Restul de împrumutului s-au orientat la ministerul finanțelor şi către bugetul asigurărilor sociale. Într-o altă ordine … niciodată nu vei înțelege sistemul financiar dacă pui în oglindă fondul de salarii, care reprezintă un procent din PIB (care era în cădere liberă începând cu semestrul 2 al anului 2009) şi hoțiile politicienilor. Ăia n-au furat din fondul de salarii ci din procentul alocat respectivului minister de la investiții ori pentru funcționare. PIB-ul nu este chiar un ghiveci cu robinet din care se ia de oriunde.
    Plângi pe umerii celor care şi-au pierdut joburile la stat(o organigramă stufoasă unde îsi face loc nepotismul), dar nu te aud să spui un cuvânt despre cei care şi-au pierdut locurile de muncă în privat (generatorul de monedă pentru PIB) şi au luat drumul pribegiei !!
    Intr-un sistem politic democratic un guvern răspunde politic pentru măsurile luate, iar cei care au încalcat legea răspund şi penal. Acolo este o altă putere a statului investită ca să-şi spună părerea.
    Sistemul de pensii va avea tot timpul probleme cât timp nu va fi reformat şi cât timp nu vom vorbi de capitalizare. Sistemul Pontzi, aplicat la noi, este falimentar, doar alocările de la bugetul public salvează bugetul asigurarilor sociale !

    Comentariu by valentin ciuraru — 22 februarie 2015 @ 11:42

  23. Pt.d-l Ciuraru
    25 % din fondul de salarii cum bine spui, au fost DIRECTIONATI pentru investitii care ar fi urmat sa creeze locuri de muncă(în realitate nu s-a creat nimic ,ba mai mult a crescut numarul somerilor) catre Ministerul Dezvoltarii a lui madame Udrea si de acolo catre CNI, catre servanta lui Udrea, Ana Maria Topolniceanu. Si asta chiar o stiu bine si o pot dovedi chiar si cu martori .Saracă țara bogata!.Noi aveam 32 mld.euro in visterie plus rezerva de aur si ne-am împrumutat în cele mai josnice conditii la FMI.OfF ce îți este si cu propaganda asta!.Uneori nu stiu dece sustin uni dintre noi asemenea prostii în conditiile în care cred ca nu au beneficiat de nimic.Pe cei care au beneficiat de avantaje materiale si politice îi îmțeleg .Restul poat fi polemici (sterile sau nu),propaganda de partid pentru obtinerea unor functii de conducere sau poate fi orice.Nu am pretentii ca ma pricep la sistemul de financiar, dar, ca marea majoritate a romanilor, vad ce BINE A FOST si ce a urmat cu PSD si marele parid istoric PNL(între noi fie spus, nu a mâncat usturoi ,nici gura nu îi miroase)

    Comentariu by fn — 22 februarie 2015 @ 12:18

  24. fn,
    Iartă-ma că îți spun, dar vorbeşti prostii. Când voi fi în fața unui PC îți voi demonta „prostioarele”. Nu meriți ca să mă chiorăsc la telefon…măcar de era Note-ul !!
    Mult mai bine mi-ar fi dacă aş vorbi cu un individ care semnează cu nume prenume şi nu cu un acronim.

    Comentariu by valentin ciuraru — 22 februarie 2015 @ 12:34

  25. PDL a taiat salariile ca sa nu ii dea afara dar multa lume nu intelege asta. Traian Basescu a facut in general lucruri care trebuia sa le faca , a simplificat lucrurile in multe domenii , bineinteles a facut si cateva prostii ca obligativitatea la plata CASS din urma , desi persoanele in cauza nu beneficiasera de servicii si au platit integral medicamente si spitalizari. Ideea era ca cel care mi-a furat pseudonimul are alta orientare politica si nu vreau sa se creeze confuzii. Nu cumva e unul din aia care agatau bannerul anti Iorgus cu taierea salariilor ?

    Comentariu by GORE ( INTAIUL) — 22 februarie 2015 @ 13:33

  26. http://adevarul.ro/news/societate/Tara-mea-Tara-meae-1_54cf25a0448e03c0fd32b24f/index.pdf
    Cronologic si cu voia dvs. primul pe lista:
    http://www.replicaonline.ro/zanfir-iorgus-210857/
    lista ramane deschisa pana la viitoarele alegeri!

    Comentariu by nabuco — 22 februarie 2015 @ 14:04

  27. Pt.20 :Sistemul de pensii are mari probleme. Fiecare guvernare a venit cu un alt mod de calcul, ba salariul din primii 5 ani, ba din ultimii 5 ani de activitate ca guvernul Boc sa treaca apoi la baza de calcul cotizarea efectiva .In 2013 se constata nereguli in calculul pensiilor din 2011si se trece la regularizari si promisiuni ale ministrei Cimpeanu ca diferentele le vor primi pensionarii incepand cu luna martie 2014.Iata ca suntem in 2015 si unii pensionari abia acum si-au primit drepturile.Daca eu am o datorie la stat mi se calculeaza dobanzi si penalitati , daca statul are la mine o datorie regula nu mai e valabila , dreptul trebuie sa mi-l cer in instanta . Suntem o tara a batjocorii umane pe diverse cai.

    Comentariu by Anonim — 22 februarie 2015 @ 14:19

  28. Pentru Ciuraru
    Ce ma intereseaza e mine faptul ca PDL a platit politic prin taierea salariilor cu 25 la suta.Eu stiu ca am muncit dar am fost platit 75 la suta.Daca sa luat aceasta masura de ce nu sa luat pentru toti bugetarii.
    Fostul sef al dumniei tale de partid pe atunci deputatul Iorgus a votat cu 2 miini taierea salariilor.Nu cumva a fost mandatat si de organizatia din care facea partea sa faca acest lucru,Vad ca acest site e plin de fosti PDL.

    Comentariu by GORE 2 — 22 februarie 2015 @ 14:52

  29. pt.24
    .Hai sa fim seriosi pâna sa intri în gasca de la putere cum semnai?.Cum te împaci cu actuali colegi care au incriminat grav aceasta taiere de 25% si din care au facut un slogan împotriva PDL si i-au dat jos de la ciolan.Ce ai dreptate este ca nu PDL a luat aceasta masura ci Basescu.El a luat toate masurile pentru ca Guvernele Boc erau ipotente.

    Comentariu by MANGALIOTUL — 22 februarie 2015 @ 15:08

  30. Pt.24
    Ai dreptate în absolut tot ce spui si ce faci.Bazel09 era foarte ferm si virulent împotriva taierilor masive de pomi de pe teritoriul municipiului Mangalia(vezi comentariile din 2014) .Vad ca valentin ciucur le aproba.Esti cumva la munte?

    Comentariu by MANGALIOTUL — 22 februarie 2015 @ 15:17

  31. Pentru toti , de la 1) la 30) :
    – P.D.L.- ul este o rusine nationala !
    – P.N.L. nu ajungea unde a ajuns daca nu era in USL; PSD avea in sondaje inainte de USL 35% si PNL 10% iar in alegeri PSD-ul a fost de acord cu acceptarea pe liste cu paritatea de 50% PSD si 50% PNL .
    In baza acestei intelegeri PNL-ul a profitat si s-au ales cu foarte multi primari si presedinti de consilii judetene .
    Si acum vine PNL-ul (PNL+PDL) si da lectii de salvat tara .
    Nu este corect, trebuie sa respectam adevarul !
    Ordonanta traseistilor tocmai asta a vrut sa corecteze .
    Si in Mangalia primarul Radu a fost ales tot de USL si acum sfideaza PSD-ul .
    PSD – RAMANETI UNITI !

    Comentariu by 001 — 22 februarie 2015 @ 15:40

  32. http://www.replicaonline.ro/alexandru-mazare-a-plecat-din-psd-ma-alatur-proiectului-lui-mircea-geoana-210998/

    Comentariu by lucian visa — 22 februarie 2015 @ 15:46

  33. Băieți, ați deviat cam mult de la subiect. În fine, dacă nu se dorește o discuție aplicată nu are rost să continuăm. Sper să nu fiu găsit vinovat și pentru cele săvârșite.
    O scurtă mențiune pentru 31 !
    Dacă citești motivarea CCR vei afla că guvernul nu avea voie să dea OUG 55 fiindcă CCR reglementase printr-o decizie migrația pentru funcțiile alese de consilieri județeni și locali.
    Prin urmare, dacă în general se consideră că actul administrativ normativ este dat cu respectarea principiul legalității și efectele produse nu retroactivează, în acest caz OUG-ul traseiștilor nu respecta principiul legalității. În acest sens, în motivarea sa, CCR cere legiuitorului să reglementeze foarte clar inclusiv efectele produse, adică pierderea mandatelor.
    PSD se opune, căci ei tot timpul au avut dispreț față de statul de drept, dar va exista o nouă sesizare a CCR. Plus că în paralel se vor deschide procese pentru pierderea mandatelor de către traseiști.

    Comentariu by valentin ciuraru — 22 februarie 2015 @ 21:29

  34. … săvârșite de Sidere

    Comentariu by valentin ciuraru — 22 februarie 2015 @ 21:30

  35. Cu cit te expui mai mult cu atit imi dau seama ca si tu esti la fel ca toti politicienii nostri -falsi….pai ai uitat ca in 2012 Raducu-JUMI-JUMA cu sacose de bani si sprijinul baietilor destepti din Cta s-au cocotat ilegal la Primaria Mangalia?..ai uitat ca in iarna lui2012 ati tremurat de frig ca Raducu a adus combustibil rau de la prietenii lui de la Fiscul din Ialomita ( cit a fost spaga?)…. Nu ai spus nimic cind Raducu a adus in Primarie toate nemurile si prietenii de afaceri din CTA,iar oamenii din Mangalia au plecat din oras?….nu vad ca zici nimic de faptul ca in Mangalia lucreaza numai firmele prietenilor lui Raduc din Cta, iar firmele din Mangalia au falimentat?(peste 1150 de firme din Mangalia au falimentat in ultimii 5ani)….nu vad o revolta a ta fata de praduiala lui Raduc a bugetului ptr spatii verzi ,borduri si trotuare, iar timp de 3ani nu s-a asfaltat nici 1 ml de drum, nu s-a construit o locuinta,NICI un proiect important ptr oras….si tu ne vorbesti de politici nationale,uitind ca administratia locala este apanajul localnicilor…..PACAT…te credeam mai realist….imi aduci aminte de unul de prin 1995 pe nume -Vlaicu

    Comentariu by Circotasul — 23 februarie 2015 @ 19:16

  36. Comentariul de la 35 este ptr Bazel…si un sfat ptr tine -LASA IPOCRIZIA PINA NU TE CITESC TOTI..

    Comentariu by Circotasul — 23 februarie 2015 @ 19:26

  37. http://www.replicaonline.ro/ioan-ghise-a-lansat-partidul-pentru-cresterea-salariilor-si-pensiilor-211407/

    Comentariu by nabuco — 25 februarie 2015 @ 16:38

  38. D-nule Ciuraru, ar fi frumos sa-l informati si pe intelectualul Doru Marinescu cine este Adrian Cioroianu, sau, eventual, sa-l sfatuiesti sa nu mai participe la evenimente si discutii care il depasesc… in rest succes, dar nu cred ca, cu asa somitati veti reusii sa faceti ceva bun pt oras… parerea mea !Pe Marinescu intrebati-l despre „Dance Control”, artificii si alte cele…

    Comentariu by Diana — 1 martie 2015 @ 14:38

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress