Politica locală în Mangalia

8 ianuarie 2015

Poliţiştii locali din Mangalia primesc normă de hrană

Filed under: administraţie publică — lucian visa @ 10:16

Veste bună pentru poliţiştii locali din Mangalia. Începând cu 2015, aceştia vor beneficia de o normă de hrană de 24 lei/zi, cărora li se adaugă un supliment de 2 lei/zi, în cazul angajaţilor care lucrează în ture. Valoarea normei de hrană este reglementată de Legea Poliţiei Locale nr. 155/2010, modificată de OUG 65/2014 şi conform Ordinului MAI 310/2009. Potrivit legii, începând cu 1 ianuarie 2015, autorităţile publice pot acorda norma de hrană poliţiştilor locali, în limita bugetului aprobat, lucru ce s-a aplicat în cazul angajaţilor de la Mangalia.

Norma de hrană se acordă, integral, pe toată luna, de aceasta beneficiind şi poliţiştii aflaţi în concediu, concediu de incapacitate temporară de muncă, concediu de maternitate, concediu pentru creşterea copilului. Cuantumul lunar al normei de hrană este, pentru fiecare dintre cei 40 de angajaţi ai Poliţiei Locale Mangalia, de 720 de lei.

editiadesud.ro 08.01.2015

85 Comments

  1. Ăştia fac ceva util pentru Mangalia ?

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 10:17

  2. http://www.realitatea.net/romania-are-mai-multi-bodyguarzi-decat-politisti_799593.html

    Comentariu by nabuco — 8 ianuarie 2015 @ 10:48

  3. da stau dimineata la trecerile de pietoni….stau in ploaie ger degeaba ……cate accidente au fost in zonele circulate intens dimineata ? la Agigea inteleg la trecerea de pietoni la dn39 dar unde sunt amplasati ai nostri chiar nu le vad rostul….aaa si dau amenzi la greu pentru parcari desi nu s-a facut nimic in acest sens ba din contra totul e haotic

    Comentariu by xxx — 8 ianuarie 2015 @ 10:50

  4. Aparatul represiv al primarului. O adunatura de analfabeti ca pandelica calatis, pena, vucea, angelescu, gasca de matroane cu haine verzi care nu mai au loc in masini. Bravo, comisare, iti motivezi garda de fier. Asa a facut si Hitler. El a ramas in istorie, tu o sa ramai un militian prost.
    Ca sa stii, nimeni din oras nu are de spus nimic de bine despre imbecilii de acolo. Macar unu sa zica de bine, n-am auzit. Iar tu le maresti salariile. Te vor uri cetatenii si mai mult.

    Comentariu by Anonim — 8 ianuarie 2015 @ 11:21

  5. Nu, nu fac nimic util pentru Mangalia. Nici ei, nici primarul, nici aparatul primarului, nici santierul, nici spitalul, singurii care fac ceva util pentru Mangalia sunt cei 5 comentatori de pe acest blog. Fara cei 5 care se pricep la toate orasul ar fi paralizat si sters de pe harta.

    Comentariu by rucar — 8 ianuarie 2015 @ 11:49

  6. Eu am întrebat serios. Să înţeleg că ai răspuns la întrebarea mea sau te-ai enervat foarte tare ? Sau poate lucrezi la poliţia locală ?

    Nu a zis nimeni că primarul şi aparatul primarului ar face numai lucruri inutile. Fac şi bune, dar şi rele. Balanţa între cele bune şi cele rele e barometrul electoral al administraţiei. Momentan cam mulţi nori la Mangalia. Previziuni sumbre.

    Referitor la cei 5 comentatori, te anunţ că sunt mult mai mulţi. Dar ce e mai important, e numărul celor care citesc, nu comentează, dar bagă la cap. Chiar crezi că nu au ce face şi se uită ca proştii ? Aveţi grijă, electoratul a greşit în 2012 când l-a ales pe mincinos. N-o să se mai repete. N-o să ajungă nici constănţenii care îşi vor face buletin de Mangalia. Suntem prea mulţi împotrivă. Problema noastră e pe cine punem în loc. Revine controversatul Iorguş sau găsim un om de ispravă din Mangalia ?

    Văd că nu ai comentat articolele precedente, adică cel cu psihologul şi cel cu ascunderea taxelor. Am vrea să ştim părerea administraţiei. Serios.

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 11:58

  7. D-le Visa ,
    daca va intereseaza atat de mult de munca politistilor locali de ce nu sunati direct la ei sa-i intrebati ?
    Ia uite niste numere de telefon :
    dispecerat – 0756201404 , angelescu mihai – 0747299129 , vucea dan – 0756201400.
    Vi se pare normal ca dl. / dna de la nr. 4 sa jigneasca niste persoane pe care nu le cunoaste si care sunt investite cu autoritate de catre statul roman si dvs. sa nu interveniti ? Asta este gradul de civilizatie al celor ce scriu pe blogul administrat de catre dvs. ?

    Comentariu by politist — 8 ianuarie 2015 @ 12:22

  8. Munca celor plătiţi din bani publici ar trebui să intereseze orice contribuabil. Comentatorul 4 are o părere, poate reală, poate greşită. În loc să acuzi, ar trebui să-ţi prezinţi „marfa”, adică să spui ce faceţi util pentru Mangalia.
    Mi-ai dat nişte telefoane. Ce să fac cu ele ? Dacă am nevoie de poliţie nu sun la dispeceratul vostru, ci la 112 sau la poliţia adevărată. Printre telefoane e şi cel al lui Vucea. Individul ăsta, mare liberal în campania din 2012, când mă vede pe stradă, se face că nu mă mai cunoaşte. Ce să discut eu cu prietenul lui Raim ? Cu Anghelescu aş vrea să discut, întrucât eu am şi eu un hobbY, cultivarea plantelor, în care el este licenţiat. Poate competenţa lui în domeniu mă ajută, sau poate cine ştie, mai află el de la mine ceva despre plantele care nu se cultivă în Republica Moldova. Dar asta nu rezolvă problema pusă în discuţie.

    Un poliţist normal nu are de ce să scrie sub anonimat. Asumă-ţi cele spuse dacă ai coaie. Indiferent de sex, ia termenul la figurat. Mai am o întrebare, eşti la serviciu ?

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 12:32

  9. ptr. 5 rucar …asa cum a spus si administratorul acestui site ..se poate vede foarte clar cati citesc acest site si de aici denota ca lumea se intereseaza sa afle ce mai face dl nostru primar drag ..de la ultimile mele commenturi strict si la obiect pot sa spun ca a fost vizualizat aproape de 1000 de insi deci nu e neaparat nevoie sa se comenteze ci sa se vada realitatea care e sumbra

    Comentariu by xxx — 8 ianuarie 2015 @ 12:38

  10. Il invit pe cel ce comenteaza la nr 4 sa citeasca Legea Politie Locale

    Comentariu by marinica — 8 ianuarie 2015 @ 12:46

  11. Aici nu promovăm Monitorul oficial, spune clar şi concis, faceţi ceva util sau nu ? Dacă da, ce anume. Simplu.

    Am să încep eu. Pe vremea când trăia Maftei Florin, o maşină a poliţiei locale era mereu prezentă în zona cârciumii lui neautorizate. Poate vegheau la fel de neautorizata construcţie. Nu-i aşa Garcea ? Merge una mică ?

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 12:50

  12. ca un simplu cetatean
    1.amenzi pentru parcari desi nu s-au facut parcari ..dar se aduna bani pentru cheltuit
    2. se plimba care mai de care pe unde au treaba
    3. participa la adunarile organizate de primarie la bariera
    4. stau la trecerile de pietoni adica freaca menta degeaba
    5. altceva nu se vede

    Comentariu by xxx — 8 ianuarie 2015 @ 12:55

  13. Câteodată mai vezi câte o maşină a lor în parcarea de la Lidl. La plăcinte … înainte !

    Hai rucăre, clarifică-ne. După cum vezi nu avem nimic cu primarul.

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 12:57

  14. D-le Visa ,
    atributiile politistului local sunt prezentate in legea 155 / 2010. Exact ce scrie acolo , asta facem. Suntem Daca eram la serviciu , poate nu aveam timp sa scriu. Daca sunt femeie, nu am….bijuterii. O sa ramaneti surprins, dar daca telefonati unde ati spus s-ar putea sa fiti intorsi catre …politia locala. Depinde de problema. Ignoranta dvs. ma sperie. Parerile comentatorului 4 puse intr-un spatiu public , chiar daca administrat de dvs., sunt pasibile de raspundere. Nu poti jigni o uniforma a statului fara sa nu existe urmari. In rest , norma de hrana este un drept al nostru prevazut de lege. Ar trebui sa ne respectam unii pe alti. Nu aveti de unde sa stiti cate evenimente nefericite n-au mai avut loc si datorita noua.

    Comentariu by politist — 8 ianuarie 2015 @ 13:12

  15. Repet ce am scris :
    Aici nu promovăm Monitorul oficial, spune clar şi concis, faceţi ceva util sau nu ? Dacă da, ce anume. Simplu. Exemple. Legea e lege, voi faceţi ceva ?

    Nu sunt împotriva voastră, vreau să încercăm să lămurim dacă chiar sunteţi utili Mangaliei.

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 13:13

  16. Vorbeam de comentatori, nu cititori. Nu am sustinut niciodata ca administratia a facut totul perfect si ca trebuie sa plecam acasa ca nu mai e nimic de facut. La postarea cu psihologul nu am comentat pentru ca nu avea legatura si mai ales ca se face confuzie intre psiholog si psihiatru. Nu am comentat nici la cea cu pistele de biciclisti unde au sarit toti sa isi dea cu parerea si sa stie cati vor piste de biciclete si daca e necesara sau nu. La fel si cu politistii de la trecerile de pietoni care sunt acolo la solicitarea comitetelor de parinti. Tendinta aici e sa se arunce cu bolovani in balta doar doar o nimeri cineva un peste.

    Comentariu by rucar — 8 ianuarie 2015 @ 13:15

  17. Greşeşti. Dacă ai argumente solide, să fi convins că vei avea aprecieri pozitive. Vor fi şi negative, dar nesemnificative. Apropo de peşti, nu ţi-ai spus părerea referitor la Maftei, fostul vostru coleg.

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 13:19

  18. ptr. 16
    a. comitetele de parinti ar putea sa treaca si pe la DNA daca tot mai strang atatia bani pentru spagi sub o forma sau alta
    b. bolovanii aia sunt pentru cine ar trebuie sa-i prinda cu capul
    c. pista de biciclete e pentru fraierii care inghit astfel de galusti
    d. psihologul este unu si psihiatrul e alta dar nu a zis nimeni sa se duca la psihiatru
    e. comentatorii au sange si de aceea posteaza pentru ca adevarul sa iasa la iveala altfel plateam acum taxa pe habitat nu cum a zis dl mincinos ca nu stie de asa ceva si sunt multe care se spun aici si macar de gura celor cativa comentatori se face atata valva fiindca celor vizati nu le place ca se ciripeste adevarul si se ajunge in presa

    Comentariu by Anonim — 8 ianuarie 2015 @ 13:23

  19. D-le Visa ,
    Numele meu este Angelescu Mihai , si sunt directorul executiv al Politiei Locale Mangalia. Am intrat pe aceste blog deoarece am inteles ca se poarta o discutie despre norma de hrana a politistilor locali.
    Profit de ocazie si va invit la birou unde ne putem cunoaste si sta de vorba. Va rog sa va faceti cunoscuta intentia din timp pentru a putea fi la sediu. Vad ca nr. de telefon este afisat. Ma poate suna oricine este interesat sau are vreo problema pe care o pot rezolva in limitele competentei mele.
    Adresez comentatorilor dvs. rugamintea de a pastra decenta in limbaj si de a fi seriosi in comunicare. Va multumesc !

    Comentariu by angelescu mihai — 8 ianuarie 2015 @ 13:31

  20. Mulţumesc pentru invitaţie, o să-i dau curs. Asta nu schimbă ceea ce se discută. Aştept argumente publice pertinente despre implicarea poliţiei locale în îmbunătăţirea vieţii (securităţii) în Mangalia. După IP văd că numerele de telefon tot tu le-ai afişat.

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 13:35

  21. D-le Visa ,
    politia locala este structurata pe 5 servicii : circulatie rutiera , ordine si liniste publica , activitate comerciala , disciplina in constructii si protectia mediului. Toate aceste servicii conlucreaza pentru imbunatatirea vietii cetatenilor. Credeti-ma ca sunt prea multe exemple pentru a le scrie aici. Voi detalia atunci cand ne vom intalni.

    Comentariu by angelescu mihai — 8 ianuarie 2015 @ 13:49

  22. stim si noi cu ce se ocupa http://www.mangalia.ro/regulament-politia-locala/…problema e cat din astea se materializeaza..un raport ceva? public exista sau totul e la secret ca la Primarie?

    Comentariu by xxx — 8 ianuarie 2015 @ 13:53

  23. Daca legea spune „pot acorda”,iar la Mangalia e deja lege ,nu tocmeala ,poate vrem sa stim daca acest buget nu putea fi folosit in alta directie.De ce se supara asa de tare dl.director? Iar pentru merite deosebite sunt alte stimulente si cei cu acte de bravura pot fi si decorati!

    Comentariu by Anonim — 8 ianuarie 2015 @ 14:21

  24. Pt.21
    Orice instituţie publică, ar trebui să-şi prezinte public raportul de activitate anual.
    La primar nu mai avem nicio pretenţie, el fiind aproape istorie, măcar structurile subordonate să o facă. Măcar un exemplu pozitiv merităm şi noi. Asta dacă există.

    Deasemenea, consilierii locali ar trebui să facă şi ei un raport anual al activităţii, mai ales că legea îi obligă. N-o fac pentru că majoritatea n-ar avea ce să scrie decât că au trecut de la un peşte la altul.

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 14:24

  25. baietii cu tigarile din fata de la galeriile maria iau si ei norma de hrana?sau cersetorii de la levent?ca treceti armate de politisti locali pe langa ei,va salutati si cam atat.

    Comentariu by anonim — 8 ianuarie 2015 @ 15:01

  26. Pt.17
    Ce repede uiti.In 2004 in campania electorala ,in care l-ai sustinut pe Basescu ,te pupai si umblai brat la brat cu Maftei.Dupa ce te-a batut ai inceput sa-l denigrezi(nu ai avut niciodata curajul sa o faci in fata)iar dupa ce a murit Maftei ai inceput reclamatiile la adresa sotiei acestuia.Referitor la neautorizarea constructiei lui Maftei este adeavarat ,insa ai uitat sa reclami aceiasi ilegalitate comisa de vecinul sau…..actualul tau cumnat.

    Comentariu by politist — 8 ianuarie 2015 @ 15:13

  27. N-am umblat niciodată cu peştii pentru că nu mi-a plăcut prostituţia. Maftei m-a reclamat că l-am bătut, nu eu. Eu nu lovesc decât cu cuvinte. Reclamaţiile le-am făcut doar când s-a construit ilegal. Faptul că voi aţi acoperit o ilegalitate, e penal şi n-o să scăpaţi, mai sunt 17 luni. Nu se prescrie până atunci. Faptul că recunoşti că acea construcţie e ilegală, coroborat cu IP-ul tău poate fi o probă în instanţă. Vecinii n-au nicio construcţie ilegală. Mi-e neclar, de ce nu mai semnezi, Mihăiţă ? Parcă ziceai să stăm de vorbă.
    În 2012 l-am susţinut şi pe mincinos şi am greşit profund. Ce vrei, să mi-l asum câte zile o să mai am ? Cât mai trăiesc, o să militez împotriva tuturor golanilor care vor răul Mangaliei, inclusiv a ta.

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 15:22

  28. D-le licențiat în agrofitotehnie, că la zootehnie se pricepe altcineva! Să le luăm pe rând: de ce nu sunt niciodată amendați domnii consilieri locali care parchează vis-a-vis de primărie cu sfidare și nerușinare? Câți specialiști aveți la disciplina în construcții? Mă refer la ingineri care să știe să citească un proiect și respectarea realizării acestuia? Ce înțelegeți prin protecția mediului, având în vedere uriașa groapă de gunoi care s-a căscat la castelul de apă și mizeria de la calea ferată unde sunt băgate basculante de moloz, gardurile vii smulse din oraș, crengile de la copacii care nu au putut fi vândute de șmecherii aduși de aiurea drept lemne de foc? Deci ce legătură are agricultura cu poliția?

    Comentariu by Zoga — 8 ianuarie 2015 @ 15:23

  29. Greseala a facut-o legiuitorul cand a fortat nota si i-a numit politisti si de aici toata confuzia.
    http://www.4tuning.ro/bloguri/ganduri-octanice/2014/07/02/sa-i-ceri-unui-gunoi-de-la-politia-locala-sa-gandeasca-e-o-gluma-proasta/

    Comentariu by nabuco — 8 ianuarie 2015 @ 15:31

  30. Pt.26
    Uită-te la clipul de la linkul comentariului anterior şi la textul dinaintea lui.
    „Un labagiu. Un prost. Un reprezentant al unei institutii publice de care imi este rusine ca ma reprezinta. Asta e politia din Romania?”

    Comentariu by lucian visa — 8 ianuarie 2015 @ 15:43

  31. tovarasi politisti locali, tin sa va reamintesc ca aceeasi lege pe care trebuie noi (plebea) s-o respectam, trebuie s-o respectati si voi.
    asa ca va doresc sanatate (ca tot era vorba sa pastram un limbaj decent) si va urez sa NU mai stationati masina de serviciu pe trecerea de pietoni (ca ieri, 07.01 langa Germanos – Primarie) si NICI pe panarama aia de sos. constantei pe la peach pit (azi 08.01), ingreunand circulatia.
    cele putin azi, sunt sigur ca grasul din masina mi-a auzit claxonul enervat cand am trecut pe langa el, dar nu cred ca mi-a vazut degetul mijlociu ridicat la cer, pentru ca am luneta fumurie. imi cer scuze pentru luneta.

    Comentariu by je — 8 ianuarie 2015 @ 16:24

  32. E visul vietii mele sa te vad la 2 m sub pamant mincinosule.

    Comentariu by Mircea — 8 ianuarie 2015 @ 16:31

  33. Ca in Franta meritati sa vi se intampla la spagagii gen Cornaci, prostani gen Ciorex zis si Marius Ilie sau marele jef al politiei locale si multi altii.

    Comentariu by Mircea — 8 ianuarie 2015 @ 16:41

  34. ptr. 30:
    Din păcate da, asta este indiferent că se numeşte locală (gardieni publici – o formă abilă de mascare a şomajului), rurală, de frontieră sau cum le-or mai zice mai nou.
    Sunt puţine compartimente care chiar fac treabă şi sunt cu adevărat utile.

    Comentariu by cârcotaş apolitic — 8 ianuarie 2015 @ 16:43

  35. Coane rucar, amarnic te mai supără mai toate comentariile. Spune-mi te rog cine te-a tras de mânecă ori în alt fel te-a forţat să contribui la diriguirea Mangaliei şi-ţi promit că la următoarele alegeri îi rup ţurloaiele dacă-l mai prind prin oraş.
    Dacă simţi că faci bube la ten din cauza criticilor, abandonează-ne şi-ţi promit că nu-ţi purtăm pică.

    Comentariu by cârcotaş apolitic — 8 ianuarie 2015 @ 17:38

  36. La cultura lor nesimtirea e virtute.Vreau sa dau si eu un exemplu:la tirgul de duminica cite o masina cu 2(investiti de stat) blocheaza strada doar pentru cetatenii cu bun simt,tiganii trec cu masinile sau motoscuterele fara sa-i bage in seama sau celmult se coplementeaza cu diferite epitete dovedind ca sunt prieteni.

    Comentariu by doru — 8 ianuarie 2015 @ 18:11

  37. D-le Visa ,
    Cel care a semnat la pc.26 nu are nici o legatura cu mine. Eu cand am avut ceva de spus, v-am spus , semnandu-ma !
    Va rog frumos sa va retrageti cuvintele la adresa mea , cred ca asa este de bun simt ! Invitatia ramane valabila !

    Comentariu by angelescu mihai — 8 ianuarie 2015 @ 18:25

  38. Da cu diploma aia care nu se potrivește cu funcția pe care cu mușchii umflați o etalezi, cum rămâne?

    Comentariu by Zoga — 8 ianuarie 2015 @ 18:34

  39. – ptr 7 – domnule „politist(a)” ESTI DE ACORD , CA TOTI CEI INCADRATI LA ACEL COMPARTIMENT, SA DATI O DICTARE DE JUMA DE PAGINA ?????SI CARE NU TRECE CLASA , SA PARASEASCA TERENUL ??? (NU DAU EXEMPLE)
    – ptr 8 – PERFECTA DREPTATE, mai ales cind serveste cafeaua, la grec
    ptr 21 – domnule „director”- AFISATI ATRIBUTIILE, DUPA CARE BIFATILE PE CELE CE LE EXECUTATI. DUPA LEGE ( in afara de km pe banii nostri , NU SE VEDE NIMIC). Ex. IN STATIA DE AUTO, de pe 1 dec., OPRESTE FIECARE CUM IL TAIE CAPUL, TRECE MASINA POL LOC, da drumul la „ciriitoare” din mers. DE CE ? Sau coboara cu TINUTA INCOMPLETA–RUSINICA)
    SA STITI CA LUMEA MAI SI CITESTE , chiar si legi, cu atributii. PATRULAREA SE FACE PE JOS, NU CU MASINA.
    Tot ptr tov director–-SA INTELEG, CA SI d-na ANDREI M ( fosta dir pol loc pe vremea lui tusi) VA BENEFICIA DE ACESTE DREPTURI ???? SI PTR CE FAPTE DE VITEJIE ????
    DE CE , UNII CONDUC MASINILE INSCRIPTIONATE, IMBRACATI CIVIL ???? DACA TOT L-I SAU DAT UNIFORME???
    JUSTIFICATI PRIN ACTIVITATEA VOASTRA, CA VA MERITATI INCLUSIV SALARIILE, PINA ATUNCI ” CIOCUL MIC”. Spor la patrulare si contralati-va subordonatii si NOAPTE.

    Comentariu by zek — 8 ianuarie 2015 @ 18:47

  40. Asa deci , astazi erau in statia de pe 1 decembrie , doi agenti in uniforma care incercau sa blocheze cei care vroiau sa opreasca in statie , probabil ca urmare a celor scrise mai sus ca altfel….vara se adapostesc la umbra …iarna opresc sa ia mancare . Dar pentru copii institutionalizati cat da primaria ca norma de hrana ? Pentru ei nu sunt legi sa nu se poate da pe plan local ? Retoric of course !

    Comentariu by Mary M — 8 ianuarie 2015 @ 21:28

  41. LIMITA BUGETULUI ACORDAT! Este efortul celor care produc si platesc taxe, nu al bugetului. Dar ne place sa ascundem realitatea in spatele frazelor pompoase… auzi, limita bugetului acordat….unde se face acest efort fizic ca mai mult se plimba cu masina institutiei

    Comentariu by xxx — 8 ianuarie 2015 @ 21:31

  42. Pe acest blog al D-nului Visa orice fraierica,sub protectia anonimatului gen zek,nabuco,rucar…..anonimus, posteaza numai timpenii,atita pot.Astia postau si cind era Tusac,daca verifica cineva istoricul acestui blog sau ce-o fi o sa vada realitatea.Domnule Visa daca va respectati,blocatiii pe toti soarecii astia constipati care au impresia ca sunt foarte tehnici dar daca-i scuturi nu scoti nimic de la ei!

    Comentariu by Silvian — 8 ianuarie 2015 @ 21:51

  43. Am uitat de perversu xxx….

    Comentariu by Silvian — 8 ianuarie 2015 @ 21:56

  44. Silvian sa-mi spui si mie ce tampenii am spus? cat de constipat..nu cred ca sunt eu ci cei care nu suporta adevarul

    Comentariu by xxx — 8 ianuarie 2015 @ 22:07

  45. Nu caut cearta atit doar ca unii prea le arunca ca sa se afle-n treaba,nu neaparat tu, sau mai bine spus nu au altceva mai bun de facut.De fapt nu au decit,peste o saptamina nu mai se uita nimeni nici la acest articol nici la comentarii.Cum o sa apara ceva nou,hop si comentariile………..

    Comentariu by Silvian — 8 ianuarie 2015 @ 22:33

  46. Si oricum,norma de hrana ceea ce este perfect legal la plan national,ioc sansa.Asa ca toate comentariile sunt zero………..

    Comentariu by Silvian — 8 ianuarie 2015 @ 23:08

  47. Ooooo, cine te-a trezit „silvianus”, sau iesi din tura de somn ??? VREI NUME DE ANALFABETI ??? CA SA VORBIM „LA CONCRET” ???? CA IN STATIE ( patea de coborire) PE 1 DEC „CINEVA” PARCHEAZA PE COLT SAU CUM VREA SI NU-L VEDETI ??? CA MICROBUZELE STATIONEAZA PE TRECEREA DE PIETONI ( tot in acelasi loc) SAU PINA IN TRECERE, DE TI-E FRICA SA TRAVERSEZI ????
    Vezi ca la nr 14, unde-ti place si tie, NU ARE APROBARE DE A INTINDE MESE PE TROTUAR, dar daca tu esti client fidel….
    CEL MAI BINE E SA TACI…

    Comentariu by zek — 9 ianuarie 2015 @ 8:10

  48. silvianus, NU MUSCA MINA CARE TE HRANESTE, zice o vorba din batrini.

    Comentariu by zek — 9 ianuarie 2015 @ 8:11

  49. Pt.37
    Dacă te-am jignit îmi cer scuze. Nu asta e intenţia mea. Îi rog deasemenea pe toţi comentatorii să nu mai jignească pe nimeni. Hai să venim cu argumente.
    Comentariul meu era pentru comentariul de la acelaşi IP de la care ai semnat. Asta înseamnă că acel IP este al poliţiei locale. Asta înseamnă că în fişa nescrisă a postului poliţistului local e să pândească pe blog. Nu ?

    Dar să revenim la subiect. Ce face poliţia locală pentru cetăţenii Mangaliei ? A argumenta că facem ce scrie legea nr. xyz , nu e un răspuns. Nu cred că în lege spune să răspundeţi pe blog în timpul serviciului sau să distribuţi felicitările primarului. Apropo, ultima dată am primit două. Şi pentru că mergeam în oraş, am vrut să le arunc la un coş de gunoi. Dar cum pe Rozelor coşurile de gunoi sunt deja istorie, a trebuit să le mai păstrez un timp.

    Comentariu by lucian visa — 9 ianuarie 2015 @ 9:06

  50. se pune de o revolta.dar v ati intrebat daca e nea asta fitotehnistu e vinovat?pai pe cine ar putea sa puna un zootehnist cu studii economo politic administrative etc la politie daca nu pe un agricultor ?nu trebuie sa i sariti in cap agricultorului.ce ati fi facut daca l punea pe sandel sef la politia locala?era vinovat sandel?nu.ci cel care l a pus si care a venit cu echipa de navetisti si spagari sa conduca mangalia spre culmi nebanuite.si ca sa mergem pana la radacina…nici zootehnistu nu i vinovat.vinovati suntem noi astia care l am votat si l am investit cu increderea noastra.ca nu a venit de capu lui.oricum mangalia si institutiile statului sunt pline de capacitati..de la politia locala si primarie pana la santieru naval si altele.deci cine i de vina? poate vreodata ne om trezi si noi.dar slabe sanse

    Comentariu by milivanili — 9 ianuarie 2015 @ 9:56

  51. Asta că alegătorii sunt de vină nu e corect. Alegătorii votează sperând că va fi mai bine. N-au de unde să ştie în momentul votului care va fi traiectoria alesului. Dacă s-ar vota roboţi atunci ai avea dreptate.
    Însă îţi dau dreptate când spui că peştele de cap se împute.

    Comentariu by lucian visa — 9 ianuarie 2015 @ 10:03

  52. adevaru e undeva la mijloc.atata timp cat votezi un zootehnist despre care nu stii nimic concret e si vina alegatorului.avem mentalitatea aia..ala strain e mai bun…si mereu ne o luam in freza..tusac , mincinosu etc.in plus cu scuzele de rigoare e si vina partidelor , adica a filialelor locale care in disperarea de a avea un candidat la primarie sprijina orice si oricum.uitand chiar de propriul interes pe termen lung.dovada e pnl ul in mangalia capusat de tot felul de indivizi care nu au nici in clin si nici in maneca cu liberalismul.dar apar pe ultimii metri cu sacosa de bani si telefoanele de rigoare in spate ptr a fi sustinuti ba ca primari ba ca si consilieri.asta e ce ne lipseste noua..lipsa de perspectiva si de gandire pe termen mediu si lung.suntem adeptii carpelilor de momment si a satisfaciilor imediate dar scump platite in timp.

    Comentariu by milivanili — 9 ianuarie 2015 @ 10:45

  53. si am si o ghicitoare ..a aparut in oras o firma de paza care prinde contractele cu primaria.am o ghicitoare sa vedem daca cineva ghiceste cine are interese in ea….cei 4 apostoli erau 3 si am tras cu tunu si a ramas doar unu..cine stie castiga..

    Comentariu by milivanili — 9 ianuarie 2015 @ 11:00

  54. Pt.#53
    Danol!

    Comentariu by nabuco — 9 ianuarie 2015 @ 12:00

  55. Pt.#42
    https://www.youtube.com/watch?v=mYUmEUfHyW0#t=200

    Comentariu by nabuco — 9 ianuarie 2015 @ 13:26

  56. E una cu sud est…

    Comentariu by Anonim — 9 ianuarie 2015 @ 17:16

  57. Pt.54
    Mare greseala este firma ……SUD-EST a lui Gelu Luca(fratilor Luca).Acestia au teminat cele 14 mld. pentru sport si le mai trebuie alte miliarde si de la paza.Sunt recomandati(asa spun fratii Luca) la scoli,licee si gradinite de catre primar si oamenii lui.

    Comentariu by fn — 9 ianuarie 2015 @ 18:07

  58. Fratii Luca doresc sa preia Primaria Limanu…nu le mai ajunge…:)

    Comentariu by Anonim — 9 ianuarie 2015 @ 20:01

  59. Norma de hrana nesimtita a politistilor locali e mai mare decat salariul unora care chiar muncesc timp de o luna.din partea mea nu le-as arata nici cartea de identitate analfabetilor.o seara buna

    Comentariu by EDI — 9 ianuarie 2015 @ 21:49

  60. Cata ura,dusmanie si dobitocie.Pacat,dar realitatea e ca desi, aveati un nume d-le Visa,la momentul actual tot ceea ce se intampla pe aici e directionat impotriva primarului.Ce vina au acesti oameni ca legal pot castiga cativa banuti in plus?E sigur ca daca nu le aproba primarul tot era injurat si denigrat.Ca ar trebui sa isi faca treaba mai bine cei de la pol locala sunt perfect de acord,dar haideti sa terminam cu toata ura asta in orasul nostru.Lucrurile in oras par asezate si in directia buna,chiar daca cativa de oe aici spun contrariul,eu vad ca platesc mai putin la caldura,interlopi ascunsi si scandaluri spre zero,cainii aproape disparuti,daca mai ar fi si niste locuri de joaca pt copii,chiar nu ma mai intereseaza jocurile lor politice.Numai de bine!

    Comentariu by Pt o Mangalie normala — 9 ianuarie 2015 @ 21:54

  61. Nu primarul le aproba , consiliul local in baza unei legi. Ca sunt in primarie unii care desi nu au functii de conducere iau de 3 ori mai mult decat altii desi muncesc de 3 ori mai putin asta e altceva.
    Ma pufneste rasul cat s-a chinuit ala de la numarul 26 sa scrie gramatical corect dar a dat-o in bara cu ,,aceiasi,,. De aici ar fi putut sa isi dea seama Dl. Visa ca nu este Angelescu.
    Acelasi IP nu inseamna neaparat si aceeasi peroana. Mai ales daca are wireless ul fara parola …

    Comentariu by Yoda — 9 ianuarie 2015 @ 22:55

  62. Din pacate dl Visa are ce are cu primarul si aici ii vaneaza/critica si pe toti din apropierea dumnealui.Totusi,orice ar spune carcotasii,dar mai ales rauvoitorii(vreo 7-8 des cu comenturi pe acest site) sunt destui oameni competenti si bine intentionati in apropierea primarului,iar ce nu a performat s-a vazut ca asa cum au venit asa au si plecat(consilierul troscangiu fost cadru militar,dir economic,directoarea de la Social,dir de la Juridic si poate mai sunt).

    Comentariu by I know — 9 ianuarie 2015 @ 23:54

  63. ptr. 62 ..au plecat prea multi si o sa mai plece …nu crezi ca este o problema undeva? cine e de vină? Nu mai spun de serviciul taxe si impozite, urbanismul, socialul și etc …nu le mai enumar ca oricum pe zi ce trece ies mai multe probleme la suprafata…. care la ora actuala sunt rele de tot… mai aveti putin si-l externalizati ( serviciul taxe si impozite ) din cauza prostiei si din cauza ingamfarii…la mai mare …de ce sa nu dam tot altora sa munceasca ca sa platim mai mult decat ar face..depilda Loto si-au angajat oameni capabili sa schimbe ce externalizasera pe cand Primaria Mangalia aduce numai pilosi si piloase si totul pica pe zi ce trece voit …dar buboiul se va sparge in curand cu toate sedintele voastre pe care le tot faceti ..sunteti penibili

    Comentariu by Anonim — 10 ianuarie 2015 @ 0:35

  64. Cred că v-ați inflamat degeaba. Până la urmă este vorba de un drept câștigat printr-o modificare adusă legii printr-o ordonanță – OUG 65/24 ”Art. XI. – După articolul 35 din Legea politiei locale nr. 155/2010, republicata in Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 339 din 8 mai 2014, se introduce un nou articol, articolul 351, cu următorul cuprins:
    „Art. 351. – Începând cu 1 ianuarie 2015, autoritățile administrației publice locale pot acorda in limita bugetului aprobat, prin hotărâre a consiliului local, norma de hrana polițiștilor locali conform prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 26/1994 privind drepturile de hrana, in timp de pace, ale personalului din sectorul de apărare naționala, ordine publica si siguranță naționala, republicata, cu modificările si completările ulterioare.”
    Că le merită ori nu sunt alte discuții și aici cred că poate să ne răspundă Consiliul Local, cea abilitată să valideze acordarea acestui drept, și cea care poate aprecia dacă structurile componente ale poliției locale și-au îndeplinit sarcinile. Dacă compar perioada Tusac cu cea de acum se observă o oarecare schimbare. Dacă atunci au fost transformați în poștași PSD, între timp au trecut să-și îndeplinească rolurile scrise în fișa postului. E mult de lucru la atitudine. În îndeplinirea sarcinilor din fișa postului trebuie să dovedească respect față de cei cu care intră în contact, să demonstreze că stăpânesc cunoștințele în materie (un exemplu întâlnit: completa PV-ul și-și abordează colegul care completa alt PV – dă-mi si mie un articol pentru parcare interzisă. Celălalt din birou scoate foaia din buzunarul de la piept și-i citește un articol de pe un format A4 , pe care probabil avea niște articole conspectate din Ordonanță – foarte URÂT pentru un polițist ), să aibă o conduită demnă în public, să respecte uniforma și să nu stea tolănit/sprijinit de mașină minute în șir cu telefonul la ureche.
    PS M-a distrat chestia cu IP. Adminul blogului vede și poate localiza foarte ușor de unde se comentează. Nu cred că directorul are același terminal cu ceilalți 😉 . Și nici nu cred că au Wi-Fi. Nici nu au voie.

    Comentariu by valentin ciuraru — 10 ianuarie 2015 @ 0:43

  65. @ Pt o Mangalie normala
    Dreptul la libera exprimare este inscris in constitutie. Dreptul la educatie exista si el dar tine de mai multi factori. Nu cred ca e vina domnului Visa pentru calitatea unor comentarii. Primarul e criticat si e normal sa fie asa. E orasul nostru, noi suntem actionarii el e un simplu administrator, platit din banii nostri si atunci cand nu ne convine modul de actiune si eficienta ar trebui sa-l schimbam imediat. Gasiti aici si pe alte site-uri despre Manglia suficiente imagini, date, argumente si chiar documente ce arata ca orasul e departe de a fi cum trebuie.
    Cat despre plata caldurii aici e o alta problema, dumneavoastra platiti doar o parte din costul destul de mare al agentului termic. Cealalta parte este achitata din bugetul orasului, buget la care contribuim si eu si dumneavoastra prin aceleasi taxe. Doar ca eu nu beneficiez de acentul termic furnizat de oras si mie nu-mi reduce nimeni pretul caldurii, iar ca mine sint mai bine de jumatate din cetatenii acestui oras. Ca sunt doar cativa care critica nu inseamna neaparat ca lucrurile sunt bune si asezate ci doar ca civismul nostru inca nu se manifesta suficienet si aceasta acceptare tacita este principala cauza pentru care cei care conduce de 25 de ani destinele acestui oras si al acestei tari au produs mai mult haos si saracie decat razboiul, nemtii, rusii si regimul comunist la un loc.
    Referitor la politia locala mergeti prin colonisti, luati o strada oarecare si intrebati din casa in casa de cate ori au fost pradati de hoti si daca acestia au fost prinsi vreodata iar bunurile furate recuperate. Va veti lamuri astfel cat de eficienta este politia din Mangalia, locala, nationala, de frontiera, privata si cate feluri ori mai fi. Toate acestea chiar daca nu sunt in subordonate, dupa lege coloboreaza si conlucreaza cu administratia locala, reprezentata de catre primar.

    Comentariu by Karadeniz — 10 ianuarie 2015 @ 2:16

  66. @ I know
    Consilierul si directorii schimbati sunt cei selectati si pusi de primar pe aceste functii. E o vorba romaneasca “ spune-mi cu cine te insotesti ca sa-ti spun cine esti” De plecat au plecat, parte din ei, dar cea ramas in urma lor cine si cand repara si cat ne costa aceste reparatii. Va mai aduceti aminte palmierii lui Tusac, au disparut dupa 4 ani si el si palmierii dar au disparut din bugetul orasului si banii cheltuiti aiurea pe bazaconia asta. Pagubasul cine o fi oare ?

    Comentariu by Karadeniz — 10 ianuarie 2015 @ 2:27

  67. Eu zic ca atata timp cat legea ii permite, analizand veniturile in raport cu obligatiile TUTUROR functionarilor din adm publica locala, Consiliul Local poate sa aprobe acordarea acestor drepturi. Sau nu. Iar sindicatul celorlalti angajati ai admin. publice locale ar trebui sa sesizeze discriminarea precticata intre angajatii statului. De ce politistii locali au dreptul de a putea primi norma de hrana, iar alti functionari nu, e problema legiutorului, nu a Consiliului Local.
    Pe de alta parte daca ai nostri reprezentanti, consilierii locali, ar avea o data curiozitatea sa analizeze diferentele salariale dintre functionarii care deservesc primaria si serviciile subordonate, poate ar remarca cum, prin decizia lor, oameni care presteaza aceeasi munca sunt retribuiti cu salarii intre care exista diferente de 4, 5 milioane. Ar fi interesant sa vedem si ce opinie au in legatura cu modul de promovare in functii a angajatilor pe care il practica primarul.
    Asadar, referitor la apararea drepturilor banesti ale salariatilor, sindicatul trebuie miscat, iar Consilierii locali ar putea sa ceara din cand in cand niste rapoarte ca sa stie ce consecinte au in practica aceste aprobari.

    Comentariu by Anonim — 10 ianuarie 2015 @ 9:24

  68. Precizare: sumele sunt in lei vechi. pentru acuratete, nu de alta, dar astia din primarie sunt toti niste profesionisti si nu as vrea sa se simta lezati, diferentele de care aminteam sunt de 4, 5 sute ron.

    Comentariu by Anonim — 10 ianuarie 2015 @ 9:29

  69. Pt.67
    Sindicatul nu îsi face datoria acesta este raspunsul.

    Comentariu by fn — 10 ianuarie 2015 @ 9:36

  70. ptr 60…. ” au disparut interlopii…” de cind e R.C. PRIMAR…. , PAI DATI MA SOLUTIA LA TOATE PRIMARIILE DIN TARA, ptr ca toti au „interlopi”. DAR CU BISNITARII DE TIGARI, de la rest. Callatis, de la Posta Noua, de pe I. Creanga, etc> -IN COMPETENTA CUI INTRA ???
    Referitor la „salarii mici”, CINE-I OBLIGA SA LUCREZE PE ACESTE SALARII??? PIATA MUNCII E DECHISA, LA CONCURS POATE PARTICIPA ORICINE ( la privat)SI INTRA CINE STIE CARTE SI MESERIE. SALARII FRUMOASE. ASA CA ” CIOCUL MIC”. CEL MAI MIC SALARIU DIN PRIMARIE, ESTE MAI MARE DECIT A UNUI PROFESOR DEBUTANT . ASTIA NU MAI PLING…

    Comentariu by zek — 10 ianuarie 2015 @ 10:17

  71. ptr 70 zek ..daca tot stii salariile ia spune tu cat are un profesor debutant si cat are un salariat debutant in primarie..eu zic ca ai o surpriza

    Comentariu by Anonim — 10 ianuarie 2015 @ 10:52

  72. off-topic !
    O întâmplare de ieri mi-a atras atenția asupra faptului că unele hotărâri adoptate de Consiliul Local cu privire la taxe și impozite conduc la interpretări arbitrare și pot impune cetățeanului o sarcină fiscală nedorită din moment ce nu este în interesul lui el nefiind vinovat dacă un funcționar al primăriei nu-și actualizează baza de date.
    M-am prezentat la un ghișeu de taxe și impozite să verific dacă pe numele meu există vreo sarcină fiscală neachitată pe anul 2014. Și da, am aflat că aveam două amenzi contravenționale. Dacă de una aveam cunoștință (sunt în instanță cu ea) de cea dea doua nu aveam nicio idee. Funcționara de la ghișeu m-a îndrumat către cei care mă pot dezmeticii. Numai că acolo mi se spune că trebuie să plătesc 10 lei taxă de arhivă plus 5 lei dacă doresc o copie.
    Am rămas contrariat ! Mi se cere o taxă dacă vreau să aflu de unde provine acea amendă ?! Și uite așa mi se aduce la cunoștință că există o hotărâre de CL care prevede respectiva taxă. În opinia mea total aiurea. Din discuții în discuții cu cei birou și cu punerea la dispoziție a respectivei hotărâri accept verbal plata respectivei sume. Funcționara îmi spune verbal, din ce vedea în statistica întocmită electronic vizavi de amendă, că ar fi una de circulație din aprilie de pe A2 .
    Eiii …în acel moment mi-am adus aminte că da, într-adevăr am fost sancționat, dar că amenda a fost achitată la timp așa cum prevede legea – jumătate din cuantum. O rog să verifice. Și ea constată că amenda fusese într-adevăr achitată, numai că nu era actualizată baza de date pe CNP-ul meu. Așa am scăpat de achitat respectiva taxă de arhivă.
    Pot spune că a fost noroc, fiindcă m-am întins la discuții cu ei, dar dacă nu se întâmpla asta și plăteam respectiva taxa iar pe urmă se constata vina este în tabăra lor, primeam banii înapoi ??
    De aceia cred că taxele (o fi și altele) ar trebui să fie bine determinate și enumerate în detaliu pe tipul de acte pentru a nu impune cetățeanului o sarcină fiscală în plus, el neavând nicio vină dacă vreun act administrativ individual nu-i este adus la cunoștință. Înțeleg să plătească taxă cel care vreau un duplicat pentru anumite acte pe care le-a rătăcit ori cel care vrea știu eu ce autorizații ori documente de care se folosește și nu să plătească cel care vrea să ale de i s-a pus în cârcă o taxă.
    https://bazel09.wordpress.com/?attachment_id=6754

    Comentariu by valentin ciuraru — 10 ianuarie 2015 @ 12:26

  73. ptr 71– chiar ca ma faci sa rid. DECI, DACA UNUL CU STUDII MEDII, in primarie, INCASEAZA PESTE 800 lei, UN PROFESOR DEBUTANT, CU STUDII SUPERIOARE PE BUNE nu la botnaras, ARE TOT LA FEL. TRAGE DUMNEATA CONCLUZIILE.

    Comentariu by zek — 10 ianuarie 2015 @ 14:13

  74. QED
    http://www.replicaonline.ro/politia-locala-vs-politia-din-cadrul-mai-cat-munceste-fiecare-si-pe-ce-bani-204640/

    Comentariu by nabuco — 10 ianuarie 2015 @ 14:16

  75. Dl. ZEK, incerc sa imi dau seama cam pe cine aparati. Pe consilieri, ca nu se intereseaza si ei de salarizarea in cadrul primariei, pe primar care pune oameni in functie nu pentru ca ar merita-o ci ca sa beneficieze de salarii mai mari, ori consideri ca e corecta salarizarea ..Comparatia ta nu e relevanta. Se vorbea despre compararea salariilor pentru acelasi tip de salariat, sub patronajul aceleiasi institutii.

    Comentariu by Anonim — 10 ianuarie 2015 @ 14:30

  76. Văd că sunt criticat, ca deobicei, pentru ce scriu unii sau alţii. Nu mă deranjează, dar să clarificăm un pic lucrurile. Eu am postat un articol, preluat de pe editia de sud şi am pus o întrebare, ce fac poliţiştii locali. Până acum n-am aflat mai nimic. Fac ceva util oraşului sau nu ? Asta e de fapt întrebarea, nu alocaţia de hrană. Aştept şi eu, ca şi alţii bănuiesc, un raport anual de activitate. Eu o cerere absurdă ?

    Comentariu by lucian visa — 10 ianuarie 2015 @ 14:53

  77. Eu zic că cererea dumneavoastră nu este deloc absurdă, ba una normală clamată de autoritatea locală atunci când s-a prezentat în fața cetățenilor ca să le ceară votul.
    Acest capitol, la un moment dat, va trebui clarificat. De fapt, pur și simplu s-ar respecta reglementările în vigoare la această dată.

    Comentariu by valentin ciuraru — 10 ianuarie 2015 @ 15:26

  78. Azi noapte politistii de la Politia Mangalia au tras cu pistolul dupa un membru I.S.I.S. :)… o cioara din Constanta care …. spargea garaje la Mangalia . L-au prins in flagrant . Bravo lor ! Cand o sa prinda si politistii locali ceva ??

    Comentariu by Angelescu — 10 ianuarie 2015 @ 16:00

  79. se vor scuza spunand ca ei nu au pistoale.Somn usor POLITIEI LOCALE MANGALIA

    Comentariu by EDI — 10 ianuarie 2015 @ 16:15

  80. pt 78: unul din o mie de infractiuni nerezolvate anual.nu mi se pare un caz de lauda mai ales ca e vorba de garaje si nu de locuintele contribuabililor saracite de astfel de hoti.

    Comentariu by anonim — 10 ianuarie 2015 @ 17:57

  81. Politia locala vegheaza ca unii sa poata actiona nestingheriti asupra bunurilor personale ale cetatenilor orasului .Iata ca fac ceva, ca e bine sau nu ,este o alta problema pentru care trebuie sa dea socoteala conducerea suprema,altfel „capul lui Motoc ,vrem”

    Comentariu by Anonim — 10 ianuarie 2015 @ 18:10

  82. Daca primesc norma de hrana , noi mai cotizam ?

    Comentariu by Cersetorul de la Levent — 11 ianuarie 2015 @ 1:01

  83. @ Valentin Ciuraru. Nu trebuiesc invinuiti angajatii primariei pentru hotarari de consiliu local, acum am vazut si eu pagina din HCL scanata unde este prevazuta acea taxa de eliberare acte din arhiva. Ar fi trebuit sa notificati in scris obiectiunea catre cei care au creat si votat acea hotarare, in speta consiliul local si primarul. Probabil ca angajatii aceia incercau sa isi faca treaba cat mai corect. Cat despre existenta sau nu a unor debite, s-a mai discutat pe aici pe blog faptul ca s-au schimbat pe acolo softurile si conducerea si de atunci s-au creat aceste neclaritati.

    Comentariu by mangalianul — 12 ianuarie 2015 @ 21:30

  84. Se da vina cand pe Primar cand pe CL.Vina este solidara,pentru ca unul este initiatorul si turma il urmeaza.Inteleg sa platesti o taxa cand ceri documentul din arhiva la urgenta si eventual il vrei si conform cu originalul.

    Comentariu by Anonim — 13 ianuarie 2015 @ 12:39

  85. Wonderful post! We are linking to this particularly great
    post on our website. Keep up the good writing.

    Comentariu by made my day — 3 februarie 2015 @ 21:36

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress