Mangalia – politica locală

8 aprilie 2019

Convocatorul ședinței ordinare a CL Mangalia din 11.04.2019

Filed under: administraţie publică — lucian visa @ 16:11

9 Comments

  1. *21—*25 = praduiala cu scuza adunarii de bani pentru budget;
    *28 = cu dedicatie pentru FD, consilier local?

    Comentariu prin nabuco — 8 aprilie 2019 @ 18:30

  2. Poftim jaf organizat!

    Comentariu prin Mentalistul — 8 aprilie 2019 @ 22:45

  3. „Încât fonfii şi flecarii, găgăuţii şi guşaţii,
    Bâlbâiţi cu gura strâmbă sunt stăpânii astei naţii!”-Mihai Eminescu, Scrisoarea a III-a, fragment.

    Comentariu prin I.S — 9 aprilie 2019 @ 8:15

  4. http://www.conteledesaintgermain.ro/felicitari-ion-spanu-inventarul-ticalosilor-natiei-a-devenit-o-necesitate/08-04-2019

    Comentariu prin nabuco — 9 aprilie 2019 @ 11:02

  5. Intreb, cine poate explica, logic, de ce este spart trotuarul de pe Magistralei ? Ce se va pune in loc?
    Chiar nu mai sint alte modalitati de „10 %” decit din „borduriada??

    Comentariu prin pop — 11 aprilie 2019 @ 18:04

  6. Astia isi vand toata Mangalia intre ei, White Shark SRL e Dan Georgescu, City Manager, calumea. Nea Sebat care a muscat mana, isi ia si el felia.
    Care are idee cata spaga a dat Murad sa ii dea moca pamantul ala ?
    Nu mai avem rusine de nimic

    Comentariu prin eu — 11 aprilie 2019 @ 19:43

  7. @6 Murad zice ca „a fpst rugat”sa investeasca acolo ! Chestie de „interes national” ! http://editiadesud.ro/?p=32602

    Comentariu prin I.S — 11 aprilie 2019 @ 20:02

  8. PRIMĂRIA RISCĂ SĂ PIARDĂ ALTE FONDURI EUROPENE
    – cu care s-au înființat Centrele de Promovare și Informare Turistică

    În prezent, aceste 3 centre au fost înființate în cadrul Primăriei(?), au 3 directori de centre și alți angajați pe organigrama primăriei. Legea prevede că se organizează ca servicii specializate în subordinea consiliilor locale.

    Se cheltuie 455.000 lei în 2019 doar pentru sustenabilitatea proiectelor CNIPT. Acestea au în atribuții exact obiectivele pentru care s-a înființat și se încasează taxa specială de promovare turistică.

    În loc ca sursa pentru funcționarea acestor centre să se asigure din taxa specială de promovare turistică, în conformitate cu art.20 și art.21 din ORDONANȚA nr. 58 /1998, reactualizată în 2017 și 2018, în prezent se cheltuie din bugetul local.
    Conform contractului de finanțare cu UE și în conformitate cu Ordinul 1096/2008, centrele trebuie să funcționeze cu program zilnic (inclusiv Sâmbăta și Duminica), între orele 10:00-17:00, pe toată perioada anului.
    În realitate, în Mangalia sunt închise – alt motiv pentru care putem pierde fondurile europene. Fiind închise, acești angajați nu își îndeplinesc fișa postului?
    În plus, taxa specială de promovare a turismului este cheltuită de către persoane neautorizate conform prevederilor legii. Nu știm pe ce, dar pe orice altceva.

    Paguba în bugetul local este triplă:
    – se cheltuie salarii și buget de sustenabilitate a celor 3 centre, fără să își desfășoare activitățile din care trebuie să beneficieze turismul din Mangalia;
    – se cheltuie taxa specială de promovare a turismului fără a atinge obiectivele pentru care este încasată;
    – se pierd fondurile europene cu care am înființat cele 3 centre.
    ___________________________________
    ORDIN nr. 1.096 din 3 septembrie 2008
    pentru aprobarea Normelor metodologice privind acreditarea centrelor naţionale de informare şi promovare turistică

    1.3
    Centrele naţionale de informare şi promovare turistică sunt servicii specializate care funcţionează în subordinea CONSILIILOR LOCALE şi judeţene, după caz, şi în colaborare cu Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale.

    6.1. Certificatul de acreditare este suspendat pe o perioadă de 30 de zile de către personalul de specialitate din cadrul Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, în situaţia în care se constată că centrul naţional de informare şi promovare turistică nu respectă prevederile prezentelor norme metodologice.

    6.2. În perioada suspendării, centrul naţional de informare şi promovare turistică are obligaţia de a remedia deficienţele care au determinat suspendarea.

    6.3. În cazul în care aceste deficienţe nu sunt remediate, certificatul de acreditare este retras şi acreditarea centrului naţional de informare şi promovare turistică se poate realiza numai după reluarea procedurii de acreditare.

    Comentariu prin Mentalistul — 11 aprilie 2019 @ 22:11

  9. PRIMARUL MANGALIEI, RADU CRISTIAN, A OBȚINUT UN TOTAL DE 33.241 EURO DIN FONDURILE EUROPENE ÎN ANII 2016, 2017 ȘI 2018

    ANUL 2016
    Proiecte europene pe buget:
    8.386.364 lei (1.863.636 euro)
    Finanțări europene încasate:
    – 0 (zero) anul 2016
    – 5.035.009 lei (1.118.800 euro) – pentru anul precedent, 2015

    Anul 2017
    Proiecte europene pe buget:
    22.052.842 lei (4.900.631 euro)
    Finanțări europene încasate:
    7.450 lei (1.655 euro)

    Anul 2018
    Proiecte europene pe buget:
    81.625.203 lei (18.138.934 euro)
    Finanțări europene încasate:
    144.345 lei (32.076 euro)

    Fonduri europene pierdute în instanță:
    (Mangalia dată în judecată de Ministerul Fondurilor Europene):
    1.300.000 lei (288.000 euro) + penalități pentru accesarea nelegală din 2015

    Total fonduri europene încasate în anii 2016-2018 = 33.241 euro

    Diferența 24.903.201 euro – 33.241 euro = 24.869.960 euro au fost fondurile pierdute sau neimplementate în anii 2016, 2017 și 2018.

    Comentariu prin Mentalistul — 11 aprilie 2019 @ 22:12

RSS feed for comments on this post.

Sorry, the comment form is closed at this time.

Powered by WordPress